abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 10 december 2009 @ 14:09:45 #1
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_75481734
Op volgt later, of wil iemand 'm in de fipo plakken? ik moet over 2 min in het centrum staan
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
  donderdag 10 december 2009 @ 14:11:48 #2
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_75481796
fipo
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
  donderdag 10 december 2009 @ 14:12:48 #3
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_75481835
Het vorige deel: Slank #893 Waar MoBlo echt een stuudje is

Voor wie is "Slank de herfst in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Dienstmededeling van Troel

De komende weken zal ik veel minder online zijn door vele ziekenhuisbezoekjes en aansluitend een bevalling en kraamtijd met waarschijnlijk een kraamverzorgster die me regelmatig van de pc vandaan zal schoppen om in bed te gaan liggen. Hierdoor kan ik niet garanderen dat je binnen zoveel dagen in het overzichtje staat. Het overzichtje is echter niet gekoppeld aan het invoeren van de gegevens, dus vul ondertussen al wel je gegevens in, zodat als ik achter de pc zit, je kan koppelen en je meteen met de meest recente gegevens in het lijstje staat. Bij het inloggen kun je in ieder geval voor jezelf zien wat je ingevuld hebt.

(ik hoop dat ik het een beetje duidelijk opgeschreven heb )

Verder een kleine tip: zet in het onderwerp van de PM of het gaat om de DIEETCLUB of SLANK, zodat daar geen twijfel over is, waardoor het nog langer kan duren. Mocht het echt ontzettend lang duren, stuur dan rustig nog een keer een PM.

Einde dienstmededeling

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! Ozzurwais wie must kill joe !!
De OP is hier te vinden.
pi_75481856
Ah, taalpurismetopic.
quote:
Op donderdag 10 december 2009 13:36 schreef P.F het volgende:
Uit eigen behoefte is een concept gecreëerd waar naast ontzettend lekker ook heel erg verantwoord en biologisch gegeten kan worden.
Ik heb nog nooit bij een concept gegeten.

Ik zou eerder zoiets doen:"vanuit onze eigen behoefte aan gezonde alternatieven ontstond het concept voor bladiebla. Bladiebla is <insert uitleg waarom het zo geweldig, verantwoord en biologisch is</>.
quote:
Wij spelen in op de laatste culinaire trends zonder in te boeten om de kwaliteit van ons eindproduct.
Het is "zonder in te boeten aan ipv om".
En ik zou in die zin "de " voor kwaliteit weglaten.
quote:
U kunt afhalen aan de afhaalbar en als u thuis wil blijven, bezorgen wij tot in uw keuken.
Komma hoort daar niet.
quote:
Ook hebben wij een groot aanbod van vegetarische maaltijden.
Aan ipv van.
quote:
Daarna is er altijd nog de keuze om er op uit te gaan...
Ik snap niet zo goed waar je met die zin naartoe wil.
Misschien dat je door het gezonde eten zoveel energie krijgt dat, mocht je de lust daartoe voelen, je altijd alsnog de stad in kunt gaan ofzo?

Edit:
quote:
Het gemak van thuisbezorgen en niet zelf te hoeven koken na zo een drukke werkdag is toch wel heel erg fijn.
Gemak is altijd fijn.
quote:
In een stad met internationale allure als Amsterdam is het natuurlijk opmerkelijk dat deze behoefte nog niet werd vervuld. Natuurlijk zijn er een aantal vegetarische restaurants, maar daar voeren de ouderwetse pastinaken en raapstelen tot nu toe nog de boventoon.
Ik zou de eerste "natuurlijk" weglaten.

Pastinaken en raapsteeltjes zijn trouwens weer helemaal in. Beter heb je het over zilvervliesrijst en linzen ofzo.

[ Bericht 5% gewijzigd door vergeetmewelletje op 10-12-2009 14:22:07 ]
pi_75481964
Whehehe, ik blijf genieten van de schoonmoeder. Je ziet die vrouw gewoon voor je!

Stukje van PF lijkt me goed, dat popi-bedrijfsmarketingtoontje moet toch juist? Shit, ik zit weer te woggen (term ken ik ook sinds fok, oud lijk dat ik ben ) , ik moet nog 2 kostuums afmaken en dan naar een presentatie/borrel. Benieuwd of ik er alweer een wijntje in durf te gooien!
pi_75482027
Beste tt sinds tijden
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_75482130
tvp
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
pi_75482137
Hahaha, er blijft niets over van Pf's stukje zo!

In de eerste alinea staat nog een fout - er moet nog een komma tussen de twee persoonsvormen.
pi_75482234
Oh, ik vind het verder wel een okay stukje hoor!
Inderdaad lekker marketingtoontje.
pi_75482377
hoi!

net gekerstluncht met werk. heb mannen die vrouwen haten gekregen, van stieg larsson. was wel benieuwd naar dat boek dus nu kan ik het gaan lezen

PF iedereen heeft alles al gezegd. verder wel een leuk stukje!

ik moest alleen wel bijna huilen van de eisen
bijna alle leestekens goed? moeilijke woorden mogen verkeerd gespeld worden? WTF? waar is het idee gebleven van mikken op foutloos??? (dat ligt aan de school hoor, niet aan jou, maar OMG)
Kwak
pi_75482518
Ik kwam dit ebook tegen, misschien interessant? Hmmm, link werkt niet, zo wel?

http://www.ondernemerschap.nl/index.cfm/12,html?nxt=ctm_publikatie&bestelnummer=A200918

Fuck, het gaat over heel iets anders Blont!!

TevensVP.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_75482664
PF ik heb het even snel doorgelezen, verder niet gelet op evt. fouten en vond het een leuk stukje, idd dat merketingtoontje. Ik vind dit soort opdrachten zelf heel leuk om te doen met marketing.
pi_75482685
Ik moet nu ook maar weer eens wat opdrachten gaan maken
pi_75482739
quote:
Op donderdag 10 december 2009 14:27 schreef kwakz0r het volgende:
hoi!

net gekerstluncht met werk. heb mannen die vrouwen haten gekregen, van stieg larsson. was wel benieuwd naar dat boek dus nu kan ik het gaan lezen

bijna alle leestekens goed? moeilijke woorden mogen verkeerd gespeld worden? WTF? waar is het idee gebleven van mikken op foutloos??? (dat ligt aan de school hoor, niet aan jou, maar OMG)

dat inderdaad

tvp
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_75482782
tvp!
pi_75482983
Ik kreeg nog wel een compliment van de gyn en verpleegkundigen over m'n nagels vanochtend. .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_75483112
quote:
Op donderdag 10 december 2009 14:45 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik kreeg nog wel een compliment van de gyn en verpleegkundigen over m'n nagels vanochtend. .
Leuk!

Even mijn armzalige lijst van vandaag (ziek naar huis gestuurd door mijn baas):
O: boterham met hagelslag
T: mok thee
L: oudhollandsche pepernoten (twee handjes)
T: -
T: -
D: Geen idee?

Ik voel me bluh. Alweer. En voor ik naar huis ging heb ik nog wel staan huilen op kantoor, schaamde me dood

Ik denk dat ik zo maar eens ga douchen, misschien knap ik daarvan op.
pi_75483595
Good heavens, ik ben gesloopt. Uitgelopen werkcollege - ik heb daar zowat zes uur gestaan
Vanmiddag even een beetje mijn tijd vullen met niet al te snuggere klusjes, dus En dan hoop ik dat ik na de pilates weer zo fris ben dat ik nog wat nakijkwerk gedaan krijg.

DaD Het gaat best snel weer over, de pijn, maar het is echt even naar
pi_75483833
hoi

mijn telefoon is er hij is

en nu gaan we een kerstboom kopen, want Mr. Mo wil zo graag een kerstboom 'jaa... maar.. hoe later we hem kopen, hoe minder lang we ervan kunnen genieieieieieieieten ' en dan wil ik ook al graag een kerstboom, maar dacht heel rationeel: zaterdag hebben we daar de tijd voor
Ja doei.
pi_75483989
Zo, de pijnstiller raakt uitgewerkt geloof ik. . Ik mik er nog maar eentje in...
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_75484264
Vanavond naar Er komt een vrouw bij de dokter
(slechte tvp)
pi_75484277
quote:
Op donderdag 10 december 2009 15:13 schreef DevilsAndDust het volgende:
Zo, de pijnstiller raakt uitgewerkt geloof ik. . Ik mik er nog maar eentje in...
oei.
Nog een nemen en lekker gaan liggen hoor
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_75484297
arme DaD
Ja doei.
  donderdag 10 december 2009 @ 15:51:32 #24
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_75485233
even koffie drinken met een vriendin liep wat uit, even zijn 2 uren geworden. Nu nog maar even aan het werk dus!
pi_75485554
Zoo heb snel alle tips van nynke verwerkt + de is/zijn van calimero

Dank jullie wel !
quote:
Op donderdag 10 december 2009 14:05 schreef DevilsAndDust het volgende:
En als ik dan nog heel eerlijk ben vind ik het wel een beetje een cliché stukje. .
Uhm... Ja dat was wel een beetje de opdracht
pi_75485620
O ik zie nu pas de rest van de tips

De opdracht was voor een clicheblad te schrijven
en heb het in 20 minuten uit m'n mouw geschud.......

Volgende keer kom ik met diepzinnige filosofische stukken aan !
  donderdag 10 december 2009 @ 16:02:10 #27
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_75485624
Net terug van het werk, we hadden een bijeenkomst..
Nou, wij houden ons werk nog maar er gaan wel 4 fabrieken in Nederland dicht..
Was dus even spannend
Maar nu ben ik blij en pak ik lekker chocolade
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_75485633
quote:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 89% gewijzigd door P.F op 10-12-2009 16:35:35 ]
pi_75485650
Maar er moeten nu niet te veel stukken van die tekst op internet komen te staan want anders is het plagiaat !
  donderdag 10 december 2009 @ 16:04:09 #30
277802 _Calimero_
pi_75485691
Bedankt Nynke voor de OP!
Ghe, ik dacht ik geef PF nog even razendsnel een tip en dan ben ik ervandoor, en toen had ik de laatste post

Anyway, sinterklaascadeaus zijn gescoord voor het dobbelen van morgenavond en ik heb mijn spinninginstructies voor mijn collega's ook geprint, dus ben helemaal blij.

Denk dat ik nu eens even lekker met een kopje thee mijn boek verder ga lezen
  donderdag 10 december 2009 @ 16:05:37 #31
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_75485742
quote:
Op donderdag 10 december 2009 16:02 schreef P.F het volgende:
Maar er moeten nu niet te veel stukken van die tekst op internet komen te staan want anders is het plagiaat !
snackt! staat er nog steeds in!
  donderdag 10 december 2009 @ 16:08:44 #32
277802 _Calimero_
pi_75485859
Ik zou het laten staan, das toch geweldig
Ik vind alleen dat stukje van cocoonen en erop uitgaan een beetje raar nog, wat heeft dat precies met de eetgelegenheid te maken, en wie ben jij om te bepalen voor anderen wat ze wel of niet kunnen gaan doen?
maar ik vind het verder een leuk stukje om te lezen, leest lekker weg
pi_75485982
OH ! Wij hebben een kerstboom gekocht, een witte! (Een kunstboom dus ). Hij is wit en ik heb allemaal zwarte versiering gehaald, + een rode piek! Ik ga m morgen optuigen, volgens mij wordt het hartstikke leuk!
pi_75486060
Ik zie ergens hecktische staan. Wat is dat?
pi_75486072
quote:
Op donderdag 10 december 2009 14:13 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Pastinaken en raapsteeltjes zijn trouwens weer helemaal in. Beter heb je het over zilvervliesrijst en linzen ofzo.
Srsly? Maar ik ben zooooo hip dat dat ondertussen weer uit is
pi_75486091
quote:
Op donderdag 10 december 2009 16:05 schreef AKnynke het volgende:

[..]

snackt! staat er nog steeds in!
Ja dat was een grapje. (het staat ook schuingedrukt in de echte tekst)
Of mogen grapjes niet
pi_75486175
quote:
Op donderdag 10 december 2009 14:27 schreef kwakz0r het volgende:
hoi!

Oooh maar kijk! In blok 1 werd er op 3 dingen erg gelet en op 3 een beetje
in blok 2 op 6 erg en op 3 een beetje
etc etc

Mogen moeilijke woorden fout worden gespeld?

Omg! Ik vind hektisch een moeilijk woord
  donderdag 10 december 2009 @ 16:17:38 #38
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_75486188
quote:
Op donderdag 10 december 2009 16:15 schreef P.F het volgende:

[..]

Ja dat was een grapje. (het staat ook schuingedrukt in de echte tekst)
Of mogen grapjes niet
ik zou het geloof ik niet doen, maar calimero wel. t irriteert mij, maar goed, wie ben ik?
pi_75486237
quote:
Op donderdag 10 december 2009 16:08 schreef _Calimero_ het volgende:
Ik zou het laten staan, das toch geweldig
Ik vind alleen dat stukje van cocoonen en erop uitgaan een beetje raar nog, wat heeft dat precies met de eetgelegenheid te maken, en wie ben jij om te bepalen voor anderen wat ze wel of niet kunnen gaan doen?
maar ik vind het verder een leuk stukje om te lezen, leest lekker weg
Ja dat heb ik aangepast.. een beetje
pi_75486273
quote:
Op donderdag 10 december 2009 16:14 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik zie ergens hecktische staan. Wat is dat?
Dat is een spellingscontrolle die z'n werk niet doet
En P.Fje die in 5 minuten de tekst probeert te verbeteren ivm tijdgebrek en deadline
  donderdag 10 december 2009 @ 16:21:20 #41
277802 _Calimero_
pi_75486328
quote:
Op donderdag 10 december 2009 16:17 schreef AKnynke het volgende:

[..]

ik zou het geloof ik niet doen, maar Calimero wel. t irriteert mij, maar goed, wie ben ik?
  donderdag 10 december 2009 @ 16:22:24 #42
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_75486371
quote:
Op donderdag 10 december 2009 16:21 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

oh ja.
pi_75486502
quote:
Op donderdag 10 december 2009 14:18 schreef XcUZ_Me het volgende:
Beste tt sinds tijden
Hahaha, hij is wel leuk ja.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_75486995
Wat is het toppunt van sog'gen?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_75487060
quote:
Op donderdag 10 december 2009 16:39 schreef shinydiscoball het volgende:
Wat is het toppunt van sog'gen?
SPOILER
Onder een harkenboom staan in de regen?
pi_75487126
quote:
Op donderdag 10 december 2009 16:41 schreef P.F het volgende:

[..]

Onder een harkenboom staan in de regen?
pi_75487167
En maak mijn mooi gestileerde boom niet belachelijk ja
  donderdag 10 december 2009 @ 16:45:50 #48
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_75487216
O zaten jullie alweer vol? .

Ik ben net weer thuis. Niet eens de gelegenheid gehad om te eten vandaag, dus ik ga zo eerst mijn resterende bammetjes eten en lessen voor morgen voorbereiden en dan later vanavond wel even normaal koken
Niet meer actief op Fok!
pi_75487240
Zo rollade eten.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_75487249
quote:
Op donderdag 10 december 2009 16:44 schreef shinydiscoball het volgende:
En maak mijn mooi gestileerde boom niet belachelijk ja
Nee sorry, je hebt gelijk. Ik kan het beter over die kleurencombi van de outfit hebben
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')