dat staat vooral mooi onder een straker t-shirtje!quote:Op zaterdag 12 december 2009 15:13 schreef Viking84 het volgende:
[ afbeelding ]!
En dan zo'n slip erbij:
[ afbeelding ]
Echt omg, wie koopt dat!
en idem broekquote:Op zaterdag 12 december 2009 15:22 schreef AKnynke het volgende:
[..]
dat staat vooral mooi onder een straker t-shirtje!
Geweldigquote:Op zaterdag 12 december 2009 15:24 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
en idem broek
ik heb net voor 7,95 een broek bij de WE gekocht, afgeprijsd van 49,- ofzo.
Rits kapot wel, dus naar de turk gebracht. Wel een dure turk, maar ook geen zin om ermee te gaan leurendus nu heb ik volgende week een broek voor 23 euro
![]()
en de kerstcadeaus zijn al binnendus dat hoeft ook niet meer
en hele leuke Rudolph diadeems
met zo'n gewei en bijpassende rode knipperende neus, voor op het bedrijfsfeest, waar het thema 'feestelijk' was
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ohh ik dacht dat dit je outfit voor het feest wasquote:Op zaterdag 12 december 2009 16:03 schreef motorbloempje het volgende:
ja hoor, maar ik ben vooral thuis vandaagdus het boeit me geen flikker
Ja hoorquote:
Ik krijg hem van mezelf.quote:Op zaterdag 12 december 2009 16:29 schreef motorbloempje het volgende:
die krijg je ? Van wie?![]()
leuk! maar is 't niet wat koud!of mis ik de functie ervan?
Hahahaha, jij en ik denken veel te praktisch. Ik dacht: brrr koud! En: trek toch gewoon een t-shirt en een joggingbroek aan!quote:Op zaterdag 12 december 2009 16:29 schreef motorbloempje het volgende:
die krijg je ? Van wie?![]()
leuk! maar is 't niet wat koud!of mis ik de functie ervan?
Krea van jou, anders reageert iemand natuurlijk niet zo fel, jaloers issiequote:
zo kan je het ook opvatten natuurlijkquote:Op zaterdag 12 december 2009 17:05 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Krea van jou, anders reageert iemand natuurlijk niet zo fel, jaloers issie
Ja potverdorie!quote:
quote:Op zaterdag 12 december 2009 18:48 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wij gaan zo naar het pannenkoekenschip..
Nee, een Australiër en een Britse.quote:Op zaterdag 12 december 2009 18:59 schreef sigme het volgende:
[..]
Heb je kinderen mee?
Ik vond het als kind wel leuk. Toen was het nog een echt schip trouwens, nu is het een enorme betonnen bak waar een schip bovenop gemonteerd is.
Eet smakelijk!
11 km in de kou over heuvels is toch nik om je voor te schamen/quote:Op zaterdag 12 december 2009 19:25 schreef ColdFeet het volgende:
Zo. Ik heb lekker bijna 11 km gerendMijn tempo is nog steeds niet je van het; combinatie van hellingen, kou en vooral te weinig training, vrees ik. Ah well. Komt wel weer.
Mijn huis is veel te herkenbaar. Niemand heeft zoveel boeken als ik en zulk raar behang (nu zeg ik al te veelquote:Op zaterdag 12 december 2009 19:27 schreef ColdFeet het volgende:
Tink, foto danEn Kwak, welke stoffen kerststalfiguren?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nu lekker de finale van de Xfactor kijken
Ja doei.
De Novotel in Londen is erg goed, ben ik in 2001 geweest. Supergoed ontbijt, en erg schoon. Vier sterren geloof ik, prijs weet ik niet. Even googelen denk ikquote:Op zaterdag 12 december 2009 19:36 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Mijn huis is veel te herkenbaar. Niemand heeft zoveel boeken als ik en zulk raar behang (nu zeg ik al te veel)
Daglijstje
o. vruchtenbrood met boter + half bolletje jam
t. koekjes en chocolade + 3 latte macchiato (we hebben een geweldige nieuwe koffiemachine)
l. bakje weight watchers nudelsalade met een 30% sticker (was nog verrassend lekker)
t. beetje ijs
t. aardappelsalade, halve peer, 2 schijven ananas, bladerdeegflap met hartige vulling, nog iets (weet niet meer wat)
d. bakje salade met veel dressing + 2 opscheplepels rijst + spinazie, room, gember en pepertjes + indisch brood
t. glaasje likeur
Nu: burp![]()
Morgen maar wat minder eten.
Ben op zoek naar een leuk hotel in London voor ongeveer ¤ 90 per nacht. Iemand tips?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
begrijpelijk! Heb ik de laatste tijd ook heel ergquote:Op zaterdag 12 december 2009 20:53 schreef motorbloempje het volgende:
oh ja, ik zag je oproepje in het Nijmegentopicmaar daar heb ik geen zin meer in om daar te posten
maar ik ga wrsch ook wel![]()
leuke outfitik heb nog niets, geen idee wat ik aandoe.. misschien bovenstaand gewei wel
Laaaaquote:Op zaterdag 12 december 2009 20:22 schreef ColdFeet het volgende:
Maria, opnieuw: volgens mij is je broodbeleg meerdan je snaaimoment! Chorizo is hartstikke vet.
Ga je met oud&nieuw gourmetten? Mijn grote valkuil met gourmetten is het sausaanbod
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |