abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 9 december 2009 @ 10:29:11 #1
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_75436975

Het vorige deel: Slank #892: met tentamenstress en ruzieschade

Voor wie is "Slank de herfst in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Dienstmededeling van Troel

De komende weken zal ik veel minder online zijn door vele ziekenhuisbezoekjes en aansluitend een bevalling en kraamtijd met waarschijnlijk een kraamverzorgster die me regelmatig van de pc vandaan zal schoppen om in bed te gaan liggen. Hierdoor kan ik niet garanderen dat je binnen zoveel dagen in het overzichtje staat. Het overzichtje is echter niet gekoppeld aan het invoeren van de gegevens, dus vul ondertussen al wel je gegevens in, zodat als ik achter de pc zit, je kan koppelen en je meteen met de meest recente gegevens in het lijstje staat. Bij het inloggen kun je in ieder geval voor jezelf zien wat je ingevuld hebt.

(ik hoop dat ik het een beetje duidelijk opgeschreven heb )

Verder een kleine tip: zet in het onderwerp van de PM of het gaat om de DIEETCLUB of SLANK, zodat daar geen twijfel over is, waardoor het nog langer kan duren. Mocht het echt ontzettend lang duren, stuur dan rustig nog een keer een PM.

Einde dienstmededeling

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! Ozzurwais wie must kill joe !!
De OP is hier te vinden.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_75436990
!
Ja doei.
  woensdag 9 december 2009 @ 10:34:59 #3
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_75437122
Sorry Mo
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_75437130
ach, ik weet dat het waar is
Ja doei.
  woensdag 9 december 2009 @ 10:39:05 #5
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_75437263
Lol die TT .
En ik vind het wel heel herkenbaar, want ik was ook zo . Studeren doe toch (ook) voor de lol? Geweldig dan dat je er zoveel plezier aan beleeft!
Niet meer actief op Fok!
pi_75437298
Merel!!
  woensdag 9 december 2009 @ 10:42:58 #7
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_75437393
quote:
Op woensdag 9 december 2009 10:40 schreef conleche het volgende:
Merel!!
[ afbeelding ]
Nee, dan deze:

.
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 9 december 2009 @ 10:44:07 #8
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_75437431
quote:
Op woensdag 9 december 2009 10:39 schreef Viking84 het volgende:
Lol die TT .
En ik vind het wel heel herkenbaar, want ik was ook zo . Studeren doe toch (ook) voor de lol? Geweldig dan dat je er zoveel plezier aan beleeft!
Ik doe momenteel ook een opleiding voor mijn werk, maar ik vertoon weer het altijd en eeuwige uitstelgedrag. Huiswerk doen vind ik echt heel erg vervelend . Ik ben niet zo'n studiehoofd geloof ik .
pi_75437459
Hallo.
  woensdag 9 december 2009 @ 10:48:04 #10
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_75437549
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
pi_75437680
Jeej, ik kom precies op tijd voor een tvp in het nieuwe topic!

Merel jarig? Gefeliciteerd!
Are you pondering what I'm pondering?
  woensdag 9 december 2009 @ 11:05:09 #12
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_75438173
tvp...
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_75438187
quote:
Op woensdag 9 december 2009 10:42 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Nee, dan deze:

[ afbeelding ]

.
Somehow denk ik dat Merel mijn plaatje meer apprecieert.

Jouw beurt komt nog wel!
  woensdag 9 december 2009 @ 11:06:17 #14
331 Merel
Be here now.
pi_75438206
Het plaatje van Vik kan ik niet zien op m'n werk, maar ik kan me er wel iets bij voorstellen

Bedankt voor alle felicitaties!
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  woensdag 9 december 2009 @ 11:07:06 #15
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_75438236
quote:
Op woensdag 9 december 2009 11:05 schreef conleche het volgende:

[..]

Somehow denk ik dat Merel mijn plaatje meer apprecieert.

Jouw beurt komt nog wel!
De 21e januari . Maar dan wil ik niet dit plaatje, want dat is dan niet origineel meer .
Niet meer actief op Fok!
pi_75438280

gefeli Merel!

MoBlo heel herkenbaar maar ik ben dan ook wel een rasnerd dus ik weet niet of je daarmee geholpen bent
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_75438288
quote:
Op woensdag 9 december 2009 11:07 schreef Viking84 het volgende:

[..]

De 21e januari . Maar dan wil ik niet dit plaatje, want dat is dan niet origineel meer .
Ik vind dit ook een zeer ordinaire mevrouw. Ik zal vanaf nu op zoek gaan naar het mooiste, lekkerste vrouwenplaatje dat er bestaat!
pi_75438309
Gefeli Merel!
  woensdag 9 december 2009 @ 11:11:14 #19
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_75438401
quote:
Op woensdag 9 december 2009 11:08 schreef huuphuup het volgende:

gefeli Merel!

MoBlo heel herkenbaar maar ik ben dan ook wel een rasnerd dus ik weet niet of je daarmee geholpen bent
hier nog zo'n nerd. Zo erg dat ik vrijwillig bijles geef in statistiek..
pi_75438657
ik ben een nieuwgeboren nerd heerlijk vind ik het
Ja doei.
pi_75438831
Nog een nerd hier. Ik vond statistiek zelfs leuk, en ik heb bijles wiskunde gegeven.

Bij ons ook geen kerstboom vanwege plaatsgebrek, maar ik vind die van Laureline wel prachtig!
Ik heb wel van de Sint deze gekregen en daar zitten nu kerstballen in:
pi_75439281
Ik ben ook een nerd. Ik werk zelfs op een middelbare school en vind het leuk .

Goeiemorgen. Uitslapen is fijn, maar nu is mn ochtend weg (en biljk ik 's middags ook afspraken te hebben). Daar gaat mn dag.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_75439283
Goh, ik zie nu in het vorige topic dat Laureline ook eindelijk haar langverwachte e-mail heeft gehad. Da's toevallig, ik had ook eindelijk gisteravond een mailtje waar ik al een week voor zat te F5'en!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Anyway, waar ik eigenlijk voor kwam: lijstjes!
Die van gisteren begon goed maar eindigde minder mooi, o.a. omdat mijn vader ineens met een hele vlaai thuiskwam.
O: 2 sneetjes brood, 1x pindakaas en 1x gebakken pastei
T: koffie met melk
L: 1 snee brood met brie, 1 snee met cervelaat
T: appel
D: gewokte vegablokjes en veel wokgroente met zilvervliesrijst
T: magere vlaflip (ideetje van m'n moeder, 0% vet-vla en magere yoghurt met light-siroop )
T: stuk aardbeienvlaai
T: glaasje witte wijn
T: 2 handjes chips

Vandaag:
O: 1 snee brood met brie, 1 met cervelaat, koffie met melk
L: cappuccino en een broodje met iets gezonds
T: fruit
D: geen idee, eten bij schoonouders
T: koffie met melk, wijntje
pi_75439394
quote:
Op woensdag 9 december 2009 09:46 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Dat is wel erg kort door de bocht. Ik weet het niet 100% zeker, maar ik denk dat de geboorte van Jezus wel wat eerder gevierd werd al, voordat de christenen de nieuwe orde waren. Dit was namelijk pas rond 400 n.Chr... Ik denk eerder dat ze een dag kozen die niet direct nieuwe vervolgingen zouden uitlokken, want de eerste paar honderd jaar waren mensen die openlijk christen waren, hun leven niet zeker. Op deze manier konden ze net doen alsof ze een heidens feest meevierden ipv hun eigen christelijke feest.... Later kwam het ze idd wel goed uit. Wat gebruiken uit andere godsdiensten overnemen om minder weerstand te genereren. Sorry, enigzsins beroepsdeformatie
klopt, alhoewel de Christenen rond 400 na Chr nog niet overal aan de macht waren....

Blegh. Ben nog steeds niet helemaal lekker.

Merel, gefeliciteerd!
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_75439573
Ach, aardbeienvlaai op zijn tijd is geen ramp.
Elke dag brie en cervelaat lijkt me een groter probleem.

Wat was die pastei ook alweer?
Kan me alleen nog herinneren dat ik het eerder heb gevraagd maar ik weet het niet meer.
pi_75439636
Hi hier nog een nerd al weet ik het wel wat meer binnen de perken te houden dan Moblo geloof ik
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
  woensdag 9 december 2009 @ 11:52:00 #27
277802 _Calimero_
pi_75440005
Ik ben geen nerd, hoewel ik mijn studie wel superleuk vind, maar ik vind altijd zoveel leuk dat er nog zoveel andere dingen zijn dan studeren

Ik was ineens een kilo zwaarder vanochtend terwijl ik me gister - op 1 rijstwafel chocoladepasta na- keurig aan mijn lijstje heb gehouden.

Vandaag balansen dan maar
O: 4x rijstwafel met peer/pindakaas
L: mega bak kwark
T: shake van brinta, banaan, jus en melk of kwark
T: groente of fruit bij trek
D: nog onbekend
pi_75440174
Hulp nodig met voicemail even de TS geholpen
Ja doei.
pi_75440177
quote:
Op woensdag 9 december 2009 11:52 schreef _Calimero_ het volgende:
Ik ben geen nerd, hoewel ik mijn studie wel superleuk vind, maar ik vind altijd zoveel leuk dat er nog zoveel andere dingen zijn dan studeren

Ik was ineens een kilo zwaarder vanochtend terwijl ik me gister - op 1 rijstwafel chocoladepasta na- keurig aan mijn lijstje heb gehouden.

Vandaag balansen dan maar
O: 4x rijstwafel met peer/pindakaas
L: mega bak kwark
T: shake van brinta, banaan, jus en melk of kwark
T: groente of fruit bij trek
D: nog onbekend
Heb je gisteren zouter gegeten dan normaal? Een kilo kom je nl. niet zo maar aan. Zal wel grotendeels vocht zijn! Als je gisteren netjes hebt gegeten, moet je niet balansen nu. Mind the spaarstand!!
pi_75440276

Ja doei.
pi_75440353
quote:
Op woensdag 9 december 2009 11:56 schreef motorbloempje het volgende:
Hulp nodig met voicemail even de TS geholpen

Hee Mo, jij hebt een goede stem. Als ik jou was zou ik me inschrijven bij zo'n stemmenbureau. Wie weet word je wel gevraagd voor het inspreken van reclames en zo. Een vriend van mij doet dat ook en verdient er best veel geld mee.
  woensdag 9 december 2009 @ 12:00:53 #32
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_75440381
quote:
Op woensdag 9 december 2009 11:52 schreef _Calimero_ het volgende:

Wat schrikken! Raar! Maar dat kan natuurlijk nooit, dus idd niet gaan balansen. Dikke kans dat 'ie er morgen weer af is .
Niet meer actief op Fok!
pi_75440386
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 23:00 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Ik had geen idee dat je het ook zo kan lezen . Dacht dat het wel duidelijk was dat het de heidenen waren waarvan de feestdagen afgenomen zouden worden (de christenen waren de nieuwe orde en konden zelf verzinnen hoeveel en wanneer ze feestdagen wilden houden, daar kan je niets van afpakken). En nu hoop ik dat ik in mn essay duidelijker ben anders snapt de docent straks ook niet wat ik loop te blaten .

neeneenee sorry, dat bedoelde ik ook niet.

de andere lezing is:
dat de christene het niet zo leuk vinden om de feestdagen van de heidenen af te pakken.

dat lazen de meeste mensen erin
Kwak
  woensdag 9 december 2009 @ 12:01:48 #34
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_75440414
quote:
Op woensdag 9 december 2009 12:00 schreef conleche het volgende:

[..]

Hee Mo, jij hebt een goede stem. Als ik jou was zou ik me inschrijven bij zo'n stemmenbureau. Wie weet word je wel gevraagd voor het inspreken van reclames en zo. Een vriend van mij doet dat ook en verdient er best veel geld mee.
Had je dat niet al eerder gezegd?

En heeft PF zich inmiddels al aangemeld bij een handmodellenbureau? .
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 9 december 2009 @ 12:01:48 #35
277802 _Calimero_
pi_75440415
quote:
Op woensdag 9 december 2009 11:56 schreef conleche het volgende:

[..]

Heb je gisteren zouter gegeten dan normaal? Een kilo kom je nl. niet zo maar aan. Zal wel grotendeels vocht zijn! Als je gisteren netjes hebt gegeten, moet je niet balansen nu. Mind the spaarstand!!
Ik had burrito's fajita's ofzo van die kruidenmix met kip, paprika en champignons en dat met wat sour cream op een burrito gegeten. Afgelopen dagen was mijn diner meer in de richting van een blikje tonijn en een berg groente, dus geheel zout/kruidenloos.
Maar een héle kilo (oh en ik had ook niet gesport gister, normaal wel op dinsdag)

Maar de spaarstand zal vast wel niet na 1 dag al komen toch
Vandaag toch maar even zo, morgen weer normaal. Zaterdag tha dress namelijk, en ik heb een probleem als de rits niet meer dichtgaat
pi_75440431
quote:
Op woensdag 9 december 2009 12:00 schreef conleche het volgende:

[..]

Heb van Greys ooit een adresje gekregen. Wellicht als ik het wat minder druk heb dat ik er eens naar ga kijken lijkt me wel grappig om te doen
Ja doei.
pi_75440440
oh en goeiemorgen. ja morgen. ben gisteren om elf uur mn bed in gegaan. half uurtje gelezen nog want ik kon niet slapen. vanochtend werd ik om half elf wakker. dwars door de wekker heen geslapen.

en nu nog zit er een mega waas in mn hoofd waardoor ik niet kan concentreren en steeds moet gapen.

Kwak
  woensdag 9 december 2009 @ 12:03:09 #38
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_75440473
quote:
Op woensdag 9 december 2009 12:01 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

neeneenee sorry, dat bedoelde ik ook niet.

de andere lezing is:
dat de christene het niet zo leuk vinden om de feestdagen van de heidenen af te pakken.

dat lazen de meeste mensen erin
Het is toch een heel bijzondere constructie, eigenlijk, want de antecedent mist. Maar omdat het stukje van PF vanuit het perspectief van de christenen werd geschreven en Chico daarop reageerde, lees je 'ze' automatisch als 'de christenen' . Ik iig!
Niet meer actief op Fok!
pi_75440481
quote:
Op woensdag 9 december 2009 12:01 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Had je dat niet al eerder gezegd?

En heeft PF zich inmiddels al aangemeld bij een handmodellenbureau? .
Ik geloof eerder dat ik dat van die handen heb gezegd. Weet niet meer zeker, though.......
  woensdag 9 december 2009 @ 12:04:17 #40
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_75440516
quote:
Op woensdag 9 december 2009 12:03 schreef conleche het volgende:

[..]

Ik geloof eerder dat ik dat van die handen heb gezegd. Weet niet meer zeker, though.......
Nee, volgens mij zei loveli dat van de handen .
Niet meer actief op Fok!
pi_75440651
quote:
Op woensdag 9 december 2009 12:04 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Nee, volgens mij zei loveli dat van de handen .
Hmmmmmmmz....................ik weet het niet meer. Ik vind het ook niet belangrijk genoeg om op te gaan zoeken.

Zit nl. 10 kilo was op te vouwen.........waarvan de helft eigenlijk gestreken zou moeten worden, maar ik heb besloten dat gekreukt het nieuwe zwart is!
pi_75440729
Hoooooooooooooooooooooi.
Wij krijgen zometeen TAART. Van het werk. Omdat we de beste hogeschool zijn uit de keuzegids.
Ik denk nog steeds dat ze dat verkeerd begrepen hebben (en met mij veel studenten) maar goed, TAART
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_75440758
quote:
Op woensdag 9 december 2009 12:07 schreef conleche het volgende:

[..]

Hmmmmmmmz....................ik weet het niet meer. Ik vind het ook niet belangrijk genoeg om op te gaan zoeken.

Zit nl. 10 kilo was op te vouwen.........waarvan de helft eigenlijk gestreken zou moeten worden, maar ik heb besloten dat gekreukt het nieuwe zwart is!
Zalig Vouwen & strijken behalve overhemden.
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_75440785
quote:
Op woensdag 9 december 2009 11:41 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Ach, aardbeienvlaai op zijn tijd is geen ramp.
Elke dag brie en cervelaat lijkt me een groter probleem.

Wat was die pastei ook alweer?
Kan me alleen nog herinneren dat ik het eerder heb gevraagd maar ik weet het niet meer.
I know, I know. Ik ben bij m'n ouders en er was niet echt veel in huis. Vanaf nu is er wel ook achterham. Aan de andere kant, da's misschien 50kcal meer dan mager beleg, daar ga je ook niet dood van.
pi_75440954
Gebakken pastei is iig veel vet Net zoals leverkaas/leverpastei.
pi_75440989
Lindsey Lovehandle
pi_75441350
Ja doei.
pi_75441524
quote:
Op woensdag 9 december 2009 12:07 schreef conleche het volgende:

[..]

ik doe met je mee! kom maar op met die kreukels.

Plan voor vandaag:

O: 1 boterham kaas, 1 rookvlees
T: meringue
L: 2 boterhammen, wsl met rookvlees
T: mandarijntje
T: schaaltje yoghurt
T: nog een mandarijntje
D: soep tikka met naanbrood (we eten pas tegen 8en)
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_75441607
Strijken sucks Ik ga binnenkort maar weer eens een stapel naar de strijkdienst brengen
pi_75441727
Edit: dubbel
pi_75441742
ik strijken maar ik heb geen strijkijzer/strijkplank en ook geen ruimte om ze op te bergen dus koop ik alleen kleren die niet gestreken hoeven te worden
pi_75442220
quote:
Op woensdag 9 december 2009 12:41 schreef Blurred86 het volgende:
ik strijken maar ik heb geen strijkijzer/strijkplank en ook geen ruimte om ze op te bergen dus koop ik alleen kleren die niet gestreken hoeven te worden
toen ik nog op 9m2 zat had ik zo'n tafelstrijkplankje van Ikea. Dat was ideaal, kon je opgeklapt in je kast hangen, nam nauwelijks ruimte in. Strijkijzer bovenop de kast et voila

Tegenwoordig heb ik een wasdroger met anti-kreukprogramma en dat werkt als een trein [sub]moet je het wel daarna gelijk opvouwen, dat dan weer wel...)

[ Bericht 3% gewijzigd door huuphuup op 09-12-2009 13:01:10 ]
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_75442223
Mijn lijst voor vandaag:
O: bak magere yoghurt met een beetje limoensiroop
T: taaitaai (best veel )
T: appeltje
L: 2 bruine bolletjes met wortelsalade-meuk
T: handje paranoten
T: avocado
S: spinnen. Dat wordt lachen, ik heb al drie dagen onverklaarbare spierpijn in m'n benen.
D: iets van groente, snelle hap.

Mijn lijst van gisteren, met veel taaitaai en een half pond drop, laat ik maar achterwege
pi_75442465
Goedemiddag !

Ben al de hele dag aan de studie, kom me dus ook maar even snel melden hier. Zag wel dat merel jarig is, feli!

Lijstje:
O: vanilleyoghurt met muesli
L: vier boterhammen met kaas (hoe nederlands - ik heb behoefte aan carbs door het studeren)
D: bami met groentepakket en een stukje vis
pi_75442475
dude... ik ben alweer 3 ons lichter vandaag... 2,5 kilo in 10 dagen... hmmmmm vreemd...

nou ja, mooi meegenomen dan maar.

lijstje (exemplary voor de afgelopen week, alleen eet ik meestal s ochtends wel cruesli en steeds ander beleg... incl. snack/snoep, dus ik snap niet zo goed waarom ik afval...):
o- vruchtensap
t- (half uur na o, 1,5 uur na wakker worden) boterham met ham
l- twee volkoren boterhammen met ham
t- twee volkoren boterhammen met ham
t- halve winterpeen
d- zakje wortelrauwkost, gebakken aardappeltjes, vissticks uit de oven
t- bakje chips
Kwak
pi_75442537
quote:
Op woensdag 9 december 2009 13:00 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Goedemiddag !

Ben al de hele dag aan de studie, kom me dus ook maar even snel melden hier. Zag wel dat merel jarig is, feli!

Lijstje:
L: vier boterhammen met kaas (hoe nederlands - ik heb behoefte aan carbs door het studeren)
D: bami met groentepakket en een stukje vis
kun je daarop studeren?

als ik echt moet studeren eet ik echt de hele dag door ik heb echt een constante energietoevoer nodig dan

Kwak fijn! geen vragen stellen hahaha gewoon blij mee zijn.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_75442625
quote:
Op woensdag 9 december 2009 13:02 schreef huuphuup het volgende:

[..]

kun je daarop studeren?

als ik echt moet studeren eet ik echt de hele dag door ik heb echt een constante energietoevoer nodig dan

Kwak fijn! geen vragen stellen hahaha gewoon blij mee zijn.
Haha, ik hoor dat wel vaker idd van medestudenten. Ik heb meer een constante theevoorraad nodig . Er staat hier nog wel een trommel kerstkoekjes in geval van nood, maar ik blijf er al drie dagen vanaf !
pi_75442650
ohja merel is jarig!!

wieuw!! hoeraaaaaaaaa
ook al vond je t zelf niet zo leuk zag ik...

Kwak
pi_75442838
Mijn kerstboom:

Detail:
pi_75442999
quote:
Op woensdag 9 december 2009 13:04 schreef PurePoisonPerfume het volgende:

[..]

Haha, ik hoor dat wel vaker idd van medestudenten. Ik heb meer een constante theevoorraad nodig . Er staat hier nog wel een trommel kerstkoekjes in geval van nood, maar ik blijf er al drie dagen vanaf !
ghehe ja thee heb ik inderdaad ook nodig. En cola en water enzo
je concentratievermogen schijnt al flink achteruit te gaan als je een half uur niets drinkt ofzo. Drinken tijdens studeren is echt heel belangrijk. En tijdens je tentamen maken helemaal!

mooie boom Ewelina!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_75443059
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 22:33 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Die abs faken klinkt wel goed
Maar dove sunshine heb ik volgens mij ooit eens geprobeert en toen was ik bruin gevlekt

Met dank aan loveli
pi_75443195
quote:
Op woensdag 9 december 2009 10:40 schreef conleche het volgende:
Merel!!
[ afbeelding ]
Waarom zijn mannenbovenbenen altijd zo dik ?
pi_75443723
Merel!!! Feli !!!!!
pi_75443852
TVP!
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
  woensdag 9 december 2009 @ 13:47:21 #65
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_75444116
quote:
Op woensdag 9 december 2009 13:21 schreef P.F het volgende:

[..]

Wat is dat nou weer voor onzin! . Mannenbovenbenen zijn over het algemeen dunner dan die van vrouwen, hoor .
Niet meer actief op Fok!
pi_75444157
quote:
Op woensdag 9 december 2009 13:47 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Wat is dat nou weer voor onzin! . Mannenbovenbenen zijn over het algemeen dunner dan die van vrouwen, hoor .
dat dus! Ookal is Mr.Mo wat gezetter dan ik, hij heeft naar verhouding hele dunne benen! Ook zijn bovenbenen zijn echt superslank!
Ja doei.
pi_75444302
quote:
Op woensdag 9 december 2009 13:47 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Dat. Vrouwen hebben gewoon bredere heupen en dan zijn de benen automatisch wat dikker....

De meneer op het plaatje heeft denk ik erg goed ontwikkelde beenspieren.
  woensdag 9 december 2009 @ 13:55:45 #68
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_75444435
quote:
Op woensdag 9 december 2009 13:52 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Dat. Vrouwen hebben gewoon bredere heupen en dan zijn de benen automatisch wat dikker....

De meneer op het plaatje heeft denk ik erg goed ontwikkelde beenspieren.
En hij ligt, dus dan lijken je benen ook dikker.
Niet meer actief op Fok!
  Vis een optie? woensdag 9 december 2009 @ 13:57:06 #69
70532 loveli
N
pi_75444492
Squatten FTW! Het hangt er een beetje vanaf of je een appel- of peerfiguur hebt. Ik ken genoeg mannen met dikke benen.
crap in = crap out
  woensdag 9 december 2009 @ 13:57:17 #70
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_75444502
Haaai.
Druk bezig met bovenverdieping schoon te maken.
Zo ook nog de kerstboom opzetten, goudkleurig, hoe burgelijkj?

Lijst:
O: boterham sandwichspread, boterham 48+ kaas, beschuit jam
T: mandarijn
L: boterham 48+ kaas, beschuit jam, gekookt ei
T: grote granny smith
T: tomaatjes
D:? mager vlees met groente
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_75444518
quote:
Op woensdag 9 december 2009 13:21 schreef P.F het volgende:

[..]

En die kontmeneer heeft hele gespierde benen en die lijken zo fors, omdat als je ligt alles wat aan de voorkant zit opzij wordt gedrukt. Of zo. Over het algemeen hebben de meeste mannen idd slankere benen dan vrouwen. Waardoor een eventueel aanwezige (bier)buik nóg meer opvalt. Gnagnagnagnork.
pi_75444592
quote:
Op woensdag 9 december 2009 13:57 schreef conleche het volgende:

[..]. Gnagnagnagnork.
pi_75444843
quote:

[..]

En die kontmeneer heeft hele gespierde benen en die lijken zo fors, omdat als je ligt alles wat aan de voorkant zit opzij wordt gedrukt. Of zo. Over het algemeen hebben de meeste mannen idd slankere benen dan vrouwen. Waardoor een eventueel aanwezige (bier)buik nóg meer opvalt. Gnagnagnagnork.
das in mijn geval ook zo
ik heb in verhouding erg dunne benen, waardoor mn blubberbuik nog eens extra opvalt

Mn lief heeft korte stevige pootjes haha. Hij heeft de (boven)benen en billen van zn moeder geloof ik. En als ik de korte spekbeentjes van mn dochter zo eens bekijk heeft ze niet mijn benen...

(_O- @ gnagnagnork )

maar die meneer heeft gewoon schaatsbenen
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 9 december 2009 @ 14:06:32 #74
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_75444860
Lijstje voor vandaag:

O: banaan en appel door de yoghurt met muesli en rozijnen
T: stuk taaitaai
L: 2 boterhammen met kip, bakje yoghurt en banaan
T: banaan
T: mandarijnen
T: pecannoten
D: zuurkoolstamppot met rookworst en spekjes
T: stukje chocola?

beetje veel bananen, maar goed, die vullen tenminste!
pi_75445173
AKnynke: zei jij nou laatst dat je 'artisan bread in 5 minutes a day' ging doen? Bevalt dat? En kost het je echt maar 5 minuten per dag (kan het me eigenlijk niet voorstellen)? Ik zou zo graag iedere dag zelfgebakken brood eten
  woensdag 9 december 2009 @ 14:18:35 #76
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_75445374
quote:
Op woensdag 9 december 2009 14:14 schreef Blurred86 het volgende:
AKnynke: zei jij nou laatst dat je 'artisan bread in 5 minutes a day' ging doen? Bevalt dat? En kost het je echt maar 5 minuten per dag (kan het me eigenlijk niet voorstellen)? Ik zou zo graag iedere dag zelfgebakken brood eten
ik heb het in m'n koelkast gehad, ja! K heb het boek besteld, volgens mij komt het vandaag binnen. T kost echt geen tijd. Je moet het deeg even maken (plakkerig!) laten rijzen, en vervolgens in de koelkast zetten. Als je brood wil bakken haal je een stuk eruit, laat je het 40 minuten staan, half uur in de oven en klaar.

Mijn brood werd niet zo hoog, maar misschien deed ik wel iets fout. Het smaakte wel lekker. Ben van plan om weer een batch in de koelkast te zetten vanavond!
pi_75445387
quote:

[..]

Aaah. Ja mijn vriendje heeft dus ook zo een kont en zulke benen dus ik vroeg het mij af Hij wist ook niet waarom hij dat heeft
pi_75445460
quote:
Op woensdag 9 december 2009 14:06 schreef huuphuup het volgende:

[..]

das in mijn geval ook zo
ik heb in verhouding erg dunne benen, waardoor mn blubberbuik nog eens extra opvalt

Mn lief heeft korte stevige pootjes haha. Hij heeft de (boven)benen en billen van zn moeder geloof ik. En als ik de korte spekbeentjes van mn dochter zo eens bekijk heeft ze niet mijn benen...

(_O- @ gnagnagnork )

maar die meneer heeft gewoon schaatsbenen
Ik heb de lange benen van mijn vader (die ook een dikke buik heeft ) mijn moeder heeft korte benen en een breed figuur, mijn broertje ook

Mijn benen zijn echt veeel langer dan die van hem En hij is 1.85 of zo
pi_75446874
Word. Anders sloop je mijn document als ik net de laatste wijzigingen wil maken.
pi_75446967
Ja doei.
pi_75447332
Word.
Sorry Chico, gesloopte documenten zijn

Ik ben narrig vandaag. Ben bezig met de videocollectie, heb drie keer aan mijn collega gevraagd of ze die gesaneerd heeft. JAAHAA. Nou nee dus. Ik heb al zeker 10 vhs-banden weggeflikkerd uit 1987 (en ouder!) omdat ze ontzettend gedateerd waren qua onderwerp (om maar te zwijgen over de kleding en de kapsels OMG)

Ik ga ook niet meer netjes vragen of het weg mag, ik haal het uit het systeem en het gaat direct de prullie in
pi_75447562
quote:
Op woensdag 9 december 2009 15:05 schreef Syrena het volgende:
Word.
Sorry Chico, gesloopte documenten zijn
Ja echt wel . Hij kan niet meer openen, kon niet meer hersteld worden en eigenlijk was ik alles kwijt geweest . Daar gaat een paar dagen werk, in 1 klap weg. Leuk joh.
pi_75447576
maar da's idd verder mooi kut
Ja doei.
pi_75447647
teeveepee.. Vanavond wokken + sushi eten
pi_75447732
quote:
Op woensdag 9 december 2009 15:11 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Ja echt wel . Hij kan niet meer openen, kon niet meer hersteld worden en eigenlijk was ik alles kwijt geweest . Daar gaat een paar dagen werk, in 1 klap weg. Leuk joh.
Eigenlijk was je het kwijt geweest, maar niet echt?
pi_75447828
quote:
Op woensdag 9 december 2009 15:15 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Eigenlijk was je het kwijt geweest, maar niet echt?
Ik had het gisteravond omgezet naar pdf. Nieuw speeltje deze week: wordfiles printen als pdf. Dus dat is een geluk bij een ongeluk, ik ben het niet echt kwijt . Normaal doe ik dat nooit. Dan was ik dus wel echt alles kwijt geweest.
pi_75447866
Chico, het moet ook nog gewoon in je tempfiles staan als het goed is.
pi_75447897
quote:
Op woensdag 9 december 2009 15:18 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Ik had het gisteravond omgezet naar pdf. Nieuw speeltje deze week: wordfiles printen als pdf. Dus dat is een geluk bij een ongeluk, ik ben het niet echt kwijt . Normaal doe ik dat nooit. Dan was ik dus wel echt alles kwijt geweest.
Oh, da's inderdaad een geluk zeg!
pi_75448053
quote:
Op woensdag 9 december 2009 15:19 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Chico, het moet ook nog gewoon in je tempfiles staan als het goed is.
Waar vind ik die?
pi_75448235
quote:
Op woensdag 9 december 2009 15:25 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Waar vind ik die?
Zoeken op wrd in "C:\Documents and Settings\jouw accountnaam\Local Settings\Temp\"
De .doc-bestanden doen het waarschijnlijk niet, maar de .tmp-bestanden kun je rechtsklikken en openen met Word.
pi_75448624
quote:
Op woensdag 9 december 2009 15:29 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

Zoeken op wrd in "C:\Documents and Settings\jouw accountnaam\Local Settings\Temp"
De .doc-bestanden doen het waarschijnlijk niet, maar de .tmp-bestanden kun je rechtsklikken en openen met Word.
En als de map Documents and Settings niet bestaat?
pi_75448710
quote:
Op woensdag 9 december 2009 15:41 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Die moet bestaan, als je Windows hebt tenminste. Je komt er ook als je bijv. naar Mijn Documenten gaat. Het zit wel op de schijf waar WIndows op staat, misschien is dat bij jou niet C?

-edit- VMW heeft er zo te zien meer verstand van.
pi_75448724
quote:
Op woensdag 9 december 2009 15:41 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Bestaat wel, maar is onzichtbaar.
Je kunt in verkenner "C:\Documents and Settings\jouw accountnaam\Local Settings\Temp\" intypen in de adresbalk als zoeklocatie.
Anders kun je in verkenner bovenin naar extra - mapopties gaan en in het tabblad weergave een vinkje zetten bij "verborgen bestanden weergeven" of iets dergelijks. (Let wel op dat je niet "verborgen systeembestanden" weergeeft, want die zou je dan per ongeluk kunnen verwijderen en dat is niet fijn).
pi_75448995
quote:
Op woensdag 9 december 2009 15:44 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

Bestaat wel, maar is onzichtbaar.
Je kunt in verkenner "C:\Documents and Settings\jouw accountnaam\Local Settings\Temp" intypen in de adresbalk als zoeklocatie.
Anders kun je in verkenner bovenin naar extra - mapopties gaan en in het tabblad weergave een vinkje zetten bij "verborgen bestanden weergeven" of iets dergelijks. (Let wel op dat je niet "verborgen systeembestanden" weergeeft, want die kun je dan per ongeluk kunnen verwijderen en dat is niet fijn).
Verborgen bestanden zichtbaar maken heb ik al aan staan . Maar map gevonden, via verkenner. Helaas, er zaten maar 2 wrd files in, van een halfjaar geleden. Toch bedankt voor de moeite!
pi_75449731
quote:
Op woensdag 9 december 2009 13:17 schreef P.F het volgende:

[..]

Met dank aan loveli
Thanks
pi_75449740
Oh, jammer Chico.

Je kunt nog proberen om Word af te sluiten en vervolgens normal.dot (in C:\Documents and Settings\jouw accountnaam\Application Data\Microsoft\Sjablonen) te hernoemen naar abnormal.dot en het wordbestand vervolgens opnieuw te openen. Kan zijn dat het dan weer hersteld is.
  woensdag 9 december 2009 @ 16:45:34 #97
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_75450892
Echt ongelooflijk gisteren..
Iedereen feliciteerde mijn zus en mij liepen ze gewoon voorbij, op zoek naar......mij
Heb echt zoveel complimenten gehad dat ik nu naast mijn schoenen moet gaan lopen maar ik zie nog steeds de minpunten... Pffffffffffff, waarom kan iemand zichzelf niet helemaal accepteren??

Straks lekker bloemkool, spinazie, en een gegrild kalkoenfilet met gegrilde ui... Njammie
Net een kommetje kaaschipjes gehad (chipito's ofzo) echt zo lekker.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_75450954
uniek!

komt allemaal goed denk ik
Ja doei.
pi_75451000
Ik heb een wortel liggen Van werk naar huis maar eens bedenken wat ik ermee ga doen.

OF

Pannenkoekjes met banaan. Want ik ben nog steeds een beetje zielig en inmiddels is de papa van vriendin overleden (had een smsje). Arme man, drie jaar lijdensweg, wat een kloteziekte is 't toch.
pi_75451134
Wortelpannenkoek?

Wat klote Syrena! Sterkte..
pi_75451168
quote:
Op woensdag 9 december 2009 16:52 schreef P.F het volgende:
Wortelpannenkoek?

Wat klote Syrena! Sterkte..
Tnx.
Bestaat dat? Wortelpannenkoek? *googlet*
pi_75451218
Het bestaat!
http://www.my-id.nl/recepten/Avondmaal/Wortelpannekoek.htm

Ben alleen geloof ik te lam om te schrappen Dan eet ik morgen wel wortel.
pi_75451234
Het was eigenlijk een grapje
  woensdag 9 december 2009 @ 16:55:54 #104
277802 _Calimero_
pi_75451252
Mijn lijstje is een beetje in de soep gelopen

O; nog altijd die 4 crackers peer/pindakaas
T; appel, koffie verkeerd
L: 500 kcal aan maaltijdrepen van euhh ...??
D: wokgroente, vooral veel groente met teriyaki saus, quorn en wat zilvervliesrijst
T: misschien nog een kwarkje

hij komt zeker niet in aanmerking voor de schoonheidsprijs?

[ Bericht 3% gewijzigd door _Calimero_ op 09-12-2009 17:09:30 ]
  woensdag 9 december 2009 @ 16:56:41 #105
277802 _Calimero_
pi_75451281
quote:
Op woensdag 9 december 2009 16:49 schreef Syrena het volgende:
Ik heb een wortel liggen Van werk naar huis maar eens bedenken wat ik ermee ga doen.

OF

Pannenkoekjes met banaan. Want ik ben nog steeds een beetje zielig en inmiddels is de papa van vriendin overleden (had een smsje). Arme man, drie jaar lijdensweg, wat een kloteziekte is 't toch.
Das klote zeg
pi_75451354
voor Uniekhoorn en Syrena.
  woensdag 9 december 2009 @ 17:03:29 #107
277802 _Calimero_
pi_75451515
quote:
Op woensdag 9 december 2009 16:45 schreef uniekhoorn het volgende:
Echt ongelooflijk gisteren..
Iedereen feliciteerde mijn zus en mij liepen ze gewoon voorbij, op zoek naar......mij
Heb echt zoveel complimenten gehad dat ik nu naast mijn schoenen moet gaan lopen maar ik zie nog steeds de minpunten... Pffffffffffff, waarom kan iemand zichzelf niet helemaal accepteren??

Straks lekker bloemkool, spinazie, en een gegrild kalkoenfilet met gegrilde ui... Njammie
Net een kommetje kaaschipjes gehad (chipito's ofzo) echt zo lekker.
lastig he... Omdat iedereen naar het totaalplaatje kijkt en jij je waarschijnlijk voornamelijk focust op de punten waar je minder tevreden mee bent.
Zonde eigenlijk, want van wat ik hier heb gezien van jou zie je er fantastisch uit! En niemand is perfect, hoe graag je het ook zou willen, het zou zonde zijn van je tijd/leven om te wachten tot het moment komt dat je perfect tevreden bent met jezelf en dán pas begint met genieten...
pi_75451565
Ik moet een presentatie van 3-5 minuten houden morgen. Maar ik weet niks :'(
Dit zijn de eisen:

1
2
3
4
5
6
dat je je presentatieschema in tweevoud meeneemt naar de training. Eentje daarvan geef je aan het begin van de bijeenkomst aan de trainer;
dat je presentatie minimaal 3 minuten en maximaal 5 minuten duurt;
dat je een van de drie onderwerpen kiest uit de studentenhandleiding (p. 6);
dat je de overtuigingsmiddelen logos, ethos en pathos inzet;
dat je pakkend begint en eindigt - zie attachment;
dat je niet voorleest, maar hooguit werkt met steekwoorden op enkele handzame kaartjes.

1
2
3
Voetbalclub maakt sponsor bekend op aandeelhoudersvergadering 
Jaarverslag van een organisatie (delen ervan) www.jaarverslag.nl 
Onderwerp naar keuze: studenten presenteren product, dienst of stelling.

Het presenteren zelf vind ik prima, maar het bedenken.. pff
  woensdag 9 december 2009 @ 17:05:11 #109
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_75451572
Syrena, klote is dat... wees er voor je vriendin, hoe moeilijk het ook is, erg belangrijk

Calimero, het zijn de calorien die je moet hebben en je kan ze slechter binnen krijgen... het is heel geen slecht lijstje.

En Calimero, je hebt gelijk.. Thanks

[ Bericht 9% gewijzigd door uniekhoorn op 09-12-2009 17:24:50 ]
pi_75452630
Sterkte Syrena. .

M'n zus en ik hebben echt schandalig lopen shoppen vandaag. . We hebben allebei dezelfde grijze pantalon gekocht (onze kledingkasten zijn zo'n beetje inwisselbaar ), ik in maat 34! .

En Co en loveli, morgenochtend wordt m'n Gynefix geplaatst.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  woensdag 9 december 2009 @ 17:37:57 #111
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_75452668
quote:
Op woensdag 9 december 2009 17:36 schreef DevilsAndDust het volgende:
Sterkte Syrena. .

M'n zus en ik hebben echt schandalig lopen shoppen vandaag. . We hebben allebei dezelfde grijze pantalon gekocht (onze kledingkasten zijn zo'n beetje inwisselbaar ), ik in maat 34! .

En Co en loveli, morgenochtend wordt m'n Gynefix geplaatst.
Oeh spannend.

Voelt dat ongeveer net zo als het plaatsen van een Mirena? In dat geval wens ik je veel sterkte . En neem even iemand mee en doe nadien even rustig aan.
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 9 december 2009 @ 17:43:48 #112
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_75452870
quote:
Op woensdag 9 december 2009 16:59 schreef Mini_rulez het volgende:
voor Uniekhoorn en Syrena.
dito
pi_75452930
quote:
Op woensdag 9 december 2009 17:37 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Oeh spannend.

Voelt dat ongeveer net zo als het plaatsen van een Mirena? In dat geval wens ik je veel sterkte . En neem even iemand mee en doe nadien even rustig aan.
Ik heb geen idee, ik heb nog nooit een Mirena laten plaatsen. . Ik moet een uur van te voren pijnstillers innemen en ik hoop dat m'n vriend mee kan gaan, maar die kan in ieder geval niet mee terug omdat 'ie dan direct door moet naar z'n werk.

Mocht het echt niet gaan, dan ga ik wel naar m'n oude huisgenootje. We woonden eerst om de hoek bij het ziekenhuis.
pi_75452970
Mijn Secret Santa pakje is binnen!

nu nog 2 weken wachten met uitpakken
Ja doei.
pi_75452973
Oi, succes DaD! Heb je morgenmiddag een vrije middag ingeroosterd?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_75453022
O: Yoghurt met beschuit
A: Kip, sla en aardappels.
T: Mandarijn oid.

Verder nog constant buikpijn en alles wil er eigenlijk weer uit.
pi_75453083
quote:
Op woensdag 9 december 2009 17:46 schreef ColdFeet het volgende:
Oi, succes DaD! Heb je morgenmiddag een vrije middag ingeroosterd?
SPOILER
Ik moet morgenavond om 6 uur werken, tot die tijd heb ik verder niets. En eerdere bezoekjes aan de gyn (inclusief inwendige echo's en zo) deerden me helemaal niet, dus ik hoop er eigenlijk nu ook weinig last van te hebben. .

Alleen dat glijmiddel steeds nog overal. Brr.
  woensdag 9 december 2009 @ 17:50:34 #118
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_75453138
Hm. Als het vergelijkbaar is met de Mirena, zou ik vrijnemen. Seriously.
pi_75453166
quote:
Op woensdag 9 december 2009 17:49 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Ik moet morgenavond om 6 uur werken, tot die tijd heb ik verder niets. En eerdere bezoekjes aan de gyn (inclusief inwendige echo's en zo) deerden me helemaal niet, dus ik hoop er eigenlijk nu ook weinig last van te hebben. .

Alleen dat glijmiddel steeds nog overal. Brr.
Ik weet niet, misschien ben ik een mietje, maar allerlei spreiders en klemmen die ik bij de tandarts moeiteloos doorsta, vind ik bij de gynaecoloog ineens heel naar
pi_75453216
ik moet er niet aan denken (al is het een prof!) dat er iemand in mn vagina gaat zitten vroeten
Ja doei.
pi_75453321
quote:
Op woensdag 9 december 2009 17:52 schreef motorbloempje het volgende:
ik moet er niet aan denken (al is het een prof!) dat er iemand in mn vagina gaat zitten vroeten
Sja, zelf inbrengen is ook zowat
  woensdag 9 december 2009 @ 17:56:04 #122
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_75453353
quote:
Op woensdag 9 december 2009 17:52 schreef motorbloempje het volgende:
Arme René .
Niet meer actief op Fok!
pi_75453365
quote:
Op woensdag 9 december 2009 17:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hm. Als het vergelijkbaar is met de Mirena, zou ik vrijnemen. Seriously.
Werken is maar 3 uurtjes en als ik tegen m'n collega zeg dat ik pijn heb dan kan ik wel zo'n beetje de hele avond zitten, denk ik. .

CF, ik ga liever naar de gyn dan naar de tandarts. .
pi_75453376
quote:
Op woensdag 9 december 2009 17:56 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Arme René .
Ik wilde het niet zeggen. .
  woensdag 9 december 2009 @ 17:56:42 #125
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_75453377
Mijn Secret Santa-pakje is er nog niet .

* Viking84 wacht tot zich weer een SlankeSanta meldt met de mededeling dat ze zich geen zorgen hoeft te maken .
Niet meer actief op Fok!
pi_75453418
Hoi .
Merel gefeliciteerd, Tamashii beterschap, Syrena gecondoleerd en de rest ben ik vergeten.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_75453421
Ik ben dan geen SlankeSanta, maar verzenden kan sowieso morgen nog, en je hoeft het pas de 23e echt te hebben hè. . Als je over 10 dagen nog niets hebt hoef je je pas zorgen te maken!
  woensdag 9 december 2009 @ 17:59:40 #128
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_75453463
quote:
Op woensdag 9 december 2009 17:58 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik ben dan geen SlankeSanta, maar verzenden kan sowieso morgen nog, en je hoeft het pas de 23e echt te hebben hè. . Als je over 10 dagen nog niets hebt hoef je je pas zorgen te maken!
Wat ik me nu even afvraag:

hoeft niet
hoeft wel

'hoeft wel' is toch geen correct Nederlands? Volgens mij kun je 'hoeft' alleen icm negatie gebruiken. Toch? En toch klinkt jouw constructie niet gek .
Niet meer actief op Fok!
pi_75453479
Oh ja, ik ga geen kerstbomendiscussie voeren hoor, maar wel even hierop terugkomen:
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 21:18 schreef Chicolate het volgende:
Geboorte was waarschijnlijk zelfs midden in de zomer (schapen bleven buiten, dat doen ze zelfs in Israel niet in de winter).
Schapen laat je ook in Nederland gewoon buiten in de winter, en in Israël zeker.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  woensdag 9 december 2009 @ 18:01:15 #130
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_75453515
quote:
Op woensdag 9 december 2009 18:00 schreef sigme het volgende:
Oh ja, ik ga geen kerstbomendiscussie voeren hoor, maar wel even hierop terugkomen:
[..]

Schapen laat je ook in Nederland gewoon buiten in de winter, en in Israël zeker.
Dat 'schapen buiten'-punt is één van dé grote argumenten dat Jezus' geboorte niet in december viel .
Niet meer actief op Fok!
pi_75453530
quote:
Op woensdag 9 december 2009 17:56 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Werken is maar 3 uurtjes en als ik tegen m'n collega zeg dat ik pijn heb dan kan ik wel zo'n beetje de hele avond zitten, denk ik. .

CF, ik ga liever naar de gyn dan naar de tandarts. .
Niet om heel zuur te doen, maar: wacht morgen maar af! Geloof me, dat gefrot met klemmen aan je baarmoederhals is nog wel een tandje rotter dan een uitstrijkje of echt. Het doet namelijk wel echt pijn Niet heel lang, maar wel best naar.

Ah well. Het is echt geen drama, wees er maar niet te bang voor. Het doet even een paar tellen gemeen pijn en dan nog een dagje menstruatie-achtige buikpijn en dan zit je daarna voor 5 jaar goed, hopelijk!
pi_75453552
quote:
Op woensdag 9 december 2009 17:58 schreef DevilsAndDust het volgende:
Daarom! Ik hoop dat mijn santa het wel een klein beetje op tijd verstuurd Ik waarschijnlijk niet veel bij m'n ouders tot kerst en dat adres heb ik opgegeven
  woensdag 9 december 2009 @ 18:04:20 #133
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_75453620
quote:
Op woensdag 9 december 2009 18:01 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Niet om heel zuur te doen, maar: wacht morgen maar af! Geloof me, dat gefrot met klemmen aan je baarmoederhals is nog wel een tandje rotter dan een uitstrijkje of echt. Het doet namelijk wel echt pijn Niet heel lang, maar wel best naar.

Ah well. Het is echt geen drama, wees er maar niet te bang voor. Het doet even een paar tellen gemeen pijn en dan nog een dagje mestruatie-achtige buikpijn en dan zit je daarna voor 5 jaar goed, hopelijk!
Volgens vrouwen die al kinderen hebben (en bij hen doet het minder pijn) voelt het als een wee. Weet DaD ook meteen hoe dat voelt .

Ik ben benieuwd hoe het uitpakt! Wat is eigs het verschil tussen de Gynefix en de Mirena? De Mirena pakte bij mij niet goed uit. Best jammer, want het was wel een ideale oplossing...
Niet meer actief op Fok!
pi_75453875
quote:
Op woensdag 9 december 2009 18:04 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Volgens vrouwen die al kinderen hebben (en bij hen doet het minder pijn) voelt het als een wee. Weet DaD ook meteen hoe dat voelt .

Ik ben benieuwd hoe het uitpakt! Wat is eigs het verschil tussen de Gynefix en de Mirena? De Mirena pakte bij mij niet goed uit. Best jammer, want het was wel een ideale oplossing...
De Gynefix bevat geen hormonen en wordt in je baarmoederwand vastgeprikt. Technisch gezien is het ook geen spiraaltje.

En het zal vast pijn doen, maar ik ben er niet bang voor. Daar lijkt me niets mis mee. . Voor de tandarts ben ik namelijk wel een beetje bang. .
pi_75454097
Tering! Besluit ik af te vallen door maar eens met sporten te beginnen, helemaal nooit gedaan en alleen maar ongezond geleefd de afgelopen jaren.

Heb ik deze week pushups situps squash en alles gedaan, sloof me uit als een gek. Stap ik op de weegschaal: 2kg aangekomen! En dan eet ik ook nog eens gezond en minder.... iemand die me dat uit kan leggen?
  woensdag 9 december 2009 @ 18:26:37 #136
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_75454434
DaD: succes met je Galliër morgen!
Syrena: gecondoleerd!
Tamashii: beterschap!

Merel: gefeliciteerd!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  woensdag 9 december 2009 @ 18:27:08 #137
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_75454452
quote:
Op woensdag 9 december 2009 18:17 schreef dikkemongul het volgende:
iemand die me dat uit kan leggen?
spieren > vet!

Padam-pam-pish.
pi_75454556
quote:
Op woensdag 9 december 2009 18:27 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

spieren > vet!

Padam-pam-pish.
!
  woensdag 9 december 2009 @ 18:44:31 #139
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_75455006
quote:
Op woensdag 9 december 2009 18:30 schreef P.F het volgende:

[..]

!
Okee dat was misschien flauw maar had ineens haast

Bovenstaande wil dus zeggen: spieren wegen zwaarder dan vet! Met trainen en gezonder eten hoeft het dus niet dat je gewicht verliest, maar het het wel zijn dat je in omvang afneemt! En da's toch waar we het voor doen he Dus gewoon doorbikkelen en voor resultaat af en toe een meetlint erbij pakken om te zien hoeveel je al kwijt bent

Zo beter PF?

Lijstje trouwens, het begint weer ergens op te lijken Ik eet/at vandaag en gisteren naar het principe: wat ik weg krijg zonder bij de gedachte al misselijk te worden Dus geen kruidig broodbeleg e.d.
O: twee sneetjes met paté
T: limonade
L: twee sneetjes met chocopasta
T: drie honingdropjes
D: boerenkool met wat spekjes
T: misschien nog yoghurt
pi_75455115
Omdat je net ziek bent geweest, zal ik maar niet mekkeren over je broodbeleg

Zo. Ik heb net een avocado op *burp. Nog even wat werkdingen afmaken, en dan spinnen! (als je maar genoeg doet, wordt het vanzelf leuk, toch? )
pi_75455227
quote:
Op woensdag 9 december 2009 17:56 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Arme René .
wat René doet noem ik geen vroeten

zo, net lekker hardgelopen! Ging helemaal lekker! dus zo even beginnen met koken voorbereiden terwijl Mr.Mo doucht en dan ik even douchen en dan koken! En daarna lezen
Ja doei.
pi_75455258
quote:
Op woensdag 9 december 2009 18:00 schreef sigme het volgende:
[..]

Oh mijn familie in Israel wist te vertellen dat schapen daar in de winter 's nachts naar binnen gaan omdat het te koud is buiten te overnachten. De nachten zijn daar 's winters wat kouder dan hier omdat de lucht vaak helder/onbewolkt is, daardoor vriest het er vaker.

voor Syrena.
  woensdag 9 december 2009 @ 18:52:56 #143
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_75455298
quote:
Op woensdag 9 december 2009 18:47 schreef ColdFeet het volgende:
Omdat je net ziek bent geweest, zal ik maar niet mekkeren over je broodbeleg

Zo. Ik heb net een avocado op *burp. Nog even wat werkdingen afmaken, en dan spinnen! (als je maar genoeg doet, wordt het vanzelf leuk, toch? )
Haha dank je
Morgen een concert en dan ga ik vrijdag weer netjes doen, beloofd! En morgen overdag al trouwens, want vandaag ging het wéér stukken beter! Ik denk dat ik mezelf bij deze officieel beter verklaar Alleen vanavond nog even niet Body Jammen want daar ben ik nog wat te slappig voor.

Spinnen! D:D:D:D!!!11!
Nee bij mij werkt het niet

Maar way to go voor jou!
pi_75455786
Dankie voor de steunbetuigingen
Mijn pannenkoekenmix bleek wafelmix, maar dat ging ook best in de pan
En toen mijn mams gebeld. Ff tegen iemand aanpraten
pi_75456342
ah zo, zou kunnen.maar 2kg spier in twee weken lijkt me wat veel

Vanavond maar weer eens de squashbaan op
pi_75457023
quote:
Op woensdag 9 december 2009 18:51 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Oh mijn familie in Israel wist te vertellen dat schapen daar in de winter 's nachts naar binnen gaan omdat het te koud is buiten te overnachten. De nachten zijn daar 's winters wat kouder dan hier omdat de lucht vaak helder/onbewolkt is, daardoor vriest het er vaker.
Schapen kunnen echt prima tegen vorst. Hoeven ze niet eens dik & zwaarbewold voor te zijn. Een paar jaar geleden vroor het hier in maart 20 graden, weet je nog? Toen hadden wij 3 februari twee lammetjes gekregen.
Ze hebben een open hokje om te schuilen, en dat is luxe, geen noodzaak.
pi_75457163
quote:
Op woensdag 9 december 2009 18:44 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Okee dat was misschien flauw maar had ineens haast

Bovenstaande wil dus zeggen: spieren wegen zwaarder dan vet! Met trainen en gezonder eten hoeft het dus niet dat je gewicht verliest, maar het het wel zijn dat je in omvang afneemt! En da's toch waar we het voor doen he Dus gewoon doorbikkelen en voor resultaat af en toe een meetlint erbij pakken om te zien hoeveel je al kwijt bent

Zo beter PF?
Veel beter
pi_75457217
quote:
Op woensdag 9 december 2009 19:48 schreef sigme het volgende:

[..]

Schapen kunnen echt prima tegen vorst. Hoeven ze niet eens dik & zwaarbewold voor te zijn. Een paar jaar geleden vroor het hier in maart 20 graden, weet je nog? Toen hadden wij 3 februari twee lammetjes gekregen.
Ze hebben een open hokje om te schuilen, en dat is luxe, geen noodzaak.
Arme lammetjes Heb jij ook herten?
pi_75457470
In januari ga ik inderdaad ook maar weer eens cm's bijhouden
Nu nog even te lui om te meten
pi_75457683
Syrena gecondoleerd
Beterschap voor alle zieken!

DaD succes morgen! ik heb nog nooit een spiraaltje gehad dus ik weet niet hoe dat voelt. Weeën vond ik minder fijn maar gewroet aan je baarmoeder daar reageert iedereen anders op, de een heeft er nauwelijks last van en de ander kan echt twee dagen niet uit de voeten. Als ik jou was zou ik een slag om de arm houden en je collega van tevoren inlichten en het eventjes aankijken

Lijstje van vandaag:
O: 2 boterhammen, 1 kaas, 1 rookvlees
T: meringue
L: 2 boterhammen rookvlees
T: plakje kaas
T: klein schaaltje yoghurt
D: soep met focaccia
T: schaaltje ringlings ( why?!)

Ik ben weer over mn fysio trauma heen, we hebben een osteopaat gevonden die ons heel goed verder kan helpen dus daar gaan we nu mee aan de slag en dan half januari terug naar de fysio en hopelijk verbaasd Amélie ons allemaal dan.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_75457847
quote:
Op woensdag 9 december 2009 17:59 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Wat ik me nu even afvraag:

hoeft niet
hoeft wel

'hoeft wel' is toch geen correct Nederlands? Volgens mij kun je 'hoeft' alleen icm negatie gebruiken. Toch? En toch klinkt jouw constructie niet gek .
ik heb er pas nog een onderzoekje over gelezen geloof ik... maar ik weet niet meer waar...
Kwak
pi_75457942
zijn daar 'onderzoekjes' over?

de risotto was wel lekker
Ja doei.
  woensdag 9 december 2009 @ 20:15:14 #153
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_75458025
Heuj heuj! Beterschap aan de ziekenboeg en een voor Syrena en uniek.

Net gesport en ik gooi er weer eens even een lijstje in:

O: Drinkontbijt (pakje van het station)
T: 2 bastognekoekjes
L: 3 boterhammen; 1x sandwichspread, 1x appelstroop, 1x pindakaas
S: RPM
D: flink bord macaroni

Drinkontbijt niet goed, maar er was niet genoeg brood meer en ook geen yoghurt. Was even behelpen dus. Het leek me beter dan een ham/kaas-croissant.
pi_75458040
quote:
Op woensdag 9 december 2009 20:13 schreef motorbloempje het volgende:
zijn daar 'onderzoekjes' over?

de risotto was wel lekker
welkom in de wondere wereld van de taalkunde!
Kwak
pi_75458098
zomg!
als dat kan, kan ik ook wel wat scriptieonderwerpen bedenken !
Ja doei.
pi_75458151
Ik moet morgen een presentatie geven over een onderwerp waar ik enthausiast over ben (3-5) minuten maar ik ben op dit moment nergens enthausiast over
pi_75458203
quote:
Op woensdag 9 december 2009 20:17 schreef motorbloempje het volgende:
zomg!
als dat kan, kan ik ook wel wat scriptieonderwerpen bedenken !
maar kun je ook een hele scriptie schrijven over 1 woordje ofzo? Zets zeh kwestjun!

ik kan het echt niet, zulke dingen.
Kwak zit jij bij taalkunde of bij nederlands? Een vriend van me vertrekt in maart voor twee jaar naar Japan om daar een taalkundige master te doen en ook om onderzoek te doen, en een andere vriend promoveert als het goed is bij taalkunde, ooit, later... hoopt ie...
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 9 december 2009 @ 20:25:36 #158
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_75458450
quote:
Op woensdag 9 december 2009 20:19 schreef huuphuup het volgende:

[..]

maar kun je ook een hele scriptie schrijven over 1 woordje ofzo? Zets zeh kwestjun!

Kwak zit jij bij taalkunde of bij nederlands? Een vriend van me vertrekt in maart voor twee jaar naar Japan om daar een taalkundige master te doen en ook om onderzoek te doen, en een andere vriend promoveert als het goed is bij taalkunde, ooit, later... hoopt ie...
Ja, dat kan, ik heb mijn bachelorscriptie Nederlandse taalkunde over het woordje 'breed' geschreven (als in 'kamerbreed' en varianten daarop. Onderzocht wanneer het voor het eerst voorkwam, met welke andere woorden 'breed' te combineren is, in hoeverre 'breed' te vervoegen is (wel 'kamerbrede', niet 'kamerbreedst') en hoe 'breed' taalkundig geclassificeerd kan worden etc )
Niet meer actief op Fok!
pi_75458476
zomg

ik wil iets leukers hoor

daarom ga ik nu Huck Finn lezen
Ja doei.
pi_75458510
Moet.Onderwerp.Voor.Presentatie.Aaaaaaaah.

Ik weet echt niks Zo storend!
pi_75458635
quote:
Op woensdag 9 december 2009 20:19 schreef huuphuup het volgende:

[..]

het kan. maar zulke onderzoeken zijn vaak illustratief voor grotere/algemenere taalprocessen.
bijvoorbeeld: het onderzoekje naar "hoeven" was gericht op het uitzoeken of het algemene idee, hoeven als negatief polaire tegenhangen van moeten, wel klopt. zoiets kan dan weer gevolgen hebben voor hoe mensen denken dat taal inj elkaar zit (semantisch, syntactisch) etc. etc.

ik werk bij taalkunde, en eigenlijk bij Engels (maar dat gebouw is vol, dus ben ik bij NL weggewerkt )
Kwak
pi_75458808
PF: nagellak?

Lijstje vandaag:
O: ananas met yoghurt, grapefruitsap
T: 2 cappuccino
L: roerei met geroosterd volkorenbrood
T: notencrackertjes, 3 mandarijnen, hand minitomaatjes
D: bloemkool, zalmmoot, gebakken aardappeltjes
T: cappuccino en vanilleyoghurt met kwark

Mijn centimeters zijn nog steeds 90-70-100, en ik weeg weer rond de 60-61. Gewoon dus een weekje griep ertegenaan, dan kan je de maand ervoor straffeloos bunkeren
pi_75458841
quote:
Op woensdag 9 december 2009 20:34 schreef Laureline het volgende:
PF: nagellak?

Lijstje vandaag:
O: ananas met yoghurt, grapefruitsap
T: 2 cappuccino
L: roerei met geroosterd volkorenbrood
T: notencrackertjes, 3 mandarijnen, hand minitomaatjes
D: bloemkool, zalmmoot, gebakken aardappeltjes
T: cappuccino en vanilleyoghurt met kwark

Mijn centimeters zijn nog steeds 90-70-100, en ik weeg weer rond de 60-61. Gewoon dus een weekje griep ertegenaan, dan kan je de maand ervoor straffeloos bunkeren
Huh lees je mee in een ander topic ?!
pi_75459043
quote:
Op woensdag 9 december 2009 19:54 schreef P.F het volgende:

[..]

Arme lammetjes Heb jij ook herten?
Nee, hertjes houden vind ik zielig. Ik zou er wel eens eentje op willen eten, dat wel.
Laatst werd er hier vlakbij geschoten, ik naar buiten, staat er op de weg een auto met de loop van een geweer eruit. Een stel jagers, hadden een ree geschoten. Vanaf de openbare weg .
pi_75459098
quote:
Op woensdag 9 december 2009 20:35 schreef P.F het volgende:

[..]

Huh lees je mee in een ander topic ?!
Je had het toch over nagellakjes die je allemaal gekregen had voor Sinterklaas! En ik lees wel eens in het nageltopic (fascinerend vind ik dat, zat laatst door dat topic ineens mijn nagels te lakken met een potje lak uit 1991 heel inspirerend dus) maar daar zie ik alleen Daph van hier?
pi_75459166
quote:
Op woensdag 9 december 2009 20:41 schreef Laureline het volgende:

[..]

Je had het toch over nagellakjes die je allemaal gekregen had voor Sinterklaas! En ik lees wel eens in het nageltopic (fascinerend vind ik dat, zat laatst door dat topic ineens mijn nagels te lakken met een potje lak uit 1991 heel inspirerend dus) maar daar zie ik alleen Daph van hier?
Ik heb 1 nagellak gekregen voor sinterklaas

Ik lees soms ook in het nageltopic, maar dat gaat snel...
pi_75459186
quote:
Op woensdag 9 december 2009 20:39 schreef sigme het volgende:

[..]

Nee, hertjes houden vind ik zielig. Ik zou er wel eens eentje op willen eten, dat wel.
Laatst werd er hier vlakbij geschoten, ik naar buiten, staat er op de weg een auto met de loop van een geweer eruit. Een stel jagers, hadden een ree geschoten. Vanaf de openbare weg .
Wat een hufters! Dat is toch heel erg gevaarlijk zo! Er had wel net een blond vierjarig meisje op een fietsje met een puppy in een mandje voorbij kunnen rijden! Intrekken die vergunningen
pi_75459329
Lau!

speciaal voor Vik: http://www.let.rug.nl/hoeksema/moeten.pdf
(dit is niet t onderzoek waar ik t over had... dat was is een scriptie, die juist gaat over de opties van positief hoeven etc.)

@ moblo: ik vind literatuur onderzoek dan weer meestal totaal onnuttig en saai smaken verschillen
Kwak
  woensdag 9 december 2009 @ 20:50:00 #169
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_75459469
Het is dat mijn vader dood is maar anders hadden we een paar reeen per jaar te eten en hazen
Lekker hoor!
Hert? dat weet ik zo niet,die moeten gewoon mooi wezen zijn denk ik
pi_75459560
quote:
Op woensdag 9 december 2009 20:50 schreef uniekhoorn het volgende:
Het is dat mijn vader dood is maar anders hadden we een paar reeen per jaar te eten en hazen
Lekker hoor!
Hert? dat weet ik zo niet,die moeten gewoon mooi wezen zijn denk ik
Ik vind hert ook best lekker, maar om ze nu vanuit de auto te schieten...dat is wel erg asociaal.

Mijn meneer komt net binnen met een enorme tas gevuld met gevulde speculaas Dus daar gaat de winst op de weegschaal weer
pi_75459620
quote:
Op woensdag 9 december 2009 20:30 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

het kan. maar zulke onderzoeken zijn vaak illustratief voor grotere/algemenere taalprocessen.
bijvoorbeeld: het onderzoekje naar "hoeven" was gericht op het uitzoeken of het algemene idee, hoeven als negatief polaire tegenhangen van moeten, wel klopt. zoiets kan dan weer gevolgen hebben voor hoe mensen denken dat taal inj elkaar zit (semantisch, syntactisch) etc. etc.

ik werk bij taalkunde, en eigenlijk bij Engels (maar dat gebouw is vol, dus ben ik bij NL weggewerkt )
oh haha ik weet dat het kan, ik bedoelde meer met de nadruk op je/jij. Zo van kun JIJ ook een scriptie volkrijgen over 1 woord. Nouja laat maar zitten ghehe

Laureline!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 9 december 2009 @ 20:57:28 #172
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_75459768
Bovenop m'n lijstje mag een hele zak schoolkrijtjes. Men, die dingen zijn verslavend. Maar goed, ze zijn weer op. K heb al 10 buikspieroefeningen achter de rug, en gooi er nog 10 achteraan. Misschien maakt dat dat ik me minder schuldig voel!
pi_75459781
quote:
Op woensdag 9 december 2009 20:53 schreef huuphuup het volgende:

[..]

oh haha ik weet dat het kan, ik bedoelde meer met de nadruk op je/jij. Zo van kun JIJ ook een scriptie volkrijgen over 1 woord. Nouja laat maar zitten ghehe

Laureline!
ow haha, ja en mijn antwoord was ook meer op MoBlo gericht denk ik dan op jou...
Kwak
  woensdag 9 december 2009 @ 21:01:13 #174
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_75459887
schoolkrijtjes
  woensdag 9 december 2009 @ 21:02:20 #175
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_75459931
quote:
Op woensdag 9 december 2009 20:46 schreef kwakz0r het volgende:
Lau!

speciaal voor Vik: http://www.let.rug.nl/hoeksema/moeten.pdf
(dit is niet t onderzoek waar ik t over had... dat was is een scriptie, die juist gaat over de opties van positief hoeven etc.)

@ moblo: ik vind literatuur onderzoek dan weer meestal totaal onnuttig en saai smaken verschillen
Hoeksema begeleidde mijn bachelorscriptie en op mijn masterbuluitreiking kwam 'ie opdagen met een Mickey Mouse-stropdas voor.

M'n neefje van 12: "Die man was zeker niet helemaal goed." .
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 9 december 2009 @ 21:03:27 #176
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_75459977
quote:
Op woensdag 9 december 2009 21:01 schreef uniekhoorn het volgende:
schoolkrijtjes
Rotdingen zijn het. Ze breken af en aan het einde van de les zit ik onder het krijtstof .
Niet meer actief op Fok!
pi_75459979
quote:
Op woensdag 9 december 2009 20:57 schreef AKnynke het volgende:
Bovenop m'n lijstje mag een hele zak schoolkrijtjes. Men, die dingen zijn verslavend. Maar goed, ze zijn weer op. K heb al 10 buikspieroefeningen achter de rug, en gooi er nog 10 achteraan. Misschien maakt dat dat ik me minder schuldig voel!
erg hè? schoolkrijt kan ik ook echt niet wegzetten
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_75460042
@ Laureline, zei ik laatst ook al niet dat ik trek kreeg door jouw lijstje? Volgens mij eet jij heel lekker!

Syrena, wat naar, sterkte voor jou en je vriendin.

DaD: succes morgen!

Heb ik nu iedereen gehad?
Oh nee ik wilde nog iets zeggen.

PF: doe iets over euhhm....spieren? Aangezien je altijd plaatjes post van gespierde dames. Of ehh...tsja

En Vik, ik heb mijn secret santa pakje ook nog niet, ook al zei slanke santa (a.k.a. Loveli waarschijnlijk ) dat dat raar was? Hmmm

Ik hoop dat mijn pakje al bij een slankie bezorgd is, die heb ik namelijk vorige week de deur uit gedaan! Als je het hebt, weet je dat het van mij is

Oja en ik ben eindelijk ongesteld!

woensdag 9 december 2009 @ 21:05:24 #179
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_75460043
quote:
Op woensdag 9 december 2009 21:03 schreef huuphuup het volgende:

[..]

erg hè? schoolkrijt kan ik ook echt niet wegzetten
en ik heb nogwel 2 zakken uit Nederland meegenomen . De 2e blijft dicht, die eet ik op de terugweg wel op ofzo!
pi_75460103
Lijstje
O: 2 geroosterde boterhammen
T: 3 dropjes
L: 2 boterhammen met 30+ kaas
T: chocolaatje
D: chinese koolstamppot en hawaii burger
T: 2 geroosterde boterhammen met 30+ kaas
T: mok melk

D was te vroeg en te weinig dus heb nog honger gekregen
  woensdag 9 december 2009 @ 21:15:12 #181
277802 _Calimero_
pi_75460385
scripties
ik moest zowel een literatuurstudie als een empirisch onderzoek doen, afgelopen zomer. Wat een hel was dat
pi_75460637
@ Syrena: Kloteziekte is het toch!

@ Uniek: jij moet volgens mij weer wat koolhydraten gaan eten bij je avondeten. Volgens mij val je nog steeds een beetje af, of heb ik het mis?

@ Ik ben benieuwd DaD!

@SeSa: ik heb ook m'n pakje nog niet

@? : ik heb nog nooit schoolkrijt gegeten

@iedereen: Lijstje!

O: gekookt eitje
L: gebakken eitje
T: thee met 20 gram extra pure choco
T: wodka
D:karbonade met sjalot in de coolbest gestoofd. Met ratatouille en 3 frietjes. Ik ben er voor de rest afgebleven, maar jeetje wat had ik daar zin in. Veel meer zin dan in de rest van het eten. Toetje: halve moskovische minitulband met klein bolletje, light vanille-ijs
T: misschien straks nog een stukje kaas of een stuk meloen.
  woensdag 9 december 2009 @ 21:28:53 #183
277802 _Calimero_
pi_75460947
quote:
Op woensdag 9 december 2009 18:50 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

zo, net lekker hardgelopen! Ging helemaal lekker! dus zo even beginnen met koken voorbereiden terwijl Mr.Mo doucht en dan ik even douchen en dan koken! En daarna lezen
pi_75461173
quote:
Nee, dat noem je vast wroeten!!
  woensdag 9 december 2009 @ 21:38:02 #185
277802 _Calimero_
pi_75461316
quote:
Op woensdag 9 december 2009 21:34 schreef conleche het volgende:

[..]

bijdehaaaaaaaand
pi_75461360
jaja

Huck Finn begint steeds leuker te worden zit vaak genoeg zo te grinniken dat Mr.Mo echt zo omkijkt van 'wat nou weer ! '

dus hup, weer verder
Ja doei.
pi_75461365
quote:
Op woensdag 9 december 2009 21:38 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

bijdehaaaaaaaand
een bij heeft helemaal geen handjes
  woensdag 9 december 2009 @ 21:39:53 #188
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_75461409
quote:
Op woensdag 9 december 2009 21:34 schreef conleche het volgende:

[..]

ieuw *mental image met vuisten*

Co, je hebt wel gelijk hoor maar ik val nu niks meer af, komt door de etentjes enzo... denk dat ik volgend jaar weer meer zetmeel ga eten... Kan nu nog wel even zo..

Jou lijstje is vrij zuinig??
pi_75461449
Schoolkrijt zit nu in die salmiak & mintmixzakken van Venco, samen met zoete tikkels, salmiakpastilles en die grote zwarte zachte dropbollen Heel gevaarlijke zakjes dus

En Co, die eerste helft van de dag overleef je wel op heel weinig: twee eitjes!
  woensdag 9 december 2009 @ 21:43:15 #190
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_75461509
Ik wilde iets gaan posten over fistfucking, maar ik denk dat ik maar ga slapen, voor ik weer iets zeg wat me nog jaren gaat achtervolgen (o en laat de voorspelbare reacties maar achterwege, dames )
Niet meer actief op Fok!
pi_75461594
quote:
Op woensdag 9 december 2009 21:43 schreef Viking84 het volgende:
Ik wilde iets gaan posten over fistfucking, maar ik denk dat ik maar ga slapen, voor ik weer iets zeg wat me nog jaren gaat achtervolgen (o en laat de voorspelbare reacties maar achterwege, dames )
Gaat de wekker morgen weer vroeg Vik ?
pi_75461615
pi_75461623
quote:
Op woensdag 9 december 2009 21:39 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

ieuw *mental image met vuisten*

Co, je hebt wel gelijk hoor maar ik val nu niks meer af, komt door de etentjes enzo... denk dat ik volgend jaar weer meer zetmeel ga eten... Kan nu nog wel even zo..

Jou lijstje is vrij zuinig??

Vandaag overdag inderdaad niet zoveel gegeten. Kwam misschien ook omdat ik pas om half elf uit m'n bed was. Avondeten was een forse portie though, dus ik denk dat ik qua calorieen wel goed zit en anders is het ook geen ramp voor een keertje, want ik eet best veel de laatste tijd.
  woensdag 9 december 2009 @ 21:46:03 #194
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_75461626
Ons aller vunzig Vikje

*voegt een Ola Frusi aan lijstje toe*

Oh en betr. Secret Santa - mijne is ook nog nie binnen, ik wacht geduldig af want ben/was ook de vlotste niet En het kan nog tot de 23e komen he!
  woensdag 9 december 2009 @ 21:46:59 #195
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_75461665
quote:
Op woensdag 9 december 2009 21:45 schreef Laureline het volgende:

[..]

Mwehe ik wou ook al "Tr... oh laat maar!" posten, maar dat was eigenlijk alleen vanwege Vik's eigen opmerking over voorspelbare reacties, niet eens vanwege die euh... eigenhandigheid in haar post
pi_75461688
quote:
Op woensdag 9 december 2009 21:45 schreef Laureline het volgende:

[..]

Whehehhhe. Die wekker. Die blijft leuk.

pi_75461800
Dat verhaal ken ik volgens mij niet, maar zie het wel steeds terugkomen?
pi_75461829
Dan merk ik dat je toch moet uitkijken wat je spontaan op zo'n forum neerzet. Sommige dingen van posters hier vergeet ik nooit! De wekker van Vik, DAD met de ene schoen in de trein, VMW en de fluoriscerende string...en Conleche haar ex-schoonmoeder (met vaas droogbloemen) is ook blijven hangen op één of andere manier, vooral het speciale spiegel-gezicht
  woensdag 9 december 2009 @ 21:51:45 #199
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_75461864
oi, die van Conleche ken ik nog niet!
pi_75461911
quote:
Op woensdag 9 december 2009 21:50 schreef shinydiscoball het volgende:
Dat verhaal ken ik volgens mij niet, maar zie het wel steeds terugkomen?
Ik ook niet maar ik bedenk wel wat

Oh ik ging eigenlijk slapen
  woensdag 9 december 2009 @ 22:21:56 #201
331 Merel
Be here now.
pi_75463097
Goeienavond Is het al morgen?
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_75463837
quote:
Op woensdag 9 december 2009 22:21 schreef Merel het volgende:
Goeienavond Is het al morgen?
Hee mop, heb je een beetje een fijne dag gehad??
  woensdag 9 december 2009 @ 22:43:15 #203
331 Merel
Be here now.
pi_75464056
quote:
Op woensdag 9 december 2009 22:39 schreef conleche het volgende:

Hee mop, heb je een beetje een fijne dag gehad??
Gewone werkdag
  woensdag 9 december 2009 @ 22:47:38 #204
277802 _Calimero_
pi_75464304
cadeautjes gehad?

ik ga slapen, ik raad je aan hetzelfde te doen, dan is het sneller morgen

woensdag 9 december 2009 @ 22:54:24 #205
331 Merel
Be here now.
pi_75464697
Had het dit weekend deels al gevierd, dus de cadeautjes waren al binnen Het vieren met leuke mensen vind ik alleen maar gezellig, maar het 's ochtends in je eentje wakker worden (geen ontbijt op bed!) en het 's avonds alleen gaan slapen is op zo'n dag gewoon niet zo leuk. En ik ben zelf enorm slecht in verjaardagen onthouden dus ik kan niemand iets verwijten, maar er zijn toch best wel een paar mensen van wie ik niks gehoord heb terwijl ik dat wel verwacht had, en dat steekt toch. Net als het "Hoe vind ik eindelijk een leuke vent"-boekje dat ik op m'n werk kreeg, dat vast alleen maar lief en leuk en grappig bedoeld was, maar dat stiekem gewoon heel hard aankomt. Ik ben blij dat morgen weer een gewone dag is waarop ik niet zo veel over dat soort dingen hoef na te denken
  woensdag 9 december 2009 @ 22:59:46 #206
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_75464972
quote:
Op woensdag 9 december 2009 22:54 schreef Merel het volgende:
Had het dit weekend deels al gevierd, dus de cadeautjes waren al binnen Het vieren met leuke mensen vind ik alleen maar gezellig, maar het 's ochtends in je eentje wakker worden (geen ontbijt op bed!) en het 's avonds alleen gaan slapen is op zo'n dag gewoon niet zo leuk. En ik ben zelf enorm slecht in verjaardagen onthouden dus ik kan niemand iets verwijten, maar er zijn toch best wel een paar mensen van wie ik niks gehoord heb terwijl ik dat wel verwacht had, en dat steekt toch. Net als het "Hoe vind ik eindelijk een leuke vent"-boekje dat ik op m'n werk kreeg, dat vast alleen maar lief en leuk en grappig bedoeld was, maar dat stiekem gewoon heel hard aankomt. Ik ben blij dat morgen weer een gewone dag is waarop ik niet zo veel over dat soort dingen hoef na te denken
  woensdag 9 december 2009 @ 23:00:53 #207
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_75465020
Geen gewone dag toch? ^^ Maar een Romedag! Veel plezier morgen Merel!

En al die andere dingen... kusje voor joe!
Denk maar zo, we zijn allemaal mensen en de een is wat handiger dan de ander...
  woensdag 9 december 2009 @ 23:01:16 #208
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_75465032
Ik ga ook apies doen trouwens Baaibaai allemaal!
  woensdag 9 december 2009 @ 23:04:10 #209
331 Merel
Be here now.
pi_75465161
quote:
Op woensdag 9 december 2009 23:00 schreef MariaEtcetera het volgende:

Denk maar zo, we zijn allemaal mensen en de een is wat handiger dan de ander...
Dat is het ook, het is allemaal vast niet slecht bedoeld

Ik ga zo ook slapen, morgen nog wat rommelen in huis en dan 's middags richting vliegveld. Lekker relaxed dagje!
  woensdag 9 december 2009 @ 23:04:56 #210
3185 Adelante
To let it go now
pi_75465203

Op de valreep: Feli Merel

@ rest: slaap lekker
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  woensdag 9 december 2009 @ 23:08:15 #211
331 Merel
Be here now.
pi_75465332
Hoe die kat kijkt
pi_75465406
Merel. Veel plezier in Rome morgen!!

ik ben trots... mn cinnamon rolls from scratch zijn volgens mij gelukt. ze hadden alleen officieel niet boven de bakvorm uit moeten komen maar die was nu eenmaal een beetje aan de kleine kant...

ik had nog nooit zelf (zonder mn moeder) brooddeeg gemaakt. dit is zoet deeg, met suiker, melk, boter en ei. vulling van bruine suiker, kaneel en boter en beetje bloem. Ben zo benieuwd hoe ze smaken morgen!

morgen kerstlunch op werk. de bakjes op de achtergrond zitten saucijzehapjes in die ik ook gemaakt heb voor morgen.

het had er zo uit moeten zien
Kwak
  woensdag 9 december 2009 @ 23:11:22 #213
331 Merel
Be here now.
pi_75465448
Ik vind het er superlekker uitzien Kwak!

En ik zei wel dat ik ging slapen, maar ik drink nog even m'n drankje op
pi_75465499
quote:
Op woensdag 9 december 2009 21:51 schreef AKnynke het volgende:
oi, die van Conleche ken ik nog niet!
Ik ook niet Do tell!
pi_75465521
Merel, veel plezier in Rome! Toch nog gefeliciteerd met je verjaardag
Syrena, sterkte.
Huuphuup, fijn dat de osteopaat jullie wél verder kan helpen.

Drukke dag gehad, maar wel fijn druk. Bij zusjelief gaan eten (halve quiche, komkommer en cherrytomaatjes), was ontzettend gezellig
Smile, open your eyes, love and go on
pi_75465602
quote:
Op woensdag 9 december 2009 22:54 schreef Merel het volgende:

Aahw! Volgende keer bij een vriendin slapen?!
pi_75465640
From scratch is toch gewoon koken?

Ik noem dat koken en als ik uit een pakje iets maak noem ik dat "uit een pakje"

Grappig dat de meeste mensen voor "gewoon" koken een aparte term hebben !

(Of is from scratch zonder recept/kookboek?)
  woensdag 9 december 2009 @ 23:17:59 #218
331 Merel
Be here now.
pi_75465695
quote:
Op woensdag 9 december 2009 23:15 schreef P.F het volgende:

[..]

Aahw! Volgende keer bij een vriendin slapen?!
Ik wilde zeggen dat hun vriendjes dat vast niet op prijs zullen stellen, maar misschien ook juist wel
pi_75465854
quote:
Op woensdag 9 december 2009 23:16 schreef P.F het volgende:

From scratch betekent: vanaf het begin. Of vanaf nul.

En bij het koken betekent het dan gewoon dat je je gerecht helemaal zelf maakt, zonder bv. al een kant en klare deegbodem, in het geval van Kwak d'r kaneeltaart, die er uitziet, maar dit terzijde.

En al die verhalen over mijn ex-schoonmoeder from hell, die weet je toch nog wel? God, wat mis ik haar niet!
pi_75465885
quote:
Op woensdag 9 december 2009 23:16 schreef P.F het volgende:

hmm meer dat ik normaal wel broodmix zou gebruiken, ipv gist en meel etc. etc.

uit ene pakje is idd uit een pakje, en gewoon koken is gewoon koken. from scratch gebruik ik alleen als ik iets bak met losse ingredienten waar ik normaal een pakje zou hebben gebruikt.
Kwak
  woensdag 9 december 2009 @ 23:41:22 #221
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_75466579
die wil ik ook nog een keer maken Kwak, misschien volgende week wel ofzo...k vind het wel een kerstig gebakje!
  Vis een optie? donderdag 10 december 2009 @ 00:20:21 #222
70532 loveli
N
pi_75467996
Op zoek naar een afrodisiac omdat je een gezellig avondje in het vooruitzicht hebt? Vergeet oesters, vergeet asperges, vergeet zelfs chocola. Wat je op tafel zet omdat bewezen is dat mannen er opgewonden van worden: versgebakken kaneelbroodjes.
http://www.lemondrop.com/(...)n-besides-breathing/

Kwak, recept please
crap in = crap out
pi_75468027
quote:
Op woensdag 9 december 2009 23:23 schreef conleche het volgende:

[..]

From scratch betekent: vanaf het begin. Of vanaf nul.

En bij het koken betekent het dan gewoon dat je je gerecht helemaal zelf maakt, zonder bv. al een kant en klare deegbodem, in het geval van Kwak d'r kaneeltaart, die er uitziet, maar dit terzijde.

En al die verhalen over mijn ex-schoonmoeder from hell, die weet je toch nog wel? God, wat mis ik haar niet!
Nee ik ben ze echt even kwijt !!!!!

Aaaaaah- from scratch is dus het gewone koken
En uit pakjes noemde ik al geen koken

mysterie opgelost
pi_75468060
quote:
Op woensdag 9 december 2009 23:24 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

hmm meer dat ik normaal wel broodmix zou gebruiken, ipv gist en meel etc. etc.

uit ene pakje is idd uit een pakje, en gewoon koken is gewoon koken. from scratch gebruik ik alleen als ik iets bak met losse ingredienten waar ik normaal een pakje zou hebben gebruikt.
Ok! En zelfrijzendbakmeel is dat wel of niet from scratch ?
pi_75471106
quote:
Op donderdag 10 december 2009 00:22 schreef P.F het volgende:

[..]

Ok! En zelfrijzendbakmeel is dat wel of niet from scratch ?
Dat wel, maar een pak Koopmans mix voor appeltaart weer niet

Ik ben weer klaar voor een dagje Den Haag
Vannacht gedroomd over Robbie Williams maar hij was ineens homo MANNEN, allemaal hetz....
pi_75471379
Goedemorgen!

Ik ben blij om te horen dat ik zoveel indruk heb gemaakt, Laureline. .
  donderdag 10 december 2009 @ 07:57:09 #227
277802 _Calimero_
pi_75471386
Merel, heel veel plezier in Rome (hoe lang blijf je weg eigenlijk?) en ik snap dat het vervelend is om alleen wakker te worden en weer alleen te gaan slapen.
ik heb afgelopen [s]weekend [/s jaar (:'))]een verjaardags-weekend gehouden en dat is een aanrader Vrijdagavond stappen met heel veel mensen (dat was mijn 'feestje' ) dronken maar happy en gelukkig naar huis en bed, 's ochtends te brak om ook maar 1 beweging te maken, toch eruit om te shoppen, want er kwamen 4 vriendinnetjes eten (en deze dag was mijn echte verjaardag) en nadat zij 's avonds geweest waren, ging ik maar al te graag naar bed met de restanten van mijn kater, om de volgende ochtend nog eens te gaan ontbijten in de bakkerswinkel met nog 2 beste vriendinnetjes. Superleuk weekend gehad toen

Edit: goooormorning, ik moet nog even wakkerworden hoor
  donderdag 10 december 2009 @ 07:58:59 #228
277802 _Calimero_
pi_75471393
oh en Kwaksel, je baksel ( ) ziet er bloody fantastic uit, zou er graag een stukje van bij de koffie willen
  donderdag 10 december 2009 @ 08:12:06 #229
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_75471477
Goeiemorgen .

Zo weer naar stage. Lastige klas. Zenuwachtig . Ik hoop dat ik ze aan het werk krijg / houd.
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 10 december 2009 @ 08:14:28 #230
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_75471496
quote:
Op donderdag 10 december 2009 07:55 schreef DevilsAndDust het volgende:

Ik ben blij om te horen dat ik zoveel indruk heb gemaakt, Laureline. .
.

Ik ken dat schoonmoederverhaal van Co ook nog niet! . Ik lees het wel als ik thuis kom vanmiddag .
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 10 december 2009 @ 08:15:54 #231
277802 _Calimero_
pi_75471504
quote:
Op donderdag 10 december 2009 08:12 schreef Viking84 het volgende:
Goeiemorgen .

Zo weer naar stage. Lastige klas. Zenuwachtig . Ik hoop dat ik ze aan het werk krijg / houd.
Jij kan dat!!
  donderdag 10 december 2009 @ 08:23:59 #232
277802 _Calimero_
pi_75471575
mijn hele kilo van gister die ik zwaarder was, is inmiddels gehalveerd tot een halve kilo, maar nog steeds niet terug op waar het was dus Ik snap er niks van. Nou ja, gelukkig vanavond twee uur lang spinnen en ook als het rustig aan doe, verbrand ik alsnog flink ermee

Plan dan maar:

O: koffie met mellk
O2: shake van brinta met banaan, jus en kwark of melk
t; 1 cracker of rijstwafel met pindakaas en peer
L: groente omelet
T: kwark denk ik
D: veul wokgroente, met sausje en misschien wat rijst
s; spinnen (2x)
T: kleine shake of nog wat kwark ofzo. Misschien wel een appel

voor mijn doen vrij weinig, dus hopelijk morgen weer terug op 61
pi_75471647
Ziet er goed uit zeg Kwak!

Merel veel plezier vandaag in Rome

Co een exschoonmoeder from hell? mijn schoonmoeke is ineens heel erg verandert sinds de geboorte van mn dochter. Van echt een supermens, 1 uit duizenden is ze verandert in iemand die zich geen houding weet te geven en rare dingen roept. Ze noemt mn kind varkentje en snapt niet dat ik dat niet leuk vind
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_75471919
Goedemorgen.

Planning voor vandaag Resultaat van gisteren:
O: kliekje boerenkool
L: kliek boerenkool
T: yoghurt met frambozen en bosbessen
D: onbekend koolraap, aardappeltaartjes

Planning voor vandaag:
O: witlofsalade met ei
L: salade van tomaten, mozzarella en zwarte olijven
T: yoghurt met frambozen en bosbessen
D: onbekend
  donderdag 10 december 2009 @ 08:48:40 #235
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_75471924
Die cinnamonrolls
pi_75472323
Kwak, je cinnamon rolls zien er heerlijk uit

en dan te bedenken dat ik niet een brood in huis heb en niet fatsoenlijk kan ontbijten En mijn paper moet nog af.
pi_75472897
Goedemorgen!

Gisteravond was de opening van de tentoonstelling waar ik aan mee heb gewerkt, en het was leuk!! Het was erg druk, voornamelijk positieve reacties gehad, dus helemaal top! Vond het heel bijzonder dat alles waar we anderhalf jaar mee bezig zijn geweest, nu gewoon AF is... Daarna nog met mijn collega's uit eten geweest (en een delegatie vrienden van de verzamelaar waar we mee gewerkt hebben) en dat was ook erg leuk. Ik was pas om 1 uur thuis en ben ondertussen alweer een uurtje op t werk .

Merel, veel plezier in Rome!
Syrena, gecondoleerd.
Huup, fijn dat het bezoek aan de osteopaat positief was.

Verder weet ik niet meer waar ik op wilde reageren ...
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_75473271
Goedemorgen!

Heb wel bijgelezen, maar weet ook niet echt meer waar ik op wilde reageren, behalve:

Syrena: gecondoleerd.
Huup: fijn van de osteopaat, en jammer van je (ex-?)schoonmoeder .

Verder sterkte/succes voor alles waar het voor nodig is .

Moblo: is Huckleberry Finn echt leuk om te lezen? Ik vond vroeger de tv-serie (Tom Sawyer dan dus) altijd vreselijk leuk, maar de boeken hebben me nooit zo getrokken omdat het me toch sterk jongensverhalen leken.

Ik ben langzaamaan vreselijk zenuwachtig aan het worden, morgen statistiektentamen. Heb dit deel van statistiek vorig jaar niet gehaald, doe het dus voor de tweede keer. Vind het doodeng, hoewel ik dit jaar wél alles begrijp, in tegenstelling tot vorig jaar. Brr.

Lijstje:
L: weet nog niet, brood, salade of crackers + beleg
T: ligt aan L, waars. cracker + beleg
D: pasta bolognese
  donderdag 10 december 2009 @ 09:49:22 #239
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_75473317
zo, ik ben weer in de bieb aanbeland. Tis mistig hier man, ik kon nauwelijks 3 meter vooruit zien!

Op de fiets heb ik zitten fantaseren over het kerstdiner dat ik volgende week vrijdag geef, tijd om wat gerechten te bedenken!
  donderdag 10 december 2009 @ 09:51:17 #240
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_75473371
quote:
Op donderdag 10 december 2009 09:47 schreef PurePoisonPerfume het volgende:

Ik ben langzaamaan vreselijk zenuwachtig aan het worden, morgen statistiektentamen. Heb dit deel van statistiek vorig jaar niet gehaald, doe het dus voor de tweede keer. Vind het doodeng, hoewel ik dit jaar wél alles begrijp, in tegenstelling tot vorig jaar. Brr.

Lijstje:
L: weet nog niet, brood, salade of crackers + beleg
T: ligt aan L, waars. cracker + beleg
D: pasta bolognese
t komt wel goed PPP! Rustig, en logisch nadenken is het belangrijkste! En alle stappen die je maakt opschrijven en weergeven, dan komt alles goed!
pi_75473575
quote:
Op donderdag 10 december 2009 09:51 schreef AKnynke het volgende:

[..]

t komt wel goed PPP! Rustig, en logisch nadenken is het belangrijkste! En alle stappen die je maakt opschrijven en weergeven, dan komt alles goed!
Dat probeer ik mezelf ook steeds te vertellen.

Ik wil dit jaar gewoon heel graag mijn Bachelor halen, dus dan moet ik dit vak wel hebben nu (er is nog wel een herkansing in januari, maar daar wil ik het niet op aan laten komen).
pi_75473623
PPP t is nog steeds mn schoonmoeder en hopelijk blijft ze dat nog heel lang.

Komt vast goed met dat tentamen joh! Als je de stof begrijpt heb je eigenlijk driekwart al gewonnen!
En driekwart is toch weer een 7.5 en das ruim voldoende
Nee serieus, komt goed, no stress, no worries. Gewoon je opgaven rustig lezen en je tijd nemen.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_75474812
Ben ik raar of vind ik die schoonmoeder from hell verhalen altijd heel interessant om te lezen?
pi_75474832
quote:
Op donderdag 10 december 2009 00:20 schreef loveli het volgende:
Op zoek naar een afrodisiac omdat je een gezellig avondje in het vooruitzicht hebt? Vergeet oesters, vergeet asperges, vergeet zelfs chocola. Wat je op tafel zet omdat bewezen is dat mannen er opgewonden van worden: versgebakken kaneelbroodjes.
http://www.lemondrop.com/(...)n-besides-breathing/

Kwak, recept please
van GOOP! ik heb t thuis liggen met metrische eenheden, dat zal ik later nog even posten.

http://goop.com/newsletter/54/Goop-Make-SIN-amon-Rolls.pdf

met plaatje de hele nieuwsbrief:
http://www.goop.com/newsletter/54/en/

note: de hoeveelheid deeg die je hier van krijgt maakt volgens mij genoeg voor twee bakvormen, want op t plaatje is t veel dunner (het wordt na het plakjes snijden nog twee keer zo groot...en dan met bakken ook nog rijzen!) of NL gist is beter dan amerikaanse gist, ik weet t niet.

in elk geval was t middelste rolletje nog niet gaar. die is ingestort. de rest was wel gaar, dus we eten alleen de buitenkant maar op dan

en verder:
-je hoeft niet met deeghaken in de weer. ik heb t met de hand gekneed (eerste fase met mixer is wel handig).
-de crumble werd bij gebrek aan keukenmachine een soort pasta (boter tot crumble snijden lukte niet dus maar gekneed tot pasta) maar die heb ik gewoon uitgesmeerd over het deeg. werkt ook.
-ik denk dat ik teveel melk had, ik moest best veel extra bloem toevoegen om te zorgen dat het niet te plakkerig bleef.
Kwak
pi_75474930
quote:
Op donderdag 10 december 2009 10:43 schreef shinydiscoball het volgende:
Ben ik raar of vind ik die schoonmoeder from hell verhalen altijd heel interessant om te lezen?
nee hoor heb ik ook.
Een soort morbide fascinatie

en hier trekt het vast nog wel bij als ze gewend is aan haar nieuwe oma-rol het is geen naar mens verder als persoon zeg maar. Dat scheelt enorm
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 10 december 2009 @ 11:29:21 #246
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_75476207
Haaai, nou lijstje dan maar...

Opstaan, 1 uur hometrainen (2 afleveringen draadstaal )
O: 2 volkorenboterhammen met 48+ kaas, beschuit jam, gekookt eitje met plakje achterham
T: bak yoghurt met mandarijn
L: ossestaartsoep met een boterham komijnkaas, beschuitjes hagelslag
T: peer
D: Zuurkoolovenschotel
T:kaaschipjes
pi_75476272
quote:
Op donderdag 10 december 2009 10:43 schreef shinydiscoball het volgende:
Ik ook

Die van mij (nou ja sort off) is eigenlijk heel grappig En ze ziet er gewoon goed uit met make-upjes en eigentijdse kleding. Best saai
pi_75476426
Ik heb een 8 voor mijn presentatie gehaald net

Ik kreeg inspiratie deels door sigme & de christelijke traditie En daarna zag ik een filmpje @ geenstijl over de Haagsche hogeschool zonder kerstbomen

Ze vond het heel logisch maar ook apart hoe ik van gezellige lichtjes waar ik zo van genoot, naar de haagsch hogeschool ging, naar de kerstboom als heidens gebruik, dat de christenen dat over hebben genomen in de heilige drie eenheid, waarom andere geloven dat niet doen, dat marrokko en iran etc. allemaal WEL kerstbomen hebben (met foto) om het nieuwe jaar te vieren, dat geert er uiteraard kamervragen over heeft en dat geert wilders met glimmende ballen je toe zou stralen in de hal: dat zou aanstootgevend zijn!

En ik had als e nige heel goed gebruik gemaakt van de pathos En het was zo van deze tijd en zo actueel
  donderdag 10 december 2009 @ 11:49:12 #249
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_75476897
P.F.
pi_75477064
Leuk PF!

Mijn laatste ex schoonmoeder was heel lief...ik mis haar best een beetje...
haar zoon trouwens absoluut niet
pi_75477851
O: Mandarijn
T: 2 boterhammen.
A: Rollade, aardappeltjes en groente.
T: Chocola
T: Nog een mandarijn.
pi_75477886
quote:
Op donderdag 10 december 2009 11:54 schreef shinydiscoball het volgende:
Leuk PF!

Mijn laatste ex schoonmoeder was heel lief...ik mis haar best een beetje...
haar zoon trouwens absoluut niet
hahaha! Dat laatste herken ik. Mijn laatste ex schoonmoeder was echt een schat, ze vond me super leuk en wilde altijd commentaar van me hebben op dingen, en ze was zo lief, ze wilde altijd praten en maakte altijd thee. Maar inderdaad, haar zoon he. Tjah.
pi_75478134
quote:
Op woensdag 9 december 2009 23:17 schreef Merel het volgende:

[..]

Ik wilde zeggen dat hun vriendjes dat vast niet op prijs zullen stellen, maar misschien ook juist wel
O ze wonen allemaal samen...

Ben je al weg ?
  donderdag 10 december 2009 @ 12:32:32 #254
277802 _Calimero_
pi_75478371
hoe heet iemand die een klacht indient?
een klager klinkt zo stom
  donderdag 10 december 2009 @ 12:32:44 #255
236335 neen
schone schijn
pi_75478374
Oh, nog gefeliciteerd en veel plezier Merel!

Ik ben bezig met school maar het schiet geen donder op en ik moet ook nog de bronvermelding in een literatuurlijst op orde krijgen maar het boekje waar in staat hoe en wat heb ik nog niet ontvangen.

Alles schon hier?
het lijkt niet wat het is
  donderdag 10 december 2009 @ 12:33:53 #256
277802 _Calimero_
pi_75478407
hoe en wat van de bronvermeldingen? is dat volgens APA style? ik zoek het meestal gewoon op internet op, om te kijken hoe dat ook alweer precies zat, Neen. Succes!
pi_75478492
PPP:

Huck Finn is even wennen! Maar als je het leest met de insteek dat het absoluut geen kinderboek is en je let op de maatschappelijke aspecten is het een geweldig boek om te lezen ik zit er nu ook helemaal in!
Op TV is het wrsch een en al kwajongensstreken en dat soort dingen, terwijl dat in het boek meevalt. Plaats het in de tijdscontext en het komt goed

ik ga daarom ook zo maar weer verder

Lijstje:

O: eitje, 2 knackebrodjes slankie
T: banaan
L: 2 boterhammen pindakaas
T: chocoladesinterklaasje (klein)
D: couscoussalade

en ik moffel er nog wel iets doorheen tussendoor, maar weet nog niet wat misschien een cup a soupje
Ja doei.
pi_75478651
quote:
Op donderdag 10 december 2009 12:32 schreef _Calimero_ het volgende:
hoe heet iemand die een klacht indient?
een klager klinkt zo stom
Een zeiksnor ?
pi_75478658
Maar Cup a soup zit verder ook niet zo heel veel in MoBlo
pi_75478663
Een reclameur?
pi_75478722
Moblo: klinkt leuk! Misschien dat ik daar ook nog eens aan ga beginnen. Heb onlangs een box gezien met alle boeken van Charles Dickens verzameld, die wil ik eerst graag hebben, heb ze nog niet allemaal gelezen.

Verder, bedankt voor alle succeswensen!

Oh en ik ken dat ook - mn ex-schoonmoeder zou ik zo terugwillen, maar ex-mr.PPP echt niet .
pi_75478845
quote:
Op donderdag 10 december 2009 12:41 schreef P.F het volgende:

[..]

Een zeiksnor ?
!

zo echt maar lezen zit nog even lekker op Fok! te snuffelen en heb de hele middag nog voor 140 bladzijden (niet zulke grote bladzijden ) gaat makkelijk lukken dus..

Hoop dat het morgen overigens beter weer is, dan mogen we weer hardlopen namelijk.

Oh, en de grote faal-actie van vandaag ook nog maar even posten:

Ik stond zonder benzine met de motor en moest het laatste stuk naar de uni lopen en Mr.Mo is na college benzine komen brengen ik dacht 'owh, dat kan nog wel'.. maar dat kon niet meer dus heb mijn beweging weer gehad: rennen in vol motorpak met rugtas om op tijd voor college te komen..
Ja doei.
pi_75478884
Ik ben weer terug uit het ziekenhuis en het viel behoorlijk tegen. . Het plaatsen deed ook wel even pijn met die klem op m'n baarmoedermond, maar de arts en verpleegkundige waren erg aardig en lachten zelfs om m'n domme grappen alsof ze die helemaal niet dagelijks horen. En m'n vriendje mocht erbij zijn. En het duurde niet zo lang.

Maar daarna viel ik bijna flauw. . En de buikkrampen waren echt heel pijnlijk, dus ik heb nog een uur op een bed liggen kronkelen daar. Intussen heeft de naproxen zijn werk gedaan dus nu valt het mee, maar ik heb m'n werk wel afgebeld. Nu lig ik op de bank met een reep chocola. .
  donderdag 10 december 2009 @ 12:48:18 #264
277802 _Calimero_
pi_75478909
pi_75478939
Oh wat goed van je P.F van je presentatie! .
pi_75478955
quote:
Op donderdag 10 december 2009 12:47 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik ben weer terug uit het ziekenhuis en het viel behoorlijk tegen. . Het plaatsen deed ook wel even pijn met die klem op m'n baarmoedermond, maar de arts en verpleegkundige waren erg aardig en lachten zelfs om m'n domme grappen alsof ze die helemaal niet dagelijks horen. En m'n vriendje mocht erbij zijn. En het duurde niet zo lang.

Maar daarna viel ik bijna flauw. . En de buikkrampen waren echt heel pijnlijk, dus ik heb nog een uur op een bed liggen kronkelen daar. Intussen heeft de naproxen zijn werk gedaan dus nu valt het mee, maar ik heb m'n werk wel afgebeld. Nu lig ik op de bank met een reep chocola. .
awgossss
Ja doei.
  donderdag 10 december 2009 @ 12:50:08 #267
277802 _Calimero_
pi_75478984
quote:

dapper hoor van je!! hoop dat de pijn snel weg is
  donderdag 10 december 2009 @ 12:50:30 #268
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_75479004
quote:

Awww.... . Ik was er al een beetje bang voor . Ik stond ook met knikkende knietjes na de plaatsing van de Mirena (die bij mij overigens 3 (!) kwartier duurde ). Verstandig om vrij te nemen en lekker op de bank te gaan liggen! . Flauwvallen is geen zeldzaamheid geloof ik. Soort beschermreactie van je lijf op dat contact met die baarmoeder ofzo.
pi_75479006
quote:
Op donderdag 10 december 2009 12:49 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oh wat goed van je P.F van je presentatie! .
en dat
Ja doei.
pi_75479053
Sterkte DaD!
pi_75479083
Oei. Dat klinkt best naar DaD!!

Calimero, spam nog 1x die site waar je kan doneren? Ik zit er nu klaar voor.
pi_75479097
ik kan niet op die dag spinnen dan heb ik een gigantische kater
Ja doei.
  donderdag 10 december 2009 @ 12:53:40 #273
277802 _Calimero_
pi_75479128
quote:
Op donderdag 10 december 2009 12:52 schreef conleche het volgende:
Oei. Dat klinkt best naar DaD!!

Calimero, spam nog 1x die site waar je kan doneren? Ik zit er nu klaar voor.
http://deelnemers.alpe-dhuzes.nl/acties/meral/team/reacties.aspx
  donderdag 10 december 2009 @ 12:54:21 #274
277802 _Calimero_
pi_75479154
quote:
Op donderdag 10 december 2009 12:52 schreef motorbloempje het volgende:
ik kan niet op die dag spinnen dan heb ik een gigantische kater
jammer, Mo!
Je mag ook een andere keer in een gewone les komen spinnen hoor, als je het leuk vindt
pi_75479174
lijkt me sowieso een keer leuk om te doen, wellicht met wat andere spin-slankies
Ja doei.
pi_75479254
ieh DaD, dat klinkt naar! lekker op de bank met een reep chocola heb je nu wel verdiend, hoop dat je je snel beter voelt!

Goed zeg van je presentatie P.F

lijstje:
O: havermout met banaan en pindakaas en lijnzaad
L: zelfgebakken volkorenbrood met kaas en honing (niet op dezelfde snee ) en een berg gebakken groente en 2x koffie met melk
D: aardappel, broccoli, gebakken ei
T: blauwe bessen met yoghurt en muesli
  donderdag 10 december 2009 @ 12:58:00 #277
277802 _Calimero_
pi_75479287
quote:
Op donderdag 10 december 2009 12:55 schreef motorbloempje het volgende:
lijkt me sowieso een keer leuk om te doen, wellicht met wat andere spin-slankies
Dat kan altijd! Ik ben er elke donderdag (19.00 gewone les, 20.00 beginnersles) en 1x in de maand ook op zondag (vanaf 3 januari, en dan steeds elke 4 weken).

gewoon even bellen naar de sportschool en een plekkie reserveren
  donderdag 10 december 2009 @ 13:00:24 #278
277802 _Calimero_
pi_75479356
Ik ga douchen, mijn lunch nuttigen en naar de stad
pi_75479456
DaD, ik vind je stoer!
pi_75479670
quote:
Chauffeur is onderweg 10-12-2009 Wijchen-Bijsterhuizen, pakkettendistributie
Mijn telefoon komt eraan
Ja doei.
pi_75479776
Wil iemand over 10 minuten mijn artikel lezen? (400-500 woorden)
  donderdag 10 december 2009 @ 13:15:30 #282
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_75479893
DaD klinkt pijnlijk...
  donderdag 10 december 2009 @ 13:21:48 #283
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_75480147
quote:
Op donderdag 10 december 2009 12:32 schreef neen het volgende:
Oh, nog gefeliciteerd en veel plezier Merel!

Ik ben bezig met school maar het schiet geen donder op en ik moet ook nog de bronvermelding in een literatuurlijst op orde krijgen maar het boekje waar in staat hoe en wat heb ik nog niet ontvangen.

Alles schon hier?
endnote ergens oprakelen, en dat gebruiken! Erg handig programma!
pi_75480163
P.F, stuur maar. .
  donderdag 10 december 2009 @ 13:24:42 #285
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_75480234
he bah, DaD! Nu lekker even voor jezelf zorgen inderdaad!

@ PF: stuur maar op. Waar moet ik naar kijken?
pi_75480562

[ Bericht 86% gewijzigd door P.F op 10-12-2009 16:21:39 ]
pi_75480605
Komt ie:

[ Bericht 50% gewijzigd door P.F op 10-12-2009 16:22:05 ]
pi_75480656
Dit moet ik doen:

[ Bericht 94% gewijzigd door P.F op 10-12-2009 16:21:48 ]
pi_75480699
En hier wordt op gelet:

[ Bericht 94% gewijzigd door P.F op 10-12-2009 16:21:55 ]
pi_75480725
Ik ga snel roeien ik kan alle tips gebruiken alvast heel erg bedankt DaD & Nynke
  donderdag 10 december 2009 @ 13:45:19 #291
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_75480918
een vergadering, een deadline, zonder komma voor al gaat het ten kosten.

in de volgende paragraaf:
ik zou de eerste zin snackbar veranderen in fastfood, of en veranderen in maar. Even bellen veranderen in één belletje.

De volgende paragraaf:
Meesterlijke typo. Je snackt met een kroket, maar je snakt naar een gezond alternatief. Ik zou grote stad weghalen, en er van maken in een stad als Amsterdam.

next:
In het hartje van Amsterdam is sinds kort een eetgelegenheid geopend die gericht is op de snelle warme maaltijd. Uit eigen behoefte... heel erg verantwoord biologisch gegeten kan worden.
Zonder in te boeten klopt niet. Zonder de kwaliteit van ons eindproduct op het spel te zetten of zoiets.

Volgende paragraaf:
Je noemt nogmaals de stad met internationale allure, ik zou gewoon zeggen dat het opmerkelijk is dat er nog weinig vegetarisch aanbod is in Amsterdam. Verder snap ik de paragraaf niet zo, je disst nu andere restaurants, en gaat daarna over op cocoonen. Wat heeft dat met vegetarisch zijn te maken? En welke keuze om er op uit te gaan heb je dan?

Als ik te kritisch ben moet je het zeggen hoor! Ik vind de toon van het artikel namelijk wel heel leuk!
pi_75481024
Je snackt naar een gezond alternatief!
pi_75481211
Mijn meneer zegt altijd dat ik over heel veel dingen heenlees (omdat ik 10x sneller lees dan hij ), maar dat is mooi niet waar, merk ik nu weer eens! Ik weet volgens mij alle verhalen over co's schoonmoeder nog De vaas met droogbloemen die het meer inzeilde staat me nog levendig voor de geest! Zelfs de schoonmoeder van Greys is me bijgebleven, die bij ieder bezoek meteen de deurklinken begon te boenen "...want dat wordt altijd vergeten!"

Hoeveel cc de motor van MoBlo is weet ik dan weet niet.
pi_75481324
PF:

...sinds kort (...) geopend.
Volgens mij kan dit niet. Sinds kort refereert naar iets doorlopends, iets dat nu nog voortduurt zeg maar, terwijl een opening eenmalig is. Ik zou eerder zeggen: ...enige tijd geleden (...) geopend.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_75481325
DaD dat klinkt pittig zeg, bah. Verstandig om vrij te nemen. lekker genieten van je chocola

PF dat klinkt als een toffe presentatie
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_75481333
quote:
Op donderdag 10 december 2009 13:53 schreef Laureline het volgende:
Mijn meneer zegt altijd dat ik over heel veel dingen heenlees (omdat ik 10x sneller lees dan hij ), maar dat is mooi niet waar, merk ik nu weer eens! Ik weet volgens mij alle verhalen over co's schoonmoeder nog De vaas met droogbloemen die het meer inzeilde staat me nog levendig voor de geest! Zelfs de schoonmoeder van Greys is me bijgebleven, die bij ieder bezoek meteen de deurklinken begon te boenen "...want dat wordt altijd vergeten!"

Hoeveel cc de motor van MoBlo is weet ik dan weet niet.
Had ik die ene verteld waar ze, toen er een keer een nogal knappe vriend van P. op bezoek was, binnenkwam, begon te giebelen als een puber en toen met een boog de bank op dook, als was ze nog een jong veulen? En dat haar giebellach veranderde in een grimas omdat ze bij die actie haar heup bijna brak??
pi_75481419
hahahahahaha omg
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_75481549
Ik vind de overgang van gezellig-dat-kennen-we-toch-allemaal-toontje naar zakelijk een beetje abrupt. Verder zou ik sommige zinnen veranderen om het lekkerder te laten lopen, maar als ik daar aan begin zit ik voor ik het weet de hele tekst opnieuw te schrijven. . Oh, en sommige woorden (gelegenheid, natuurlijk) worden best vaak herhaald - misschien kun je daar wat synoniemen voor verzinnen of de zin zo opbouwen dat het weg kan?

Laat staan hoeveel zin etc: Laat staan dat je nog zin hebt om de keuken in te duiken, zoiets. Zoals die zin er nu staat vind ik 'm niet lekker lopen.

En verder wat Nynke zei.
pi_75481601
En als ik dan nog heel eerlijk ben vind ik het wel een beetje een cliché stukje. .
  donderdag 10 december 2009 @ 14:07:36 #300
277802 _Calimero_
pi_75481648
PF: er staat: in hartje Amsterdam is er sinds kort een eetgelegenheid geopend.

maar er zijn toch al heel veel eetgelegenheden? Wat is daar zo bijzonder aan? Dat zou ik nog toevoegen in die zin!

Leuke tekst verder
  donderdag 10 december 2009 @ 14:08:57 #301
277802 _Calimero_
pi_75481702
Oh en ergens in de laatste grote alinea staat: natuurlijk zijn er een aantal vegetarische restaurants.
Het is maar 1 aantal, en moet zijn: er IS een aantal....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')