abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75457847
quote:
Op woensdag 9 december 2009 17:59 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Wat ik me nu even afvraag:

hoeft niet
hoeft wel

'hoeft wel' is toch geen correct Nederlands? Volgens mij kun je 'hoeft' alleen icm negatie gebruiken. Toch? En toch klinkt jouw constructie niet gek .
ik heb er pas nog een onderzoekje over gelezen geloof ik... maar ik weet niet meer waar...
Kwak
pi_75457942
zijn daar 'onderzoekjes' over?

de risotto was wel lekker
Ja doei.
  woensdag 9 december 2009 @ 20:15:14 #153
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_75458025
Heuj heuj! Beterschap aan de ziekenboeg en een voor Syrena en uniek.

Net gesport en ik gooi er weer eens even een lijstje in:

O: Drinkontbijt (pakje van het station)
T: 2 bastognekoekjes
L: 3 boterhammen; 1x sandwichspread, 1x appelstroop, 1x pindakaas
T: mandarijntje
S: RPM
D: flink bord macaroni

Drinkontbijt niet goed, maar er was niet genoeg brood meer en ook geen yoghurt. Was even behelpen dus. Het leek me beter dan een ham/kaas-croissant.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_75458040
quote:
Op woensdag 9 december 2009 20:13 schreef motorbloempje het volgende:
zijn daar 'onderzoekjes' over?

de risotto was wel lekker
welkom in de wondere wereld van de taalkunde!
Kwak
pi_75458098
zomg!
als dat kan, kan ik ook wel wat scriptieonderwerpen bedenken !
Ja doei.
pi_75458151
Ik moet morgen een presentatie geven over een onderwerp waar ik enthausiast over ben (3-5) minuten maar ik ben op dit moment nergens enthausiast over
pi_75458203
quote:
Op woensdag 9 december 2009 20:17 schreef motorbloempje het volgende:
zomg!
als dat kan, kan ik ook wel wat scriptieonderwerpen bedenken !
maar kun je ook een hele scriptie schrijven over 1 woordje ofzo? Zets zeh kwestjun!

ik kan het echt niet, zulke dingen.
Kwak zit jij bij taalkunde of bij nederlands? Een vriend van me vertrekt in maart voor twee jaar naar Japan om daar een taalkundige master te doen en ook om onderzoek te doen, en een andere vriend promoveert als het goed is bij taalkunde, ooit, later... hoopt ie...
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 9 december 2009 @ 20:25:36 #158
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_75458450
quote:
Op woensdag 9 december 2009 20:19 schreef huuphuup het volgende:

[..]

maar kun je ook een hele scriptie schrijven over 1 woordje ofzo? Zets zeh kwestjun!

Kwak zit jij bij taalkunde of bij nederlands? Een vriend van me vertrekt in maart voor twee jaar naar Japan om daar een taalkundige master te doen en ook om onderzoek te doen, en een andere vriend promoveert als het goed is bij taalkunde, ooit, later... hoopt ie...
Ja, dat kan, ik heb mijn bachelorscriptie Nederlandse taalkunde over het woordje 'breed' geschreven (als in 'kamerbreed' en varianten daarop. Onderzocht wanneer het voor het eerst voorkwam, met welke andere woorden 'breed' te combineren is, in hoeverre 'breed' te vervoegen is (wel 'kamerbrede', niet 'kamerbreedst') en hoe 'breed' taalkundig geclassificeerd kan worden etc )
Niet meer actief op Fok!
pi_75458476
zomg

ik wil iets leukers hoor

daarom ga ik nu Huck Finn lezen
Ja doei.
pi_75458510
Moet.Onderwerp.Voor.Presentatie.Aaaaaaaah.

Ik weet echt niks Zo storend!
pi_75458635
quote:
Op woensdag 9 december 2009 20:19 schreef huuphuup het volgende:

[..]

het kan. maar zulke onderzoeken zijn vaak illustratief voor grotere/algemenere taalprocessen.
bijvoorbeeld: het onderzoekje naar "hoeven" was gericht op het uitzoeken of het algemene idee, hoeven als negatief polaire tegenhangen van moeten, wel klopt. zoiets kan dan weer gevolgen hebben voor hoe mensen denken dat taal inj elkaar zit (semantisch, syntactisch) etc. etc.

ik werk bij taalkunde, en eigenlijk bij Engels (maar dat gebouw is vol, dus ben ik bij NL weggewerkt )
Kwak
pi_75458808
PF: nagellak?

Lijstje vandaag:
O: ananas met yoghurt, grapefruitsap
T: 2 cappuccino
L: roerei met geroosterd volkorenbrood
T: notencrackertjes, 3 mandarijnen, hand minitomaatjes
D: bloemkool, zalmmoot, gebakken aardappeltjes
T: cappuccino en vanilleyoghurt met kwark

Mijn centimeters zijn nog steeds 90-70-100, en ik weeg weer rond de 60-61. Gewoon dus een weekje griep ertegenaan, dan kan je de maand ervoor straffeloos bunkeren
pi_75458841
quote:
Op woensdag 9 december 2009 20:34 schreef Laureline het volgende:
PF: nagellak?

Lijstje vandaag:
O: ananas met yoghurt, grapefruitsap
T: 2 cappuccino
L: roerei met geroosterd volkorenbrood
T: notencrackertjes, 3 mandarijnen, hand minitomaatjes
D: bloemkool, zalmmoot, gebakken aardappeltjes
T: cappuccino en vanilleyoghurt met kwark

Mijn centimeters zijn nog steeds 90-70-100, en ik weeg weer rond de 60-61. Gewoon dus een weekje griep ertegenaan, dan kan je de maand ervoor straffeloos bunkeren
Huh lees je mee in een ander topic ?!
pi_75459043
quote:
Op woensdag 9 december 2009 19:54 schreef P.F het volgende:

[..]

Arme lammetjes Heb jij ook herten?
Nee, hertjes houden vind ik zielig. Ik zou er wel eens eentje op willen eten, dat wel.
Laatst werd er hier vlakbij geschoten, ik naar buiten, staat er op de weg een auto met de loop van een geweer eruit. Een stel jagers, hadden een ree geschoten. Vanaf de openbare weg .
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_75459098
quote:
Op woensdag 9 december 2009 20:35 schreef P.F het volgende:

[..]

Huh lees je mee in een ander topic ?!
Je had het toch over nagellakjes die je allemaal gekregen had voor Sinterklaas! En ik lees wel eens in het nageltopic (fascinerend vind ik dat, zat laatst door dat topic ineens mijn nagels te lakken met een potje lak uit 1991 heel inspirerend dus) maar daar zie ik alleen Daph van hier?
pi_75459166
quote:
Op woensdag 9 december 2009 20:41 schreef Laureline het volgende:

[..]

Je had het toch over nagellakjes die je allemaal gekregen had voor Sinterklaas! En ik lees wel eens in het nageltopic (fascinerend vind ik dat, zat laatst door dat topic ineens mijn nagels te lakken met een potje lak uit 1991 heel inspirerend dus) maar daar zie ik alleen Daph van hier?
Ik heb 1 nagellak gekregen voor sinterklaas

Ik lees soms ook in het nageltopic, maar dat gaat snel...
pi_75459186
quote:
Op woensdag 9 december 2009 20:39 schreef sigme het volgende:

[..]

Nee, hertjes houden vind ik zielig. Ik zou er wel eens eentje op willen eten, dat wel.
Laatst werd er hier vlakbij geschoten, ik naar buiten, staat er op de weg een auto met de loop van een geweer eruit. Een stel jagers, hadden een ree geschoten. Vanaf de openbare weg .
Wat een hufters! Dat is toch heel erg gevaarlijk zo! Er had wel net een blond vierjarig meisje op een fietsje met een puppy in een mandje voorbij kunnen rijden! Intrekken die vergunningen
pi_75459329
Lau!

speciaal voor Vik: http://www.let.rug.nl/hoeksema/moeten.pdf
(dit is niet t onderzoek waar ik t over had... dat was is een scriptie, die juist gaat over de opties van positief hoeven etc.)

@ moblo: ik vind literatuur onderzoek dan weer meestal totaal onnuttig en saai smaken verschillen
Kwak
  woensdag 9 december 2009 @ 20:50:00 #169
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_75459469
Het is dat mijn vader dood is maar anders hadden we een paar reeen per jaar te eten en hazen
Lekker hoor!
Hert? dat weet ik zo niet,die moeten gewoon mooi wezen zijn denk ik
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_75459560
quote:
Op woensdag 9 december 2009 20:50 schreef uniekhoorn het volgende:
Het is dat mijn vader dood is maar anders hadden we een paar reeen per jaar te eten en hazen
Lekker hoor!
Hert? dat weet ik zo niet,die moeten gewoon mooi wezen zijn denk ik
Ik vind hert ook best lekker, maar om ze nu vanuit de auto te schieten...dat is wel erg asociaal.

Mijn meneer komt net binnen met een enorme tas gevuld met gevulde speculaas Dus daar gaat de winst op de weegschaal weer
pi_75459620
quote:
Op woensdag 9 december 2009 20:30 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

het kan. maar zulke onderzoeken zijn vaak illustratief voor grotere/algemenere taalprocessen.
bijvoorbeeld: het onderzoekje naar "hoeven" was gericht op het uitzoeken of het algemene idee, hoeven als negatief polaire tegenhangen van moeten, wel klopt. zoiets kan dan weer gevolgen hebben voor hoe mensen denken dat taal inj elkaar zit (semantisch, syntactisch) etc. etc.

ik werk bij taalkunde, en eigenlijk bij Engels (maar dat gebouw is vol, dus ben ik bij NL weggewerkt )
oh haha ik weet dat het kan, ik bedoelde meer met de nadruk op je/jij. Zo van kun JIJ ook een scriptie volkrijgen over 1 woord. Nouja laat maar zitten ghehe

Laureline!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 9 december 2009 @ 20:57:28 #172
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_75459768
Bovenop m'n lijstje mag een hele zak schoolkrijtjes. Men, die dingen zijn verslavend. Maar goed, ze zijn weer op. K heb al 10 buikspieroefeningen achter de rug, en gooi er nog 10 achteraan. Misschien maakt dat dat ik me minder schuldig voel!
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_75459781
quote:
Op woensdag 9 december 2009 20:53 schreef huuphuup het volgende:

[..]

oh haha ik weet dat het kan, ik bedoelde meer met de nadruk op je/jij. Zo van kun JIJ ook een scriptie volkrijgen over 1 woord. Nouja laat maar zitten ghehe

Laureline!
ow haha, ja en mijn antwoord was ook meer op MoBlo gericht denk ik dan op jou...
Kwak
  woensdag 9 december 2009 @ 21:01:13 #174
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_75459887
schoolkrijtjes
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  woensdag 9 december 2009 @ 21:02:20 #175
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_75459931
quote:
Op woensdag 9 december 2009 20:46 schreef kwakz0r het volgende:
Lau!

speciaal voor Vik: http://www.let.rug.nl/hoeksema/moeten.pdf
(dit is niet t onderzoek waar ik t over had... dat was is een scriptie, die juist gaat over de opties van positief hoeven etc.)

@ moblo: ik vind literatuur onderzoek dan weer meestal totaal onnuttig en saai smaken verschillen
Hoeksema begeleidde mijn bachelorscriptie en op mijn masterbuluitreiking kwam 'ie opdagen met een Mickey Mouse-stropdas voor.

M'n neefje van 12: "Die man was zeker niet helemaal goed." .
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 9 december 2009 @ 21:03:27 #176
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_75459977
quote:
Op woensdag 9 december 2009 21:01 schreef uniekhoorn het volgende:
schoolkrijtjes
Rotdingen zijn het. Ze breken af en aan het einde van de les zit ik onder het krijtstof .
Niet meer actief op Fok!
pi_75459979
quote:
Op woensdag 9 december 2009 20:57 schreef AKnynke het volgende:
Bovenop m'n lijstje mag een hele zak schoolkrijtjes. Men, die dingen zijn verslavend. Maar goed, ze zijn weer op. K heb al 10 buikspieroefeningen achter de rug, en gooi er nog 10 achteraan. Misschien maakt dat dat ik me minder schuldig voel!
erg hè? schoolkrijt kan ik ook echt niet wegzetten
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_75460042
@ Laureline, zei ik laatst ook al niet dat ik trek kreeg door jouw lijstje? Volgens mij eet jij heel lekker!

Syrena, wat naar, sterkte voor jou en je vriendin.

DaD: succes morgen!

Heb ik nu iedereen gehad?
Oh nee ik wilde nog iets zeggen.

PF: doe iets over euhhm....spieren? Aangezien je altijd plaatjes post van gespierde dames. Of ehh...tsja

En Vik, ik heb mijn secret santa pakje ook nog niet, ook al zei slanke santa (a.k.a. Loveli waarschijnlijk ) dat dat raar was? Hmmm

Ik hoop dat mijn pakje al bij een slankie bezorgd is, die heb ik namelijk vorige week de deur uit gedaan! Als je het hebt, weet je dat het van mij is

Oja en ik ben eindelijk ongesteld!

woensdag 9 december 2009 @ 21:05:24 #179
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_75460043
quote:
Op woensdag 9 december 2009 21:03 schreef huuphuup het volgende:

[..]

erg hè? schoolkrijt kan ik ook echt niet wegzetten
en ik heb nogwel 2 zakken uit Nederland meegenomen . De 2e blijft dicht, die eet ik op de terugweg wel op ofzo!
pi_75460103
Lijstje
O: 2 geroosterde boterhammen
T: 3 dropjes
L: 2 boterhammen met 30+ kaas
T: chocolaatje
D: chinese koolstamppot en hawaii burger
T: 2 geroosterde boterhammen met 30+ kaas
T: mok melk

D was te vroeg en te weinig dus heb nog honger gekregen
  woensdag 9 december 2009 @ 21:15:12 #181
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_75460385
scripties
ik moest zowel een literatuurstudie als een empirisch onderzoek doen, afgelopen zomer. Wat een hel was dat
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
pi_75460637
@ Syrena: Kloteziekte is het toch!

@ Uniek: jij moet volgens mij weer wat koolhydraten gaan eten bij je avondeten. Volgens mij val je nog steeds een beetje af, of heb ik het mis?

@ Ik ben benieuwd DaD!

@SeSa: ik heb ook m'n pakje nog niet

@? : ik heb nog nooit schoolkrijt gegeten

@iedereen: Lijstje!

O: gekookt eitje
L: gebakken eitje
T: thee met 20 gram extra pure choco
T: wodka
D:karbonade met sjalot in de coolbest gestoofd. Met ratatouille en 3 frietjes. Ik ben er voor de rest afgebleven, maar jeetje wat had ik daar zin in. Veel meer zin dan in de rest van het eten. Toetje: halve moskovische minitulband met klein bolletje, light vanille-ijs
T: misschien straks nog een stukje kaas of een stuk meloen.
  woensdag 9 december 2009 @ 21:28:53 #183
277802 _Calimero_
pi_75460947
quote:
Op woensdag 9 december 2009 18:50 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

wat René doet noem ik geen vroeten

zo, net lekker hardgelopen! Ging helemaal lekker! dus zo even beginnen met koken voorbereiden terwijl Mr.Mo doucht en dan ik even douchen en dan koken! En daarna lezen
pi_75461173
quote:
wat René doet noem ik geen vroeten
Nee, dat noem je vast wroeten!!
  woensdag 9 december 2009 @ 21:38:02 #185
277802 _Calimero_
pi_75461316
quote:
Op woensdag 9 december 2009 21:34 schreef conleche het volgende:

[..]

bijdehaaaaaaaand
pi_75461360
jaja

Huck Finn begint steeds leuker te worden zit vaak genoeg zo te grinniken dat Mr.Mo echt zo omkijkt van 'wat nou weer ! '

dus hup, weer verder
Ja doei.
pi_75461365
quote:
Op woensdag 9 december 2009 21:38 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

bijdehaaaaaaaand
een bij heeft helemaal geen handjes
  woensdag 9 december 2009 @ 21:39:53 #188
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_75461409
quote:
Op woensdag 9 december 2009 21:34 schreef conleche het volgende:

[..]

ieuw *mental image met vuisten*

Co, je hebt wel gelijk hoor maar ik val nu niks meer af, komt door de etentjes enzo... denk dat ik volgend jaar weer meer zetmeel ga eten... Kan nu nog wel even zo..

Jou lijstje is vrij zuinig??
pi_75461449
Schoolkrijt zit nu in die salmiak & mintmixzakken van Venco, samen met zoete tikkels, salmiakpastilles en die grote zwarte zachte dropbollen Heel gevaarlijke zakjes dus

En Co, die eerste helft van de dag overleef je wel op heel weinig: twee eitjes!
  woensdag 9 december 2009 @ 21:43:15 #190
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_75461509
Ik wilde iets gaan posten over fistfucking, maar ik denk dat ik maar ga slapen, voor ik weer iets zeg wat me nog jaren gaat achtervolgen (o en laat de voorspelbare reacties maar achterwege, dames )
Niet meer actief op Fok!
pi_75461594
quote:
Op woensdag 9 december 2009 21:43 schreef Viking84 het volgende:
Ik wilde iets gaan posten over fistfucking, maar ik denk dat ik maar ga slapen, voor ik weer iets zeg wat me nog jaren gaat achtervolgen (o en laat de voorspelbare reacties maar achterwege, dames )
Gaat de wekker morgen weer vroeg Vik ?
pi_75461615
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_75461623
quote:
Op woensdag 9 december 2009 21:39 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

ieuw *mental image met vuisten*

Co, je hebt wel gelijk hoor maar ik val nu niks meer af, komt door de etentjes enzo... denk dat ik volgend jaar weer meer zetmeel ga eten... Kan nu nog wel even zo..

Jou lijstje is vrij zuinig??

Vandaag overdag inderdaad niet zoveel gegeten. Kwam misschien ook omdat ik pas om half elf uit m'n bed was. Avondeten was een forse portie though, dus ik denk dat ik qua calorieen wel goed zit en anders is het ook geen ramp voor een keertje, want ik eet best veel de laatste tijd.
  woensdag 9 december 2009 @ 21:46:03 #194
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_75461626
Ons aller vunzig Vikje

*voegt een Ola Frusi aan lijstje toe*

Oh en betr. Secret Santa - mijne is ook nog nie binnen, ik wacht geduldig af want ben/was ook de vlotste niet En het kan nog tot de 23e komen he!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  woensdag 9 december 2009 @ 21:46:59 #195
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_75461665
quote:
Op woensdag 9 december 2009 21:45 schreef Laureline het volgende:

[..]

Mwehe ik wou ook al "Tr... oh laat maar!" posten, maar dat was eigenlijk alleen vanwege Vik's eigen opmerking over voorspelbare reacties, niet eens vanwege die euh... eigenhandigheid in haar post
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_75461688
quote:
Op woensdag 9 december 2009 21:45 schreef Laureline het volgende:

[..]

Whehehhhe. Die wekker. Die blijft leuk.

pi_75461800
Dat verhaal ken ik volgens mij niet, maar zie het wel steeds terugkomen?
pi_75461829
Dan merk ik dat je toch moet uitkijken wat je spontaan op zo'n forum neerzet. Sommige dingen van posters hier vergeet ik nooit! De wekker van Vik, DAD met de ene schoen in de trein, VMW en de fluoriscerende string...en Conleche haar ex-schoonmoeder (met vaas droogbloemen) is ook blijven hangen op één of andere manier, vooral het speciale spiegel-gezicht
  woensdag 9 december 2009 @ 21:51:45 #199
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_75461864
oi, die van Conleche ken ik nog niet!
pi_75461911
quote:
Op woensdag 9 december 2009 21:50 schreef shinydiscoball het volgende:
Dat verhaal ken ik volgens mij niet, maar zie het wel steeds terugkomen?
Ik ook niet maar ik bedenk wel wat

Oh ik ging eigenlijk slapen
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')