Verwachting komende 5 dagenquote:Op zaterdag 12 december 2009 17:18 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Zo´n 24 graden, wel lekker dus. Jammer dat het zo winderig is, ons huis is op een heuvel gebouwd en dat merk je wel.
Al sneeuw in Hollanda?
Jaaa, heel graag zelfs.quote:Op zaterdag 12 december 2009 17:19 schreef Rookert het volgende:
[..]
80% van NL is VMBO of gedraagt zich ernaar![]()
Luisteren jullie ook nog Nederlandse muziek of niet?
Daarom moet je zwemmen.quote:Op zaterdag 12 december 2009 17:21 schreef wikwakka2 het volgende:
Neeeeee, ik ga de enige kans op sneeuw van dit jaar missen.
Waarom altijd: Nederlandse muziek = Frans Bauerquote:Op zaterdag 12 december 2009 17:20 schreef IHVK het volgende:
[..]
Nederlandse muziek?
Frans Bauer enzo?
Ik ken alleen een paar nummers van Guus en Ramses Shaffy volgens mij.![]()
Maar ik luister van alles.
Taalverkrachting zeg ik je!quote:Op zaterdag 12 december 2009 17:09 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja, el eyn mulyatti ofzo heet het.
Oh, daarom kon ik niks vinden.quote:
Alles wat je hier noemt luister ik wel eens.quote:Op zaterdag 12 december 2009 17:23 schreef Rookert het volgende:
[..]
Waarom altijd: Nederlandse muziek = Frans Bauer![]()
Blof, Guus Meeuwis, Acda & de Munnik, paar nummers van Marco Borsato, Avond van Boudewijn de Groot en paar losse nummers, voor de rest niet zo heel veel![]()
Ik luister ook van alles, word altijd wanhopig als ik doorheb hoeveel ik nog moet downloaden, heb pas 6643 nummers
Damn wat doen ze met die camera.quote:
Wat zoek je ?quote:Op zaterdag 12 december 2009 17:19 schreef IHVK het volgende:
[..]
Die had ik al gevonden. Maar ja, niet wat ik zocht.
Sidi Mansour is ook mooi!quote:Op zaterdag 12 december 2009 17:24 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Oh, daarom kon ik niks vinden.
sec?quote:Op zaterdag 12 december 2009 17:28 schreef IHVK het volgende:
[..]
Gewoon sec het liedje met iets minder toeters en bellen.
Soulmatequote:Op zaterdag 12 december 2009 17:25 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Zo'n beetje wat jij hierboven hebt opgenoemd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |