dat staat vooral mooi onder een straker t-shirtje!quote:Op zaterdag 12 december 2009 15:13 schreef Viking84 het volgende:
[ afbeelding ]!
En dan zo'n slip erbij:
[ afbeelding ]
Echt omg, wie koopt dat!
en idem broekquote:Op zaterdag 12 december 2009 15:22 schreef AKnynke het volgende:
[..]
dat staat vooral mooi onder een straker t-shirtje!
Geweldigquote:Op zaterdag 12 december 2009 15:24 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
en idem broek
ik heb net voor 7,95 een broek bij de WE gekocht, afgeprijsd van 49,- ofzo.
Rits kapot wel, dus naar de turk gebracht. Wel een dure turk, maar ook geen zin om ermee te gaan leurendus nu heb ik volgende week een broek voor 23 euro
![]()
en de kerstcadeaus zijn al binnendus dat hoeft ook niet meer
en hele leuke Rudolph diadeems
met zo'n gewei en bijpassende rode knipperende neus, voor op het bedrijfsfeest, waar het thema 'feestelijk' was
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ohh ik dacht dat dit je outfit voor het feest wasquote:Op zaterdag 12 december 2009 16:03 schreef motorbloempje het volgende:
ja hoor, maar ik ben vooral thuis vandaagdus het boeit me geen flikker
Ja hoorquote:
Ik krijg hem van mezelf.quote:Op zaterdag 12 december 2009 16:29 schreef motorbloempje het volgende:
die krijg je ? Van wie?![]()
leuk! maar is 't niet wat koud!of mis ik de functie ervan?
Hahahaha, jij en ik denken veel te praktisch. Ik dacht: brrr koud! En: trek toch gewoon een t-shirt en een joggingbroek aan!quote:Op zaterdag 12 december 2009 16:29 schreef motorbloempje het volgende:
die krijg je ? Van wie?![]()
leuk! maar is 't niet wat koud!of mis ik de functie ervan?
Krea van jou, anders reageert iemand natuurlijk niet zo fel, jaloers issiequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |