Nee, maar ik heb wel het VMBO gedaan, ben ik nu dom?quote:Op zaterdag 12 december 2009 18:35 schreef siddha het volgende:
[..]
Het ging over De familie van Bortenicem
Bortenicem, je zit toch niet op VMBO, he?
Dan nog, als Bortecinem zegt dat haar familie Fasli is dan zeg ik dat ze Marokkaans is, zegt ze Farsli dan zeg ik dat ze Perzisch is.quote:Op zaterdag 12 december 2009 18:35 schreef siddha het volgende:
[..]
Het ging over De familie van Bortenicem
Bortenicem, je zit toch niet op VMBO, he?
Gij zijt een felle tantequote:Op zaterdag 12 december 2009 18:34 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Europese Turken? Siddha, wat zeg je nu? Kom op zeg. De Turken in de Balkan zijn Yoruks en Cuman Turken. Centraal Aziatische Turken zijn in feite half Russisch? Turken over de hele wereld hebben veel Slavisch bloed in zich, kanker Russen hebben hun zaad overal verspreid. De Alevieten in Turkije hebben ook een groot percentage Slavisch bloed in zich, maar ook veel Aziatisch. Hun DNA lijkt daarom ook het meest op die van de Centraal Aziatische Turken. En ja, duh, Balkan Turken hebben zich vermengd met de plaatselijke bevolking, maar dat maakt ze niet gelijk een niet etnische Turk.
Dit moet topic 198 zijn, niet 199. Ik heb laatst een foutje gemaakt.quote:Op zaterdag 12 december 2009 18:35 schreef IHVK het volgende:
Bedenk allemaal maar alvast een leuke TT voor deel 200 straks.
Serieus?quote:Op zaterdag 12 december 2009 18:37 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dit moet topic 198 zijn, niet 199. Ik heb laatst een foutje gemaakt.
Turken zijn een te complex volk om zomaar te zeggen dat iemand geen Turk is omdat hij veel Europees bloed in zich heeft. Wij Turken uit Turkije zijn het minst Europees vergeleken met de rest van de Turken - muv de Alevieten.quote:
En omdat veel Turken in Kozan van oorsprong Berbers zijn dacht ik dat mijn (aangetrouwde) familie dat ook was. Maar goed, de familie zelf ontkent het.quote:Op zaterdag 12 december 2009 18:36 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dan nog, als Bortecinem zegt dat haar familie Fasli is dan zeg ik dat ze Marokkaans is, zegt ze Farsli dan zeg ik dat ze Perzisch is.
checkquote:Op zaterdag 12 december 2009 18:39 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik vroeg gisteren nog of iemand het wilde wijzigen.
Dat vergeten we dan maar. En dan komt er zo later een voorspelling van een waarzegger:quote:Op zaterdag 12 december 2009 18:37 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dit moet topic 198 zijn, niet 199. Ik heb laatst een foutje gemaakt.
be my guestquote:Op zaterdag 12 december 2009 18:41 schreef IHVK het volgende:
[..]
Heel verhaal geschreven, ga jij het lopen wijzigen.
Hahahahaha yeah right.quote:Op zaterdag 12 december 2009 18:40 schreef IHVK het volgende:
[..]
Dat vergeten we dan maar. En dan komt er zo later een voorspelling van een waarzegger:
Tijdens deel 666 zal het einde van het topic zijn. En dan zijn wij zo blij dat er niks is gebeurd. En dan bij 667 (eigenljk 666!) verdwijnt het topic en gaat het naar een andere dimensie(wij gaan mee) in een parallel universum.
En dan zijn wij voor eeuwig gedoemd.
ik bedoelde m'n vraag antwoordquote:Op zaterdag 12 december 2009 18:45 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik heb voor alsnog geen reden om anders te vermoeden.
Wat is je afkomst? Welk land, volk, ras?quote:Op zaterdag 12 december 2009 18:45 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik heb voor alsnog geen reden om anders te vermoeden.
Ik ook.quote:Op zaterdag 12 december 2009 18:46 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ik bedoelde m'n vraag antwoord
uuff
bij mij niet denk ikquote:Op zaterdag 12 december 2009 18:46 schreef IHVK het volgende:
[ afbeelding ]
Zo ging het bij mij denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |