quote:Op donderdag 10 december 2009 07:55 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik ben blij om te horen dat ik zoveel indruk heb gemaakt, Laureline..
Jij kan dat!!quote:Op donderdag 10 december 2009 08:12 schreef Viking84 het volgende:
Goeiemorgen.
Zo weer naar stage. Lastige klas. Zenuwachtig. Ik hoop dat ik ze aan het werk krijg / houd.
t komt wel goed PPP! Rustig, en logisch nadenken is het belangrijkste! En alle stappen die je maakt opschrijven en weergeven, dan komt alles goed!quote:Op donderdag 10 december 2009 09:47 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Ik ben langzaamaan vreselijk zenuwachtig aan het worden, morgen statistiektentamen. Heb dit deel van statistiek vorig jaar niet gehaald, doe het dus voor de tweede keer. Vind het doodeng, hoewel ik dit jaar wél alles begrijp, in tegenstelling tot vorig jaar. Brr.
Lijstje:
O: vanilleyoghurt met muesli
L: weet nog niet, brood, salade of crackers + beleg
T: ligt aan L, waars. cracker + beleg
D: pasta bolognese
Dat probeer ik mezelf ook steeds te vertellen.quote:Op donderdag 10 december 2009 09:51 schreef AKnynke het volgende:
[..]
t komt wel goed PPP! Rustig, en logisch nadenken is het belangrijkste! En alle stappen die je maakt opschrijven en weergeven, dan komt alles goed!
van GOOP! ik heb t thuis liggen met metrische eenheden, dat zal ik later nog even posten.quote:Op donderdag 10 december 2009 00:20 schreef loveli het volgende:
Op zoek naar een afrodisiac omdat je een gezellig avondje in het vooruitzicht hebt? Vergeet oesters, vergeet asperges, vergeet zelfs chocola. Wat je op tafel zet omdat bewezen is dat mannen er opgewonden van worden: versgebakken kaneelbroodjes.
http://www.lemondrop.com/(...)n-besides-breathing/
Kwak, recept please![]()
nee hoor heb ik ook.quote:Op donderdag 10 december 2009 10:43 schreef shinydiscoball het volgende:
Ben ik raar of vind ik die schoonmoeder from hell verhalen altijd heel interessant om te lezen?
Ik ookquote:Op donderdag 10 december 2009 10:43 schreef shinydiscoball het volgende:
Ben ik raar of vind ik die schoonmoeder from hell verhalen altijd heel interessant om te lezen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |