Ander fruit is ook gezondquote:Op vrijdag 11 december 2009 23:32 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Uhuh, hebben ze zeker goed gedaan
Ik heb nog geen mandarijn op dit jaar
Ik heb nog bananen en appels liggenquote:
Ik ook nog bananen, nu na 4 mandarijnen vind ik het wel genoeg geweestquote:Op vrijdag 11 december 2009 23:39 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik heb nog bananen en appels liggen
Hehehequote:Op vrijdag 11 december 2009 23:45 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Ik ook nog bananen, nu na 4 mandarijnen vind ik het wel genoeg geweest
Ofcourse, mn katten moeten er gelukkig niks van hebben.. die vinden het maar stinkenquote:Op vrijdag 11 december 2009 23:46 schreef automatic_ het volgende:
[..]
HeheheJe hebt goed je best gedaan
Mja, snap ik.quote:Op vrijdag 11 december 2009 23:47 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Ofcourse, mn katten moeten er gelukkig niks van hebben.. die vinden het maar stinken
Ik ken het ja, merk het op mn werk ook genoegquote:Op vrijdag 11 december 2009 23:48 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Mja, snap ik.
Als iemand in de collegezaal een mandarijn eet, dan ruik je dat meteen
Ja, ook zoietsquote:Op vrijdag 11 december 2009 23:50 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Ik ken het ja, merk het op mn werk ook genoeg
Ik ga ook mn bed in, maar kijk miss nog een stukje film, weet alleen nog niet welkequote:Op vrijdag 11 december 2009 23:50 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, ook zoiets
Hmm.. Ik wil zo, na het schaatsen, meteen gaan slapen, maar ik ben niet moe
Katten en mandarijnenquote:Op vrijdag 11 december 2009 23:47 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Ofcourse, mn katten moeten er gelukkig niks van hebben.. die vinden het maar stinken
Ik heb net the Muppets christmas carol opgezetquote:Op vrijdag 11 december 2009 23:53 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Ik ga ook mn bed in, maar kijk miss nog een stukje film, weet alleen nog niet welke
Mja, dat werkt altijd goed, maar dan moet ik mijn bed weer uitquote:Op vrijdag 11 december 2009 23:53 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Ik ga ook mn bed in, maar kijk miss nog een stukje film, weet alleen nog niet welke
Ik heb er nog genoeg op mn laptop staan, scheelt weer..quote:Op vrijdag 11 december 2009 23:55 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Mja, dat werkt altijd goed, maar dan moet ik mijn bed weer uit
Nou die van mij niet hoorquote:Op vrijdag 11 december 2009 23:53 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Katten en mandarijnen![]()
De mijne willen toch altijd even ruiken, ooit zouden ze toch een mandarijn moeten leren herkennen
Ik op mijn HD, maar die zit aan de PC.quote:Op vrijdag 11 december 2009 23:57 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Ik heb er nog genoeg op mn laptop staan, scheelt weer..![]()
Ik ook, heb er een van 1 TB, dus kan nog genoeg bijquote:Op vrijdag 11 december 2009 23:59 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik op mijn HD, maar die zit aan de PC.
Hehe, dan past er idd wel wat op!quote:Op vrijdag 11 december 2009 23:59 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Ik ook, heb er een van 1 TB, dus kan nog genoeg bij
en verder???quote:Op zaterdag 12 december 2009 01:34 schreef Crazy-M het volgende:
Dan geen meet bij het laar. Ben zat heb met mooie vrouwen gepraat..
Ik heb me ook prima vermaakt, vandaag lekker uitbrakken op de bank met een filmpje...quote:Op zaterdag 12 december 2009 08:02 schreef styliste het volgende:
Gisteravond was een topavond!
vrijdag iets te doen dan ?quote:Op zaterdag 12 december 2009 12:02 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik kom vrijdag maar weer eens Tilburg onveilig maken.
Nee niks speciaals, maar gewoon zomaar.quote:
o okquote:Op zaterdag 12 december 2009 12:30 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Nee niks speciaals, maar gewoon zomaar.
Hoest met de P2000? Heb het al een tijdje niet meer gevolgd.quote:
rustig hahaquote:Op zaterdag 12 december 2009 12:43 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Hoest met de P2000? Heb het al een tijdje niet meer gevolgd.
Ok. Ja blijf maar binnen.quote:Op zaterdag 12 december 2009 12:47 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
rustig haha
echt heel rustig.
maar komende vrijdag dus maar binnen blijven
inderdaad. Jij bent gevaarlijk Haha. Zo maar is even eten Haha.quote:
Heel gevaarlijk.quote:Op zaterdag 12 december 2009 12:59 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
inderdaad. Jij bent gevaarlijk Haha. Zo maar is even eten Haha.
pfftquote:
Wat mag het kosten =)quote:Op zaterdag 12 december 2009 17:28 schreef Geckoo het volgende:
wilde vanavond uit eten me meisje maar het restaurant waar ik heen wilde zit vol, iemand suggesties??
Werelds, echt een goed restaurant met lekker eten!quote:Op zaterdag 12 december 2009 17:28 schreef Geckoo het volgende:
wilde vanavond uit eten me meisje maar het restaurant waar ik heen wilde zit vol, iemand suggesties??
Wat heb je gedaan?quote:
Dan moet je Kakkerlakkensalade eens spelen! Super lachen en zeker met wat alcohol op!quote:Op zaterdag 12 december 2009 18:08 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Wat heb je gedaan?Ik heb vanavond een spelletjesavond met een groep vrienden. Vorige keer Party&Co extreme gedaan, nu "Ik hou van holland' spel. Ben benieuwd
.
* hetzusjevan is dol op gezelschapsspelletjes zoals jullie misschien al wisten![]()
Wattes? Is dat een spel dat je in de winkel kan kopen of is dat een spel a la Kingsen?quote:Op zaterdag 12 december 2009 18:15 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Dan moet je Kakkerlakkensalade eens spelen! Super lachen en zeker met wat alcohol op!
Oeh, zullen we een keer monopoly doen?quote:Op zaterdag 12 december 2009 18:08 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Wat heb je gedaan?Ik heb vanavond een spelletjesavond met een groep vrienden. Vorige keer Party&Co extreme gedaan, nu "Ik hou van holland' spel. Ben benieuwd
.
* hetzusjevan is dol op gezelschapsspelletjes zoals jullie misschien al wisten![]()
Monopoly geef ik dus echt niks om. vind ik echt saai spel hahaquote:Op zaterdag 12 december 2009 18:34 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oeh, zullen we een keer monopoly doen?Ik ben ook een spelletjes fan, maar in mijn familie is niemand dat
Daaro!quote:Op zaterdag 12 december 2009 18:19 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Wattes? Is dat een spel dat je in de winkel kan kopen of is dat een spel a la Kingsen?
Ik ben eerst met een vriend wat gaan eten (was supergezellig) en daarna bij een vriendinnetje lekker gaan kletsen en the proposal gekekenquote:
Hijs leuk he? Wij zijn met name verliefd op ryan reynoldsquote:Op zaterdag 12 december 2009 20:43 schreef Stuurloos het volgende:
The Proposal is lachen, mn vriendin is verliefd op dat hondje. Ik hoor niets anders dan Kevin, Kevin en ik wil er ook zo een
Oja, daar kreeg ze ook slappe knieen vanquote:Op zaterdag 12 december 2009 20:45 schreef styliste het volgende:
[..]
Hijs leuk he? Wij zijn met name verliefd op ryan reynolds
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |