Ronde minaret is zeker een Turks (seldjuk) uitvinding, ze hebben die idee wel geleend van de Kerktorens van Byzantijnenquote:Op zaterdag 12 december 2009 17:37 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Was jij niet diegene die zei dat Minaret een Turks woord en uitvinding is?
Wel een supermooi land en super mooie meiden btwquote:Op zaterdag 12 december 2009 17:38 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hahahaha! Ik word de Turkse versie van Zhjirnovski (of hoe je zijn naam ook spelt). Hij is de grootste Turken hater ooit, maar spreekt beter Turks dan de gemiddelde Nederlandse Turk.
Dat is overigens een hypothese waar veel discussie over is.quote:Op zaterdag 12 december 2009 17:39 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Het blijkt dat Turken het Japans snel onder de knie hebben vanwege verwantschap tussen de twee talen of zo.
Koreaans.
We hadden het over minaretten, niet specifieke soorten minaretten, noch is het woord van oorsprong Turks.quote:Op zaterdag 12 december 2009 17:39 schreef siddha het volgende:
[..]
Ronde minaret is zeker een Turks (seldjuk) uitvinding, ze hebben die idee wel geleend van de Kerktorens van Byzantijnen
Jup die vorm wel, maar een minaret an sich niet.quote:Op zaterdag 12 december 2009 17:39 schreef siddha het volgende:
[..]
Ronde minaret is zeker een Turks (seldjuk) uitvinding, ze hebben die idee wel geleend van de Kerktorens van Byzantijnen
Russische meiden mooi? Ik heb nooit gesnapt waarom mensen Russische vrouwen bestempelen als de mooiste vrouwen van de wereld.quote:Op zaterdag 12 december 2009 17:40 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wel een supermooi land en super mooie meiden btw
Zirinovski haatte de joden ook maar wat blijkt zijn vader blijkt joods te zijn en nu is ie vaak in Israel te vindenquote:Op zaterdag 12 december 2009 17:38 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hahahaha! Ik word de Turkse versie van Zhjirnovski (of hoe je zijn naam ook spelt). Hij is de grootste Turken hater ooit, maar spreekt beter Turks dan de gemiddelde Nederlandse Turk.
Toch blijkt het dat Turken die het Turks goed beheersen sneller en beter Japans leren dan bijvoorbeeld een Nederlander of een Arabier.quote:Op zaterdag 12 december 2009 17:41 schreef IHVK het volgende:
[..]
Dat is overigens een hypothese waar veel discussie over is.
Mooiste van de wereld zal ik ze niet noemen, is voor een groot gedeelte ook subjectief te noemen. Als je puur naar schoonheid gaat kijken zijn wat mij betreft niets mooier dan halfbloedjes. Mix tussen oost en westquote:Op zaterdag 12 december 2009 17:41 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Russische meiden mooi? Ik heb nooit gesnapt waarom mensen Russische vrouwen bestempelen als de mooiste vrouwen van de wereld.Yugoslavische en West-Europese vrouwen (Duitsland, Nederland, Scandinavie) zijn echt wel mooier dan die ordinaire oostblok sletten. Maar goed, ik ben een vrouw, ik kijk er misschien anders tegenaan.
Hij heeft Turkologie gestudeerd en spreekt daardoor goed Turks.quote:Op zaterdag 12 december 2009 17:42 schreef siddha het volgende:
[..]
Zirinovski haatte de joden ook maar wat blijkt zijn vader blijkt joods te zijn en nu is ie vaak in Israel te vindenik wist niet dat hij Turks kon
Dat vind ik juist van Yugoslavische vrouwen, ik vind ze echt mooi. Russen vind ik de mislukte versie van hun. Maar goed.quote:Op zaterdag 12 december 2009 17:43 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Mooiste van de wereld zal ik ze niet noemen, is voor een groot gedeelte ook subjectief te noemen. Als je puur naar schoonheid gaat kijken zijn wat mij betreft niets mooier dan halfbloedjes. Mix tussen oost en west
Ja, doch waar de europeanen dus "last"van hebben is gebaseerd op die ronde en niet zozeer de vierkante waar er weinig verschil is met een normale kerktorenquote:Op zaterdag 12 december 2009 17:41 schreef IHVK het volgende:
[..]
Jup die vorm wel, maar een minaret an sich niet.
Russen zijn Slavisch lieve schat.quote:Op zaterdag 12 december 2009 17:44 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dat vind ik juist van Yugoslavische vrouwen, ik vind ze echt mooi. Russen vind ik de mislukte versie van hun. Maar goed.
Slavische vrouwen kunnen hartstikke mooi zijn, denk aan Mila Jovovichquote:Op zaterdag 12 december 2009 17:43 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Mooiste van de wereld zal ik ze niet noemen, is voor een groot gedeelte ook subjectief te noemen. Als je puur naar schoonheid gaat kijken zijn wat mij betreft niets mooier dan halfbloedjes. Mix tussen oost en west
Daarom zeg ik dat ik hun de mislukte versie van de Yugoslaven vind.quote:Op zaterdag 12 december 2009 17:46 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Russen zijn Slavisch lieve schat.
Bij Mila moet ik denken aan Nefise Karatayquote:Op zaterdag 12 december 2009 17:47 schreef siddha het volgende:
[..]
Slavische vrouwen kunnen hartstikke mooi zijn, denk aan Mila Jovovich
Ik heb niet gezegd dat ze lelijk zijn. Maar ik vind dat er mooiere vrouwen bestaan dan Russische vrouwen. Mooie mensen heb je overal, ook onder de Russen, duh.quote:Op zaterdag 12 december 2009 17:47 schreef siddha het volgende:
[..]
Slavische vrouwen kunnen hartstikke mooi zijn, denk aan Mila Jovovich
quote:Op zaterdag 12 december 2009 17:43 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Hoe 'mislukt' dan, want dat ontgaat me even.quote:Op zaterdag 12 december 2009 17:47 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Daarom zeg ik dat ik hun de mislukte versie van de Yugoslaven vind.
Mila is half Kroatisch half Oekraļensquote:Op zaterdag 12 december 2009 17:48 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik heb niet gezegd dat ze lelijk zijn. Maar ik vind dat er mooiere vrouwen bestaan dan Russische vrouwen. Mooie mensen heb je overal, ook onder de Russen, duh.
Zucht..quote:Op zaterdag 12 december 2009 17:48 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Hoe 'mislukt' dan, wat dat ontgaat me even.
ff opzoekenquote:Op zaterdag 12 december 2009 17:48 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Bij Mila moet ik denken aan Nefise Karatay
In mijn interpretatie komt het neer alsof je zegt 'ik vind Syriėrs mislukte Arabieren omdat Egyptenaren mooier zijn', maar goed zal wel aan mijn interpretatie liggen.quote:Op zaterdag 12 december 2009 17:50 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Zucht..
Nou oostblokkers hebben zo'n apart gezicht, je herkent ze vaak meteen. Maar ik vind de Yugoslaven de mooiste onder die oostblokkers. Wat betreft schoonheid lopen ze voorop vind IK.
Het was gewoon een grap?quote:Op zaterdag 12 december 2009 17:51 schreef Triggershot het volgende:
[..]
In mijn interpretatie komt het neer alsof je zegt 'ik vind Syriėrs mislukte Arabieren omdat Egyptenaren mooier zijn', maar goed zal wel aan mijn interpretatie liggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |