abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75541077

Turken op FOK!? . Hè, wat doen die hier, waar komen ze vandaan?

Nou eigenlijk begon het hiermee. User IHVK opende dit prachtige topic. Hij vroeg zich oprecht af hoeveel Turken er op dit forum aanwezig waren.

De Turken op FOK! bleven natuurlijk niet stil en de één na de andere meldde zich in dit topic. Zoveel Turken op FOK!? Iedereen schrok er wel een beetje van. Het leek wel bijna een tsunami, .

Na een dubieuze start mondde het topic toch uit in slowchat en uiteindelijk gaven Triggershot en yvonne de doorslag en is het topic veranderd in een echte GC-reeks.
De eerste paar topics van deze mooie reeks bestonden opvallend genoeg uit monologen van stukovich, Triggershot en Emel. . En af en toe ook dialogen tussen deze users, . En iets tussen 2 van de drie, wat niemand begreep, .

IHVK, Burakius, Saban en één of andere kangoeroe lieten zich ook wel eens zien. Eigenlijk moet ik ook zeggen dat zonder Emel dit topic waarschijnlijk allang doodgebloed zou zijn, maar dat mag je niet zeggen, dus dat doe ik niet.

Enfin, later zijn er wat andere users bijgekomen en sommige zijn weggegaan.

Leuke dynamische boel dus! .

De Begintopics: 2 t/m 21 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22

Wie zijn hier NIET welkom? Flamers, trollers en Turken/moslim-bashers. .
Kortom, mensen die zich niet volwassen kunnen gedragen.

Houd het netjes en gezellig! Veel plezier in het Turkentopic, .

quote:
- En iedere vatandas die ik vergeten ben, .

- als je hierop klikt! -
pi_75541087
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 02:05 schreef Min-e het volgende:
Hebben jullie favoriete films, boeken? Of zijn jullie ook allesvreters net als ik?
Hmm ff kijken

films
Pi
Alle films van Ghimli studio`s (Japanse anime)
Amelie
Dark Chrystal
Donnie Darko
Adam`s appel( een deense film)
Constantine
shawshank redemption
Brazil
V for Vendetta

Boeken
the foundation saga van Asimov
Hyperion van Dan Simmons
The stand Stephen King
slinger van foucault van Umberto Eco
Siddharta van Herman Hesse
also sprach Zarathustra van F Nietzsche
origin of species Darwin (mijn avatar)
Help ik kan niet meer stoppen met schrijven

[ Bericht 0% gewijzigd door siddha op 12-12-2009 02:37:57 ]
Ik wilde naamloos geboren worden
en naamloos sterven
niets anders dan een zucht
en een vonk is mn ziel
pi_75541155
quote:
[..]

haha nee niet echt, maar weet wel dat er zo veel verschillende versies van zijn, was eigenlijk ook van plan om het boek ooit te lezen, wat dan weer komt door de film you've got mail

ik wil deze versie graag zien nog http://www.imdb.com/title/tt1117666/
[/quote]

Wou net in het andere deel zeggen,die heb ik nooit eerder gezien, maar ben nu benieuwd. Ga ik eens kijken. Wat ik nu kijk, is ooit in 6 delen ofzo uitgezonden op tv, maar ik heb em op een dvd. Als ik em eenmaal opzet, duurt het urennnnn Boeken van Austen zijn mooi, eerst denk je wat ouderwets, totdat je je bedenkt dat het niet zoveel verschilt met tegenwoordig.
pi_75541192
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 02:25 schreef siddha het volgende:

[..]

Hmm ff kijken

films
Pi
Alle films van Ghimli studio`s (Japanse anime)
Amelie
Dark Chrystal
Donnie Darko
Adam`s appel( een deense film)
Constantine
shawshank redemption
Brazil

Boeken
Hyperion van Dan Simmons
The stand Stephen King

waar gaat de film Brazil over?
pi_75541268
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 02:31 schreef mezzy het volgende:

[..]

Dat een man in de toekomst uit een totalitaire maatscappij te probeert te ontsnappen, eerst d.m.v. dagdromen en later word hij lid van de verzet vanwege zijn verliefdheid op een meid, hele leuke film
oh shit ik heb nog V for Vendetta vergeten
en naamloos sterven
en een vonk is mn ziel
pi_75541290
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 02:36 schreef siddha het volgende:

[..]

Dat een man in de toekomst uit een totalitaire maatscappij te probeert te ontsnappen, eerst d.m.v. dagdromen en later word hij lid van de verzet vanwege zijn verliefdheid op een meid, hele leuke film
oh shit ik heb nog V for Vendetta vergeten
heb je een link naar de info: regisseur, cast e.d. of gewoon de DVDcover van de film
pi_75541293
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 02:29 schreef Min-e het volgende:

[..]

Wou net in het andere deel zeggen,die heb ik nooit eerder gezien, maar ben nu benieuwd. Ga ik eens kijken. Wat ik nu kijk, is ooit in 6 delen ofzo uitgezonden op tv, maar ik heb em op een dvd. Als ik em eenmaal opzet, duurt het urennnnn Boeken van Austen zijn mooi, eerst denk je wat ouderwets, totdat je je bedenkt dat het niet zoveel verschilt met tegenwoordig.
[/quote]

is dat deze ? http://www.imdb.com/title/tt0112130/

ik heb wel een torrent voor je als je em meteen wil regelen

lijkt me lastig doorkomen door dat oude engels
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_75541301
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 02:25 schreef siddha het volgende:

[..]

Hmm ff kijken

films

Amelie

Donnie Darko

Constantine
shawshank redemption
Brazil. Deze films ken ik de rest ben ik niet bekend mee geloof ik.

Boeken
Hyperion van Dan Simmons
The stand Stephen King

Stephen King en Eco had ik wel min of meer verwacht, veel mannelijke lezers zijn fans.
En de genoemde filosofische werken zou ik gezien je avatar ook erbij hebben kunnen vinden. Nietzsche dus, verbaasd me dat je Plato niet op je lijstje hebt.
pi_75541313
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 02:38 schreef mezzy het volgende:

[..]

heb je een link naar de info: regisseur, cast e.d. of gewoon de DVDcover van de film
http://www.imdb.com/title/tt0088846/
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_75541318
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 02:38 schreef mezzy het volgende:

[..]

Ja hoor
http://www.imdb.com/title/tt0088846/
en naamloos sterven
en een vonk is mn ziel
pi_75541340
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 02:31 schreef mezzy het volgende:

[..]

terry gilliam is altijd goed behalve tideland dat ging nergens over
-Rabia Al-Basri
pi_75541364
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 02:38 schreef Slayage het volgende:

is dat deze ? http://www.imdb.com/title/tt0112130/

ik heb wel een torrent voor je als je em meteen wil regelen

lijkt me lastig doorkomen door dat oude engels
Vraag mijn zusje wel even om hulp een keertje, van torrents enzo snap ik weinig.

Oh las het verkeerd, het is idd die versie.

[ Bericht 10% gewijzigd door Min-e op 12-12-2009 03:01:31 ]
pi_75541410
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 02:38 schreef Min-e het volgende:

[..]

Stephen King en Eco had ik wel min of meer verwacht, veel mannelijke lezers zijn fans.
En de genoemde filosofische werken zou ik gezien je avatar ook erbij hebben kunnen vinden. Nietzsche dus, verbaasd me dat je Plato niet op je lijstje hebt.
Heb je gelijk in, maar hoe heb je geraden dat ik Plato fan ben? Maar zijn boeken zijn meer verhandelingen en gesprekken tussen personen, niet veel literair aan
Maar UmbertoEco schrijft volgens mij niet typisch voor mannen, hij is veel te goed daarvoor
Als je bv ontdekking van de hemel van Mulisch hebt gelezen die uiteindelijk slap aftreksel is van de slinger van Foucault
en naamloos sterven
en een vonk is mn ziel
pi_75541550
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 02:46 schreef siddha het volgende:

[..]

Heb je gelijk in, maar hoe heb je geraden dat ik Plato fan ben? Maar zijn boeken zijn meer verhandelingen en gesprekken tussen personen, niet veel literair aan
Maar UmbertoEco schrijft volgens mij niet typisch voor mannen, hij is veel te goed daarvoor
Als je bv ontdekking van de hemel van Mulisch hebt gelezen die uiteindelijk slap aftreksel is van de slinger van Foucault
Nietzsche was toch net als zovelen eigenlijk een het voortborduren op denkbeelden van Plato? Dacht ik, tenminste, ooit gelezen te hebben. ( Lang geleden toen ik in mijn filosofie-fase zat. Ik heb altijd periodes van interesse in een bepaald onderwerp, en daarna vind ik iets anders weer boeiend en richt ik me weer helemaal daar op).

Mulisch heb ik gelezen, Eco niet. En in tegenstelling tot veel mensen vond ik de ontdekking van de hemel een goed boek.
pi_75541699
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 02:53 schreef Min-e het volgende:

[..]

Nietzsche was toch net als zovelen eigenlijk een het voortborduren op denkbeelden van Plato? Dacht ik, tenminste, ooit gelezen te hebben. ( Lang geleden toen ik in mijn filosofie-fase zat. Ik heb altijd periodes van interesse in een bepaald onderwerp, en daarna vind ik iets anders weer boeiend en richt ik me weer helemaal daar op).

Mulisch heb ik gelezen, Eco niet. En in tegenstelling tot veel mensen vond ik de ontdekking van de hemel een goed boek.
Beloof me dan dat je de slinger van foucault zal lezen, het is een zwaar en een moeilijke boek maar wanneer je uit hebt, ben je een ander mens, je zal bv de officiele geschiedenis echt met een korreltje zout nemen en vergelijk het dan met de ontdekking van de hemel

Plato en Nietzsche hebben niet zo veel met elkaar te maken, Nietzsche zijn kracht was juist zijn originaliteit, die je niet zomaar met de klassieke filosofen te vergelijken
Platois groots, diep en mystiek hoe hij de werkelijkheid bekeek en Nietzsche met zijn prachtige prozaïsche verhandelingen die gehakt van de mens maken en de vrije wil ergo de vrijheid eigenlijk gelijk wordt gesteld aan de mens zonder vrijheid beperkende dogma die de mens zichzelf heeft opgelegd
en naamloos sterven
en een vonk is mn ziel
pi_75541735
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 02:38 schreef Min-e het volgende:

[..]

Hier een link naar Pi, kan je direct kijken

http://video.google.com/videoplay?docid=115089427598248196&hl=en#
en naamloos sterven
en een vonk is mn ziel
pi_75541821
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 03:06 schreef siddha het volgende:

[..]

Beloof me dan dat je de slinger van foucault zal lezen, het is een zwaar en een moeilijke boek maar wanneer je uit hebt, ben je een ander mens, je zal bv de officiele geschiedenis echt met een korreltje zout nemen en vergelijk het dan met de ontdekking van de hemel

Plato en Nietzsche hebben niet zo veel met elkaar te maken, Nietzsche zijn kracht was juist zijn originaliteit, die je niet zomaar met de klassieke filosofen te vergelijken
Platois groots, diep en mystiek hoe hij de werkelijkheid bekeek en Nietzsche met zijn prachtige prozaïsche verhandelingen die gehakt van de mens maken en de vrije wil ergo de vrijheid eigenlijk gelijk wordt gesteld aan de mens zonder vrijheid beperkende dogma die de mens zichzelf heeft opgelegd
Nou beloof je hierbij dat ik em eens ga lezen. Heb eerder van anderen al gehoord dat zij het mooi vonden, nu jij ook al.

(Volgens Wiki: Nietzsche gebruikt Plato's visie op schijn en werkelijkheid, maar draait het om. Onze dagelijkse realiteit is een afschaduwing van de primaire werkelijkheid, die Nietzsche het 'Oer-Ene' noemt. In tegenstelling tot bij Plato is dit geen werkelijkheid van statische ideeën, maar juist van een onophoudelijk in beweging verkerend spel van krachten. Nietzsche keert aldus het Platonische wereldbeeld om, de werkelijkheid is de chaos, terwijl de wereld die we waarnemen de gestolde werkelijkheid is.
Voor zowel Plato als Nietzsche is de werkelijke wereld schijn van schijn. In onze dagelijkse wereld scheppen we een illusoire schijnwereld waarin het worden tot staan is gebracht. De kunst en de droom is op te vatten als een illusie van een illusie of schijn van schijn. Bij Nietzsche is het apollinische de schijn en het dionyische is de werkelijkheid. Hij draait Plato's visie op schijn en werkelijkheid om en trekt radicaal tegenovergestelde conclusies. Nietzsche heeft wel begrip voor deze illusie omdat het nodig is om te overleven. De grote fout van Plato is dat hij het dionysische verwaarloosd heeft.)

En het is altijd leuk om iemand te horen te vertellen over waarom hij dat zo vindt," zijn prachtige prozaïsche verhandelingen die gehakt van de mens maken".
pi_75541985
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 03:19 schreef Min-e het volgende:

[..]

Nou beloof je hierbij dat ik em eens ga lezen. Heb eerder van anderen al gehoord dat zij het mooi vonden, nu jij ook al.

(Volgens Wiki: Nietzsche gebruikt Plato's visie op schijn en werkelijkheid, maar draait het om. Onze dagelijkse realiteit is een afschaduwing van de primaire werkelijkheid, die Nietzsche het 'Oer-Ene' noemt. In tegenstelling tot bij Plato is dit geen werkelijkheid van statische ideeën, maar juist van een onophoudelijk in beweging verkerend spel van krachten. Nietzsche keert aldus het Platonische wereldbeeld om, de werkelijkheid is de chaos, terwijl de wereld die we waarnemen de gestolde werkelijkheid is.
Voor zowel Plato als Nietzsche is de werkelijke wereld schijn van schijn. In onze dagelijkse wereld scheppen we een illusoire schijnwereld waarin het worden tot staan is gebracht. De kunst en de droom is op te vatten als een illusie van een illusie of schijn van schijn. Bij Nietzsche is het apollinische de schijn en het dionyische is de werkelijkheid. Hij draait Plato's visie op schijn en werkelijkheid om en trekt radicaal tegenovergestelde conclusies. Nietzsche heeft wel begrip voor deze illusie omdat het nodig is om te overleven. De grote fout van Plato is dat hij het dionysische verwaarloosd heeft.)

En het is altijd leuk om iemand te horen te vertellen over waarom hij dat zo vindt," zijn prachtige prozaïsche verhandelingen die gehakt van de mens maken".
Wiki he
Ik heb eerlijk gezegd hun niet direct in verband gebracht omdat jin 19de eeuw juist de ideeënleer van Plato zijn hoogtij vierde en iedereen had daar een mening over ik zelf zag dus het verband tussen chaos en de ideeenwerkelijkheid niet, daarvoor dank
en naamloos sterven
en een vonk is mn ziel
pi_75542974
.
Cool story, Hansel.
pi_75543255
pi_75543577
Zou iemand die 'last' heeft van nasolingie nou harde brokken (lekker knapperig) of glibberig massa (heerlijk vloeiend) prefereren? Of zal dit - net zoals alle andere geneugten in het leven - persoonsgebonden zijn?

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 12-12-2009 10:34:31 ]
pi_75543607
I like my bed
pi_75543620
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 10:30 schreef zarGon het volgende:
Zou iemand die last heeft van nasolingie nou harde brokken (lekker knapperig) of glibberig massa (heerlijk vloeiend) prefereren? Of zal dit - net zoals alle andere geneugten in het leven - persoonsgebonden zijn?
Leuke vraag op de zaterdagochtend.
pi_75543899
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 10:33 schreef IHVK het volgende:

[..]

Leuke vraag op de zaterdagochtend.
Of elke ochtend
pi_75544104
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 10:30 schreef zarGon het volgende:
Zou iemand die 'last' heeft van nasolingie nou harde brokken (lekker knapperig) of glibberig massa (heerlijk vloeiend) prefereren? Of zal dit - net zoals alle andere geneugten in het leven - persoonsgebonden zijn?
kiz
pi_75544497
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 11:10 schreef Triggershot het volgende:

[..]

kiz

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 12-12-2009 11:40:58 ]
pi_75545054
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 11:37 schreef zarGon het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Die komt in mijn fotoboek
pi_75546865
alweer een verfilming van pride and prejudice, dit keer met zombies

http://www.filmtotaal.nl/artikel.php?id=15831
-Rabia Al-Basri
pi_75546932
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 13:20 schreef Slayage het volgende:
alweer een verfilming van pride and prejudice, dit keer met zombies

http://www.filmtotaal.nl/artikel.php?id=15831
Iemand naast me in de trein las dat boek een keer
pi_75552176

Ik vind de tekst wel leuk van dit liedje.
pi_75552357
Egypte en internet . Maar ze zijn hier gelukkig wel behulpzaam, binnen 10 minuten antwoord op mijn mails .
Cool story, Hansel.
pi_75552465
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 16:57 schreef wikwakka2 het volgende:
Egypte en internet . Maar ze zijn hier gelukkig wel behulpzaam, binnen 10 minuten antwoord op mijn mails .
Die je verstuurt zonder internet?
pi_75552565
Verboden Koerdische partij uit parlement

Die reacties, ongelofelijk.
pi_75552609
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 17:04 schreef Bortecinem het volgende:

Je moet niet op de FP komen, opgelost.
pi_75552624
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 16:57 schreef wikwakka2 het volgende:
Het was koud en zonnig vandaag hier. Sinds tijden.
Hoe is het weer daar?
pi_75552644

wisten jullie dat dit eigenlijk een oud Arabisch liedje is.
pi_75552654
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 17:04 schreef Bortecinem het volgende:

Volgens mij heeft iedereen overal verstand van daar?

Je hebt er idd niks te zoeken
pi_75552681
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 17:07 schreef Rookert het volgende:

[..]

Volgens mij heeft iedereen overal verstand van daar?

Je hebt er idd niks te zoeken
Die reacties van onze Nederlandse mede-fokkers verbazen mij, jezus wat heeft Turkije jullie aangedaan dat jullie Turken zo kunnen haten?
pi_75552694
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 17:07 schreef IHVK het volgende:

wisten jullie dat dit eigenlijk een oud Arabisch liedje is.
Ja, el eyn mulyatti ofzo heet het.
pi_75552786
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 17:09 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Hoe precies? Ik ben wel benieuwd naar een Arabische versie?
pi_75552842
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 17:08 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Die reacties van onze Nederlandse mede-fokkers verbazen mij, jezus wat heeft Turkije jullie aangedaan dat jullie Turken zo kunnen haten?
Gewoon, de mocro's die op turken lijken op de hoek en de Turken die op mocro's lijken om de hoek die allebei bushokjes slopen en met bontkragen in groepen lopen

Dat is het enige wat ze kut vinden. Wilders speelt erop in door men die hangjongeren te laten identificeren met de Islam en iedereen is het erover eens dat ze op moeten rotten
pi_75552898
Hangjongeren.
pi_75552943
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 17:12 schreef IHVK het volgende:

[..]

Hoe precies? Ik ben wel benieuwd naar een Arabische versie?
Ik had vroeger een hele mooie Arabische versie op de pc staan maar ik kan 'm niet vinden. En via google kom ik er ook niet op.

Maar hier de versie van Kardes Turkuler:

pi_75552983
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 17:13 schreef Rookert het volgende:

[..]

Gewoon, de mocro's die op turken lijken op de hoek en de Turken die op mocro's lijken om de hoek die allebei bushokjes slopen en met bontkragen in groepen lopen

Dat is het enige wat ze kut vinden. Wilders speelt erop in door men die hangjongeren te laten identificeren met de Islam en iedereen is het erover eens dat ze op moeten rotten
Wat een simpele zielen zijn het toch.
pi_75553003
Hier nog een Arabische versie.

pi_75553022
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 17:06 schreef IHVK het volgende:

[..]

Het was koud en zonnig vandaag hier. Sinds tijden.
Hoe is het weer daar?
Zo´n 24 graden, wel lekker dus. Jammer dat het zo winderig is, ons huis is op een heuvel gebouwd en dat merk je wel .

Al sneeuw in Hollanda ?
Cool story, Hansel.
pi_75553036
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 17:17 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Wat een simpele zielen zijn het toch.
80% van NL is VMBO of gedraagt zich ernaar

Luisteren jullie ook nog Nederlandse muziek of niet?
pi_75553039
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 17:18 schreef Bortecinem het volgende:
Hier nog een Arabische versie.

Die had ik al gevonden. Maar ja, niet wat ik zocht.
pi_75553066
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 17:19 schreef Rookert het volgende:

[..]

Nederlandse muziek?
Frans Bauer enzo?

Ik ken alleen een paar nummers van Guus en Ramses Shaffy volgens mij.
Maar ik luister van alles.
pi_75553067
quote:

[..]

Bortecinem is ook VMBO'er .
Cool story, Hansel.
pi_75553070
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 17:18 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Zo´n 24 graden, wel lekker dus. Jammer dat het zo winderig is, ons huis is op een heuvel gebouwd en dat merk je wel .

Al sneeuw in Hollanda ?
Verwachting komende 5 dagen
zondag 13 december tot en met donderdag 17 december 2009
Koud weer. Eerst overwegend droog. Daarna af en toe wat sneeuw en vooral in de kustprovincies ook regen.

zo ma di wo do
Zonneschijn (%) 30 40 20 20 30
Neerslagkans (%) 20 10 50 60 50
Neerslaghoeveelheid (mm) 0 0 0-3 0-2 0-2
Minimumtemperatuur (°C) 0 -5/-1 -5/-1 -5/0 -6/-2
Middagtemperatuur (°C) 3 -1/+2 -1/+4 -2/+3 -3/+2
Windrichting NO VAR ZW NO NO
Windkracht (bft) 3 2 3 3 4

Ik heb geen zin om layout te verbeteren
pi_75553083
En Acda en de Munnik vond ik vroeger leuk.
pi_75553108
Neeeeee, ik ga de enige kans op sneeuw van dit jaar missen .
Cool story, Hansel.
pi_75553121
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 17:20 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

pi_75553133
quote:

[..]

Jaaa, heel graag zelfs.
pi_75553151
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 17:21 schreef wikwakka2 het volgende:
Neeeeee, ik ga de enige kans op sneeuw van dit jaar missen .
Daarom moet je zwemmen.
pi_75553166
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 17:22 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Jaaa, heel graag zelfs.
Je maakt een grapje?
Cool story, Hansel.
pi_75553173
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 17:20 schreef IHVK het volgende:

[..]

Nederlandse muziek?
Frans Bauer enzo?

Ik ken alleen een paar nummers van Guus en Ramses Shaffy volgens mij.
Maar ik luister van alles.
Waarom altijd: Nederlandse muziek = Frans Bauer

Blof, Guus Meeuwis, Acda & de Munnik, paar nummers van Marco Borsato, Avond van Boudewijn de Groot en paar losse nummers, voor de rest niet zo heel veel

Ik luister ook van alles, word altijd wanhopig als ik doorheb hoeveel ik nog moet downloaden, heb pas 6643 nummers
pi_75553185
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 17:09 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Taalverkrachting zeg ik je!

pi_75553203
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 17:20 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Maar ze doet tenminste intelligent
pi_75553213
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 17:23 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Oh, daarom kon ik niks vinden.
pi_75553214
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 17:23 schreef Rookert het volgende:

[..]

Waarom altijd: Nederlandse muziek = Frans Bauer

Blof, Guus Meeuwis, Acda & de Munnik, paar nummers van Marco Borsato, Avond van Boudewijn de Groot en paar losse nummers, voor de rest niet zo heel veel

Ik luister ook van alles, word altijd wanhopig als ik doorheb hoeveel ik nog moet downloaden, heb pas 6643 nummers
Alles wat je hier noemt luister ik wel eens.

Was ook een grapje van Frans.
pi_75553217
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 17:22 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Jaaa, heel graag zelfs.
Wat dan?
pi_75553251
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 17:24 schreef Rookert het volgende:

[..]

Wat dan?
Zo'n beetje wat jij hierboven hebt opgenoemd.
pi_75553259
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 17:23 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Damn wat doen ze met die camera.
pi_75553296
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 17:19 schreef IHVK het volgende:

[..]

Die had ik al gevonden. Maar ja, niet wat ik zocht.
Wat zoek je ?
pi_75553308
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 17:24 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Oh, daarom kon ik niks vinden.
Sidi Mansour is ook mooi!
pi_75553321
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 17:25 schreef IHVK het volgende:

[..]

Damn wat doen ze met die camera.
Arabieren, sorma.
pi_75553356
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 17:26 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Wat zoek je ?
Gewoon sec het liedje met iets minder toeters en bellen.
pi_75553366
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 17:26 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Sidi Mansour is ook mooi!

Vroeger luisterde ik echt alleen maar Arabische muziek.
pi_75553382
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 17:22 schreef IHVK het volgende:

[..]

Daarom moet je zwemmen.
's Avonds is het te koud .
Cool story, Hansel.
pi_75553384
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 17:28 schreef IHVK het volgende:

[..]

Gewoon sec het liedje met iets minder toeters en bellen.
sec?

Arabische liedjes met weinig toeters en bellen?

[ Bericht 18% gewijzigd door #ANONIEM op 12-12-2009 17:29:14 ]
pi_75553401
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 17:25 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Zo'n beetje wat jij hierboven hebt opgenoemd.
Soulmate

Wij gaan een keertje reizen
pi_75553404
Hey Triggershot, was jij nou wel eens in Cairo geweest?
Cool story, Hansel.
pi_75553417
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 17:28 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

's Avonds is het te koud .
Heb je geen fancy hot tub?
pi_75553427
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 17:29 schreef Rookert het volgende:

[..]

Soulmate

Wij gaan een keertje reizen
Yeah.
pi_75553433
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 17:28 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Vroeger luisterde ik echt alleen maar Arabische muziek.
Nu heb je het verminderd? Verrader
pi_75553438

Turken

Deze kan ik gewoon meezingen
pi_75553451
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 17:29 schreef wikwakka2 het volgende:
Hey Triggershot, was jij nou wel eens in Cairo geweest?
Ik heb in Azhar gestudeerd enzo.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 12-12-2009 17:30:51 ]
pi_75553480
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 17:28 schreef Triggershot het volgende:

[..]

sec?

Arabische liedjes met weinig toeters en bellen?
Valse hoop dus.
pi_75553505
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 17:31 schreef IHVK het volgende:

[..]

Valse hoop dus.
?
pi_75553518
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 17:31 schreef IHVK het volgende:

[..]

Valse hoop dus.
pi_75553528
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 17:30 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Ik heb in Azhar gestudeerd enzo.
Oh, ik dacht dat jij in Syrie had gestudeerd. Nog dingen die ik gezien moet hebben?
Cool story, Hansel.
pi_75553534
Ik heb vrij weinig met die Arabische keelklanken die ik niet kan uitspreken (of verstaan trouwens)
pi_75553547
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 17:30 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Nu heb je het verminderd? Verrader
'

Toen was ik ook gek op de Arabische taal, ik wou het echt zo graag leren. Nu vind ik het niet zoveel aan en is Russisch mijn nieuwe liefde.
pi_75553551
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 17:33 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Oh, ik dacht dat jij in Syrie had gestudeerd. Nog dingen die ik gezien moet hebben?
Sluit de een de ander uit? Ik Pm je wel een lijst wat de moeite waard is als ik thuis ben

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 12-12-2009 17:34:36 ]
pi_75553572
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 17:33 schreef Rookert het volgende:
Ik heb vrij weinig met die Arabische keelklanken die ik niet kan uitspreken (of verstaan trouwens)
Turken hebben daar ook moeite mee. Vroeger toen we Koran les kregen was het altijd een ramp, niemand kon die keelklanken (juist) uitspreken.
pi_75553597
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 17:34 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Sluit de een de ander uit? Ik Pm je wel een lijst wat de moeite waard is als ik thuis ben
Nee, maar ik wist niet dat je het allebei had gedaan .

Ik wacht met smart . Ook dingen die een beetje interessant kunnen zijn als je alleen bent?
Cool story, Hansel.
pi_75553617
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 17:34 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

'

Toen was ik ook gek op de Arabische taal, ik wou het echt zo graag leren. Nu vind ik het niet zoveel aan en is Russisch mijn nieuwe liefde.
Ruslar ezeli dusman.

Maarre is wel een erg grote switch
pi_75553622
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 17:34 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

'

Japans

hallo
en naamloos sterven
en een vonk is mn ziel
pi_75553647
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 17:35 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Nee, maar ik wist niet dat je het allebei had gedaan .

Ik wacht met smart . Ook dingen die een beetje interessant kunnen zijn als je alleen bent?
Ik zou je niet aan te raden om alleen te zien. Egypte is nou niet echt een super safe land te noemen voor wanneer je alleen bent om eerlijk te zijn.
pi_75553666
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 17:36 schreef siddha het volgende:

[..]

Japans

hallo
Was jij niet diegene die zei dat Minaret een Turks woord en uitvinding is?
pi_75553667
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 17:32 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

?
Mooi meisje.
quote:

Is al veel beter dan die pepsi camera dingens.
pi_75553668
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 17:35 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Turken hebben daar ook moeite mee. Vroeger toen we Koran les kregen was het altijd een ramp, niemand kon die keelklanken (juist) uitspreken.
Die klanken evolueren er dan vanzelf wel uit denk ik
pi_75553696
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 17:37 schreef Triggershot het volgende:

[..]

En toen zei jij iets over Egyptenaren.
pi_75553700
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 17:36 schreef Triggershot het volgende:

[..]

[ afbeelding ] Ruslar ezeli dusman.

Maarre is wel een erg grote switch
Hahahaha! Ik word de Turkse versie van Zhjirnovski (of hoe je zijn naam ook spelt). Hij is de grootste Turken hater ooit, maar spreekt beter Turks dan de gemiddelde Nederlandse Turk.
pi_75553708
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 17:37 schreef IHVK het volgende:

[..]

Mooi meisje.
[..]

Is al veel beter dan die pepsi camera dingens.

ach al je wist hoeveel hij heeft gekregen van Biebsie ( in het Arabisch heb je geen P )
pi_75553718
Damn net wanneer het interessant begint te worden, gaan wij avondeten.

Nou ja.
pi_75553722
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 17:36 schreef siddha het volgende:

[..]

Japans

hallo
Het blijkt dat Turken het Japans snel onder de knie hebben vanwege verwantschap tussen de twee talen of zo.

Koreaans.
pi_75553728
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 17:38 schreef IHVK het volgende:

[..]

En toen zei jij iets over Egyptenaren.
En Tunesie btw.
pi_75553738
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 17:37 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Ronde minaret is zeker een Turks (seldjuk) uitvinding, ze hebben die idee wel geleend van de Kerktorens van Byzantijnen
en naamloos sterven
en een vonk is mn ziel
pi_75553758
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 17:38 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Hahahaha! Ik word de Turkse versie van Zhjirnovski (of hoe je zijn naam ook spelt). Hij is de grootste Turken hater ooit, maar spreekt beter Turks dan de gemiddelde Nederlandse Turk.
Wel een supermooi land en super mooie meiden btw
pi_75553777
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 17:39 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Het blijkt dat Turken het Japans snel onder de knie hebben vanwege verwantschap tussen de twee talen of zo.

Koreaans.
Dat is overigens een hypothese waar veel discussie over is.
pi_75553783
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 17:39 schreef siddha het volgende:

[..]

Ronde minaret is zeker een Turks (seldjuk) uitvinding, ze hebben die idee wel geleend van de Kerktorens van Byzantijnen
We hadden het over minaretten, niet specifieke soorten minaretten, noch is het woord van oorsprong Turks.
pi_75553792
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 17:39 schreef siddha het volgende:

[..]

Jup die vorm wel, maar een minaret an sich niet.
pi_75553793
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 17:40 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Wel een supermooi land en super mooie meiden btw
Russische meiden mooi? Ik heb nooit gesnapt waarom mensen Russische vrouwen bestempelen als de mooiste vrouwen van de wereld. Yugoslavische en West-Europese vrouwen (Duitsland, Nederland, Scandinavie) zijn echt wel mooier dan die ordinaire oostblok sletten. Maar goed, ik ben een vrouw, ik kijk er misschien anders tegenaan.
pi_75553809
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 17:38 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Zirinovski haatte de joden ook maar wat blijkt zijn vader blijkt joods te zijn en nu is ie vaak in Israel te vinden ik wist niet dat hij Turks kon
en naamloos sterven
en een vonk is mn ziel
pi_75553826
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 17:41 schreef IHVK het volgende:

[..]

Dat is overigens een hypothese waar veel discussie over is.
Toch blijkt het dat Turken die het Turks goed beheersen sneller en beter Japans leren dan bijvoorbeeld een Nederlander of een Arabier.
pi_75553830
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 17:41 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Russische meiden mooi? Ik heb nooit gesnapt waarom mensen Russische vrouwen bestempelen als de mooiste vrouwen van de wereld. Yugoslavische en West-Europese vrouwen (Duitsland, Nederland, Scandinavie) zijn echt wel mooier dan die ordinaire oostblok sletten. Maar goed, ik ben een vrouw, ik kijk er misschien anders tegenaan.
Mooiste van de wereld zal ik ze niet noemen, is voor een groot gedeelte ook subjectief te noemen. Als je puur naar schoonheid gaat kijken zijn wat mij betreft niets mooier dan halfbloedjes. Mix tussen oost en west
pi_75553841
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 17:42 schreef siddha het volgende:

[..]

Zirinovski haatte de joden ook maar wat blijkt zijn vader blijkt joods te zijn en nu is ie vaak in Israel te vinden ik wist niet dat hij Turks kon
Hij heeft Turkologie gestudeerd en spreekt daardoor goed Turks. Echt grappig. Laatst vertelde hij op Turkse TV (in het Turks uiteraard) dat hij Armenen gebruikte voor stemmen.
pi_75553862
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 17:43 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Mooiste van de wereld zal ik ze niet noemen, is voor een groot gedeelte ook subjectief te noemen. Als je puur naar schoonheid gaat kijken zijn wat mij betreft niets mooier dan halfbloedjes. Mix tussen oost en west
Dat vind ik juist van Yugoslavische vrouwen, ik vind ze echt mooi. Russen vind ik de mislukte versie van hun. Maar goed.
pi_75553886
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 17:41 schreef IHVK het volgende:

[..]

Jup die vorm wel, maar een minaret an sich niet.
Ja, doch waar de europeanen dus "last"van hebben is gebaseerd op die ronde en niet zozeer de vierkante waar er weinig verschil is met een normale kerktoren
en naamloos sterven
en een vonk is mn ziel
pi_75553892
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 17:44 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Dat vind ik juist van Yugoslavische vrouwen, ik vind ze echt mooi. Russen vind ik de mislukte versie van hun. Maar goed.
Russen zijn Slavisch lieve schat.
pi_75553918
quote:

[..]

Slavische vrouwen kunnen hartstikke mooi zijn, denk aan Mila Jovovich
en naamloos sterven
en een vonk is mn ziel
pi_75553923
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 17:46 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Russen zijn Slavisch lieve schat.
Daarom zeg ik dat ik hun de mislukte versie van de Yugoslaven vind.
pi_75553946
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 17:47 schreef siddha het volgende:

[..]

Bij Mila moet ik denken aan Nefise Karatay
pi_75553947
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 17:47 schreef siddha het volgende:

[..]

Ik heb niet gezegd dat ze lelijk zijn. Maar ik vind dat er mooiere vrouwen bestaan dan Russische vrouwen. Mooie mensen heb je overal, ook onder de Russen, duh.
pi_75553951
quote:

[..]

I agree
en naamloos sterven
en een vonk is mn ziel
pi_75553958
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 17:47 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Daarom zeg ik dat ik hun de mislukte versie van de Yugoslaven vind.
Hoe 'mislukt' dan, want dat ontgaat me even.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 12-12-2009 17:50:11 ]
pi_75553988
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 17:48 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Ik heb niet gezegd dat ze lelijk zijn. Maar ik vind dat er mooiere vrouwen bestaan dan Russische vrouwen. Mooie mensen heb je overal, ook onder de Russen, duh.
Mila is half Kroatisch half Oekraïens
en naamloos sterven
en een vonk is mn ziel
pi_75553996
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 17:48 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Hoe 'mislukt' dan, wat dat ontgaat me even.
Zucht..

Nou oostblokkers hebben zo'n apart gezicht, je herkent ze vaak meteen. Maar ik vind de Yugoslaven de mooiste onder die oostblokkers. Wat betreft schoonheid lopen ze voorop vind IK.
pi_75554003
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 17:48 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Bij Mila moet ik denken aan Nefise Karatay
ff opzoeken
en naamloos sterven
en een vonk is mn ziel
pi_75554013
Zien jullie trouwens ook vaak Russen met Mongolide trekjes? Ik zie het echt vaak bij ze.
pi_75554027
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 17:50 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Zucht..

Nou oostblokkers hebben zo'n apart gezicht, je herkent ze vaak meteen. Maar ik vind de Yugoslaven de mooiste onder die oostblokkers. Wat betreft schoonheid lopen ze voorop vind IK.
In mijn interpretatie komt het neer alsof je zegt 'ik vind Syriërs mislukte Arabieren omdat Egyptenaren mooier zijn', maar goed zal wel aan mijn interpretatie liggen.
pi_75554043
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 17:51 schreef Triggershot het volgende:

[..]

In mijn interpretatie komt het neer alsof je zegt 'ik vind Syriërs mislukte Arabieren omdat Egyptenaren mooier zijn', maar goed zal wel aan mijn interpretatie liggen.
Het was gewoon een grap?
pi_75554047
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 17:50 schreef siddha het volgende:

[..]

ff opzoeken
pi_75554053
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 17:51 schreef Bortecinem het volgende:
Zien jullie trouwens ook vaak Russen met Mongoloïde trekjes? Ik zie het echt vaak bij ze.
Dat zie je ook vaak onder de Finnen en De zweden
en naamloos sterven
en een vonk is mn ziel
pi_75554061
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 17:52 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Het was gewoon een grap?
Misschien ben ik gedoemd het niet te snappen.
pi_75554064
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 17:52 schreef siddha het volgende:

[..]

Dat zie je ook vaak onder de Finnen en De zweden
Finnen zijn een Oeraals volk, zo raar is dat dus niet. Maar onder Russen zie ik het ook vaak.
pi_75554071
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 17:52 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Misschien ben ik gedoemd het niet te snappen.
Laat het gewoon gaan.
pi_75554110
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 17:53 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Laat het gewoon gaan.
Baş üstüne
pi_75554131
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 17:51 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Ga eenkeer naar Noord Syrie en dan zul je zien dat de mooiste chichks daarvandaan komen, Het is ook een mix van Frans, Turks, Phoenisch en arabisch, veel mensen met groene oge daar (ik was vorig jaar daar)
en naamloos sterven
en een vonk is mn ziel
pi_75554190
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 17:52 schreef Triggershot het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
en naamloos sterven
en een vonk is mn ziel
pi_75554201
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 17:56 schreef siddha het volgende:

[..]

Ga eenkeer naar Noord Syrie en dan zul je zien dat de mooiste chichks daarvandaan komen, Het is ook een mix van Frans, Turks, Phoenisch en arabisch, veel mensen met groene oge daar (ik was vorig jaar daar)
Telt 2 jaar daar verblijven ook? Je hebt het over Aleppo of Qamishli neem ik aan? Om eerlijk te zijn vind ik Syrië geen bron van mooie meiden, dan Libanon nog meer.
pi_75554245
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 17:58 schreef siddha het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Juistem.
pi_75554295
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 17:58 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Telt 2 jaar daar verblijven ook? Je hebt het over Aleppo of Qamishli neem ik aan? Om eerlijk te zijn vind ik Syrië geen bron van mooie meiden, dan Libanon nog meer.
Ik ben gedeeltelijk een noesairie en ik wilde meer over hun weten en ze waren in mijn ogen echt mooi hoor maar libanon doet niets aan onder, daarom wil ook dat Turkije, Syrie en Libanon moeten annexeren en worden we automatisch het mooiste volk ter wereld d
en naamloos sterven
en een vonk is mn ziel
pi_75554341
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 18:02 schreef siddha het volgende:

[..]

Ik ben gedeeltelijk een noesairie en ik wilde meer over hun weten en ze waren in mijn ogen echt mooi hoor maar libanon doet niets aan onder, daarom wil ook dat Turkije, Syrie en Libanon moeten annexeren en worden we automatisch het mooiste volk ter wereld d
Handen thuis
pi_75554420
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 18:04 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Handen thuis
Dat hoor ik vaker van een Syrier of yemeniet dan van een Turk, een syrier wil best wel weer terug naarde volgens hun goede oude tijd van de Osmanen, van de libanezen weet ik het niet maar ethnisch lijk ik nog wel het meeste op hun
en naamloos sterven
en een vonk is mn ziel
pi_75554428
Waarom zou ik naar noord Syrie gaan als Adana vol zit met dezelfde soort Arabieren die in noord Syrie leven?
pi_75554471
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 18:07 schreef siddha het volgende:

[..]

Dat hoor ik vaker van een Syrier of yemeniet dan van een Turk, een syrier wil best wel weer terug naarde volgens hun goede oude tijd van de Osmanen, van de libanezen weet ik het niet maar ethnisch lijk ik nog wel het meeste op hun
Afhankelijk van wie je spreekt en in welk regio, ik heb docenten gehad die de Turken wel konden opeten en docenten die de Ottomanen aan het aanbidden waren. Kwestie Ottomaanse rijk wordt beleefd met mixed feelings.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 12-12-2009 18:10:29 ]
pi_75554491
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 18:08 schreef Bortecinem het volgende:
Waarom zou ik naar noord Syrie gaan als Adana vol zit met dezelfde soort Arabieren die in noord Syrie leven?
Omdat Adana en Antakya enkel een voorproefje zijn van wat je in Syrië te wachten staat?
pi_75554518
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 18:10 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Omdat Adana en Antakya enkel een voorproefje zijn van wat je in Syrië te wachten staat?
Als ik alleen wil zien hoe Syrische Arabieren er uit zien dan kan ik gewoon in Adana blijven. Syrie als land zou ik wel willen zien.
pi_75554539
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 18:08 schreef Bortecinem het volgende:
Heb je gelijk in maar ook doormijn vaders zijn kant wilde ik mijn voorvaderlijke gebieden zien (o.a. Latakia en Alepp en die meeste syriers waren echt te gek volkje en quq mentaliteit leken ze wel op Adanezen
en naamloos sterven
en een vonk is mn ziel
pi_75554558
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 18:11 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Als ik alleen wil zien hoe Syrische Arabieren er uit zien dan kan ik gewoon in Adana blijven. Syrie als land zou ik wel willen zien.
Je kunt enkel tot die conclusie komen, of het klopt wanneer je in Syrië bent geweest.
pi_75554567
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 18:10 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Ben jij een Syrier als ik vragen mag?
en naamloos sterven
en een vonk is mn ziel
pi_75554573
Ik vroeg mijn opa een keer of er eigenlijk Arabieren wonen in Kozan (stad in Adana waar ik vandaan kom), zegt hij 'Hmm, in de jaren '50 zijn er heel veel krullenkoppen hierheen geëmigreerd vanuit Syrie en Libanon.''

Huehehe, krullenkoppen.
pi_75554584
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 18:13 schreef siddha het volgende:

[..]

Ben jij een Syrier als ik vragen mag?
Arnavut.
pi_75554587
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 18:12 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Je kunt enkel tot die conclusie komen, of het klopt wanneer je in Syrië bent geweest.
Euwkey.
pi_75554599
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 18:13 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Euwkey.
pi_75554625
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 18:11 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Noord Syrie heeft weinig Arabieren meer Noesairi en Christenen (Asyrierers)
en naamloos sterven
en een vonk is mn ziel
pi_75554653
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 18:13 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Arnavut.
Leuk
en naamloos sterven
en een vonk is mn ziel
pi_75554673
Wij hebben ook Turkse Berbers in de familie. Tenminste, dat denk ik. Hun bijnaam is 'Fasli', en ik weet dat er in Kozan veel Turken van Berberse afkomst wonen. Dus de kans is groot dat zij een van die Berbers zijn.
pi_75554705
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 18:15 schreef siddha het volgende:

[..]

Leuk
Opa dan.
pi_75554720
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 18:14 schreef siddha het volgende:

[..]

Noord Syrie heeft weinig Arabieren meer Noesairi en Christenen (Asyrierers)
Hmm, de Arabieren in Adana zijn toch ook allemaal Noesairi? Behalve die bij ons daar wonen, maar die zijn toch al geassimileerd dus who cares.
pi_75554735
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 18:16 schreef Bortecinem het volgende:
Wij hebben ook Turkse Berbers in de familie. Tenminste, dat denk ik. Hun bijnaam is 'Fasli', en ik weet dat er in Kozan veel Turken van Berberse afkomst wonen. Dus de kans is groot dat zij een van die Berbers zijn.
Farsli is geen Berbers maar Perzen, het woord komt van Farsi wat Perzisch betekent
en naamloos sterven
en een vonk is mn ziel
pi_75554748
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 18:18 schreef siddha het volgende:

[..]

Farsli is geen Berbers maar Perzen, het woord komt van Farsi wat Perzisch betekent
Er is een verschil tussen Fasli en Farsli.
pi_75554749
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 18:18 schreef siddha het volgende:

[..]

FaS, niet Fars. Fas betekent Marokko in het Turks.
pi_75554762
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 18:17 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Opa dan.
Dus je bent een Slavische Germaan?
en naamloos sterven
en een vonk is mn ziel
pi_75554768
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 18:19 schreef siddha het volgende:

[..]

/ Magrebi.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 12-12-2009 18:20:22 ]
pi_75554789
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 18:19 schreef siddha het volgende:

[..]

Albaniers zijn geen Slaven.
pi_75554798
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 18:18 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

FaS, niet Fars. Fas betekent Marokko in het Turks.
In Turkije zeggen ze Fasli over de Perzen en niet over de Noord Afrikanen
en naamloos sterven
en een vonk is mn ziel
pi_75554827
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 18:20 schreef siddha het volgende:

[..]

Oh? Dus dan zijn het Persen? HAHAHA.

Heb ik toch enige beschaving in de familie.
pi_75554846
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 18:20 schreef siddha het volgende:

[..]

Nee hoor.
pi_75554849
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 18:20 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Albaniers zijn geen Slaven.
Ja he ze zijn nog veel ouder, met Basken samen zijn jullie de oudste Europese volkk, Ataturk had ook Albanese bloed (via zijn moeder)
en naamloos sterven
en een vonk is mn ziel
pi_75554862
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 18:22 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Nee hoor.
Ja hoor
en naamloos sterven
en een vonk is mn ziel
pi_75554869
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 18:22 schreef siddha het volgende:

[..]

Ja he ze zijn nog veel ouder, met Basken samen zijn jullie de oudste Europese volkk, Ataturk had ook Albanese bloed (via zijn moeder)
Ataturk zijn moeder was net als zijn vader gewoon een Yoruk. Maar goed, geen zin in een discussie hierover, te vaak gevoerd.
pi_75554901
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 18:23 schreef siddha het volgende:

[..]

Ja hoor
Nope, Faslilar zijn Marokkanen.
pi_75554920
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 18:23 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Ataturk zijn moeder was net als zijn vader gewoon een Yoruk. Maar goed, geen zin in een discussie hierover, te vaak gevoerd.
Yoruk zijn direct gelieerd aan de Thraciers en Albanesen maar paar dagen terug hadden we al een aanvaring erover en ik ben nog niet hersteld van jouw vinnige aanvallen
en naamloos sterven
en een vonk is mn ziel
pi_75554981
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 18:25 schreef siddha het volgende:

[..]

Yoruk zijn direct gelieerd aan de Thraciers en Albanesen maar paar dagen terug hadden we al een aanvaring erover en ik ben nog niet hersteld van jouw vinnige aanvallen
Oh? Yoruks zijn nomadische Turkmenen. De eerste Turken die Anatolie en de Balkan hebben betreed. Ze zeggen ook dat de Karakatsani Grieken in Griekenland afstammelingen zijn van de Turkse Yoruke.
pi_75555014
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 18:25 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Nope, Faslilar zijn Marokkanen.
Dit weet ik zeker, omdat ik toen ik in Turkije op school had gedaan mij ook vreemd leek dus heb ik het uitgezocht, ja Fasli is Marokkaan maar wegens het verbstering van het woord Farsi zijn de Perzen onder volksmond gewoon Fasli geworden
en naamloos sterven
en een vonk is mn ziel
pi_75555075
Hebben jullie Yoruk bloed in jullie? Ik ben er een.
pi_75555126
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 18:27 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Oh? Yoruks zijn nomadische Turkmenen. De eerste Turken die Anatolie en de Balkan hebben betreed. Ze zeggen ook dat de Karakatsani Grieken in Griekenland afstammelingen zijn van de Turkse Yoruke.
En ik had juist gezegd dat die Europese Turken nakomelingen zijn van Europese vokeren met uitzondering vanm dat ze een Turkse taal en cultuur hadden, maar dat betelkent dus niet dat ze minder Turks zijn of zo, maar datze ethnisch dus veel meer lijken op de Slaven en Albanesen
en naamloos sterven
en een vonk is mn ziel
pi_75555153
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 18:28 schreef siddha het volgende:

[..]

Dit weet ik zeker, omdat ik toen ik in Turkije op school had gedaan mij ook vreemd leek dus heb ik het uitgezocht, ja Fasli is Marokkaan maar wegens het verbstering van het woord Farsi zijn de Perzen onder volksmond gewoon Fasli geworden
Volksmond en verbastering is wat anders dan officieel terminologie. Officieel wordt Pre-Iran nog steeds aangeduid met Fars en Marokko met Fas.
pi_75555165
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 18:32 schreef siddha het volgende:

[..]

En ik had juist gezegd dat die Europese Turken nakomelingen zijn van Europese vokeren met uitzondering vanm dat ze een Turkse taal en cultuur hadden, maar dat betelkent dus niet dat ze minder Turks zijn of zo, maar datze ethnisch dus veel meer lijken op de Slaven en Albanesen
Europese Turken? Siddha, wat zeg je nu? Kom op zeg. De Turken in de Balkan zijn Yoruks en Cuman Turken. Centraal Aziatische Turken zijn in feite half Russisch? Turken over de hele wereld hebben veel Slavisch bloed in zich, kanker Russen hebben hun zaad overal verspreid. De Alevieten in Turkije hebben ook een groot percentage Slavisch bloed in zich, maar ook veel Aziatisch. Hun DNA lijkt daarom ook het meest op die van de Centraal Aziatische Turken. En ja, duh, Balkan Turken hebben zich vermengd met de plaatselijke bevolking, maar dat maakt ze niet gelijk een niet etnische Turk.
pi_75555187
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 18:33 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Volksmond en verbastering is wat anders dan officieel terminologie. Officieel wordt Pre-Iran nog steeds aangeduid met Fars en Marokko met Fas.
Het ging over De familie van Bortenicem

Bortenicem, je zit toch niet op VMBO, he?
en naamloos sterven
en een vonk is mn ziel
pi_75555196
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 18:35 schreef siddha het volgende:

[..]

Nee, maar ik heb wel het VMBO gedaan, ben ik nu dom?
pi_75555203
Bedenk allemaal maar alvast een leuke TT voor deel 200 straks.
pi_75555212
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 18:35 schreef siddha het volgende:

[..]

Dan nog, als Bortecinem zegt dat haar familie Fasli is dan zeg ik dat ze Marokkaans is, zegt ze Farsli dan zeg ik dat ze Perzisch is.
pi_75555227
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 18:34 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Europese Turken? Siddha, wat zeg je nu? Kom op zeg. De Turken in de Balkan zijn Yoruks en Cuman Turken. Centraal Aziatische Turken zijn in feite half Russisch? Turken over de hele wereld hebben veel Slavisch bloed in zich, kanker Russen hebben hun zaad overal verspreid. De Alevieten in Turkije hebben ook een groot percentage Slavisch bloed in zich, maar ook veel Aziatisch. Hun DNA lijkt daarom ook het meest op die van de Centraal Aziatische Turken. En ja, duh, Balkan Turken hebben zich vermengd met de plaatselijke bevolking, maar dat maakt ze niet gelijk een niet etnische Turk.
Gij zijt een felle tante
en naamloos sterven
en een vonk is mn ziel
pi_75555230
Het gaat weer over al die volkeren.
pi_75555235
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 18:35 schreef IHVK het volgende:
Bedenk allemaal maar alvast een leuke TT voor deel 200 straks.
Dit moet topic 198 zijn, niet 199. Ik heb laatst een foutje gemaakt.
pi_75555264
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 18:37 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Serieus?
pi_75555276
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 18:37 schreef siddha het volgende:

[..]

Gij zijt een felle tante
Turken zijn een te complex volk om zomaar te zeggen dat iemand geen Turk is omdat hij veel Europees bloed in zich heeft. Wij Turken uit Turkije zijn het minst Europees vergeleken met de rest van de Turken - muv de Alevieten.
pi_75555289
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 18:38 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Serieus?
Ik vroeg gisteren nog of iemand het wilde wijzigen.
pi_75555327
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 18:36 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Dan nog, als Bortecinem zegt dat haar familie Fasli is dan zeg ik dat ze Marokkaans is, zegt ze Farsli dan zeg ik dat ze Perzisch is.
En omdat veel Turken in Kozan van oorsprong Berbers zijn dacht ik dat mijn (aangetrouwde) familie dat ook was. Maar goed, de familie zelf ontkent het.
pi_75555333
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 18:39 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Ik vroeg gisteren nog of iemand het wilde wijzigen.
check
pi_75555337
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 18:37 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Dat vergeten we dan maar. En dan komt er zo later een voorspelling van een waarzegger:
Tijdens deel 666 zal het einde van het topic zijn. En dan zijn wij zo blij dat er niks is gebeurd. En dan bij 667 (eigenljk 666!) verdwijnt het topic en gaat het naar een andere dimensie(wij gaan mee) in een parallel universum.
En dan zijn wij voor eeuwig gedoemd.
pi_75555354
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 18:40 schreef Triggershot het volgende:

[..]

check
Heel verhaal geschreven, ga jij het lopen wijzigen.
pi_75555371
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 18:41 schreef IHVK het volgende:

[..]

Heel verhaal geschreven, ga jij het lopen wijzigen.
be my guest
pi_75555436
Triggershot waar kom ji vandaan?
Ik ben een pure Turk.
pi_75555447
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 18:40 schreef IHVK het volgende:

[..]

Dat vergeten we dan maar. En dan komt er zo later een voorspelling van een waarzegger:
Tijdens deel 666 zal het einde van het topic zijn. En dan zijn wij zo blij dat er niks is gebeurd. En dan bij 667 (eigenljk 666!) verdwijnt het topic en gaat het naar een andere dimensie(wij gaan mee) in een parallel universum.
En dan zijn wij voor eeuwig gedoemd.
Hahahahaha yeah right.
pi_75555456
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 18:43 schreef Bilmiyorem het volgende:
Triggershot waar kom ji vandaan?
Uit mijn ouders.
pi_75555473
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 18:44 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Uit mijn ouders.
echt?
Ik ben een pure Turk.
pi_75555485
vandaag naar hermitage, aan het russische hof geweest
wel heel kort..
Ik ben een pure Turk.
pi_75555486
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 18:45 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

echt?
Ik heb voor alsnog geen reden om anders te vermoeden.
pi_75555503
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 18:45 schreef Triggershot het volgende:

[..]

ik bedoelde m'n vraag antwoord
uuff
Ik ben een pure Turk.
pi_75555504

Zo ging het bij mij denk ik.
pi_75555527
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 18:45 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Wat is je afkomst? Welk land, volk, ras?
pi_75555556
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 18:46 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

ik bedoelde m'n vraag antwoord
uuff
Ik ook.
pi_75555559
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 18:46 schreef IHVK het volgende:
[ afbeelding ]
Zo ging het bij mij denk ik.
bij mij niet denk ik
Ik ben een pure Turk.
pi_75555577
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 18:48 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Ik ook.
dat stond er niet
er stond: ik bedoelde m'n vraag anders
Ik ben een pure Turk.
pi_75555578
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 18:45 schreef Bilmiyorem het volgende:
vandaag naar hermitage, aan het russische hof geweest
wel heel kort..
Goh, je was in St Petersburg?
en naamloos sterven
en een vonk is mn ziel
pi_75555584
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 18:48 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

bij mij niet denk ik
ik denk het wel
pi_75555593
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 18:47 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Wat is je afkomst?
Humaan.
quote:
Welk land
Nederland
quote:
volk
Nederlands
quote:
ras?
Meerdere
pi_75555602
Waarom zo geheimzinnig?
pi_75555621
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 18:48 schreef siddha het volgende:

[..]

Goh, je was in St Petersburg?
nee
Ik ben een pure Turk.
pi_75555629
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 18:48 schreef IHVK het volgende:

[..]

ik denk het wel
je denkt te veel
Ik ben een pure Turk.
pi_75555640
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 18:49 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Humaan.
[..]

Nederland
[..]

Nederlands
[..]

Meerdere
je bent zeker een vieze mix
Ik ben een pure Turk.
pi_75555648
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 18:50 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

je denkt te veel
klopt
pi_75555652
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 18:48 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

dat stond er niet
er stond: ik bedoelde m'n vraag anders
Nope, heeft er nooit gestaan.
pi_75555655
Ik heb net 4 glezen Salgam achter elkaar opgedronken. Als een echte Adanali dus.
pi_75555657
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 18:50 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Nope, heeft er nooit gestaan.
Ok
Ik ben een pure Turk.
pi_75555667
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 18:35 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Nee, maar ik heb wel het VMBO gedaan, ben ik nu dom?
Nee, maar ik zou gezegd hebben minstens VWO, dus ik verwacht wel dat je door studeert tot de uni, je hebt een grote bek en bent zelfverzekerd en dat is een pre als je door wilt studeren
en naamloos sterven
en een vonk is mn ziel
pi_75555670
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 18:49 schreef Bortecinem het volgende:
Waarom zo geheimzinnig?
Niet?
pi_75555674
quote:

[..]

of een schone mix
pi_75555690
quote:

[..]

En jij het buurmeisje van Burakius, nuff said.
pi_75555704
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 18:51 schreef siddha het volgende:

[..]

Nee, maar ik zou gezegd hebben minstens VWO, dus ik verwacht wel dat je door studeert tot de uni, je hebt een grote bek en bent zelfverzekerd en dat is een pre als je door wilt studeren
Ik heb geen doorzettingsvermogen. Dat is het met mij, ik ben echt lui. Het VMBO was perfect voor mij omdat ik daar niks hoefde te doen. Ik ben mijn middelbareschooltijd dan ook slapend doorgekomen.
pi_75555712
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 18:51 schreef Bortecinem het volgende:
Ik heb net 4 glezen Salgam achter elkaar opgedronken. Als een echte Adanali dus.
Ik hoop wel dat het de scherpe variant was en uiteraard met kebab ernaast
en naamloos sterven
en een vonk is mn ziel
pi_75555722
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 18:51 schreef siddha het volgende:

[..]

Ik ben een pure Turk.
pi_75555730
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 18:51 schreef IHVK het volgende:

[..]

of een schone mix
bestaat niet
Ik ben een pure Turk.
pi_75555734
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 18:51 schreef Triggershot het volgende:

[..]

En jij het buurmeisje van Burakius, nuff said.
je bent gewoon jaloers
Ik ben een pure Turk.
pi_75555743
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 18:52 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Wat wil je daarmee zeggen?
pi_75555746
Ik bemerk toch enige bipolaire conceptualisaties in dit topic.
pi_75555752
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 18:53 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

je bent gewoon jaloers
Uiteraard.
pi_75555764
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 18:52 schreef siddha het volgende:

[..]

Ik hoop wel dat het de scherpe variant was en uiteraard met kebab ernaast
Jaa, acili salgam. Maar zonder kebab.
pi_75555770
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 18:53 schreef IHVK het volgende:
Zwijg elitaire racist.
pi_75555786
quote:
En het klopt ook nog
en naamloos sterven
en een vonk is mn ziel
pi_75555803
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 18:53 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Wat wil je daarmee zeggen?
Niets tegen jou hoor, er bestaat een kans dat je VWO aan zou kunnen, ik ken je niet, maar dat "je hebt een grote bek en bent zelfverzekerd". Echt een grappig bericht.
Ik ben een pure Turk.
pi_75555827
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 18:55 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Niets tegen jou hoor, er bestaat een kans dat je VWO aan zou kunnen, ik ken je niet, maar dat "je hebt een grote bek en bent zelfverzekerd". Echt een grappig bericht.
Uh, ok.
pi_75555841
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 18:54 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Zwijg elitaire racist.
Ah de Aboriginal geest van de supranationaal diversificatie is hier weer bezig.
pi_75555846
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 18:53 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Uiteraard.
lekker voor je, vieze mix
Ik ben een pure Turk.
pi_75555869
quote:
Doe eens niet zo Mohamed Enait-achtig .
Cool story, Hansel.
pi_75555872
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 18:56 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Uh, ok.
Bedoel trouwens niet dat je het niet kan zijn, maar kom op, het is internet.
Ik ben een pure Turk.
pi_75555889
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 18:56 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

moet ik je weer tegen jezelf in bescherming nemen?
pi_75555899
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 18:55 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Zij is meer dan twee keer zo jong en ze komt zo over dat ze iig meer dan twee keer zoveel gelezen en geleerd heeft als ik,en dat vind ik lief, zo`n persoon was ik ook
en naamloos sterven
en een vonk is mn ziel
pi_75555902
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 18:57 schreef IHVK het volgende:

[..]

Waarom praat je toch altijd over bescherming het is internet, tenzij Triggershot me komt slaan en jij een grote, sterke man bent.
Ik ben een pure Turk.
pi_75555904
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 18:57 schreef IHVK het volgende:

[..]

pi_75555905
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 18:56 schreef IHVK het volgende:

[..]

Zegt de militante cultus van de eigenheid in operationeel desconstructieve simpelziel.
pi_75555910
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 18:57 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Doe eens niet zo Mohamed Enait-achtig .
De witte patriarch is er ook weer.
pi_75555927
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 18:58 schreef siddha het volgende:

[..]

Zij is meer dan twee keer zo jong en ze komt zo over dat ze iig meer dan twee keer zoveel gelezen en geleerd heeft als ik,en dat vind ik lief, zo`n persoon was ik ook
Ik doe alsof.
pi_75555929
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 18:56 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Is goed hoor Koerd.
pi_75555936
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 18:58 schreef siddha het volgende:

[..]

Ben jij nu ongeveer 40?
Ik ben een pure Turk.
pi_75555963
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 18:59 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Is goed hoor Koerd.
Je bent gewoon jaloers op mijn puurheid, vieze mix.
Ik ben een pure Turk.
pi_75555965
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 18:58 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Zegt de militante cultus van de eigenheid in operationeel desconstructieve simpelziel.
Jij wint.
pi_75555980
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 18:58 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Waarom praat je toch altijd over bescherming het is internet, tenzij Triggershot me komt slaan en jij een grote, sterke man bent.
Je bent slaag onwaardig. If any zou IHVK me bijstaan omdat we een verwend nest meer eens wat edep bijbrengen.
pi_75555988
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 18:56 schreef IHVK het volgende:

[..]

Hmm, het inlandse geest van de bovennationale vermeerdering van soorten, is hier weer bezig
en naamloos sterven
en een vonk is mn ziel
pi_75555993
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 19:00 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Je bent gewoon jaloers op mijn puurheid, vieze mix.
Je kunt ook gewoon puur stront zijn he.
pi_75556010
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 18:59 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Ben jij nu ongeveer 40?
38
en naamloos sterven
en een vonk is mn ziel
pi_75556018
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 19:00 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Je bent slaag onwaardig. If any zou IHVK me bijstaan omdat we een verwend nest meer eens wat edep bijbrengen.
Verwend nest? Ok ik doe dom, maar jij geeft alleen maar onzin antwoorden. "Je bent Burakius' buurmeisje, nuff said". "Verwend nest". "Ik kom uit m'n ouders". Alsof het wat uitmaakt dat ik z'n buurmeisje ben en verwend nest... lol
Ik ben een pure Turk.
pi_75556020
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 19:00 schreef IHVK het volgende:

[..]

Jij wint.
Geeft nie eens voldoening
pi_75556021
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 18:58 schreef IHVK het volgende:

[..]

De witte patriarch is er ook weer.
Hokjesdenkende propa-ugandist die lijdt aan terrornoia .
Cool story, Hansel.
pi_75556048
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 19:01 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Je kunt ook gewoon puur stront zijn he.
Dat bestaat ook, maar dat ben ik niet.
Ik ben een pure Turk.
pi_75556056
Wat heeft bilmiyorem eigenlijk tegen mixjes?
Cool story, Hansel.
pi_75556059
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 18:59 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Is goed hoor Koerd.
Dat was onder de gordel
en naamloos sterven
en een vonk is mn ziel
pi_75556064
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 19:02 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Verwend nest? Ok ik doe dom, maar jij geeft alleen maar onzin antwoorden. "Je bent Burakius' buurmeisje, nuff said". "Verwend nest". "Ik kom uit m'n ouders".
Gulum, alleen omdat de gegeven antwoorden je niet aanstaan hoef je niet te beginnen met 'vieze mix'. Buurmeisje commentaar is voortgekomen in reactie op jouw gescheld.
pi_75556070
Okey maar kunnen we even normaal doen weer?

Bilmiyorem maakt een slechte grap door iemand 'vieze mix' te noemen. Blijkbaar geen verstand van grapjes dus.

Maarruh Trigger, je moet je niet zo uit de tent laten lokken?
pi_75556077
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 19:03 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik verveel me en dan is het leuk om zo te doen tegen jullie.
Ik ben een pure Turk.
pi_75556083
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 19:03 schreef siddha het volgende:

[..]

Dat was onder de gordel
Want Koerden zijn het ergste wat je maar zou kunnen zijn?
Cool story, Hansel.
pi_75556090
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 19:02 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Hoe lang ga je daar blijven?
en naamloos sterven
en een vonk is mn ziel
pi_75556095
quote:
Niks denk ik. Was een garp.
pi_75556100
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 19:02 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Typisch witte supremacisten methodologie van realiteitsmanipulatie.
pi_75556104
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 19:03 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Gulum, alleen omdat de gegeven antwoorden je niet aanstaan hoef je niet te beginnen met 'vieze mix'. Buurmeisje commentaar is voortgekomen in reactie op jouw gescheld.
Vieze mix, ga weg met woorden als gulum. Ik begon eerst normaal, maar toen zei jij "ik kom uit m'n ouders". Buurmeisje is ook zo'n onzin antwoord.
Ik ben een pure Turk.
pi_75556111
quote:

[..]

wat een triestheid weer
Ik ben een pure Turk.
pi_75556114
quote:

[..]

Nee dat is de zwakke plek van de Turken, maar niet de ergste
en naamloos sterven
en een vonk is mn ziel
pi_75556116
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 19:03 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Besef dat je te ver gaat als je iemand een 'vieze mix' noemt?
pi_75556124
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 19:02 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Dat bestaat ook, maar dat ben ik niet.
De objectiviteit is in ieder geval wel te erkennen in je posts.
pi_75556125
ik ben een trotse Koerdooooo
Ik ben een pure Turk.
pi_75556137
Sarcasme en het internet.
pi_75556138
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 19:03 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Whehe, wat een grap!
Cool story, Hansel.
pi_75556143
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 19:04 schreef IHVK het volgende:

[..]

Besef dat je te ver gaat als je iemand een 'vieze mix' noemt?
alsof het hem wat uitmaakt omg
Ik ben een pure Turk.
pi_75556158
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 19:05 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Whehe, wat een grap!
HAHAHAHAHA
Ik ben een pure Turk.
pi_75556171
ik ga, besnijdingsfeest
later
Ik ben een pure Turk.
pi_75556181
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 19:03 schreef IHVK het volgende:
Okey maar kunnen we even normaal doen weer?

Bilmiyorem maakt een slechte grap door iemand 'vieze mix' te noemen. Blijkbaar geen verstand van grapjes dus.
Zo kan je elk uitdrukking wegzetten als een 'slechte grap'. Zo ook mijn reactie(s) lijkt me, neuh te makkelijk.
quote:
Maarruh Trigger, je moet je niet zo uit de tent laten lokken?
Ik ben geen Yoruk of cingene.
pi_75556182
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 19:05 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

alsof het hem wat uitmaakt omg
Trigger maakt het je wat uit?
pi_75556189
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 19:05 schreef IHVK het volgende:
Sarcasme en het internet.
Weet je hoe moeilijk dit soort dingen zijn te herkennen als je halverwege het topic begint met lezen ?
Cool story, Hansel.
pi_75556198
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 19:06 schreef Bilmiyorem het volgende:
ik ga, besnijdingsfeest
later
pi_75556225
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 19:06 schreef Bilmiyorem het volgende:
ik ga, besnijdingsfeest
later
Als jij maar niet gaat snijden, je bent in ruzieachtige bui, waarschijnlijk zou je die hele handel zonder blikken en blozen wegsnijden, arme kind
en naamloos sterven
en een vonk is mn ziel
pi_75556234
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 19:04 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Vieze mix, ga weg met woorden als gulum. Ik begon eerst normaal, maar toen zei jij "ik kom uit m'n ouders". Buurmeisje is ook zo'n onzin antwoord.
Mja, volgens mij kan je er ook niets aan doen, waarschijnlijk speelt er meer tussen jou en Burakius dan alleen buren en is het of een kwestie van het delen van bloed of je hebt een oogje op hem en probeert op te leven naar zijn verwachtingen van jou, hoe dan ook, typische karaktertrekjes terug te vinden.. Waarschijnlijk ben je gewoon hopeloos verliefd op hem.
pi_75556243
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 19:06 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Zo kan je elk uitdrukking wegzetten als een 'slechte grap'. Zo ook mijn reactie(s) lijkt me, neuh te makkelijk.
[..]

?

Of trap ik er nou in door op jou te reageren?
pi_75556250
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 19:06 schreef IHVK het volgende:

[..]

Trigger maakt het je wat uit?
Puberaal gedrag van een verwend nestje? Hardly.
pi_75556264
Laten we het hebben over the omni-territorialization of terror for the fundamentalismanization of criminal law in a multi-cultus-ritualistic society'
pi_75556265
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 19:08 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Mja, volgens mij kan je er ook niets aan doen, waarschijnlijk speelt er meer tussen jou en Burakius dan alleen buren en is het of een kwestie van het delen van bloed of je hebt een oogje op hem en probeert op te leven naar zijn verwachtingen van jou, hoe dan ook, typische karaktertrekjes terug te vinden.. Waarschijnlijk ben je gewoon hopeloos verliefd op hem.
Ze zei wel dat ze verliefd op iemand was.
Cool story, Hansel.
pi_75556279
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 19:08 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

?

Of trap ik er nou in door op jou te reageren?
No disrespect.
pi_75556290
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 19:08 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Puberaal gedrag van een verwend nestje? Hardly.
okey
pi_75556297
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 19:09 schreef IHVK het volgende:
Laten we het hebben over the omni-territorialization of terror for the fundamentalismanization of criminal law in a multi-cultus-ritualistic society'
10 tegen 1 dat je deze zin rechtstreeks van wikipedia hebt gekopiëerd en niet uit jezelf hebt weten te typen .
Cool story, Hansel.
pi_75556301
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 19:09 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Ze zei wel dat ze verliefd op iemand was.
Zou heel wat verklaren.
pi_75556330
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 19:10 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Zou heel wat verklaren.
Is Burakius zo'n sexy man dan? No homo.
Cool story, Hansel.
pi_75556334
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 19:10 schreef IHVK het volgende:

[..]

okey
Darwin seni.
pi_75556345
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 19:11 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

In the eye of the beholder, no?
pi_75556346
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 19:09 schreef Triggershot het volgende:

[..]

No disrespect.
Ik vind juist leuk als niet turken bij ons gesprek aanwezig zijn , maakt het gesprek ook objectiever
en naamloos sterven
en een vonk is mn ziel
pi_75556354
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 19:10 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

10 tegen 1 dat je deze zin rechtstreeks van wikipedia hebt gekopiëerd en niet uit jezelf hebt weten te typen .
Het is de titel van de afstudeerscriptie van Enait
En natuurlijk kan ik dat niet typen.
pi_75556357
Ik derailleer dit topic door te zeggen dat Turken stom zijn. Eens kijken of het topic nu ergens anders over gaat .
Cool story, Hansel.
pi_75556366
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 19:11 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Je hebt gelijk
en naamloos sterven
en een vonk is mn ziel
pi_75556368
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 19:11 schreef siddha het volgende:

[..]

Ik vind juist leuk als niet turken bij ons gesprek aanwezig zijn , maakt het gesprek ook objectiever
Lastig, wie bepaalt wanneer het objectief is?
pi_75556396
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 19:11 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Darwin seni.
Ik zat er al op te wachten.
pi_75556408
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 19:12 schreef IHVK het volgende:

[..]

Het is de titel van de afstudeerscriptie van Enait
En natuurlijk kan ik dat niet typen.
Dat weet ik, maar het is zo'n onzintitel gespekt met dure (lees: onzinnige) woorden dat je die niet zomaar uit je hoofd op zou kunnen schrijven .
Cool story, Hansel.
pi_75556409
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 19:06 schreef Triggershot het volgende:

[..]

[..]

pi_75556414
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 19:13 schreef IHVK het volgende:

[..]

Ik zat er al op te wachten.
Hoe vergaat het?
pi_75556416
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 19:12 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Lastig, wie bepaalt wanneer het objectief is?
Ik.
pi_75556427
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 19:13 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

HVJ!!
pi_75556438
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 19:13 schreef IHVK het volgende:

[..]

Ik.
pi_75556440
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 19:13 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Hoe vergaat het?
Tentamens volgende week. Dus ik dacht laat ik eens slowchatten.
pi_75556459
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 19:14 schreef IHVK het volgende:

[..]

Tentamens volgende week. Dus ik dacht laat ik eens slowchatten.
Ben je al geëvolueerd?
pi_75556525
nee
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')