Gewone werkdagquote:Op woensdag 9 december 2009 22:39 schreef conleche het volgende:
Hee mop, heb je een beetje een fijne dag gehad??
quote:Op woensdag 9 december 2009 22:54 schreef Merel het volgende:
Had het dit weekend deels al gevierd, dus de cadeautjes waren al binnenHet vieren met leuke mensen vind ik alleen maar gezellig, maar het 's ochtends in je eentje wakker worden (geen ontbijt op bed!) en het 's avonds alleen gaan slapen is op zo'n dag gewoon niet zo leuk. En ik ben zelf enorm slecht in verjaardagen onthouden dus ik kan niemand iets verwijten, maar er zijn toch best wel een paar mensen van wie ik niks gehoord heb terwijl ik dat wel verwacht had, en dat steekt toch. Net als het "Hoe vind ik eindelijk een leuke vent"-boekje dat ik op m'n werk kreeg, dat vast alleen maar lief en leuk en grappig bedoeld was, maar dat stiekem gewoon heel hard aankomt. Ik ben blij dat morgen weer een gewone dag is waarop ik niet zo veel over dat soort dingen hoef na te denken
Dat is het ook, het is allemaal vast niet slecht bedoeldquote:Op woensdag 9 december 2009 23:00 schreef MariaEtcetera het volgende:
Denk maar zo, we zijn allemaal mensen en de een is wat handiger dan de ander...
Ik ook nietquote:Op woensdag 9 december 2009 21:51 schreef AKnynke het volgende:
oi, die van Conleche ken ik nog niet!
quote:Op woensdag 9 december 2009 22:54 schreef Merel het volgende:
Had het dit weekend deels al gevierd, dus de cadeautjes waren al binnenHet vieren met leuke mensen vind ik alleen maar gezellig, maar het 's ochtends in je eentje wakker worden (geen ontbijt op bed!) en het 's avonds alleen gaan slapen is op zo'n dag gewoon niet zo leuk. En ik ben zelf enorm slecht in verjaardagen onthouden dus ik kan niemand iets verwijten, maar er zijn toch best wel een paar mensen van wie ik niks gehoord heb terwijl ik dat wel verwacht had, en dat steekt toch. Net als het "Hoe vind ik eindelijk een leuke vent"-boekje dat ik op m'n werk kreeg, dat vast alleen maar lief en leuk en grappig bedoeld was, maar dat stiekem gewoon heel hard aankomt. Ik ben blij dat morgen weer een gewone dag is waarop ik niet zo veel over dat soort dingen hoef na te denken
Ik wilde zeggen dat hun vriendjes dat vast niet op prijs zullen stellen, maar misschien ook juist welquote:Op woensdag 9 december 2009 23:15 schreef P.F het volgende:
[..]
Aahw! Volgende keer bij een vriendin slapen?!
From scratch betekent: vanaf het begin. Of vanaf nul.quote:Op woensdag 9 december 2009 23:16 schreef P.F het volgende:
From scratch is toch gewoon koken?
Ik noem dat koken en als ik uit een pakje iets maak noem ik dat "uit een pakje"
Grappig dat de meeste mensen voor "gewoon" koken een aparte term hebben!
(Of is from scratch zonder recept/kookboek?)
hmm meer dat ik normaal wel broodmix zou gebruiken, ipv gist en meel etc. etc.quote:Op woensdag 9 december 2009 23:16 schreef P.F het volgende:
From scratch is toch gewoon koken?
Ik noem dat koken en als ik uit een pakje iets maak noem ik dat "uit een pakje"
Grappig dat de meeste mensen voor "gewoon" koken een aparte term hebben!
(Of is from scratch zonder recept/kookboek?)
Nee ik ben ze echt even kwijtquote:Op woensdag 9 december 2009 23:23 schreef conleche het volgende:
[..]
From scratch betekent: vanaf het begin. Of vanaf nul.
En bij het koken betekent het dan gewoon dat je je gerecht helemaal zelf maakt, zonder bv. al een kant en klare deegbodem, in het geval van Kwak d'r kaneeltaart, die eruitziet, maar dit terzijde.
En al die verhalen over mijn ex-schoonmoeder from hell, die weet je toch nog wel? God, wat mis ik haar niet!
Ok! En zelfrijzendbakmeel is dat wel of niet from scratchquote:Op woensdag 9 december 2009 23:24 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
hmm meer dat ik normaal wel broodmix zou gebruiken, ipv gist en meel etc. etc.
uit ene pakje is idd uit een pakje, en gewoon koken is gewoon koken. from scratch gebruik ik alleen als ik iets bak met losse ingredienten waar ik normaal een pakje zou hebben gebruikt.
Dat wel, maar een pak Koopmans mix voor appeltaart weer nietquote:Op donderdag 10 december 2009 00:22 schreef P.F het volgende:
[..]
Ok! En zelfrijzendbakmeel is dat wel of niet from scratch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |