abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75533936
Het vorige deel: (Slank #894) honderduizendzoveel ik weet het niet en haast!!

Voor wie is "Slank de herfst in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Dienstmededeling van Troel

De komende weken zal ik veel minder online zijn door vele ziekenhuisbezoekjes en aansluitend een bevalling en kraamtijd met waarschijnlijk een kraamverzorgster die me regelmatig van de pc vandaan zal schoppen om in bed te gaan liggen. Hierdoor kan ik niet garanderen dat je binnen zoveel dagen in het overzichtje staat. Het overzichtje is echter niet gekoppeld aan het invoeren van de gegevens, dus vul ondertussen al wel je gegevens in, zodat als ik achter de pc zit, je kan koppelen en je meteen met de meest recente gegevens in het lijstje staat. Bij het inloggen kun je in ieder geval voor jezelf zien wat je ingevuld hebt.

(ik hoop dat ik het een beetje duidelijk opgeschreven heb )

Verder een kleine tip: zet in het onderwerp van de PM of het gaat om de DIEETCLUB of SLANK, zodat daar geen twijfel over is, waardoor het nog langer kan duren. Mocht het echt ontzettend lang duren, stuur dan rustig nog een keer een PM.

Einde dienstmededeling

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! Ozzurwais wie must kill joe !!
De OP is hier te vinden.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_75533963
Vandaag een afstudeerfeestje gehad van het broertje van mijn vriend, hij is cum laude afgestudeerd

En ik heb goed nieuws gekregen: de woningcorporatie waar ik werk wil me heel graag overnemen zodra het kan van het uitzendbureau Of ik dat wilde? Nou, graag
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_75534093
En ik een groot probleem heb, de vriendin waar ik mee naar de uitvaart zou ligt met migraine in bed en het ziet er niet naar uit dat dat morgen over is

Mijn moeder wil absoluut niet mee naar de crematie, mijn vader krijg ik met geen tien paarden mee.

En ik durf dus absoluut niet in mijn eentje Ik moet autorijden en parkeren en als de avondmis een graadmeter is, dan moeten ze morgen iedereen naar binnen schoenlepelen.

Ik vind het echt zo erg voor m'n vriendin maar zit nu een beetje te hyperventileren alleen bij 't idee dat ik er alleen heen moet (ik heb sowieso nog nooit een crematie meegemaakt )
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  vrijdag 11 december 2009 @ 22:13:28 #4
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_75534176
Daglijstje
o. boterham met kaas
t. chocolaatje
l. aardappels, 2 vissticks, ongepaneerde schnitzel in honing mosterd saus, bloemkool, grote bak tiramisu
t. banaan
t. 3 handjes cashews
t. 3 augurken
d. loempia
t. 2 plakjes kerstbrood met margarine
t. glaasje calvados, glaasje averna
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_75534180
Evy 5 ging lekker! Ergens is t vreemd, ben nu heul trots op mezelf..omdat ik in totaal wel elf hele minuten gerend heb
Nu Gossip Girl kijken in bed en dan slapen, morgenvroeg moet ik om half zeven beginnen

En voor jou en je werk, Ewelina!
Smile, open your eyes, love and go on
pi_75534181
Syrena
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_75534190
tvp!
Ja doei.
  vrijdag 11 december 2009 @ 22:15:12 #8
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_75534248
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 22:11 schreef Syrena het volgende:
En ik een groot probleem heb, de vriendin waar ik mee naar de uitvaart zou ligt met migraine in bed en het ziet er niet naar uit dat dat morgen over is

Mijn moeder wil absoluut niet mee naar de crematie, mijn vader krijg ik met geen tien paarden mee.

En ik durf dus absoluut niet in mijn eentje Ik moet autorijden en parkeren en als de avondmis een graadmeter is, dan moeten ze morgen iedereen naar binnen schoenlepelen.

Ik vind het echt zo erg voor m'n vriendin maar zit nu een beetje te hyperventileren alleen bij 't idee dat ik er alleen heen moet (ik heb sowieso nog nooit een crematie meegemaakt )
Dat is balen syrena. Ik wou dat ik je kon helpen, maar ik kan me (helaas) niet voorstellen waarom je niet in je eentje zou durven dus ik kan je ook geen tips geven. Sorry. Alleen: op je tanden bijten en gewoon gaan.
pi_75534348
Syrena, lees je post nu pas
Is er niet iemand anders die mee kan/wil gaan, of je iig kan afzetten, zodat je niet hoeft te stressen over het rijden enzo?
Smile, open your eyes, love and go on
pi_75534490
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 22:15 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Dat is balen syrena. Ik wou dat ik je kon helpen, maar ik kan me (helaas) niet voorstellen waarom je niet in je eentje zou durven dus ik kan je ook geen tips geven. Sorry. Alleen: op je tanden bijten en gewoon gaan.
Ik heb een ontwijkende persoonlijkheidsstoornis. Ik ben in therapie geweest daarvoor en voor de sociale fobie die ik had ontwikkeld (en nog wat dingen). Ik ben al lang klaar met m'n behandeling, maar sommige dingen blijven moeilijk voor mij. Waaronder het omgaan met en uiten van emoties (mijn eigen emoties maar ook die van anderen). Communicatie: ook niet zo goed in
En praktisch: autorijden is ook iets dat niet zo lekker gaat, laat staan parkeren.
pi_75534587
Vandaag heb ik zo'n fijne avond gehad! De hele dag druk aan het werk geweest, ongeveer 4 uur in de auto gezeten, en uitgekakt thuisgekomen. Toen heb ik de mini opgehaald en zijn we naar de bibliotheek gefietst (mini is al net zo leesverslaafd als ik), tassen vol leesvoer gehaald, en ook meteen maar langs de lekkerste pizzaman van Den Haag: er zit vlakbij de biep een Turk die een eigen variant op pizzapunten verkoopt: het deeg smaakt naar knapperig Turks brood, en er zitten een soort pittig gekruide stukjes kip op

Thuis hebben we plaatjes gedraaid en zalig zitten lezen tussen de troep , intussen onze pizza's etend. De mini zei nog: "Het is nu hier net zo fijn als in het huisje!"

En Vik, ik lees nu een andere- vroegere- serie boeken van Philip Pullman (nadat ik 4 jaar geleden een heel weekeinde niet aan het gewone leven deelnam omdat ik bezig was aan de Northern Lightstrilogie), deze is ook weer heerlijke kost.

Lijstje vandaag:
O: ananas yoghurt, grapefruitsap, mandarijn
T: 2 cappuccino, mandarijn
L: boterham filet americain, boterham rauwe ham, mandarijn
T: mandarijnen
D: 3,5 grote pizzapunt
T: kwark met vanilleyoghurt

Ja, de mandarijnen overheersen Ik dacht, dan valt dat totale gebrek aan groente vandaag niet zo op.
  vrijdag 11 december 2009 @ 22:25:55 #12
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_75534715
Als je vriendin je goed kent, dan zal ze toch wel begrijpen als je niet gaat? Stuur haar een lieve brief (handgeschreven) en bied later nog een keer extra je verontschuldigingen aan en bied aan er op andere momenten voor haar te zijn. Als jullie band goed is zal ze het hopelijk wel begrijpen.
En anders: is een taxi geen optie? Hoef je niet te rijden. En ga maar naar een deel van de hele ceremonie. Of ga alleen naar de condoleance of nachtwake of .... Doe wat voor jou nog haalbaar is.
pi_75534809
O en Syrena, ik kan je alleen maar praktisch advies geven: gewoon met taxi of OV erheen gaan, en als er nog een tocht is van bijv kerk naar begraafplaats of nazit, met mensen meerijden, dat is heel gebruikelijk bij dat soort gelegenheden, dat iedereen de 'autolozen' een lift geeft, hoor!
  vrijdag 11 december 2009 @ 22:29:27 #14
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_75534839
Lau, da's toch echt te weinig..

Syrena.... sterkte, als je alleen moet dan is het toch echt even over je angst heen zetten... Brrr, zal het ook niet kunnen

* uniekhoorn snoept aan augurken met ham, blokjes kaas, ananas, toastjes met satesalade.
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_75534866
Ik baal echt zo van mezelf nu bah
Ik hoop dat m'n vriendin morgen toch genoeg is opgeknapt. Zo niet, dan ga ik in elk geval proberen om er zelf heen te gaan, als het echt ontzettend druk word kan ik altijd nog omdraaien of achteraan blijven staan.

Tnx voor de tips Tinkie
pi_75534893
En wat Tink zegt, als je vriendin je goed kent, is het toch ook geen punt evt niet, of naar een gedeelte alleen maar te gaan? Ik heb mijn portie begrafenissen wel gehad de laatste tijd , en alles gebeurt in zo'n roes dat je amper registreert wie er wel en niet zijn, meer dan de helft van de mensen spreek je niet eens...De tijd erna, dàn heb je steun nodig!
  vrijdag 11 december 2009 @ 22:31:31 #17
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_75534897
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 22:30 schreef Syrena het volgende:
Ik baal echt zo van mezelf nu bah
Ik hoop dat m'n vriendin morgen toch genoeg is opgeknapt. Zo niet, dan ga ik in elk geval proberen om er zelf heen te gaan, als het echt ontzettend druk word kan ik altijd nog omdraaien of achteraan blijven staan.

Tnx voor de tips Tinkie
En als het niet lukt is het ook goed.
  vrijdag 11 december 2009 @ 22:32:39 #18
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_75534934
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 22:31 schreef Laureline het volgende:De tijd erna, dàn heb je steun nodig!
Dat dus. Je steunt je vriendin het meest op de momenten dat je er echt voor haar kunt zijn.
pi_75534967
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 22:28 schreef Laureline het volgende:
O en Syrena, ik kan je alleen maar praktisch advies geven: gewoon met taxi of OV erheen gaan, en als er nog een tocht is van bijv kerk naar begraafplaats of nazit, met mensen meerijden, dat is heel gebruikelijk bij dat soort gelegenheden, dat iedereen de 'autolozen' een lift geeft, hoor!
Het lullige is dat het echt maar iets van 2 km is ofzo Er komt geen bus
Ik weet wel waar het is, op dezelfde locatie moet je voor je praktijkexamen auto zijn en er ligt een ding waar je skilessen kan nemen.
Ik realiseer me net alleen dat ik niet weet waar ik naar binnen moet. Zul je zien dat ik morgen met een betraande kop op de tennisbaan sta
pi_75534992
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 22:29 schreef uniekhoorn het volgende:
Lau, da's toch echt te weinig..

Syrena.... sterkte, als je alleen moet dan is het toch echt even over je angst heen zetten... Brrr, zal het ook niet kunnen

* uniekhoorn snoept aan augurken met ham, blokjes kaas, ananas, toastjes met satesalade.
Te weinig Dat hoor ik niet vaak Maar te weinig groente zeker! Lig jij nog niet in bed? Of hoef je niet om half 5 op morgen?
  vrijdag 11 december 2009 @ 22:38:57 #21
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_75535177
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 22:33 schreef Syrena het volgende:

[..]

Het lullige is dat het echt maar iets van 2 km is ofzo Er komt geen bus
Ik weet wel waar het is, op dezelfde locatie moet je voor je praktijkexamen auto zijn en er ligt een ding waar je skilessen kan nemen.
Ik realiseer me net alleen dat ik niet weet waar ik naar binnen moet. Zul je zien dat ik morgen met een betraande kop op de tennisbaan sta
Ga gewoon lopen dan. En ter plekke wijst het zich vanzelf. Echt. Je bent echt niet de enige die afscheid komt nemen.
pi_75535674
TVP!
  vrijdag 11 december 2009 @ 22:56:18 #23
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_75535853
Ja,lopen... het blijft misschien eng maar je kan het heus wel
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  vrijdag 11 december 2009 @ 23:08:09 #24
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_75536229
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 22:33 schreef Laureline het volgende:

[..]

Te weinig Dat hoor ik niet vaak Maar te weinig groente zeker! Lig jij nog niet in bed? Of hoef je niet om half 5 op morgen?
Groente

Nope, volgend weekend weer vroege dienst nu weekend.
Morgen weer wandelen met mijn lief.
Zondag moet hij werken dan ga ik een irish stew maken met een lamsschouder..
Geen idee, is vast lekker, klinkt lekker iig
  zaterdag 12 december 2009 @ 00:00:16 #25
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_75538123
Succes en sterkte morgen syrena. Heb vertrouwen in jezelf, ik denk dat je het best kan en dat je jezelf die credits ook mag of kunt geven. Ik kan me heel goed voorstellen dat je niet met de auto in je eentje durft, maar lopen en terug meeliften lijkt me een goede optie? Probeer het, spreek met jezelf af dat je kijkt tot hoever je kunt komen zonder ontzettend over je eigen grenzen heen te gaan. lukt het, dan is het mooi, lukt het niet, dan heb je het tóch geprobeerd en valt je niets te verwijten. Ik duim in ieder geval voor je, dat het goedkomt!

Mijn lijstje:
O: brinta
T: appel
S: test van VO2max, (duurde maar kort, ongeveer 10 of 12 minuutjes ofzo
L: kwark
T's, verspreid: 5 plakken mueslibrood en nog een appel
d: 2 crackers geitenkaas en redelijk kleine portie tortellini met spinazie a la creme
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')