Iemand naast me in de trein las dat boek een keerquote:Op zaterdag 12 december 2009 13:20 schreef Slayage het volgende:
alweer een verfilming van pride and prejudice, dit keer met zombies![]()
http://www.filmtotaal.nl/artikel.php?id=15831
Die je verstuurt zonder internet?quote:Op zaterdag 12 december 2009 16:57 schreef wikwakka2 het volgende:
Egypte en internet. Maar ze zijn hier gelukkig wel behulpzaam, binnen 10 minuten antwoord op mijn mails
.
Je moet niet op de FP komen, opgelost.quote:Op zaterdag 12 december 2009 17:04 schreef Bortecinem het volgende:
Verboden Koerdische partij uit parlement
Die reacties, ongelofelijk.
Het was koud en zonnig vandaag hier. Sinds tijden.quote:Op zaterdag 12 december 2009 16:57 schreef wikwakka2 het volgende:
Egypte en internet. Maar ze zijn hier gelukkig wel behulpzaam, binnen 10 minuten antwoord op mijn mails
.
Volgens mij heeft iedereen overal verstand van daar?quote:Op zaterdag 12 december 2009 17:04 schreef Bortecinem het volgende:
Verboden Koerdische partij uit parlement
Die reacties, ongelofelijk.
Die reacties van onze Nederlandse mede-fokkers verbazen mij, jezus wat heeft Turkije jullie aangedaan dat jullie Turken zo kunnen haten?quote:Op zaterdag 12 december 2009 17:07 schreef Rookert het volgende:
[..]
Volgens mij heeft iedereen overal verstand van daar?![]()
Je hebt er idd niks te zoeken
Ja, el eyn mulyatti ofzo heet het.quote:Op zaterdag 12 december 2009 17:07 schreef IHVK het volgende:
wisten jullie dat dit eigenlijk een oud Arabisch liedje is.
Hoe precies? Ik ben wel benieuwd naar een Arabische versie?quote:Op zaterdag 12 december 2009 17:09 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja, el eyn mulyatti ofzo heet het.
Gewoon, de mocro's die op turken lijken op de hoek en de Turken die op mocro's lijken om de hoek die allebei bushokjes slopen en met bontkragen in groepen lopenquote:Op zaterdag 12 december 2009 17:08 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Die reacties van onze Nederlandse mede-fokkers verbazen mij, jezus wat heeft Turkije jullie aangedaan dat jullie Turken zo kunnen haten?
Ik had vroeger een hele mooie Arabische versie op de pc staan maar ik kan 'm niet vinden. En via google kom ik er ook niet op.quote:Op zaterdag 12 december 2009 17:12 schreef IHVK het volgende:
[..]
Hoe precies? Ik ben wel benieuwd naar een Arabische versie?
Wat een simpele zielen zijn het toch.quote:Op zaterdag 12 december 2009 17:13 schreef Rookert het volgende:
[..]
Gewoon, de mocro's die op turken lijken op de hoek en de Turken die op mocro's lijken om de hoek die allebei bushokjes slopen en met bontkragen in groepen lopen![]()
Dat is het enige wat ze kut vinden. Wilders speelt erop in door men die hangjongeren te laten identificeren met de Islam en iedereen is het erover eens dat ze op moeten rotten
Zo´n 24 graden, wel lekker dus. Jammer dat het zo winderig is, ons huis is op een heuvel gebouwd en dat merk je welquote:Op zaterdag 12 december 2009 17:06 schreef IHVK het volgende:
[..]
Het was koud en zonnig vandaag hier. Sinds tijden.
Hoe is het weer daar?
80% van NL is VMBO of gedraagt zich ernaarquote:Op zaterdag 12 december 2009 17:17 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Wat een simpele zielen zijn het toch.
Die had ik al gevonden. Maar ja, niet wat ik zocht.quote:
Nederlandse muziek?quote:Op zaterdag 12 december 2009 17:19 schreef Rookert het volgende:
[..]
80% van NL is VMBO of gedraagt zich ernaar![]()
Luisteren jullie ook nog Nederlandse muziek of niet?
Bortecinem is ook VMBO'erquote:Op zaterdag 12 december 2009 17:19 schreef Rookert het volgende:
[..]
80% van NL is VMBO of gedraagt zich ernaar![]()
Luisteren jullie ook nog Nederlandse muziek of niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |