abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75423844
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 18:57 schreef Sarabi het volgende:
Heeft iemand hier ervaring met een zonnebankkuur?
Ik zat me te bedenken dat als ik moet optreden in een buikdansoutfit dat ik zo wit ben dat ik licht geef, niet echt mooi
Maar hoever van te voren kan je daar het beste mee beginnen?

Nog on topic, ik dacht altijd dat mijn huid redelijk straks is gebleven ondanks het afvallen maar stond net in mijn bh voor de spiegel een beetje te buikdansen maar dan zie ik toch wel veel los vel/vet
Hopelijk helpen buikspieroefeningen nog een beetje
Als ik jou was zou ik je buik gewoon insmeren met permanente (lichaams)make-up.
Of een beetje foundation met los bronzing poeder mengen..

Desnoods kun je nog abs faken !

Of je smeert met dove sunshine, heb je ook zo een fijn kleurtje
pi_75423889
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 20:56 schreef sigme het volgende:
Wat een boel kerstbomen hier. Ik doe d'r niet aan, ben geen christen.
Heel veel mensen die een kerstboom hebben zijn dat toch niet? Voor veel mensen staat dat zoals Huup zegt echt los van het christendom denk ik hoor.
pi_75423930
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 20:16 schreef conleche het volgende:

[..]

Het is jammer dat je niet in A'dam woont. Ik was vanmiddag in de sportschool en op weg naar buiten viel mijn bek open van de mooie jongen die verderop aan de gewichten hing. Daardoor zag ik niet dat een andere mooierd mij weer zag staren en toen ik dat uiteindelijk wel zag, grijnsde hij heul gemeen naar me.

Ik en mijn rooie kop zijn maar snel doorgelopen.
Waar sport jij ?
pi_75423961
Los van het christendom is het toch een héél christelijke gewoonte hoor .
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_75423965
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 20:56 schreef sigme het volgende:
Wat een boel kerstbomen hier. Ik doe d'r niet aan, ben geen christen.

Laureline, op kantoordagen-dat-ik-met-de-auto-ga sta ik pas om vijf uur op hoor. Op vrijdag (want fietsen) en zaterdag(want liefste moet werken) eerder. En in de zomer op andere dagen soms om half vijf want dan ga ik fietsen.
Een echte christen heeft volgens mij juist geen kerstboom.. Is een heidens ritueel
pi_75423975
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 21:09 schreef huuphuup het volgende:

[..]

oh ik ook niet maar voor mij is een kerstboom los komen te staan van de christelijke traditie
was t niet van origine ook iets niet-christelijks?

wat sta jij vroeg op!
Ja was volgens mij iets met de Germanen of zo en om te vieren dat het weer langer licht werd?? Zoiets......

ik zal het even opzoeken.....
pi_75423995
Leuk zo een armband Ik heb mijn laatste hoop gezet op kerst 2009 voor een armband of een oorbel !
pi_75424055
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 21:09 schreef huuphuup het volgende:

wat sta jij vroeg op!
Niet echt, ben jarenlang vroeger opgestaan. Maar nu is het wel bedtijd .
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_75424101
Kerstmis is de viering van het licht.. Enneee.. toen waren der dus zegmaar van die heidenen die zo het licht vierde.. En toen dachten de christenen: laten we de heidenen overhalen om bij ons te komen! En als we dan doen alsof ons belangrijkste feest (geboorte van jezus) ook opeens toen was, dan gaat de overname soepeler!

Dus zo geschiedde het, jezus was niet meer in het voorjaar geboren maar op 25 dec
pi_75424254
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 21:12 schreef P.F het volgende:

[..]

Een echte christen heeft volgens mij juist geen kerstboom.. Is een heidens ritueel
Dus omdat ze honderd jaar geleden eens hebben bedacht dat de oude germanen de terugkeer van het licht al vierden, is een gewoonte die sind de kerstening van Europa bij de christen hoort heidens.
Jaja.

Zolang landen waar christendom *niet* eeuwenlang de leidende godsdienst geweest is, niet al eeuwen met kerstbomen sjouwen, hou ik het op een christelijke gewoonte. En de rest is er sinds een paar decennia aan toegevoegd door de firma CocaCola. Hohoho!
pi_75424270
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 21:12 schreef sigme het volgende:
Kerst ja, maar de kerstboom niet .

Haha PF zo zit het wel ja. Mensen hun feestdagen afnemen vinden ze vaak niet zo leuk, dus dan maar tegelijk laten vallen . Geboorte was waarschijnlijk zelfs midden in de zomer (schapen bleven buiten, dat doen ze zelfs in Israel niet in de winter).
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_75424469
achja, christelijk of niet, ik vind het leuk
ieder zn ding

welterusten Sigme!

PF, 1 oorbel maar?
ik vind het leuk die armband, echt heel erg <3 en nu heb ik gelijk ieder jaar voor valentijnsdag en anniversaries enzo een kadootje om te vragen (nieuw bedeltje.) hoe handig!
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_75424545
edit: spuit elf zie ik.

en ik doe lekker wél aan kerst. heb alleen ws. geen boom want geen ruimte enzo...
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 21:12 schreef sigme het volgende:
nou, dat valt behoorlijk mee. in échte strenge kerken komt er geen heidense kerstboom in hoor! in de kerk van mn ouders hebben ze er pas sinds een paar jaar eentje.

het is een heidens gebruik dat ingelijfd is in t christelijke kerstvieren, maar daar zéker in de orthodoxere gereformeerde kringen niet bij hoort vanwege de heidense wortels.

(kerstbomen zijn alleen in de katholieke kerk volgens mij al wel langer gebruikelijk (vandaar de engelen en sterren en soms jezus bovenop de boom))
Kwak
  dinsdag 8 december 2009 @ 21:27:01 #239
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_75424698
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 21:18 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Kerst ja, maar de kerstboom niet .

Haha PF zo zit het wel ja. Mensen hun feestdagen afnemen vinden ze vaak niet zo leuk, dus dan maar tegelijk laten vallen . Geboorte was waarschijnlijk zelfs midden in de zomer (schapen bleven buiten, dat doen ze zelfs in Israel niet in de winter).
O wat sympathiek van de christenen . Dat deden ze niet omdat ze het zielig vonden voor de heidenen, maar om de weerstand zo min mogelijk te maken .
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 8 december 2009 @ 21:28:00 #240
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_75424742
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 21:17 schreef sigme het volgende:

[..]

Dus omdat ze honderd jaar geleden eens hebben bedacht dat de oude germanen de terugkeer van het licht al vierden, is een gewoonte die sind de kerstening van Europa bij de christen hoort heidens.
Jaja.
Deze redenering kun je denk ik heul makkelijk door trekken dan niet? Dus omdat ze tig jaar geleden eens hebben bedacht dat de kerstboom ook christelijk kon zijn, is een gewoonte die al superlang door Jan en alleman gezien wordt als non-religieus en knussig christelijk? Die was flauw, I know!

Maar ach, boeie! Zo'n struik in je huiskamer met lichtjes staat gezellig, het is negen van de tien keer niet super-kapitalistisch (kijk maar naar o.a. Shiny's paps en mams ) en als mensen er lol aan beleven, why the hell not
Maar slaap lekker Sigme!

Bwuh, huiswerk
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  dinsdag 8 december 2009 @ 21:28:30 #241
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_75424762
Ik heb een mini kerstboom, maar die ligt nog ergens in een schuur begraven. En ben geen christen

Blugh, ik voel me dik en blubberig . Normaal sport ik altijd op dinsdag, maar ivm die maximaaltest op vrijdag, moet ik proberen om géén verzuring of spierpijn te hebben en dus een beetje rust houden.
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
  dinsdag 8 december 2009 @ 21:30:05 #242
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_75424835
weet iemand nog ff lekkere liedjes om weer vrolijk en actief van te worden?
Ik moet mijn afwas nog doen namelijk maar heb geen zin
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
pi_75425022
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 21:30 schreef _Calimero_ het volgende:
Kwak
pi_75426446
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 21:27 schreef Viking84 het volgende:

[..]

O wat sympathiek van de christenen . Dat deden ze niet omdat ze het zielig vonden voor de heidenen, maar om de weerstand zo min mogelijk te maken .
Ja dat zeg ik toch ook? Als je mensen hun feestdagen afneemt, willen ze echt niet naar jouw kant overlopen.
quote:

Iig lekker hyper .
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  dinsdag 8 december 2009 @ 22:03:49 #245
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_75426489
quote:

Ik ben nog steeds niet uit mijn Juanes bui
In ieder geval een stuk vrolijker dan mijn andere huidige muziekinteresse, Victor Jara, mèn wat word je daar depressief van (niet eens zozeer van de muziek, maar van die man zn geschiedenis! Dat zou alleen in heul erge dramafictie moeten kunnen gebeuren )
  dinsdag 8 december 2009 @ 22:06:24 #246
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_75426603
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 22:02 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Ja dat zeg ik toch ook? Als je mensen hun feestdagen afneemt, willen ze echt niet naar jouw kant overlopen.
[..]

Iig lekker hyper .
Jij zegt: "Mensen hun feestdagen afnemen vinden ze niet zo leuk, dus dan maar tegelijk laten vallen." Dat komt op mij over als: "Aawwww, wat lief van die christenen dat ze de feestdagen van de heidenen verplaatsen ipv ze helemaal te laten vallen ". Nou ja zoiets . Ik ga maar eens slapen .
Niet meer actief op Fok!
pi_75426677
Wij hadden dus echt nooit een kerstboom, vroeger En nu zijn we altijd op vakantie met kerst
pi_75427118
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 22:06 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Jij zegt: "Mensen hun feestdagen afnemen vinden ze niet zo leuk, dus dan maar tegelijk laten vallen." Dat komt op mij over als: "Aawwww, wat lief van die christenen dat ze de feestdagen van de heidenen verplaatsen ipv ze helemaal te laten vallen ". Nou ja zoiets . Ik ga maar eens slapen .
dat komt vanwege de onduidelijke terugverwijzing in chico's zin. het heeft een naam, dangling modifier ofzo...

"ze" slaat niet op de christenen die afnemen, maar op de mensen van wie de feestdagen worden afgenomen.
--> mensen vinden het niet zo leuk als hun feestdagen ze afgenomen worden, etc.
Kwak
  dinsdag 8 december 2009 @ 22:21:25 #249
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_75427286
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 22:17 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

dat komt vanwege de onduidelijke terugverwijzing in chico's zin. het heeft een naam, dangling modifier ofzo...

"ze" slaat niet op de christenen die afnemen, maar op de mensen van wie de feestdagen worden afgenomen.
--> mensen vinden het niet zo leuk als hun feestdagen ze afgenomen worden, etc.
LINGUIST-ALERT!
pi_75427450
Wij vieren met onze boom geen kerst, maar kitch!

Zoiets is het meestal, de mini en ik gaan bijzonder grondig te werk onder het motto: geen boom meer te zien! Wij doen hier ook nooit aan esthetisch verantwoorde kerstbomen in mooie kleurstellingen, het moet wel vloeken
En met lichtjes aan (gekleurde, uiteraard):

check onze vogels met discoballen

Ik zet wel pas weer een boom neer sinds ik een kind heb, want waar moet ik anders al die piepschuimballen met glitter beplakt die ze op school maken in hangen? Ook vergis ik me altijd bij het kopen van de boom in de grootte van ons huis: het ene jaar moet er een tafeltje bijgesleept omdat anders de hele boom niet boven de vensterbank uitkomt, het volgende jaar sta ik weer een meter van de top af te zagen omdat hij anders niet in de kamer past
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')