Ik doe momenteel ook een opleiding voor mijn werk, maar ik vertoon weer het altijd en eeuwige uitstelgedrag. Huiswerk doen vind ik echt heel erg vervelendquote:Op woensdag 9 december 2009 10:39 schreef Viking84 het volgende:
Lol die TT.
En ik vind het wel heel herkenbaar, want ik was ook zo. Studeren doe toch (ook) voor de lol? Geweldig dan dat je er zoveel plezier aan beleeft!
De 21e januariquote:Op woensdag 9 december 2009 11:05 schreef conleche het volgende:
[..]
Somehow denk ik dat Merel mijn plaatje meer apprecieert.![]()
Jouw beurt komt nog wel!
Ik vind dit ook een zeer ordinaire mevrouw. Ik zal vanaf nu op zoek gaan naar het mooiste, lekkerste vrouwenplaatje dat er bestaat!quote:Op woensdag 9 december 2009 11:07 schreef Viking84 het volgende:
[..]
De 21e januari. Maar dan wil ik niet dit plaatje, want dat is dan niet origineel meer
.
hier nog zo'n nerd. Zo erg dat ik vrijwillig bijles geef in statistiek..quote:Op woensdag 9 december 2009 11:08 schreef huuphuup het volgende:
gefeli Merel!
MoBlo heel herkenbaarmaar ik ben dan ook wel een rasnerd dus ik weet niet of je daarmee geholpen bent
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Anyway, waar ik eigenlijk voor kwam: lijstjes!
Die van gisteren begon goed maar eindigde minder mooi, o.a. omdat mijn vader ineens met een hele vlaai thuiskwam.
O: 2 sneetjes brood, 1x pindakaas en 1x gebakken pastei
T: koffie met melk
L: 1 snee brood met brie, 1 snee met cervelaat
T: appel
D: gewokte vegablokjes en veel wokgroente met zilvervliesrijst
T: magere vlaflip (ideetje van m'n moeder, 0% vet-vla en magere yoghurt met light-siroop)
T: stuk aardbeienvlaai
T: glaasje witte wijn
T: 2 handjes chips
Vandaag:
O: 1 snee brood met brie, 1 met cervelaat, koffie met melk
L: cappuccino en een broodje met iets gezonds
T: fruit
D: geen idee, eten bij schoonouders
T: koffie met melk, wijntjeAre you pondering what I'm pondering?
klopt, alhoewel de Christenen rond 400 na Chr nog niet overal aan de macht waren....quote:Op woensdag 9 december 2009 09:46 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Dat is wel erg kort door de bocht. Ik weet het niet 100% zeker, maar ik denk dat de geboorte van Jezus wel wat eerder gevierd werd al, voordat de christenen de nieuwe orde waren. Dit was namelijk pas rond 400 n.Chr...Ik denk eerder dat ze een dag kozen die niet direct nieuwe vervolgingen zouden uitlokken, want de eerste paar honderd jaar waren mensen die openlijk christen waren, hun leven niet zeker. Op deze manier konden ze net doen alsof ze een heidens feest meevierden ipv hun eigen christelijke feest.... Later kwam het ze idd wel goed uit. Wat gebruiken uit andere godsdiensten overnemen om minder weerstand te genereren. Sorry, enigzsins beroepsdeformatie
![]()
Heb je gisteren zouter gegeten dan normaal? Een kilo kom je nl. niet zo maar aan.quote:Op woensdag 9 december 2009 11:52 schreef _Calimero_ het volgende:
Ik ben geen nerd, hoewel ik mijn studie wel superleuk vind, maar ik vind altijd zoveel leuk dat er nog zoveel andere dingen zijn dan studeren![]()
Ik was ineens een kilo zwaarder vanochtend![]()
![]()
terwijl ik me gister - op 1 rijstwafel chocoladepasta na- keurig aan mijn lijstje heb gehouden.
Vandaag balansen dan maar![]()
O: 4x rijstwafel met peer/pindakaas
T: appel
L: mega bak kwark
T: shake van brinta, banaan, jus en melk of kwark
T: groente of fruit bij trek
D: nog onbekend
quote:Op woensdag 9 december 2009 11:56 schreef motorbloempje het volgende:
Hulp nodig met voicemaileven de TS geholpen
quote:Op woensdag 9 december 2009 11:52 schreef _Calimero_ het volgende:
Ik was ineens een kilo zwaarder vanochtend![]()
![]()
terwijl ik me gister - op 1 rijstwafel chocoladepasta na- keurig aan mijn lijstje heb gehouden.
quote:Op dinsdag 8 december 2009 23:00 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik had geen idee dat je het ook zo kan lezen. Dacht dat het wel duidelijk was dat het de heidenen waren waarvan de feestdagen afgenomen zouden worden (de christenen waren de nieuwe orde en konden zelf verzinnen hoeveel en wanneer ze feestdagen wilden houden, daar kan je niets van afpakken). En nu hoop ik dat ik in mn essay duidelijker ben anders snapt de docent straks ook niet wat ik loop te blaten
.
Had je dat niet al eerder gezegd?quote:Op woensdag 9 december 2009 12:00 schreef conleche het volgende:
[..]
Hee Mo, jij hebt een goede stem. Als ik jou was zou ik me inschrijven bij zo'n stemmenbureau. Wie weet word je wel gevraagd voor het inspreken van reclames en zo. Een vriend van mij doet dat ook en verdient er best veel geld mee.
Ik had burrito's fajita's ofzo van die kruidenmix met kip, paprika en champignons en dat met wat sour cream op een burrito gegeten. Afgelopen dagen was mijn diner meer in de richting van een blikje tonijn en een berg groente, dus geheel zout/kruidenloos.quote:Op woensdag 9 december 2009 11:56 schreef conleche het volgende:
[..]
Heb je gisteren zouter gegeten dan normaal? Een kilo kom je nl. niet zo maar aan.Zal wel grotendeels vocht zijn! Als je gisteren netjes hebt gegeten, moet je niet balansen nu. Mind the spaarstand!!
Heb van Greys ooit een adresje gekregen. Wellicht als ik het wat minder druk heb dat ik er eens naar ga kijkenquote:Op woensdag 9 december 2009 12:00 schreef conleche het volgende:
[..]
Hee Mo, jij hebt een goede stem. Als ik jou was zou ik me inschrijven bij zo'n stemmenbureau. Wie weet word je wel gevraagd voor het inspreken van reclames en zo. Een vriend van mij doet dat ook en verdient er best veel geld mee.
Het is toch een heel bijzondere constructie, eigenlijk, want de antecedent mist. Maar omdat het stukje van PF vanuit het perspectief van de christenen werd geschreven en Chico daarop reageerde, lees je 'ze' automatisch als 'de christenen'quote:Op woensdag 9 december 2009 12:01 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
neeneeneesorry, dat bedoelde ik ook niet.
de andere lezing is:
dat de christene het niet zo leuk vinden om de feestdagen van de heidenen af te pakken.dat lazen de meeste mensen erin
Ik geloof eerder dat ik dat van die handen heb gezegd.quote:Op woensdag 9 december 2009 12:01 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Had je dat niet al eerder gezegd?
En heeft PF zich inmiddels al aangemeld bij een handmodellenbureau?.
Nee, volgens mij zei loveli dat van de handenquote:Op woensdag 9 december 2009 12:03 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik geloof eerder dat ik dat van die handen heb gezegd.Weet niet meer zeker, though.......
Hmmmmmmmz....................ik weet het niet meer. Ik vind het ook niet belangrijk genoeg om op te gaan zoeken.quote:Op woensdag 9 december 2009 12:04 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee, volgens mij zei loveli dat van de handen.
Zaligquote:Op woensdag 9 december 2009 12:07 schreef conleche het volgende:
[..]
Hmmmmmmmz....................ik weet het niet meer. Ik vind het ook niet belangrijk genoeg om op te gaan zoeken.
Zit nl. 10 kilo was op te vouwen.........waarvan de helft eigenlijk gestreken zou moeten worden, maar ik heb besloten dat gekreukt het nieuwe zwart is!
I know, I know. Ik ben bij m'n ouders en er was niet echt veel in huis. Vanaf nu is er wel ook achterham.quote:Op woensdag 9 december 2009 11:41 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Ach, aardbeienvlaai op zijn tijd is geen ramp.
Elke dag brie en cervelaat lijkt me een groter probleem.![]()
Wat was die pastei ook alweer?
Kan me alleen nog herinneren dat ik het eerder heb gevraagd maar ik weet het niet meer.
quote:Op woensdag 9 december 2009 12:07 schreef conleche het volgende:
[..]
Hmmmmmmmz....................ik weet het niet meer. Ik vind het ook niet belangrijk genoeg om op te gaan zoeken.
Zit nl. 10 kilo was op te vouwen.........waarvan de helft eigenlijk gestreken zou moeten worden, maar ik heb besloten dat gekreukt het nieuwe zwart is!
toen ik nog op 9m2 zat had ik zo'n tafelstrijkplankje van Ikea. Dat was ideaal, kon je opgeklapt in je kast hangen, nam nauwelijks ruimte in. Strijkijzer bovenop de kast et voilaquote:Op woensdag 9 december 2009 12:41 schreef Blurred86 het volgende:
ikstrijken maar ik heb geen strijkijzer/strijkplank en ook geen ruimte om ze op te bergen dus koop ik alleen kleren die niet gestreken hoeven te worden
kun je daarop studeren?quote:Op woensdag 9 december 2009 13:00 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Goedemiddag !
Ben al de hele dag aan de studie, kom me dus ook maar even snel melden hier. Zag wel dat merel jarig is, feli!
Lijstje:
O: vanilleyoghurt met muesli
L: vier boterhammen met kaas (hoe nederlands- ik heb behoefte aan carbs door het studeren)
D: bami met groentepakket en een stukje vis
Haha, ik hoor dat wel vaker idd van medestudenten. Ik heb meer een constante theevoorraad nodigquote:Op woensdag 9 december 2009 13:02 schreef huuphuup het volgende:
[..]
kun je daarop studeren?
als ik echt moet studeren eet ik echt de hele dag doorik heb echt een constante energietoevoer nodig dan
Kwak fijn!geen vragen stellen hahaha gewoon blij mee zijn.
ghehe ja thee heb ik inderdaad ook nodig. En cola en water enzoquote:Op woensdag 9 december 2009 13:04 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Haha, ik hoor dat wel vaker idd van medestudenten. Ik heb meer een constante theevoorraad nodig. Er staat hier nog wel een trommel kerstkoekjes in geval van nood, maar ik blijf er al drie dagen vanaf !
quote:Op dinsdag 8 december 2009 22:33 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Die abs faken klinkt wel goed
Maar dove sunshine heb ik volgens mij ooit eens geprobeert en toen was ik bruin gevlekt
Wat is dat nou weer voor onzin!quote:Op woensdag 9 december 2009 13:21 schreef P.F het volgende:
[..]
Waarom zijn mannenbovenbenen altijd zo dik?
dat dus! Ookal is Mr.Mo wat gezetter dan ik, hij heeft naar verhouding hele dunne benen! Ook zijn bovenbenen zijn echt superslank!quote:Op woensdag 9 december 2009 13:47 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor onzin!. Mannenbovenbenen zijn over het algemeen dunner dan die van vrouwen, hoor
.
Dat. Vrouwen hebben gewoon bredere heupen en dan zijn de benen automatisch wat dikker....quote:Op woensdag 9 december 2009 13:47 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor onzin!. Mannenbovenbenen zijn over het algemeen dunner dan die van vrouwen, hoor
.
En hij ligt, dus dan lijken je benen ook dikker.quote:Op woensdag 9 december 2009 13:52 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Dat. Vrouwen hebben gewoon bredere heupen en dan zijn de benen automatisch wat dikker....
De meneer op het plaatje heeft denk ik erg goed ontwikkelde beenspieren.
En die kontmeneer heeft hele gespierde benen en die lijken zo fors, omdat als je ligt alles wat aan de voorkant zit opzij wordt gedrukt. Of zo. Over het algemeen hebben de meeste mannen idd slankere benen dan vrouwen. Waardoor een eventueel aanwezige (bier)buik nóg meer opvalt. Gnagnagnagnork.quote:Op woensdag 9 december 2009 13:21 schreef P.F het volgende:
[..]
Waarom zijn mannenbovenbenen altijd zo dik?
quote:
das in mijn geval ook zoquote:Op woensdag 9 december 2009 13:57 schreef conleche het volgende:
[..]
En die kontmeneer heeft hele gespierde benen en die lijken zo fors, omdat als je ligt alles wat aan de voorkant zit opzij wordt gedrukt. Of zo. Over het algemeen hebben de meeste mannen idd slankere benen dan vrouwen. Waardoor een eventueel aanwezige (bier)buik nóg meer opvalt. Gnagnagnagnork.
ik heb het in m'n koelkast gehad, ja! K heb het boek besteld, volgens mij komt het vandaag binnen. T kost echt geen tijd. Je moet het deeg even maken (plakkerig!) laten rijzen, en vervolgens in de koelkast zetten. Als je brood wil bakken haal je een stuk eruit, laat je het 40 minuten staan, half uur in de oven en klaar.quote:Op woensdag 9 december 2009 14:14 schreef Blurred86 het volgende:
AKnynke: zei jij nou laatst dat je 'artisan bread in 5 minutes a day' ging doen? Bevalt dat? En kost het je echt maar 5 minuten per dag (kan het me eigenlijk niet voorstellen)? Ik zou zo graag iedere dag zelfgebakken brood eten
Aaah. Ja mijn vriendje heeft dus ook zo een kontquote:Op woensdag 9 december 2009 13:57 schreef conleche het volgende:
[..]
En die kontmeneer heeft hele gespierde benen en die lijken zo fors, omdat als je ligt alles wat aan de voorkant zit opzij wordt gedrukt. Of zo. Over het algemeen hebben de meeste mannen idd slankere benen dan vrouwen. Waardoor een eventueel aanwezige (bier)buik nóg meer opvalt. Gnagnagnagnork.
Ik heb de lange benen van mijn vader (die ook een dikke buik heeftquote:Op woensdag 9 december 2009 14:06 schreef huuphuup het volgende:
[..]
das in mijn geval ook zo![]()
ik heb in verhouding erg dunne benen, waardoor mn blubberbuik nog eens extra opvalt
Mn lief heeft korte stevige pootjeshaha. Hij heeft de (boven)benen en billen van zn moeder geloof ik. En als ik de korte spekbeentjes van mn dochter zo eens bekijk heeft ze niet mijn benen...
(_O- @ gnagnagnork)
maar die meneer heeft gewoon schaatsbenen
Ja echt welquote:Op woensdag 9 december 2009 15:05 schreef Syrena het volgende:
Word.
Sorry Chico, gesloopte documenten zijn![]()
Eigenlijk was je het kwijt geweest, maar niet echt?quote:Op woensdag 9 december 2009 15:11 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ja echt wel. Hij kan niet meer openen, kon niet meer hersteld worden en eigenlijk was ik alles kwijt geweest
. Daar gaat een paar dagen werk, in 1 klap weg. Leuk joh.
Ik had het gisteravond omgezet naar pdf. Nieuw speeltje deze week: wordfiles printen als pdf. Dus dat is een geluk bij een ongeluk, ik ben het niet echt kwijtquote:Op woensdag 9 december 2009 15:15 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Eigenlijk was je het kwijt geweest, maar niet echt?
Oh, da's inderdaad een geluk zeg!quote:Op woensdag 9 december 2009 15:18 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik had het gisteravond omgezet naar pdf. Nieuw speeltje deze week: wordfiles printen als pdf. Dus dat is een geluk bij een ongeluk, ik ben het niet echt kwijt. Normaal doe ik dat nooit. Dan was ik dus wel echt alles kwijt geweest.
Waar vind ik die?quote:Op woensdag 9 december 2009 15:19 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Chico, het moet ook nog gewoon in je tempfiles staan als het goed is.
Zoeken op wrd in "C:\Documents and Settings\jouw accountnaam\Local Settings\Temp\"quote:
En als de map Documents and Settings niet bestaat?quote:Op woensdag 9 december 2009 15:29 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Zoeken op wrd in "C:\Documents and Settings\jouw accountnaam\Local Settings\Temp"
De .doc-bestanden doen het waarschijnlijk niet, maar de .tmp-bestanden kun je rechtsklikken en openen met Word.
Die moet bestaan, als je Windows hebt tenminste. Je komt er ook als je bijv. naar Mijn Documenten gaat. Het zit wel op de schijf waar WIndows op staat, misschien is dat bij jou niet C?quote:Op woensdag 9 december 2009 15:41 schreef Chicolate het volgende:
[..]
En als de map Documents and Settings niet bestaat?
Bestaat wel, maar is onzichtbaar.quote:Op woensdag 9 december 2009 15:41 schreef Chicolate het volgende:
[..]
En als de map Documents and Settings niet bestaat?
Verborgen bestanden zichtbaar maken heb ik al aan staanquote:Op woensdag 9 december 2009 15:44 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Bestaat wel, maar is onzichtbaar.
Je kunt in verkenner "C:\Documents and Settings\jouw accountnaam\Local Settings\Temp" intypen in de adresbalk als zoeklocatie.
Anders kun je in verkenner bovenin naar extra - mapopties gaan en in het tabblad weergave een vinkje zetten bij "verborgen bestanden weergeven" of iets dergelijks. (Let wel op dat je niet "verborgen systeembestanden" weergeeft, want die kun je dan per ongeluk kunnen verwijderen en dat is niet fijn).
Tnx.quote:Op woensdag 9 december 2009 16:52 schreef P.F het volgende:
Wortelpannenkoek?
Wat klote Syrena! Sterkte..
Das klote zegquote:Op woensdag 9 december 2009 16:49 schreef Syrena het volgende:
Ik heb een wortel liggenVan werk naar huis maar eens bedenken wat ik ermee ga doen.
OF
Pannenkoekjes met banaan. Want ik ben nog steeds een beetje zielig en inmiddels is de papa van vriendin overleden (had een smsje). Arme man, drie jaar lijdensweg, wat een kloteziekte is 't toch.
lastig he... Omdat iedereen naar het totaalplaatje kijkt en jij je waarschijnlijk voornamelijk focust op de punten waar je minder tevreden mee bent.quote:Op woensdag 9 december 2009 16:45 schreef uniekhoorn het volgende:
Echt ongelooflijk gisteren..
Iedereen feliciteerde mijn zus en mij liepen ze gewoon voorbij, op zoek naar......mij
Heb echt zoveel complimenten gehad dat ik nu naast mijn schoenen moet gaan lopen maar ik zie nog steeds de minpunten... Pffffffffffff, waarom kan iemand zichzelf niet helemaal accepteren??
Straks lekker bloemkool, spinazie, en een gegrild kalkoenfilet met gegrilde ui... Njammie
Net een kommetje kaaschipjes gehad (chipito's ofzo) echt zo lekker.
1 2 3 4 5 6 | dat je presentatie minimaal 3 minuten en maximaal 5 minuten duurt; dat je een van de drie onderwerpen kiest uit de studentenhandleiding (p. 6); dat je de overtuigingsmiddelen logos, ethos en pathos inzet; dat je pakkend begint en eindigt - zie attachment; dat je niet voorleest, maar hooguit werkt met steekwoorden op enkele handzame kaartjes. |
1 2 3 | Jaarverslag van een organisatie (delen ervan) www.jaarverslag.nl Onderwerp naar keuze: studenten presenteren product, dienst of stelling. |
Oeh spannend.quote:Op woensdag 9 december 2009 17:36 schreef DevilsAndDust het volgende:
Sterkte Syrena..
M'n zus en ik hebben echt schandalig lopen shoppen vandaag.. We hebben allebei dezelfde grijze pantalon gekocht (onze kledingkasten zijn zo'n beetje inwisselbaar
), ik in maat 34!
.
En Co en loveli, morgenochtend wordt m'n Gynefix geplaatst.
Ik heb geen idee, ik heb nog nooit een Mirena laten plaatsen.quote:Op woensdag 9 december 2009 17:37 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oeh spannend.
Voelt dat ongeveer net zo als het plaatsen van een Mirena? In dat geval wens ik je veel sterkte. En neem even iemand mee en doe nadien even rustig aan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 9 december 2009 17:46 schreef ColdFeet het volgende:
Oi, succes DaD! Heb je morgenmiddag een vrije middag ingeroosterd?Ik moet morgenavond om 6 uur werken, tot die tijd heb ik verder niets. En eerdere bezoekjes aan de gyn (inclusief inwendige echo's en zo) deerden me helemaal niet, dus ik hoop er eigenlijk nu ook weinig last van te hebben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Alleen dat glijmiddel steeds nog overal. Brr.Still a little bit of your face I haven't kissed.
Ik weet niet, misschien ben ik een mietje, maar allerlei spreiders en klemmen die ik bij de tandarts moeiteloos doorsta, vind ik bij de gynaecoloog ineens heel naarquote:Op woensdag 9 december 2009 17:49 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik moet morgenavond om 6 uur werken, tot die tijd heb ik verder niets. En eerdere bezoekjes aan de gyn (inclusief inwendige echo's en zo) deerden me helemaal niet, dus ik hoop er eigenlijk nu ook weinig last van te hebben..
Alleen dat glijmiddel steeds nog overal. Brr.
Sja, zelf inbrengen is ook zowatquote:Op woensdag 9 december 2009 17:52 schreef motorbloempje het volgende:
ik moet er niet aan denken (al is het een prof!) dat er iemand in mn vagina gaat zitten vroeten![]()
Arme Renéquote:Op woensdag 9 december 2009 17:52 schreef motorbloempje het volgende:
ik moet er niet aan denken (al is het een prof!) dat er iemand in mn vagina gaat zitten vroeten![]()
Werken is maar 3 uurtjes en als ik tegen m'n collega zeg dat ik pijn heb dan kan ik wel zo'n beetje de hele avond zitten, denk ik.quote:Op woensdag 9 december 2009 17:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hm. Als het vergelijkbaar is met de Mirena, zou ik vrijnemen. Seriously.
Wat ik me nu even afvraag:quote:Op woensdag 9 december 2009 17:58 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik ben dan geen SlankeSanta, maar verzenden kan sowieso morgen nog, en je hoeft het pas de 23e echt te hebben hè.. Als je over 10 dagen nog niets hebt hoef je je pas zorgen te maken!
quote:Op dinsdag 8 december 2009 21:18 schreef Chicolate het volgende:
Geboorte was waarschijnlijk zelfs midden in de zomer (schapen bleven buiten, dat doen ze zelfs in Israel niet in de winter).
Dat 'schapen buiten'-punt is één van dé grote argumenten dat Jezus' geboorte niet in december vielquote:Op woensdag 9 december 2009 18:00 schreef sigme het volgende:
Oh ja, ik ga geen kerstbomendiscussie voeren hoor, maar wel even hierop terugkomen:
[..]
Schapen laat je ook in Nederland gewoon buiten in de winter, en in Israël zeker.
Niet om heel zuur te doen, maar: wacht morgen maar af! Geloof me, dat gefrot met klemmen aan je baarmoederhals is nog wel een tandje rotter dan een uitstrijkje of echt. Het doet namelijk wel echt pijnquote:Op woensdag 9 december 2009 17:56 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Werken is maar 3 uurtjes en als ik tegen m'n collega zeg dat ik pijn heb dan kan ik wel zo'n beetje de hele avond zitten, denk ik..
CF, ik ga liever naar de gyn dan naar de tandarts..
Daarom! Ik hoop dat mijn santa het wel een klein beetje op tijd verstuurdquote:Op woensdag 9 december 2009 17:58 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik ben dan geen SlankeSanta, maar verzenden kan sowieso morgen nog, en je hoeft het pas de 23e echt te hebben hè.. Als je over 10 dagen nog niets hebt hoef je je pas zorgen te maken!
Volgens vrouwen die al kinderen hebben (en bij hen doet het minder pijn) voelt het als een wee. Weet DaD ook meteen hoe dat voeltquote:Op woensdag 9 december 2009 18:01 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Niet om heel zuur te doen, maar: wacht morgen maar af! Geloof me, dat gefrot met klemmen aan je baarmoederhals is nog wel een tandje rotter dan een uitstrijkje of echt. Het doet namelijk wel echt pijnNiet heel lang, maar wel best naar.
Ah well. Het is echt geen drama, wees er maar niet te bang voor. Het doet even een paar tellen gemeen pijn en dan nog een dagje mestruatie-achtige buikpijn en dan zit je daarna voor 5 jaar goed, hopelijk!
De Gynefix bevat geen hormonen en wordt in je baarmoederwand vastgeprikt. Technisch gezien is het ook geen spiraaltje.quote:Op woensdag 9 december 2009 18:04 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Volgens vrouwen die al kinderen hebben (en bij hen doet het minder pijn) voelt het als een wee. Weet DaD ook meteen hoe dat voelt.
Ik ben benieuwd hoe het uitpakt! Wat is eigs het verschil tussen de Gynefix en de Mirena? De Mirena pakte bij mij niet goed uit. Best jammer, want het was wel een ideale oplossing...
spieren > vet!quote:Op woensdag 9 december 2009 18:17 schreef dikkemongul het volgende:
iemand die me dat uit kan leggen?
quote:Op woensdag 9 december 2009 18:27 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
spieren > vet!
Padam-pam-pish.
Okee dat was misschien flauw maar had ineens haastquote:
wat René doet noem ik geen vroetenquote:
Oh mijn familie in Israel wist te vertellen dat schapen daar in de winter 's nachts naar binnen gaan omdat het te koud is buiten te overnachten. De nachten zijn daar 's winters wat kouder dan hier omdat de lucht vaak helder/onbewolkt is, daardoor vriest het er vaker.quote:Op woensdag 9 december 2009 18:00 schreef sigme het volgende:
Oh ja, ik ga geen kerstbomendiscussie voeren hoor, maar wel even hierop terugkomen:
[..]
Schapen laat je ook in Nederland gewoon buiten in de winter, en in Israël zeker.
Haha dank jequote:Op woensdag 9 december 2009 18:47 schreef ColdFeet het volgende:
Omdat je net ziek bent geweest, zal ik maar niet mekkeren over je broodbeleg
Zo. Ik heb net een avocado op *burp. Nog even wat werkdingen afmaken, en dan spinnen!(als je maar
genoeg doet, wordt het vanzelf leuk, toch?
)
Schapen kunnen echt prima tegen vorst. Hoeven ze niet eens dik & zwaarbewold voor te zijn. Een paar jaar geleden vroor het hier in maart 20 graden, weet je nog? Toen hadden wij 3 februari twee lammetjes gekregen.quote:Op woensdag 9 december 2009 18:51 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Oh mijn familie in Israel wist te vertellen dat schapen daar in de winter 's nachts naar binnen gaan omdat het te koud is buiten te overnachten. De nachten zijn daar 's winters wat kouder dan hier omdat de lucht vaak helder/onbewolkt is, daardoor vriest het er vaker.
Veel beterquote:Op woensdag 9 december 2009 18:44 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Okee dat was misschien flauw maar had ineens haast![]()
Bovenstaande wil dus zeggen: spieren wegen zwaarder dan vet!Met trainen en gezonder eten hoeft het dus niet dat je gewicht verliest, maar het het wel zijn dat je in omvang afneemt! En da's toch waar we het voor doen he
Dus gewoon doorbikkelen en voor resultaat af en toe een meetlint erbij pakken om te zien hoeveel je al kwijt bent
![]()
Zo beter PF?![]()
Arme lammetjesquote:Op woensdag 9 december 2009 19:48 schreef sigme het volgende:
[..]
Schapen kunnen echt prima tegen vorst. Hoeven ze niet eens dik & zwaarbewold voor te zijn. Een paar jaar geleden vroor het hier in maart 20 graden, weet je nog? Toen hadden wij 3 februari twee lammetjes gekregen.
Ze hebben een open hokje om te schuilen, en dat is luxe, geen noodzaak.
ik heb er pas nog een onderzoekje over gelezen geloof ik... maar ik weet niet meer waar...quote:Op woensdag 9 december 2009 17:59 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wat ik me nu even afvraag:
hoeft niet
hoeft wel
'hoeft wel' is toch geen correct Nederlands? Volgens mij kun je 'hoeft' alleen icm negatie gebruiken. Toch? En toch klinkt jouw constructie niet gek.
welkom in de wondere wereld van de taalkunde!quote:Op woensdag 9 december 2009 20:13 schreef motorbloempje het volgende:
zijn daar 'onderzoekjes' over?de risotto was wel lekker
maar kun je ook een hele scriptie schrijven over 1 woordje ofzo? Zets zeh kwestjun!quote:Op woensdag 9 december 2009 20:17 schreef motorbloempje het volgende:
zomg!
als dat kan, kan ik ook wel wat scriptieonderwerpen bedenken!
Ja, dat kan, ik heb mijn bachelorscriptie Nederlandse taalkunde over het woordje 'breed' geschrevenquote:Op woensdag 9 december 2009 20:19 schreef huuphuup het volgende:
[..]
maar kun je ook een hele scriptie schrijven over 1 woordje ofzo? Zets zeh kwestjun!
ik kan het echt niet, zulke dingen.
Kwak zit jij bij taalkunde of bij nederlands? Een vriend van me vertrekt in maart voor twee jaar naar Japan om daar een taalkundige master te doen en ook om onderzoek te doen, en een andere vriend promoveert als het goed is bij taalkunde, ooit, later... hoopt ie...
het kan. maar zulke onderzoeken zijn vaak illustratief voor grotere/algemenere taalprocessen.quote:Op woensdag 9 december 2009 20:19 schreef huuphuup het volgende:
[..]
maar kun je ook een hele scriptie schrijven over 1 woordje ofzo? Zets zeh kwestjun!
ik kan het echt niet, zulke dingen.
Kwak zit jij bij taalkunde of bij nederlands? Een vriend van me vertrekt in maart voor twee jaar naar Japan om daar een taalkundige master te doen en ook om onderzoek te doen, en een andere vriend promoveert als het goed is bij taalkunde, ooit, later... hoopt ie...
Huh lees je mee in een ander topicquote:Op woensdag 9 december 2009 20:34 schreef Laureline het volgende:
PF: nagellak?![]()
Lijstje vandaag:
O: ananas met yoghurt, grapefruitsap
T: 2 cappuccino
L: roerei met geroosterd volkorenbrood
T: notencrackertjes, 3 mandarijnen, hand minitomaatjes
D: bloemkool, zalmmoot, gebakken aardappeltjes
T: cappuccino en vanilleyoghurt met kwark
Mijn centimeters zijn nog steeds 90-70-100, en ik weeg weer rond de 60-61. Gewoon dus een weekje griep ertegenaan, dan kan je de maand ervoor straffeloos bunkeren
Nee, hertjes houden vind ik zielig. Ik zou er wel eens eentje op willen eten, dat wel.quote:
Je had het toch over nagellakjes die je allemaal gekregen had voor Sinterklaas! En ik lees wel eens in het nageltopic (fascinerend vind ik dat, zat laatst door dat topic ineens mijn nagels te lakken met een potje lak uit 1991quote:Op woensdag 9 december 2009 20:35 schreef P.F het volgende:
[..]
Huh lees je mee in een ander topic?!
Ik heb 1 nagellak gekregen voor sinterklaasquote:Op woensdag 9 december 2009 20:41 schreef Laureline het volgende:
[..]
Je had het toch over nagellakjes die je allemaal gekregen had voor Sinterklaas! En ik lees wel eens in het nageltopic (fascinerend vind ik dat, zat laatst door dat topic ineens mijn nagels te lakken met een potje lak uit 1991heel inspirerend dus) maar daar zie ik alleen Daph van hier?
Wat een hufters! Dat is toch heel erg gevaarlijk zo! Er had wel net een blond vierjarig meisje op een fietsje met een puppy in een mandje voorbij kunnen rijden! Intrekken die vergunningenquote:Op woensdag 9 december 2009 20:39 schreef sigme het volgende:
[..]
Nee, hertjes houden vind ik zielig. Ik zou er wel eens eentje op willen eten, dat wel.
Laatst werd er hier vlakbij geschoten, ik naar buiten, staat er op de weg een auto met de loop van een geweer eruit. Een stel jagers, hadden een ree geschoten. Vanaf de openbare weg.
Ik vind hert ook best lekker, maar om ze nu vanuit de auto te schieten...dat is wel erg asociaal.quote:Op woensdag 9 december 2009 20:50 schreef uniekhoorn het volgende:
Het is dat mijn vader dood is maar anders hadden we een paar reeen per jaar te eten en hazen
Lekker hoor!
Hert? dat weet ik zo niet,die moeten gewoon mooi wezen zijn denk ik
oh haha ik weet dat het kan, ik bedoelde meer met de nadruk op je/jij. Zo van kun JIJ ook een scriptie volkrijgen over 1 woord. Nouja laat maar zittenquote:Op woensdag 9 december 2009 20:30 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
het kan. maar zulke onderzoeken zijn vaak illustratief voor grotere/algemenere taalprocessen.
bijvoorbeeld: het onderzoekje naar "hoeven" was gericht op het uitzoeken of het algemene idee, hoeven als negatief polaire tegenhangen van moeten, wel klopt. zoiets kan dan weer gevolgen hebben voor hoe mensen denken dat taal inj elkaar zit (semantisch, syntactisch) etc. etc.
ik werk bij taalkunde, en eigenlijk bij Engels (maar dat gebouw is vol, dus ben ik bij NL weggewerkt)
ow haha, ja en mijn antwoord was ook meer op MoBlo gericht denk ik dan op jou...quote:Op woensdag 9 december 2009 20:53 schreef huuphuup het volgende:
[..]
oh haha ik weet dat het kan, ik bedoelde meer met de nadruk op je/jij. Zo van kun JIJ ook een scriptie volkrijgen over 1 woord. Nouja laat maar zittenghehe
Laureline!![]()
Hoeksema begeleidde mijn bachelorscriptie en op mijn masterbuluitreiking kwam 'ie opdagen met een Mickey Mouse-stropdas voor.quote:Op woensdag 9 december 2009 20:46 schreef kwakz0r het volgende:
Lau!![]()
speciaal voor Vik: http://www.let.rug.nl/hoeksema/moeten.pdf
(dit is niet t onderzoek waar ik t over had... dat was is een scriptie, die juist gaat over de opties van positief hoeven etc.)
@ moblo: ik vind literatuur onderzoek dan weer meestal totaal onnuttig en saaismaken verschillen
Rotdingen zijn het. Ze breken af en aan het einde van de les zit ik onder het krijtstofquote:
erg hè? schoolkrijt kan ik ook echt niet wegzettenquote:Op woensdag 9 december 2009 20:57 schreef AKnynke het volgende:
Bovenop m'n lijstje mag een hele zak schoolkrijtjes. Men, die dingen zijn verslavend. Maar goed, ze zijn weer op. K heb al 10 buikspieroefeningen achter de rug, en gooi er nog 10 achteraan. Misschien maakt dat dat ik me minder schuldig voel!
en ik heb nogwel 2 zakken uit Nederland meegenomenquote:Op woensdag 9 december 2009 21:03 schreef huuphuup het volgende:
[..]
erg hè? schoolkrijt kan ik ook echt niet wegzetten
quote:Op woensdag 9 december 2009 18:50 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
wat René doet noem ik geen vroeten![]()
zo, net lekker hardgelopen! Ging helemaal lekker!dus zo even beginnen met koken voorbereiden terwijl Mr.Mo doucht en dan ik even douchen en dan koken! En daarna lezen
ieuwquote:
Gaat de wekker morgen weer vroeg Vik ?quote:Op woensdag 9 december 2009 21:43 schreef Viking84 het volgende:
Ik wilde iets gaan posten over fistfucking, maar ik denk dat ik maar ga slapen, voor ik weer iets zeg wat me nog jaren gaat achtervolgen(o en laat de voorspelbare reacties maar achterwege, dames
)
quote:Op woensdag 9 december 2009 21:39 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
ieuw*mental image met vuisten*
Co, je hebt wel gelijk hoor maar ik val nu niks meer af, komt door de etentjes enzo... denk dat ik volgend jaar weer meer zetmeel ga eten... Kan nu nog wel even zo..
Jou lijstje is vrij zuinig??
Mwehe ik wou ook al "Tr... oh laat maar!" posten, maar dat was eigenlijk alleen vanwege Vik's eigen opmerking over voorspelbare reacties, niet eens vanwege die euh... eigenhandigheid in haar postquote:Op woensdag 9 december 2009 21:45 schreef Laureline het volgende:
[..]
Gaat de wekker morgen weer vroeg Vik ?
Whehehhhe. Die wekker.quote:Op woensdag 9 december 2009 21:45 schreef Laureline het volgende:
[..]
Gaat de wekker morgen weer vroeg Vik ?
Ik ook nietquote:Op woensdag 9 december 2009 21:50 schreef shinydiscoball het volgende:
Dat verhaal ken ik volgens mij niet, maar zie het wel steeds terugkomen?
Gewone werkdagquote:Op woensdag 9 december 2009 22:39 schreef conleche het volgende:
Hee mop, heb je een beetje een fijne dag gehad??
quote:Op woensdag 9 december 2009 22:54 schreef Merel het volgende:
Had het dit weekend deels al gevierd, dus de cadeautjes waren al binnenHet vieren met leuke mensen vind ik alleen maar gezellig, maar het 's ochtends in je eentje wakker worden (geen ontbijt op bed!) en het 's avonds alleen gaan slapen is op zo'n dag gewoon niet zo leuk. En ik ben zelf enorm slecht in verjaardagen onthouden dus ik kan niemand iets verwijten, maar er zijn toch best wel een paar mensen van wie ik niks gehoord heb terwijl ik dat wel verwacht had, en dat steekt toch. Net als het "Hoe vind ik eindelijk een leuke vent"-boekje dat ik op m'n werk kreeg, dat vast alleen maar lief en leuk en grappig bedoeld was, maar dat stiekem gewoon heel hard aankomt. Ik ben blij dat morgen weer een gewone dag is waarop ik niet zo veel over dat soort dingen hoef na te denken
Dat is het ook, het is allemaal vast niet slecht bedoeldquote:Op woensdag 9 december 2009 23:00 schreef MariaEtcetera het volgende:
Denk maar zo, we zijn allemaal mensen en de een is wat handiger dan de ander...
Ik ook nietquote:Op woensdag 9 december 2009 21:51 schreef AKnynke het volgende:
oi, die van Conleche ken ik nog niet!
quote:Op woensdag 9 december 2009 22:54 schreef Merel het volgende:
Had het dit weekend deels al gevierd, dus de cadeautjes waren al binnenHet vieren met leuke mensen vind ik alleen maar gezellig, maar het 's ochtends in je eentje wakker worden (geen ontbijt op bed!) en het 's avonds alleen gaan slapen is op zo'n dag gewoon niet zo leuk. En ik ben zelf enorm slecht in verjaardagen onthouden dus ik kan niemand iets verwijten, maar er zijn toch best wel een paar mensen van wie ik niks gehoord heb terwijl ik dat wel verwacht had, en dat steekt toch. Net als het "Hoe vind ik eindelijk een leuke vent"-boekje dat ik op m'n werk kreeg, dat vast alleen maar lief en leuk en grappig bedoeld was, maar dat stiekem gewoon heel hard aankomt. Ik ben blij dat morgen weer een gewone dag is waarop ik niet zo veel over dat soort dingen hoef na te denken
Ik wilde zeggen dat hun vriendjes dat vast niet op prijs zullen stellen, maar misschien ook juist welquote:Op woensdag 9 december 2009 23:15 schreef P.F het volgende:
[..]
Aahw! Volgende keer bij een vriendin slapen?!
From scratch betekent: vanaf het begin. Of vanaf nul.quote:Op woensdag 9 december 2009 23:16 schreef P.F het volgende:
From scratch is toch gewoon koken?
Ik noem dat koken en als ik uit een pakje iets maak noem ik dat "uit een pakje"
Grappig dat de meeste mensen voor "gewoon" koken een aparte term hebben!
(Of is from scratch zonder recept/kookboek?)
hmm meer dat ik normaal wel broodmix zou gebruiken, ipv gist en meel etc. etc.quote:Op woensdag 9 december 2009 23:16 schreef P.F het volgende:
From scratch is toch gewoon koken?
Ik noem dat koken en als ik uit een pakje iets maak noem ik dat "uit een pakje"
Grappig dat de meeste mensen voor "gewoon" koken een aparte term hebben!
(Of is from scratch zonder recept/kookboek?)
Nee ik ben ze echt even kwijtquote:Op woensdag 9 december 2009 23:23 schreef conleche het volgende:
[..]
From scratch betekent: vanaf het begin. Of vanaf nul.
En bij het koken betekent het dan gewoon dat je je gerecht helemaal zelf maakt, zonder bv. al een kant en klare deegbodem, in het geval van Kwak d'r kaneeltaart, die eruitziet, maar dit terzijde.
En al die verhalen over mijn ex-schoonmoeder from hell, die weet je toch nog wel? God, wat mis ik haar niet!
Ok! En zelfrijzendbakmeel is dat wel of niet from scratchquote:Op woensdag 9 december 2009 23:24 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
hmm meer dat ik normaal wel broodmix zou gebruiken, ipv gist en meel etc. etc.
uit ene pakje is idd uit een pakje, en gewoon koken is gewoon koken. from scratch gebruik ik alleen als ik iets bak met losse ingredienten waar ik normaal een pakje zou hebben gebruikt.
Dat wel, maar een pak Koopmans mix voor appeltaart weer nietquote:Op donderdag 10 december 2009 00:22 schreef P.F het volgende:
[..]
Ok! En zelfrijzendbakmeel is dat wel of niet from scratch?
quote:Op donderdag 10 december 2009 07:55 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik ben blij om te horen dat ik zoveel indruk heb gemaakt, Laureline..
Jij kan dat!!quote:Op donderdag 10 december 2009 08:12 schreef Viking84 het volgende:
Goeiemorgen.
Zo weer naar stage. Lastige klas. Zenuwachtig. Ik hoop dat ik ze aan het werk krijg / houd.
t komt wel goed PPP! Rustig, en logisch nadenken is het belangrijkste! En alle stappen die je maakt opschrijven en weergeven, dan komt alles goed!quote:Op donderdag 10 december 2009 09:47 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Ik ben langzaamaan vreselijk zenuwachtig aan het worden, morgen statistiektentamen. Heb dit deel van statistiek vorig jaar niet gehaald, doe het dus voor de tweede keer. Vind het doodeng, hoewel ik dit jaar wél alles begrijp, in tegenstelling tot vorig jaar. Brr.
Lijstje:
O: vanilleyoghurt met muesli
L: weet nog niet, brood, salade of crackers + beleg
T: ligt aan L, waars. cracker + beleg
D: pasta bolognese
Dat probeer ik mezelf ook steeds te vertellen.quote:Op donderdag 10 december 2009 09:51 schreef AKnynke het volgende:
[..]
t komt wel goed PPP! Rustig, en logisch nadenken is het belangrijkste! En alle stappen die je maakt opschrijven en weergeven, dan komt alles goed!
van GOOP! ik heb t thuis liggen met metrische eenheden, dat zal ik later nog even posten.quote:Op donderdag 10 december 2009 00:20 schreef loveli het volgende:
Op zoek naar een afrodisiac omdat je een gezellig avondje in het vooruitzicht hebt? Vergeet oesters, vergeet asperges, vergeet zelfs chocola. Wat je op tafel zet omdat bewezen is dat mannen er opgewonden van worden: versgebakken kaneelbroodjes.
http://www.lemondrop.com/(...)n-besides-breathing/
Kwak, recept please![]()
nee hoor heb ik ook.quote:Op donderdag 10 december 2009 10:43 schreef shinydiscoball het volgende:
Ben ik raar of vind ik die schoonmoeder from hell verhalen altijd heel interessant om te lezen?
Ik ookquote:Op donderdag 10 december 2009 10:43 schreef shinydiscoball het volgende:
Ben ik raar of vind ik die schoonmoeder from hell verhalen altijd heel interessant om te lezen?
hahaha! Dat laatste herken ik. Mijn laatste ex schoonmoeder was echt een schat, ze vond me super leuk en wilde altijd commentaar van me hebben op dingen, en ze was zo lief, ze wilde altijd praten en maakte altijd thee. Maar inderdaad, haar zoon he. Tjah.quote:Op donderdag 10 december 2009 11:54 schreef shinydiscoball het volgende:
Leuk PF!![]()
Mijn laatste ex schoonmoeder was heel lief...ik mis haar best een beetje...
haar zoon trouwens absoluut niet
O ze wonen allemaal samen...quote:Op woensdag 9 december 2009 23:17 schreef Merel het volgende:
[..]
Ik wilde zeggen dat hun vriendjes dat vast niet op prijs zullen stellen, maar misschien ook juist wel![]()
Een zeiksnorquote:Op donderdag 10 december 2009 12:32 schreef _Calimero_ het volgende:
hoe heet iemand die een klacht indient?
een klager klinkt zo stom
quote:
awgossssquote:Op donderdag 10 december 2009 12:47 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik ben weer terug uit het ziekenhuis en het viel behoorlijk tegen.. Het plaatsen deed ook wel even pijn met die klem op m'n baarmoedermond, maar de arts en verpleegkundige waren erg aardig en lachten zelfs om m'n domme grappen alsof ze die helemaal niet dagelijks horen. En m'n vriendje mocht erbij zijn. En het duurde niet zo lang.
Maar daarna viel ik bijna flauw.. En de buikkrampen waren echt heel pijnlijk, dus ik heb nog een uur op een bed liggen kronkelen daar. Intussen heeft de naproxen zijn werk gedaan dus nu valt het mee, maar ik heb m'n werk wel afgebeld. Nu lig ik op de bank met een reep chocola.
.
dapper hoor van je!! hoop dat de pijn snel weg isquote:Op donderdag 10 december 2009 12:47 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik ben weer terug uit het ziekenhuis en het viel behoorlijk tegen.. Het plaatsen deed ook wel even pijn met die klem op m'n baarmoedermond, maar de arts en verpleegkundige waren erg aardig en lachten zelfs om m'n domme grappen alsof ze die helemaal niet dagelijks horen. En m'n vriendje mocht erbij zijn. En het duurde niet zo lang.
Maar daarna viel ik bijna flauw.. En de buikkrampen waren echt heel pijnlijk, dus ik heb nog een uur op een bed liggen kronkelen daar. Intussen heeft de naproxen zijn werk gedaan dus nu valt het mee, maar ik heb m'n werk wel afgebeld. Nu lig ik op de bank met een reep chocola.
.
Awww....quote:Op donderdag 10 december 2009 12:47 schreef DevilsAndDust het volgende:
.
en datquote:Op donderdag 10 december 2009 12:49 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oh wat goed van je P.F van je presentatie!.
http://deelnemers.alpe-dhuzes.nl/acties/meral/team/reacties.aspxquote:Op donderdag 10 december 2009 12:52 schreef conleche het volgende:
Oei. Dat klinkt best naar DaD!!![]()
![]()
Calimero, spam nog 1x die site waar je kan doneren? Ik zit er nu klaar voor.
jammer, Mo!quote:Op donderdag 10 december 2009 12:52 schreef motorbloempje het volgende:
ik kan niet op die dag spinnendan heb ik een gigantische kater
Dat kan altijd! Ik ben er elke donderdag (19.00 gewone les, 20.00 beginnersles) en 1x in de maand ook op zondag (vanaf 3 januari, en dan steeds elke 4 weken).quote:Op donderdag 10 december 2009 12:55 schreef motorbloempje het volgende:
lijkt me sowieso een keer leuk om te doen, wellicht met wat andere spin-slankies![]()
Mijn telefoon komt eraanquote:Chauffeur is onderweg 10-12-2009 Wijchen-Bijsterhuizen, pakkettendistributie
endnote ergens oprakelen, en dat gebruiken! Erg handig programma!quote:Op donderdag 10 december 2009 12:32 schreef neen het volgende:
Oh, nog gefeliciteerd en veel plezier Merel!
Ik ben bezig met school maar het schiet geen donder open ik moet ook nog de bronvermelding in een literatuurlijst op orde krijgen
maar het boekje waar in staat hoe en wat heb ik nog niet ontvangen.
Alles schon hier?
Had ik die ene verteld waar ze, toen er een keer een nogal knappe vriend van P. op bezoek was, binnenkwam, begon te giebelen als een puber en toen met een boog de bank op dook, als was ze nog een jong veulen? En dat haar giebellach veranderde in een grimas omdat ze bij die actie haar heup bijna brak??quote:Op donderdag 10 december 2009 13:53 schreef Laureline het volgende:
Mijn meneer zegt altijd dat ik over heel veel dingen heenlees (omdat ik 10x sneller lees dan hij), maar dat is mooi niet waar, merk ik nu weer eens! Ik weet volgens mij alle verhalen over co's schoonmoeder nog
De vaas met droogbloemen die het meer inzeilde staat me nog levendig voor de geest! Zelfs de schoonmoeder van Greys is me bijgebleven, die bij ieder bezoek meteen de deurklinken begon te boenen
"...want dat wordt altijd vergeten!"
![]()
Hoeveel cc de motor van MoBlo is weet ik dan weet niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |