abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75543729
Wat een sport activiteit hier op de vroege zaterdag morgen !
Ik ga aankomende week ook weer beginnen, ben al een week of 2 niet wezen sporten

Mn keelpijn lijkt alleen erger te worden, eens kijken hoe t vandaag gaat met eten

Lijstje!
O/L: kom magere yogurt met lijnzaad, scheut suikervrije siroop, banaan en mandarijn.
T:?
D: iets zachts hopelijk bij mn ouders
T: ws. biertjes
pi_75543753
nog genoten van de 1-3 gisteren? ik kijk eens een keer mee en ze winnen!

en beterschap
Ja doei.
pi_75543778
Wow, Klonk! En welkom! Hoe heb je dat voor elkaar gekregen? Het is wel geleidelijk gegaan dus, netjes hoor.
pi_75543785
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 10:47 schreef motorbloempje het volgende:
nog genoten van de 1-3 gisteren? ik kijk eens een keer mee en ze winnen!

en beterschap
Heb niet alles gezien, mijn zapte eerst van ellende weg omdat hij dacht dat ze gingen verliezen, maar dat kwam dus toch nog goed, naja toen had ie dus wat gemist en toen moesten later natuurlijk de samenvattingen nog gekeken worden, en dan ook allemaal
pi_75543821
Goedemorgen!

Welkom Klonk, wat goed dat je al zoveel kwijt bent! Je lijkt mijn vader wel - die was van 124 naar 90 gegaan.

Succes verder, hoe wil je de laatste kilo's gaan kwijtraken?

En van mij ook een kusje, Syrena!

Ik heb lekker een rustige ochtend, vanmiddag een paar uurtjes werken. Als het goed is wordt onze kerstboom vandaag bezorgd, ik heb echt zin om m te gaan optuigen!

Gisteren uiteindelijk niet zo slankverantwoord afgelopen: eerst pizza gegeten (we hebben zo ongeveer degene met de meeste cals uitgezocht in de winkel: Big American Supreme ), en toen samen een MonaStroopwafelToetje . Daarna niet meer gesnackt, gelukkig, maar toch niet echt fantastisch .

Vandaag:
O: vanilleyoghurt met muesli
L: couscoussalade met cherrytomaatjes en zwarte olijven (cherry's: de oplossing! vond het zo irritant om steeds tomaten te moeten snijden )
T: twee crackers met filet A
D: aardappeltjes met broccoli ( ), groene paprika en magere provençaalse spekjes
T: wijn

Commentaar is welkom. (hou even in gedachten dat ik nog steeds langzaam aan het opbouwen ben, probeer nu steeds rond 1300-1400 cals te komen).
pi_75543868
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 22:22 schreef Laureline het volgende:

En Vik, ik lees nu een andere- vroegere- serie boeken van Philip Pullman (nadat ik 4 jaar geleden een heel weekeinde niet aan het gewone leven deelnam omdat ik bezig was aan de Northern Lightstrilogie), deze is ook weer heerlijke kost.

hoeheetethoeheetethoeheetet???

Kwak
  zaterdag 12 december 2009 @ 10:56:30 #57
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_75543885
goeiemorgen! Al langer dan een uur wakker, maar m'n ontbijt is bijna klaar...2 versgebakken zelfgebakken broodjes (van Artisan bread in 5 minutes a day, PPP)...die ga ik heerlijk beleggen met roomboter en extra pure hagelslag..
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_75543902
oh en een voor syrena. kan me niet voorstellen hoe het voelt eigenlijk, maar je doet t niet voor je lol... dus

(en voor een (onverhoopte) volgende keer: je was nog nooit bij een crematie geweest? daar is in elk geval niks engs aan. meestal gewoon een dienst/herdenking in een zaaltje, of condoleance vooraf, en aan t einde loopt iedereen naar een andere ruimte voor koffie en blijft de kist staan. je ziet dus niks naars (een kist die een oven inrijdt ofzo).
Kwak
pi_75543908
oh en ik heb twitter PF, redelijk actief. maar ik volgde jou en tinkepink al volgens mij...
Kwak
pi_75544006
PPP, hoe ging je tentamen? Of had je dat al verteld?
pi_75544040
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 11:03 schreef ColdFeet het volgende:
PPP, hoe ging je tentamen? Of had je dat al verteld?
Redelijk. Het meerkeuze gedeelte ging niet echt fantastisch, het open gedeelte daarentegen weer wel. Hopelijk kom ik wel op een voldoende.
pi_75544149
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 10:55 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

hoeheetethoeheetethoeheetet???

Gisteravond The ruby in the smoke gelezen (eerste van de Sally Lockhart-boeken), ik ga zo naar de biep voor de andere 3. Ik vind hem wel een hele goede easy-readschrijver hoor! Daar geef ik zo alle Harry Potters voor cadeau (Is dat een uitdrukking? Weet het eigenlijk ineens niet meer..) !
pi_75544168
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 10:57 schreef kwakz0r het volgende:
oh en een voor syrena. kan me niet voorstellen hoe het voelt eigenlijk, maar je doet t niet voor je lol... dus

(en voor een (onverhoopte) volgende keer: je was nog nooit bij een crematie geweest? daar is in elk geval niks engs aan. meestal gewoon een dienst/herdenking in een zaaltje, of condoleance vooraf, en aan t einde loopt iedereen naar een andere ruimte voor koffie en blijft de kist staan. je ziet dus niks naars (een kist die een oven inrijdt ofzo).
Ik had eens een crematie waarbij aan het einde de kist langzaam het podium inzakte Dat was wel vrij luguber.
  Vis een optie? zaterdag 12 december 2009 @ 11:19:46 #64
70532 loveli
N
pi_75544227
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 11:15 schreef Laureline het volgende:

[..]

Ik had eens een crematie waarbij aan het einde de kist langzaam het podium inzakte Dat was wel vrij luguber.
Bij begrafenissen vind ik het juist zo onaf, als de kist boven het graf blijft staan. Pas in Duitsland een begrafenis gehad, waarbij zes mannen de kist met touwen lieten zakken en daarna gooide iedereen een schep aarde op de kist. Dat vond ik echt een mooi afscheid!
crap in = crap out
  zaterdag 12 december 2009 @ 11:42:04 #65
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_75544578
Jeej! Ik heb maat 38 aan gehad en hij paste (bij C&A, zelfde model als ik nu heb in maat 40). Heb pas 3 nieuwe spijkerbroeken gekocht en 40 zit op zich goed, dus ik ga pas maat 38 kopen als ik m'n streef heb bereikt . Verder was ik in een 'alles is stom'-bui, dus behalve een longsleeve niets gekocht. Ga maar even bestellen op de H&M-site .
Niet meer actief op Fok!
pi_75544589
Toen de moeder van een vriendin van mij doodging (óók borstkanker ) stond de hele familie zwoegend de berg aarde op de kist te scheppen tijdens de begrafenis. Ze hebben haar dus zelf begraven! Was sowieso een hele mooie begrafenis, alles was zelf vormgegeven: kist door een bevriende kunstenaar gemaakt, muziek op het kerkhof, rouwkaarten waren allemaal unieke kunstwerkjes..prachtig.

En als je eenmaal met de begrafenisondernemingsmaffia te maken hebt gehad, denk je ook voortaan: nou, ik doe het allemaal wel zelf. Wat die voor de kleinste onbenulligheden rekenen !
  Vis een optie? zaterdag 12 december 2009 @ 11:46:38 #67
70532 loveli
N
pi_75544655
Wat geef je een vrouw die 40 wordt? Ze ziet er niet uit als 40 en vindt het niet echt een fijn getal geloof ik.
crap in = crap out
  zaterdag 12 december 2009 @ 11:49:41 #68
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_75544710
Een boek! Ik vind het altijd fijn om boeken te geven, en te krijgen!

Wat vinden jullie van rode bieten carpaccio met appel ofzo als voorgerecht?
pi_75544851
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 11:46 schreef loveli het volgende:
Wat geef je een vrouw die 40 wordt? Ze ziet er niet uit als 40 en vindt het niet echt een fijn getal geloof ik.
Een fles wodka, zodat ze zich kan bezatten.

Pief ik heb ook twitter, hoewel erg inactief.

Die bietencarpaccio lijkt mij niks, zoet op zoet. Maar ik heb het nog nooit gehad, though.
  zaterdag 12 december 2009 @ 12:02:01 #70
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_75544963
Zo, ik heb m'n allereerste H&M-bestelling geplaatst . Ben benieuwd. Eén trui stond na mijn aankoop ineens op uitverkocht en niet toen ik hem in m'n winkelwagentje had.
Niet meer actief op Fok!
pi_75544993
Geef een goed boek! En als ze uit Rotterdam komt, geef je de biografie van Fong Leng Ik heb me doodgelachen om die vrouw En nog inspirerend ook, die carriëre.
  zaterdag 12 december 2009 @ 12:06:50 #72
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_75545070
Maat 38 is wel een kutmaat trouwens. Amper te vinden . Dus of ik blijf op 40 hangen of ik ga naar 36 . Eerste optie lijkt me nog het beste eigs .
Niet meer actief op Fok!
pi_75545419
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 11:49 schreef AKnynke het volgende:
Een boek! Ik vind het altijd fijn om boeken te geven, en te krijgen!

Wat vinden jullie van rode bieten carpaccio met appel ofzo als voorgerecht?
wat Co zegt! Bieten met geitenkaas is een wildere combi, denk ik.
  zaterdag 12 december 2009 @ 12:26:06 #74
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_75545523
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 12:21 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

wat Co zegt! Bieten met geitenkaas is een wildere combi, denk ik.
waar ik aan dacht was inderdaad, carpaccio van biet en appel (afgewisseld), met daarbovenop geitenkaas en gehakte walnoten. Zoiets, in ieder geval. Misschien van de week maar eens proberen of het wat is.
  Vis een optie? zaterdag 12 december 2009 @ 12:30:48 #75
70532 loveli
N
pi_75545651
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 12:03 schreef Laureline het volgende:
Geef een goed boek! En als ze uit Rotterdam komt, geef je de biografie van Fong Leng Ik heb me doodgelachen om die vrouw En nog inspirerend ook, die carriëre.
Goede tip
crap in = crap out
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')