Goh, je was in St Petersburg?quote:Op zaterdag 12 december 2009 18:45 schreef Bilmiyorem het volgende:
vandaag naar hermitage, aan het russische hof geweest![]()
wel heel kort..
je bent zeker een vieze mixquote:Op zaterdag 12 december 2009 18:49 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Humaan.
[..]
Nederland
[..]
Nederlands
[..]
Meerdere
Nope, heeft er nooit gestaan.quote:Op zaterdag 12 december 2009 18:48 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
dat stond er niet
er stond: ik bedoelde m'n vraag anders
Okquote:Op zaterdag 12 december 2009 18:50 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nope, heeft er nooit gestaan.
Nee, maar ik zou gezegd hebben minstens VWO, dus ik verwacht wel dat je door studeert tot de uni, je hebt een grote bek en bent zelfverzekerd en dat is een pre als je door wilt studerenquote:Op zaterdag 12 december 2009 18:35 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb wel het VMBO gedaan, ben ik nu dom?
Ik heb geen doorzettingsvermogen. Dat is het met mij, ik ben echt lui. Het VMBO was perfect voor mij omdat ik daar niks hoefde te doen. Ik ben mijn middelbareschooltijd dan ook slapend doorgekomen.quote:Op zaterdag 12 december 2009 18:51 schreef siddha het volgende:
[..]
Nee, maar ik zou gezegd hebben minstens VWO, dus ik verwacht wel dat je door studeert tot de uni, je hebt een grote bek en bent zelfverzekerd en dat is een pre als je door wilt studeren
Ik hoop wel dat het de scherpe variant was en uiteraard met kebab ernaastquote:Op zaterdag 12 december 2009 18:51 schreef Bortecinem het volgende:
Ik heb net 4 glezen Salgam achter elkaar opgedronken. Als een echte Adanali dus.
quote:Op zaterdag 12 december 2009 18:51 schreef siddha het volgende:
[..]
Nee, maar ik zou gezegd hebben minstens VWO, dus ik verwacht wel dat je door studeert tot de uni, je hebt een grote bek en bent zelfverzekerd en dat is een pre als je door wilt studeren
je bent gewoon jaloersquote:Op zaterdag 12 december 2009 18:51 schreef Triggershot het volgende:
[..]
En jij het buurmeisje van Burakius, nuff said.
Jaa, acili salgam.quote:Op zaterdag 12 december 2009 18:52 schreef siddha het volgende:
[..]
Ik hoop wel dat het de scherpe variant was en uiteraard met kebab ernaast
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |