Dat is balen syrena. Ik wou dat ik je kon helpen, maar ik kan me (helaas) niet voorstellen waarom je niet in je eentje zou durven dus ik kan je ook geen tips geven. Sorry.quote:Op vrijdag 11 december 2009 22:11 schreef Syrena het volgende:
En ik een groot probleem heb, de vriendin waar ik mee naar de uitvaart zou ligt met migraine in bed en het ziet er niet naar uit dat dat morgen over is![]()
Mijn moeder wil absoluut niet mee naar de crematie, mijn vader krijg ik met geen tien paarden mee.
En ik durf dus absoluut niet in mijn eentjeIk moet autorijden en parkeren en als de avondmis een graadmeter is, dan moeten ze morgen iedereen naar binnen schoenlepelen.
Ik vind het echt zo erg voor m'n vriendin maar zit nu een beetje te hyperventileren alleen bij 't idee dat ik er alleen heen moet (ik heb sowieso nog nooit een crematie meegemaakt)
Ik heb een ontwijkende persoonlijkheidsstoornis. Ik ben in therapie geweest daarvoor en voor de sociale fobie die ik had ontwikkeld (en nog wat dingen). Ik ben al lang klaar met m'n behandeling, maar sommige dingen blijven moeilijk voor mij. Waaronder het omgaan met en uiten van emoties (mijn eigen emoties maar ook die van anderen). Communicatie: ook niet zo goed inquote:Op vrijdag 11 december 2009 22:15 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dat is balen syrena. Ik wou dat ik je kon helpen, maar ik kan me (helaas) niet voorstellen waarom je niet in je eentje zou durven dus ik kan je ook geen tips geven. Sorry.Alleen: op je tanden bijten en gewoon gaan.
quote:Op vrijdag 11 december 2009 22:30 schreef Syrena het volgende:
Ik baal echt zo van mezelf nu bah![]()
Ik hoop dat m'n vriendin morgen toch genoeg is opgeknapt. Zo niet, dan ga ik in elk geval proberen om er zelf heen te gaan, als het echt ontzettend druk word kan ik altijd nog omdraaien of achteraan blijven staan.
Tnx voor de tips Tinkie
Dat dus. Je steunt je vriendin het meest op de momenten dat je er echt voor haar kunt zijn.quote:Op vrijdag 11 december 2009 22:31 schreef Laureline het volgende:De tijd erna, dàn heb je steun nodig!
Het lullige is dat het echt maar iets van 2 km is ofzoquote:Op vrijdag 11 december 2009 22:28 schreef Laureline het volgende:
O en Syrena, ik kan je alleen maar praktisch advies geven: gewoon met taxi of OV erheen gaan, en als er nog een tocht is van bijv kerk naar begraafplaats of nazit, met mensen meerijden, dat is heel gebruikelijk bij dat soort gelegenheden, dat iedereen de 'autolozen' een lift geeft, hoor!
Te weinigquote:Op vrijdag 11 december 2009 22:29 schreef uniekhoorn het volgende:
Lau, da's toch echt te weinig..
Syrena.... sterkte, als je alleen moet dan is het toch echt even over je angst heen zetten... Brrr, zal het ook niet kunnen
* uniekhoorn snoept aan augurken met ham, blokjes kaas, ananas, toastjes met satesalade.
Ga gewoon lopen dan. En ter plekke wijst het zich vanzelf. Echt. Je bent echt niet de enige die afscheid komt nemen.quote:Op vrijdag 11 december 2009 22:33 schreef Syrena het volgende:
[..]
Het lullige is dat het echt maar iets van 2 km is ofzoEr komt geen bus
![]()
Ik weet wel waar het is, op dezelfde locatie moet je voor je praktijkexamen auto zijn en er ligt een ding waar je skilessen kan nemen.
Ik realiseer me net alleen dat ik niet weet waar ik naar binnen moet. Zul je zien dat ik morgen met een betraande kop op de tennisbaan sta
Groentequote:Op vrijdag 11 december 2009 22:33 schreef Laureline het volgende:
[..]
Te weinigDat hoor ik niet vaak
Maar te weinig groente zeker! Lig jij nog niet in bed? Of hoef je niet om half 5 op morgen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oftewel ben moe en tvp.crap in = crap out
Ugh, nou, met al mijn jong-bevallende vriendinnen krijg ik op m'n 27e al zowat dat gevoelquote:Op zaterdag 12 december 2009 00:36 schreef loveli het volgende:
Eerst zijn de anderen jonge moeders, maar opeens ben jij degene die 'over datum' raakt. Dat is ook een gekke gewaarwording.
27.. jonge blom!quote:Op zaterdag 12 december 2009 00:40 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ugh, nou, met al mijn jong-bevallende vriendinnen krijg ik op m'n 27e al zowat dat gevoel
Jezusquote:Op zaterdag 12 december 2009 03:50 schreef sigme het volgende:
Mogge!
Syrena, sterkte & succes gewenst vandaag.
Dan moet je naar de v&d of miss etam gaan, die vallen vrij grootquote:Op zaterdag 12 december 2009 09:01 schreef Viking84 het volgende:
TVP. Ik ga zo eens douchen en opruimen en dan de stad in, denk ik. Heb zin in nieuwe kleren. En stiekem even kijken of ik nu in een 38 pas
![]()
.
TSS! Dat telt niet!quote:Op zaterdag 12 december 2009 09:05 schreef P.F het volgende:
[..]
Dan moet je naar de v&d of miss etam gaan, die vallen vrij groot
De rode prijs is de prijs van de online sale. Waarom de prijzen zo verschillen geen idee, ik heb een coltrui aan die in de winkel 9.95 is en op de site 6.95 (alleen chronisch uitverkocht en de verzendkosten zijn 4.90, dus ik heb 'm maar in de winkel gehaald)(en daar bleef ook een spijkerbroek van 9 euro aan mijn handen plakkenquote:Op zaterdag 12 december 2009 09:05 schreef Viking84 het volgende:
Kan iemand mij even uitleg geven over de H&M-shop? Is de rode prijs de prijs op de webshop en de prijs erachter de prijs in de winkel? Hoe kan het dat die prijzen zo verschillen?
De rode prijs is de Sale prijs. En de Sale van de webshop verschilt met die in de winkel. Sowieso verschilt het aanbod met het aanbod in de winkel. Sommige dingen kan je alleen online kopen, sommige dingen alleen in de winkel. De voorraad van de webshop komt uit een groot magazijn in ... Zweden ofzo? Daarom verschilt het.quote:Op zaterdag 12 december 2009 09:05 schreef Viking84 het volgende:
Kan iemand mij even uitleg geven over de H&M-shop? Is de rode prijs de prijs op de webshop en de prijs erachter de prijs in de winkel? Hoe kan het dat die prijzen zo verschillen?
Heb niet alles gezien, mijnquote:Op zaterdag 12 december 2009 10:47 schreef motorbloempje het volgende:
nog genoten van de 1-3 gisteren?![]()
ik kijk eens een keer mee en ze winnen!
![]()
en beterschap
hoeheetethoeheetethoeheetet???quote:Op vrijdag 11 december 2009 22:22 schreef Laureline het volgende:
En Vik, ik lees nu een andere- vroegere- serie boeken van Philip Pullman (nadat ik 4 jaar geleden een heel weekeinde niet aan het gewone leven deelnam omdat ik bezig was aan de Northern Lightstrilogie), deze is ook weer heerlijke kost.
Redelijk. Het meerkeuze gedeelte ging niet echt fantastisch, het open gedeelte daarentegen weer wel. Hopelijk kom ik wel op een voldoende.quote:Op zaterdag 12 december 2009 11:03 schreef ColdFeet het volgende:
PPP, hoe ging je tentamen? Of had je dat al verteld?
Gisteravond The ruby in the smoke gelezen (eerste van de Sally Lockhart-boeken), ik ga zo naar de biep voor de andere 3. Ik vind hem wel een hele goede easy-readschrijver hoor! Daar geef ik zo alle Harry Potters voor cadeau (Is dat een uitdrukking?quote:
Ik had eens een crematie waarbij aan het einde de kist langzaam het podium inzaktequote:Op zaterdag 12 december 2009 10:57 schreef kwakz0r het volgende:
oh en eenvoor syrena. kan me niet voorstellen hoe het voelt eigenlijk, maar je doet t niet voor je lol... dus
(en voor een (onverhoopte) volgende keer: je was nog nooit bij een crematie geweest? daar is in elk geval niks engs aan. meestal gewoon een dienst/herdenking in een zaaltje, of condoleance vooraf, en aan t einde loopt iedereen naar een andere ruimte voor koffie en blijft de kist staan. je ziet dus niks naars (een kist die een oven inrijdt ofzo).
Bij begrafenissen vind ik het juist zo onaf, als de kist boven het graf blijft staan. Pas in Duitsland een begrafenis gehad, waarbij zes mannen de kist met touwen lieten zakken en daarna gooide iedereen een schep aarde op de kist. Dat vond ik echt een mooi afscheid!quote:Op zaterdag 12 december 2009 11:15 schreef Laureline het volgende:
[..]
Ik had eens een crematie waarbij aan het einde de kist langzaam het podium inzakteDat was wel vrij luguber.
Een fles wodka, zodat ze zich kan bezatten.quote:Op zaterdag 12 december 2009 11:46 schreef loveli het volgende:
Wat geef je een vrouw die 40 wordt? Ze ziet er niet uit als 40 en vindt het niet echt een fijn getal geloof ik.
quote:Op zaterdag 12 december 2009 11:49 schreef AKnynke het volgende:
Een boek! Ik vind het altijd fijn om boeken te geven, en te krijgen!
Wat vinden jullie van rode bieten carpaccio met appel ofzo als voorgerecht?
waar ik aan dacht was inderdaad, carpaccio van biet en appel (afgewisseld), met daarbovenop geitenkaas en gehakte walnoten. Zoiets, in ieder geval. Misschien van de week maar eens proberen of het wat is.quote:Op zaterdag 12 december 2009 12:21 schreef ColdFeet het volgende:
[..]wat Co zegt! Bieten met geitenkaas is een wildere combi, denk ik.
Goede tipquote:Op zaterdag 12 december 2009 12:03 schreef Laureline het volgende:
Geef een goed boek! En als ze uit Rotterdam komt, geef je de biografie van Fong LengIk heb me doodgelachen om die vrouw
En nog inspirerend ook, die carriëre.
quote:Op zaterdag 12 december 2009 13:08 schreef motorbloempje het volgende:
[ afbeelding ]onze schuin staande veel te grote kerstboom
ziet er goed uit vind ik, misschien nog een stukje fuit ergens tussendoor?quote:Op zaterdag 12 december 2009 10:51 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Goedemorgen!
Welkom Klonk, wat goed dat je al zoveel kwijt bent! Je lijkt mijn vader wel - die was van 124 naar 90 gegaan.
Succes verder, hoe wil je de laatste kilo's gaan kwijtraken?
En van mij ook een kusje, Syrena!![]()
Ik heb lekker een rustige ochtend, vanmiddag een paar uurtjes werken. Als het goed is wordt onze kerstboom vandaag bezorgd, ik heb echt zin om m te gaan optuigen!![]()
Gisteren uiteindelijk niet zo slankverantwoord afgelopen: eerst pizza gegeten (we hebben zo ongeveer degene met de meeste cals uitgezocht in de winkel: Big American Supreme), en toen samen een MonaStroopwafelToetje
. Daarna niet meer gesnackt, gelukkig, maar toch niet echt fantastisch
.
Vandaag:
O: vanilleyoghurt met muesli
L: couscoussalade met cherrytomaatjes en zwarte olijven (cherry's: de oplossing! vond het zo irritant om steeds tomaten te moeten snijden)
T: twee crackers met filet A
D: aardappeltjes met broccoli (), groene paprika en magere provençaalse spekjes
T: wijn
Commentaar is welkom.(hou even in gedachten dat ik nog steeds langzaam aan het opbouwen ben, probeer nu steeds rond 1300-1400 cals te komen).
Jeej!!quote:Op zaterdag 12 december 2009 11:42 schreef Viking84 het volgende:
Jeej! Ik heb maat 38 aan gehad en hij paste(bij C&A, zelfde model als ik nu heb in maat 40). Heb pas 3 nieuwe spijkerbroeken gekocht en 40 zit op zich goed, dus ik ga pas maat 38 kopen als ik m'n streef heb bereikt
. Verder was ik in een 'alles is stom'-bui, dus behalve een longsleeve niets gekocht. Ga maar even bestellen op de H&M-site
.
Daar mag ik sowieso niet over klagenquote:Op zaterdag 12 december 2009 13:14 schreef _Calimero_ het volgende:
whoops, sorry voor de overkill aan![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 12 december 2009 13:08 schreef motorbloempje het volgende:
[ afbeelding ]onze schuin staande veel te grote kerstboom
Dat is het enge ook niet voor mij, ik weet hoe een crematie technisch in elkaar zit zeg maar, het gaat echt puur om het erheen gaan, het parkeren, ergens naar binnen waar ik nog nooit geweest ben en dan het ergste de sfeer die er hangt. Ik ben inmiddels wel zo ver dat ik gewone dingen doe (bv. alleen naar Den Haag voor de studie, dat zou een paar jaar geleden echt ontzettend veel stress hebben betekent)(en nog wat meer jaren geleden ging ik gewoon niet alleen de deur uit. Naar school ja, en zelfs dat was al afzien tot ik bij een vriendin was).quote:Op zaterdag 12 december 2009 10:57 schreef kwakz0r het volgende:
oh en eenvoor syrena. kan me niet voorstellen hoe het voelt eigenlijk, maar je doet t niet voor je lol... dus
(en voor een (onverhoopte) volgende keer: je was nog nooit bij een crematie geweest? daar is in elk geval niks engs aan. meestal gewoon een dienst/herdenking in een zaaltje, of condoleance vooraf, en aan t einde loopt iedereen naar een andere ruimte voor koffie en blijft de kist staan. je ziet dus niks naars (een kist die een oven inrijdt ofzo).
Dat was toch niet echt mijn gedachte toen ik vorige week een passende BH kochtquote:Op zaterdag 12 december 2009 13:13 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Jeej!!altijd fijn om in een nieuwe maat te passen!
want je had er een cup af?quote:Op zaterdag 12 december 2009 13:19 schreef loveli het volgende:
[..]
Dat was toch niet echt mijn gedachte toen ik vorige week een passende BH kocht
Wat was je nieuwe maat?quote:Op zaterdag 12 december 2009 13:19 schreef loveli het volgende:
[..]
Dat was toch niet echt mijn gedachte toen ik vorige week een passende BH kocht
Al m'n toffe setjes zijn in m'n oude maat en deze is op eBay wat minder courant, dus duurder en minder keus, daar baal ik van. En kleding staat minder goed. Ik doe al een ruime week of ik beter ben, maar ben nog wel wat sneller vermoeid en ik ben wat slapper dan ervoor door spierverlies. Als die spieren terug zijn ben ik denk ik qua figuur op mijn best. Al met al gaat het eigenlijk erg goed.quote:Op zaterdag 12 december 2009 13:21 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
want je had er een cup af?
Tsja, ik zou er zelf wel blij mee zjin, maar ik heb dan ook meer dan genoegmaar kan me voorstellen dat als het al niet heel veel is, je er dan niet van blijheid staat te springen..
ben je inmiddels weer helemaal beter? en goed gegeten zodat je van mager scharminkel terug naar awesome hotte chick bent gegaan?
Wilde eerst ook nog een mandarijn eten, maar er zijn alleen nog drie zéér verdacht uitziende over.quote:Op zaterdag 12 december 2009 13:10 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
ziet er goed uit vind ik, misschien nog een stukje fuit ergens tussendoor?
Ging van een 75b (dat kon met wat overtuigingskracht net) naar een bescheiden a'tje. Op zich ook niet zoveel mis mee, alleen is de verhouding zoek met dank aan m'n formidabele schouders.quote:
Ik ben ook van 75b naar 75a gegaan, sinds ik met de pil ben gestopt. Vind het op zich niet erg, maar als ik op mn rug lig in bed, denk ik soms wel 'waar zijn ze?'quote:Op zaterdag 12 december 2009 13:33 schreef loveli het volgende:
[..]
Ging van een 75b (dat kon met wat overtuigingskracht net) naar een bescheiden a'tje. Op zich ook niet zoveel mis mee, alleen is de verhouding zoek met dank aan m'n formidabele schouders.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |