Ik doe momenteel ook een opleiding voor mijn werk, maar ik vertoon weer het altijd en eeuwige uitstelgedrag. Huiswerk doen vind ik echt heel erg vervelendquote:Op woensdag 9 december 2009 10:39 schreef Viking84 het volgende:
Lol die TT.
En ik vind het wel heel herkenbaar, want ik was ook zo. Studeren doe toch (ook) voor de lol? Geweldig dan dat je er zoveel plezier aan beleeft!
De 21e januariquote:Op woensdag 9 december 2009 11:05 schreef conleche het volgende:
[..]
Somehow denk ik dat Merel mijn plaatje meer apprecieert.![]()
Jouw beurt komt nog wel!
Ik vind dit ook een zeer ordinaire mevrouw. Ik zal vanaf nu op zoek gaan naar het mooiste, lekkerste vrouwenplaatje dat er bestaat!quote:Op woensdag 9 december 2009 11:07 schreef Viking84 het volgende:
[..]
De 21e januari. Maar dan wil ik niet dit plaatje, want dat is dan niet origineel meer
.
hier nog zo'n nerd. Zo erg dat ik vrijwillig bijles geef in statistiek..quote:Op woensdag 9 december 2009 11:08 schreef huuphuup het volgende:
gefeli Merel!
MoBlo heel herkenbaarmaar ik ben dan ook wel een rasnerd dus ik weet niet of je daarmee geholpen bent
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Anyway, waar ik eigenlijk voor kwam: lijstjes!
Die van gisteren begon goed maar eindigde minder mooi, o.a. omdat mijn vader ineens met een hele vlaai thuiskwam.
O: 2 sneetjes brood, 1x pindakaas en 1x gebakken pastei
T: koffie met melk
L: 1 snee brood met brie, 1 snee met cervelaat
T: appel
D: gewokte vegablokjes en veel wokgroente met zilvervliesrijst
T: magere vlaflip (ideetje van m'n moeder, 0% vet-vla en magere yoghurt met light-siroop)
T: stuk aardbeienvlaai
T: glaasje witte wijn
T: 2 handjes chips
Vandaag:
O: 1 snee brood met brie, 1 met cervelaat, koffie met melk
L: cappuccino en een broodje met iets gezonds
T: fruit
D: geen idee, eten bij schoonouders
T: koffie met melk, wijntjeAre you pondering what I'm pondering?
klopt, alhoewel de Christenen rond 400 na Chr nog niet overal aan de macht waren....quote:Op woensdag 9 december 2009 09:46 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Dat is wel erg kort door de bocht. Ik weet het niet 100% zeker, maar ik denk dat de geboorte van Jezus wel wat eerder gevierd werd al, voordat de christenen de nieuwe orde waren. Dit was namelijk pas rond 400 n.Chr...Ik denk eerder dat ze een dag kozen die niet direct nieuwe vervolgingen zouden uitlokken, want de eerste paar honderd jaar waren mensen die openlijk christen waren, hun leven niet zeker. Op deze manier konden ze net doen alsof ze een heidens feest meevierden ipv hun eigen christelijke feest.... Later kwam het ze idd wel goed uit. Wat gebruiken uit andere godsdiensten overnemen om minder weerstand te genereren. Sorry, enigzsins beroepsdeformatie
![]()
Heb je gisteren zouter gegeten dan normaal? Een kilo kom je nl. niet zo maar aan.quote:Op woensdag 9 december 2009 11:52 schreef _Calimero_ het volgende:
Ik ben geen nerd, hoewel ik mijn studie wel superleuk vind, maar ik vind altijd zoveel leuk dat er nog zoveel andere dingen zijn dan studeren![]()
Ik was ineens een kilo zwaarder vanochtend![]()
![]()
terwijl ik me gister - op 1 rijstwafel chocoladepasta na- keurig aan mijn lijstje heb gehouden.
Vandaag balansen dan maar![]()
O: 4x rijstwafel met peer/pindakaas
T: appel
L: mega bak kwark
T: shake van brinta, banaan, jus en melk of kwark
T: groente of fruit bij trek
D: nog onbekend
quote:Op woensdag 9 december 2009 11:56 schreef motorbloempje het volgende:
Hulp nodig met voicemaileven de TS geholpen
quote:Op woensdag 9 december 2009 11:52 schreef _Calimero_ het volgende:
Ik was ineens een kilo zwaarder vanochtend![]()
![]()
terwijl ik me gister - op 1 rijstwafel chocoladepasta na- keurig aan mijn lijstje heb gehouden.
quote:Op dinsdag 8 december 2009 23:00 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik had geen idee dat je het ook zo kan lezen. Dacht dat het wel duidelijk was dat het de heidenen waren waarvan de feestdagen afgenomen zouden worden (de christenen waren de nieuwe orde en konden zelf verzinnen hoeveel en wanneer ze feestdagen wilden houden, daar kan je niets van afpakken). En nu hoop ik dat ik in mn essay duidelijker ben anders snapt de docent straks ook niet wat ik loop te blaten
.
Had je dat niet al eerder gezegd?quote:Op woensdag 9 december 2009 12:00 schreef conleche het volgende:
[..]
Hee Mo, jij hebt een goede stem. Als ik jou was zou ik me inschrijven bij zo'n stemmenbureau. Wie weet word je wel gevraagd voor het inspreken van reclames en zo. Een vriend van mij doet dat ook en verdient er best veel geld mee.
Ik had burrito's fajita's ofzo van die kruidenmix met kip, paprika en champignons en dat met wat sour cream op een burrito gegeten. Afgelopen dagen was mijn diner meer in de richting van een blikje tonijn en een berg groente, dus geheel zout/kruidenloos.quote:Op woensdag 9 december 2009 11:56 schreef conleche het volgende:
[..]
Heb je gisteren zouter gegeten dan normaal? Een kilo kom je nl. niet zo maar aan.Zal wel grotendeels vocht zijn! Als je gisteren netjes hebt gegeten, moet je niet balansen nu. Mind the spaarstand!!
Heb van Greys ooit een adresje gekregen. Wellicht als ik het wat minder druk heb dat ik er eens naar ga kijkenquote:Op woensdag 9 december 2009 12:00 schreef conleche het volgende:
[..]
Hee Mo, jij hebt een goede stem. Als ik jou was zou ik me inschrijven bij zo'n stemmenbureau. Wie weet word je wel gevraagd voor het inspreken van reclames en zo. Een vriend van mij doet dat ook en verdient er best veel geld mee.
Het is toch een heel bijzondere constructie, eigenlijk, want de antecedent mist. Maar omdat het stukje van PF vanuit het perspectief van de christenen werd geschreven en Chico daarop reageerde, lees je 'ze' automatisch als 'de christenen'quote:Op woensdag 9 december 2009 12:01 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
neeneeneesorry, dat bedoelde ik ook niet.
de andere lezing is:
dat de christene het niet zo leuk vinden om de feestdagen van de heidenen af te pakken.dat lazen de meeste mensen erin
Ik geloof eerder dat ik dat van die handen heb gezegd.quote:Op woensdag 9 december 2009 12:01 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Had je dat niet al eerder gezegd?
En heeft PF zich inmiddels al aangemeld bij een handmodellenbureau?.
Nee, volgens mij zei loveli dat van de handenquote:Op woensdag 9 december 2009 12:03 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik geloof eerder dat ik dat van die handen heb gezegd.Weet niet meer zeker, though.......
Hmmmmmmmz....................ik weet het niet meer. Ik vind het ook niet belangrijk genoeg om op te gaan zoeken.quote:Op woensdag 9 december 2009 12:04 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee, volgens mij zei loveli dat van de handen.
Zaligquote:Op woensdag 9 december 2009 12:07 schreef conleche het volgende:
[..]
Hmmmmmmmz....................ik weet het niet meer. Ik vind het ook niet belangrijk genoeg om op te gaan zoeken.
Zit nl. 10 kilo was op te vouwen.........waarvan de helft eigenlijk gestreken zou moeten worden, maar ik heb besloten dat gekreukt het nieuwe zwart is!
I know, I know. Ik ben bij m'n ouders en er was niet echt veel in huis. Vanaf nu is er wel ook achterham.quote:Op woensdag 9 december 2009 11:41 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Ach, aardbeienvlaai op zijn tijd is geen ramp.
Elke dag brie en cervelaat lijkt me een groter probleem.![]()
Wat was die pastei ook alweer?
Kan me alleen nog herinneren dat ik het eerder heb gevraagd maar ik weet het niet meer.
quote:Op woensdag 9 december 2009 12:07 schreef conleche het volgende:
[..]
Hmmmmmmmz....................ik weet het niet meer. Ik vind het ook niet belangrijk genoeg om op te gaan zoeken.
Zit nl. 10 kilo was op te vouwen.........waarvan de helft eigenlijk gestreken zou moeten worden, maar ik heb besloten dat gekreukt het nieuwe zwart is!
toen ik nog op 9m2 zat had ik zo'n tafelstrijkplankje van Ikea. Dat was ideaal, kon je opgeklapt in je kast hangen, nam nauwelijks ruimte in. Strijkijzer bovenop de kast et voilaquote:Op woensdag 9 december 2009 12:41 schreef Blurred86 het volgende:
ikstrijken maar ik heb geen strijkijzer/strijkplank en ook geen ruimte om ze op te bergen dus koop ik alleen kleren die niet gestreken hoeven te worden
kun je daarop studeren?quote:Op woensdag 9 december 2009 13:00 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Goedemiddag !
Ben al de hele dag aan de studie, kom me dus ook maar even snel melden hier. Zag wel dat merel jarig is, feli!
Lijstje:
O: vanilleyoghurt met muesli
L: vier boterhammen met kaas (hoe nederlands- ik heb behoefte aan carbs door het studeren)
D: bami met groentepakket en een stukje vis
Haha, ik hoor dat wel vaker idd van medestudenten. Ik heb meer een constante theevoorraad nodigquote:Op woensdag 9 december 2009 13:02 schreef huuphuup het volgende:
[..]
kun je daarop studeren?
als ik echt moet studeren eet ik echt de hele dag doorik heb echt een constante energietoevoer nodig dan
Kwak fijn!geen vragen stellen hahaha gewoon blij mee zijn.
ghehe ja thee heb ik inderdaad ook nodig. En cola en water enzoquote:Op woensdag 9 december 2009 13:04 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Haha, ik hoor dat wel vaker idd van medestudenten. Ik heb meer een constante theevoorraad nodig. Er staat hier nog wel een trommel kerstkoekjes in geval van nood, maar ik blijf er al drie dagen vanaf !
quote:Op dinsdag 8 december 2009 22:33 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Die abs faken klinkt wel goed
Maar dove sunshine heb ik volgens mij ooit eens geprobeert en toen was ik bruin gevlekt
Wat is dat nou weer voor onzin!quote:Op woensdag 9 december 2009 13:21 schreef P.F het volgende:
[..]
Waarom zijn mannenbovenbenen altijd zo dik?
dat dus! Ookal is Mr.Mo wat gezetter dan ik, hij heeft naar verhouding hele dunne benen! Ook zijn bovenbenen zijn echt superslank!quote:Op woensdag 9 december 2009 13:47 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor onzin!. Mannenbovenbenen zijn over het algemeen dunner dan die van vrouwen, hoor
.
Dat. Vrouwen hebben gewoon bredere heupen en dan zijn de benen automatisch wat dikker....quote:Op woensdag 9 december 2009 13:47 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor onzin!. Mannenbovenbenen zijn over het algemeen dunner dan die van vrouwen, hoor
.
En hij ligt, dus dan lijken je benen ook dikker.quote:Op woensdag 9 december 2009 13:52 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Dat. Vrouwen hebben gewoon bredere heupen en dan zijn de benen automatisch wat dikker....
De meneer op het plaatje heeft denk ik erg goed ontwikkelde beenspieren.
En die kontmeneer heeft hele gespierde benen en die lijken zo fors, omdat als je ligt alles wat aan de voorkant zit opzij wordt gedrukt. Of zo. Over het algemeen hebben de meeste mannen idd slankere benen dan vrouwen. Waardoor een eventueel aanwezige (bier)buik nóg meer opvalt. Gnagnagnagnork.quote:Op woensdag 9 december 2009 13:21 schreef P.F het volgende:
[..]
Waarom zijn mannenbovenbenen altijd zo dik?
quote:
das in mijn geval ook zoquote:Op woensdag 9 december 2009 13:57 schreef conleche het volgende:
[..]
En die kontmeneer heeft hele gespierde benen en die lijken zo fors, omdat als je ligt alles wat aan de voorkant zit opzij wordt gedrukt. Of zo. Over het algemeen hebben de meeste mannen idd slankere benen dan vrouwen. Waardoor een eventueel aanwezige (bier)buik nóg meer opvalt. Gnagnagnagnork.
ik heb het in m'n koelkast gehad, ja! K heb het boek besteld, volgens mij komt het vandaag binnen. T kost echt geen tijd. Je moet het deeg even maken (plakkerig!) laten rijzen, en vervolgens in de koelkast zetten. Als je brood wil bakken haal je een stuk eruit, laat je het 40 minuten staan, half uur in de oven en klaar.quote:Op woensdag 9 december 2009 14:14 schreef Blurred86 het volgende:
AKnynke: zei jij nou laatst dat je 'artisan bread in 5 minutes a day' ging doen? Bevalt dat? En kost het je echt maar 5 minuten per dag (kan het me eigenlijk niet voorstellen)? Ik zou zo graag iedere dag zelfgebakken brood eten
Aaah. Ja mijn vriendje heeft dus ook zo een kontquote:Op woensdag 9 december 2009 13:57 schreef conleche het volgende:
[..]
En die kontmeneer heeft hele gespierde benen en die lijken zo fors, omdat als je ligt alles wat aan de voorkant zit opzij wordt gedrukt. Of zo. Over het algemeen hebben de meeste mannen idd slankere benen dan vrouwen. Waardoor een eventueel aanwezige (bier)buik nóg meer opvalt. Gnagnagnagnork.
Ik heb de lange benen van mijn vader (die ook een dikke buik heeftquote:Op woensdag 9 december 2009 14:06 schreef huuphuup het volgende:
[..]
das in mijn geval ook zo![]()
ik heb in verhouding erg dunne benen, waardoor mn blubberbuik nog eens extra opvalt
Mn lief heeft korte stevige pootjeshaha. Hij heeft de (boven)benen en billen van zn moeder geloof ik. En als ik de korte spekbeentjes van mn dochter zo eens bekijk heeft ze niet mijn benen...
(_O- @ gnagnagnork)
maar die meneer heeft gewoon schaatsbenen
Ja echt welquote:Op woensdag 9 december 2009 15:05 schreef Syrena het volgende:
Word.
Sorry Chico, gesloopte documenten zijn![]()
Eigenlijk was je het kwijt geweest, maar niet echt?quote:Op woensdag 9 december 2009 15:11 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ja echt wel. Hij kan niet meer openen, kon niet meer hersteld worden en eigenlijk was ik alles kwijt geweest
. Daar gaat een paar dagen werk, in 1 klap weg. Leuk joh.
Ik had het gisteravond omgezet naar pdf. Nieuw speeltje deze week: wordfiles printen als pdf. Dus dat is een geluk bij een ongeluk, ik ben het niet echt kwijtquote:Op woensdag 9 december 2009 15:15 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Eigenlijk was je het kwijt geweest, maar niet echt?
Oh, da's inderdaad een geluk zeg!quote:Op woensdag 9 december 2009 15:18 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik had het gisteravond omgezet naar pdf. Nieuw speeltje deze week: wordfiles printen als pdf. Dus dat is een geluk bij een ongeluk, ik ben het niet echt kwijt. Normaal doe ik dat nooit. Dan was ik dus wel echt alles kwijt geweest.
Waar vind ik die?quote:Op woensdag 9 december 2009 15:19 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Chico, het moet ook nog gewoon in je tempfiles staan als het goed is.
Zoeken op wrd in "C:\Documents and Settings\jouw accountnaam\Local Settings\Temp\"quote:
En als de map Documents and Settings niet bestaat?quote:Op woensdag 9 december 2009 15:29 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Zoeken op wrd in "C:\Documents and Settings\jouw accountnaam\Local Settings\Temp"
De .doc-bestanden doen het waarschijnlijk niet, maar de .tmp-bestanden kun je rechtsklikken en openen met Word.
Die moet bestaan, als je Windows hebt tenminste. Je komt er ook als je bijv. naar Mijn Documenten gaat. Het zit wel op de schijf waar WIndows op staat, misschien is dat bij jou niet C?quote:Op woensdag 9 december 2009 15:41 schreef Chicolate het volgende:
[..]
En als de map Documents and Settings niet bestaat?
Bestaat wel, maar is onzichtbaar.quote:Op woensdag 9 december 2009 15:41 schreef Chicolate het volgende:
[..]
En als de map Documents and Settings niet bestaat?
Verborgen bestanden zichtbaar maken heb ik al aan staanquote:Op woensdag 9 december 2009 15:44 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Bestaat wel, maar is onzichtbaar.
Je kunt in verkenner "C:\Documents and Settings\jouw accountnaam\Local Settings\Temp" intypen in de adresbalk als zoeklocatie.
Anders kun je in verkenner bovenin naar extra - mapopties gaan en in het tabblad weergave een vinkje zetten bij "verborgen bestanden weergeven" of iets dergelijks. (Let wel op dat je niet "verborgen systeembestanden" weergeeft, want die kun je dan per ongeluk kunnen verwijderen en dat is niet fijn).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |