abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75560608
*burp.
Veel couscous gegeten! En een toetje: roomijs met warme-kersensaus en een klodder zure room. De combi warme kersen/zure room is fantastisch Sowieso ben ik doller op zure room dan goed voor me is

Cali, dat slingertje aan je deur
  zaterdag 12 december 2009 @ 21:32:43 #152
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_75560772
Mwoh, warme kersen

Het vriendje vindt courgette trouwens ook lekker, dus binnenkort eten wij courgette-ovenschotel (aardappelen, courgette, kaas, crème fraiche en vast nog wat dingen die ik vergeet!)
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  zaterdag 12 december 2009 @ 21:39:34 #153
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_75561001
SDB: ik heb geen nieuwe broek. Heb alleen even een maat 38 gepast om te kijken of 'ie paste .
Niet meer actief op Fok!
pi_75561017
Mijn vader had trouwens kwartel gemaakt en hem van kop tot kont volgestopt met knolselderij puree. Heel leuk om hem op zn buik te leggen met zn kont naar je toe gericht, en er dan op te drukken.
Maar ook heel raar. Heel hypocriet, maar je kun nog zo goed zien dat het een beest is geweest, dat ik het liever niet op at
pi_75561034
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 21:39 schreef Viking84 het volgende:
SDB: ik heb geen nieuwe broek. Heb alleen even een maat 38 gepast om te kijken of 'ie paste .
Oh niet goed gelezen dan, sowwie.
  zaterdag 12 december 2009 @ 21:41:00 #156
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_75561044
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 21:40 schreef shinydiscoball het volgende:

[..]

Oh niet goed gelezen dan, sowwie. En jammer
Wat is jammer?
Niet meer actief op Fok!
pi_75561107
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 21:41 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Wat is jammer?
Nou gewoon, ik vind foto's kijken altijd leuk.
pi_75561179
Ik vind dat wel een lekker idee, om er knolselderij in te doen

Wat vinden jullie trouwens, modebewuste dames? Ik heb ooit op IJsland een thermo lange onderbroek gekocht van het fantastische IJslandse merk 66North. Superwarm en heel comfi! Merinowol is het.

Nu bedacht ik vandaag dat ik die eigenlijk wel onder een spijkerrokje kan dragen. Hij ziet er in principe uit als een legging, nietwaar, maar hij is ongeveer 5x zo warm Alleen zit er een logo op het been en heb ik geen laarzen die erbij passen die zo hoog zijn dat ze dat bedekken. Kan dat, dan?
pi_75561211

maarja, ik heb het modegevoel van een doodgekookte aardappel
Ja doei.
  zaterdag 12 december 2009 @ 21:49:32 #160
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_75561310
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 21:46 schreef motorbloempje het volgende:
[ afbeelding ]

maarja, ik heb het modegevoel van een doodgekookte aardappel

CF: ik heb ook niet zoveel modegevoel, maar ik vind het persoonlijk nie zo mooi als je nog kan zien dat het een legging is zeg maar Ik draag wel leggings onder rokjes, maar dan met idd laarzen zodat het net zo goed een maillot zou kunnen zijn (maar maillots zitten kut ). Kweenie wat jij erbij wil dragen!
Aan dat merkje stoor ik me overigens weer niet zo - aan esprit-leggings geloof ik zit ook zo'n rood etiketje dingetje, dus why the hell not
pi_75561435
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 21:49 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

CF: ik heb ook niet zoveel modegevoel, maar ik vind het persoonlijk nie zo mooi als je nog kan zien dat het een legging is zeg maar Ik draag wel leggings onder rokjes, maar dan met idd laarzen zodat het net zo goed een maillot zou kunnen zijn (maar maillots zitten kut ). Kweenie wat jij erbij wil dragen!
Aan dat merkje stoor ik me overigens weer niet zo - aan esprit-leggings geloof ik zit ook zo'n rood etiketje dingetje, dus why the hell not
Oh nee, maar ik doe er wel laarzen over, alleen geen hoge. En dan zie je 't. En als iemand het merk herkent, dan weet 'ie dat ik een lange onderbroek draag, sexy
  zaterdag 12 december 2009 @ 21:57:54 #162
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_75561580
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 21:53 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Oh nee, maar ik doe er wel laarzen over, alleen geen hoge. En dan zie je 't. En als iemand het merk herkent, dan weet 'ie dat ik een lange onderbroek draag, sexy
Oh ja het was een onderbroek! Daar had ik half overheen gelezen en er was blijven hangen dat het een soortement thermobroek was, mwehe.

Euh. Als je denkt dat je je erin gaat generen: niet doen! Dat je iedere keer als er iemand naar je kijkt denkt "KUT HIJ ZIET HET!!!", dan is het behoud van je eigen sanity om het niet te proberen

Verders hangt het er ook vanaf hoe het in de praktijk staat. Ik vind deze kleur grijs niet zo mooi voor maillot / legging, maar ja he! Zijn er vast genoeg die het wel mooi vinden.

Is ook wat he CF, heb je es modeadvies nodig, zijn alleen Mo en ik er
pi_75561659
Ik zie je punt Mariaatje, over de kleur, maar hij zit zoooo lekker dat ik weet dat je 't zou begrijpen als je er ook zoeen had

Maar zeg, waarom zit jij op zaterdagavond om 10 uur te fok!ken? Zijn er geen leuke dingen te doen in Alkmaar? Ik wou naar de film vanavond, maar ik ben nog steeds niet klaar met nakijken en ik zit as we speak dus te woggen
  zaterdag 12 december 2009 @ 22:06:35 #164
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_75561851
Beetje hetzelfde als jij, maar dan SOG
Ik moet met minder dan een week een paper inleveren voor een vak wat niet echt inspireert, en nu heb ik eindelijk een soort-van-onderwerp en ben ik artikeltjes aan het lezen terwijl ik eigenlijk zo duf ben als een konijn
Dus mja, er zijn vast leuke dingen te doen in Alkmaar, maar ik ben er niet bij Maar jaaaa, bijna kerstvakantie enzo! En volgende week ook vast wel weer sociale dingen doen! Komt wel goed
En morgen nakijken en vanavond film is geen optie? Aaw. *aai* Oh en welke film moest het worden!
pi_75561982
Morgen gaan we naar de schoonouders. En eigenlijk vond ik dat wel tof: de eerste dag in ~een maand dat ik een hele dag niet ga werken. Maar ja, dan moet wel vandaag het nakijkwerk af Ik wilde naar De helaasheid der dingen gaan.

Ik ga maar snel aan de slag! Succes met je paper! Ik ken die lethargie van 'de deadline nadert, maar is nog niet dichtbij genoeg'
  zaterdag 12 december 2009 @ 22:29:17 #166
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_75562603
Hoi. Moe. Tot morgen.

[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_75562652
Opdracht ingeleverd . Zo'n 3000 woorden geschreven, veel teveel artikelen gelezen en het eindniveau is iets lager dan waar ik op gehoopt had, maar toch nog hoger dan de gemiddelde deelnemer aan de cursus. Maar zo blij dat ik het op tijd af heb .

@CF: tja uhm, ik denk niet dat ik de juiste ben om hierover advies te geven . Die doodgekookte aardappel is hier ook aanwezig. Ik zou hem dus gewoon aantrekken, als het lekker zit en handig is, waarom niet.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_75562738
Oh en die foto's waren wel echt te fout . Van Cali en Mo/Mr Mo.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_75563939
Iteratieve berekeningen nakijken Wat is dat toch machtig veel werk

Chico, af is af! Ik vind het knap dat je 't in zo weinig tijd hebt gered
pi_75565158
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 23:07 schreef ColdFeet het volgende:
Iteratieve berekeningen nakijken Wat is dat toch machtig veel werk

...
Ik weet niet eens wat dat is! Maar het klinkt als een nauwkeurig werkje

Lijstje vandaag (weer weinig groente, sorry uniekhoorn)
O: ananas, mandarijn, grapefruitsap
T: 2 cappuccino
L: sandwich humus met sla, sandwich ham met mierikswortelsaus
T: stukje kaas, mandarijn, rood fruitsap, stuk gevulde speculaas
D: 2 glazen witte wijn, 2 stukjes Turks brood met aioli, roerbak kipstukjes met champignons en paprika in ketjap-caramelsaus
T: cappuccino met slagroom, mandarijn, kwark met vanilleyoghurt

Morgen maar een groentedag inlassen. We hebben nog een berg oranje paprika's en 2 kilo pompoen, dus het zal wel iets oranjes worden
pi_75565361
Wat een lekkers toch allemaal Ik heb maar een wijntje gepakt voor bij de iteraties 't is zoiets als dat je een vergelijking hebt met teveel onbekenden om 'm in een keer op te lossen. Je neemt dan waardes aan voor de variabelen, berekent of de vergelijking klopt, en zo niet, dan corrigeer je 'm net zolang totdat het wel klopt. Beuh.
pi_75565392
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 23:50 schreef ColdFeet het volgende:
Wat een lekkers toch allemaal Ik heb maar een wijntje gepakt voor bij de iteraties 't is zoiets als dat je een vergelijking hebt met teveel onbekenden om 'm in een keer op te lossen. Je neemt dan waardes aan voor de variabelen, berekent of de vergelijking klopt, en zo niet, dan corrigeer je 'm net zolang totdat het wel klopt. Beuh.

En waarom zou je dat willen doen?
pi_75565504
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 23:51 schreef conleche het volgende:

[..]

En waarom zou je dat willen doen?

Omdat je anders de oplossing niet vindt met de computer is het goed te doen, maar mijn arme studenten moeten het met de hand doen. Volgend jaar ga ik de opzet van de toetsen veranderen, mogen ze het met Excel of Maple doen.
pi_75565652
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 23:54 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Omdat je anders de oplossing niet vindt met de computer is het goed te doen, maar mijn arme studenten moeten het met de hand doen. Volgend jaar ga ik de opzet van de toetsen veranderen, mogen ze het met Excel of Maple doen.
Ja dat snap ik. Maar het is een som right? Het is niet of je hiermee de oplossing voor een werkelijk probleem vindt. Of leer je je studenten zo werken met het feit, dat als ze later onderzoek doen naar, ik noem maar wat, een remedie tegen een bepaalde ziekte, dat ze dan ook met veel variabelen zullen rekening moeten houden?

Sorry als ik domme vragen stel, maar in mijn alphawereld komt weinig betazonlicht door.
pi_75565782
Wat noem je een 'werkelijk probleem'? Het is gewoon een opgave die ik zelf heb bedacht, een modellering van een bestaande situatie. In de praktijk worden wel vergelijkbare dingen berekend. Alleen zou een ingenieur die ervoor betaald krijgt het niet met de hand doen Kost veel teveel tijd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')