rustig hahaquote:Op zaterdag 12 december 2009 12:43 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Hoest met de P2000? Heb het al een tijdje niet meer gevolgd.
Ok. Ja blijf maar binnen.quote:Op zaterdag 12 december 2009 12:47 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
rustig haha
echt heel rustig.
maar komende vrijdag dus maar binnen blijven
inderdaad. Jij bent gevaarlijk Haha. Zo maar is even eten Haha.quote:
Heel gevaarlijk.quote:Op zaterdag 12 december 2009 12:59 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
inderdaad. Jij bent gevaarlijk Haha. Zo maar is even eten Haha.
pfftquote:
Wat mag het kosten =)quote:Op zaterdag 12 december 2009 17:28 schreef Geckoo het volgende:
wilde vanavond uit eten me meisje maar het restaurant waar ik heen wilde zit vol, iemand suggesties??
Werelds, echt een goed restaurant met lekker eten!quote:Op zaterdag 12 december 2009 17:28 schreef Geckoo het volgende:
wilde vanavond uit eten me meisje maar het restaurant waar ik heen wilde zit vol, iemand suggesties??
Wat heb je gedaan?quote:
Dan moet je Kakkerlakkensalade eens spelen! Super lachen en zeker met wat alcohol op!quote:Op zaterdag 12 december 2009 18:08 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Wat heb je gedaan?Ik heb vanavond een spelletjesavond met een groep vrienden. Vorige keer Party&Co extreme gedaan, nu "Ik hou van holland' spel. Ben benieuwd
.
* hetzusjevan is dol op gezelschapsspelletjes zoals jullie misschien al wisten![]()
Wattes? Is dat een spel dat je in de winkel kan kopen of is dat een spel a la Kingsen?quote:Op zaterdag 12 december 2009 18:15 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Dan moet je Kakkerlakkensalade eens spelen! Super lachen en zeker met wat alcohol op!
Oeh, zullen we een keer monopoly doen?quote:Op zaterdag 12 december 2009 18:08 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Wat heb je gedaan?Ik heb vanavond een spelletjesavond met een groep vrienden. Vorige keer Party&Co extreme gedaan, nu "Ik hou van holland' spel. Ben benieuwd
.
* hetzusjevan is dol op gezelschapsspelletjes zoals jullie misschien al wisten![]()
Monopoly geef ik dus echt niks om. vind ik echt saai spel hahaquote:Op zaterdag 12 december 2009 18:34 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oeh, zullen we een keer monopoly doen?Ik ben ook een spelletjes fan, maar in mijn familie is niemand dat
Daaro!quote:Op zaterdag 12 december 2009 18:19 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Wattes? Is dat een spel dat je in de winkel kan kopen of is dat een spel a la Kingsen?
Ik ben eerst met een vriend wat gaan eten (was supergezellig) en daarna bij een vriendinnetje lekker gaan kletsen en the proposal gekekenquote:
Hijs leuk he? Wij zijn met name verliefd op ryan reynoldsquote:Op zaterdag 12 december 2009 20:43 schreef Stuurloos het volgende:
The Proposal is lachen, mn vriendin is verliefd op dat hondje. Ik hoor niets anders dan Kevin, Kevin en ik wil er ook zo een
Oja, daar kreeg ze ook slappe knieen vanquote:Op zaterdag 12 december 2009 20:45 schreef styliste het volgende:
[..]
Hijs leuk he? Wij zijn met name verliefd op ryan reynolds
en terechtquote:Op zaterdag 12 december 2009 20:47 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Oja, daar kreeg ze ook slappe knieen van
goed eten mag wat kostenquote:
Ik was bij Werelds voor een voor- en hoofdgerecht voor 2 pers + flesje Pinot Grigio ongeveer 100 euro kwijt en heb toen echt heerlijk gegeten. Werken daar veel met echt goede olijfolie en dat proef je.quote:Op zondag 13 december 2009 00:24 schreef Geckoo het volgende:
[..]
goed eten mag wat kosten
we zijn uit eindeljk bij taste terecht gekomen. was wel wat prijzig (130 voor 2 pax) maar zeer de moeite waard.
zit onder het mecure hotel.
Mogguh btw (vanachter een receptiebalie in Tilburgquote:Op zondag 13 december 2009 09:12 schreef Stuurloos het volgende:
Mogguh btw (vanachter een receptiebalie in Breda) !
quote:Op zondag 13 december 2009 09:34 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Mogguh btw (vanachter een receptiebalie in Tilburg![]()
)
Moguh btw (vanuit mijn waterbed in Tilburgquote:Op zondag 13 december 2009 09:34 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Mogguh btw (vanachter een receptiebalie in Tilburg![]()
)
Ik wil ook slapen..quote:Op zondag 13 december 2009 09:43 schreef Geckoo het volgende:
[..]
Moguh btw (vanuit mijn waterbed in Tilburg![]()
)
Mietjequote:
Ik vanaf 8 uur, gelukkig kan ik m om 15 uur aftaaien. Ah, nou heb ik zin in een sigaret, maar omdat er een collega ziek is draait de stagiaire geen 9-17, maar 15-23 en zit ik dus alleen en kan ik mn balie niet verlaten..quote:Op zondag 13 december 2009 09:55 schreef PierreTT het volgende:
[..]
MietjeIk zit vanaf half 8 al vrolijk en vriendelijk te doen tegen de mensen!
Ik ook tot 3... helaas is roken hier ook niet mogelijk van 730 tot 1500, maar jaquote:Op zondag 13 december 2009 09:57 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Ik vanaf 8 uur, gelukkig kan ik m om 15 uur aftaaien. Ah, nou heb ik zin in een sigaret, maar omdat er een collega ziek is draait de stagiaire geen 9-17, maar 15-23 en zit ik dus alleen en kan ik mn balie niet verlaten..
Bij mij niet, maar dat komt pas tussen 11 en 12. Het is zondag, dus mensen checken pas laat uit. Zondag is altijd wel chill werken, van 13 tot 15 heb ik echt geen fuck meer te doen.quote:Op zondag 13 december 2009 10:03 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik ook tot 3... helaas is roken hier ook niet mogelijk van 730 tot 1500, maar jaIs het druk bij jou?
Ah, bij mij juist andersom... dan is er niks te doen tot een uur of 1, en dan tot 3 welquote:Op zondag 13 december 2009 10:04 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Bij mij niet, maar dat komt pas tussen 11 en 12. Het is zondag, dus mensen checken pas laat uit. Zondag is altijd wel chill werken, van 13 tot 15 heb ik echt geen fuck meer te doen.
Je werkgever?quote:Op zondag 13 december 2009 10:08 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ah, bij mij juist andersom... dan is er niks te doen tot een uur of 1, en dan tot 3 wel
Een bejaardentehuis noemen ze zoiets?quote:Op zondag 13 december 2009 10:13 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Een geheim genootschap waar vooral senioren rondlopen...
Kom mee naar oma's huis, het bejaardentehuis, tudeludeluuuquote:Op zondag 13 december 2009 10:26 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Een bejaardentehuis noemen ze zoiets?
Dat liedje ken ik niet Pietjequote:Op zondag 13 december 2009 10:27 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Kom mee naar oma's huis, het bejaardentehuis, tudeludeluuu![]()
Tering wat een gehucht is dat zeg, zelfs nog kleiner dan Wouwquote:
Wat voor telefoon? Toch niet zo'n seniorending met extreem groot toetsenbord?quote:Op zondag 13 december 2009 10:44 schreef automatic_ het volgende:
Pff... Ik moet nog leren vandaag en nog naar m'n oom om z'n telefoon uit te leggen... Dus ik moet nu eigenlijk uit bed...
Die behoeven toch meestal geen uitleg?quote:Op zondag 13 december 2009 10:47 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Wat voor telefoon? Toch niet zo'n seniorending met extreem groot toetsenbord?
Joh... Maar wel groter dan Moerstraten! Hoe ken je Wouw?quote:Op zondag 13 december 2009 10:42 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Tering wat een gehucht is dat zeg, zelfs nog kleiner dan Wouw
Sony E G900 heb ik.... Niet zo ingewikkeld hoor hahaquote:Op zondag 13 december 2009 10:57 schreef Stuurloos het volgende:
Het is maar een gokje.. het zal wel een ingewikkelde HTC zijn ofzo.
Ex van een vriend van mij woont daar in de buurt geloof ikquote:Op zondag 13 december 2009 11:08 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Joh... Maar wel groter dan Moerstraten! Hoe ken je Wouw?
Inderdaad, om 19.00 uur zit ik iig voor de buis met eten en een blikje bierquote:
Precies, 19.00 met een pizza en bier voor de tv, voetbal kijkenquote:Op zondag 13 december 2009 12:05 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Inderdaad, om 19.00 uur zit ik iig voor de buis met eten en een blikje bier
Juist, en de grote AH is open tot 20.00 uur, dus kan ik nog mooi even boodschappen doen after workquote:Op zondag 13 december 2009 12:08 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Precies, 19.00 met een pizza en bier voor de tv, voetbal kijkenWoehoe!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |