Dat zie je ook vaak onder de Finnen en De zwedenquote:Op zaterdag 12 december 2009 17:51 schreef Bortecinem het volgende:
Zien jullie trouwens ook vaak Russen met Mongoloïde trekjes? Ik zie het echt vaak bij ze.
Finnen zijn een Oeraals volk, zo raar is dat dus niet. Maar onder Russen zie ik het ook vaak.quote:Op zaterdag 12 december 2009 17:52 schreef siddha het volgende:
[..]
Dat zie je ook vaak onder de Finnen en De zweden
Laat het gewoon gaan.quote:Op zaterdag 12 december 2009 17:52 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Misschien ben ik gedoemd het niet te snappen.
Ga eenkeer naar Noord Syrie en dan zul je zien dat de mooiste chichks daarvandaan komen, Het is ook een mix van Frans, Turks, Phoenisch en arabisch, veel mensen met groene oge daar (ik was vorig jaar daar)quote:Op zaterdag 12 december 2009 17:51 schreef Triggershot het volgende:
[..]
In mijn interpretatie komt het neer alsof je zegt 'ik vind Syriërs mislukte Arabieren omdat Egyptenaren mooier zijn', maar goed zal wel aan mijn interpretatie liggen.
quote:
Telt 2 jaar daar verblijven ook? Je hebt het over Aleppo of Qamishli neem ik aan? Om eerlijk te zijn vind ik Syrië geen bron van mooie meiden, dan Libanon nog meer.quote:Op zaterdag 12 december 2009 17:56 schreef siddha het volgende:
[..]
Ga eenkeer naar Noord Syrie en dan zul je zien dat de mooiste chichks daarvandaan komen, Het is ook een mix van Frans, Turks, Phoenisch en arabisch, veel mensen met groene oge daar (ik was vorig jaar daar)
Ik ben gedeeltelijk een noesairie en ik wilde meer over hun weten en ze waren in mijn ogen echt mooi hoor maar libanon doet niets aan onder, daarom wil ook dat Turkije, Syrie en Libanon moeten annexeren en worden we automatisch het mooiste volk ter wereldquote:Op zaterdag 12 december 2009 17:58 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Telt 2 jaar daar verblijven ook? Je hebt het over Aleppo of Qamishli neem ik aan? Om eerlijk te zijn vind ik Syrië geen bron van mooie meiden, dan Libanon nog meer.
Handen thuisquote:Op zaterdag 12 december 2009 18:02 schreef siddha het volgende:
[..]
Ik ben gedeeltelijk een noesairie en ik wilde meer over hun weten en ze waren in mijn ogen echt mooi hoor maar libanon doet niets aan onder, daarom wil ook dat Turkije, Syrie en Libanon moeten annexeren en worden we automatisch het mooiste volk ter wereld![]()
d
quote:
Afhankelijk van wie je spreekt en in welk regio, ik heb docenten gehad die de Turken wel konden opeten en docenten die de Ottomanen aan het aanbidden waren. Kwestie Ottomaanse rijk wordt beleefd met mixed feelings.quote:Op zaterdag 12 december 2009 18:07 schreef siddha het volgende:
[..]
Dat hoor ik vaker van een Syrier of yemeniet dan van een Turk, een syrier wil best wel weer terug naarde volgens hun goede oude tijd van de Osmanen, van de libanezen weet ik het niet maar ethnisch lijk ik nog wel het meeste op hun
Omdat Adana en Antakya enkel een voorproefje zijn van wat je in Syrië te wachten staat?quote:Op zaterdag 12 december 2009 18:08 schreef Bortecinem het volgende:
Waarom zou ik naar noord Syrie gaan als Adana vol zit met dezelfde soort Arabieren die in noord Syrie leven?
Als ik alleen wil zien hoe Syrische Arabieren er uit zien dan kan ik gewoon in Adana blijven. Syrie als land zou ik wel willen zien.quote:Op zaterdag 12 december 2009 18:10 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Omdat Adana en Antakya enkel een voorproefje zijn van wat je in Syrië te wachten staat?
Heb je gelijk in maar ook doormijn vaders zijn kant wilde ik mijn voorvaderlijke gebieden zien (o.a. Latakia en Alepp en die meeste syriers waren echt te gek volkje en quq mentaliteit leken ze wel op Adanezenquote:Op zaterdag 12 december 2009 18:08 schreef Bortecinem het volgende:
Waarom zou ik naar noord Syrie gaan als Adana vol zit met dezelfde soort Arabieren die in noord Syrie leven?
Je kunt enkel tot die conclusie komen, of het klopt wanneer je in Syrië bent geweest.quote:Op zaterdag 12 december 2009 18:11 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Als ik alleen wil zien hoe Syrische Arabieren er uit zien dan kan ik gewoon in Adana blijven. Syrie als land zou ik wel willen zien.
Ben jij een Syrier als ik vragen mag?quote:Op zaterdag 12 december 2009 18:10 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Omdat Adana en Antakya enkel een voorproefje zijn van wat je in Syrië te wachten staat?
Arnavut.quote:Op zaterdag 12 december 2009 18:13 schreef siddha het volgende:
[..]
Ben jij een Syrier als ik vragen mag?
Euwkey.quote:Op zaterdag 12 december 2009 18:12 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Je kunt enkel tot die conclusie komen, of het klopt wanneer je in Syrië bent geweest.
Noord Syrie heeft weinig Arabieren meer Noesairi en Christenen (Asyrierers)quote:Op zaterdag 12 december 2009 18:11 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Als ik alleen wil zien hoe Syrische Arabieren er uit zien dan kan ik gewoon in Adana blijven. Syrie als land zou ik wel willen zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |