Als ik jou was zou ik je buik gewoon insmeren met permanente (lichaams)make-up.quote:Op dinsdag 8 december 2009 18:57 schreef Sarabi het volgende:
Heeft iemand hier ervaring met een zonnebankkuur?
Ik zat me te bedenken dat als ik moet optreden in een buikdansoutfit dat ik zo wit ben dat ik licht geef, niet echt mooi
Maar hoever van te voren kan je daar het beste mee beginnen?
Nog on topic, ik dacht altijd dat mijn huid redelijk straks is gebleven ondanks het afvallen maar stond net in mijn bh voor de spiegel een beetje te buikdansen maar dan zie ik toch wel veel los vel/vet![]()
Hopelijk helpen buikspieroefeningen nog een beetje
Heel veel mensen die een kerstboom hebben zijn dat toch niet? Voor veel mensen staat dat zoals Huup zegt echt los van het christendom denk ik hoor.quote:Op dinsdag 8 december 2009 20:56 schreef sigme het volgende:
Wat een boel kerstbomen hier. Ik doe d'r niet aan, ben geen christen.
Waar sport jijquote:Op dinsdag 8 december 2009 20:16 schreef conleche het volgende:
[..]
Het is jammer dat je niet in A'dam woont. Ik was vanmiddag in de sportschool en op weg naar buiten viel mijn bek open van de mooie jongen die verderop aan de gewichten hing. Daardoor zag ik niet dat een andere mooierd mij weer zag staren en toen ik dat uiteindelijk wel zag, grijnsde hij heul gemeen naar me.![]()
Ik en mijn rooie kop zijn maar snel doorgelopen.
Een echte christen heeft volgens mij juist geen kerstboom.. Is een heidens ritueelquote:Op dinsdag 8 december 2009 20:56 schreef sigme het volgende:
Wat een boel kerstbomen hier. Ik doe d'r niet aan, ben geen christen.
Laureline, op kantoordagen-dat-ik-met-de-auto-ga sta ik pas om vijf uur op hoor. Op vrijdag (want fietsen) en zaterdag(want liefste moet werken) eerder. En in de zomer op andere dagen soms om half vijf want dan ga ik fietsen.
Ja was volgens mij iets met de Germanen of zo en om te vieren dat het weer langer licht werd?? Zoiets......quote:Op dinsdag 8 december 2009 21:09 schreef huuphuup het volgende:
[..]
oh ik ook nietmaar voor mij is een kerstboom los komen te staan van de christelijke traditie
was t niet van origine ook iets niet-christelijks?
wat sta jij vroeg op!
Niet echt, ben jarenlang vroeger opgestaan. Maar nu is het wel bedtijdquote:
Dus omdat ze honderd jaar geleden eens hebben bedacht dat de oude germanen de terugkeer van het licht al vierden, is een gewoonte die sind de kerstening van Europa bij de christen hoort heidens.quote:Op dinsdag 8 december 2009 21:12 schreef P.F het volgende:
[..]
Een echte christen heeft volgens mij juist geen kerstboom.. Is een heidens ritueel
Kerst ja, maar de kerstboom nietquote:Op dinsdag 8 december 2009 21:12 schreef sigme het volgende:
Los van het christendom is het toch een héél christelijke gewoonte hoor.
nou, dat valt behoorlijk mee. in échte strenge kerken komt er geen heidense kerstboom in hoor! in de kerk van mn ouders hebben ze er pas sinds een paar jaar eentje.quote:Op dinsdag 8 december 2009 21:12 schreef sigme het volgende:
Los van het christendom is het toch een héél christelijke gewoonte hoor.
O wat sympathiek van de christenenquote:Op dinsdag 8 december 2009 21:18 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Kerst ja, maar de kerstboom niet.
Haha PF zo zit het wel ja. Mensen hun feestdagen afnemen vinden ze vaak niet zo leuk, dus dan maar tegelijk laten vallen. Geboorte was waarschijnlijk zelfs midden in de zomer (schapen bleven buiten, dat doen ze zelfs in Israel niet in de winter).
Deze redenering kun je denk ik heul makkelijk door trekken dan niet?quote:Op dinsdag 8 december 2009 21:17 schreef sigme het volgende:
[..]
Dus omdat ze honderd jaar geleden eens hebben bedacht dat de oude germanen de terugkeer van het licht al vierden, is een gewoonte die sind de kerstening van Europa bij de christen hoort heidens.
Jaja.
quote:Op dinsdag 8 december 2009 21:30 schreef _Calimero_ het volgende:
weet iemand nog ff lekkere liedjes om weer vrolijk en actief van te worden?
Ik moet mijn afwas nog doen namelijk maar heb geen zin
Ja dat zeg ik toch ook?quote:Op dinsdag 8 december 2009 21:27 schreef Viking84 het volgende:
[..]
O wat sympathiek van de christenen. Dat deden ze niet omdat ze het zielig vonden voor de heidenen, maar om de weerstand zo min mogelijk te maken
.
Jij zegt: "Mensen hun feestdagen afnemen vinden ze niet zo leuk, dus dan maar tegelijk laten vallen." Dat komt op mij over als: "Aawwww, wat lief van die christenen dat ze de feestdagen van de heidenen verplaatsen ipv ze helemaal te laten vallenquote:Op dinsdag 8 december 2009 22:02 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ja dat zeg ik toch ook?Als je mensen hun feestdagen afneemt, willen ze echt niet naar jouw kant overlopen.
[..]
Iig lekker hyper.
dat komt vanwege de onduidelijke terugverwijzing in chico's zin. het heeft een naam, dangling modifier ofzo...quote:Op dinsdag 8 december 2009 22:06 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Jij zegt: "Mensen hun feestdagen afnemen vinden ze niet zo leuk, dus dan maar tegelijk laten vallen." Dat komt op mij over als: "Aawwww, wat lief van die christenen dat ze de feestdagen van de heidenen verplaatsen ipv ze helemaal te laten vallen![]()
![]()
". Nou ja zoiets
. Ik ga maar eens slapen
.
LINGUIST-ALERT!quote:Op dinsdag 8 december 2009 22:17 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
dat komt vanwege de onduidelijke terugverwijzing in chico's zin. het heeft een naam, dangling modifier ofzo...
"ze" slaat niet op de christenen die afnemen, maar op de mensen van wie de feestdagen worden afgenomen.
--> mensen vinden het niet zo leuk als hun feestdagen ze afgenomen worden, etc.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |