Prima, lekker uitgeslapen en vrij. Lekker heel de dag niks doen. En met u?quote:
Bij mij hetzelfdequote:Op vrijdag 11 december 2009 12:34 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Prima, lekker uitgeslapen en vrij. Lekker heel de dag niks doen. En met u?
Ik ben er net uit, heb maar even ontbijt gemaakt.quote:Op vrijdag 11 december 2009 12:36 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Bij mij hetzelfdeIk werd iets voor 12 wakker
Lig nu nog lekker met de laptop in bed, maar ik moet zo wel opstaan denk ik
MSN?!! Waar ben jequote:Op vrijdag 11 december 2009 12:36 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Bij mij hetzelfdeIk werd iets voor 12 wakker
Lig nu nog lekker met de laptop in bed, maar ik moet zo wel opstaan denk ik
Ja ik wil er eigenlijk ook nog niet vanaf, maar dat beschermende plastic laagje over mij gegevens is wat aan het loslaten, en ik heb er al een keer commentaar op gehad van een agent.quote:Op vrijdag 11 december 2009 12:57 schreef theKiD het volgende:
Ook net wakker hier![]()
Maarre guard.. dat roze papiertje moet je koesteren! Zolang het er nog redelijk toonbaar uitziet, niet dat stomme creditcard ding aanvragen..Oude stempel jeweetz
Dat is bij mij al jaren zo.. Alleen ik ben in me 11-jarig rijbewijsverleden nog NOOIT aangehouden door een agent voor een -routine- controle of blaastest..quote:Op vrijdag 11 december 2009 13:56 schreef Guard het volgende:
[..]
Ja ik wil er eigenlijk ook nog niet vanaf, maar dat beschermende plastic laagje over mij gegevens is wat aan het loslaten, en ik heb er al een keer commentaar op gehad van een agent.
En het is op een van de twee vouwen al bijna helemaal doorgescheurd....
Ik weet eigenlijk niet hoe lang mijne "nog geldig" is... volgens mij nog een jaar of 5 a 6...quote:Op vrijdag 11 december 2009 14:14 schreef theKiD het volgende:
[..]
Dat is bij mij al jaren zo.. Alleen ik ben in me 11-jarig rijbewijsverleden nog NOOIT aangehouden door een agent voor een -routine- controle of blaastest..![]()
dus ik heb er nog geen commentaar op gehad.. Hij hoeft t nog maar 3 jaar uit te houden though..
En, was het mooi?quote:Op vrijdag 11 december 2009 17:02 schreef Stuurloos het volgende:
Zo.. nieuwste afleveringen van CSI en The Mentalist weer gezien. Zo maar eens koken
Prachtig, vandaar dat ik ze elke week weer van TPB trek. Dankje, het wordt Indian chicken curry en aardappelpartjes met rozemarijn en witte bonen in tomatensausquote:Op vrijdag 11 december 2009 17:02 schreef automatic_ het volgende:
[..]
En, was het mooi?
Smakelijk alvast!
Ik ben niet zo'n fan van bonen...quote:Op vrijdag 11 december 2009 17:04 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Prachtig, vandaar dat ik ze elke week weer van TPB trek. Dankje, het wordt Indian chicken curry en aardappelpartjes met rozemarijn en witte bonen in tomatensausVanavond lekker schaatsen kijken!
Ik heb nog een 6packje Bavaria liggen (ja ik let op de kosten anders was het wat anders geworden), alleen geen LCD-tv, dus je bent welkomquote:Op vrijdag 11 december 2009 17:06 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n fan van bonen...
Ik ga ook kijken
Ik kan mijn tv inladen?quote:Op vrijdag 11 december 2009 17:07 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Ik heb nog een 6packje Bavaria liggen (ja ik let op de kosten anders was het wat anders geworden), alleen geen LCD-tv, dus je bent welkom
Ik ben niet zo van de visquote:Op vrijdag 11 december 2009 17:17 schreef MissRowen het volgende:
ik krijg eters en wij eten vispasta ook lekker
Indien je het ook gewoon op grote breedbeeld van 80 kg durft te bekijken mag je je tv thuis latenquote:
quote:Op vrijdag 11 december 2009 17:17 schreef MissRowen het volgende:
ik krijg eters en wij eten vispasta ook lekker
Jaquote:Op vrijdag 11 december 2009 17:19 schreef Stuurloos het volgende:
[..], ik ook niet zo van de vis, geef mij maar ossehaas
Ooo dat durf ik welquote:Op vrijdag 11 december 2009 17:19 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Indien je het ook gewoon op grote breedbeeld van 80 kg durft te bekijken mag je je tv thuis laten
ik vind het allemaal lekkerquote:Op vrijdag 11 december 2009 17:19 schreef Stuurloos het volgende:
[..], ik ook niet zo van de vis, geef mij maar ossehaas
Vleesquote:Op vrijdag 11 december 2009 17:26 schreef JeffreyXL het volgende:
Vis ftw! Ik zou liever elke dag vis eten dan vlees het is alleen jammer dat het zoveel geld moet kosten
jeuh nog een visliefhebberquote:Op vrijdag 11 december 2009 17:26 schreef JeffreyXL het volgende:
Vis ftw! Ik zou liever elke dag vis eten dan vlees het is alleen jammer dat het zoveel geld moet kosten
quote:Op vrijdag 11 december 2009 14:49 schreef aardappel het volgende:
Hmm, krijg een mooie roddel over het odulphus (die middelbare school op de noordhoekring) binnen, blijkbaar was er een of andere kiddo die had gezegd dat ie wat mensen ging neerschieten. Opgepakt door de politie en er waren wat dingen afgezet binnen de school. Niks ernstigs gebeurd. Still freakkyyyyy
Nu je het over een frietpan hebt, ik ga vandaag maar weer eens friet halen ja, heb ik zin in!quote:
Gister avond als uitzondering ook eens gedaan. Om 10 uur nog even snel naar de friettent geweest voor een heerlijke hamburger speciaal!quote:Op vrijdag 11 december 2009 17:49 schreef Guard het volgende:
[..]
Nu je het over een frietpan hebt, ik ga vandaag maar weer eens friet halen ja, heb ik zin in!
Stond in eerste instantie ook voor mij in de planning. Maar toen bedacht ik me dat ik nog ragout in huis heb, dus met wat rijst heb ik ook weer gegeten en kan ik zondag tenminste friet halenquote:Op vrijdag 11 december 2009 17:49 schreef Guard het volgende:
[..]
Nu je het over een frietpan hebt, ik ga vandaag maar weer eens friet halen ja, heb ik zin in!
ff zoekenquote:Op vrijdag 11 december 2009 18:14 schreef automatic_ het volgende:
Stuurloos; het begint om 20.25 hč? Weet jij welke afstand? ik heb geen zin om te zoeken haha
WasDa? Schaatsen?quote:Op vrijdag 11 december 2009 18:18 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Friday 11/12/2009 500 Men Division A Draw WorldCup
500 Men Division B Draw Result WorldCup
500 Ladies Division B Draw Result WorldCup
500 Ladies Division A Draw WorldCup
3000 Ladies Division A Draw WorldCup
3000 Ladies Division B Draw WorldCup
1500 Men Division B Draw WorldCup
1500 Men Division A Draw WorldCup
Wel leuke afstandenquote:Op vrijdag 11 december 2009 18:18 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Friday 11/12/2009 500 Men Division A Draw WorldCup
500 Men Division B Draw Result WorldCup
500 Ladies Division B Draw Result WorldCup
500 Ladies Division A Draw WorldCup
3000 Ladies Division A Draw WorldCup
3000 Ladies Division B Draw WorldCup
1500 Men Division B Draw WorldCup
1500 Men Division A Draw WorldCup
Ik heb nog even een verjaardagquote:
Snel afwerken dus hahahquote:Op vrijdag 11 december 2009 18:21 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik heb nog even een verjaardag
Juist, jij snapt hetquote:
Daar heb je dan nog 2 uur voor incl. de rit naar moi anders ben je te laat voor t schaatsen..quote:
Mag ik ook binnen vallen bij de dweilpauze?quote:Op vrijdag 11 december 2009 18:24 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Daar heb je dan nog 2 uur voor incl. de rit naar moi anders ben je te laat voor t schaatsen..
Dat maakt nou toch niks meer uit.quote:
ofcoursequote:Op vrijdag 11 december 2009 18:27 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Mag ik ook binnen vallen bij de dweilpauze?
En ik moet nog eten!
Zwerver met een wekker.. AedM fan?quote:Op vrijdag 11 december 2009 18:28 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dat maakt nou toch niks meer uit.
Ik mag geen bier he!quote:
Zal ik mijn flesje gazeuse meenemen?quote:
das goed spul jaquote:Op vrijdag 11 december 2009 18:46 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Zal ik mijn flesje gazeuse meenemen?
Champagnepilsquote:Op vrijdag 11 december 2009 18:46 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Zal ik mijn flesje gazeuse meenemen?
Oké! Dan doe ik dat!quote:
Dan ben ik er morgen nog niet denk ikquote:
Kijk, dat noem ik nog eens een voordeelquote:Op vrijdag 11 december 2009 19:15 schreef Stuurloos het volgende:
Ik woon 3 min lopen vanaf station, scheelt weer..
Oeh, nee dat kan ik wel snappenquote:Op vrijdag 11 december 2009 19:19 schreef Stuurloos het volgende:
Denk alleen niet dat mn vriendin het zo prettig vindt als er iemand over de vloer komt, ze ligt nu in bad haha
Balen!quote:Op vrijdag 11 december 2009 19:20 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oeh, nee dat kan ik wel snappen
Btw; http://www.telegraaf.nl/t(...)TSPLOEG__.html?p=6,1
Ja goed hč, en met jou? Ik denk dat ik mijn werk even bel of ik morgen pas om 12/13uur kan beginnenquote:
Ahh...quote:Op vrijdag 11 december 2009 19:33 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Ja goed hč, en met jou? Ik denk dat ik mijn werk even bel of ik morgen pas om 12/13uur kan beginnen. Moet nog zoveel leren
.
Prima, lekker tv aan t lauwe. Ahh ik hoef morgen pas om 15.00 u te beginnen. Waar werk je?quote:Op vrijdag 11 december 2009 19:33 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Ja goed hč, en met jou? Ik denk dat ik mijn werk even bel of ik morgen pas om 12/13uur kan beginnen. Moet nog zoveel leren
.
Mwaaahmwah, veel artikelen, maar merk dat ik de meeste nu wel redelijk ken. Nu alleen al die sheets nogquote:
quote:Op vrijdag 11 december 2009 19:35 schreef automatic_ het volgende:
zusje; ik mag weer leuke activiteiten gaan doen in de kerstvakantie
Lauwe is een dorp bij mij in de buurtquote:Op vrijdag 11 december 2009 19:35 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Prima, lekker tv aan t lauwe. Ahh ik hoef morgen pas om 15.00 u te beginnen. Waar werk je?
heb jij even geluk.quote:Op vrijdag 11 december 2009 19:35 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Prima, lekker tv aan t lauwe. Ahh ik hoef morgen pas om 15.00 u te beginnen. Waar werk je?
Blokkert in Tilly?quote:Op vrijdag 11 december 2009 19:37 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]wat?!
[..]
Lauwe is een dorp bij mij in de buurtnouja, in het dialect dan
. Kende het woord 'lauwe' niet als 'kijken' ofzo.. En ik werk bij den Blokkert jeweets
. Maar ik heb er geen zin meer in, zou het liefst opzeggen, vooral omdat ik het zo druk heb / ga krijgen met de studie, maar wil het nog even aanhouden tot na de zomervakantie (wil in de zomervakantie nog wel een baantje hebben
).
dat scheelt, je moet er wat voor over hebben hequote:Op vrijdag 11 december 2009 19:37 schreef jo-ep het volgende:
[..]
heb jij even geluk.
ik mag me gewoon om 04:30 melden bij zwembad stappegoor. voor een dagje parijs met vriendinnetje, dat wel:D
Hmm... Irritant is dat hč? Ik liep achter bij Gossip Girl, maar wanneer er tentamens komen, dan kan ik altijd goed een inhaalslag makenquote:Op vrijdag 11 december 2009 19:35 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Mwaaahmwah, veel artikelen, maar merk dat ik de meeste nu wel redelijk ken. Nu alleen al die sheets nogoeps. Maar ik heb gewoon weinig motivatie vooralsnog, dat is meer het probleem
.
Skieėn/Snowboard, Pottenbakken, Zumba & Bungy Soccerquote:
Leuk!quote:Op vrijdag 11 december 2009 19:37 schreef jo-ep het volgende:
[..]
heb jij even geluk.
ik mag me gewoon om 04:30 melden bij zwembad stappegoor. voor een dagje parijs met vriendinnetje, dat wel:D
Pottenbakken?quote:Op vrijdag 11 december 2009 19:43 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Skieėn/Snowboard, Pottenbakken, Zumba & Bungy Soccer
Zuur, welke Blokker?quote:Op vrijdag 11 december 2009 19:46 schreef hetzusjevan het volgende:
Bah, het is te druk, morgen gewoon om 9 uur aanwezig zijn.
Ja, hahaquote:
Hčquote:Op vrijdag 11 december 2009 19:46 schreef hetzusjevan het volgende:
Bah, het is te druk, morgen gewoon om 9 uur aanwezig zijn.
Is het Tilburg Topic ook uitgenodigdquote:Op vrijdag 11 december 2009 19:43 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Skieėn/Snowboard, Pottenbakken, Zumba & Bungy Soccer
Het is met mijn werkquote:Op vrijdag 11 december 2009 19:49 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Is het Tilburg Topic ook uitgenodigd
Naja, de helft ligt mij ook niet / doe ik niet mee, maar het is makkelijk verdienenquote:Op vrijdag 11 december 2009 19:49 schreef Stuurloos het volgende:
Het is maar net wat je ligt he auto
Vol?quote:Op vrijdag 11 december 2009 19:58 schreef Tegan het volgende:
Waarom zit er een slotje op het UvT-topic?
quote:Op vrijdag 11 december 2009 20:01 schreef Tegan het volgende:
Maar kijk!
Universiteit van Tilburg [27]
Universiteit van Tilburg #28: met dikke truien!
Hehequote:
Doe jij dat maar eensquote:Op vrijdag 11 december 2009 22:36 schreef Stuurloos het volgende:
Zal nog eens blikje bier open trekken..
Van Owl Cityquote:Op vrijdag 11 december 2009 23:07 schreef hetzusjevan het volgende:
* hetzusjevan is nieuwsgierig..
wat voor cd?
Oohh oke. Ik dacht dat Tommy zelf een cd had gemaakt ofzoquote:
sorry Haha. Zal niet meer kwijt rakenquote:Op vrijdag 11 december 2009 22:22 schreef automatic_ het volgende:
Dat je ons kwijt was!
Goed zoquote:Op vrijdag 11 december 2009 23:14 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
sorry Haha. Zal niet meer kwijt raken
maar heb nu bier op en veel ook dus kan niks beloven Haha. Geweldig feest. Leuke vrouwen waar ik niks tegen durf te zeggen. Maar komt goedquote:
Met alcohol in je bloed zou het toch juist makkelijker moeten gaan crazyquote:Op vrijdag 11 december 2009 23:21 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
maar heb nu bier op en veel ook dus kan niks beloven Haha. Geweldig feest. Leuke vrouwen waar ik niks tegen durf te zeggen. Maar komt goed
Jot, en die afwezigen die op trainingsstage zijn. Zo is er niet veel aan hč.. ipv bier maar 2 mandarijnen genomen, leek me iets gezonderquote:Op vrijdag 11 december 2009 23:24 schreef automatic_ het volgende:
Stuurloos; wat een gedoe met die ziektes he
Hahaha, wat ben je toch goed bezigquote:Op vrijdag 11 december 2009 23:25 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Jot, en die afwezigen die op trainingsstage zijn. Zo is er niet veel aan hč.. ipv bier maar 2 mandarijnen genomen, leek me iets gezonder
Lekker zijn ze van de AH, 1500 m wordt spannend met Kramer en Wennemars. Ze hebben goed geredenquote:Op vrijdag 11 december 2009 23:29 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hahaha, wat ben je toch goed bezig
Uhuh, hebben ze zeker goed gedaanquote:Op vrijdag 11 december 2009 23:31 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Lekker zijn ze van de AH, 1500 m wordt spannend met Kramer en Wennemars. Ze hebben goed gereden
Ander fruit is ook gezondquote:Op vrijdag 11 december 2009 23:32 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Uhuh, hebben ze zeker goed gedaan
Ik heb nog geen mandarijn op dit jaar
Ik heb nog bananen en appels liggenquote:
Ik ook nog bananen, nu na 4 mandarijnen vind ik het wel genoeg geweestquote:Op vrijdag 11 december 2009 23:39 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik heb nog bananen en appels liggen
Hehehequote:Op vrijdag 11 december 2009 23:45 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Ik ook nog bananen, nu na 4 mandarijnen vind ik het wel genoeg geweest
Ofcourse, mn katten moeten er gelukkig niks van hebben.. die vinden het maar stinkenquote:Op vrijdag 11 december 2009 23:46 schreef automatic_ het volgende:
[..]
HeheheJe hebt goed je best gedaan
Mja, snap ik.quote:Op vrijdag 11 december 2009 23:47 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Ofcourse, mn katten moeten er gelukkig niks van hebben.. die vinden het maar stinken
Ik ken het ja, merk het op mn werk ook genoegquote:Op vrijdag 11 december 2009 23:48 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Mja, snap ik.
Als iemand in de collegezaal een mandarijn eet, dan ruik je dat meteen
Ja, ook zoietsquote:Op vrijdag 11 december 2009 23:50 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Ik ken het ja, merk het op mn werk ook genoeg
Ik ga ook mn bed in, maar kijk miss nog een stukje film, weet alleen nog niet welkequote:Op vrijdag 11 december 2009 23:50 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, ook zoiets
Hmm.. Ik wil zo, na het schaatsen, meteen gaan slapen, maar ik ben niet moe
Katten en mandarijnenquote:Op vrijdag 11 december 2009 23:47 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Ofcourse, mn katten moeten er gelukkig niks van hebben.. die vinden het maar stinken
Ik heb net the Muppets christmas carol opgezetquote:Op vrijdag 11 december 2009 23:53 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Ik ga ook mn bed in, maar kijk miss nog een stukje film, weet alleen nog niet welke
Mja, dat werkt altijd goed, maar dan moet ik mijn bed weer uitquote:Op vrijdag 11 december 2009 23:53 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Ik ga ook mn bed in, maar kijk miss nog een stukje film, weet alleen nog niet welke
Ik heb er nog genoeg op mn laptop staan, scheelt weer..quote:Op vrijdag 11 december 2009 23:55 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Mja, dat werkt altijd goed, maar dan moet ik mijn bed weer uit
Nou die van mij niet hoorquote:Op vrijdag 11 december 2009 23:53 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Katten en mandarijnen![]()
De mijne willen toch altijd even ruiken, ooit zouden ze toch een mandarijn moeten leren herkennen
Ik op mijn HD, maar die zit aan de PC.quote:Op vrijdag 11 december 2009 23:57 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Ik heb er nog genoeg op mn laptop staan, scheelt weer..![]()
Ik ook, heb er een van 1 TB, dus kan nog genoeg bijquote:Op vrijdag 11 december 2009 23:59 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik op mijn HD, maar die zit aan de PC.
Hehe, dan past er idd wel wat op!quote:Op vrijdag 11 december 2009 23:59 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Ik ook, heb er een van 1 TB, dus kan nog genoeg bij
en verder???quote:Op zaterdag 12 december 2009 01:34 schreef Crazy-M het volgende:
Dan geen meet bij het laar. Ben zat heb met mooie vrouwen gepraat..
Ik heb me ook prima vermaakt, vandaag lekker uitbrakken op de bank met een filmpje...quote:Op zaterdag 12 december 2009 08:02 schreef styliste het volgende:
Gisteravond was een topavond!
vrijdag iets te doen dan ?quote:Op zaterdag 12 december 2009 12:02 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik kom vrijdag maar weer eens Tilburg onveilig maken.
Nee niks speciaals, maar gewoon zomaar.quote:
o okquote:Op zaterdag 12 december 2009 12:30 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Nee niks speciaals, maar gewoon zomaar.
Hoest met de P2000? Heb het al een tijdje niet meer gevolgd.quote:
rustig hahaquote:Op zaterdag 12 december 2009 12:43 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Hoest met de P2000? Heb het al een tijdje niet meer gevolgd.
Ok. Ja blijf maar binnen.quote:Op zaterdag 12 december 2009 12:47 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
rustig haha
echt heel rustig.
maar komende vrijdag dus maar binnen blijven
inderdaad. Jij bent gevaarlijk Haha. Zo maar is even eten Haha.quote:
Heel gevaarlijk.quote:Op zaterdag 12 december 2009 12:59 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
inderdaad. Jij bent gevaarlijk Haha. Zo maar is even eten Haha.
pfftquote:
Wat mag het kosten =)quote:Op zaterdag 12 december 2009 17:28 schreef Geckoo het volgende:
wilde vanavond uit eten me meisje maar het restaurant waar ik heen wilde zit vol, iemand suggesties??
Werelds, echt een goed restaurant met lekker eten!quote:Op zaterdag 12 december 2009 17:28 schreef Geckoo het volgende:
wilde vanavond uit eten me meisje maar het restaurant waar ik heen wilde zit vol, iemand suggesties??
Wat heb je gedaan?quote:
Dan moet je Kakkerlakkensalade eens spelen! Super lachen en zeker met wat alcohol op!quote:Op zaterdag 12 december 2009 18:08 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Wat heb je gedaan?Ik heb vanavond een spelletjesavond met een groep vrienden. Vorige keer Party&Co extreme gedaan, nu "Ik hou van holland' spel. Ben benieuwd
.
* hetzusjevan is dol op gezelschapsspelletjes zoals jullie misschien al wisten![]()
Wattes? Is dat een spel dat je in de winkel kan kopen of is dat een spel a la Kingsen?quote:Op zaterdag 12 december 2009 18:15 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Dan moet je Kakkerlakkensalade eens spelen! Super lachen en zeker met wat alcohol op!
Oeh, zullen we een keer monopoly doen?quote:Op zaterdag 12 december 2009 18:08 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Wat heb je gedaan?Ik heb vanavond een spelletjesavond met een groep vrienden. Vorige keer Party&Co extreme gedaan, nu "Ik hou van holland' spel. Ben benieuwd
.
* hetzusjevan is dol op gezelschapsspelletjes zoals jullie misschien al wisten![]()
Monopoly geef ik dus echt niks om. vind ik echt saai spel hahaquote:Op zaterdag 12 december 2009 18:34 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oeh, zullen we een keer monopoly doen?Ik ben ook een spelletjes fan, maar in mijn familie is niemand dat
Daaro!quote:Op zaterdag 12 december 2009 18:19 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Wattes? Is dat een spel dat je in de winkel kan kopen of is dat een spel a la Kingsen?
Ik ben eerst met een vriend wat gaan eten (was supergezellig) en daarna bij een vriendinnetje lekker gaan kletsen en the proposal gekekenquote:
Hijs leuk he? Wij zijn met name verliefd op ryan reynoldsquote:Op zaterdag 12 december 2009 20:43 schreef Stuurloos het volgende:
The Proposal is lachen, mn vriendin is verliefd op dat hondje. Ik hoor niets anders dan Kevin, Kevin en ik wil er ook zo een
Oja, daar kreeg ze ook slappe knieen vanquote:Op zaterdag 12 december 2009 20:45 schreef styliste het volgende:
[..]
Hijs leuk he? Wij zijn met name verliefd op ryan reynolds
en terechtquote:Op zaterdag 12 december 2009 20:47 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Oja, daar kreeg ze ook slappe knieen van
goed eten mag wat kostenquote:
Ik was bij Werelds voor een voor- en hoofdgerecht voor 2 pers + flesje Pinot Grigio ongeveer 100 euro kwijt en heb toen echt heerlijk gegeten. Werken daar veel met echt goede olijfolie en dat proef je.quote:Op zondag 13 december 2009 00:24 schreef Geckoo het volgende:
[..]
goed eten mag wat kosten
we zijn uit eindeljk bij taste terecht gekomen. was wel wat prijzig (130 voor 2 pax) maar zeer de moeite waard.
zit onder het mecure hotel.
Mogguh btw (vanachter een receptiebalie in Tilburgquote:Op zondag 13 december 2009 09:12 schreef Stuurloos het volgende:
Mogguh btw (vanachter een receptiebalie in Breda) !
quote:Op zondag 13 december 2009 09:34 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Mogguh btw (vanachter een receptiebalie in Tilburg![]()
)
Moguh btw (vanuit mijn waterbed in Tilburgquote:Op zondag 13 december 2009 09:34 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Mogguh btw (vanachter een receptiebalie in Tilburg![]()
)
Ik wil ook slapen..quote:Op zondag 13 december 2009 09:43 schreef Geckoo het volgende:
[..]
Moguh btw (vanuit mijn waterbed in Tilburg![]()
)
Mietjequote:
Ik vanaf 8 uur, gelukkig kan ik m om 15 uur aftaaien. Ah, nou heb ik zin in een sigaret, maar omdat er een collega ziek is draait de stagiaire geen 9-17, maar 15-23 en zit ik dus alleen en kan ik mn balie niet verlaten..quote:Op zondag 13 december 2009 09:55 schreef PierreTT het volgende:
[..]
MietjeIk zit vanaf half 8 al vrolijk en vriendelijk te doen tegen de mensen!
Ik ook tot 3... helaas is roken hier ook niet mogelijk van 730 tot 1500, maar jaquote:Op zondag 13 december 2009 09:57 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Ik vanaf 8 uur, gelukkig kan ik m om 15 uur aftaaien. Ah, nou heb ik zin in een sigaret, maar omdat er een collega ziek is draait de stagiaire geen 9-17, maar 15-23 en zit ik dus alleen en kan ik mn balie niet verlaten..
Bij mij niet, maar dat komt pas tussen 11 en 12. Het is zondag, dus mensen checken pas laat uit. Zondag is altijd wel chill werken, van 13 tot 15 heb ik echt geen fuck meer te doen.quote:Op zondag 13 december 2009 10:03 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik ook tot 3... helaas is roken hier ook niet mogelijk van 730 tot 1500, maar jaIs het druk bij jou?
Ah, bij mij juist andersom... dan is er niks te doen tot een uur of 1, en dan tot 3 welquote:Op zondag 13 december 2009 10:04 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Bij mij niet, maar dat komt pas tussen 11 en 12. Het is zondag, dus mensen checken pas laat uit. Zondag is altijd wel chill werken, van 13 tot 15 heb ik echt geen fuck meer te doen.
Je werkgever?quote:Op zondag 13 december 2009 10:08 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ah, bij mij juist andersom... dan is er niks te doen tot een uur of 1, en dan tot 3 wel
Een bejaardentehuis noemen ze zoiets?quote:Op zondag 13 december 2009 10:13 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Een geheim genootschap waar vooral senioren rondlopen...
Kom mee naar oma's huis, het bejaardentehuis, tudeludeluuuquote:Op zondag 13 december 2009 10:26 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Een bejaardentehuis noemen ze zoiets?
Dat liedje ken ik niet Pietjequote:Op zondag 13 december 2009 10:27 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Kom mee naar oma's huis, het bejaardentehuis, tudeludeluuu![]()
Tering wat een gehucht is dat zeg, zelfs nog kleiner dan Wouwquote:
Wat voor telefoon? Toch niet zo'n seniorending met extreem groot toetsenbord?quote:Op zondag 13 december 2009 10:44 schreef automatic_ het volgende:
Pff... Ik moet nog leren vandaag en nog naar m'n oom om z'n telefoon uit te leggen... Dus ik moet nu eigenlijk uit bed...
Die behoeven toch meestal geen uitleg?quote:Op zondag 13 december 2009 10:47 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Wat voor telefoon? Toch niet zo'n seniorending met extreem groot toetsenbord?
Joh... Maar wel groter dan Moerstraten! Hoe ken je Wouw?quote:Op zondag 13 december 2009 10:42 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Tering wat een gehucht is dat zeg, zelfs nog kleiner dan Wouw
Sony E G900 heb ik.... Niet zo ingewikkeld hoor hahaquote:Op zondag 13 december 2009 10:57 schreef Stuurloos het volgende:
Het is maar een gokje.. het zal wel een ingewikkelde HTC zijn ofzo.
Ex van een vriend van mij woont daar in de buurt geloof ikquote:Op zondag 13 december 2009 11:08 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Joh... Maar wel groter dan Moerstraten! Hoe ken je Wouw?
Inderdaad, om 19.00 uur zit ik iig voor de buis met eten en een blikje bierquote:
Precies, 19.00 met een pizza en bier voor de tv, voetbal kijkenquote:Op zondag 13 december 2009 12:05 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Inderdaad, om 19.00 uur zit ik iig voor de buis met eten en een blikje bier
Juist, en de grote AH is open tot 20.00 uur, dus kan ik nog mooi even boodschappen doen after workquote:Op zondag 13 december 2009 12:08 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Precies, 19.00 met een pizza en bier voor de tv, voetbal kijkenWoehoe!
O serieus? de XL bedoel je? Is die altijd open op zondag?quote:Op zondag 13 december 2009 12:10 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Juist, en de grote AH is open tot 20.00 uur, dus kan ik nog mooi even boodschappen doen after work
Deze maand wel zo'n beetje, anders jammergenoeg alleen op koopzondag. En meestal is het er vrij rustig op zondag.quote:Op zondag 13 december 2009 12:12 schreef PierreTT het volgende:
[..]
O serieus? de XL bedoel je? Is die altijd open op zondag?
Dat is wel ideaal, straks nog even boodschappen doenquote:Op zondag 13 december 2009 12:14 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Deze maand wel zo'n beetje, anders alleen op koopzondag.
Jep, dus das wel lekker boodschappen doen. Ik houd niet van die drukte, heel erg vervelend! Het ergste zijn nog die mensen die op een zaterdag een karretje nemen en daar hooguit 5 producten in stoppen, terwijl iemand die veel boodschappen nodig heeft geen karretje kan krijgen omdat ze op zijn.quote:Op zondag 13 december 2009 12:14 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Deze maand wel zo'n beetje, anders jammergenoeg alleen op koopzondag. En meestal is het er vrij rustig op zondag.
Pizza's moet je bij Oz Side bestellen, alle pizza's 6 euroquote:Op zondag 13 december 2009 12:17 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Dat is wel ideaal, straks nog even boodschappen doenEen keer niet pizza's van de Bosporus eten
Ik heb nooit een karretje, ik doe gewoon elke dag boodschappenquote:Op zondag 13 december 2009 12:17 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Jep, dus das wel lekker boodschappen doen. Ik houd niet van die drukte, heel erg vervelend! Het ergste zijn nog die mensen die op een zaterdag een karretje nemen en daar hooguit 5 producten in stoppen, terwijl iemand die veel boodschappen nodig heeft geen karretje kan krijgen omdat ze op zijn.
Goed bezigquote:Op zondag 13 december 2009 12:42 schreef Geckoo het volgende:
deed ik vroeger ook altijd (studenten tijd en dan alles wat een sticker had ging het mandje in)
tegen woordig meestal 2x in de week.
* Geckoo komt net de douche onder vandaan, misschien maar eens uit bed blijven nu
De AH wel iig (moet nog boodschappen doen dus ik heb net op de site gekeken) De westermarkt heeft ook een eigen site, even googelen, daar zal het vast op staan.quote:Op zondag 13 december 2009 12:43 schreef MissRowen het volgende:
weet er iemand of de westermarkt open is vandaag?
quote:Op zondag 13 december 2009 12:57 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
De AH wel iig (moet nog boodschappen doen dus ik heb net op de site gekeken) De westermarkt heeft ook een eigen site, even googelen, daar zal het vast op staan.
Ik zie net dat het Brabants Dagblad naast me ligt en dat daar levensgroot in staat dat de westermarkt vandaag koopzondag heeft met kerstman, kerstkoor en andere kerstactiviteiten..quote:
Bofkontquote:Op zondag 13 december 2009 13:17 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ik zie net dat het Brabants Dagblad naast me ligt en dat daar levensgroot in staat dat de westermarkt vandaag koopzondag heeft met kerstman, kerstkoor en andere kerstactiviteiten..
Triest, zeer triest..quote:Op zondag 13 december 2009 13:21 schreef -_Tommy_- het volgende:
Man dood na vechtpartij in Tilburg
Weer lekker!
Het is wel raak in Tilburg de laatste tijdquote:Op zondag 13 december 2009 13:21 schreef -_Tommy_- het volgende:
Man dood na vechtpartij in Tilburg
Weer lekker!
Suc6 ermee, mij niet gezien. Mn vriendin begon al te zeuren over een boompje, dat kan ze mooi shaken.quote:Op zondag 13 december 2009 13:28 schreef Crazy-M het volgende:
Goeden daghier druk bezig met de kerstspullen neer zetten
Lekker binnen blijven waar het warm en knus is..quote:Op zondag 13 december 2009 13:33 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ja, ik weet nu dat ik vandaag de westermarkt moet ontwijken
Kutnummerquote:Op zondag 13 december 2009 13:34 schreef Guard het volgende:
Godver das nu al de derde keer vandaag dat de buren Abba - Happy New Year lekker hard aan het draaien zijn
Ze zijn al een tijdje kerstnummers aan het draaien (precies hard genoeg om het te horen tijdens het film kijken), maar dat nummer spant echt wel de kroon ja...quote:
Slecht, slecht vriendje ben jijquote:Op zondag 13 december 2009 13:36 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Suc6 ermee, mij niet gezien. Mn vriendin begon al te zeuren over een boompje, dat kan ze mooi shaken.
quote:[..]
Lekker binnen blijven waar het warm en knus is..
Geeft alleen maar extra poetswerk en het is zo'n zooi.. Hornbach, daar kom ik nou echt nooit.quote:Op zondag 13 december 2009 13:43 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Slecht, slecht vriendje ben jij![]()
[..]
we moeten naar de Hornbach voor wat tochtstrips ed.
Hornbach ook open vandaag?quote:Op zondag 13 december 2009 13:43 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Slecht, slecht vriendje ben jij![]()
[..]
we moeten naar de Hornbach voor wat tochtstrips ed.
Ah ok...quote:
Verstandig, daar lig ik over drie kwartier ookquote:Op zondag 13 december 2009 14:34 schreef Guard het volgende:
[..]
Ah ok...
heb niets van de bouwmarkt nodig, dus ik blijf lekker op de bank hangen
Lief van je! Als het niet lukt dan laat maar zitten hč, zo belangrijk is het nietquote:Op zondag 13 december 2009 14:52 schreef automatic_ het volgende:
zusje; ik probeer het vanavond te doen!
Uhuh, komt goed.quote:Op zondag 13 december 2009 14:53 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Lief van je! Als het niet lukt dan laat maar zitten hč, zo belangrijk is het niet. Hoe gaat het met MTO-C?
ehm voorfeesten allemaalquote:Op zondag 13 december 2009 15:07 schreef Geckoo het volgende:
gisteren carnaval?
vanwege 11 van de 11 dan ook maar 12 van de 12de?
Sorryquote:
Dat blijktquote:Op zondag 13 december 2009 16:05 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Sorry
Wat carnaval betreft ben ik een nep Brabander
Uhuh, één dagje vind ik wel prima, maar ik ben dan ook blij als het achter de rug isquote:
Je hoeft carnaval niet leuk te vinden omdat je een brabander bent...quote:
Dankjequote:Op zondag 13 december 2009 16:13 schreef Guard het volgende:
[..]
Je hoeft carnaval niet leuk te vinden omdat je een brabander bent...
Ik ben helemaal alleen, echt fijnquote:Op zondag 13 december 2009 16:14 schreef automatic_ het volgende:
Pfff, ik moet echt gaan leren!
En nu zijn ook mijn ouders nog thuis gekomen, dus die lullen weer de oren van mijn kop
Gewoon even beginnen over een jaartje extra collegegeld dat ze kwijt zijn als ze dochterlief niet met rust latenquote:Op zondag 13 december 2009 16:14 schreef automatic_ het volgende:
Pfff, ik moet echt gaan leren!
En nu zijn ook mijn ouders nog thuis gekomen, dus die lullen weer de oren van mijn kop
Ahhh, wat lief!quote:Op zondag 13 december 2009 16:17 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Ik ben helemaal alleen, echt fijn. Heb net even de hertjes twee scheppen nootjes gegeven. Uiteraard eerst een beetje in m'n hand gehouden, en het baby'tje komt echt dichtbij maar ze durft alleen nog niet uit mijn hand te eten. Maar wel cute
. Hertje van vorig jaar komt echt gelijk aanhuppelen en eet gelijk uit m'n hand.
Maar heb nu wel ijs en ijskoude handen. Het is echt belachelijk koud buiten, brrr.
Hihihi. Ze zitten nu in de kamer & de tv staat vrij zachtjes, dus ze houden wel rekening met mij hoorquote:Op zondag 13 december 2009 16:17 schreef Guard het volgende:
[..]
Gewoon even beginnen over een jaartje extra collegegeld dat ze kwijt zijn als ze dochterlief niet met rust laten
quote:Een 23-jarige man uit Tilburg is in de afgelopen nacht overleden nadat hij gistermiddag verwikkeld was geraakt in een vechtpartij op het Textielplein in de Brabantse gemeente. Dat meldde de politie vandaag.
De man liep samen met een 22-jarige vriend over het plein, toen om onbekende reden een vechtpartij ontstond met twee onbekende mannen. Deze mishandelden de 23-jarige man zwaar. Zijn vriend probeerde het geweld te sussen en ving hierbij meerdere klappen op. De belagers gingen er daarna lopend vandoor.
De 23-jarige liep meerdere zwellingen en blauwe plekken op. Hij werd per ambulance naar het Sint Elisabeth Ziekenhuis gebracht. Zijn toestand verslechterde daar en hij overleed vannacht.
De politie heeft meer dan twintig mensen op de zaak gezet.
Ik hou FOK! echt zo slecht bij laatste tijd, sorryquote:Op zondag 13 december 2009 16:38 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Las het ja, paar pagina's terug was het ook gepost
Geeft niets hoor.. ik ben er ook niet altijd met mn gedachten bij, maar goed dat je je stad bijstaat in moeilijke tijdenquote:Op zondag 13 december 2009 17:00 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Ik hou FOK! echt zo slecht bij laatste tijd, sorry.
Mwaoh we doen hier ook goed hoor! Alleen hier al rond de deur 2 geweldsincidenten in een jaar tijd met veel bloed en politiequote:Op zondag 13 december 2009 16:49 schreef SpeCulaes het volgende:
Tilburg Noord is en nog ergere ghetto dan Korvel, gelukkig houden Pierre en ik hier alles onder controle!
mwa, ieder zijn ding tochquote:Op zondag 13 december 2009 16:05 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Sorry
Wat carnaval betreft ben ik een nep Brabander
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |