Gewone werkdagquote:Op woensdag 9 december 2009 22:39 schreef conleche het volgende:
Hee mop, heb je een beetje een fijne dag gehad??
quote:Op woensdag 9 december 2009 22:54 schreef Merel het volgende:
Had het dit weekend deels al gevierd, dus de cadeautjes waren al binnenHet vieren met leuke mensen vind ik alleen maar gezellig, maar het 's ochtends in je eentje wakker worden (geen ontbijt op bed!) en het 's avonds alleen gaan slapen is op zo'n dag gewoon niet zo leuk. En ik ben zelf enorm slecht in verjaardagen onthouden dus ik kan niemand iets verwijten, maar er zijn toch best wel een paar mensen van wie ik niks gehoord heb terwijl ik dat wel verwacht had, en dat steekt toch. Net als het "Hoe vind ik eindelijk een leuke vent"-boekje dat ik op m'n werk kreeg, dat vast alleen maar lief en leuk en grappig bedoeld was, maar dat stiekem gewoon heel hard aankomt. Ik ben blij dat morgen weer een gewone dag is waarop ik niet zo veel over dat soort dingen hoef na te denken
Dat is het ook, het is allemaal vast niet slecht bedoeldquote:Op woensdag 9 december 2009 23:00 schreef MariaEtcetera het volgende:
Denk maar zo, we zijn allemaal mensen en de een is wat handiger dan de ander...
Ik ook nietquote:Op woensdag 9 december 2009 21:51 schreef AKnynke het volgende:
oi, die van Conleche ken ik nog niet!
quote:Op woensdag 9 december 2009 22:54 schreef Merel het volgende:
Had het dit weekend deels al gevierd, dus de cadeautjes waren al binnenHet vieren met leuke mensen vind ik alleen maar gezellig, maar het 's ochtends in je eentje wakker worden (geen ontbijt op bed!) en het 's avonds alleen gaan slapen is op zo'n dag gewoon niet zo leuk. En ik ben zelf enorm slecht in verjaardagen onthouden dus ik kan niemand iets verwijten, maar er zijn toch best wel een paar mensen van wie ik niks gehoord heb terwijl ik dat wel verwacht had, en dat steekt toch. Net als het "Hoe vind ik eindelijk een leuke vent"-boekje dat ik op m'n werk kreeg, dat vast alleen maar lief en leuk en grappig bedoeld was, maar dat stiekem gewoon heel hard aankomt. Ik ben blij dat morgen weer een gewone dag is waarop ik niet zo veel over dat soort dingen hoef na te denken
Ik wilde zeggen dat hun vriendjes dat vast niet op prijs zullen stellen, maar misschien ook juist welquote:Op woensdag 9 december 2009 23:15 schreef P.F het volgende:
[..]
Aahw! Volgende keer bij een vriendin slapen?!
From scratch betekent: vanaf het begin. Of vanaf nul.quote:Op woensdag 9 december 2009 23:16 schreef P.F het volgende:
From scratch is toch gewoon koken?
Ik noem dat koken en als ik uit een pakje iets maak noem ik dat "uit een pakje"
Grappig dat de meeste mensen voor "gewoon" koken een aparte term hebben!
(Of is from scratch zonder recept/kookboek?)
hmm meer dat ik normaal wel broodmix zou gebruiken, ipv gist en meel etc. etc.quote:Op woensdag 9 december 2009 23:16 schreef P.F het volgende:
From scratch is toch gewoon koken?
Ik noem dat koken en als ik uit een pakje iets maak noem ik dat "uit een pakje"
Grappig dat de meeste mensen voor "gewoon" koken een aparte term hebben!
(Of is from scratch zonder recept/kookboek?)
Nee ik ben ze echt even kwijtquote:Op woensdag 9 december 2009 23:23 schreef conleche het volgende:
[..]
From scratch betekent: vanaf het begin. Of vanaf nul.
En bij het koken betekent het dan gewoon dat je je gerecht helemaal zelf maakt, zonder bv. al een kant en klare deegbodem, in het geval van Kwak d'r kaneeltaart, die eruitziet, maar dit terzijde.
En al die verhalen over mijn ex-schoonmoeder from hell, die weet je toch nog wel? God, wat mis ik haar niet!
Ok! En zelfrijzendbakmeel is dat wel of niet from scratchquote:Op woensdag 9 december 2009 23:24 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
hmm meer dat ik normaal wel broodmix zou gebruiken, ipv gist en meel etc. etc.
uit ene pakje is idd uit een pakje, en gewoon koken is gewoon koken. from scratch gebruik ik alleen als ik iets bak met losse ingredienten waar ik normaal een pakje zou hebben gebruikt.
Dat wel, maar een pak Koopmans mix voor appeltaart weer nietquote:Op donderdag 10 december 2009 00:22 schreef P.F het volgende:
[..]
Ok! En zelfrijzendbakmeel is dat wel of niet from scratch?
quote:Op donderdag 10 december 2009 07:55 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik ben blij om te horen dat ik zoveel indruk heb gemaakt, Laureline..
Jij kan dat!!quote:Op donderdag 10 december 2009 08:12 schreef Viking84 het volgende:
Goeiemorgen.
Zo weer naar stage. Lastige klas. Zenuwachtig. Ik hoop dat ik ze aan het werk krijg / houd.
t komt wel goed PPP! Rustig, en logisch nadenken is het belangrijkste! En alle stappen die je maakt opschrijven en weergeven, dan komt alles goed!quote:Op donderdag 10 december 2009 09:47 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Ik ben langzaamaan vreselijk zenuwachtig aan het worden, morgen statistiektentamen. Heb dit deel van statistiek vorig jaar niet gehaald, doe het dus voor de tweede keer. Vind het doodeng, hoewel ik dit jaar wél alles begrijp, in tegenstelling tot vorig jaar. Brr.
Lijstje:
O: vanilleyoghurt met muesli
L: weet nog niet, brood, salade of crackers + beleg
T: ligt aan L, waars. cracker + beleg
D: pasta bolognese
Dat probeer ik mezelf ook steeds te vertellen.quote:Op donderdag 10 december 2009 09:51 schreef AKnynke het volgende:
[..]
t komt wel goed PPP! Rustig, en logisch nadenken is het belangrijkste! En alle stappen die je maakt opschrijven en weergeven, dan komt alles goed!
van GOOP! ik heb t thuis liggen met metrische eenheden, dat zal ik later nog even posten.quote:Op donderdag 10 december 2009 00:20 schreef loveli het volgende:
Op zoek naar een afrodisiac omdat je een gezellig avondje in het vooruitzicht hebt? Vergeet oesters, vergeet asperges, vergeet zelfs chocola. Wat je op tafel zet omdat bewezen is dat mannen er opgewonden van worden: versgebakken kaneelbroodjes.
http://www.lemondrop.com/(...)n-besides-breathing/
Kwak, recept please![]()
nee hoor heb ik ook.quote:Op donderdag 10 december 2009 10:43 schreef shinydiscoball het volgende:
Ben ik raar of vind ik die schoonmoeder from hell verhalen altijd heel interessant om te lezen?
Ik ookquote:Op donderdag 10 december 2009 10:43 schreef shinydiscoball het volgende:
Ben ik raar of vind ik die schoonmoeder from hell verhalen altijd heel interessant om te lezen?
hahaha! Dat laatste herken ik. Mijn laatste ex schoonmoeder was echt een schat, ze vond me super leuk en wilde altijd commentaar van me hebben op dingen, en ze was zo lief, ze wilde altijd praten en maakte altijd thee. Maar inderdaad, haar zoon he. Tjah.quote:Op donderdag 10 december 2009 11:54 schreef shinydiscoball het volgende:
Leuk PF!![]()
Mijn laatste ex schoonmoeder was heel lief...ik mis haar best een beetje...
haar zoon trouwens absoluut niet
O ze wonen allemaal samen...quote:Op woensdag 9 december 2009 23:17 schreef Merel het volgende:
[..]
Ik wilde zeggen dat hun vriendjes dat vast niet op prijs zullen stellen, maar misschien ook juist wel![]()
Een zeiksnorquote:Op donderdag 10 december 2009 12:32 schreef _Calimero_ het volgende:
hoe heet iemand die een klacht indient?
een klager klinkt zo stom
quote:
awgossssquote:Op donderdag 10 december 2009 12:47 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik ben weer terug uit het ziekenhuis en het viel behoorlijk tegen.. Het plaatsen deed ook wel even pijn met die klem op m'n baarmoedermond, maar de arts en verpleegkundige waren erg aardig en lachten zelfs om m'n domme grappen alsof ze die helemaal niet dagelijks horen. En m'n vriendje mocht erbij zijn. En het duurde niet zo lang.
Maar daarna viel ik bijna flauw.. En de buikkrampen waren echt heel pijnlijk, dus ik heb nog een uur op een bed liggen kronkelen daar. Intussen heeft de naproxen zijn werk gedaan dus nu valt het mee, maar ik heb m'n werk wel afgebeld. Nu lig ik op de bank met een reep chocola.
.
dapper hoor van je!! hoop dat de pijn snel weg isquote:Op donderdag 10 december 2009 12:47 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik ben weer terug uit het ziekenhuis en het viel behoorlijk tegen.. Het plaatsen deed ook wel even pijn met die klem op m'n baarmoedermond, maar de arts en verpleegkundige waren erg aardig en lachten zelfs om m'n domme grappen alsof ze die helemaal niet dagelijks horen. En m'n vriendje mocht erbij zijn. En het duurde niet zo lang.
Maar daarna viel ik bijna flauw.. En de buikkrampen waren echt heel pijnlijk, dus ik heb nog een uur op een bed liggen kronkelen daar. Intussen heeft de naproxen zijn werk gedaan dus nu valt het mee, maar ik heb m'n werk wel afgebeld. Nu lig ik op de bank met een reep chocola.
.
Awww....quote:Op donderdag 10 december 2009 12:47 schreef DevilsAndDust het volgende:
.
en datquote:Op donderdag 10 december 2009 12:49 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oh wat goed van je P.F van je presentatie!.
http://deelnemers.alpe-dhuzes.nl/acties/meral/team/reacties.aspxquote:Op donderdag 10 december 2009 12:52 schreef conleche het volgende:
Oei. Dat klinkt best naar DaD!!![]()
![]()
Calimero, spam nog 1x die site waar je kan doneren? Ik zit er nu klaar voor.
jammer, Mo!quote:Op donderdag 10 december 2009 12:52 schreef motorbloempje het volgende:
ik kan niet op die dag spinnendan heb ik een gigantische kater
Dat kan altijd! Ik ben er elke donderdag (19.00 gewone les, 20.00 beginnersles) en 1x in de maand ook op zondag (vanaf 3 januari, en dan steeds elke 4 weken).quote:Op donderdag 10 december 2009 12:55 schreef motorbloempje het volgende:
lijkt me sowieso een keer leuk om te doen, wellicht met wat andere spin-slankies![]()
Mijn telefoon komt eraanquote:Chauffeur is onderweg 10-12-2009 Wijchen-Bijsterhuizen, pakkettendistributie
endnote ergens oprakelen, en dat gebruiken! Erg handig programma!quote:Op donderdag 10 december 2009 12:32 schreef neen het volgende:
Oh, nog gefeliciteerd en veel plezier Merel!
Ik ben bezig met school maar het schiet geen donder open ik moet ook nog de bronvermelding in een literatuurlijst op orde krijgen
maar het boekje waar in staat hoe en wat heb ik nog niet ontvangen.
Alles schon hier?
Had ik die ene verteld waar ze, toen er een keer een nogal knappe vriend van P. op bezoek was, binnenkwam, begon te giebelen als een puber en toen met een boog de bank op dook, als was ze nog een jong veulen? En dat haar giebellach veranderde in een grimas omdat ze bij die actie haar heup bijna brak??quote:Op donderdag 10 december 2009 13:53 schreef Laureline het volgende:
Mijn meneer zegt altijd dat ik over heel veel dingen heenlees (omdat ik 10x sneller lees dan hij), maar dat is mooi niet waar, merk ik nu weer eens! Ik weet volgens mij alle verhalen over co's schoonmoeder nog
De vaas met droogbloemen die het meer inzeilde staat me nog levendig voor de geest! Zelfs de schoonmoeder van Greys is me bijgebleven, die bij ieder bezoek meteen de deurklinken begon te boenen
"...want dat wordt altijd vergeten!"
![]()
Hoeveel cc de motor van MoBlo is weet ik dan weet niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |