ja het is echt mn innerlijke nerd. ik heb zelfs opgezocht of het nou een pseudo-cleft construction was of een dangling modifierquote:
Die abs faken klinkt wel goedquote:Op dinsdag 8 december 2009 21:09 schreef P.F het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik je buik gewoon insmeren met permanente (lichaams)make-up.
Of een beetje foundation met los bronzing poeder mengen..
Desnoods kun je nog abs faken!
Of je smeert met dove sunshine, heb je ook zo een fijn kleurtje
haha geweldigquote:Op dinsdag 8 december 2009 22:26 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ja het is echt mn innerlijke nerd. ik heb zelfs opgezocht of het nou een pseudo-cleft construction was of een dangling modifiermaar die zijn allebei niet rechtstreeks overzetbaar op t nederlands dus ik ben voor de laatste gegaan
Glimmende discoballen!quote:Op dinsdag 8 december 2009 22:25 schreef Laureline het volgende:
Wij vieren met onze boom geen kerst, maar kitch!
[ afbeelding ]
Zoiets is het meestal, de mini en ik gaan bijzonder grondig te werk onder het motto: geen boom meer te zien! Wij doen hier ook nooit aan esthetisch verantwoorde kerstbomen in mooie kleurstellingen, het moet wel vloeken![]()
En met lichtjes aan (gekleurde, uiteraard):
[ afbeelding ]
check onze vogels met discoballen![]()
Ik zet wel pas weer een boom neer sinds ik een kind heb, want waar moet ik anders al die piepschuimballen met glitter beplakt die ze op school maken in hangen? Ook vergis ik me altijd bij het kopen van de boom in de grootte van ons huis: het ene jaar moet er een tafeltje bijgesleept omdat anders de hele boom niet boven de vensterbank uitkomt, het volgende jaar sta ik weer een meter van de top af te zagen omdat hij anders niet in de kamer past
Tofquote:Op dinsdag 8 december 2009 22:25 schreef Laureline het volgende:
Wij vieren met onze boom geen kerst, maar kitch!
[ afbeelding ]
Zoiets is het meestal, de mini en ik gaan bijzonder grondig te werk onder het motto: geen boom meer te zien! Wij doen hier ook nooit aan esthetisch verantwoorde kerstbomen in mooie kleurstellingen, het moet wel vloeken![]()
En met lichtjes aan (gekleurde, uiteraard):
[ afbeelding ]
check onze vogels met discoballen![]()
Ik zet wel pas weer een boom neer sinds ik een kind heb, want waar moet ik anders al die piepschuimballen met glitter beplakt die ze op school maken in hangen? Ook vergis ik me altijd bij het kopen van de boom in de grootte van ons huis: het ene jaar moet er een tafeltje bijgesleept omdat anders de hele boom niet boven de vensterbank uitkomt, het volgende jaar sta ik weer een meter van de top af te zagen omdat hij anders niet in de kamer past
Oja, daar hangt natuurlijk jouw hele boom mee vol! Dat ben je aan je naam wel verplichtquote:Op dinsdag 8 december 2009 22:34 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Glimmende discoballen!
Coole boom!
Ik had geen idee dat je het ook zo kan lezenquote:Op dinsdag 8 december 2009 22:17 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
dat komt vanwege de onduidelijke terugverwijzing in chico's zin. het heeft een naam, dangling modifier ofzo...
"ze" slaat niet op de christenen die afnemen, maar op de mensen van wie de feestdagen worden afgenomen.
--> mensen vinden het niet zo leuk als hun feestdagen ze afgenomen worden, etc.
daar komt nog bij:quote:Op dinsdag 8 december 2009 13:12 schreef AKnynke het volgende:
fijn dat het beter gaat Maria!
lijstje van vandaag:
O: muesli met appel, banaan en yoghurt
T: klein stukje taaitaaipop (het hoofd!)
T: mandarijntje
L: 2 boterhammen met kip, bakje ananas, hand pecannoten.
T: mandarijntje
D: geen idee, ga bij een vriendin eten..
quote:Op woensdag 9 december 2009 00:49 schreef loveli het volgende:
Merel, gefeli!! En dat er vanwege de feestdagen maar veel leuke vrijgezelle kerels uit Dubai en New York worden teruggevlogen![]()
quote:Op dinsdag 8 december 2009 22:17 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
dat komt vanwege de onduidelijke terugverwijzing in chico's zin. het heeft een naam, dangling modifier ofzo...
"ze" slaat niet op de christenen die afnemen, maar op de mensen van wie de feestdagen worden afgenomen.
--> mensen vinden het niet zo leuk als hun feestdagen ze afgenomen worden, etc.
quote:Op woensdag 9 december 2009 07:57 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik snapte al niet wat Vik nu moeilijk liep te doen..
Dat is wel erg kort door de bocht. Ik weet het niet 100% zeker, maar ik denk dat de geboorte van Jezus wel wat eerder gevierd werd al, voordat de christenen de nieuwe orde waren. Dit was namelijk pas rond 400 n.Chr...quote:Op dinsdag 8 december 2009 23:00 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik had geen idee dat je het ook zo kan lezen. Dacht dat het wel duidelijk was dat het de heidenen waren waarvan de feestdagen afgenomen zouden worden (de christenen waren de nieuwe orde en konden zelf verzinnen hoeveel en wanneer ze feestdagen wilden houden, daar kan je niets van afpakken). En nu hoop ik dat ik in mn essay duidelijker ben anders snapt de docent straks ook niet wat ik loop te blaten
.
Que?!quote:Op woensdag 9 december 2009 09:45 schreef Ek-Mei het volgende:
Ik heb t slankste lijstje vandaag en morgen!
vandaag:
O: 2 boterhammen hagelslag, cracker chocopasta, cracker vruchtenhagel
T:-
L:-
D:-
planning morgen:
O/T/L/D: -
nu hopen dat ik er nog wat van afval
quote:Op woensdag 9 december 2009 09:53 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Que?!
Is een grapje hoop ik?? Of ben je ziek?
Als het serieus is: DOE NORMAAL!!!
Morgen, en niet eten ja vreselijk, ik hoop dat ik niet van mn stokje ga, ga wel veel bouillon drinken dat mag gelukkig wel!quote:Op woensdag 9 december 2009 10:05 schreef Phaidra het volgende:Ah, okay... Dat is wel minder, lijkt me behoorlijk naar, zo'n onderzoek. Heb je dat onderzoek dan morgen? Sterkte, ook met niet eten!
Je deed het natuurlijk ook om een reactie uit te lokkenquote:Op woensdag 9 december 2009 10:14 schreef Ek-Mei het volgende:
[..]
Moest wel ff hardop lachen om je reactie net![]()
Iddquote:Op woensdag 9 december 2009 10:15 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Je deed het natuurlijk ook om een reactie uit te lokken.
Sterkte morgen!.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |