abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 9 december 2009 @ 10:29:11 #1
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_75436975

Het vorige deel: Slank #892: met tentamenstress en ruzieschade

Voor wie is "Slank de herfst in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Dienstmededeling van Troel

De komende weken zal ik veel minder online zijn door vele ziekenhuisbezoekjes en aansluitend een bevalling en kraamtijd met waarschijnlijk een kraamverzorgster die me regelmatig van de pc vandaan zal schoppen om in bed te gaan liggen. Hierdoor kan ik niet garanderen dat je binnen zoveel dagen in het overzichtje staat. Het overzichtje is echter niet gekoppeld aan het invoeren van de gegevens, dus vul ondertussen al wel je gegevens in, zodat als ik achter de pc zit, je kan koppelen en je meteen met de meest recente gegevens in het lijstje staat. Bij het inloggen kun je in ieder geval voor jezelf zien wat je ingevuld hebt.

(ik hoop dat ik het een beetje duidelijk opgeschreven heb )

Verder een kleine tip: zet in het onderwerp van de PM of het gaat om de DIEETCLUB of SLANK, zodat daar geen twijfel over is, waardoor het nog langer kan duren. Mocht het echt ontzettend lang duren, stuur dan rustig nog een keer een PM.

Einde dienstmededeling

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! Ozzurwais wie must kill joe !!
De OP is hier te vinden.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_75436990
!
Ja doei.
  woensdag 9 december 2009 @ 10:34:59 #3
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_75437122
Sorry Mo
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_75437130
ach, ik weet dat het waar is
Ja doei.
  woensdag 9 december 2009 @ 10:39:05 #5
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_75437263
Lol die TT .
En ik vind het wel heel herkenbaar, want ik was ook zo . Studeren doe toch (ook) voor de lol? Geweldig dan dat je er zoveel plezier aan beleeft!
Niet meer actief op Fok!
pi_75437298
Merel!!
  woensdag 9 december 2009 @ 10:42:58 #7
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_75437393
quote:
Op woensdag 9 december 2009 10:40 schreef conleche het volgende:
Merel!!
[ afbeelding ]
Nee, dan deze:

.
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 9 december 2009 @ 10:44:07 #8
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_75437431
quote:
Op woensdag 9 december 2009 10:39 schreef Viking84 het volgende:
Lol die TT .
En ik vind het wel heel herkenbaar, want ik was ook zo . Studeren doe toch (ook) voor de lol? Geweldig dan dat je er zoveel plezier aan beleeft!
Ik doe momenteel ook een opleiding voor mijn werk, maar ik vertoon weer het altijd en eeuwige uitstelgedrag. Huiswerk doen vind ik echt heel erg vervelend . Ik ben niet zo'n studiehoofd geloof ik .
pi_75437459
Hallo.
  woensdag 9 december 2009 @ 10:48:04 #10
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_75437549
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
pi_75437680
Jeej, ik kom precies op tijd voor een tvp in het nieuwe topic!

Merel jarig? Gefeliciteerd!
Are you pondering what I'm pondering?
  woensdag 9 december 2009 @ 11:05:09 #12
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_75438173
tvp...
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_75438187
quote:
Op woensdag 9 december 2009 10:42 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Nee, dan deze:

[ afbeelding ]

.
Somehow denk ik dat Merel mijn plaatje meer apprecieert.

Jouw beurt komt nog wel!
  woensdag 9 december 2009 @ 11:06:17 #14
331 Merel
Be here now.
pi_75438206
Het plaatje van Vik kan ik niet zien op m'n werk, maar ik kan me er wel iets bij voorstellen

Bedankt voor alle felicitaties!
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  woensdag 9 december 2009 @ 11:07:06 #15
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_75438236
quote:
Op woensdag 9 december 2009 11:05 schreef conleche het volgende:

[..]

Somehow denk ik dat Merel mijn plaatje meer apprecieert.

Jouw beurt komt nog wel!
De 21e januari . Maar dan wil ik niet dit plaatje, want dat is dan niet origineel meer .
Niet meer actief op Fok!
pi_75438280

gefeli Merel!

MoBlo heel herkenbaar maar ik ben dan ook wel een rasnerd dus ik weet niet of je daarmee geholpen bent
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_75438288
quote:
Op woensdag 9 december 2009 11:07 schreef Viking84 het volgende:

[..]

De 21e januari . Maar dan wil ik niet dit plaatje, want dat is dan niet origineel meer .
Ik vind dit ook een zeer ordinaire mevrouw. Ik zal vanaf nu op zoek gaan naar het mooiste, lekkerste vrouwenplaatje dat er bestaat!
pi_75438309
Gefeli Merel!
  woensdag 9 december 2009 @ 11:11:14 #19
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_75438401
quote:
Op woensdag 9 december 2009 11:08 schreef huuphuup het volgende:

gefeli Merel!

MoBlo heel herkenbaar maar ik ben dan ook wel een rasnerd dus ik weet niet of je daarmee geholpen bent
hier nog zo'n nerd. Zo erg dat ik vrijwillig bijles geef in statistiek..
pi_75438657
ik ben een nieuwgeboren nerd heerlijk vind ik het
Ja doei.
pi_75438831
Nog een nerd hier. Ik vond statistiek zelfs leuk, en ik heb bijles wiskunde gegeven.

Bij ons ook geen kerstboom vanwege plaatsgebrek, maar ik vind die van Laureline wel prachtig!
Ik heb wel van de Sint deze gekregen en daar zitten nu kerstballen in:
pi_75439281
Ik ben ook een nerd. Ik werk zelfs op een middelbare school en vind het leuk .

Goeiemorgen. Uitslapen is fijn, maar nu is mn ochtend weg (en biljk ik 's middags ook afspraken te hebben). Daar gaat mn dag.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_75439283
Goh, ik zie nu in het vorige topic dat Laureline ook eindelijk haar langverwachte e-mail heeft gehad. Da's toevallig, ik had ook eindelijk gisteravond een mailtje waar ik al een week voor zat te F5'en!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Anyway, waar ik eigenlijk voor kwam: lijstjes!
Die van gisteren begon goed maar eindigde minder mooi, o.a. omdat mijn vader ineens met een hele vlaai thuiskwam.
O: 2 sneetjes brood, 1x pindakaas en 1x gebakken pastei
T: koffie met melk
L: 1 snee brood met brie, 1 snee met cervelaat
T: appel
D: gewokte vegablokjes en veel wokgroente met zilvervliesrijst
T: magere vlaflip (ideetje van m'n moeder, 0% vet-vla en magere yoghurt met light-siroop )
T: stuk aardbeienvlaai
T: glaasje witte wijn
T: 2 handjes chips

Vandaag:
O: 1 snee brood met brie, 1 met cervelaat, koffie met melk
L: cappuccino en een broodje met iets gezonds
T: fruit
D: geen idee, eten bij schoonouders
T: koffie met melk, wijntje
pi_75439394
quote:
Op woensdag 9 december 2009 09:46 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Dat is wel erg kort door de bocht. Ik weet het niet 100% zeker, maar ik denk dat de geboorte van Jezus wel wat eerder gevierd werd al, voordat de christenen de nieuwe orde waren. Dit was namelijk pas rond 400 n.Chr... Ik denk eerder dat ze een dag kozen die niet direct nieuwe vervolgingen zouden uitlokken, want de eerste paar honderd jaar waren mensen die openlijk christen waren, hun leven niet zeker. Op deze manier konden ze net doen alsof ze een heidens feest meevierden ipv hun eigen christelijke feest.... Later kwam het ze idd wel goed uit. Wat gebruiken uit andere godsdiensten overnemen om minder weerstand te genereren. Sorry, enigzsins beroepsdeformatie
klopt, alhoewel de Christenen rond 400 na Chr nog niet overal aan de macht waren....

Blegh. Ben nog steeds niet helemaal lekker.

Merel, gefeliciteerd!
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_75439573
Ach, aardbeienvlaai op zijn tijd is geen ramp.
Elke dag brie en cervelaat lijkt me een groter probleem.

Wat was die pastei ook alweer?
Kan me alleen nog herinneren dat ik het eerder heb gevraagd maar ik weet het niet meer.
pi_75439636
Hi hier nog een nerd al weet ik het wel wat meer binnen de perken te houden dan Moblo geloof ik
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
  woensdag 9 december 2009 @ 11:52:00 #27
277802 _Calimero_
pi_75440005
Ik ben geen nerd, hoewel ik mijn studie wel superleuk vind, maar ik vind altijd zoveel leuk dat er nog zoveel andere dingen zijn dan studeren

Ik was ineens een kilo zwaarder vanochtend terwijl ik me gister - op 1 rijstwafel chocoladepasta na- keurig aan mijn lijstje heb gehouden.

Vandaag balansen dan maar
O: 4x rijstwafel met peer/pindakaas
L: mega bak kwark
T: shake van brinta, banaan, jus en melk of kwark
T: groente of fruit bij trek
D: nog onbekend
pi_75440174
Hulp nodig met voicemail even de TS geholpen
Ja doei.
pi_75440177
quote:
Op woensdag 9 december 2009 11:52 schreef _Calimero_ het volgende:
Ik ben geen nerd, hoewel ik mijn studie wel superleuk vind, maar ik vind altijd zoveel leuk dat er nog zoveel andere dingen zijn dan studeren

Ik was ineens een kilo zwaarder vanochtend terwijl ik me gister - op 1 rijstwafel chocoladepasta na- keurig aan mijn lijstje heb gehouden.

Vandaag balansen dan maar
O: 4x rijstwafel met peer/pindakaas
L: mega bak kwark
T: shake van brinta, banaan, jus en melk of kwark
T: groente of fruit bij trek
D: nog onbekend
Heb je gisteren zouter gegeten dan normaal? Een kilo kom je nl. niet zo maar aan. Zal wel grotendeels vocht zijn! Als je gisteren netjes hebt gegeten, moet je niet balansen nu. Mind the spaarstand!!
pi_75440276

Ja doei.
pi_75440353
quote:
Op woensdag 9 december 2009 11:56 schreef motorbloempje het volgende:
Hulp nodig met voicemail even de TS geholpen

Hee Mo, jij hebt een goede stem. Als ik jou was zou ik me inschrijven bij zo'n stemmenbureau. Wie weet word je wel gevraagd voor het inspreken van reclames en zo. Een vriend van mij doet dat ook en verdient er best veel geld mee.
  woensdag 9 december 2009 @ 12:00:53 #32
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_75440381
quote:
Op woensdag 9 december 2009 11:52 schreef _Calimero_ het volgende:

Wat schrikken! Raar! Maar dat kan natuurlijk nooit, dus idd niet gaan balansen. Dikke kans dat 'ie er morgen weer af is .
Niet meer actief op Fok!
pi_75440386
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 23:00 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Ik had geen idee dat je het ook zo kan lezen . Dacht dat het wel duidelijk was dat het de heidenen waren waarvan de feestdagen afgenomen zouden worden (de christenen waren de nieuwe orde en konden zelf verzinnen hoeveel en wanneer ze feestdagen wilden houden, daar kan je niets van afpakken). En nu hoop ik dat ik in mn essay duidelijker ben anders snapt de docent straks ook niet wat ik loop te blaten .

neeneenee sorry, dat bedoelde ik ook niet.

de andere lezing is:
dat de christene het niet zo leuk vinden om de feestdagen van de heidenen af te pakken.

dat lazen de meeste mensen erin
Kwak
  woensdag 9 december 2009 @ 12:01:48 #34
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_75440414
quote:
Op woensdag 9 december 2009 12:00 schreef conleche het volgende:

[..]

Hee Mo, jij hebt een goede stem. Als ik jou was zou ik me inschrijven bij zo'n stemmenbureau. Wie weet word je wel gevraagd voor het inspreken van reclames en zo. Een vriend van mij doet dat ook en verdient er best veel geld mee.
Had je dat niet al eerder gezegd?

En heeft PF zich inmiddels al aangemeld bij een handmodellenbureau? .
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 9 december 2009 @ 12:01:48 #35
277802 _Calimero_
pi_75440415
quote:
Op woensdag 9 december 2009 11:56 schreef conleche het volgende:

[..]

Heb je gisteren zouter gegeten dan normaal? Een kilo kom je nl. niet zo maar aan. Zal wel grotendeels vocht zijn! Als je gisteren netjes hebt gegeten, moet je niet balansen nu. Mind the spaarstand!!
Ik had burrito's fajita's ofzo van die kruidenmix met kip, paprika en champignons en dat met wat sour cream op een burrito gegeten. Afgelopen dagen was mijn diner meer in de richting van een blikje tonijn en een berg groente, dus geheel zout/kruidenloos.
Maar een héle kilo (oh en ik had ook niet gesport gister, normaal wel op dinsdag)

Maar de spaarstand zal vast wel niet na 1 dag al komen toch
Vandaag toch maar even zo, morgen weer normaal. Zaterdag tha dress namelijk, en ik heb een probleem als de rits niet meer dichtgaat
pi_75440431
quote:
Op woensdag 9 december 2009 12:00 schreef conleche het volgende:

[..]

Heb van Greys ooit een adresje gekregen. Wellicht als ik het wat minder druk heb dat ik er eens naar ga kijken lijkt me wel grappig om te doen
Ja doei.
pi_75440440
oh en goeiemorgen. ja morgen. ben gisteren om elf uur mn bed in gegaan. half uurtje gelezen nog want ik kon niet slapen. vanochtend werd ik om half elf wakker. dwars door de wekker heen geslapen.

en nu nog zit er een mega waas in mn hoofd waardoor ik niet kan concentreren en steeds moet gapen.

Kwak
  woensdag 9 december 2009 @ 12:03:09 #38
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_75440473
quote:
Op woensdag 9 december 2009 12:01 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

neeneenee sorry, dat bedoelde ik ook niet.

de andere lezing is:
dat de christene het niet zo leuk vinden om de feestdagen van de heidenen af te pakken.

dat lazen de meeste mensen erin
Het is toch een heel bijzondere constructie, eigenlijk, want de antecedent mist. Maar omdat het stukje van PF vanuit het perspectief van de christenen werd geschreven en Chico daarop reageerde, lees je 'ze' automatisch als 'de christenen' . Ik iig!
Niet meer actief op Fok!
pi_75440481
quote:
Op woensdag 9 december 2009 12:01 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Had je dat niet al eerder gezegd?

En heeft PF zich inmiddels al aangemeld bij een handmodellenbureau? .
Ik geloof eerder dat ik dat van die handen heb gezegd. Weet niet meer zeker, though.......
  woensdag 9 december 2009 @ 12:04:17 #40
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_75440516
quote:
Op woensdag 9 december 2009 12:03 schreef conleche het volgende:

[..]

Ik geloof eerder dat ik dat van die handen heb gezegd. Weet niet meer zeker, though.......
Nee, volgens mij zei loveli dat van de handen .
Niet meer actief op Fok!
pi_75440651
quote:
Op woensdag 9 december 2009 12:04 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Nee, volgens mij zei loveli dat van de handen .
Hmmmmmmmz....................ik weet het niet meer. Ik vind het ook niet belangrijk genoeg om op te gaan zoeken.

Zit nl. 10 kilo was op te vouwen.........waarvan de helft eigenlijk gestreken zou moeten worden, maar ik heb besloten dat gekreukt het nieuwe zwart is!
pi_75440729
Hoooooooooooooooooooooi.
Wij krijgen zometeen TAART. Van het werk. Omdat we de beste hogeschool zijn uit de keuzegids.
Ik denk nog steeds dat ze dat verkeerd begrepen hebben (en met mij veel studenten) maar goed, TAART
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_75440758
quote:
Op woensdag 9 december 2009 12:07 schreef conleche het volgende:

[..]

Hmmmmmmmz....................ik weet het niet meer. Ik vind het ook niet belangrijk genoeg om op te gaan zoeken.

Zit nl. 10 kilo was op te vouwen.........waarvan de helft eigenlijk gestreken zou moeten worden, maar ik heb besloten dat gekreukt het nieuwe zwart is!
Zalig Vouwen & strijken behalve overhemden.
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_75440785
quote:
Op woensdag 9 december 2009 11:41 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Ach, aardbeienvlaai op zijn tijd is geen ramp.
Elke dag brie en cervelaat lijkt me een groter probleem.

Wat was die pastei ook alweer?
Kan me alleen nog herinneren dat ik het eerder heb gevraagd maar ik weet het niet meer.
I know, I know. Ik ben bij m'n ouders en er was niet echt veel in huis. Vanaf nu is er wel ook achterham. Aan de andere kant, da's misschien 50kcal meer dan mager beleg, daar ga je ook niet dood van.
pi_75440954
Gebakken pastei is iig veel vet Net zoals leverkaas/leverpastei.
pi_75440989
Lindsey Lovehandle
pi_75441350
Ja doei.
pi_75441524
quote:
Op woensdag 9 december 2009 12:07 schreef conleche het volgende:

[..]

ik doe met je mee! kom maar op met die kreukels.

Plan voor vandaag:

O: 1 boterham kaas, 1 rookvlees
T: meringue
L: 2 boterhammen, wsl met rookvlees
T: mandarijntje
T: schaaltje yoghurt
T: nog een mandarijntje
D: soep tikka met naanbrood (we eten pas tegen 8en)
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_75441607
Strijken sucks Ik ga binnenkort maar weer eens een stapel naar de strijkdienst brengen
pi_75441727
Edit: dubbel
pi_75441742
ik strijken maar ik heb geen strijkijzer/strijkplank en ook geen ruimte om ze op te bergen dus koop ik alleen kleren die niet gestreken hoeven te worden
pi_75442220
quote:
Op woensdag 9 december 2009 12:41 schreef Blurred86 het volgende:
ik strijken maar ik heb geen strijkijzer/strijkplank en ook geen ruimte om ze op te bergen dus koop ik alleen kleren die niet gestreken hoeven te worden
toen ik nog op 9m2 zat had ik zo'n tafelstrijkplankje van Ikea. Dat was ideaal, kon je opgeklapt in je kast hangen, nam nauwelijks ruimte in. Strijkijzer bovenop de kast et voila

Tegenwoordig heb ik een wasdroger met anti-kreukprogramma en dat werkt als een trein [sub]moet je het wel daarna gelijk opvouwen, dat dan weer wel...)

[ Bericht 3% gewijzigd door huuphuup op 09-12-2009 13:01:10 ]
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_75442223
Mijn lijst voor vandaag:
O: bak magere yoghurt met een beetje limoensiroop
T: taaitaai (best veel )
T: appeltje
L: 2 bruine bolletjes met wortelsalade-meuk
T: handje paranoten
T: avocado
S: spinnen. Dat wordt lachen, ik heb al drie dagen onverklaarbare spierpijn in m'n benen.
D: iets van groente, snelle hap.

Mijn lijst van gisteren, met veel taaitaai en een half pond drop, laat ik maar achterwege
pi_75442465
Goedemiddag !

Ben al de hele dag aan de studie, kom me dus ook maar even snel melden hier. Zag wel dat merel jarig is, feli!

Lijstje:
O: vanilleyoghurt met muesli
L: vier boterhammen met kaas (hoe nederlands - ik heb behoefte aan carbs door het studeren)
D: bami met groentepakket en een stukje vis
pi_75442475
dude... ik ben alweer 3 ons lichter vandaag... 2,5 kilo in 10 dagen... hmmmmm vreemd...

nou ja, mooi meegenomen dan maar.

lijstje (exemplary voor de afgelopen week, alleen eet ik meestal s ochtends wel cruesli en steeds ander beleg... incl. snack/snoep, dus ik snap niet zo goed waarom ik afval...):
o- vruchtensap
t- (half uur na o, 1,5 uur na wakker worden) boterham met ham
l- twee volkoren boterhammen met ham
t- twee volkoren boterhammen met ham
t- halve winterpeen
d- zakje wortelrauwkost, gebakken aardappeltjes, vissticks uit de oven
t- bakje chips
Kwak
pi_75442537
quote:
Op woensdag 9 december 2009 13:00 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Goedemiddag !

Ben al de hele dag aan de studie, kom me dus ook maar even snel melden hier. Zag wel dat merel jarig is, feli!

Lijstje:
O: vanilleyoghurt met muesli
L: vier boterhammen met kaas (hoe nederlands - ik heb behoefte aan carbs door het studeren)
D: bami met groentepakket en een stukje vis
kun je daarop studeren?

als ik echt moet studeren eet ik echt de hele dag door ik heb echt een constante energietoevoer nodig dan

Kwak fijn! geen vragen stellen hahaha gewoon blij mee zijn.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_75442625
quote:
Op woensdag 9 december 2009 13:02 schreef huuphuup het volgende:

[..]

kun je daarop studeren?

als ik echt moet studeren eet ik echt de hele dag door ik heb echt een constante energietoevoer nodig dan

Kwak fijn! geen vragen stellen hahaha gewoon blij mee zijn.
Haha, ik hoor dat wel vaker idd van medestudenten. Ik heb meer een constante theevoorraad nodig . Er staat hier nog wel een trommel kerstkoekjes in geval van nood, maar ik blijf er al drie dagen vanaf !
pi_75442650
ohja merel is jarig!!

wieuw!! hoeraaaaaaaaa
ook al vond je t zelf niet zo leuk zag ik...

Kwak
pi_75442838
Mijn kerstboom:

Detail:
pi_75442999
quote:
Op woensdag 9 december 2009 13:04 schreef PurePoisonPerfume het volgende:

[..]

Haha, ik hoor dat wel vaker idd van medestudenten. Ik heb meer een constante theevoorraad nodig . Er staat hier nog wel een trommel kerstkoekjes in geval van nood, maar ik blijf er al drie dagen vanaf !
ghehe ja thee heb ik inderdaad ook nodig. En cola en water enzo
je concentratievermogen schijnt al flink achteruit te gaan als je een half uur niets drinkt ofzo. Drinken tijdens studeren is echt heel belangrijk. En tijdens je tentamen maken helemaal!

mooie boom Ewelina!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_75443059
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 22:33 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Die abs faken klinkt wel goed
Maar dove sunshine heb ik volgens mij ooit eens geprobeert en toen was ik bruin gevlekt

Met dank aan loveli
pi_75443195
quote:
Op woensdag 9 december 2009 10:40 schreef conleche het volgende:
Merel!!
[ afbeelding ]
Waarom zijn mannenbovenbenen altijd zo dik ?
pi_75443723
Merel!!! Feli !!!!!
pi_75443852
TVP!
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
  woensdag 9 december 2009 @ 13:47:21 #65
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_75444116
quote:
Op woensdag 9 december 2009 13:21 schreef P.F het volgende:

[..]

Wat is dat nou weer voor onzin! . Mannenbovenbenen zijn over het algemeen dunner dan die van vrouwen, hoor .
Niet meer actief op Fok!
pi_75444157
quote:
Op woensdag 9 december 2009 13:47 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Wat is dat nou weer voor onzin! . Mannenbovenbenen zijn over het algemeen dunner dan die van vrouwen, hoor .
dat dus! Ookal is Mr.Mo wat gezetter dan ik, hij heeft naar verhouding hele dunne benen! Ook zijn bovenbenen zijn echt superslank!
Ja doei.
pi_75444302
quote:
Op woensdag 9 december 2009 13:47 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Dat. Vrouwen hebben gewoon bredere heupen en dan zijn de benen automatisch wat dikker....

De meneer op het plaatje heeft denk ik erg goed ontwikkelde beenspieren.
  woensdag 9 december 2009 @ 13:55:45 #68
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_75444435
quote:
Op woensdag 9 december 2009 13:52 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Dat. Vrouwen hebben gewoon bredere heupen en dan zijn de benen automatisch wat dikker....

De meneer op het plaatje heeft denk ik erg goed ontwikkelde beenspieren.
En hij ligt, dus dan lijken je benen ook dikker.
Niet meer actief op Fok!
  Vis een optie? woensdag 9 december 2009 @ 13:57:06 #69
70532 loveli
N
pi_75444492
Squatten FTW! Het hangt er een beetje vanaf of je een appel- of peerfiguur hebt. Ik ken genoeg mannen met dikke benen.
crap in = crap out
  woensdag 9 december 2009 @ 13:57:17 #70
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_75444502
Haaai.
Druk bezig met bovenverdieping schoon te maken.
Zo ook nog de kerstboom opzetten, goudkleurig, hoe burgelijkj?

Lijst:
O: boterham sandwichspread, boterham 48+ kaas, beschuit jam
T: mandarijn
L: boterham 48+ kaas, beschuit jam, gekookt ei
T: grote granny smith
T: tomaatjes
D:? mager vlees met groente
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_75444518
quote:
Op woensdag 9 december 2009 13:21 schreef P.F het volgende:

[..]

En die kontmeneer heeft hele gespierde benen en die lijken zo fors, omdat als je ligt alles wat aan de voorkant zit opzij wordt gedrukt. Of zo. Over het algemeen hebben de meeste mannen idd slankere benen dan vrouwen. Waardoor een eventueel aanwezige (bier)buik nóg meer opvalt. Gnagnagnagnork.
pi_75444592
quote:
Op woensdag 9 december 2009 13:57 schreef conleche het volgende:

[..]. Gnagnagnagnork.
pi_75444843
quote:

[..]

En die kontmeneer heeft hele gespierde benen en die lijken zo fors, omdat als je ligt alles wat aan de voorkant zit opzij wordt gedrukt. Of zo. Over het algemeen hebben de meeste mannen idd slankere benen dan vrouwen. Waardoor een eventueel aanwezige (bier)buik nóg meer opvalt. Gnagnagnagnork.
das in mijn geval ook zo
ik heb in verhouding erg dunne benen, waardoor mn blubberbuik nog eens extra opvalt

Mn lief heeft korte stevige pootjes haha. Hij heeft de (boven)benen en billen van zn moeder geloof ik. En als ik de korte spekbeentjes van mn dochter zo eens bekijk heeft ze niet mijn benen...

(_O- @ gnagnagnork )

maar die meneer heeft gewoon schaatsbenen
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 9 december 2009 @ 14:06:32 #74
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_75444860
Lijstje voor vandaag:

O: banaan en appel door de yoghurt met muesli en rozijnen
T: mandarijntje
T: stuk taaitaai
L: 2 boterhammen met kip, bakje yoghurt en banaan
T: banaan
T: mandarijnen
T: pecannoten
D: zuurkoolstamppot met rookworst en spekjes
T: stukje chocola?

beetje veel bananen, maar goed, die vullen tenminste!
pi_75445173
AKnynke: zei jij nou laatst dat je 'artisan bread in 5 minutes a day' ging doen? Bevalt dat? En kost het je echt maar 5 minuten per dag (kan het me eigenlijk niet voorstellen)? Ik zou zo graag iedere dag zelfgebakken brood eten
  woensdag 9 december 2009 @ 14:18:35 #76
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_75445374
quote:
Op woensdag 9 december 2009 14:14 schreef Blurred86 het volgende:
AKnynke: zei jij nou laatst dat je 'artisan bread in 5 minutes a day' ging doen? Bevalt dat? En kost het je echt maar 5 minuten per dag (kan het me eigenlijk niet voorstellen)? Ik zou zo graag iedere dag zelfgebakken brood eten
ik heb het in m'n koelkast gehad, ja! K heb het boek besteld, volgens mij komt het vandaag binnen. T kost echt geen tijd. Je moet het deeg even maken (plakkerig!) laten rijzen, en vervolgens in de koelkast zetten. Als je brood wil bakken haal je een stuk eruit, laat je het 40 minuten staan, half uur in de oven en klaar.

Mijn brood werd niet zo hoog, maar misschien deed ik wel iets fout. Het smaakte wel lekker. Ben van plan om weer een batch in de koelkast te zetten vanavond!
pi_75445387
quote:

[..]

Aaah. Ja mijn vriendje heeft dus ook zo een kont en zulke benen dus ik vroeg het mij af Hij wist ook niet waarom hij dat heeft
pi_75445460
quote:
Op woensdag 9 december 2009 14:06 schreef huuphuup het volgende:

[..]

das in mijn geval ook zo
ik heb in verhouding erg dunne benen, waardoor mn blubberbuik nog eens extra opvalt

Mn lief heeft korte stevige pootjes haha. Hij heeft de (boven)benen en billen van zn moeder geloof ik. En als ik de korte spekbeentjes van mn dochter zo eens bekijk heeft ze niet mijn benen...

(_O- @ gnagnagnork )

maar die meneer heeft gewoon schaatsbenen
Ik heb de lange benen van mijn vader (die ook een dikke buik heeft ) mijn moeder heeft korte benen en een breed figuur, mijn broertje ook

Mijn benen zijn echt veeel langer dan die van hem En hij is 1.85 of zo
pi_75446874
Word. Anders sloop je mijn document als ik net de laatste wijzigingen wil maken.
pi_75446967
Ja doei.
pi_75447332
Word.
Sorry Chico, gesloopte documenten zijn

Ik ben narrig vandaag. Ben bezig met de videocollectie, heb drie keer aan mijn collega gevraagd of ze die gesaneerd heeft. JAAHAA. Nou nee dus. Ik heb al zeker 10 vhs-banden weggeflikkerd uit 1987 (en ouder!) omdat ze ontzettend gedateerd waren qua onderwerp (om maar te zwijgen over de kleding en de kapsels OMG)

Ik ga ook niet meer netjes vragen of het weg mag, ik haal het uit het systeem en het gaat direct de prullie in
pi_75447562
quote:
Op woensdag 9 december 2009 15:05 schreef Syrena het volgende:
Word.
Sorry Chico, gesloopte documenten zijn
Ja echt wel . Hij kan niet meer openen, kon niet meer hersteld worden en eigenlijk was ik alles kwijt geweest . Daar gaat een paar dagen werk, in 1 klap weg. Leuk joh.
pi_75447576
maar da's idd verder mooi kut
Ja doei.
pi_75447647
teeveepee.. Vanavond wokken + sushi eten
pi_75447732
quote:
Op woensdag 9 december 2009 15:11 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Ja echt wel . Hij kan niet meer openen, kon niet meer hersteld worden en eigenlijk was ik alles kwijt geweest . Daar gaat een paar dagen werk, in 1 klap weg. Leuk joh.
Eigenlijk was je het kwijt geweest, maar niet echt?
pi_75447828
quote:
Op woensdag 9 december 2009 15:15 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Eigenlijk was je het kwijt geweest, maar niet echt?
Ik had het gisteravond omgezet naar pdf. Nieuw speeltje deze week: wordfiles printen als pdf. Dus dat is een geluk bij een ongeluk, ik ben het niet echt kwijt . Normaal doe ik dat nooit. Dan was ik dus wel echt alles kwijt geweest.
pi_75447866
Chico, het moet ook nog gewoon in je tempfiles staan als het goed is.
pi_75447897
quote:
Op woensdag 9 december 2009 15:18 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Ik had het gisteravond omgezet naar pdf. Nieuw speeltje deze week: wordfiles printen als pdf. Dus dat is een geluk bij een ongeluk, ik ben het niet echt kwijt . Normaal doe ik dat nooit. Dan was ik dus wel echt alles kwijt geweest.
Oh, da's inderdaad een geluk zeg!
pi_75448053
quote:
Op woensdag 9 december 2009 15:19 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Chico, het moet ook nog gewoon in je tempfiles staan als het goed is.
Waar vind ik die?
pi_75448235
quote:
Op woensdag 9 december 2009 15:25 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Waar vind ik die?
Zoeken op wrd in "C:\Documents and Settings\jouw accountnaam\Local Settings\Temp\"
De .doc-bestanden doen het waarschijnlijk niet, maar de .tmp-bestanden kun je rechtsklikken en openen met Word.
pi_75448624
quote:
Op woensdag 9 december 2009 15:29 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

Zoeken op wrd in "C:\Documents and Settings\jouw accountnaam\Local Settings\Temp"
De .doc-bestanden doen het waarschijnlijk niet, maar de .tmp-bestanden kun je rechtsklikken en openen met Word.
En als de map Documents and Settings niet bestaat?
pi_75448710
quote:
Op woensdag 9 december 2009 15:41 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Die moet bestaan, als je Windows hebt tenminste. Je komt er ook als je bijv. naar Mijn Documenten gaat. Het zit wel op de schijf waar WIndows op staat, misschien is dat bij jou niet C?

-edit- VMW heeft er zo te zien meer verstand van.
pi_75448724
quote:
Op woensdag 9 december 2009 15:41 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Bestaat wel, maar is onzichtbaar.
Je kunt in verkenner "C:\Documents and Settings\jouw accountnaam\Local Settings\Temp\" intypen in de adresbalk als zoeklocatie.
Anders kun je in verkenner bovenin naar extra - mapopties gaan en in het tabblad weergave een vinkje zetten bij "verborgen bestanden weergeven" of iets dergelijks. (Let wel op dat je niet "verborgen systeembestanden" weergeeft, want die zou je dan per ongeluk kunnen verwijderen en dat is niet fijn).
pi_75448995
quote:
Op woensdag 9 december 2009 15:44 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

Bestaat wel, maar is onzichtbaar.
Je kunt in verkenner "C:\Documents and Settings\jouw accountnaam\Local Settings\Temp" intypen in de adresbalk als zoeklocatie.
Anders kun je in verkenner bovenin naar extra - mapopties gaan en in het tabblad weergave een vinkje zetten bij "verborgen bestanden weergeven" of iets dergelijks. (Let wel op dat je niet "verborgen systeembestanden" weergeeft, want die kun je dan per ongeluk kunnen verwijderen en dat is niet fijn).
Verborgen bestanden zichtbaar maken heb ik al aan staan . Maar map gevonden, via verkenner. Helaas, er zaten maar 2 wrd files in, van een halfjaar geleden. Toch bedankt voor de moeite!
pi_75449731
quote:
Op woensdag 9 december 2009 13:17 schreef P.F het volgende:

[..]

Met dank aan loveli
Thanks
pi_75449740
Oh, jammer Chico.

Je kunt nog proberen om Word af te sluiten en vervolgens normal.dot (in C:\Documents and Settings\jouw accountnaam\Application Data\Microsoft\Sjablonen) te hernoemen naar abnormal.dot en het wordbestand vervolgens opnieuw te openen. Kan zijn dat het dan weer hersteld is.
  woensdag 9 december 2009 @ 16:45:34 #97
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_75450892
Echt ongelooflijk gisteren..
Iedereen feliciteerde mijn zus en mij liepen ze gewoon voorbij, op zoek naar......mij
Heb echt zoveel complimenten gehad dat ik nu naast mijn schoenen moet gaan lopen maar ik zie nog steeds de minpunten... Pffffffffffff, waarom kan iemand zichzelf niet helemaal accepteren??

Straks lekker bloemkool, spinazie, en een gegrild kalkoenfilet met gegrilde ui... Njammie
Net een kommetje kaaschipjes gehad (chipito's ofzo) echt zo lekker.
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_75450954
uniek!

komt allemaal goed denk ik
Ja doei.
pi_75451000
Ik heb een wortel liggen Van werk naar huis maar eens bedenken wat ik ermee ga doen.

OF

Pannenkoekjes met banaan. Want ik ben nog steeds een beetje zielig en inmiddels is de papa van vriendin overleden (had een smsje). Arme man, drie jaar lijdensweg, wat een kloteziekte is 't toch.
pi_75451134
Wortelpannenkoek?

Wat klote Syrena! Sterkte..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')