Oh niet goed gelezen dan, sowwie.quote:Op zaterdag 12 december 2009 21:39 schreef Viking84 het volgende:
SDB: ik heb geen nieuwe broek. Heb alleen even een maat 38 gepast om te kijken of 'ie paste.
Wat is jammer?quote:Op zaterdag 12 december 2009 21:40 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Oh niet goed gelezen dan, sowwie. En jammer
quote:Op zaterdag 12 december 2009 21:46 schreef motorbloempje het volgende:
[ afbeelding ]
maarja, ik heb het modegevoel van een doodgekookte aardappel
Oh nee, maar ik doe er wel laarzen over, alleen geen hoge. En dan zie je 't. En als iemand het merk herkent, dan weet 'ie dat ik een lange onderbroek draag, sexyquote:Op zaterdag 12 december 2009 21:49 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
![]()
CF: ik heb ook niet zoveel modegevoel, maar ik vind het persoonlijk nie zo mooi als je nog kan zien dat het een legging is zeg maarIk draag wel leggings onder rokjes, maar dan met idd laarzen zodat het net zo goed een maillot zou kunnen zijn (maar maillots zitten kut
). Kweenie wat jij erbij wil dragen!
Aan dat merkje stoor ik me overigens weer niet zo - aan esprit-leggings geloof ik zit ook zo'n rood etiketje dingetje, dus why the hell not
Oh ja het was een onderbroek!quote:Op zaterdag 12 december 2009 21:53 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Oh nee, maar ik doe er wel laarzen over, alleen geen hoge. En dan zie je 't. En als iemand het merk herkent, dan weet 'ie dat ik een lange onderbroek draag, sexy
Ik weet niet eens wat dat is! Maar het klinkt als een nauwkeurig werkjequote:Op zaterdag 12 december 2009 23:07 schreef ColdFeet het volgende:
Iteratieve berekeningen nakijkenWat is dat toch machtig veel werk
...
quote:Op zaterdag 12 december 2009 23:50 schreef ColdFeet het volgende:
Wat een lekkers toch allemaalIk heb maar een wijntje gepakt voor bij de iteraties
't is zoiets als dat je een vergelijking hebt met teveel onbekenden om 'm in een keer op te lossen. Je neemt dan waardes aan voor de variabelen, berekent of de vergelijking klopt, en zo niet, dan corrigeer je 'm net zolang totdat het wel klopt. Beuh.
Omdat je anders de oplossing niet vindtquote:Op zaterdag 12 december 2009 23:51 schreef conleche het volgende:
[..]
En waarom zou je dat willen doen?
Ja dat snap ik. Maar het is een som right? Het is niet of je hiermee de oplossing voor een werkelijk probleem vindt. Of leer je je studenten zo werken met het feit, dat als ze later onderzoek doen naar, ik noem maar wat, een remedie tegen een bepaalde ziekte, dat ze dan ook met veel variabelen zullen rekening moeten houden?quote:Op zaterdag 12 december 2009 23:54 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Omdat je anders de oplossing niet vindtmet de computer is het goed te doen, maar mijn arme studenten moeten het met de hand doen. Volgend jaar ga ik de opzet van de toetsen veranderen, mogen ze het met Excel of Maple doen.
Hmmm. oké. Nou ja. Dan kan ik nu niet zeggen of ik het zou kunnen oplossen.quote:Op zondag 13 december 2009 00:10 schreef ColdFeet het volgende:
Ik zet dat nooit op fok!, want ik ben als de dood dat een van m'n studenten me herkentLaten we zeggen dat het om een vergelijking met 6 variabelen gaat, waarbij de variabelen elkaar ook nog eens beinvloeden. Het enige wat je weet is de som van alle variabelen, en de som van twee van de variabelen.
Wat ben je laat vandaag! Uitgeslapen ofzo?quote:
ja.quote:Op zondag 13 december 2009 08:27 schreef Viking84 het volgende:
Zien degenen die m'n ava eerst niet zagen hem nu wel? (heb de link naar m'n webicon verwijderd)
Mogge! Ja, zondag is uitslaapdag. Geheel uit mezelf vanzelf wakker geworden om half zeven (eigenlijk had ik het nog lang niet aan opstaan toe maar ik moest vreselijk piesen en toen bleek het (al) half zeven).quote:Op zondag 13 december 2009 08:22 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wat ben je laat vandaag! Uitgeslapen ofzo?.
Ook goeiemorgen aan allen.
Ja ik sta er zelf ook nog verbaasd vanquote:Op zaterdag 12 december 2009 23:07 schreef ColdFeet het volgende:
Iteratieve berekeningen nakijkenWat is dat toch machtig veel werk
Chico, af is af! Ik vind het knap dat je 't in zo weinig tijd hebt gered
quote:Op zaterdag 12 december 2009 20:52 schreef Californium het volgende:
Deze had ik net even gecreeerd om naarte sturen.... (hij zit bij een vriend in Utrecht) En ik heb vandaag geshopt! Nu we toch aparte foto's plaatsen
![]()
[ afbeelding ]Je moet eens in Zweden komen. Dat kunnen meiden hier serieus dragen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
Gezien je post vannacht, verbaast het me niets!quote:Op zondag 13 december 2009 11:54 schreef _Calimero_ het volgende:
Brakkkken zoveel spierpijn dat ik ga zitten als een krakkemikkige bejaarde
![]()
en mijn programma lijkt op dat van Nynke: niets doen, opruimen en vanavond geen concert, wel een film
whehe, dat dusquote:Op zondag 13 december 2009 11:59 schreef conleche het volgende:
[..]
Gezien je post vannacht, verbaast het me niets!Vanavond toch de 'date'?
Ik lees vaak snel over lijstjes heen, dus heb geen idee hoe vaak je normaal gesproken cornflakes eet. Persoonlijk ben ik nogal tegen cornflakes en (te veel) maisproducten. Dat zijn de koolhydraten die we niet echt binnen willen krijgen, want die hebben een voorliefde voor je buik om te gaan wonen en sturen je bloedsuikerhuishouding in de war.quote:Op zondag 13 december 2009 11:33 schreef Twinkle_ het volgende:
Goedemorgen!
Lijstje van gisteren:
*Cornflakes met melk
*Twee meergranen pistolets met boterhamworst
*Karnemelk met bosvruchtensmaak, biologische yoghurt met bosvruchtensmaak
*Bakje droge cornflakes en cashewnoten
*Halve komkommer
*Avondeten: turks brood met kipkebab, sla, rode kool (geloof ik), tomaat en cocktailsaus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |