quote:- En iedere vatandas die ik vergeten ben,.
Hmm ff kijkenquote:Op zaterdag 12 december 2009 02:05 schreef Min-e het volgende:
Hebben jullie favoriete films, boeken? Of zijn jullie ook allesvreters net als ik?
[/quote]quote:[..]
haha nee niet echt, maar weet wel dat er zo veel verschillende versies van zijn, was eigenlijk ook van plan om het boek ooit te lezen, wat dan weer komt door de film you've got mail![]()
ik wil deze versie graag zien nog http://www.imdb.com/title/tt1117666/
waar gaat de film Brazil over?quote:Op zaterdag 12 december 2009 02:25 schreef siddha het volgende:
[..]
Hmm ff kijken
films
Pi
Alle films van Ghimli studio`s (Japanse anime)
Amelie
Dark Chrystal
Donnie Darko
Adam`s appel( een deense film)
Constantine
shawshank redemption
Brazil
Boeken
the foundation saga van Asimov
Hyperion van Dan Simmons
The stand Stephen King
slinger van foucault van Umberto Eco
Siddharta van Herman Hesse
also sprach Zarathustra van F Nietzsche
origin of species Darwin (mijn avatar)
Help ik kan niet meer stoppen met schrijven![]()
Dat een man in de toekomst uit een totalitaire maatscappij te probeert te ontsnappen, eerst d.m.v. dagdromen en later word hij lid van de verzet vanwege zijn verliefdheid op een meid, hele leuke filmquote:
heb je een link naar de info: regisseur, cast e.d. of gewoon de DVDcover van de filmquote:Op zaterdag 12 december 2009 02:36 schreef siddha het volgende:
[..]
Dat een man in de toekomst uit een totalitaire maatscappij te probeert te ontsnappen, eerst d.m.v. dagdromen en later word hij lid van de verzet vanwege zijn verliefdheid op een meid, hele leuke film
oh shit ik heb nog V for Vendetta vergeten
Wou net in het andere deel zeggen,die heb ik nooit eerder gezien, maar ben nu benieuwd. Ga ik eens kijken. Wat ik nu kijk, is ooit in 6 delen ofzo uitgezonden op tv, maar ik heb em op een dvd. Als ik em eenmaal opzet, duurt het urennnnnquote:
Stephen King en Eco had ik wel min of meer verwacht, veel mannelijke lezers zijn fans.quote:Op zaterdag 12 december 2009 02:25 schreef siddha het volgende:
[..]
Hmm ff kijken
films
Amelie
Donnie Darko
Constantine
shawshank redemption
Brazil. Deze films ken ik de rest ben ik niet bekend mee geloof ik.
Boeken
the foundation saga van Asimov
Hyperion van Dan Simmons
The stand Stephen King
slinger van foucault van Umberto Eco
Siddharta van Herman Hesse
also sprach Zarathustra van F Nietzsche
origin of species Darwin (mijn avatar)
Help ik kan niet meer stoppen met schrijven![]()
http://www.imdb.com/title/tt0088846/quote:Op zaterdag 12 december 2009 02:38 schreef mezzy het volgende:
[..]
heb je een link naar de info: regisseur, cast e.d. of gewoon de DVDcover van de film
Ja hoorquote:Op zaterdag 12 december 2009 02:38 schreef mezzy het volgende:
[..]
heb je een link naar de info: regisseur, cast e.d. of gewoon de DVDcover van de film
terry gilliam is altijd goedquote:
Vraag mijn zusje wel even om hulp een keertje, van torrents enzo snap ik weinig.quote:Op zaterdag 12 december 2009 02:38 schreef Slayage het volgende:
is dat deze ? http://www.imdb.com/title/tt0112130/
ik heb wel een torrent voor je als je em meteen wil regelen![]()
lijkt me lastig doorkomen door dat oude engels
Heb je gelijk in, maar hoe heb je geraden dat ik Plato fan ben? Maar zijn boeken zijn meer verhandelingen en gesprekken tussen personen, niet veel literair aanquote:Op zaterdag 12 december 2009 02:38 schreef Min-e het volgende:
[..]
Stephen King en Eco had ik wel min of meer verwacht, veel mannelijke lezers zijn fans.
En de genoemde filosofische werken zou ik gezien je avatar ook erbij hebben kunnen vinden. Nietzsche dus, verbaasd me dat je Plato niet op je lijstje hebt.
Nietzsche was toch net als zovelen eigenlijk een het voortborduren op denkbeelden van Plato? Dacht ik, tenminste, ooit gelezen te hebben. ( Lang geleden toen ik in mijn filosofie-fase zat. Ik heb altijd periodes van interesse in een bepaald onderwerp, en daarna vind ik iets anders weer boeiend en richt ik me weer helemaal daar op).quote:Op zaterdag 12 december 2009 02:46 schreef siddha het volgende:
[..]
Heb je gelijk in, maar hoe heb je geraden dat ik Plato fan ben? Maar zijn boeken zijn meer verhandelingen en gesprekken tussen personen, niet veel literair aan
Maar UmbertoEco schrijft volgens mij niet typisch voor mannen, hij is veel te goed daarvoor
Als je bv ontdekking van de hemel van Mulisch hebt gelezen die uiteindelijk slap aftreksel is van de slinger van Foucault
Beloof me dan dat je de slinger van foucault zal lezen, het is een zwaar en een moeilijke boek maar wanneer je uit hebt, ben je een ander mens, je zal bv de officiele geschiedenis echt met een korreltje zout nemen en vergelijk het dan met de ontdekking van de hemelquote:Op zaterdag 12 december 2009 02:53 schreef Min-e het volgende:
[..]
Nietzsche was toch net als zovelen eigenlijk een het voortborduren op denkbeelden van Plato? Dacht ik, tenminste, ooit gelezen te hebben. ( Lang geleden toen ik in mijn filosofie-fase zat. Ik heb altijd periodes van interesse in een bepaald onderwerp, en daarna vind ik iets anders weer boeiend en richt ik me weer helemaal daar op).
Mulisch heb ik gelezen, Eco niet. En in tegenstelling tot veel mensen vond ik de ontdekking van de hemel een goed boek.
Hier een link naar Pi, kan je direct kijkenquote:Op zaterdag 12 december 2009 02:38 schreef Min-e het volgende:
[..]
Stephen King en Eco had ik wel min of meer verwacht, veel mannelijke lezers zijn fans.
En de genoemde filosofische werken zou ik gezien je avatar ook erbij hebben kunnen vinden. Nietzsche dus, verbaasd me dat je Plato niet op je lijstje hebt.
Nou beloof je hierbij dat ik em eens ga lezen. Heb eerder van anderen al gehoord dat zij het mooi vonden, nu jij ook al.quote:Op zaterdag 12 december 2009 03:06 schreef siddha het volgende:
[..]
Beloof me dan dat je de slinger van foucault zal lezen, het is een zwaar en een moeilijke boek maar wanneer je uit hebt, ben je een ander mens, je zal bv de officiele geschiedenis echt met een korreltje zout nemen en vergelijk het dan met de ontdekking van de hemel
Plato en Nietzsche hebben niet zo veel met elkaar te maken, Nietzsche zijn kracht was juist zijn originaliteit, die je niet zomaar met de klassieke filosofen te vergelijken
Platois groots, diep en mystiek hoe hij de werkelijkheid bekeek en Nietzsche met zijn prachtige prozaïsche verhandelingen die gehakt van de mens maken en de vrije wil ergo de vrijheid eigenlijk gelijk wordt gesteld aan de mens zonder vrijheid beperkende dogma die de mens zichzelf heeft opgelegd
Wiki hequote:Op zaterdag 12 december 2009 03:19 schreef Min-e het volgende:
[..]
Nou beloof je hierbij dat ik em eens ga lezen. Heb eerder van anderen al gehoord dat zij het mooi vonden, nu jij ook al.
(Volgens Wiki: Nietzsche gebruikt Plato's visie op schijn en werkelijkheid, maar draait het om. Onze dagelijkse realiteit is een afschaduwing van de primaire werkelijkheid, die Nietzsche het 'Oer-Ene' noemt. In tegenstelling tot bij Plato is dit geen werkelijkheid van statische ideeën, maar juist van een onophoudelijk in beweging verkerend spel van krachten. Nietzsche keert aldus het Platonische wereldbeeld om, de werkelijkheid is de chaos, terwijl de wereld die we waarnemen de gestolde werkelijkheid is.
Voor zowel Plato als Nietzsche is de werkelijke wereld schijn van schijn. In onze dagelijkse wereld scheppen we een illusoire schijnwereld waarin het worden tot staan is gebracht. De kunst en de droom is op te vatten als een illusie van een illusie of schijn van schijn. Bij Nietzsche is het apollinische de schijn en het dionyische is de werkelijkheid. Hij draait Plato's visie op schijn en werkelijkheid om en trekt radicaal tegenovergestelde conclusies. Nietzsche heeft wel begrip voor deze illusie omdat het nodig is om te overleven. De grote fout van Plato is dat hij het dionysische verwaarloosd heeft.)
En het is altijd leuk om iemand te horen te vertellen over waarom hij dat zo vindt," zijn prachtige prozaïsche verhandelingen die gehakt van de mens maken".
Leuke vraag op de zaterdagochtend.quote:Op zaterdag 12 december 2009 10:30 schreef zarGon het volgende:
Zou iemand die last heeft van nasolingie nou harde brokken (lekker knapperig) of glibberig massa (heerlijk vloeiend) prefereren? Of zal dit - net zoals alle andere geneugten in het leven - persoonsgebonden zijn?
kizquote:Op zaterdag 12 december 2009 10:30 schreef zarGon het volgende:
Zou iemand die 'last' heeft van nasolingie nou harde brokken (lekker knapperig) of glibberig massa (heerlijk vloeiend) prefereren? Of zal dit - net zoals alle andere geneugten in het leven - persoonsgebonden zijn?
Iemand naast me in de trein las dat boek een keerquote:Op zaterdag 12 december 2009 13:20 schreef Slayage het volgende:
alweer een verfilming van pride and prejudice, dit keer met zombies![]()
http://www.filmtotaal.nl/artikel.php?id=15831
Die je verstuurt zonder internet?quote:Op zaterdag 12 december 2009 16:57 schreef wikwakka2 het volgende:
Egypte en internet. Maar ze zijn hier gelukkig wel behulpzaam, binnen 10 minuten antwoord op mijn mails
.
Je moet niet op de FP komen, opgelost.quote:Op zaterdag 12 december 2009 17:04 schreef Bortecinem het volgende:
Verboden Koerdische partij uit parlement
Die reacties, ongelofelijk.
Het was koud en zonnig vandaag hier. Sinds tijden.quote:Op zaterdag 12 december 2009 16:57 schreef wikwakka2 het volgende:
Egypte en internet. Maar ze zijn hier gelukkig wel behulpzaam, binnen 10 minuten antwoord op mijn mails
.
Volgens mij heeft iedereen overal verstand van daar?quote:Op zaterdag 12 december 2009 17:04 schreef Bortecinem het volgende:
Verboden Koerdische partij uit parlement
Die reacties, ongelofelijk.
Die reacties van onze Nederlandse mede-fokkers verbazen mij, jezus wat heeft Turkije jullie aangedaan dat jullie Turken zo kunnen haten?quote:Op zaterdag 12 december 2009 17:07 schreef Rookert het volgende:
[..]
Volgens mij heeft iedereen overal verstand van daar?![]()
Je hebt er idd niks te zoeken
Ja, el eyn mulyatti ofzo heet het.quote:Op zaterdag 12 december 2009 17:07 schreef IHVK het volgende:
wisten jullie dat dit eigenlijk een oud Arabisch liedje is.
Hoe precies? Ik ben wel benieuwd naar een Arabische versie?quote:Op zaterdag 12 december 2009 17:09 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja, el eyn mulyatti ofzo heet het.
Gewoon, de mocro's die op turken lijken op de hoek en de Turken die op mocro's lijken om de hoek die allebei bushokjes slopen en met bontkragen in groepen lopenquote:Op zaterdag 12 december 2009 17:08 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Die reacties van onze Nederlandse mede-fokkers verbazen mij, jezus wat heeft Turkije jullie aangedaan dat jullie Turken zo kunnen haten?
Ik had vroeger een hele mooie Arabische versie op de pc staan maar ik kan 'm niet vinden. En via google kom ik er ook niet op.quote:Op zaterdag 12 december 2009 17:12 schreef IHVK het volgende:
[..]
Hoe precies? Ik ben wel benieuwd naar een Arabische versie?
Wat een simpele zielen zijn het toch.quote:Op zaterdag 12 december 2009 17:13 schreef Rookert het volgende:
[..]
Gewoon, de mocro's die op turken lijken op de hoek en de Turken die op mocro's lijken om de hoek die allebei bushokjes slopen en met bontkragen in groepen lopen![]()
Dat is het enige wat ze kut vinden. Wilders speelt erop in door men die hangjongeren te laten identificeren met de Islam en iedereen is het erover eens dat ze op moeten rotten
Zo´n 24 graden, wel lekker dus. Jammer dat het zo winderig is, ons huis is op een heuvel gebouwd en dat merk je welquote:Op zaterdag 12 december 2009 17:06 schreef IHVK het volgende:
[..]
Het was koud en zonnig vandaag hier. Sinds tijden.
Hoe is het weer daar?
80% van NL is VMBO of gedraagt zich ernaarquote:Op zaterdag 12 december 2009 17:17 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Wat een simpele zielen zijn het toch.
Die had ik al gevonden. Maar ja, niet wat ik zocht.quote:
Nederlandse muziek?quote:Op zaterdag 12 december 2009 17:19 schreef Rookert het volgende:
[..]
80% van NL is VMBO of gedraagt zich ernaar![]()
Luisteren jullie ook nog Nederlandse muziek of niet?
Bortecinem is ook VMBO'erquote:Op zaterdag 12 december 2009 17:19 schreef Rookert het volgende:
[..]
Verwachting komende 5 dagenquote:Op zaterdag 12 december 2009 17:18 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Zo´n 24 graden, wel lekker dus. Jammer dat het zo winderig is, ons huis is op een heuvel gebouwd en dat merk je wel.
Al sneeuw in Hollanda?
Jaaa, heel graag zelfs.quote:Op zaterdag 12 december 2009 17:19 schreef Rookert het volgende:
[..]
Daarom moet je zwemmen.quote:Op zaterdag 12 december 2009 17:21 schreef wikwakka2 het volgende:
Neeeeee, ik ga de enige kans op sneeuw van dit jaar missen.
Waarom altijd: Nederlandse muziek = Frans Bauerquote:Op zaterdag 12 december 2009 17:20 schreef IHVK het volgende:
[..]
Nederlandse muziek?
Frans Bauer enzo?
Ik ken alleen een paar nummers van Guus en Ramses Shaffy volgens mij.![]()
Maar ik luister van alles.
Taalverkrachting zeg ik je!quote:Op zaterdag 12 december 2009 17:09 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja, el eyn mulyatti ofzo heet het.
Oh, daarom kon ik niks vinden.quote:
Alles wat je hier noemt luister ik wel eens.quote:Op zaterdag 12 december 2009 17:23 schreef Rookert het volgende:
[..]
Waarom altijd: Nederlandse muziek = Frans Bauer![]()
Blof, Guus Meeuwis, Acda & de Munnik, paar nummers van Marco Borsato, Avond van Boudewijn de Groot en paar losse nummers, voor de rest niet zo heel veel![]()
Ik luister ook van alles, word altijd wanhopig als ik doorheb hoeveel ik nog moet downloaden, heb pas 6643 nummers
Damn wat doen ze met die camera.quote:
Wat zoek je ?quote:Op zaterdag 12 december 2009 17:19 schreef IHVK het volgende:
[..]
Die had ik al gevonden. Maar ja, niet wat ik zocht.
Sidi Mansour is ook mooi!quote:Op zaterdag 12 december 2009 17:24 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Oh, daarom kon ik niks vinden.
sec?quote:Op zaterdag 12 december 2009 17:28 schreef IHVK het volgende:
[..]
Gewoon sec het liedje met iets minder toeters en bellen.
Soulmatequote:Op zaterdag 12 december 2009 17:25 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Zo'n beetje wat jij hierboven hebt opgenoemd.
Yeah.quote:Op zaterdag 12 december 2009 17:29 schreef Rookert het volgende:
[..]
Soulmate![]()
Wij gaan een keertje reizen
Nu heb je het verminderd? Verraderquote:Op zaterdag 12 december 2009 17:28 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
![]()
Vroeger luisterde ik echt alleen maar Arabische muziek.
Ik heb in Azhar gestudeerd enzo.quote:Op zaterdag 12 december 2009 17:29 schreef wikwakka2 het volgende:
Hey Triggershot, was jij nou wel eens in Cairo geweest?
Valse hoop dus.quote:Op zaterdag 12 december 2009 17:28 schreef Triggershot het volgende:
[..]
sec?
Arabische liedjes met weinig toeters en bellen?
Oh, ik dacht dat jij in Syrie had gestudeerd. Nog dingen die ik gezien moet hebben?quote:Op zaterdag 12 december 2009 17:30 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik heb in Azhar gestudeerd enzo.
'quote:Op zaterdag 12 december 2009 17:30 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nu heb je het verminderd? Verrader
Sluit de een de ander uit? Ik Pm je wel een lijst wat de moeite waard is als ik thuis benquote:Op zaterdag 12 december 2009 17:33 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat jij in Syrie had gestudeerd. Nog dingen die ik gezien moet hebben?
Turken hebben daar ook moeite mee. Vroeger toen we Koran les kregen was het altijd een ramp, niemand kon die keelklanken (juist) uitspreken.quote:Op zaterdag 12 december 2009 17:33 schreef Rookert het volgende:
Ik heb vrij weinig met die Arabische keelklanken die ik niet kan uitspreken (of verstaan trouwens)
Nee, maar ik wist niet dat je het allebei had gedaanquote:Op zaterdag 12 december 2009 17:34 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Sluit de een de ander uit? Ik Pm je wel een lijst wat de moeite waard is als ik thuis ben
quote:Op zaterdag 12 december 2009 17:34 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
'
Toen was ik ook gek op de Arabische taal, ik wou het echt zo graag leren. Nu vind ik het niet zoveel aan en is Russisch mijn nieuwe liefde.
Japansquote:Op zaterdag 12 december 2009 17:34 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
'
Toen was ik ook gek op de Arabische taal, ik wou het echt zo graag leren. Nu vind ik het niet zoveel aan en is Russisch mijn nieuwe liefde.
Ik zou je niet aan te raden om alleen te zien. Egypte is nou niet echt een super safe land te noemen voor wanneer je alleen bent om eerlijk te zijn.quote:Op zaterdag 12 december 2009 17:35 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Nee, maar ik wist niet dat je het allebei had gedaan.
Ik wacht met smart. Ook dingen die een beetje interessant kunnen zijn als je alleen bent?
Mooi meisje.quote:
quote:
Die klanken evolueren er dan vanzelf wel uit denk ikquote:Op zaterdag 12 december 2009 17:35 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Turken hebben daar ook moeite mee. Vroeger toen we Koran les kregen was het altijd een ramp, niemand kon die keelklanken (juist) uitspreken.
En toen zei jij iets over Egyptenaren.quote:Op zaterdag 12 december 2009 17:37 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Was jij niet diegene die zei dat Minaret een Turks woord en uitvinding is?
Hahahaha! Ik word de Turkse versie van Zhjirnovski (of hoe je zijn naam ook spelt). Hij is de grootste Turken hater ooit, maar spreekt beter Turks dan de gemiddelde Nederlandse Turk.quote:Op zaterdag 12 december 2009 17:36 schreef Triggershot het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Ruslar ezeli dusman.![]()
Maarre is wel een erg grote switch
quote:Op zaterdag 12 december 2009 17:37 schreef IHVK het volgende:
[..]
Mooi meisje.![]()
[..]
![]()
Is al veel beter dan die pepsi camera dingens.
Het blijkt dat Turken het Japans snel onder de knie hebben vanwege verwantschap tussen de twee talen of zo.quote:
En Tunesie btw.quote:Op zaterdag 12 december 2009 17:38 schreef IHVK het volgende:
[..]
En toen zei jij iets over Egyptenaren.
Ronde minaret is zeker een Turks (seldjuk) uitvinding, ze hebben die idee wel geleend van de Kerktorens van Byzantijnenquote:Op zaterdag 12 december 2009 17:37 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Was jij niet diegene die zei dat Minaret een Turks woord en uitvinding is?
Wel een supermooi land en super mooie meiden btwquote:Op zaterdag 12 december 2009 17:38 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hahahaha! Ik word de Turkse versie van Zhjirnovski (of hoe je zijn naam ook spelt). Hij is de grootste Turken hater ooit, maar spreekt beter Turks dan de gemiddelde Nederlandse Turk.
Dat is overigens een hypothese waar veel discussie over is.quote:Op zaterdag 12 december 2009 17:39 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Het blijkt dat Turken het Japans snel onder de knie hebben vanwege verwantschap tussen de twee talen of zo.
Koreaans.
We hadden het over minaretten, niet specifieke soorten minaretten, noch is het woord van oorsprong Turks.quote:Op zaterdag 12 december 2009 17:39 schreef siddha het volgende:
[..]
Ronde minaret is zeker een Turks (seldjuk) uitvinding, ze hebben die idee wel geleend van de Kerktorens van Byzantijnen
Jup die vorm wel, maar een minaret an sich niet.quote:Op zaterdag 12 december 2009 17:39 schreef siddha het volgende:
[..]
Ronde minaret is zeker een Turks (seldjuk) uitvinding, ze hebben die idee wel geleend van de Kerktorens van Byzantijnen
Russische meiden mooi? Ik heb nooit gesnapt waarom mensen Russische vrouwen bestempelen als de mooiste vrouwen van de wereld.quote:Op zaterdag 12 december 2009 17:40 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wel een supermooi land en super mooie meiden btw
Zirinovski haatte de joden ook maar wat blijkt zijn vader blijkt joods te zijn en nu is ie vaak in Israel te vindenquote:Op zaterdag 12 december 2009 17:38 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hahahaha! Ik word de Turkse versie van Zhjirnovski (of hoe je zijn naam ook spelt). Hij is de grootste Turken hater ooit, maar spreekt beter Turks dan de gemiddelde Nederlandse Turk.
Toch blijkt het dat Turken die het Turks goed beheersen sneller en beter Japans leren dan bijvoorbeeld een Nederlander of een Arabier.quote:Op zaterdag 12 december 2009 17:41 schreef IHVK het volgende:
[..]
Dat is overigens een hypothese waar veel discussie over is.
Mooiste van de wereld zal ik ze niet noemen, is voor een groot gedeelte ook subjectief te noemen. Als je puur naar schoonheid gaat kijken zijn wat mij betreft niets mooier dan halfbloedjes. Mix tussen oost en westquote:Op zaterdag 12 december 2009 17:41 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Russische meiden mooi? Ik heb nooit gesnapt waarom mensen Russische vrouwen bestempelen als de mooiste vrouwen van de wereld.Yugoslavische en West-Europese vrouwen (Duitsland, Nederland, Scandinavie) zijn echt wel mooier dan die ordinaire oostblok sletten. Maar goed, ik ben een vrouw, ik kijk er misschien anders tegenaan.
Hij heeft Turkologie gestudeerd en spreekt daardoor goed Turks.quote:Op zaterdag 12 december 2009 17:42 schreef siddha het volgende:
[..]
Zirinovski haatte de joden ook maar wat blijkt zijn vader blijkt joods te zijn en nu is ie vaak in Israel te vindenik wist niet dat hij Turks kon
Dat vind ik juist van Yugoslavische vrouwen, ik vind ze echt mooi. Russen vind ik de mislukte versie van hun. Maar goed.quote:Op zaterdag 12 december 2009 17:43 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Mooiste van de wereld zal ik ze niet noemen, is voor een groot gedeelte ook subjectief te noemen. Als je puur naar schoonheid gaat kijken zijn wat mij betreft niets mooier dan halfbloedjes. Mix tussen oost en west
Ja, doch waar de europeanen dus "last"van hebben is gebaseerd op die ronde en niet zozeer de vierkante waar er weinig verschil is met een normale kerktorenquote:Op zaterdag 12 december 2009 17:41 schreef IHVK het volgende:
[..]
Jup die vorm wel, maar een minaret an sich niet.
Russen zijn Slavisch lieve schat.quote:Op zaterdag 12 december 2009 17:44 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dat vind ik juist van Yugoslavische vrouwen, ik vind ze echt mooi. Russen vind ik de mislukte versie van hun. Maar goed.
Slavische vrouwen kunnen hartstikke mooi zijn, denk aan Mila Jovovichquote:Op zaterdag 12 december 2009 17:43 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Mooiste van de wereld zal ik ze niet noemen, is voor een groot gedeelte ook subjectief te noemen. Als je puur naar schoonheid gaat kijken zijn wat mij betreft niets mooier dan halfbloedjes. Mix tussen oost en west
Daarom zeg ik dat ik hun de mislukte versie van de Yugoslaven vind.quote:Op zaterdag 12 december 2009 17:46 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Russen zijn Slavisch lieve schat.
Bij Mila moet ik denken aan Nefise Karatayquote:Op zaterdag 12 december 2009 17:47 schreef siddha het volgende:
[..]
Slavische vrouwen kunnen hartstikke mooi zijn, denk aan Mila Jovovich
Ik heb niet gezegd dat ze lelijk zijn. Maar ik vind dat er mooiere vrouwen bestaan dan Russische vrouwen. Mooie mensen heb je overal, ook onder de Russen, duh.quote:Op zaterdag 12 december 2009 17:47 schreef siddha het volgende:
[..]
Slavische vrouwen kunnen hartstikke mooi zijn, denk aan Mila Jovovich
quote:Op zaterdag 12 december 2009 17:43 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Hoe 'mislukt' dan, want dat ontgaat me even.quote:Op zaterdag 12 december 2009 17:47 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Daarom zeg ik dat ik hun de mislukte versie van de Yugoslaven vind.
Mila is half Kroatisch half Oekraïensquote:Op zaterdag 12 december 2009 17:48 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik heb niet gezegd dat ze lelijk zijn. Maar ik vind dat er mooiere vrouwen bestaan dan Russische vrouwen. Mooie mensen heb je overal, ook onder de Russen, duh.
Zucht..quote:Op zaterdag 12 december 2009 17:48 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Hoe 'mislukt' dan, wat dat ontgaat me even.
ff opzoekenquote:Op zaterdag 12 december 2009 17:48 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Bij Mila moet ik denken aan Nefise Karatay
In mijn interpretatie komt het neer alsof je zegt 'ik vind Syriërs mislukte Arabieren omdat Egyptenaren mooier zijn', maar goed zal wel aan mijn interpretatie liggen.quote:Op zaterdag 12 december 2009 17:50 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Zucht..
Nou oostblokkers hebben zo'n apart gezicht, je herkent ze vaak meteen. Maar ik vind de Yugoslaven de mooiste onder die oostblokkers. Wat betreft schoonheid lopen ze voorop vind IK.
Het was gewoon een grap?quote:Op zaterdag 12 december 2009 17:51 schreef Triggershot het volgende:
[..]
In mijn interpretatie komt het neer alsof je zegt 'ik vind Syriërs mislukte Arabieren omdat Egyptenaren mooier zijn', maar goed zal wel aan mijn interpretatie liggen.
Dat zie je ook vaak onder de Finnen en De zwedenquote:Op zaterdag 12 december 2009 17:51 schreef Bortecinem het volgende:
Zien jullie trouwens ook vaak Russen met Mongoloïde trekjes? Ik zie het echt vaak bij ze.
Finnen zijn een Oeraals volk, zo raar is dat dus niet. Maar onder Russen zie ik het ook vaak.quote:Op zaterdag 12 december 2009 17:52 schreef siddha het volgende:
[..]
Dat zie je ook vaak onder de Finnen en De zweden
Laat het gewoon gaan.quote:Op zaterdag 12 december 2009 17:52 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Misschien ben ik gedoemd het niet te snappen.
Ga eenkeer naar Noord Syrie en dan zul je zien dat de mooiste chichks daarvandaan komen, Het is ook een mix van Frans, Turks, Phoenisch en arabisch, veel mensen met groene oge daar (ik was vorig jaar daar)quote:Op zaterdag 12 december 2009 17:51 schreef Triggershot het volgende:
[..]
In mijn interpretatie komt het neer alsof je zegt 'ik vind Syriërs mislukte Arabieren omdat Egyptenaren mooier zijn', maar goed zal wel aan mijn interpretatie liggen.
quote:
Telt 2 jaar daar verblijven ook? Je hebt het over Aleppo of Qamishli neem ik aan? Om eerlijk te zijn vind ik Syrië geen bron van mooie meiden, dan Libanon nog meer.quote:Op zaterdag 12 december 2009 17:56 schreef siddha het volgende:
[..]
Ga eenkeer naar Noord Syrie en dan zul je zien dat de mooiste chichks daarvandaan komen, Het is ook een mix van Frans, Turks, Phoenisch en arabisch, veel mensen met groene oge daar (ik was vorig jaar daar)
Ik ben gedeeltelijk een noesairie en ik wilde meer over hun weten en ze waren in mijn ogen echt mooi hoor maar libanon doet niets aan onder, daarom wil ook dat Turkije, Syrie en Libanon moeten annexeren en worden we automatisch het mooiste volk ter wereldquote:Op zaterdag 12 december 2009 17:58 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Telt 2 jaar daar verblijven ook? Je hebt het over Aleppo of Qamishli neem ik aan? Om eerlijk te zijn vind ik Syrië geen bron van mooie meiden, dan Libanon nog meer.
Handen thuisquote:Op zaterdag 12 december 2009 18:02 schreef siddha het volgende:
[..]
Ik ben gedeeltelijk een noesairie en ik wilde meer over hun weten en ze waren in mijn ogen echt mooi hoor maar libanon doet niets aan onder, daarom wil ook dat Turkije, Syrie en Libanon moeten annexeren en worden we automatisch het mooiste volk ter wereld![]()
d
quote:
Afhankelijk van wie je spreekt en in welk regio, ik heb docenten gehad die de Turken wel konden opeten en docenten die de Ottomanen aan het aanbidden waren. Kwestie Ottomaanse rijk wordt beleefd met mixed feelings.quote:Op zaterdag 12 december 2009 18:07 schreef siddha het volgende:
[..]
Dat hoor ik vaker van een Syrier of yemeniet dan van een Turk, een syrier wil best wel weer terug naarde volgens hun goede oude tijd van de Osmanen, van de libanezen weet ik het niet maar ethnisch lijk ik nog wel het meeste op hun
Omdat Adana en Antakya enkel een voorproefje zijn van wat je in Syrië te wachten staat?quote:Op zaterdag 12 december 2009 18:08 schreef Bortecinem het volgende:
Waarom zou ik naar noord Syrie gaan als Adana vol zit met dezelfde soort Arabieren die in noord Syrie leven?
Als ik alleen wil zien hoe Syrische Arabieren er uit zien dan kan ik gewoon in Adana blijven. Syrie als land zou ik wel willen zien.quote:Op zaterdag 12 december 2009 18:10 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Omdat Adana en Antakya enkel een voorproefje zijn van wat je in Syrië te wachten staat?
Heb je gelijk in maar ook doormijn vaders zijn kant wilde ik mijn voorvaderlijke gebieden zien (o.a. Latakia en Alepp en die meeste syriers waren echt te gek volkje en quq mentaliteit leken ze wel op Adanezenquote:Op zaterdag 12 december 2009 18:08 schreef Bortecinem het volgende:
Waarom zou ik naar noord Syrie gaan als Adana vol zit met dezelfde soort Arabieren die in noord Syrie leven?
Je kunt enkel tot die conclusie komen, of het klopt wanneer je in Syrië bent geweest.quote:Op zaterdag 12 december 2009 18:11 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Als ik alleen wil zien hoe Syrische Arabieren er uit zien dan kan ik gewoon in Adana blijven. Syrie als land zou ik wel willen zien.
Ben jij een Syrier als ik vragen mag?quote:Op zaterdag 12 december 2009 18:10 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Omdat Adana en Antakya enkel een voorproefje zijn van wat je in Syrië te wachten staat?
Arnavut.quote:Op zaterdag 12 december 2009 18:13 schreef siddha het volgende:
[..]
Ben jij een Syrier als ik vragen mag?
Euwkey.quote:Op zaterdag 12 december 2009 18:12 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Je kunt enkel tot die conclusie komen, of het klopt wanneer je in Syrië bent geweest.
Noord Syrie heeft weinig Arabieren meer Noesairi en Christenen (Asyrierers)quote:Op zaterdag 12 december 2009 18:11 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Als ik alleen wil zien hoe Syrische Arabieren er uit zien dan kan ik gewoon in Adana blijven. Syrie als land zou ik wel willen zien.
Leukquote:
Hmm, de Arabieren in Adana zijn toch ook allemaal Noesairi? Behalve die bij ons daar wonen, maar die zijn toch al geassimileerd dus who cares.quote:Op zaterdag 12 december 2009 18:14 schreef siddha het volgende:
[..]
Noord Syrie heeft weinig Arabieren meer Noesairi en Christenen (Asyrierers)
Farsli is geen Berbers maar Perzen, het woord komt van Farsi wat Perzisch betekentquote:Op zaterdag 12 december 2009 18:16 schreef Bortecinem het volgende:
Wij hebben ook Turkse Berbers in de familie. Tenminste, dat denk ik. Hun bijnaam is 'Fasli', en ik weet dat er in Kozan veel Turken van Berberse afkomst wonen. Dus de kans is groot dat zij een van die Berbers zijn.
Er is een verschil tussen Fasli en Farsli.quote:Op zaterdag 12 december 2009 18:18 schreef siddha het volgende:
[..]
Farsli is geen Berbers maar Perzen, het woord komt van Farsi wat Perzisch betekent
FaS, niet Fars.quote:Op zaterdag 12 december 2009 18:18 schreef siddha het volgende:
[..]
Farsli is geen Berbers maar Perzen, het woord komt van Farsi wat Perzisch betekent
Dus je bent een Slavische Germaan?quote:
/ Magrebi.quote:Op zaterdag 12 december 2009 18:19 schreef siddha het volgende:
[..]
Dus je bent een Slavische Germaan?
Albaniers zijn geen Slaven.quote:Op zaterdag 12 december 2009 18:19 schreef siddha het volgende:
[..]
Dus je bent een Slavische Germaan?
In Turkije zeggen ze Fasli over de Perzen en niet over de Noord Afrikanenquote:Op zaterdag 12 december 2009 18:18 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
FaS, niet Fars.Fas betekent Marokko in het Turks.
Oh? Dus dan zijn het Persen? HAHAHA.quote:Op zaterdag 12 december 2009 18:20 schreef siddha het volgende:
[..]
In Turkije zeggen ze Fasli over de Perzen en niet over de Noord Afrikanen
Nee hoor.quote:Op zaterdag 12 december 2009 18:20 schreef siddha het volgende:
[..]
In Turkije zeggen ze Fasli over de Perzen en niet over de Noord Afrikanen
Ja he ze zijn nog veel ouder, met Basken samen zijn jullie de oudste Europese volkk, Ataturk had ook Albanese bloed (via zijn moeder)quote:
Ja hoorquote:
Ataturk zijn moeder was net als zijn vader gewoon een Yoruk. Maar goed, geen zin in een discussie hierover, te vaak gevoerd.quote:Op zaterdag 12 december 2009 18:22 schreef siddha het volgende:
[..]
Ja he ze zijn nog veel ouder, met Basken samen zijn jullie de oudste Europese volkk, Ataturk had ook Albanese bloed (via zijn moeder)
Yoruk zijn direct gelieerd aan de Thraciers en Albanesen maar paar dagen terug hadden we al een aanvaring erover en ik ben nog niet hersteld van jouw vinnige aanvallenquote:Op zaterdag 12 december 2009 18:23 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ataturk zijn moeder was net als zijn vader gewoon een Yoruk. Maar goed, geen zin in een discussie hierover, te vaak gevoerd.
Oh? Yoruks zijn nomadische Turkmenen. De eerste Turken die Anatolie en de Balkan hebben betreed. Ze zeggen ook dat de Karakatsani Grieken in Griekenland afstammelingen zijn van de Turkse Yoruke.quote:Op zaterdag 12 december 2009 18:25 schreef siddha het volgende:
[..]
Yoruk zijn direct gelieerd aan de Thraciers en Albanesen maar paar dagen terug hadden we al een aanvaring erover en ik ben nog niet hersteld van jouw vinnige aanvallen![]()
![]()
Dit weet ik zeker, omdat ik toen ik in Turkije op school had gedaan mij ook vreemd leek dus heb ik het uitgezocht, ja Fasli is Marokkaan maar wegens het verbstering van het woord Farsi zijn de Perzen onder volksmond gewoon Fasli gewordenquote:Op zaterdag 12 december 2009 18:25 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nope, Faslilar zijn Marokkanen.
En ik had juist gezegd dat die Europese Turken nakomelingen zijn van Europese vokeren met uitzondering vanm dat ze een Turkse taal en cultuur hadden, maar dat betelkent dus niet dat ze minder Turks zijn of zo, maar datze ethnisch dus veel meer lijken op de Slaven en Albanesenquote:Op zaterdag 12 december 2009 18:27 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Oh? Yoruks zijn nomadische Turkmenen. De eerste Turken die Anatolie en de Balkan hebben betreed. Ze zeggen ook dat de Karakatsani Grieken in Griekenland afstammelingen zijn van de Turkse Yoruke.
Volksmond en verbastering is wat anders dan officieel terminologie. Officieel wordt Pre-Iran nog steeds aangeduid met Fars en Marokko met Fas.quote:Op zaterdag 12 december 2009 18:28 schreef siddha het volgende:
[..]
Dit weet ik zeker, omdat ik toen ik in Turkije op school had gedaan mij ook vreemd leek dus heb ik het uitgezocht, ja Fasli is Marokkaan maar wegens het verbstering van het woord Farsi zijn de Perzen onder volksmond gewoon Fasli geworden
Europese Turken? Siddha, wat zeg je nu? Kom op zeg. De Turken in de Balkan zijn Yoruks en Cuman Turken. Centraal Aziatische Turken zijn in feite half Russisch? Turken over de hele wereld hebben veel Slavisch bloed in zich, kanker Russen hebben hun zaad overal verspreid. De Alevieten in Turkije hebben ook een groot percentage Slavisch bloed in zich, maar ook veel Aziatisch. Hun DNA lijkt daarom ook het meest op die van de Centraal Aziatische Turken. En ja, duh, Balkan Turken hebben zich vermengd met de plaatselijke bevolking, maar dat maakt ze niet gelijk een niet etnische Turk.quote:Op zaterdag 12 december 2009 18:32 schreef siddha het volgende:
[..]
En ik had juist gezegd dat die Europese Turken nakomelingen zijn van Europese vokeren met uitzondering vanm dat ze een Turkse taal en cultuur hadden, maar dat betelkent dus niet dat ze minder Turks zijn of zo, maar datze ethnisch dus veel meer lijken op de Slaven en Albanesen
Het ging over De familie van Bortenicemquote:Op zaterdag 12 december 2009 18:33 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Volksmond en verbastering is wat anders dan officieel terminologie. Officieel wordt Pre-Iran nog steeds aangeduid met Fars en Marokko met Fas.
Nee, maar ik heb wel het VMBO gedaan, ben ik nu dom?quote:Op zaterdag 12 december 2009 18:35 schreef siddha het volgende:
[..]
Het ging over De familie van Bortenicem
Bortenicem, je zit toch niet op VMBO, he?
Dan nog, als Bortecinem zegt dat haar familie Fasli is dan zeg ik dat ze Marokkaans is, zegt ze Farsli dan zeg ik dat ze Perzisch is.quote:Op zaterdag 12 december 2009 18:35 schreef siddha het volgende:
[..]
Het ging over De familie van Bortenicem
Bortenicem, je zit toch niet op VMBO, he?
Gij zijt een felle tantequote:Op zaterdag 12 december 2009 18:34 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Europese Turken? Siddha, wat zeg je nu? Kom op zeg. De Turken in de Balkan zijn Yoruks en Cuman Turken. Centraal Aziatische Turken zijn in feite half Russisch? Turken over de hele wereld hebben veel Slavisch bloed in zich, kanker Russen hebben hun zaad overal verspreid. De Alevieten in Turkije hebben ook een groot percentage Slavisch bloed in zich, maar ook veel Aziatisch. Hun DNA lijkt daarom ook het meest op die van de Centraal Aziatische Turken. En ja, duh, Balkan Turken hebben zich vermengd met de plaatselijke bevolking, maar dat maakt ze niet gelijk een niet etnische Turk.
Dit moet topic 198 zijn, niet 199. Ik heb laatst een foutje gemaakt.quote:Op zaterdag 12 december 2009 18:35 schreef IHVK het volgende:
Bedenk allemaal maar alvast een leuke TT voor deel 200 straks.
Serieus?quote:Op zaterdag 12 december 2009 18:37 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dit moet topic 198 zijn, niet 199. Ik heb laatst een foutje gemaakt.
Turken zijn een te complex volk om zomaar te zeggen dat iemand geen Turk is omdat hij veel Europees bloed in zich heeft. Wij Turken uit Turkije zijn het minst Europees vergeleken met de rest van de Turken - muv de Alevieten.quote:
En omdat veel Turken in Kozan van oorsprong Berbers zijn dacht ik dat mijn (aangetrouwde) familie dat ook was. Maar goed, de familie zelf ontkent het.quote:Op zaterdag 12 december 2009 18:36 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dan nog, als Bortecinem zegt dat haar familie Fasli is dan zeg ik dat ze Marokkaans is, zegt ze Farsli dan zeg ik dat ze Perzisch is.
checkquote:Op zaterdag 12 december 2009 18:39 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik vroeg gisteren nog of iemand het wilde wijzigen.
Dat vergeten we dan maar. En dan komt er zo later een voorspelling van een waarzegger:quote:Op zaterdag 12 december 2009 18:37 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dit moet topic 198 zijn, niet 199. Ik heb laatst een foutje gemaakt.
be my guestquote:Op zaterdag 12 december 2009 18:41 schreef IHVK het volgende:
[..]
Heel verhaal geschreven, ga jij het lopen wijzigen.
Hahahahaha yeah right.quote:Op zaterdag 12 december 2009 18:40 schreef IHVK het volgende:
[..]
Dat vergeten we dan maar. En dan komt er zo later een voorspelling van een waarzegger:
Tijdens deel 666 zal het einde van het topic zijn. En dan zijn wij zo blij dat er niks is gebeurd. En dan bij 667 (eigenljk 666!) verdwijnt het topic en gaat het naar een andere dimensie(wij gaan mee) in een parallel universum.
En dan zijn wij voor eeuwig gedoemd.
ik bedoelde m'n vraag antwoordquote:Op zaterdag 12 december 2009 18:45 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik heb voor alsnog geen reden om anders te vermoeden.
Wat is je afkomst? Welk land, volk, ras?quote:Op zaterdag 12 december 2009 18:45 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik heb voor alsnog geen reden om anders te vermoeden.
Ik ook.quote:Op zaterdag 12 december 2009 18:46 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ik bedoelde m'n vraag antwoord
uuff
bij mij niet denk ikquote:Op zaterdag 12 december 2009 18:46 schreef IHVK het volgende:
[ afbeelding ]
Zo ging het bij mij denk ik.
Goh, je was in St Petersburg?quote:Op zaterdag 12 december 2009 18:45 schreef Bilmiyorem het volgende:
vandaag naar hermitage, aan het russische hof geweest![]()
wel heel kort..
je bent zeker een vieze mixquote:Op zaterdag 12 december 2009 18:49 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Humaan.
[..]
Nederland
[..]
Nederlands
[..]
Meerdere
Nope, heeft er nooit gestaan.quote:Op zaterdag 12 december 2009 18:48 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
dat stond er niet
er stond: ik bedoelde m'n vraag anders
Okquote:Op zaterdag 12 december 2009 18:50 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nope, heeft er nooit gestaan.
Nee, maar ik zou gezegd hebben minstens VWO, dus ik verwacht wel dat je door studeert tot de uni, je hebt een grote bek en bent zelfverzekerd en dat is een pre als je door wilt studerenquote:Op zaterdag 12 december 2009 18:35 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb wel het VMBO gedaan, ben ik nu dom?
Ik heb geen doorzettingsvermogen. Dat is het met mij, ik ben echt lui. Het VMBO was perfect voor mij omdat ik daar niks hoefde te doen. Ik ben mijn middelbareschooltijd dan ook slapend doorgekomen.quote:Op zaterdag 12 december 2009 18:51 schreef siddha het volgende:
[..]
Nee, maar ik zou gezegd hebben minstens VWO, dus ik verwacht wel dat je door studeert tot de uni, je hebt een grote bek en bent zelfverzekerd en dat is een pre als je door wilt studeren
Ik hoop wel dat het de scherpe variant was en uiteraard met kebab ernaastquote:Op zaterdag 12 december 2009 18:51 schreef Bortecinem het volgende:
Ik heb net 4 glezen Salgam achter elkaar opgedronken. Als een echte Adanali dus.
quote:Op zaterdag 12 december 2009 18:51 schreef siddha het volgende:
[..]
Nee, maar ik zou gezegd hebben minstens VWO, dus ik verwacht wel dat je door studeert tot de uni, je hebt een grote bek en bent zelfverzekerd en dat is een pre als je door wilt studeren
je bent gewoon jaloersquote:Op zaterdag 12 december 2009 18:51 schreef Triggershot het volgende:
[..]
En jij het buurmeisje van Burakius, nuff said.
Jaa, acili salgam.quote:Op zaterdag 12 december 2009 18:52 schreef siddha het volgende:
[..]
Ik hoop wel dat het de scherpe variant was en uiteraard met kebab ernaast
Zwijg elitaire racist.quote:Op zaterdag 12 december 2009 18:53 schreef IHVK het volgende:
Ik bemerk toch enige bipolaire conceptualisaties in dit topic.
En het klopt ook nogquote:Op zaterdag 12 december 2009 18:53 schreef IHVK het volgende:
Niets tegen jou hoor, er bestaat een kans dat je VWO aan zou kunnen, ik ken je niet, maar dat "je hebt een grote bek en bent zelfverzekerd". Echt een grappig bericht.quote:
Uh, ok.quote:Op zaterdag 12 december 2009 18:55 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Niets tegen jou hoor, er bestaat een kans dat je VWO aan zou kunnen, ik ken je niet, maar dat "je hebt een grote bek en bent zelfverzekerd". Echt een grappig bericht.
Doe eens niet zo Mohamed Enait-achtigquote:Op zaterdag 12 december 2009 18:53 schreef IHVK het volgende:
Bedoel trouwens niet dat je het niet kan zijn, maar kom op, het is internet.quote:
Zij is meer dan twee keer zo jong en ze komt zo over dat ze iig meer dan twee keer zoveel gelezen en geleerd heeft als ik,en dat vind ik lief, zo`n persoon was ik ookquote:Op zaterdag 12 december 2009 18:55 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Niets tegen jou hoor, er bestaat een kans dat je VWO aan zou kunnen, ik ken je niet, maar dat "je hebt een grote bek en bent zelfverzekerd". Echt een grappig bericht.
Waarom praat je toch altijd over beschermingquote:Op zaterdag 12 december 2009 18:57 schreef IHVK het volgende:
[..]
moet ik je weer tegen jezelf in bescherming nemen?
quote:Op zaterdag 12 december 2009 18:57 schreef IHVK het volgende:
[..]
moet ik je weer tegen jezelf in bescherming nemen?
Zegt de militante cultus van de eigenheid in operationeel desconstructieve simpelziel.quote:Op zaterdag 12 december 2009 18:56 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ah de Aboriginal geest van de supranationaal diversificatie is hier weer bezig.
De witte patriarch is er ook weer.quote:Op zaterdag 12 december 2009 18:57 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Doe eens niet zo Mohamed Enait-achtig.
Ik doe alsof.quote:Op zaterdag 12 december 2009 18:58 schreef siddha het volgende:
[..]
Zij is meer dan twee keer zo jong en ze komt zo over dat ze iig meer dan twee keer zoveel gelezen en geleerd heeft als ik,en dat vind ik lief, zo`n persoon was ik ook
Ben jij nu ongeveer 40?quote:Op zaterdag 12 december 2009 18:58 schreef siddha het volgende:
[..]
Zij is meer dan twee keer zo jong en ze komt zo over dat ze iig meer dan twee keer zoveel gelezen en geleerd heeft als ik,en dat vind ik lief, zo`n persoon was ik ook
Jij wint.quote:Op zaterdag 12 december 2009 18:58 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Zegt de militante cultus van de eigenheid in operationeel desconstructieve simpelziel.
Je bent slaag onwaardig. If any zou IHVK me bijstaan omdat we een verwend nest meer eens wat edep bijbrengen.quote:Op zaterdag 12 december 2009 18:58 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Waarom praat je toch altijd over bescherminghet is internet, tenzij Triggershot me komt slaan en jij een grote, sterke man bent.
Hmm, het inlandse geest van de bovennationale vermeerdering van soorten, is hier weer bezigquote:Op zaterdag 12 december 2009 18:56 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ah de Aboriginal geest van de supranationaal diversificatie is hier weer bezig.
Je kunt ook gewoon puur stront zijn he.quote:Op zaterdag 12 december 2009 19:00 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers op mijn puurheid, vieze mix.
38quote:
Verwend nest? Ok ik doe dom, maar jij geeft alleen maar onzin antwoorden. "Je bent Burakius' buurmeisje, nuff said". "Verwend nest". "Ik kom uit m'n ouders". Alsof het wat uitmaakt dat ik z'n buurmeisje ben en verwend nest... lolquote:Op zaterdag 12 december 2009 19:00 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Je bent slaag onwaardig. If any zou IHVK me bijstaan omdat we een verwend nest meer eens wat edep bijbrengen.
Dat bestaat ook, maar dat ben ik niet.quote:Op zaterdag 12 december 2009 19:01 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon puur stront zijn he.
Dat was onder de gordelquote:
Gulum, alleen omdat de gegeven antwoorden je niet aanstaan hoef je niet te beginnen met 'vieze mix'. Buurmeisje commentaar is voortgekomen in reactie op jouw gescheld.quote:Op zaterdag 12 december 2009 19:02 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Verwend nest? Ok ik doe dom, maar jij geeft alleen maar onzin antwoorden. "Je bent Burakius' buurmeisje, nuff said". "Verwend nest". "Ik kom uit m'n ouders".
Ik verveel me en dan is het leuk om zo te doen tegen jullie.quote:Op zaterdag 12 december 2009 19:03 schreef wikwakka2 het volgende:
Wat heeft bilmiyorem eigenlijk tegen mixjes?
Hoe lang ga je daar blijven?quote:Op zaterdag 12 december 2009 19:02 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Hokjesdenkende propa-ugandist die lijdt aan terrornoia.
Niks denk ik. Was een garp.quote:Op zaterdag 12 december 2009 19:03 schreef wikwakka2 het volgende:
Wat heeft bilmiyorem eigenlijk tegen mixjes?
Typisch witte supremacisten methodologie van realiteitsmanipulatie.quote:Op zaterdag 12 december 2009 19:02 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Hokjesdenkende propa-ugandist die lijdt aan terrornoia.
Vieze mix, ga weg met woorden als gulum. Ik begon eerst normaal, maar toen zei jij "ik kom uit m'n ouders". Buurmeisje is ook zo'n onzin antwoord.quote:Op zaterdag 12 december 2009 19:03 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Gulum, alleen omdat de gegeven antwoorden je niet aanstaan hoef je niet te beginnen met 'vieze mix'. Buurmeisje commentaar is voortgekomen in reactie op jouw gescheld.
wat een triestheid weerquote:Op zaterdag 12 december 2009 19:03 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Want Koerden zijn het ergste wat je maar zou kunnen zijn?
Nee dat is de zwakke plek van de Turken, maar niet de ergstequote:Op zaterdag 12 december 2009 19:03 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Want Koerden zijn het ergste wat je maar zou kunnen zijn?
Besef dat je te ver gaat als je iemand een 'vieze mix' noemt?quote:Op zaterdag 12 december 2009 19:03 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik verveel me en dan is het leuk om zo te doen tegen jullie.
De objectiviteit is in ieder geval wel te erkennen in je posts.quote:Op zaterdag 12 december 2009 19:02 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Dat bestaat ook, maar dat ben ik niet.
Whehe, wat een grap!quote:Op zaterdag 12 december 2009 19:03 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik verveel me en dan is het leuk om zo te doen tegen jullie.
alsof het hem wat uitmaakt omgquote:Op zaterdag 12 december 2009 19:04 schreef IHVK het volgende:
[..]
Besef dat je te ver gaat als je iemand een 'vieze mix' noemt?
Zo kan je elk uitdrukking wegzetten als een 'slechte grap'. Zo ook mijn reactie(s) lijkt me, neuh te makkelijk.quote:Op zaterdag 12 december 2009 19:03 schreef IHVK het volgende:
Okey maar kunnen we even normaal doen weer?
Bilmiyorem maakt een slechte grap door iemand 'vieze mix' te noemen. Blijkbaar geen verstand van grapjes dus.
Ik ben geen Yoruk of cingene.quote:Maarruh Trigger, je moet je niet zo uit de tent laten lokken?
Trigger maakt het je wat uit?quote:Op zaterdag 12 december 2009 19:05 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
alsof het hem wat uitmaakt omg
Weet je hoe moeilijk dit soort dingen zijn te herkennen als je halverwege het topic begint met lezenquote:
Als jij maar niet gaat snijden, je bent in ruzieachtige bui, waarschijnlijk zou je die hele handel zonder blikken en blozen wegsnijden, arme kindquote:
Mja, volgens mij kan je er ook niets aan doen, waarschijnlijk speelt er meer tussen jou en Burakius dan alleen buren en is het of een kwestie van het delen van bloed of je hebt een oogje op hem en probeert op te leven naar zijn verwachtingen van jou, hoe dan ook, typische karaktertrekjes terug te vinden.. Waarschijnlijk ben je gewoon hopeloos verliefd op hem.quote:Op zaterdag 12 december 2009 19:04 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Vieze mix, ga weg met woorden als gulum. Ik begon eerst normaal, maar toen zei jij "ik kom uit m'n ouders". Buurmeisje is ook zo'n onzin antwoord.
?quote:Op zaterdag 12 december 2009 19:06 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Zo kan je elk uitdrukking wegzetten als een 'slechte grap'. Zo ook mijn reactie(s) lijkt me, neuh te makkelijk.
[..]
Ik ben geen Yoruk of cingene.
Ze zei wel dat ze verliefd op iemand was.quote:Op zaterdag 12 december 2009 19:08 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Mja, volgens mij kan je er ook niets aan doen, waarschijnlijk speelt er meer tussen jou en Burakius dan alleen buren en is het of een kwestie van het delen van bloed of je hebt een oogje op hem en probeert op te leven naar zijn verwachtingen van jou, hoe dan ook, typische karaktertrekjes terug te vinden.. Waarschijnlijk ben je gewoon hopeloos verliefd op hem.
No disrespect.quote:Op zaterdag 12 december 2009 19:08 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
?
Of trap ik er nou in door op jou te reageren?
okeyquote:Op zaterdag 12 december 2009 19:08 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Puberaal gedrag van een verwend nestje? Hardly.
10 tegen 1 dat je deze zin rechtstreeks van wikipedia hebt gekopiëerd en niet uit jezelf hebt weten te typenquote:Op zaterdag 12 december 2009 19:09 schreef IHVK het volgende:
Laten we het hebben over the omni-territorialization of terror for the fundamentalismanization of criminal law in a multi-cultus-ritualistic society'
Zou heel wat verklaren.quote:Op zaterdag 12 december 2009 19:09 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ze zei wel dat ze verliefd op iemand was.
In the eye of the beholder, no?quote:Op zaterdag 12 december 2009 19:11 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Is Burakius zo'n sexy man dan? No homo.
Ik vind juist leuk als niet turken bij ons gesprek aanwezig zijnquote:
Het is de titel van de afstudeerscriptie van Enaitquote:Op zaterdag 12 december 2009 19:10 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
10 tegen 1 dat je deze zin rechtstreeks van wikipedia hebt gekopiëerd en niet uit jezelf hebt weten te typen.
Je hebt gelijkquote:Op zaterdag 12 december 2009 19:11 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Is Burakius zo'n sexy man dan? No homo.
Lastig, wie bepaalt wanneer het objectief is?quote:Op zaterdag 12 december 2009 19:11 schreef siddha het volgende:
[..]
Ik vind juist leuk als niet turken bij ons gesprek aanwezig zijn, maakt het gesprek ook objectiever
Dat weet ik, maar het is zo'n onzintitel gespekt met dure (lees: onzinnige) woorden dat je die niet zomaar uit je hoofd op zou kunnen schrijvenquote:Op zaterdag 12 december 2009 19:12 schreef IHVK het volgende:
[..]
Het is de titel van de afstudeerscriptie van Enait
En natuurlijk kan ik dat niet typen.![]()
quote:Op zaterdag 12 december 2009 19:06 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Zo kan je elk uitdrukking wegzetten als een 'slechte grap'. Zo ook mijn reactie(s) lijkt me, neuh te makkelijk.
[..]
Ik ben geen Yoruk of cingene.
Ik.quote:Op zaterdag 12 december 2009 19:12 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Lastig, wie bepaalt wanneer het objectief is?
Ben je al geëvolueerd?quote:Op zaterdag 12 december 2009 19:14 schreef IHVK het volgende:
[..]
Tentamens volgende week. Dus ik dacht laat ik eens slowchatten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |