Als jij maar niet gaat snijden, je bent in ruzieachtige bui, waarschijnlijk zou je die hele handel zonder blikken en blozen wegsnijden, arme kindquote:
Mja, volgens mij kan je er ook niets aan doen, waarschijnlijk speelt er meer tussen jou en Burakius dan alleen buren en is het of een kwestie van het delen van bloed of je hebt een oogje op hem en probeert op te leven naar zijn verwachtingen van jou, hoe dan ook, typische karaktertrekjes terug te vinden.. Waarschijnlijk ben je gewoon hopeloos verliefd op hem.quote:Op zaterdag 12 december 2009 19:04 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Vieze mix, ga weg met woorden als gulum. Ik begon eerst normaal, maar toen zei jij "ik kom uit m'n ouders". Buurmeisje is ook zo'n onzin antwoord.
?quote:Op zaterdag 12 december 2009 19:06 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Zo kan je elk uitdrukking wegzetten als een 'slechte grap'. Zo ook mijn reactie(s) lijkt me, neuh te makkelijk.
[..]
Ik ben geen Yoruk of cingene.
Ze zei wel dat ze verliefd op iemand was.quote:Op zaterdag 12 december 2009 19:08 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Mja, volgens mij kan je er ook niets aan doen, waarschijnlijk speelt er meer tussen jou en Burakius dan alleen buren en is het of een kwestie van het delen van bloed of je hebt een oogje op hem en probeert op te leven naar zijn verwachtingen van jou, hoe dan ook, typische karaktertrekjes terug te vinden.. Waarschijnlijk ben je gewoon hopeloos verliefd op hem.
No disrespect.quote:Op zaterdag 12 december 2009 19:08 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
?
Of trap ik er nou in door op jou te reageren?
okeyquote:Op zaterdag 12 december 2009 19:08 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Puberaal gedrag van een verwend nestje? Hardly.
10 tegen 1 dat je deze zin rechtstreeks van wikipedia hebt gekopiëerd en niet uit jezelf hebt weten te typenquote:Op zaterdag 12 december 2009 19:09 schreef IHVK het volgende:
Laten we het hebben over the omni-territorialization of terror for the fundamentalismanization of criminal law in a multi-cultus-ritualistic society'
Zou heel wat verklaren.quote:Op zaterdag 12 december 2009 19:09 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ze zei wel dat ze verliefd op iemand was.
In the eye of the beholder, no?quote:Op zaterdag 12 december 2009 19:11 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Is Burakius zo'n sexy man dan? No homo.
Ik vind juist leuk als niet turken bij ons gesprek aanwezig zijnquote:
Het is de titel van de afstudeerscriptie van Enaitquote:Op zaterdag 12 december 2009 19:10 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
10 tegen 1 dat je deze zin rechtstreeks van wikipedia hebt gekopiëerd en niet uit jezelf hebt weten te typen.
Je hebt gelijkquote:Op zaterdag 12 december 2009 19:11 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Is Burakius zo'n sexy man dan? No homo.
Lastig, wie bepaalt wanneer het objectief is?quote:Op zaterdag 12 december 2009 19:11 schreef siddha het volgende:
[..]
Ik vind juist leuk als niet turken bij ons gesprek aanwezig zijn, maakt het gesprek ook objectiever
Dat weet ik, maar het is zo'n onzintitel gespekt met dure (lees: onzinnige) woorden dat je die niet zomaar uit je hoofd op zou kunnen schrijvenquote:Op zaterdag 12 december 2009 19:12 schreef IHVK het volgende:
[..]
Het is de titel van de afstudeerscriptie van Enait
En natuurlijk kan ik dat niet typen.![]()
quote:Op zaterdag 12 december 2009 19:06 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Zo kan je elk uitdrukking wegzetten als een 'slechte grap'. Zo ook mijn reactie(s) lijkt me, neuh te makkelijk.
[..]
Ik ben geen Yoruk of cingene.
Ik.quote:Op zaterdag 12 december 2009 19:12 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Lastig, wie bepaalt wanneer het objectief is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |