abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 9 december 2009 @ 22:21:56 #201
331 Merel
Be here now.
pi_75463097
Goeienavond Is het al morgen?
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_75463837
quote:
Op woensdag 9 december 2009 22:21 schreef Merel het volgende:
Goeienavond Is het al morgen?
Hee mop, heb je een beetje een fijne dag gehad??
  woensdag 9 december 2009 @ 22:43:15 #203
331 Merel
Be here now.
pi_75464056
quote:
Op woensdag 9 december 2009 22:39 schreef conleche het volgende:

Hee mop, heb je een beetje een fijne dag gehad??
Gewone werkdag
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  woensdag 9 december 2009 @ 22:47:38 #204
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_75464304
cadeautjes gehad?

ik ga slapen, ik raad je aan hetzelfde te doen, dan is het sneller morgen

I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
  woensdag 9 december 2009 @ 22:54:24 #205
331 Merel
Be here now.
pi_75464697
Had het dit weekend deels al gevierd, dus de cadeautjes waren al binnen Het vieren met leuke mensen vind ik alleen maar gezellig, maar het 's ochtends in je eentje wakker worden (geen ontbijt op bed!) en het 's avonds alleen gaan slapen is op zo'n dag gewoon niet zo leuk. En ik ben zelf enorm slecht in verjaardagen onthouden dus ik kan niemand iets verwijten, maar er zijn toch best wel een paar mensen van wie ik niks gehoord heb terwijl ik dat wel verwacht had, en dat steekt toch. Net als het "Hoe vind ik eindelijk een leuke vent"-boekje dat ik op m'n werk kreeg, dat vast alleen maar lief en leuk en grappig bedoeld was, maar dat stiekem gewoon heel hard aankomt. Ik ben blij dat morgen weer een gewone dag is waarop ik niet zo veel over dat soort dingen hoef na te denken
  woensdag 9 december 2009 @ 22:59:46 #206
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_75464972
quote:
Op woensdag 9 december 2009 22:54 schreef Merel het volgende:
Had het dit weekend deels al gevierd, dus de cadeautjes waren al binnen Het vieren met leuke mensen vind ik alleen maar gezellig, maar het 's ochtends in je eentje wakker worden (geen ontbijt op bed!) en het 's avonds alleen gaan slapen is op zo'n dag gewoon niet zo leuk. En ik ben zelf enorm slecht in verjaardagen onthouden dus ik kan niemand iets verwijten, maar er zijn toch best wel een paar mensen van wie ik niks gehoord heb terwijl ik dat wel verwacht had, en dat steekt toch. Net als het "Hoe vind ik eindelijk een leuke vent"-boekje dat ik op m'n werk kreeg, dat vast alleen maar lief en leuk en grappig bedoeld was, maar dat stiekem gewoon heel hard aankomt. Ik ben blij dat morgen weer een gewone dag is waarop ik niet zo veel over dat soort dingen hoef na te denken
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
  woensdag 9 december 2009 @ 23:00:53 #207
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_75465020
Geen gewone dag toch? ^^ Maar een Romedag! Veel plezier morgen Merel!

En al die andere dingen... kusje voor joe!
Denk maar zo, we zijn allemaal mensen en de een is wat handiger dan de ander...
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  woensdag 9 december 2009 @ 23:01:16 #208
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_75465032
Ik ga ook apies doen trouwens Baaibaai allemaal!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  woensdag 9 december 2009 @ 23:04:10 #209
331 Merel
Be here now.
pi_75465161
quote:
Op woensdag 9 december 2009 23:00 schreef MariaEtcetera het volgende:

Denk maar zo, we zijn allemaal mensen en de een is wat handiger dan de ander...
Dat is het ook, het is allemaal vast niet slecht bedoeld

Ik ga zo ook slapen, morgen nog wat rommelen in huis en dan 's middags richting vliegveld. Lekker relaxed dagje!
  woensdag 9 december 2009 @ 23:04:56 #210
3185 Adelante
To let it go now
pi_75465203

Op de valreep: Feli Merel

@ rest: slaap lekker
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  woensdag 9 december 2009 @ 23:08:15 #211
331 Merel
Be here now.
pi_75465332
Hoe die kat kijkt
pi_75465406
Merel. Veel plezier in Rome morgen!!

ik ben trots... mn cinnamon rolls from scratch zijn volgens mij gelukt. ze hadden alleen officieel niet boven de bakvorm uit moeten komen maar die was nu eenmaal een beetje aan de kleine kant...

ik had nog nooit zelf (zonder mn moeder) brooddeeg gemaakt. dit is zoet deeg, met suiker, melk, boter en ei. vulling van bruine suiker, kaneel en boter en beetje bloem. Ben zo benieuwd hoe ze smaken morgen!

morgen kerstlunch op werk. de bakjes op de achtergrond zitten saucijzehapjes in die ik ook gemaakt heb voor morgen.

het had er zo uit moeten zien
Kwak
  woensdag 9 december 2009 @ 23:11:22 #213
331 Merel
Be here now.
pi_75465448
Ik vind het er superlekker uitzien Kwak!

En ik zei wel dat ik ging slapen, maar ik drink nog even m'n drankje op
pi_75465499
quote:
Op woensdag 9 december 2009 21:51 schreef AKnynke het volgende:
oi, die van Conleche ken ik nog niet!
Ik ook niet Do tell!
pi_75465521
Merel, veel plezier in Rome! Toch nog gefeliciteerd met je verjaardag
Syrena, sterkte.
Huuphuup, fijn dat de osteopaat jullie wél verder kan helpen.

Drukke dag gehad, maar wel fijn druk. Bij zusjelief gaan eten (halve quiche, komkommer en cherrytomaatjes), was ontzettend gezellig
Smile, open your eyes, love and go on
pi_75465602
quote:
Op woensdag 9 december 2009 22:54 schreef Merel het volgende:

Aahw! Volgende keer bij een vriendin slapen?!
pi_75465640
From scratch is toch gewoon koken?

Ik noem dat koken en als ik uit een pakje iets maak noem ik dat "uit een pakje"

Grappig dat de meeste mensen voor "gewoon" koken een aparte term hebben !

(Of is from scratch zonder recept/kookboek?)
  woensdag 9 december 2009 @ 23:17:59 #218
331 Merel
Be here now.
pi_75465695
quote:
Op woensdag 9 december 2009 23:15 schreef P.F het volgende:

[..]

Aahw! Volgende keer bij een vriendin slapen?!
Ik wilde zeggen dat hun vriendjes dat vast niet op prijs zullen stellen, maar misschien ook juist wel
pi_75465854
quote:
Op woensdag 9 december 2009 23:16 schreef P.F het volgende:

From scratch betekent: vanaf het begin. Of vanaf nul.

En bij het koken betekent het dan gewoon dat je je gerecht helemaal zelf maakt, zonder bv. al een kant en klare deegbodem, in het geval van Kwak d'r kaneeltaart, die er uitziet, maar dit terzijde.

En al die verhalen over mijn ex-schoonmoeder from hell, die weet je toch nog wel? God, wat mis ik haar niet!
pi_75465885
quote:
Op woensdag 9 december 2009 23:16 schreef P.F het volgende:

hmm meer dat ik normaal wel broodmix zou gebruiken, ipv gist en meel etc. etc.

uit ene pakje is idd uit een pakje, en gewoon koken is gewoon koken. from scratch gebruik ik alleen als ik iets bak met losse ingredienten waar ik normaal een pakje zou hebben gebruikt.
Kwak
  woensdag 9 december 2009 @ 23:41:22 #221
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_75466579
die wil ik ook nog een keer maken Kwak, misschien volgende week wel ofzo...k vind het wel een kerstig gebakje!
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
  Vis een optie? donderdag 10 december 2009 @ 00:20:21 #222
70532 loveli
N
pi_75467996
Op zoek naar een afrodisiac omdat je een gezellig avondje in het vooruitzicht hebt? Vergeet oesters, vergeet asperges, vergeet zelfs chocola. Wat je op tafel zet omdat bewezen is dat mannen er opgewonden van worden: versgebakken kaneelbroodjes.
http://www.lemondrop.com/(...)n-besides-breathing/

Kwak, recept please
crap in = crap out
pi_75468027
quote:
Op woensdag 9 december 2009 23:23 schreef conleche het volgende:

[..]

From scratch betekent: vanaf het begin. Of vanaf nul.

En bij het koken betekent het dan gewoon dat je je gerecht helemaal zelf maakt, zonder bv. al een kant en klare deegbodem, in het geval van Kwak d'r kaneeltaart, die er uitziet, maar dit terzijde.

En al die verhalen over mijn ex-schoonmoeder from hell, die weet je toch nog wel? God, wat mis ik haar niet!
Nee ik ben ze echt even kwijt !!!!!

Aaaaaah- from scratch is dus het gewone koken
En uit pakjes noemde ik al geen koken

mysterie opgelost
pi_75468060
quote:
Op woensdag 9 december 2009 23:24 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

hmm meer dat ik normaal wel broodmix zou gebruiken, ipv gist en meel etc. etc.

uit ene pakje is idd uit een pakje, en gewoon koken is gewoon koken. from scratch gebruik ik alleen als ik iets bak met losse ingredienten waar ik normaal een pakje zou hebben gebruikt.
Ok! En zelfrijzendbakmeel is dat wel of niet from scratch ?
pi_75471106
quote:
Op donderdag 10 december 2009 00:22 schreef P.F het volgende:

[..]

Ok! En zelfrijzendbakmeel is dat wel of niet from scratch ?
Dat wel, maar een pak Koopmans mix voor appeltaart weer niet

Ik ben weer klaar voor een dagje Den Haag
Vannacht gedroomd over Robbie Williams maar hij was ineens homo MANNEN, allemaal hetz....
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')