abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75554047
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 17:50 schreef siddha het volgende:

[..]

ff opzoeken
pi_75554053
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 17:51 schreef Bortecinem het volgende:
Zien jullie trouwens ook vaak Russen met Mongoloïde trekjes? Ik zie het echt vaak bij ze.
Dat zie je ook vaak onder de Finnen en De zweden
Ik wilde naamloos geboren worden
en naamloos sterven
niets anders dan een zucht
en een vonk is mn ziel
pi_75554061
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 17:52 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Het was gewoon een grap?
Misschien ben ik gedoemd het niet te snappen.
pi_75554064
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 17:52 schreef siddha het volgende:

[..]

Dat zie je ook vaak onder de Finnen en De zweden
Finnen zijn een Oeraals volk, zo raar is dat dus niet. Maar onder Russen zie ik het ook vaak.
pi_75554071
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 17:52 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Misschien ben ik gedoemd het niet te snappen.
Laat het gewoon gaan.
pi_75554110
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 17:53 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Laat het gewoon gaan.
Baş üstüne
pi_75554131
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 17:51 schreef Triggershot het volgende:

[..]

In mijn interpretatie komt het neer alsof je zegt 'ik vind Syriërs mislukte Arabieren omdat Egyptenaren mooier zijn', maar goed zal wel aan mijn interpretatie liggen.
Ga eenkeer naar Noord Syrie en dan zul je zien dat de mooiste chichks daarvandaan komen, Het is ook een mix van Frans, Turks, Phoenisch en arabisch, veel mensen met groene oge daar (ik was vorig jaar daar)
en naamloos sterven
en een vonk is mn ziel
pi_75554190
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 17:52 schreef Triggershot het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
en naamloos sterven
en een vonk is mn ziel
pi_75554201
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 17:56 schreef siddha het volgende:

[..]

Ga eenkeer naar Noord Syrie en dan zul je zien dat de mooiste chichks daarvandaan komen, Het is ook een mix van Frans, Turks, Phoenisch en arabisch, veel mensen met groene oge daar (ik was vorig jaar daar)
Telt 2 jaar daar verblijven ook? Je hebt het over Aleppo of Qamishli neem ik aan? Om eerlijk te zijn vind ik Syrië geen bron van mooie meiden, dan Libanon nog meer.
pi_75554245
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 17:58 schreef siddha het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Juistem.
pi_75554295
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 17:58 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Telt 2 jaar daar verblijven ook? Je hebt het over Aleppo of Qamishli neem ik aan? Om eerlijk te zijn vind ik Syrië geen bron van mooie meiden, dan Libanon nog meer.
Ik ben gedeeltelijk een noesairie en ik wilde meer over hun weten en ze waren in mijn ogen echt mooi hoor maar libanon doet niets aan onder, daarom wil ook dat Turkije, Syrie en Libanon moeten annexeren en worden we automatisch het mooiste volk ter wereld d
en naamloos sterven
en een vonk is mn ziel
pi_75554341
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 18:02 schreef siddha het volgende:

[..]

Ik ben gedeeltelijk een noesairie en ik wilde meer over hun weten en ze waren in mijn ogen echt mooi hoor maar libanon doet niets aan onder, daarom wil ook dat Turkije, Syrie en Libanon moeten annexeren en worden we automatisch het mooiste volk ter wereld d
Handen thuis
pi_75554420
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 18:04 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Handen thuis
Dat hoor ik vaker van een Syrier of yemeniet dan van een Turk, een syrier wil best wel weer terug naarde volgens hun goede oude tijd van de Osmanen, van de libanezen weet ik het niet maar ethnisch lijk ik nog wel het meeste op hun
en naamloos sterven
en een vonk is mn ziel
pi_75554428
Waarom zou ik naar noord Syrie gaan als Adana vol zit met dezelfde soort Arabieren die in noord Syrie leven?
pi_75554471
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 18:07 schreef siddha het volgende:

[..]

Dat hoor ik vaker van een Syrier of yemeniet dan van een Turk, een syrier wil best wel weer terug naarde volgens hun goede oude tijd van de Osmanen, van de libanezen weet ik het niet maar ethnisch lijk ik nog wel het meeste op hun
Afhankelijk van wie je spreekt en in welk regio, ik heb docenten gehad die de Turken wel konden opeten en docenten die de Ottomanen aan het aanbidden waren. Kwestie Ottomaanse rijk wordt beleefd met mixed feelings.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 12-12-2009 18:10:29 ]
pi_75554491
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 18:08 schreef Bortecinem het volgende:
Waarom zou ik naar noord Syrie gaan als Adana vol zit met dezelfde soort Arabieren die in noord Syrie leven?
Omdat Adana en Antakya enkel een voorproefje zijn van wat je in Syrië te wachten staat?
pi_75554518
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 18:10 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Omdat Adana en Antakya enkel een voorproefje zijn van wat je in Syrië te wachten staat?
Als ik alleen wil zien hoe Syrische Arabieren er uit zien dan kan ik gewoon in Adana blijven. Syrie als land zou ik wel willen zien.
pi_75554539
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 18:08 schreef Bortecinem het volgende:
Heb je gelijk in maar ook doormijn vaders zijn kant wilde ik mijn voorvaderlijke gebieden zien (o.a. Latakia en Alepp en die meeste syriers waren echt te gek volkje en quq mentaliteit leken ze wel op Adanezen
en naamloos sterven
en een vonk is mn ziel
pi_75554558
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 18:11 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Als ik alleen wil zien hoe Syrische Arabieren er uit zien dan kan ik gewoon in Adana blijven. Syrie als land zou ik wel willen zien.
Je kunt enkel tot die conclusie komen, of het klopt wanneer je in Syrië bent geweest.
pi_75554567
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 18:10 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Ben jij een Syrier als ik vragen mag?
en naamloos sterven
en een vonk is mn ziel
pi_75554573
Ik vroeg mijn opa een keer of er eigenlijk Arabieren wonen in Kozan (stad in Adana waar ik vandaan kom), zegt hij 'Hmm, in de jaren '50 zijn er heel veel krullenkoppen hierheen geëmigreerd vanuit Syrie en Libanon.''

Huehehe, krullenkoppen.
pi_75554584
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 18:13 schreef siddha het volgende:

[..]

Ben jij een Syrier als ik vragen mag?
Arnavut.
pi_75554587
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 18:12 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Je kunt enkel tot die conclusie komen, of het klopt wanneer je in Syrië bent geweest.
Euwkey.
pi_75554599
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 18:13 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Euwkey.
pi_75554625
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 18:11 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Noord Syrie heeft weinig Arabieren meer Noesairi en Christenen (Asyrierers)
en naamloos sterven
en een vonk is mn ziel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')