toen ik nog op 9m2 zat had ik zo'n tafelstrijkplankje van Ikea. Dat was ideaal, kon je opgeklapt in je kast hangen, nam nauwelijks ruimte in. Strijkijzer bovenop de kast et voilaquote:Op woensdag 9 december 2009 12:41 schreef Blurred86 het volgende:
ikstrijken maar ik heb geen strijkijzer/strijkplank en ook geen ruimte om ze op te bergen dus koop ik alleen kleren die niet gestreken hoeven te worden
kun je daarop studeren?quote:Op woensdag 9 december 2009 13:00 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Goedemiddag !
Ben al de hele dag aan de studie, kom me dus ook maar even snel melden hier. Zag wel dat merel jarig is, feli!
Lijstje:
O: vanilleyoghurt met muesli
L: vier boterhammen met kaas (hoe nederlands- ik heb behoefte aan carbs door het studeren)
D: bami met groentepakket en een stukje vis
Haha, ik hoor dat wel vaker idd van medestudenten. Ik heb meer een constante theevoorraad nodigquote:Op woensdag 9 december 2009 13:02 schreef huuphuup het volgende:
[..]
kun je daarop studeren?
als ik echt moet studeren eet ik echt de hele dag doorik heb echt een constante energietoevoer nodig dan
Kwak fijn!geen vragen stellen hahaha gewoon blij mee zijn.
ghehe ja thee heb ik inderdaad ook nodig. En cola en water enzoquote:Op woensdag 9 december 2009 13:04 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Haha, ik hoor dat wel vaker idd van medestudenten. Ik heb meer een constante theevoorraad nodig. Er staat hier nog wel een trommel kerstkoekjes in geval van nood, maar ik blijf er al drie dagen vanaf !
quote:Op dinsdag 8 december 2009 22:33 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Die abs faken klinkt wel goed
Maar dove sunshine heb ik volgens mij ooit eens geprobeert en toen was ik bruin gevlekt
Wat is dat nou weer voor onzin!quote:Op woensdag 9 december 2009 13:21 schreef P.F het volgende:
[..]
Waarom zijn mannenbovenbenen altijd zo dik?
dat dus! Ookal is Mr.Mo wat gezetter dan ik, hij heeft naar verhouding hele dunne benen! Ook zijn bovenbenen zijn echt superslank!quote:Op woensdag 9 december 2009 13:47 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor onzin!. Mannenbovenbenen zijn over het algemeen dunner dan die van vrouwen, hoor
.
Dat. Vrouwen hebben gewoon bredere heupen en dan zijn de benen automatisch wat dikker....quote:Op woensdag 9 december 2009 13:47 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor onzin!. Mannenbovenbenen zijn over het algemeen dunner dan die van vrouwen, hoor
.
En hij ligt, dus dan lijken je benen ook dikker.quote:Op woensdag 9 december 2009 13:52 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Dat. Vrouwen hebben gewoon bredere heupen en dan zijn de benen automatisch wat dikker....
De meneer op het plaatje heeft denk ik erg goed ontwikkelde beenspieren.
En die kontmeneer heeft hele gespierde benen en die lijken zo fors, omdat als je ligt alles wat aan de voorkant zit opzij wordt gedrukt. Of zo. Over het algemeen hebben de meeste mannen idd slankere benen dan vrouwen. Waardoor een eventueel aanwezige (bier)buik nóg meer opvalt. Gnagnagnagnork.quote:Op woensdag 9 december 2009 13:21 schreef P.F het volgende:
[..]
Waarom zijn mannenbovenbenen altijd zo dik?
quote:
das in mijn geval ook zoquote:Op woensdag 9 december 2009 13:57 schreef conleche het volgende:
[..]
En die kontmeneer heeft hele gespierde benen en die lijken zo fors, omdat als je ligt alles wat aan de voorkant zit opzij wordt gedrukt. Of zo. Over het algemeen hebben de meeste mannen idd slankere benen dan vrouwen. Waardoor een eventueel aanwezige (bier)buik nóg meer opvalt. Gnagnagnagnork.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |