Ook geen slaap? Oh en halloquote:
Was bezig met mijn verder zeer weinig interessante leventjequote:Op zaterdag 12 december 2009 01:18 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hallo Mine, waar hing je uit al die dagen?![]()
Onderling is er geen ruzie geweest, wel een paar discussies onder een paar nieuwsberichten.quote:Op zaterdag 12 december 2009 01:23 schreef Min-e het volgende:
[..]
Was bezig met mijn verder zeer weinig interessante leventje![]()
Alles goed hier? Heb ik nog wat gemist? Ruzie, discussies over koerden, etc?
Slaap? Slaap is voor watjes.quote:
Dus je had laatste dfagen heel interessant, Vertelquote:Op zaterdag 12 december 2009 01:23 schreef Min-e het volgende:
[..]
Was bezig met mijn verder zeer weinig interessante leventje![]()
Alles goed hier? Heb ik nog wat gemist? Ruzie, discussies over koerden, etc?
Oh, ga er uiteraard vanuit dat je ze wel even goed de waarheid hebt verteld.quote:Op zaterdag 12 december 2009 01:24 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Onderling is er geen ruzie geweest, wel een paar discussies onder een paar nieuwsberichten.
Welke horror film heb je gezien dan?quote:Op zaterdag 12 december 2009 01:24 schreef Min-e het volgende:
[..]
Slaap? Slaap is voor watjes.Stoere mensen kijken enge films s'nachts en durven dan niet meer te slapen.
Mijn leven is juist weinig interessant zei ik, maar dat schijnt normaal te zijn in deze 'fase' van mijn leven. Dat gevoel dat je niet genoegen neemt met wat je hebt en meer wil, maar niet weten wat je dan precies wil. Kortom ik conformeer naar de huidige maatschappij.quote:Op zaterdag 12 december 2009 01:27 schreef siddha het volgende:
[..]
Dus je had laatste dfagen heel interessant, Vertel![]()
En we hebben laatste tijd heel veel over ethinicteit gepraat en wat het was om een turk te zijnvooral Bortenicem is een felle tante gebleken
Haha eigenlijk durf ik het niet op te biechten. Kijk nu naar 'Pride and Prejudice' een kostuumdrama, van Jane Austen.quote:Op zaterdag 12 december 2009 01:31 schreef siddha het volgende:
[..]
Welke horror film heb je gezien dan?
Hmm, je bent nog zoekende, dan denk ik dat je begin 30 bent want zo was ik toen ook.quote:Op zaterdag 12 december 2009 01:35 schreef Min-e het volgende:
[..]
Mijn leven is juist weinig interessant zei ik, maar dat schijnt normaal te zijn in deze 'fase' van mijn leven. Dat gevoel dat je niet genoegen neemt met wat je hebt en meer wil, maar niet weten wat je dan precies wil. Kortom ik conformeer naar de huidige maatschappij.![]()
Borticinem is een hele goede gesprekspartner.
Chickflickquote:Op zaterdag 12 december 2009 01:38 schreef Min-e het volgende:
[..]
Haha eigenlijk durf ik het niet op te biechten. Kijk nu naar 'Pride and Prejudice' een kostuumdrama, van Jane Austen.
Schijnt een veel voorkomend kwaaltje te zijn. Nu nog even een remedie vinden.quote:Op zaterdag 12 december 2009 01:39 schreef siddha het volgende:
[..]
Hmm, je bent nog zoekende, dan denk ik dat je begin 30 bent want zo was ik toen ook.Geniet ervan en conformeer niet te veel aan de maatschappij, laat de maatschappij maar aan jou conformeren
Rust, zelfreflectie,en dan actie dat is de enige remediequote:Op zaterdag 12 december 2009 01:45 schreef Min-e het volgende:
[..]
Schijnt een veel voorkomend kwaaltje te zijn. Nu nog even een remedie vinden.
Bedankt voor deze wijze woorden abi.quote:Op zaterdag 12 december 2009 01:50 schreef siddha het volgende:
[..]
Rust, zelfreflectie,en dan actie dat is de enige remedie
geen dank meid, ik hoop dan dat het helptquote:Op zaterdag 12 december 2009 01:53 schreef Min-e het volgende:
[..]
Bedankt voor deze wijze woorden abi.
welke versie?quote:Op zaterdag 12 december 2009 01:38 schreef Min-e het volgende:
[..]
Haha eigenlijk durf ik het niet op te biechten. Kijk nu naar 'Pride and Prejudice' een kostuumdrama, van Jane Austen.
Morgenochtend begin ik aan de onderwerping van de mensheid aan mijn totalitaire gezag.quote:Op zaterdag 12 december 2009 01:57 schreef siddha het volgende:
[..]
geen dank meid, ik hoop dan dat het helpt
haha nee niet echt, maar weet wel dat er zo veel verschillende versies van zijn, was eigenlijk ook van plan om het boek ooit te lezen, wat dan weer komt door de film you've got mailquote:Op zaterdag 12 december 2009 02:02 schreef Min-e het volgende:
[..]
Aah nog een fan? De BBC versie natuurlijk, de enige echte.
wat film betreft heb ik een hele brede smaak, als het maar goed is, chick flick, slasher, melodrama maakt me niet zo veel uit, binnenkort weer rotterdam filmfestivalquote:Op zaterdag 12 december 2009 02:05 schreef Min-e het volgende:
Hebben jullie favoriete films, boeken? Of zijn jullie ook allesvreters net als ik?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |