ja het is echt mn innerlijke nerd. ik heb zelfs opgezocht of het nou een pseudo-cleft construction was of een dangling modifierquote:
Die abs faken klinkt wel goedquote:Op dinsdag 8 december 2009 21:09 schreef P.F het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik je buik gewoon insmeren met permanente (lichaams)make-up.
Of een beetje foundation met los bronzing poeder mengen..
Desnoods kun je nog abs faken!
Of je smeert met dove sunshine, heb je ook zo een fijn kleurtje
haha geweldigquote:Op dinsdag 8 december 2009 22:26 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ja het is echt mn innerlijke nerd. ik heb zelfs opgezocht of het nou een pseudo-cleft construction was of een dangling modifiermaar die zijn allebei niet rechtstreeks overzetbaar op t nederlands dus ik ben voor de laatste gegaan
Glimmende discoballen!quote:Op dinsdag 8 december 2009 22:25 schreef Laureline het volgende:
Wij vieren met onze boom geen kerst, maar kitch!
[ afbeelding ]
Zoiets is het meestal, de mini en ik gaan bijzonder grondig te werk onder het motto: geen boom meer te zien! Wij doen hier ook nooit aan esthetisch verantwoorde kerstbomen in mooie kleurstellingen, het moet wel vloeken![]()
En met lichtjes aan (gekleurde, uiteraard):
[ afbeelding ]
check onze vogels met discoballen![]()
Ik zet wel pas weer een boom neer sinds ik een kind heb, want waar moet ik anders al die piepschuimballen met glitter beplakt die ze op school maken in hangen? Ook vergis ik me altijd bij het kopen van de boom in de grootte van ons huis: het ene jaar moet er een tafeltje bijgesleept omdat anders de hele boom niet boven de vensterbank uitkomt, het volgende jaar sta ik weer een meter van de top af te zagen omdat hij anders niet in de kamer past
Tofquote:Op dinsdag 8 december 2009 22:25 schreef Laureline het volgende:
Wij vieren met onze boom geen kerst, maar kitch!
[ afbeelding ]
Zoiets is het meestal, de mini en ik gaan bijzonder grondig te werk onder het motto: geen boom meer te zien! Wij doen hier ook nooit aan esthetisch verantwoorde kerstbomen in mooie kleurstellingen, het moet wel vloeken![]()
En met lichtjes aan (gekleurde, uiteraard):
[ afbeelding ]
check onze vogels met discoballen![]()
Ik zet wel pas weer een boom neer sinds ik een kind heb, want waar moet ik anders al die piepschuimballen met glitter beplakt die ze op school maken in hangen? Ook vergis ik me altijd bij het kopen van de boom in de grootte van ons huis: het ene jaar moet er een tafeltje bijgesleept omdat anders de hele boom niet boven de vensterbank uitkomt, het volgende jaar sta ik weer een meter van de top af te zagen omdat hij anders niet in de kamer past
Oja, daar hangt natuurlijk jouw hele boom mee vol! Dat ben je aan je naam wel verplichtquote:Op dinsdag 8 december 2009 22:34 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Glimmende discoballen!
Coole boom!
Ik had geen idee dat je het ook zo kan lezenquote:Op dinsdag 8 december 2009 22:17 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
dat komt vanwege de onduidelijke terugverwijzing in chico's zin. het heeft een naam, dangling modifier ofzo...
"ze" slaat niet op de christenen die afnemen, maar op de mensen van wie de feestdagen worden afgenomen.
--> mensen vinden het niet zo leuk als hun feestdagen ze afgenomen worden, etc.
daar komt nog bij:quote:Op dinsdag 8 december 2009 13:12 schreef AKnynke het volgende:
fijn dat het beter gaat Maria!
lijstje van vandaag:
O: muesli met appel, banaan en yoghurt
T: klein stukje taaitaaipop (het hoofd!)
T: mandarijntje
L: 2 boterhammen met kip, bakje ananas, hand pecannoten.
T: mandarijntje
D: geen idee, ga bij een vriendin eten..
quote:Op woensdag 9 december 2009 00:49 schreef loveli het volgende:
Merel, gefeli!! En dat er vanwege de feestdagen maar veel leuke vrijgezelle kerels uit Dubai en New York worden teruggevlogen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |