abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75572682
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 19:27 schreef ColdFeet het volgende:
Tink, foto dan En Kwak, welke stoffen kerststalfiguren?
euhm, de tweede rij takken van onder, links naast het rode pakje in t midden, zie je de baby jezus in de kribbe (t zijn lichtvanille en lichtblauw stofjes, geborduurd en beschilderd, net zo zacht als van die baby-leesboekjes. de anderen hangen een beetje achterstevoren dus dan zie je alleen de achterkant (vanille of lichtblauw)
Kwak
pi_75572735
goeiemorgen ik win, ben net uit bed. ik was ZO moe. voel me nu eindelijk uitgeslapen!

moet wel alweer haasten om op tijd aangekleed de deur uit te zijn voor generale repetitie. vanavond eten met mn opa en zn vriendin ende familie voor de verjaardag van de vriendin van mn opa. van der valk geloof ik. ik ga denk ik maar voor de zeetong, die is altijd wel lekker daar.

verder nuiks ontopics te melden. en ben tijdens bijlezen alles alweer vergeten...

ohja! Nynke! klinkt gaaf dat lucia diner!
Kwak
  zondag 13 december 2009 @ 12:17:22 #203
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_75572961
quote:
Op zondag 13 december 2009 11:59 schreef conleche het volgende:

[..]

Gezien je post vannacht, verbaast het me niets! Vanavond toch de 'date'?
ghee, ja ik 'mag' eigenlijk 4 glazen wijn per week, maarja ik raakte de tel kwijt

Und yes, vanavond date
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
  zondag 13 december 2009 @ 12:17:59 #204
277802 _Calimero_
pi_75572987
quote:
Op zondag 13 december 2009 12:08 schreef kwakz0r het volgende:
goeiemorgen ik win, ben net uit bed. ik was ZO moe. voel me nu eindelijk uitgeslapen!

moet wel alweer haasten om op tijd aangekleed de deur uit te zijn voor generale repetitie. vanavond eten met mn opa en zn vriendin ende familie voor de verjaardag van de vriendin van mn opa. van der valk geloof ik. ik ga denk ik maar voor de zeetong, die is altijd wel lekker daar.

verder nuiks ontopics te melden. en ben tijdens bijlezen alles alweer vergeten...

ohja! Nynke! klinkt gaaf dat lucia diner!
Veel plezier vanavond!!
pi_75572994
zomg !

owh, wacht, ik ging studeren
Ja doei.
pi_75573014
quote:
Op zondag 13 december 2009 12:17 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

ghee, ja ik 'mag' eigenlijk 4 glazen wijn per week, maarja ik raakte de tel kwijt

Und yes, vanavond date
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij noemde zichzelf "je mannetje" En hij was serieus?? Exit.
pi_75573099
quote:
Op zondag 13 december 2009 12:04 schreef loveli het volgende:

[..]

Ik lees vaak snel over lijstjes heen, dus heb geen idee hoe vaak je normaal gesproken cornflakes eet. Persoonlijk ben ik nogal tegen cornflakes en (te veel) maisproducten. Dat zijn de koolhydraten die we niet echt binnen willen krijgen, want die hebben een voorliefde voor je buik om te gaan wonen en sturen je bloedsuikerhuishouding in de war.
Ontbijten met havermout is beter, daar zitten meer vitamines en mineralen in die goed voor je zijn en op een stevig havermout ontbijt kun je even toe zonder weer honger te krijgen. Cornflakes zijn snel weg en je hebt snel weer trek. Een bakje droge cornflakes klinkt misschien gezond als tussendoortje, maar ik zou het niet doen.
Thanks voor de uitleg!
Ik ontbijt er alleen op zaterdag mee, dan moet ik 's ochtends tussen zes en zeven beginnen. Wanneer ik zo vroeg iets 'moet' eten, krijg ik dat makkelijker weg dan brinta of yoghurt met muesli.
Cornflakes als tussendoortje eet ik zelden, gisteren was dat meer uit gemakzucht omdat ik geen zin om drie stappen naar het aanrecht te lopen en een boterham te smeren
Smile, open your eyes, love and go on
  zondag 13 december 2009 @ 12:24:34 #208
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_75573144
quote:
Op zondag 13 december 2009 12:17 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

Und yes, vanavond date
SPOILER
Omg Ik hoop dat ie een grapje maakt

En goeiemorgen!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_75573148
quote:
Op zondag 13 december 2009 12:18 schreef conleche het volgende:

[..]

is t raar dat ik dat overdreven vind? iedereen kan toch weleens iets onhandigs zeggen, of zich ongelukkig uitdrukken? als je live tegenover elkaar staat kan hij je reactie zien maar per sms niet...
Kwak
  zondag 13 december 2009 @ 12:25:05 #210
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_75573164
Er zit ook oud schroot in cornflakes.
Niet meer actief op Fok!
pi_75573169
quote:

[..]

Dat deed mijn ex ook, vreselijk vond ik dat En hij snurkte, dus ik vond het niet zo heel erg toen t uit was
Smile, open your eyes, love and go on
  zondag 13 december 2009 @ 12:25:36 #212
277802 _Calimero_
pi_75573179
quote:

[..]

ja, en ik krijg daar héél veel (negatieve) kriebels van.. brrr....
Gister tijdens het eten was hij er dus ook en hebben we heel veel zitten kletsen en dat was echt superleuk, maar 1 zo'n verkeerd woord kan een hoop verpesten nu wil ik hem wel duideljik maken dat ik dit niet zo op prijs stel, maar hoe doet een mens dat tactisch? (tact en subtiliteit zijn twee eigenschappen die mij meestal volledig ontbreken )
pi_75573192
ik vind snurken nou niet echt een reden om het uit te maken dan zou ik nu nog steeds vrijgezel zijn ik snurk ontzettend
Ja doei.
  zondag 13 december 2009 @ 12:26:46 #214
277802 _Calimero_
pi_75573208
quote:
Op zondag 13 december 2009 12:26 schreef motorbloempje het volgende:
ik vind snurken nou niet echt een reden om het uit te maken dan zou ik nu nog steeds vrijgezel zijn ik snurk ontzettend
  zondag 13 december 2009 @ 12:26:52 #215
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_75573211
quote:
Op zondag 13 december 2009 12:24 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

is t raar dat ik dat overdreven vind? iedereen kan toch weleens iets onhandigs zeggen, of zich ongelukkig uitdrukken? als je live tegenover elkaar staat kan hij je reactie zien maar per sms niet...
Wel een beetje mee eens, eigenlijk . Ik kan me voorstellen dat je er een beetje van schrikt (ik schrok ook toen ik na afloop van een bioscoopbezoekje 5 sms'jes had zonder in de tussentijd teruggesmst te hebben ), maar doe het die jongen niet aan om hierom op hem af te knappen. Die eerste fase is al zo onzeker!
Niet meer actief op Fok!
  zondag 13 december 2009 @ 12:28:21 #216
277802 _Calimero_
pi_75573271
quote:
Op zondag 13 december 2009 12:26 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Wel een beetje mee eens, eigenlijk . Ik kan me voorstellen dat je er een beetje van schrikt (ik schrok ook toen ik na afloop van een bioscoopbezoekje 5 sms'jes had zonder in de tussentijd teruggesmst te hebben ), maar doe het die jongen niet aan om hierom op hem af te knappen. Die eerste fase is al zo onzeker!
Ik zal iemand ook heus niet op 1 verkeerd woord afrekenen/de laan uitsturen, maar het doet wel heel veel (en dat zijn geen goede dingen, ik begin gelijk twijfels te krijgen merkte ik!) maar ik wil wél de boodschap over laten komen dat ik het niet echt een geslaagde actie vind. Maarja, hoe doe je dat dus aardig edoch duidelijk?
pi_75573278
quote:
Op zondag 13 december 2009 12:24 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Nou. Als je nog nooit ook maar een date hebt gehad en het niet als grapje is bedoeld.......Ik weet niet hoor Kwak. Dan moet de rest wel fucking briljant zijn, wil ik dat door de vingers zien. Als het wél een ironisch ondertoontje had, dan maggie blijven
  zondag 13 december 2009 @ 12:29:41 #218
277802 _Calimero_
pi_75573315
quote:
Op zondag 13 december 2009 12:28 schreef conleche het volgende:

[..]

Nou. Als je nog nooit ook maar een date hebt gehad en het niet als grapje is bedoelt........Ik weet niet hoor Kwak. Dan moet de rest wel fucking briljant zijn, wil ik dat door de vingers zien. Als het wél een ironisch ondertoontje had, dan maggie blijven
Ik ben zelf nogal van de ironische en sarcastische opmerkingen, maar met ál mijn sherlockskilzz op volle scherpte aan, kan ik er nog geen greintje ironie in bespeuren
  zondag 13 december 2009 @ 12:30:58 #219
277802 _Calimero_
pi_75573365
Maar misschien moet ik er wel bijvertellen dat we wel veel grapjes hebben gemaakt over onze toekomstige kinderen (die ik niet eens hoef, haha) en dat we later gaan trouwen en inaustralie gaan wonen. Ik heb zelfs al een 'ring' voor de grap gekregen. En zolang dat een grapje is, vind ik dat allemaal prima en leuk, maar nu krijg ik lichtelijk last van hyperventilatie neigingen
pi_75573410
quote:
Op zondag 13 december 2009 12:30 schreef _Calimero_ het volgende:
Maar misschien moet ik er wel bijvertellen dat we wel veel grapjes hebben gemaakt over onze toekomstige kinderen (die ik niet eens hoef, haha) en dat we later gaan trouwen en inaustralie gaan wonen. Ik heb zelfs al een 'ring' voor de grap gekregen. En zolang dat een grapje is, vind ik dat allemaal prima en leuk, maar nu krijg ik lichtelijk last van hyperventilatie neigingen
Hmmmmmm, dan zou het toch wel een voortborduren kunnen zijn op die grapjes? Of echt, echt niet?
  zondag 13 december 2009 @ 12:31:59 #221
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_75573413
Gutenmorgen!

Gisteravond feestje gehad, was leuk Niet al te laat thuis, moesten nog met de trein. Veel en slecht gegeten, overdag cursus, dus ook nog een lunchbuffet. Eens kijken of ik een overzichtje kan maken.

O: 2 boterhammen sandwichspread
T:-
L: 1 pistoletje met komijnekaas, bakje fruit met yoghurt, minipistoletje met kerriesalade en een of ander hartig broodje.
T: -
D: Stukje kwarktaart, 2 schepjes koude pastasalade, losse hapjes van cherrytomaatjes met mozzarella met basilicum, met roomkaas gevulde abrikozen, paar stukjes stokbrood, 4 wijntjes.

Zoiets

Vanochtend beetje half liggen dutten in bed, om kwart voor 10 er toch maar uitgegaan en geRPM'd! Op een lege maag, dat merkte ik goed, begon beetje te trillen. Zit nu aan m'n ontbijt: bakje havermoutpap.

S: RPM
S: huis opruimen, was aanzetten, kerstboom optuigen
O/L: bakje havermoutpap
T: mandarijntjes
D: lasagne met groente

Beetje balansen na gister.

Voor de rest doe ik niks vandaag
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  zondag 13 december 2009 @ 12:34:54 #222
277802 _Calimero_
pi_75573501
quote:
Op zondag 13 december 2009 12:31 schreef conleche het volgende:

[..]

Hmmmmmm, dan zou het toch wel een voortborduren kunnen zijn op die grapjes? Of echt, echt niet?
hmmmm, ik zal hem het voordeel van de twijfel geven, maar ik vind het woord "je mannetje" ook niet leuk ofzo. Dan lijkt hij zo klein (en hij is al jonger, ghee. Ik wil iemand die uitstraalt dattie groot en sterk is en mij kan beschermen )
Maar denk dat ik vanavond wel ga zeggen dat ik de grapjes allemaal heel leuk vind, maar dat ik wel bang ben om verwachtingen te scheppen die ik niet waar kan maken ofzoiets. Dat kan wel toch?
  zondag 13 december 2009 @ 12:36:23 #223
277802 _Calimero_
pi_75573552
Pfff.. zie je wel, waarom moet ik altijd alles ingewikkeld maken en verpest ik het zodra ik die kans krijg Misschien een intern programmeerfoutje bij mij aanwezig en zal ik altijd wel iets vinden waardoor iemand niet goed genoeg is
  Vis een optie? zondag 13 december 2009 @ 12:37:54 #224
70532 loveli
N
pi_75573601
Wat is wel een goed 'koosnaampje' voor een man? Beertje? Tijger? Bikkel? Daar breek ik m'n hoofd al jaren over.
crap in = crap out
  zondag 13 december 2009 @ 12:39:00 #225
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_75573640
Calimeeeero: misschien inderdaad voortborduren op de echtgenoten-grapjes Kan me wel voorstellen dat als ie het serieus bedoelt (daar begin ik nou wel aan te twijfelen in nieuwe context, but what do I know ) dat je er zwaar negatieve vibes van krijgt. I mean, wat voor soort man gebruikt *serieus* zo'n term? Ik krijg visioenen van stinksokken op tafel en vragen om een voetmassage. Maar wat Kwak zegt is ook zo: misschien blundert ie door de eerste fase heen
quote:
Op zondag 13 december 2009 12:31 schreef XcUZ_Me het volgende:

S: RPM
S: huis opruimen, was aanzetten, kerstboom optuigen
O/L: bakje havermoutpap
L: 4 sneetjes brood met beleg
T: mandarijntjes
D: lasagne met groente

Zo. Whoppa.

Zo erg was je lijst van gisteren namelijk niet
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo