Goh, je was in St Petersburg?quote:Op zaterdag 12 december 2009 18:45 schreef Bilmiyorem het volgende:
vandaag naar hermitage, aan het russische hof geweest![]()
wel heel kort..
je bent zeker een vieze mixquote:Op zaterdag 12 december 2009 18:49 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Humaan.
[..]
Nederland
[..]
Nederlands
[..]
Meerdere
Nope, heeft er nooit gestaan.quote:Op zaterdag 12 december 2009 18:48 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
dat stond er niet
er stond: ik bedoelde m'n vraag anders
Okquote:Op zaterdag 12 december 2009 18:50 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nope, heeft er nooit gestaan.
Nee, maar ik zou gezegd hebben minstens VWO, dus ik verwacht wel dat je door studeert tot de uni, je hebt een grote bek en bent zelfverzekerd en dat is een pre als je door wilt studerenquote:Op zaterdag 12 december 2009 18:35 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb wel het VMBO gedaan, ben ik nu dom?
Ik heb geen doorzettingsvermogen. Dat is het met mij, ik ben echt lui. Het VMBO was perfect voor mij omdat ik daar niks hoefde te doen. Ik ben mijn middelbareschooltijd dan ook slapend doorgekomen.quote:Op zaterdag 12 december 2009 18:51 schreef siddha het volgende:
[..]
Nee, maar ik zou gezegd hebben minstens VWO, dus ik verwacht wel dat je door studeert tot de uni, je hebt een grote bek en bent zelfverzekerd en dat is een pre als je door wilt studeren
Ik hoop wel dat het de scherpe variant was en uiteraard met kebab ernaastquote:Op zaterdag 12 december 2009 18:51 schreef Bortecinem het volgende:
Ik heb net 4 glezen Salgam achter elkaar opgedronken. Als een echte Adanali dus.
quote:Op zaterdag 12 december 2009 18:51 schreef siddha het volgende:
[..]
Nee, maar ik zou gezegd hebben minstens VWO, dus ik verwacht wel dat je door studeert tot de uni, je hebt een grote bek en bent zelfverzekerd en dat is een pre als je door wilt studeren
je bent gewoon jaloersquote:Op zaterdag 12 december 2009 18:51 schreef Triggershot het volgende:
[..]
En jij het buurmeisje van Burakius, nuff said.
Jaa, acili salgam.quote:Op zaterdag 12 december 2009 18:52 schreef siddha het volgende:
[..]
Ik hoop wel dat het de scherpe variant was en uiteraard met kebab ernaast
Zwijg elitaire racist.quote:Op zaterdag 12 december 2009 18:53 schreef IHVK het volgende:
Ik bemerk toch enige bipolaire conceptualisaties in dit topic.
En het klopt ook nogquote:Op zaterdag 12 december 2009 18:53 schreef IHVK het volgende:
Niets tegen jou hoor, er bestaat een kans dat je VWO aan zou kunnen, ik ken je niet, maar dat "je hebt een grote bek en bent zelfverzekerd". Echt een grappig bericht.quote:
Uh, ok.quote:Op zaterdag 12 december 2009 18:55 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Niets tegen jou hoor, er bestaat een kans dat je VWO aan zou kunnen, ik ken je niet, maar dat "je hebt een grote bek en bent zelfverzekerd". Echt een grappig bericht.
Doe eens niet zo Mohamed Enait-achtigquote:Op zaterdag 12 december 2009 18:53 schreef IHVK het volgende:
Bedoel trouwens niet dat je het niet kan zijn, maar kom op, het is internet.quote:
Zij is meer dan twee keer zo jong en ze komt zo over dat ze iig meer dan twee keer zoveel gelezen en geleerd heeft als ik,en dat vind ik lief, zo`n persoon was ik ookquote:Op zaterdag 12 december 2009 18:55 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Niets tegen jou hoor, er bestaat een kans dat je VWO aan zou kunnen, ik ken je niet, maar dat "je hebt een grote bek en bent zelfverzekerd". Echt een grappig bericht.
Waarom praat je toch altijd over beschermingquote:Op zaterdag 12 december 2009 18:57 schreef IHVK het volgende:
[..]
moet ik je weer tegen jezelf in bescherming nemen?
quote:Op zaterdag 12 december 2009 18:57 schreef IHVK het volgende:
[..]
moet ik je weer tegen jezelf in bescherming nemen?
Zegt de militante cultus van de eigenheid in operationeel desconstructieve simpelziel.quote:Op zaterdag 12 december 2009 18:56 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ah de Aboriginal geest van de supranationaal diversificatie is hier weer bezig.
De witte patriarch is er ook weer.quote:Op zaterdag 12 december 2009 18:57 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Doe eens niet zo Mohamed Enait-achtig.
Ik doe alsof.quote:Op zaterdag 12 december 2009 18:58 schreef siddha het volgende:
[..]
Zij is meer dan twee keer zo jong en ze komt zo over dat ze iig meer dan twee keer zoveel gelezen en geleerd heeft als ik,en dat vind ik lief, zo`n persoon was ik ook
Ben jij nu ongeveer 40?quote:Op zaterdag 12 december 2009 18:58 schreef siddha het volgende:
[..]
Zij is meer dan twee keer zo jong en ze komt zo over dat ze iig meer dan twee keer zoveel gelezen en geleerd heeft als ik,en dat vind ik lief, zo`n persoon was ik ook
Jij wint.quote:Op zaterdag 12 december 2009 18:58 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Zegt de militante cultus van de eigenheid in operationeel desconstructieve simpelziel.
Je bent slaag onwaardig. If any zou IHVK me bijstaan omdat we een verwend nest meer eens wat edep bijbrengen.quote:Op zaterdag 12 december 2009 18:58 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Waarom praat je toch altijd over bescherminghet is internet, tenzij Triggershot me komt slaan en jij een grote, sterke man bent.
Hmm, het inlandse geest van de bovennationale vermeerdering van soorten, is hier weer bezigquote:Op zaterdag 12 december 2009 18:56 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ah de Aboriginal geest van de supranationaal diversificatie is hier weer bezig.
Je kunt ook gewoon puur stront zijn he.quote:Op zaterdag 12 december 2009 19:00 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers op mijn puurheid, vieze mix.
38quote:
Verwend nest? Ok ik doe dom, maar jij geeft alleen maar onzin antwoorden. "Je bent Burakius' buurmeisje, nuff said". "Verwend nest". "Ik kom uit m'n ouders". Alsof het wat uitmaakt dat ik z'n buurmeisje ben en verwend nest... lolquote:Op zaterdag 12 december 2009 19:00 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Je bent slaag onwaardig. If any zou IHVK me bijstaan omdat we een verwend nest meer eens wat edep bijbrengen.
Dat bestaat ook, maar dat ben ik niet.quote:Op zaterdag 12 december 2009 19:01 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon puur stront zijn he.
Dat was onder de gordelquote:
Gulum, alleen omdat de gegeven antwoorden je niet aanstaan hoef je niet te beginnen met 'vieze mix'. Buurmeisje commentaar is voortgekomen in reactie op jouw gescheld.quote:Op zaterdag 12 december 2009 19:02 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Verwend nest? Ok ik doe dom, maar jij geeft alleen maar onzin antwoorden. "Je bent Burakius' buurmeisje, nuff said". "Verwend nest". "Ik kom uit m'n ouders".
Ik verveel me en dan is het leuk om zo te doen tegen jullie.quote:Op zaterdag 12 december 2009 19:03 schreef wikwakka2 het volgende:
Wat heeft bilmiyorem eigenlijk tegen mixjes?
Hoe lang ga je daar blijven?quote:Op zaterdag 12 december 2009 19:02 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Hokjesdenkende propa-ugandist die lijdt aan terrornoia.
Niks denk ik. Was een garp.quote:Op zaterdag 12 december 2009 19:03 schreef wikwakka2 het volgende:
Wat heeft bilmiyorem eigenlijk tegen mixjes?
Typisch witte supremacisten methodologie van realiteitsmanipulatie.quote:Op zaterdag 12 december 2009 19:02 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Hokjesdenkende propa-ugandist die lijdt aan terrornoia.
Vieze mix, ga weg met woorden als gulum. Ik begon eerst normaal, maar toen zei jij "ik kom uit m'n ouders". Buurmeisje is ook zo'n onzin antwoord.quote:Op zaterdag 12 december 2009 19:03 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Gulum, alleen omdat de gegeven antwoorden je niet aanstaan hoef je niet te beginnen met 'vieze mix'. Buurmeisje commentaar is voortgekomen in reactie op jouw gescheld.
wat een triestheid weerquote:Op zaterdag 12 december 2009 19:03 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Want Koerden zijn het ergste wat je maar zou kunnen zijn?
Nee dat is de zwakke plek van de Turken, maar niet de ergstequote:Op zaterdag 12 december 2009 19:03 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Want Koerden zijn het ergste wat je maar zou kunnen zijn?
Besef dat je te ver gaat als je iemand een 'vieze mix' noemt?quote:Op zaterdag 12 december 2009 19:03 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik verveel me en dan is het leuk om zo te doen tegen jullie.
De objectiviteit is in ieder geval wel te erkennen in je posts.quote:Op zaterdag 12 december 2009 19:02 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Dat bestaat ook, maar dat ben ik niet.
Whehe, wat een grap!quote:Op zaterdag 12 december 2009 19:03 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik verveel me en dan is het leuk om zo te doen tegen jullie.
alsof het hem wat uitmaakt omgquote:Op zaterdag 12 december 2009 19:04 schreef IHVK het volgende:
[..]
Besef dat je te ver gaat als je iemand een 'vieze mix' noemt?
Zo kan je elk uitdrukking wegzetten als een 'slechte grap'. Zo ook mijn reactie(s) lijkt me, neuh te makkelijk.quote:Op zaterdag 12 december 2009 19:03 schreef IHVK het volgende:
Okey maar kunnen we even normaal doen weer?
Bilmiyorem maakt een slechte grap door iemand 'vieze mix' te noemen. Blijkbaar geen verstand van grapjes dus.
Ik ben geen Yoruk of cingene.quote:Maarruh Trigger, je moet je niet zo uit de tent laten lokken?
Trigger maakt het je wat uit?quote:Op zaterdag 12 december 2009 19:05 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
alsof het hem wat uitmaakt omg
Weet je hoe moeilijk dit soort dingen zijn te herkennen als je halverwege het topic begint met lezenquote:
Als jij maar niet gaat snijden, je bent in ruzieachtige bui, waarschijnlijk zou je die hele handel zonder blikken en blozen wegsnijden, arme kindquote:
Mja, volgens mij kan je er ook niets aan doen, waarschijnlijk speelt er meer tussen jou en Burakius dan alleen buren en is het of een kwestie van het delen van bloed of je hebt een oogje op hem en probeert op te leven naar zijn verwachtingen van jou, hoe dan ook, typische karaktertrekjes terug te vinden.. Waarschijnlijk ben je gewoon hopeloos verliefd op hem.quote:Op zaterdag 12 december 2009 19:04 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Vieze mix, ga weg met woorden als gulum. Ik begon eerst normaal, maar toen zei jij "ik kom uit m'n ouders". Buurmeisje is ook zo'n onzin antwoord.
?quote:Op zaterdag 12 december 2009 19:06 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Zo kan je elk uitdrukking wegzetten als een 'slechte grap'. Zo ook mijn reactie(s) lijkt me, neuh te makkelijk.
[..]
Ik ben geen Yoruk of cingene.
Ze zei wel dat ze verliefd op iemand was.quote:Op zaterdag 12 december 2009 19:08 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Mja, volgens mij kan je er ook niets aan doen, waarschijnlijk speelt er meer tussen jou en Burakius dan alleen buren en is het of een kwestie van het delen van bloed of je hebt een oogje op hem en probeert op te leven naar zijn verwachtingen van jou, hoe dan ook, typische karaktertrekjes terug te vinden.. Waarschijnlijk ben je gewoon hopeloos verliefd op hem.
No disrespect.quote:Op zaterdag 12 december 2009 19:08 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
?
Of trap ik er nou in door op jou te reageren?
okeyquote:Op zaterdag 12 december 2009 19:08 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Puberaal gedrag van een verwend nestje? Hardly.
10 tegen 1 dat je deze zin rechtstreeks van wikipedia hebt gekopiëerd en niet uit jezelf hebt weten te typenquote:Op zaterdag 12 december 2009 19:09 schreef IHVK het volgende:
Laten we het hebben over the omni-territorialization of terror for the fundamentalismanization of criminal law in a multi-cultus-ritualistic society'
Zou heel wat verklaren.quote:Op zaterdag 12 december 2009 19:09 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ze zei wel dat ze verliefd op iemand was.
In the eye of the beholder, no?quote:Op zaterdag 12 december 2009 19:11 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Is Burakius zo'n sexy man dan? No homo.
Ik vind juist leuk als niet turken bij ons gesprek aanwezig zijnquote:
Het is de titel van de afstudeerscriptie van Enaitquote:Op zaterdag 12 december 2009 19:10 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
10 tegen 1 dat je deze zin rechtstreeks van wikipedia hebt gekopiëerd en niet uit jezelf hebt weten te typen.
Je hebt gelijkquote:Op zaterdag 12 december 2009 19:11 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Is Burakius zo'n sexy man dan? No homo.
Lastig, wie bepaalt wanneer het objectief is?quote:Op zaterdag 12 december 2009 19:11 schreef siddha het volgende:
[..]
Ik vind juist leuk als niet turken bij ons gesprek aanwezig zijn, maakt het gesprek ook objectiever
Dat weet ik, maar het is zo'n onzintitel gespekt met dure (lees: onzinnige) woorden dat je die niet zomaar uit je hoofd op zou kunnen schrijvenquote:Op zaterdag 12 december 2009 19:12 schreef IHVK het volgende:
[..]
Het is de titel van de afstudeerscriptie van Enait
En natuurlijk kan ik dat niet typen.![]()
quote:Op zaterdag 12 december 2009 19:06 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Zo kan je elk uitdrukking wegzetten als een 'slechte grap'. Zo ook mijn reactie(s) lijkt me, neuh te makkelijk.
[..]
Ik ben geen Yoruk of cingene.
Ik.quote:Op zaterdag 12 december 2009 19:12 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Lastig, wie bepaalt wanneer het objectief is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |