Verwachting komende 5 dagenquote:Op zaterdag 12 december 2009 17:18 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Zo´n 24 graden, wel lekker dus. Jammer dat het zo winderig is, ons huis is op een heuvel gebouwd en dat merk je wel.
Al sneeuw in Hollanda?
Jaaa, heel graag zelfs.quote:Op zaterdag 12 december 2009 17:19 schreef Rookert het volgende:
[..]
80% van NL is VMBO of gedraagt zich ernaar![]()
Luisteren jullie ook nog Nederlandse muziek of niet?
Daarom moet je zwemmen.quote:Op zaterdag 12 december 2009 17:21 schreef wikwakka2 het volgende:
Neeeeee, ik ga de enige kans op sneeuw van dit jaar missen.
Waarom altijd: Nederlandse muziek = Frans Bauerquote:Op zaterdag 12 december 2009 17:20 schreef IHVK het volgende:
[..]
Nederlandse muziek?
Frans Bauer enzo?
Ik ken alleen een paar nummers van Guus en Ramses Shaffy volgens mij.![]()
Maar ik luister van alles.
Taalverkrachting zeg ik je!quote:Op zaterdag 12 december 2009 17:09 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja, el eyn mulyatti ofzo heet het.
Oh, daarom kon ik niks vinden.quote:
Alles wat je hier noemt luister ik wel eens.quote:Op zaterdag 12 december 2009 17:23 schreef Rookert het volgende:
[..]
Waarom altijd: Nederlandse muziek = Frans Bauer![]()
Blof, Guus Meeuwis, Acda & de Munnik, paar nummers van Marco Borsato, Avond van Boudewijn de Groot en paar losse nummers, voor de rest niet zo heel veel![]()
Ik luister ook van alles, word altijd wanhopig als ik doorheb hoeveel ik nog moet downloaden, heb pas 6643 nummers
Damn wat doen ze met die camera.quote:
Wat zoek je ?quote:Op zaterdag 12 december 2009 17:19 schreef IHVK het volgende:
[..]
Die had ik al gevonden. Maar ja, niet wat ik zocht.
Sidi Mansour is ook mooi!quote:Op zaterdag 12 december 2009 17:24 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Oh, daarom kon ik niks vinden.
sec?quote:Op zaterdag 12 december 2009 17:28 schreef IHVK het volgende:
[..]
Gewoon sec het liedje met iets minder toeters en bellen.
Soulmatequote:Op zaterdag 12 december 2009 17:25 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Zo'n beetje wat jij hierboven hebt opgenoemd.
Yeah.quote:Op zaterdag 12 december 2009 17:29 schreef Rookert het volgende:
[..]
Soulmate![]()
Wij gaan een keertje reizen
Nu heb je het verminderd? Verraderquote:Op zaterdag 12 december 2009 17:28 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
![]()
Vroeger luisterde ik echt alleen maar Arabische muziek.
Ik heb in Azhar gestudeerd enzo.quote:Op zaterdag 12 december 2009 17:29 schreef wikwakka2 het volgende:
Hey Triggershot, was jij nou wel eens in Cairo geweest?
Valse hoop dus.quote:Op zaterdag 12 december 2009 17:28 schreef Triggershot het volgende:
[..]
sec?
Arabische liedjes met weinig toeters en bellen?
Oh, ik dacht dat jij in Syrie had gestudeerd. Nog dingen die ik gezien moet hebben?quote:Op zaterdag 12 december 2009 17:30 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik heb in Azhar gestudeerd enzo.
'quote:Op zaterdag 12 december 2009 17:30 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nu heb je het verminderd? Verrader
Sluit de een de ander uit? Ik Pm je wel een lijst wat de moeite waard is als ik thuis benquote:Op zaterdag 12 december 2009 17:33 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat jij in Syrie had gestudeerd. Nog dingen die ik gezien moet hebben?
Turken hebben daar ook moeite mee. Vroeger toen we Koran les kregen was het altijd een ramp, niemand kon die keelklanken (juist) uitspreken.quote:Op zaterdag 12 december 2009 17:33 schreef Rookert het volgende:
Ik heb vrij weinig met die Arabische keelklanken die ik niet kan uitspreken (of verstaan trouwens)
Nee, maar ik wist niet dat je het allebei had gedaanquote:Op zaterdag 12 december 2009 17:34 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Sluit de een de ander uit? Ik Pm je wel een lijst wat de moeite waard is als ik thuis ben
quote:Op zaterdag 12 december 2009 17:34 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
'
Toen was ik ook gek op de Arabische taal, ik wou het echt zo graag leren. Nu vind ik het niet zoveel aan en is Russisch mijn nieuwe liefde.
Japansquote:Op zaterdag 12 december 2009 17:34 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
'
Toen was ik ook gek op de Arabische taal, ik wou het echt zo graag leren. Nu vind ik het niet zoveel aan en is Russisch mijn nieuwe liefde.
Ik zou je niet aan te raden om alleen te zien. Egypte is nou niet echt een super safe land te noemen voor wanneer je alleen bent om eerlijk te zijn.quote:Op zaterdag 12 december 2009 17:35 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Nee, maar ik wist niet dat je het allebei had gedaan.
Ik wacht met smart. Ook dingen die een beetje interessant kunnen zijn als je alleen bent?
Mooi meisje.quote:
quote:
Die klanken evolueren er dan vanzelf wel uit denk ikquote:Op zaterdag 12 december 2009 17:35 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Turken hebben daar ook moeite mee. Vroeger toen we Koran les kregen was het altijd een ramp, niemand kon die keelklanken (juist) uitspreken.
En toen zei jij iets over Egyptenaren.quote:Op zaterdag 12 december 2009 17:37 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Was jij niet diegene die zei dat Minaret een Turks woord en uitvinding is?
Hahahaha! Ik word de Turkse versie van Zhjirnovski (of hoe je zijn naam ook spelt). Hij is de grootste Turken hater ooit, maar spreekt beter Turks dan de gemiddelde Nederlandse Turk.quote:Op zaterdag 12 december 2009 17:36 schreef Triggershot het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Ruslar ezeli dusman.![]()
Maarre is wel een erg grote switch
quote:Op zaterdag 12 december 2009 17:37 schreef IHVK het volgende:
[..]
Mooi meisje.![]()
[..]
![]()
Is al veel beter dan die pepsi camera dingens.
Het blijkt dat Turken het Japans snel onder de knie hebben vanwege verwantschap tussen de twee talen of zo.quote:
En Tunesie btw.quote:Op zaterdag 12 december 2009 17:38 schreef IHVK het volgende:
[..]
En toen zei jij iets over Egyptenaren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |