abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75471379
Goedemorgen!

Ik ben blij om te horen dat ik zoveel indruk heb gemaakt, Laureline. .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  donderdag 10 december 2009 @ 07:57:09 #227
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_75471386
Merel, heel veel plezier in Rome (hoe lang blijf je weg eigenlijk?) en ik snap dat het vervelend is om alleen wakker te worden en weer alleen te gaan slapen.
ik heb afgelopen [s]weekend [/s jaar (:'))]een verjaardags-weekend gehouden en dat is een aanrader Vrijdagavond stappen met heel veel mensen (dat was mijn 'feestje' ) dronken maar happy en gelukkig naar huis en bed, 's ochtends te brak om ook maar 1 beweging te maken, toch eruit om te shoppen, want er kwamen 4 vriendinnetjes eten (en deze dag was mijn echte verjaardag) en nadat zij 's avonds geweest waren, ging ik maar al te graag naar bed met de restanten van mijn kater, om de volgende ochtend nog eens te gaan ontbijten in de bakkerswinkel met nog 2 beste vriendinnetjes. Superleuk weekend gehad toen

Edit: goooormorning, ik moet nog even wakkerworden hoor
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
  donderdag 10 december 2009 @ 07:58:59 #228
277802 _Calimero_
pi_75471393
oh en Kwaksel, je baksel ( ) ziet er bloody fantastic uit, zou er graag een stukje van bij de koffie willen
  donderdag 10 december 2009 @ 08:12:06 #229
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_75471477
Goeiemorgen .

Zo weer naar stage. Lastige klas. Zenuwachtig . Ik hoop dat ik ze aan het werk krijg / houd.
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 10 december 2009 @ 08:14:28 #230
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_75471496
quote:
Op donderdag 10 december 2009 07:55 schreef DevilsAndDust het volgende:

Ik ben blij om te horen dat ik zoveel indruk heb gemaakt, Laureline. .
.

Ik ken dat schoonmoederverhaal van Co ook nog niet! . Ik lees het wel als ik thuis kom vanmiddag .
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 10 december 2009 @ 08:15:54 #231
277802 _Calimero_
pi_75471504
quote:
Op donderdag 10 december 2009 08:12 schreef Viking84 het volgende:
Goeiemorgen .

Zo weer naar stage. Lastige klas. Zenuwachtig . Ik hoop dat ik ze aan het werk krijg / houd.
Jij kan dat!!
  donderdag 10 december 2009 @ 08:23:59 #232
277802 _Calimero_
pi_75471575
mijn hele kilo van gister die ik zwaarder was, is inmiddels gehalveerd tot een halve kilo, maar nog steeds niet terug op waar het was dus Ik snap er niks van. Nou ja, gelukkig vanavond twee uur lang spinnen en ook als het rustig aan doe, verbrand ik alsnog flink ermee

Plan dan maar:

O: koffie met mellk
O2: shake van brinta met banaan, jus en kwark of melk
t; 1 cracker of rijstwafel met pindakaas en peer
L: groente omelet
T: kwark denk ik
D: veul wokgroente, met sausje en misschien wat rijst
s; spinnen (2x)
T: kleine shake of nog wat kwark ofzo. Misschien wel een appel

voor mijn doen vrij weinig, dus hopelijk morgen weer terug op 61
pi_75471647
Ziet er goed uit zeg Kwak!

Merel veel plezier vandaag in Rome

Co een exschoonmoeder from hell? mijn schoonmoeke is ineens heel erg verandert sinds de geboorte van mn dochter. Van echt een supermens, 1 uit duizenden is ze verandert in iemand die zich geen houding weet te geven en rare dingen roept. Ze noemt mn kind varkentje en snapt niet dat ik dat niet leuk vind
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_75471919
Goedemorgen.

Planning voor vandaag Resultaat van gisteren:
O: kliekje boerenkool
L: kliek boerenkool
T: yoghurt met frambozen en bosbessen
D: onbekend koolraap, aardappeltaartjes

Planning voor vandaag:
O: witlofsalade met ei
L: salade van tomaten, mozzarella en zwarte olijven
T: yoghurt met frambozen en bosbessen
D: onbekend
  donderdag 10 december 2009 @ 08:48:40 #235
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_75471924
Die cinnamonrolls
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_75472323
Kwak, je cinnamon rolls zien er heerlijk uit

en dan te bedenken dat ik niet een brood in huis heb en niet fatsoenlijk kan ontbijten En mijn paper moet nog af.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_75472897
Goedemorgen!

Gisteravond was de opening van de tentoonstelling waar ik aan mee heb gewerkt, en het was leuk!! Het was erg druk, voornamelijk positieve reacties gehad, dus helemaal top! Vond het heel bijzonder dat alles waar we anderhalf jaar mee bezig zijn geweest, nu gewoon AF is... Daarna nog met mijn collega's uit eten geweest (en een delegatie vrienden van de verzamelaar waar we mee gewerkt hebben) en dat was ook erg leuk. Ik was pas om 1 uur thuis en ben ondertussen alweer een uurtje op t werk .

Merel, veel plezier in Rome!
Syrena, gecondoleerd.
Huup, fijn dat het bezoek aan de osteopaat positief was.

Verder weet ik niet meer waar ik op wilde reageren ...
Neem een kijkje in mijn vogelhuisje O+
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_75473271
Goedemorgen!

Heb wel bijgelezen, maar weet ook niet echt meer waar ik op wilde reageren, behalve:

Syrena: gecondoleerd.
Huup: fijn van de osteopaat, en jammer van je (ex-?)schoonmoeder .

Verder sterkte/succes voor alles waar het voor nodig is .

Moblo: is Huckleberry Finn echt leuk om te lezen? Ik vond vroeger de tv-serie (Tom Sawyer dan dus) altijd vreselijk leuk, maar de boeken hebben me nooit zo getrokken omdat het me toch sterk jongensverhalen leken.

Ik ben langzaamaan vreselijk zenuwachtig aan het worden, morgen statistiektentamen. Heb dit deel van statistiek vorig jaar niet gehaald, doe het dus voor de tweede keer. Vind het doodeng, hoewel ik dit jaar wél alles begrijp, in tegenstelling tot vorig jaar. Brr.

Lijstje:
O: vanilleyoghurt met muesli
L: weet nog niet, brood, salade of crackers + beleg
T: ligt aan L, waars. cracker + beleg
D: pasta bolognese
  donderdag 10 december 2009 @ 09:49:22 #239
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_75473317
zo, ik ben weer in de bieb aanbeland. Tis mistig hier man, ik kon nauwelijks 3 meter vooruit zien!

Op de fiets heb ik zitten fantaseren over het kerstdiner dat ik volgende week vrijdag geef, tijd om wat gerechten te bedenken!
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
  donderdag 10 december 2009 @ 09:51:17 #240
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_75473371
quote:
Op donderdag 10 december 2009 09:47 schreef PurePoisonPerfume het volgende:

Ik ben langzaamaan vreselijk zenuwachtig aan het worden, morgen statistiektentamen. Heb dit deel van statistiek vorig jaar niet gehaald, doe het dus voor de tweede keer. Vind het doodeng, hoewel ik dit jaar wél alles begrijp, in tegenstelling tot vorig jaar. Brr.

Lijstje:
O: vanilleyoghurt met muesli
L: weet nog niet, brood, salade of crackers + beleg
T: ligt aan L, waars. cracker + beleg
D: pasta bolognese
t komt wel goed PPP! Rustig, en logisch nadenken is het belangrijkste! En alle stappen die je maakt opschrijven en weergeven, dan komt alles goed!
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_75473575
quote:
Op donderdag 10 december 2009 09:51 schreef AKnynke het volgende:

[..]

t komt wel goed PPP! Rustig, en logisch nadenken is het belangrijkste! En alle stappen die je maakt opschrijven en weergeven, dan komt alles goed!
Dat probeer ik mezelf ook steeds te vertellen.

Ik wil dit jaar gewoon heel graag mijn Bachelor halen, dus dan moet ik dit vak wel hebben nu (er is nog wel een herkansing in januari, maar daar wil ik het niet op aan laten komen).
pi_75473623
PPP t is nog steeds mn schoonmoeder en hopelijk blijft ze dat nog heel lang.

Komt vast goed met dat tentamen joh! Als je de stof begrijpt heb je eigenlijk driekwart al gewonnen!
En driekwart is toch weer een 7.5 en das ruim voldoende
Nee serieus, komt goed, no stress, no worries. Gewoon je opgaven rustig lezen en je tijd nemen.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_75474812
Ben ik raar of vind ik die schoonmoeder from hell verhalen altijd heel interessant om te lezen?
pi_75474832
quote:
Op donderdag 10 december 2009 00:20 schreef loveli het volgende:
Op zoek naar een afrodisiac omdat je een gezellig avondje in het vooruitzicht hebt? Vergeet oesters, vergeet asperges, vergeet zelfs chocola. Wat je op tafel zet omdat bewezen is dat mannen er opgewonden van worden: versgebakken kaneelbroodjes.
http://www.lemondrop.com/(...)n-besides-breathing/

Kwak, recept please
van GOOP! ik heb t thuis liggen met metrische eenheden, dat zal ik later nog even posten.

http://goop.com/newsletter/54/Goop-Make-SIN-amon-Rolls.pdf

met plaatje de hele nieuwsbrief:
http://www.goop.com/newsletter/54/en/

note: de hoeveelheid deeg die je hier van krijgt maakt volgens mij genoeg voor twee bakvormen, want op t plaatje is t veel dunner (het wordt na het plakjes snijden nog twee keer zo groot...en dan met bakken ook nog rijzen!) of NL gist is beter dan amerikaanse gist, ik weet t niet.

in elk geval was t middelste rolletje nog niet gaar. die is ingestort. de rest was wel gaar, dus we eten alleen de buitenkant maar op dan

en verder:
-je hoeft niet met deeghaken in de weer. ik heb t met de hand gekneed (eerste fase met mixer is wel handig).
-de crumble werd bij gebrek aan keukenmachine een soort pasta (boter tot crumble snijden lukte niet dus maar gekneed tot pasta) maar die heb ik gewoon uitgesmeerd over het deeg. werkt ook.
-ik denk dat ik teveel melk had, ik moest best veel extra bloem toevoegen om te zorgen dat het niet te plakkerig bleef.
Kwak
pi_75474930
quote:
Op donderdag 10 december 2009 10:43 schreef shinydiscoball het volgende:
Ben ik raar of vind ik die schoonmoeder from hell verhalen altijd heel interessant om te lezen?
nee hoor heb ik ook.
Een soort morbide fascinatie

en hier trekt het vast nog wel bij als ze gewend is aan haar nieuwe oma-rol het is geen naar mens verder als persoon zeg maar. Dat scheelt enorm
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 10 december 2009 @ 11:29:21 #246
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_75476207
Haaai, nou lijstje dan maar...

Opstaan, 1 uur hometrainen (2 afleveringen draadstaal )
O: 2 volkorenboterhammen met 48+ kaas, beschuit jam, gekookt eitje met plakje achterham
T: bak yoghurt met mandarijn
L: ossestaartsoep met een boterham komijnkaas, beschuitjes hagelslag
T: appel
T: peer
D: Zuurkoolovenschotel
T:kaaschipjes
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_75476272
quote:
Op donderdag 10 december 2009 10:43 schreef shinydiscoball het volgende:
Ik ook

Die van mij (nou ja sort off) is eigenlijk heel grappig En ze ziet er gewoon goed uit met make-upjes en eigentijdse kleding. Best saai
pi_75476426
Ik heb een 8 voor mijn presentatie gehaald net

Ik kreeg inspiratie deels door sigme & de christelijke traditie En daarna zag ik een filmpje @ geenstijl over de Haagsche hogeschool zonder kerstbomen

Ze vond het heel logisch maar ook apart hoe ik van gezellige lichtjes waar ik zo van genoot, naar de haagsch hogeschool ging, naar de kerstboom als heidens gebruik, dat de christenen dat over hebben genomen in de heilige drie eenheid, waarom andere geloven dat niet doen, dat marrokko en iran etc. allemaal WEL kerstbomen hebben (met foto) om het nieuwe jaar te vieren, dat geert er uiteraard kamervragen over heeft en dat geert wilders met glimmende ballen je toe zou stralen in de hal: dat zou aanstootgevend zijn!

En ik had als e nige heel goed gebruik gemaakt van de pathos En het was zo van deze tijd en zo actueel
  donderdag 10 december 2009 @ 11:49:12 #249
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_75476897
P.F.
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_75477064
Leuk PF!

Mijn laatste ex schoonmoeder was heel lief...ik mis haar best een beetje...
haar zoon trouwens absoluut niet
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')