Dat bestaat ook, maar dat ben ik niet.quote:Op zaterdag 12 december 2009 19:01 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon puur stront zijn he.
Dat was onder de gordelquote:
Gulum, alleen omdat de gegeven antwoorden je niet aanstaan hoef je niet te beginnen met 'vieze mix'. Buurmeisje commentaar is voortgekomen in reactie op jouw gescheld.quote:Op zaterdag 12 december 2009 19:02 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Verwend nest? Ok ik doe dom, maar jij geeft alleen maar onzin antwoorden. "Je bent Burakius' buurmeisje, nuff said". "Verwend nest". "Ik kom uit m'n ouders".
Ik verveel me en dan is het leuk om zo te doen tegen jullie.quote:Op zaterdag 12 december 2009 19:03 schreef wikwakka2 het volgende:
Wat heeft bilmiyorem eigenlijk tegen mixjes?
Hoe lang ga je daar blijven?quote:Op zaterdag 12 december 2009 19:02 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Hokjesdenkende propa-ugandist die lijdt aan terrornoia.
Niks denk ik. Was een garp.quote:Op zaterdag 12 december 2009 19:03 schreef wikwakka2 het volgende:
Wat heeft bilmiyorem eigenlijk tegen mixjes?
Typisch witte supremacisten methodologie van realiteitsmanipulatie.quote:Op zaterdag 12 december 2009 19:02 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Hokjesdenkende propa-ugandist die lijdt aan terrornoia.
Vieze mix, ga weg met woorden als gulum. Ik begon eerst normaal, maar toen zei jij "ik kom uit m'n ouders". Buurmeisje is ook zo'n onzin antwoord.quote:Op zaterdag 12 december 2009 19:03 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Gulum, alleen omdat de gegeven antwoorden je niet aanstaan hoef je niet te beginnen met 'vieze mix'. Buurmeisje commentaar is voortgekomen in reactie op jouw gescheld.
wat een triestheid weerquote:Op zaterdag 12 december 2009 19:03 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Want Koerden zijn het ergste wat je maar zou kunnen zijn?
Nee dat is de zwakke plek van de Turken, maar niet de ergstequote:Op zaterdag 12 december 2009 19:03 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Want Koerden zijn het ergste wat je maar zou kunnen zijn?
Besef dat je te ver gaat als je iemand een 'vieze mix' noemt?quote:Op zaterdag 12 december 2009 19:03 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik verveel me en dan is het leuk om zo te doen tegen jullie.
De objectiviteit is in ieder geval wel te erkennen in je posts.quote:Op zaterdag 12 december 2009 19:02 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Dat bestaat ook, maar dat ben ik niet.
Whehe, wat een grap!quote:Op zaterdag 12 december 2009 19:03 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik verveel me en dan is het leuk om zo te doen tegen jullie.
alsof het hem wat uitmaakt omgquote:Op zaterdag 12 december 2009 19:04 schreef IHVK het volgende:
[..]
Besef dat je te ver gaat als je iemand een 'vieze mix' noemt?
Zo kan je elk uitdrukking wegzetten als een 'slechte grap'. Zo ook mijn reactie(s) lijkt me, neuh te makkelijk.quote:Op zaterdag 12 december 2009 19:03 schreef IHVK het volgende:
Okey maar kunnen we even normaal doen weer?
Bilmiyorem maakt een slechte grap door iemand 'vieze mix' te noemen. Blijkbaar geen verstand van grapjes dus.
Ik ben geen Yoruk of cingene.quote:Maarruh Trigger, je moet je niet zo uit de tent laten lokken?
Trigger maakt het je wat uit?quote:Op zaterdag 12 december 2009 19:05 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
alsof het hem wat uitmaakt omg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |