abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75451168
quote:
Op woensdag 9 december 2009 16:52 schreef P.F het volgende:
Wortelpannenkoek?

Wat klote Syrena! Sterkte..
Tnx.
Bestaat dat? Wortelpannenkoek? *googlet*
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_75451218
Het bestaat!
http://www.my-id.nl/recepten/Avondmaal/Wortelpannekoek.htm

Ben alleen geloof ik te lam om te schrappen Dan eet ik morgen wel wortel.
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_75451234
Het was eigenlijk een grapje
  woensdag 9 december 2009 @ 16:55:54 #104
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_75451252
Mijn lijstje is een beetje in de soep gelopen

O; nog altijd die 4 crackers peer/pindakaas
T; appel, koffie verkeerd
L: 500 kcal aan maaltijdrepen van euhh ...??
D: wokgroente, vooral veel groente met teriyaki saus, quorn en wat zilvervliesrijst
T: misschien nog een kwarkje

hij komt zeker niet in aanmerking voor de schoonheidsprijs?

[ Bericht 3% gewijzigd door _Calimero_ op 09-12-2009 17:09:30 ]
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
  woensdag 9 december 2009 @ 16:56:41 #105
277802 _Calimero_
pi_75451281
quote:
Op woensdag 9 december 2009 16:49 schreef Syrena het volgende:
Ik heb een wortel liggen Van werk naar huis maar eens bedenken wat ik ermee ga doen.

OF

Pannenkoekjes met banaan. Want ik ben nog steeds een beetje zielig en inmiddels is de papa van vriendin overleden (had een smsje). Arme man, drie jaar lijdensweg, wat een kloteziekte is 't toch.
Das klote zeg
pi_75451354
voor Uniekhoorn en Syrena.
Are you pondering what I'm pondering?
  woensdag 9 december 2009 @ 17:03:29 #107
277802 _Calimero_
pi_75451515
quote:
Op woensdag 9 december 2009 16:45 schreef uniekhoorn het volgende:
Echt ongelooflijk gisteren..
Iedereen feliciteerde mijn zus en mij liepen ze gewoon voorbij, op zoek naar......mij
Heb echt zoveel complimenten gehad dat ik nu naast mijn schoenen moet gaan lopen maar ik zie nog steeds de minpunten... Pffffffffffff, waarom kan iemand zichzelf niet helemaal accepteren??

Straks lekker bloemkool, spinazie, en een gegrild kalkoenfilet met gegrilde ui... Njammie
Net een kommetje kaaschipjes gehad (chipito's ofzo) echt zo lekker.
lastig he... Omdat iedereen naar het totaalplaatje kijkt en jij je waarschijnlijk voornamelijk focust op de punten waar je minder tevreden mee bent.
Zonde eigenlijk, want van wat ik hier heb gezien van jou zie je er fantastisch uit! En niemand is perfect, hoe graag je het ook zou willen, het zou zonde zijn van je tijd/leven om te wachten tot het moment komt dat je perfect tevreden bent met jezelf en dán pas begint met genieten...
pi_75451565
Ik moet een presentatie van 3-5 minuten houden morgen. Maar ik weet niks :'(
Dit zijn de eisen:

1
2
3
4
5
6
dat je je presentatieschema in tweevoud meeneemt naar de training. Eentje daarvan geef je aan het begin van de bijeenkomst aan de trainer;
dat je presentatie minimaal 3 minuten en maximaal 5 minuten duurt;
dat je een van de drie onderwerpen kiest uit de studentenhandleiding (p. 6);
dat je de overtuigingsmiddelen logos, ethos en pathos inzet;
dat je pakkend begint en eindigt - zie attachment;
dat je niet voorleest, maar hooguit werkt met steekwoorden op enkele handzame kaartjes.

1
2
3
Voetbalclub maakt sponsor bekend op aandeelhoudersvergadering 
Jaarverslag van een organisatie (delen ervan) www.jaarverslag.nl 
Onderwerp naar keuze: studenten presenteren product, dienst of stelling.

Het presenteren zelf vind ik prima, maar het bedenken.. pff
  woensdag 9 december 2009 @ 17:05:11 #109
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_75451572
Syrena, klote is dat... wees er voor je vriendin, hoe moeilijk het ook is, erg belangrijk

Calimero, het zijn de calorien die je moet hebben en je kan ze slechter binnen krijgen... het is heel geen slecht lijstje.

En Calimero, je hebt gelijk.. Thanks

[ Bericht 9% gewijzigd door uniekhoorn op 09-12-2009 17:24:50 ]
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_75452630
Sterkte Syrena. .

M'n zus en ik hebben echt schandalig lopen shoppen vandaag. . We hebben allebei dezelfde grijze pantalon gekocht (onze kledingkasten zijn zo'n beetje inwisselbaar ), ik in maat 34! .

En Co en loveli, morgenochtend wordt m'n Gynefix geplaatst.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  woensdag 9 december 2009 @ 17:37:57 #111
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_75452668
quote:
Op woensdag 9 december 2009 17:36 schreef DevilsAndDust het volgende:
Sterkte Syrena. .

M'n zus en ik hebben echt schandalig lopen shoppen vandaag. . We hebben allebei dezelfde grijze pantalon gekocht (onze kledingkasten zijn zo'n beetje inwisselbaar ), ik in maat 34! .

En Co en loveli, morgenochtend wordt m'n Gynefix geplaatst.
Oeh spannend.

Voelt dat ongeveer net zo als het plaatsen van een Mirena? In dat geval wens ik je veel sterkte . En neem even iemand mee en doe nadien even rustig aan.
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 9 december 2009 @ 17:43:48 #112
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_75452870
quote:
Op woensdag 9 december 2009 16:59 schreef Mini_rulez het volgende:
voor Uniekhoorn en Syrena.
dito
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_75452930
quote:
Op woensdag 9 december 2009 17:37 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Oeh spannend.

Voelt dat ongeveer net zo als het plaatsen van een Mirena? In dat geval wens ik je veel sterkte . En neem even iemand mee en doe nadien even rustig aan.
Ik heb geen idee, ik heb nog nooit een Mirena laten plaatsen. . Ik moet een uur van te voren pijnstillers innemen en ik hoop dat m'n vriend mee kan gaan, maar die kan in ieder geval niet mee terug omdat 'ie dan direct door moet naar z'n werk.

Mocht het echt niet gaan, dan ga ik wel naar m'n oude huisgenootje. We woonden eerst om de hoek bij het ziekenhuis.
pi_75452970
Mijn Secret Santa pakje is binnen!

nu nog 2 weken wachten met uitpakken
Ja doei.
pi_75452973
Oi, succes DaD! Heb je morgenmiddag een vrije middag ingeroosterd?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_75453022
O: Yoghurt met beschuit
A: Kip, sla en aardappels.
T: Mandarijn oid.

Verder nog constant buikpijn en alles wil er eigenlijk weer uit.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_75453083
quote:
Op woensdag 9 december 2009 17:46 schreef ColdFeet het volgende:
Oi, succes DaD! Heb je morgenmiddag een vrije middag ingeroosterd?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik moet morgenavond om 6 uur werken, tot die tijd heb ik verder niets. En eerdere bezoekjes aan de gyn (inclusief inwendige echo's en zo) deerden me helemaal niet, dus ik hoop er eigenlijk nu ook weinig last van te hebben. .

Alleen dat glijmiddel steeds nog overal. Brr.
  woensdag 9 december 2009 @ 17:50:34 #118
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_75453138
Hm. Als het vergelijkbaar is met de Mirena, zou ik vrijnemen. Seriously.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_75453166
quote:
Op woensdag 9 december 2009 17:49 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Ik moet morgenavond om 6 uur werken, tot die tijd heb ik verder niets. En eerdere bezoekjes aan de gyn (inclusief inwendige echo's en zo) deerden me helemaal niet, dus ik hoop er eigenlijk nu ook weinig last van te hebben. .

Alleen dat glijmiddel steeds nog overal. Brr.
Ik weet niet, misschien ben ik een mietje, maar allerlei spreiders en klemmen die ik bij de tandarts moeiteloos doorsta, vind ik bij de gynaecoloog ineens heel naar
pi_75453216
ik moet er niet aan denken (al is het een prof!) dat er iemand in mn vagina gaat zitten vroeten
Ja doei.
pi_75453321
quote:
Op woensdag 9 december 2009 17:52 schreef motorbloempje het volgende:
ik moet er niet aan denken (al is het een prof!) dat er iemand in mn vagina gaat zitten vroeten
Sja, zelf inbrengen is ook zowat
  woensdag 9 december 2009 @ 17:56:04 #122
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_75453353
quote:
Op woensdag 9 december 2009 17:52 schreef motorbloempje het volgende:
Arme René .
Niet meer actief op Fok!
pi_75453365
quote:
Op woensdag 9 december 2009 17:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hm. Als het vergelijkbaar is met de Mirena, zou ik vrijnemen. Seriously.
Werken is maar 3 uurtjes en als ik tegen m'n collega zeg dat ik pijn heb dan kan ik wel zo'n beetje de hele avond zitten, denk ik. .

CF, ik ga liever naar de gyn dan naar de tandarts. .
pi_75453376
quote:
Op woensdag 9 december 2009 17:56 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Arme René .
Ik wilde het niet zeggen. .
  woensdag 9 december 2009 @ 17:56:42 #125
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_75453377
Mijn Secret Santa-pakje is er nog niet .

* Viking84 wacht tot zich weer een SlankeSanta meldt met de mededeling dat ze zich geen zorgen hoeft te maken .
Niet meer actief op Fok!
pi_75453418
Hoi .
Merel gefeliciteerd, Tamashii beterschap, Syrena gecondoleerd en de rest ben ik vergeten.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_75453421
Ik ben dan geen SlankeSanta, maar verzenden kan sowieso morgen nog, en je hoeft het pas de 23e echt te hebben hè. . Als je over 10 dagen nog niets hebt hoef je je pas zorgen te maken!
  woensdag 9 december 2009 @ 17:59:40 #128
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_75453463
quote:
Op woensdag 9 december 2009 17:58 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik ben dan geen SlankeSanta, maar verzenden kan sowieso morgen nog, en je hoeft het pas de 23e echt te hebben hè. . Als je over 10 dagen nog niets hebt hoef je je pas zorgen te maken!
Wat ik me nu even afvraag:

hoeft niet
hoeft wel

'hoeft wel' is toch geen correct Nederlands? Volgens mij kun je 'hoeft' alleen icm negatie gebruiken. Toch? En toch klinkt jouw constructie niet gek .
Niet meer actief op Fok!
pi_75453479
Oh ja, ik ga geen kerstbomendiscussie voeren hoor, maar wel even hierop terugkomen:
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 21:18 schreef Chicolate het volgende:
Geboorte was waarschijnlijk zelfs midden in de zomer (schapen bleven buiten, dat doen ze zelfs in Israel niet in de winter).
Schapen laat je ook in Nederland gewoon buiten in de winter, en in Israël zeker.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  woensdag 9 december 2009 @ 18:01:15 #130
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_75453515
quote:
Op woensdag 9 december 2009 18:00 schreef sigme het volgende:
Oh ja, ik ga geen kerstbomendiscussie voeren hoor, maar wel even hierop terugkomen:
[..]

Schapen laat je ook in Nederland gewoon buiten in de winter, en in Israël zeker.
Dat 'schapen buiten'-punt is één van dé grote argumenten dat Jezus' geboorte niet in december viel .
Niet meer actief op Fok!
pi_75453530
quote:
Op woensdag 9 december 2009 17:56 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Werken is maar 3 uurtjes en als ik tegen m'n collega zeg dat ik pijn heb dan kan ik wel zo'n beetje de hele avond zitten, denk ik. .

CF, ik ga liever naar de gyn dan naar de tandarts. .
Niet om heel zuur te doen, maar: wacht morgen maar af! Geloof me, dat gefrot met klemmen aan je baarmoederhals is nog wel een tandje rotter dan een uitstrijkje of echt. Het doet namelijk wel echt pijn Niet heel lang, maar wel best naar.

Ah well. Het is echt geen drama, wees er maar niet te bang voor. Het doet even een paar tellen gemeen pijn en dan nog een dagje menstruatie-achtige buikpijn en dan zit je daarna voor 5 jaar goed, hopelijk!
pi_75453552
quote:
Op woensdag 9 december 2009 17:58 schreef DevilsAndDust het volgende:
Daarom! Ik hoop dat mijn santa het wel een klein beetje op tijd verstuurd Ik waarschijnlijk niet veel bij m'n ouders tot kerst en dat adres heb ik opgegeven
  woensdag 9 december 2009 @ 18:04:20 #133
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_75453620
quote:
Op woensdag 9 december 2009 18:01 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Niet om heel zuur te doen, maar: wacht morgen maar af! Geloof me, dat gefrot met klemmen aan je baarmoederhals is nog wel een tandje rotter dan een uitstrijkje of echt. Het doet namelijk wel echt pijn Niet heel lang, maar wel best naar.

Ah well. Het is echt geen drama, wees er maar niet te bang voor. Het doet even een paar tellen gemeen pijn en dan nog een dagje mestruatie-achtige buikpijn en dan zit je daarna voor 5 jaar goed, hopelijk!
Volgens vrouwen die al kinderen hebben (en bij hen doet het minder pijn) voelt het als een wee. Weet DaD ook meteen hoe dat voelt .

Ik ben benieuwd hoe het uitpakt! Wat is eigs het verschil tussen de Gynefix en de Mirena? De Mirena pakte bij mij niet goed uit. Best jammer, want het was wel een ideale oplossing...
Niet meer actief op Fok!
pi_75453875
quote:
Op woensdag 9 december 2009 18:04 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Volgens vrouwen die al kinderen hebben (en bij hen doet het minder pijn) voelt het als een wee. Weet DaD ook meteen hoe dat voelt .

Ik ben benieuwd hoe het uitpakt! Wat is eigs het verschil tussen de Gynefix en de Mirena? De Mirena pakte bij mij niet goed uit. Best jammer, want het was wel een ideale oplossing...
De Gynefix bevat geen hormonen en wordt in je baarmoederwand vastgeprikt. Technisch gezien is het ook geen spiraaltje.

En het zal vast pijn doen, maar ik ben er niet bang voor. Daar lijkt me niets mis mee. . Voor de tandarts ben ik namelijk wel een beetje bang. .
pi_75454097
Tering! Besluit ik af te vallen door maar eens met sporten te beginnen, helemaal nooit gedaan en alleen maar ongezond geleefd de afgelopen jaren.

Heb ik deze week pushups situps squash en alles gedaan, sloof me uit als een gek. Stap ik op de weegschaal: 2kg aangekomen! En dan eet ik ook nog eens gezond en minder.... iemand die me dat uit kan leggen?
  woensdag 9 december 2009 @ 18:26:37 #136
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_75454434
DaD: succes met je Galliër morgen!
Syrena: gecondoleerd!
Tamashii: beterschap!

Merel: gefeliciteerd!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  woensdag 9 december 2009 @ 18:27:08 #137
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_75454452
quote:
Op woensdag 9 december 2009 18:17 schreef dikkemongul het volgende:
iemand die me dat uit kan leggen?
spieren > vet!

Padam-pam-pish.
pi_75454556
quote:
Op woensdag 9 december 2009 18:27 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

spieren > vet!

Padam-pam-pish.
!
  woensdag 9 december 2009 @ 18:44:31 #139
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_75455006
quote:
Op woensdag 9 december 2009 18:30 schreef P.F het volgende:

[..]

!
Okee dat was misschien flauw maar had ineens haast

Bovenstaande wil dus zeggen: spieren wegen zwaarder dan vet! Met trainen en gezonder eten hoeft het dus niet dat je gewicht verliest, maar het het wel zijn dat je in omvang afneemt! En da's toch waar we het voor doen he Dus gewoon doorbikkelen en voor resultaat af en toe een meetlint erbij pakken om te zien hoeveel je al kwijt bent

Zo beter PF?

Lijstje trouwens, het begint weer ergens op te lijken Ik eet/at vandaag en gisteren naar het principe: wat ik weg krijg zonder bij de gedachte al misselijk te worden Dus geen kruidig broodbeleg e.d.
O: twee sneetjes met paté
T: limonade
L: twee sneetjes met chocopasta
T: drie honingdropjes
D: boerenkool met wat spekjes
T: misschien nog yoghurt
pi_75455115
Omdat je net ziek bent geweest, zal ik maar niet mekkeren over je broodbeleg

Zo. Ik heb net een avocado op *burp. Nog even wat werkdingen afmaken, en dan spinnen! (als je maar genoeg doet, wordt het vanzelf leuk, toch? )
pi_75455227
quote:
Op woensdag 9 december 2009 17:56 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Arme René .
wat René doet noem ik geen vroeten

zo, net lekker hardgelopen! Ging helemaal lekker! dus zo even beginnen met koken voorbereiden terwijl Mr.Mo doucht en dan ik even douchen en dan koken! En daarna lezen
Ja doei.
pi_75455258
quote:
Op woensdag 9 december 2009 18:00 schreef sigme het volgende:
[..]

Oh mijn familie in Israel wist te vertellen dat schapen daar in de winter 's nachts naar binnen gaan omdat het te koud is buiten te overnachten. De nachten zijn daar 's winters wat kouder dan hier omdat de lucht vaak helder/onbewolkt is, daardoor vriest het er vaker.

voor Syrena.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  woensdag 9 december 2009 @ 18:52:56 #143
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_75455298
quote:
Op woensdag 9 december 2009 18:47 schreef ColdFeet het volgende:
Omdat je net ziek bent geweest, zal ik maar niet mekkeren over je broodbeleg

Zo. Ik heb net een avocado op *burp. Nog even wat werkdingen afmaken, en dan spinnen! (als je maar genoeg doet, wordt het vanzelf leuk, toch? )
Haha dank je
Morgen een concert en dan ga ik vrijdag weer netjes doen, beloofd! En morgen overdag al trouwens, want vandaag ging het wéér stukken beter! Ik denk dat ik mezelf bij deze officieel beter verklaar Alleen vanavond nog even niet Body Jammen want daar ben ik nog wat te slappig voor.

Spinnen! D:D:D:D!!!11!
Nee bij mij werkt het niet

Maar way to go voor jou!
pi_75455786
Dankie voor de steunbetuigingen
Mijn pannenkoekenmix bleek wafelmix, maar dat ging ook best in de pan
En toen mijn mams gebeld. Ff tegen iemand aanpraten
pi_75456342
ah zo, zou kunnen.maar 2kg spier in twee weken lijkt me wat veel

Vanavond maar weer eens de squashbaan op
pi_75457023
quote:
Op woensdag 9 december 2009 18:51 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Oh mijn familie in Israel wist te vertellen dat schapen daar in de winter 's nachts naar binnen gaan omdat het te koud is buiten te overnachten. De nachten zijn daar 's winters wat kouder dan hier omdat de lucht vaak helder/onbewolkt is, daardoor vriest het er vaker.
Schapen kunnen echt prima tegen vorst. Hoeven ze niet eens dik & zwaarbewold voor te zijn. Een paar jaar geleden vroor het hier in maart 20 graden, weet je nog? Toen hadden wij 3 februari twee lammetjes gekregen.
Ze hebben een open hokje om te schuilen, en dat is luxe, geen noodzaak.
pi_75457163
quote:
Op woensdag 9 december 2009 18:44 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Okee dat was misschien flauw maar had ineens haast

Bovenstaande wil dus zeggen: spieren wegen zwaarder dan vet! Met trainen en gezonder eten hoeft het dus niet dat je gewicht verliest, maar het het wel zijn dat je in omvang afneemt! En da's toch waar we het voor doen he Dus gewoon doorbikkelen en voor resultaat af en toe een meetlint erbij pakken om te zien hoeveel je al kwijt bent

Zo beter PF?
Veel beter
pi_75457217
quote:
Op woensdag 9 december 2009 19:48 schreef sigme het volgende:

[..]

Schapen kunnen echt prima tegen vorst. Hoeven ze niet eens dik & zwaarbewold voor te zijn. Een paar jaar geleden vroor het hier in maart 20 graden, weet je nog? Toen hadden wij 3 februari twee lammetjes gekregen.
Ze hebben een open hokje om te schuilen, en dat is luxe, geen noodzaak.
Arme lammetjes Heb jij ook herten?
pi_75457470
In januari ga ik inderdaad ook maar weer eens cm's bijhouden
Nu nog even te lui om te meten
pi_75457683
Syrena gecondoleerd
Beterschap voor alle zieken!

DaD succes morgen! ik heb nog nooit een spiraaltje gehad dus ik weet niet hoe dat voelt. Weeën vond ik minder fijn maar gewroet aan je baarmoeder daar reageert iedereen anders op, de een heeft er nauwelijks last van en de ander kan echt twee dagen niet uit de voeten. Als ik jou was zou ik een slag om de arm houden en je collega van tevoren inlichten en het eventjes aankijken

Lijstje van vandaag:
O: 2 boterhammen, 1 kaas, 1 rookvlees
T: meringue
L: 2 boterhammen rookvlees
T: plakje kaas
T: klein schaaltje yoghurt
D: soep met focaccia
T: schaaltje ringlings ( why?!)

Ik ben weer over mn fysio trauma heen, we hebben een osteopaat gevonden die ons heel goed verder kan helpen dus daar gaan we nu mee aan de slag en dan half januari terug naar de fysio en hopelijk verbaasd Amélie ons allemaal dan.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')