abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 9 december 2009 @ 10:29:11 #1
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_75436975

Het vorige deel: Slank #892: met tentamenstress en ruzieschade

Voor wie is "Slank de herfst in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Dienstmededeling van Troel

De komende weken zal ik veel minder online zijn door vele ziekenhuisbezoekjes en aansluitend een bevalling en kraamtijd met waarschijnlijk een kraamverzorgster die me regelmatig van de pc vandaan zal schoppen om in bed te gaan liggen. Hierdoor kan ik niet garanderen dat je binnen zoveel dagen in het overzichtje staat. Het overzichtje is echter niet gekoppeld aan het invoeren van de gegevens, dus vul ondertussen al wel je gegevens in, zodat als ik achter de pc zit, je kan koppelen en je meteen met de meest recente gegevens in het lijstje staat. Bij het inloggen kun je in ieder geval voor jezelf zien wat je ingevuld hebt.

(ik hoop dat ik het een beetje duidelijk opgeschreven heb )

Verder een kleine tip: zet in het onderwerp van de PM of het gaat om de DIEETCLUB of SLANK, zodat daar geen twijfel over is, waardoor het nog langer kan duren. Mocht het echt ontzettend lang duren, stuur dan rustig nog een keer een PM.

Einde dienstmededeling

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! Ozzurwais wie must kill joe !!
De OP is hier te vinden.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_75436990
!
Ja doei.
  woensdag 9 december 2009 @ 10:34:59 #3
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_75437122
Sorry Mo
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_75437130
ach, ik weet dat het waar is
Ja doei.
  woensdag 9 december 2009 @ 10:39:05 #5
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_75437263
Lol die TT .
En ik vind het wel heel herkenbaar, want ik was ook zo . Studeren doe toch (ook) voor de lol? Geweldig dan dat je er zoveel plezier aan beleeft!
Niet meer actief op Fok!
pi_75437298
Merel!!
  woensdag 9 december 2009 @ 10:42:58 #7
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_75437393
quote:
Op woensdag 9 december 2009 10:40 schreef conleche het volgende:
Merel!!
[ afbeelding ]
Nee, dan deze:

.
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 9 december 2009 @ 10:44:07 #8
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_75437431
quote:
Op woensdag 9 december 2009 10:39 schreef Viking84 het volgende:
Lol die TT .
En ik vind het wel heel herkenbaar, want ik was ook zo . Studeren doe toch (ook) voor de lol? Geweldig dan dat je er zoveel plezier aan beleeft!
Ik doe momenteel ook een opleiding voor mijn werk, maar ik vertoon weer het altijd en eeuwige uitstelgedrag. Huiswerk doen vind ik echt heel erg vervelend . Ik ben niet zo'n studiehoofd geloof ik .
pi_75437459
Hallo.
  woensdag 9 december 2009 @ 10:48:04 #10
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_75437549
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
pi_75437680
Jeej, ik kom precies op tijd voor een tvp in het nieuwe topic!

Merel jarig? Gefeliciteerd!
Are you pondering what I'm pondering?
  woensdag 9 december 2009 @ 11:05:09 #12
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_75438173
tvp...
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_75438187
quote:
Op woensdag 9 december 2009 10:42 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Nee, dan deze:

[ afbeelding ]

.
Somehow denk ik dat Merel mijn plaatje meer apprecieert.

Jouw beurt komt nog wel!
  woensdag 9 december 2009 @ 11:06:17 #14
331 Merel
Be here now.
pi_75438206
Het plaatje van Vik kan ik niet zien op m'n werk, maar ik kan me er wel iets bij voorstellen

Bedankt voor alle felicitaties!
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  woensdag 9 december 2009 @ 11:07:06 #15
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_75438236
quote:
Op woensdag 9 december 2009 11:05 schreef conleche het volgende:

[..]

Somehow denk ik dat Merel mijn plaatje meer apprecieert.

Jouw beurt komt nog wel!
De 21e januari . Maar dan wil ik niet dit plaatje, want dat is dan niet origineel meer .
Niet meer actief op Fok!
pi_75438280

gefeli Merel!

MoBlo heel herkenbaar maar ik ben dan ook wel een rasnerd dus ik weet niet of je daarmee geholpen bent
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_75438288
quote:
Op woensdag 9 december 2009 11:07 schreef Viking84 het volgende:

[..]

De 21e januari . Maar dan wil ik niet dit plaatje, want dat is dan niet origineel meer .
Ik vind dit ook een zeer ordinaire mevrouw. Ik zal vanaf nu op zoek gaan naar het mooiste, lekkerste vrouwenplaatje dat er bestaat!
pi_75438309
Gefeli Merel!
  woensdag 9 december 2009 @ 11:11:14 #19
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_75438401
quote:
Op woensdag 9 december 2009 11:08 schreef huuphuup het volgende:

gefeli Merel!

MoBlo heel herkenbaar maar ik ben dan ook wel een rasnerd dus ik weet niet of je daarmee geholpen bent
hier nog zo'n nerd. Zo erg dat ik vrijwillig bijles geef in statistiek..
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_75438657
ik ben een nieuwgeboren nerd heerlijk vind ik het
Ja doei.
pi_75438831
Nog een nerd hier. Ik vond statistiek zelfs leuk, en ik heb bijles wiskunde gegeven.

Bij ons ook geen kerstboom vanwege plaatsgebrek, maar ik vind die van Laureline wel prachtig!
Ik heb wel van de Sint deze gekregen en daar zitten nu kerstballen in:
pi_75439281
Ik ben ook een nerd. Ik werk zelfs op een middelbare school en vind het leuk .

Goeiemorgen. Uitslapen is fijn, maar nu is mn ochtend weg (en biljk ik 's middags ook afspraken te hebben). Daar gaat mn dag.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_75439283
Goh, ik zie nu in het vorige topic dat Laureline ook eindelijk haar langverwachte e-mail heeft gehad. Da's toevallig, ik had ook eindelijk gisteravond een mailtje waar ik al een week voor zat te F5'en!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Anyway, waar ik eigenlijk voor kwam: lijstjes!
Die van gisteren begon goed maar eindigde minder mooi, o.a. omdat mijn vader ineens met een hele vlaai thuiskwam.
O: 2 sneetjes brood, 1x pindakaas en 1x gebakken pastei
T: koffie met melk
L: 1 snee brood met brie, 1 snee met cervelaat
T: appel
D: gewokte vegablokjes en veel wokgroente met zilvervliesrijst
T: magere vlaflip (ideetje van m'n moeder, 0% vet-vla en magere yoghurt met light-siroop )
T: stuk aardbeienvlaai
T: glaasje witte wijn
T: 2 handjes chips

Vandaag:
O: 1 snee brood met brie, 1 met cervelaat, koffie met melk
L: cappuccino en een broodje met iets gezonds
T: fruit
D: geen idee, eten bij schoonouders
T: koffie met melk, wijntje
pi_75439394
quote:
Op woensdag 9 december 2009 09:46 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Dat is wel erg kort door de bocht. Ik weet het niet 100% zeker, maar ik denk dat de geboorte van Jezus wel wat eerder gevierd werd al, voordat de christenen de nieuwe orde waren. Dit was namelijk pas rond 400 n.Chr... Ik denk eerder dat ze een dag kozen die niet direct nieuwe vervolgingen zouden uitlokken, want de eerste paar honderd jaar waren mensen die openlijk christen waren, hun leven niet zeker. Op deze manier konden ze net doen alsof ze een heidens feest meevierden ipv hun eigen christelijke feest.... Later kwam het ze idd wel goed uit. Wat gebruiken uit andere godsdiensten overnemen om minder weerstand te genereren. Sorry, enigzsins beroepsdeformatie
klopt, alhoewel de Christenen rond 400 na Chr nog niet overal aan de macht waren....

Blegh. Ben nog steeds niet helemaal lekker.

Merel, gefeliciteerd!
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_75439573
Ach, aardbeienvlaai op zijn tijd is geen ramp.
Elke dag brie en cervelaat lijkt me een groter probleem.

Wat was die pastei ook alweer?
Kan me alleen nog herinneren dat ik het eerder heb gevraagd maar ik weet het niet meer.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')