Ik heb nog nooit bij een concept gegeten.quote:Op donderdag 10 december 2009 13:36 schreef P.F het volgende:
Uit eigen behoefte is een concept gecreëerd waar naast ontzettend lekker ook heel erg verantwoord en biologisch gegeten kan worden.
Het is "zonder in te boeten aan ipv om".quote:Wij spelen in op de laatste culinaire trends zonder in te boeten om de kwaliteit van ons eindproduct.
Komma hoort daar niet.quote:U kunt afhalen aan de afhaalbar en als u thuis wil blijven, bezorgen wij tot in uw keuken.
Aan ipv van.quote:Ook hebben wij een groot aanbod van vegetarische maaltijden.
Ik snap niet zo goed waar je met die zin naartoe wil.quote:Daarna is er altijd nog de keuze om er op uit te gaan...
Gemak is altijd fijn.quote:Het gemak van thuisbezorgen en niet zelf te hoeven koken na zo een drukke werkdag is toch wel heel erg fijn.
Ik zou de eerste "natuurlijk" weglaten.quote:In een stad met internationale allure als Amsterdam is het natuurlijk opmerkelijk dat deze behoefte nog niet werd vervuld. Natuurlijk zijn er een aantal vegetarische restaurants, maar daar voeren de ouderwetse pastinaken en raapstelen tot nu toe nog de boventoon.
dat inderdaadquote:Op donderdag 10 december 2009 14:27 schreef kwakz0r het volgende:
hoi!
net gekerstluncht met werk. heb mannen die vrouwen haten gekregen, van stieg larsson. was wel benieuwd naar dat boek dus nu kan ik het gaan lezen
PF iedereen heeft alles al gezegd.verder wel een leuk stukje!
ik moest alleen wel bijna huilen van de eisen
bijna alle leestekens goed? moeilijke woorden mogen verkeerd gespeld worden? WTF? waar is het idee gebleven van mikken op foutloos??? (dat ligt aan de school hoor, niet aan jou, maar OMG)
quote:Op donderdag 10 december 2009 14:45 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik kreeg nog wel een compliment van de gyn en verpleegkundigen over m'n nagels vanochtend..
quote:Op donderdag 10 december 2009 15:13 schreef DevilsAndDust het volgende:
Zo, de pijnstiller raakt uitgewerkt geloof ik.. Ik mik er nog maar eentje in...
Uhm... Ja dat was wel een beetje de opdrachtquote:Op donderdag 10 december 2009 14:05 schreef DevilsAndDust het volgende:
En als ik dan nog heel eerlijk ben vind ik het wel een beetje een cliché stukje..
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 89% gewijzigd door P.F op 10-12-2009 16:35:35 ]
snackt! staat er nog steeds in!quote:Op donderdag 10 december 2009 16:02 schreef P.F het volgende:
Maar er moeten nu niet te veel stukken van die tekst op internet komen te staan want anders is het plagiaat!
Srsly? Maar ik ben zooooo hip dat dat ondertussen weer uit isquote:Op donderdag 10 december 2009 14:13 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Pastinaken en raapsteeltjes zijn trouwens weer helemaal in. Beter heb je het over zilvervliesrijst en linzen ofzo.
Ja dat was een grapje. (het staat ook schuingedrukt in de echte tekst)quote:Op donderdag 10 december 2009 16:05 schreef AKnynke het volgende:
[..]
snackt! staat er nog steeds in!
Oooh maar kijk! In blok 1 werd er op 3 dingen erg gelet en op 3 een beetjequote:Op donderdag 10 december 2009 14:27 schreef kwakz0r het volgende:
hoi!
net gekerstluncht met werk. heb mannen die vrouwen haten gekregen, van stieg larsson. was wel benieuwd naar dat boek dus nu kan ik het gaan lezen
PF iedereen heeft alles al gezegd.verder wel een leuk stukje!
ik moest alleen wel bijna huilen van de eisen
bijna alle leestekens goed? moeilijke woorden mogen verkeerd gespeld worden? WTF? waar is het idee gebleven van mikken op foutloos??? (dat ligt aan de school hoor, niet aan jou, maar OMG)
ik zou het geloof ik niet doen, maar calimero wel. t irriteert mij, maar goed, wie ben ik?quote:Op donderdag 10 december 2009 16:15 schreef P.F het volgende:
[..]
Ja dat was een grapje. (het staat ook schuingedrukt in de echte tekst)
Of mogen grapjes niet
Ja dat heb ik aangepast.. een beetjequote:Op donderdag 10 december 2009 16:08 schreef _Calimero_ het volgende:
Ik zou het laten staan, das toch geweldig![]()
Ik vind alleen dat stukje van cocoonen en erop uitgaan een beetje raar nog, wat heeft dat precies met de eetgelegenheid te maken, en wie ben jij om te bepalen voor anderen wat ze wel of niet kunnen gaan doen?
maar ik vind het verder een leuk stukje om te lezen, leest lekker weg
Dat is een spellingscontrolle die z'n werk niet doetquote:Op donderdag 10 december 2009 16:14 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik zie ergens hecktische staan. Wat is dat?
quote:Op donderdag 10 december 2009 16:17 schreef AKnynke het volgende:
[..]
ik zou het geloof ik niet doen, maar Calimero wel. t irriteert mij, maar goed, wie ben ik?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 10 december 2009 16:39 schreef shinydiscoball het volgende:
Wat is het toppunt van sog'gen?Onder een harkenboom staan in de regen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 10 december 2009 16:41 schreef P.F het volgende:
[..]
Onder een harkenboom staan in de regen?
Nee sorry, je hebt gelijk. Ik kan het beter over die kleurencombi van de outfit hebbenquote:Op donderdag 10 december 2009 16:44 schreef shinydiscoball het volgende:
En maak mijn mooi gestileerde boom niet belachelijk ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |