abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75560608
*burp.
Veel couscous gegeten! En een toetje: roomijs met warme-kersensaus en een klodder zure room. De combi warme kersen/zure room is fantastisch Sowieso ben ik doller op zure room dan goed voor me is

Cali, dat slingertje aan je deur
  zaterdag 12 december 2009 @ 21:32:43 #152
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_75560772
Mwoh, warme kersen

Het vriendje vindt courgette trouwens ook lekker, dus binnenkort eten wij courgette-ovenschotel (aardappelen, courgette, kaas, crème fraiche en vast nog wat dingen die ik vergeet!)
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  zaterdag 12 december 2009 @ 21:39:34 #153
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_75561001
SDB: ik heb geen nieuwe broek. Heb alleen even een maat 38 gepast om te kijken of 'ie paste .
Niet meer actief op Fok!
pi_75561017
Mijn vader had trouwens kwartel gemaakt en hem van kop tot kont volgestopt met knolselderij puree. Heel leuk om hem op zn buik te leggen met zn kont naar je toe gericht, en er dan op te drukken.
Maar ook heel raar. Heel hypocriet, maar je kun nog zo goed zien dat het een beest is geweest, dat ik het liever niet op at
pi_75561034
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 21:39 schreef Viking84 het volgende:
SDB: ik heb geen nieuwe broek. Heb alleen even een maat 38 gepast om te kijken of 'ie paste .
Oh niet goed gelezen dan, sowwie.
  zaterdag 12 december 2009 @ 21:41:00 #156
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_75561044
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 21:40 schreef shinydiscoball het volgende:

[..]

Oh niet goed gelezen dan, sowwie. En jammer
Wat is jammer?
Niet meer actief op Fok!
pi_75561107
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 21:41 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Wat is jammer?
Nou gewoon, ik vind foto's kijken altijd leuk.
pi_75561179
Ik vind dat wel een lekker idee, om er knolselderij in te doen

Wat vinden jullie trouwens, modebewuste dames? Ik heb ooit op IJsland een thermo lange onderbroek gekocht van het fantastische IJslandse merk 66North. Superwarm en heel comfi! Merinowol is het.

Nu bedacht ik vandaag dat ik die eigenlijk wel onder een spijkerrokje kan dragen. Hij ziet er in principe uit als een legging, nietwaar, maar hij is ongeveer 5x zo warm Alleen zit er een logo op het been en heb ik geen laarzen die erbij passen die zo hoog zijn dat ze dat bedekken. Kan dat, dan?
pi_75561211

maarja, ik heb het modegevoel van een doodgekookte aardappel
Ja doei.
  zaterdag 12 december 2009 @ 21:49:32 #160
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_75561310
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 21:46 schreef motorbloempje het volgende:
[ afbeelding ]

maarja, ik heb het modegevoel van een doodgekookte aardappel

CF: ik heb ook niet zoveel modegevoel, maar ik vind het persoonlijk nie zo mooi als je nog kan zien dat het een legging is zeg maar Ik draag wel leggings onder rokjes, maar dan met idd laarzen zodat het net zo goed een maillot zou kunnen zijn (maar maillots zitten kut ). Kweenie wat jij erbij wil dragen!
Aan dat merkje stoor ik me overigens weer niet zo - aan esprit-leggings geloof ik zit ook zo'n rood etiketje dingetje, dus why the hell not
pi_75561435
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 21:49 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

CF: ik heb ook niet zoveel modegevoel, maar ik vind het persoonlijk nie zo mooi als je nog kan zien dat het een legging is zeg maar Ik draag wel leggings onder rokjes, maar dan met idd laarzen zodat het net zo goed een maillot zou kunnen zijn (maar maillots zitten kut ). Kweenie wat jij erbij wil dragen!
Aan dat merkje stoor ik me overigens weer niet zo - aan esprit-leggings geloof ik zit ook zo'n rood etiketje dingetje, dus why the hell not
Oh nee, maar ik doe er wel laarzen over, alleen geen hoge. En dan zie je 't. En als iemand het merk herkent, dan weet 'ie dat ik een lange onderbroek draag, sexy
  zaterdag 12 december 2009 @ 21:57:54 #162
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_75561580
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 21:53 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Oh nee, maar ik doe er wel laarzen over, alleen geen hoge. En dan zie je 't. En als iemand het merk herkent, dan weet 'ie dat ik een lange onderbroek draag, sexy
Oh ja het was een onderbroek! Daar had ik half overheen gelezen en er was blijven hangen dat het een soortement thermobroek was, mwehe.

Euh. Als je denkt dat je je erin gaat generen: niet doen! Dat je iedere keer als er iemand naar je kijkt denkt "KUT HIJ ZIET HET!!!", dan is het behoud van je eigen sanity om het niet te proberen

Verders hangt het er ook vanaf hoe het in de praktijk staat. Ik vind deze kleur grijs niet zo mooi voor maillot / legging, maar ja he! Zijn er vast genoeg die het wel mooi vinden.

Is ook wat he CF, heb je es modeadvies nodig, zijn alleen Mo en ik er
pi_75561659
Ik zie je punt Mariaatje, over de kleur, maar hij zit zoooo lekker dat ik weet dat je 't zou begrijpen als je er ook zoeen had

Maar zeg, waarom zit jij op zaterdagavond om 10 uur te fok!ken? Zijn er geen leuke dingen te doen in Alkmaar? Ik wou naar de film vanavond, maar ik ben nog steeds niet klaar met nakijken en ik zit as we speak dus te woggen
  zaterdag 12 december 2009 @ 22:06:35 #164
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_75561851
Beetje hetzelfde als jij, maar dan SOG
Ik moet met minder dan een week een paper inleveren voor een vak wat niet echt inspireert, en nu heb ik eindelijk een soort-van-onderwerp en ben ik artikeltjes aan het lezen terwijl ik eigenlijk zo duf ben als een konijn
Dus mja, er zijn vast leuke dingen te doen in Alkmaar, maar ik ben er niet bij Maar jaaaa, bijna kerstvakantie enzo! En volgende week ook vast wel weer sociale dingen doen! Komt wel goed
En morgen nakijken en vanavond film is geen optie? Aaw. *aai* Oh en welke film moest het worden!
pi_75561982
Morgen gaan we naar de schoonouders. En eigenlijk vond ik dat wel tof: de eerste dag in ~een maand dat ik een hele dag niet ga werken. Maar ja, dan moet wel vandaag het nakijkwerk af Ik wilde naar De helaasheid der dingen gaan.

Ik ga maar snel aan de slag! Succes met je paper! Ik ken die lethargie van 'de deadline nadert, maar is nog niet dichtbij genoeg'
  zaterdag 12 december 2009 @ 22:29:17 #166
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_75562603
Hoi. Moe. Tot morgen.

[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_75562652
Opdracht ingeleverd . Zo'n 3000 woorden geschreven, veel teveel artikelen gelezen en het eindniveau is iets lager dan waar ik op gehoopt had, maar toch nog hoger dan de gemiddelde deelnemer aan de cursus. Maar zo blij dat ik het op tijd af heb .

@CF: tja uhm, ik denk niet dat ik de juiste ben om hierover advies te geven . Die doodgekookte aardappel is hier ook aanwezig. Ik zou hem dus gewoon aantrekken, als het lekker zit en handig is, waarom niet.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_75562738
Oh en die foto's waren wel echt te fout . Van Cali en Mo/Mr Mo.
pi_75563939
Iteratieve berekeningen nakijken Wat is dat toch machtig veel werk

Chico, af is af! Ik vind het knap dat je 't in zo weinig tijd hebt gered
pi_75565158
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 23:07 schreef ColdFeet het volgende:

...
Ik weet niet eens wat dat is! Maar het klinkt als een nauwkeurig werkje

Lijstje vandaag (weer weinig groente, sorry uniekhoorn)
O: ananas, mandarijn, grapefruitsap
T: 2 cappuccino
L: sandwich humus met sla, sandwich ham met mierikswortelsaus
T: stukje kaas, mandarijn, rood fruitsap, stuk gevulde speculaas
D: 2 glazen witte wijn, 2 stukjes Turks brood met aioli, roerbak kipstukjes met champignons en paprika in ketjap-caramelsaus
T: cappuccino met slagroom, mandarijn, kwark met vanilleyoghurt

Morgen maar een groentedag inlassen. We hebben nog een berg oranje paprika's en 2 kilo pompoen, dus het zal wel iets oranjes worden
pi_75565361
Wat een lekkers toch allemaal Ik heb maar een wijntje gepakt voor bij de iteraties 't is zoiets als dat je een vergelijking hebt met teveel onbekenden om 'm in een keer op te lossen. Je neemt dan waardes aan voor de variabelen, berekent of de vergelijking klopt, en zo niet, dan corrigeer je 'm net zolang totdat het wel klopt. Beuh.
pi_75565392
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 23:50 schreef ColdFeet het volgende:
Wat een lekkers toch allemaal Ik heb maar een wijntje gepakt voor bij de iteraties 't is zoiets als dat je een vergelijking hebt met teveel onbekenden om 'm in een keer op te lossen. Je neemt dan waardes aan voor de variabelen, berekent of de vergelijking klopt, en zo niet, dan corrigeer je 'm net zolang totdat het wel klopt. Beuh.

En waarom zou je dat willen doen?
pi_75565504
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 23:51 schreef conleche het volgende:

[..]

En waarom zou je dat willen doen?

Omdat je anders de oplossing niet vindt met de computer is het goed te doen, maar mijn arme studenten moeten het met de hand doen. Volgend jaar ga ik de opzet van de toetsen veranderen, mogen ze het met Excel of Maple doen.
pi_75565652
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 23:54 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Omdat je anders de oplossing niet vindt met de computer is het goed te doen, maar mijn arme studenten moeten het met de hand doen. Volgend jaar ga ik de opzet van de toetsen veranderen, mogen ze het met Excel of Maple doen.
Ja dat snap ik. Maar het is een som right? Het is niet of je hiermee de oplossing voor een werkelijk probleem vindt. Of leer je je studenten zo werken met het feit, dat als ze later onderzoek doen naar, ik noem maar wat, een remedie tegen een bepaalde ziekte, dat ze dan ook met veel variabelen zullen rekening moeten houden?

Sorry als ik domme vragen stel, maar in mijn alphawereld komt weinig betazonlicht door.
pi_75565782
Wat noem je een 'werkelijk probleem'? Het is gewoon een opgave die ik zelf heb bedacht, een modellering van een bestaande situatie. In de praktijk worden wel vergelijkbare dingen berekend. Alleen zou een ingenieur die ervoor betaald krijgt het niet met de hand doen Kost veel teveel tijd.
pi_75565899
Oh Mo, wat vreselijk fout. .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_75565936
Doe eens een voorbeeld dan? Kijken of ik in de stress schiet?

Waar geef jij eigenlijk les in? Ik bedenk me nu, dat ik alleen weet dat jij op een lab werkt. Maar niet wát je nu precies doet.
pi_75566051
Ik zet dat nooit op fok!, want ik ben als de dood dat een van m'n studenten me herkent Laten we zeggen dat het om een vergelijking met 6 variabelen gaat, waarbij de variabelen elkaar ook nog eens beinvloeden. Het enige wat je weet is de som van alle variabelen, en de som van twee van de variabelen.
pi_75566220
quote:
Op zondag 13 december 2009 00:10 schreef ColdFeet het volgende:
Ik zet dat nooit op fok!, want ik ben als de dood dat een van m'n studenten me herkent Laten we zeggen dat het om een vergelijking met 6 variabelen gaat, waarbij de variabelen elkaar ook nog eens beinvloeden. Het enige wat je weet is de som van alle variabelen, en de som van twee van de variabelen.
Hmmm. oké. Nou ja. Dan kan ik nu niet zeggen of ik het zou kunnen oplossen. Di's me te vaag.

Dan ga ik maar naar m'n bed met een boek. Dat is sws meer in mijn straatje!!
  zondag 13 december 2009 @ 04:16:59 #180
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_75569838
hoi! eten was leuk en de wijn ook en het utgaan ook heel leuk, morgen dé date ik ben benieuwd, gheeee nu maar veen slapen want ik geloof dta ik wel moe bemn van al het dansen en sjansen

trudste dames, euhh slanke dames!!
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
pi_75570218
'mogge!
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  zondag 13 december 2009 @ 08:22:34 #182
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_75570297
quote:
Op zondag 13 december 2009 07:16 schreef sigme het volgende:
'mogge!
Wat ben je laat vandaag! Uitgeslapen ofzo? .

Ook goeiemorgen aan allen.
Niet meer actief op Fok!
  zondag 13 december 2009 @ 08:27:11 #183
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_75570305
Zien degenen die m'n ava eerst niet zagen hem nu wel? (heb de link naar m'n webicon verwijderd)
Niet meer actief op Fok!
  zondag 13 december 2009 @ 08:29:55 #184
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_75570313
quote:
Op zondag 13 december 2009 08:27 schreef Viking84 het volgende:
Zien degenen die m'n ava eerst niet zagen hem nu wel? (heb de link naar m'n webicon verwijderd)
ja.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_75570322
quote:
Op zondag 13 december 2009 08:22 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Wat ben je laat vandaag! Uitgeslapen ofzo? .

Ook goeiemorgen aan allen.
Mogge! Ja, zondag is uitslaapdag. Geheel uit mezelf vanzelf wakker geworden om half zeven (eigenlijk had ik het nog lang niet aan opstaan toe maar ik moest vreselijk piesen en toen bleek het (al) half zeven).

Ik zie nu (eindelijk) je icoontje weer!
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_75570365
Goedemorgen!

-0.4 !

Bijna onder 63 nu, ik verlang zó naar 62.9!
pi_75570555
I killed zhe topique!

Terwijl ik netjes ontopic reageerde.

pi_75570615
Goeiemorgen . Mooi PPP! Ik ben juist aangekomen .
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 23:07 schreef ColdFeet het volgende:

Chico, af is af! Ik vind het knap dat je 't in zo weinig tijd hebt gered
Ja ik sta er zelf ook nog verbaasd van .
  zondag 13 december 2009 @ 11:05:52 #189
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_75571391
Haaai..

Ik zie je ava nu eindelijk ook Vik.

PPP, bijna tof

Lijst:
O: Kom yoghurt met mandarijn
T: grote peer
S: 70 min. gehometrained
T: gekookt ei
L: boterham lever, boterham 48+ kaas, boterham sandwichspread
T: beschuit jam
T: snoepen van mijn stoofpot
D: Irish stew met lamsbout
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  zondag 13 december 2009 @ 11:06:04 #190
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_75571394
goeiemorgen...Ik ben net wakker. En niet eens een kater. Lang geleden dat ik tot 11 uur heb geslapen!

Gala gister was tof, typisch Zweeds. Heel erg veel eten (als eerste gang een aantal stukken wat ik was forel, op verschillende manier bereid, met knackebrod, als tweede koud buffet met voornamelijk zalm op verschillende manier bereid, als derde een warm buffet met een enorme ham en kalkoen, en daarna nog heel veel chocoladedingen als toetje..)

Het was dus een soort diner. Je wordt aan een tafel geplaatst, tussen allemaal vreemde mensen in. Je zingt samen liedjes, drinkt schnaps, en er zijn speeches, toneelstukken en een koor. Vooral het koor was heel erg bijzonder...

En dit, allemaal uitgevoerd door studenten!
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
  zondag 13 december 2009 @ 11:11:12 #191
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_75571481
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 20:52 schreef Californium het volgende:
Deze had ik net even gecreeerd om naar te sturen.... (hij zit bij een vriend in Utrecht) En ik heb vandaag geshopt! Nu we toch aparte foto's plaatsen

[ afbeelding ]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je moet eens in Zweden komen. Dat kunnen meiden hier serieus dragen...
pi_75571898
Ik doe even iets in de trant van een voorlopige eetlijst en dan springen we in de auto.

O: bruine bol met restjes kip en veel Mrs. Ball's tamatie
L: broodje kroket
D: bij vrienden.
pi_75571937
Goedemorgen!

Lijstje van gisteren:
*Cornflakes met melk
*Twee meergranen pistolets met boterhamworst
*Karnemelk met bosvruchtensmaak, biologische yoghurt met bosvruchtensmaak
*Bakje droge cornflakes en cashewnoten
*Halve komkommer
*Avondeten: turks brood met kipkebab, sla, rode kool (geloof ik), tomaat en cocktailsaus

Vanochtend Evy les 6 ge'rend', mijn kuiten voelden aan alsof ze elk 100 kilo wogen, dus het ging niet al te best Balen, want de les ervoor (met nagenoeg hetzelfde schema) ging juist erg lekker.
Lijstje/planning van vandaag:
*Muesli met melk (yoghurt was op)
*Twee/drie boterhammen met ?, karnemelk met bosvruchtensmaak
*Avondeten: uiteten

Nynke, je gala klinkt erg bijzonder Welke schoenen had je uiteindelijk aangetrokken?
Smile, open your eyes, love and go on
pi_75572071
goedemorgen!

lange studiedag voor de boeg, met het vooruitzicht dat het even de laatste zondag is dat ik aan de bak mag...

wel veel te doen though: essay, verslag, vertaling, leeswerk en wat opdrachten! Essay heb ik gelukkig al helemaal in mijn hoofd zitten. Ga voor de 9 dit keer zodat ik het vak afsluit met een 8,5

Gisteren al stiekem wat naar huis-huur-mogelijkheden zitten kijken in Edinburgh voor mocht ik dáár gaan studeren voor de master.. en dat is allemaal best leuk en betaalbaar!
Ja doei.
  zondag 13 december 2009 @ 11:47:22 #195
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_75572231
@ Twinkle: de witte. t stond uiteindelijk best okay met lichte panty's. Natuurlijk, niet het allermooiste..maar goed.

@ Moblo: Ik doe het tegenovergestelde van jou: ik ga vandaag helemaal niets doen. Zit nu nog in pyama in bed, straks zijn de verse broojdes klaar, een beetje opruimen en tv kijken en surfen en vanavond naar een concert in de grote kerk, ben benieuwd!
pi_75572367
owh, wat klinkt dat heerlijk!

oh, en ik heb me een essay vergist: 2 essays dus al heb ik de een dus al in mn hoofd zitten en de ander is al een goed eind op weg
Ja doei.
  zondag 13 december 2009 @ 11:54:32 #197
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_75572388
Brakkkk en zoveel spierpijn dat ik ga zitten als een krakkemikkige bejaarde

en mijn programma lijkt op dat van Nynke: niets doen, opruimen en vanavond geen concert, wel een film
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
pi_75572525
quote:
Op zondag 13 december 2009 11:54 schreef _Calimero_ het volgende:
Brakkkk en zoveel spierpijn dat ik ga zitten als een krakkemikkige bejaarde

en mijn programma lijkt op dat van Nynke: niets doen, opruimen en vanavond geen concert, wel een film
Gezien je post vannacht, verbaast het me niets! Vanavond toch de 'date'?
pi_75572590
quote:
Op zondag 13 december 2009 11:59 schreef conleche het volgende:

[..]

Gezien je post vannacht, verbaast het me niets! Vanavond toch de 'date'?
whehe, dat dus
Ja doei.
  Vis een optie? zondag 13 december 2009 @ 12:04:50 #200
70532 loveli
N
pi_75572645
quote:
Op zondag 13 december 2009 11:33 schreef Twinkle_ het volgende:
Goedemorgen!

Lijstje van gisteren:
*Cornflakes met melk
*Twee meergranen pistolets met boterhamworst
*Karnemelk met bosvruchtensmaak, biologische yoghurt met bosvruchtensmaak
*Bakje droge cornflakes en cashewnoten
*Halve komkommer
*Avondeten: turks brood met kipkebab, sla, rode kool (geloof ik), tomaat en cocktailsaus
Ik lees vaak snel over lijstjes heen, dus heb geen idee hoe vaak je normaal gesproken cornflakes eet. Persoonlijk ben ik nogal tegen cornflakes en (te veel) maisproducten. Dat zijn de koolhydraten die we niet echt binnen willen krijgen, want die hebben een voorliefde voor je buik om te gaan wonen en sturen je bloedsuikerhuishouding in de war.
Ontbijten met havermout is beter, daar zitten meer vitamines en mineralen in die goed voor je zijn en op een stevig havermout ontbijt kun je even toe zonder weer honger te krijgen. Cornflakes zijn snel weg en je hebt snel weer trek. Een bakje droge cornflakes klinkt misschien gezond als tussendoortje, maar ik zou het niet doen.
crap in = crap out
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')