euhm, de tweede rij takken van onder, links naast het rode pakje in t midden, zie je de baby jezus in de kribbe (t zijn lichtvanille en lichtblauw stofjes, geborduurd en beschilderd, net zo zacht als van die baby-leesboekjes. de anderen hangen een beetje achterstevoren dus dan zie je alleen de achterkant (vanille of lichtblauw)quote:Op zaterdag 12 december 2009 19:27 schreef ColdFeet het volgende:
Tink, foto danEn Kwak, welke stoffen kerststalfiguren?
ghee, ja ik 'mag' eigenlijk 4 glazen wijn per week, maarja ik raakte de tel kwijtquote:Op zondag 13 december 2009 11:59 schreef conleche het volgende:
[..]
Gezien je post vannacht, verbaast het me niets!Vanavond toch de 'date'?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
Veel plezier vanavond!!quote:Op zondag 13 december 2009 12:08 schreef kwakz0r het volgende:
goeiemorgenik win, ben net uit bed. ik was ZO moe. voel me nu eindelijk uitgeslapen!
moet wel alweer haasten om op tijd aangekleed de deur uit te zijn voor generale repetitie. vanavond eten met mn opa en zn vriendin ende familie voor de verjaardag van de vriendin van mn opa. van der valk geloof ik. ik ga denk ik maar voor de zeetong, die is altijd wel lekker daar.![]()
verder nuiks ontopics te melden. en ben tijdens bijlezen alles alweer vergeten...
ohja! Nynke! klinkt gaaf dat lucia diner!
quote:Op zondag 13 december 2009 12:17 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
ghee, ja ik 'mag' eigenlijk 4 glazen wijn per week, maarja ik raakte de tel kwijt![]()
Und yes, vanavond date
Hij noemde zichzelf "je mannetje"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En hij was serieus?? Exit.
Thanks voor de uitleg!quote:Op zondag 13 december 2009 12:04 schreef loveli het volgende:
[..]
Ik lees vaak snel over lijstjes heen, dus heb geen idee hoe vaak je normaal gesproken cornflakes eet. Persoonlijk ben ik nogal tegen cornflakes en (te veel) maisproducten. Dat zijn de koolhydraten die we niet echt binnen willen krijgen, want die hebben een voorliefde voor je buik om te gaan wonen en sturen je bloedsuikerhuishouding in de war.
Ontbijten met havermout is beter, daar zitten meer vitamines en mineralen in die goed voor je zijn en op een stevig havermout ontbijt kun je even toe zonder weer honger te krijgen. Cornflakes zijn snel weg en je hebt snel weer trek. Een bakje droge cornflakes klinkt misschien gezond als tussendoortje, maar ik zou het niet doen.
quote:Op zondag 13 december 2009 12:17 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
ghee, ja ik 'mag' eigenlijk 4 glazen wijn per week, maarja ik raakte de tel kwijt![]()
Und yes, vanavond date
OmgSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hoop dat ie een grapje maakt
![]()
En goeiemorgen!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
is t raar dat ik dat overdreven vind?quote:Op zondag 13 december 2009 12:18 schreef conleche het volgende:
[..]
Hij noemde zichzelf "je mannetje"En hij was serieus?? Exit.
Dat deed mijn ex ook, vreselijk vond ik datquote:Op zondag 13 december 2009 12:18 schreef conleche het volgende:
[..]
ja, en ik krijg daar héél veel (negatieve) kriebels van.. brrr....quote:Op zondag 13 december 2009 12:18 schreef conleche het volgende:
[..]
quote:Op zondag 13 december 2009 12:26 schreef motorbloempje het volgende:
ik vind snurken nou niet echt een reden om het uit te makendan zou ik nu nog steeds vrijgezel zijn
ik snurk ontzettend
Wel een beetje mee eens, eigenlijkquote:Op zondag 13 december 2009 12:24 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
is t raar dat ik dat overdreven vind?iedereen kan toch weleens iets onhandigs zeggen, of zich ongelukkig uitdrukken? als je live tegenover elkaar staat kan hij je reactie zien maar per sms niet...
Ik zal iemand ook heus niet op 1 verkeerd woord afrekenen/de laan uitsturen, maar het doet wel heel veel (en dat zijn geen goede dingen, ik begin gelijk twijfels te krijgen merkte ik!) maar ik wil wél de boodschap over laten komen dat ik het niet echt een geslaagde actie vind. Maarja, hoe doe je dat dus aardig edoch duidelijk?quote:Op zondag 13 december 2009 12:26 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wel een beetje mee eens, eigenlijk. Ik kan me voorstellen dat je er een beetje van schrikt (ik schrok ook toen ik na afloop van een bioscoopbezoekje 5 sms'jes had zonder in de tussentijd teruggesmst te hebben
), maar doe het die jongen niet aan om hierom op hem af te knappen. Die eerste fase is al zo onzeker!
Nou. Als je nog nooit ook maar een date hebt gehad en het niet als grapje is bedoeld.......Ik weet niet hoor Kwak. Dan moet de rest wel fucking briljant zijn, wil ik dat door de vingers zien.quote:Op zondag 13 december 2009 12:24 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
is t raar dat ik dat overdreven vind?iedereen kan toch weleens iets onhandigs zeggen, of zich ongelukkig uitdrukken? als je live tegenover elkaar staat kan hij je reactie zien maar per sms niet...
Ik ben zelf nogal van de ironische en sarcastische opmerkingen, maar met ál mijn sherlockskilzz op volle scherpte aan, kan ik er nog geen greintje ironie in bespeurenquote:Op zondag 13 december 2009 12:28 schreef conleche het volgende:
[..]
Nou. Als je nog nooit ook maar een date hebt gehad en het niet als grapje is bedoelt........Ik weet niet hoor Kwak. Dan moet de rest wel fucking briljant zijn, wil ik dat door de vingers zien.Als het wél een ironisch ondertoontje had, dan maggie blijven
Hmmmmmm, dan zou het toch wel een voortborduren kunnen zijn op die grapjes? Of echt, echt niet?quote:Op zondag 13 december 2009 12:30 schreef _Calimero_ het volgende:
Maar misschien moet ik er wel bijvertellen dat we wel veel grapjes hebben gemaakt over onze toekomstige kinderen (die ik niet eens hoef, haha) en dat we later gaan trouwen en inaustralie gaan wonen. Ik heb zelfs al een 'ring' voor de grap gekregen. En zolang dat een grapje is, vind ik dat allemaal prima en leuk, maar nu krijg ik lichtelijk last van hyperventilatie neigingen
hmmmm, ik zal hem het voordeel van de twijfel geven, maar ik vind het woord "je mannetje" ook niet leuk ofzo. Dan lijkt hij zo klein (en hij is al jonger, ghee. Ik wil iemand die uitstraalt dattie groot en sterk is en mij kan beschermenquote:Op zondag 13 december 2009 12:31 schreef conleche het volgende:
[..]
Hmmmmmm, dan zou het toch wel een voortborduren kunnen zijn op die grapjes? Of echt, echt niet?
Zo. Whoppa.quote:Op zondag 13 december 2009 12:31 schreef XcUZ_Me het volgende:
S: RPM
S: huis opruimen, was aanzetten, kerstboom optuigen
O/L: bakje havermoutpap
L: 4 sneetjes brood met beleg
T: mandarijntjes
D: lasagne met groente
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |