Ander fruit is ook gezondquote:Op vrijdag 11 december 2009 23:32 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Uhuh, hebben ze zeker goed gedaan
Ik heb nog geen mandarijn op dit jaar
Ik heb nog bananen en appels liggenquote:
Ik ook nog bananen, nu na 4 mandarijnen vind ik het wel genoeg geweestquote:Op vrijdag 11 december 2009 23:39 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik heb nog bananen en appels liggen
Hehehequote:Op vrijdag 11 december 2009 23:45 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Ik ook nog bananen, nu na 4 mandarijnen vind ik het wel genoeg geweest
Ofcourse, mn katten moeten er gelukkig niks van hebben.. die vinden het maar stinkenquote:Op vrijdag 11 december 2009 23:46 schreef automatic_ het volgende:
[..]
HeheheJe hebt goed je best gedaan
Mja, snap ik.quote:Op vrijdag 11 december 2009 23:47 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Ofcourse, mn katten moeten er gelukkig niks van hebben.. die vinden het maar stinken
Ik ken het ja, merk het op mn werk ook genoegquote:Op vrijdag 11 december 2009 23:48 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Mja, snap ik.
Als iemand in de collegezaal een mandarijn eet, dan ruik je dat meteen
Ja, ook zoietsquote:Op vrijdag 11 december 2009 23:50 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Ik ken het ja, merk het op mn werk ook genoeg
Ik ga ook mn bed in, maar kijk miss nog een stukje film, weet alleen nog niet welkequote:Op vrijdag 11 december 2009 23:50 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, ook zoiets
Hmm.. Ik wil zo, na het schaatsen, meteen gaan slapen, maar ik ben niet moe
Katten en mandarijnenquote:Op vrijdag 11 december 2009 23:47 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Ofcourse, mn katten moeten er gelukkig niks van hebben.. die vinden het maar stinken
Ik heb net the Muppets christmas carol opgezetquote:Op vrijdag 11 december 2009 23:53 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Ik ga ook mn bed in, maar kijk miss nog een stukje film, weet alleen nog niet welke
Mja, dat werkt altijd goed, maar dan moet ik mijn bed weer uitquote:Op vrijdag 11 december 2009 23:53 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Ik ga ook mn bed in, maar kijk miss nog een stukje film, weet alleen nog niet welke
Ik heb er nog genoeg op mn laptop staan, scheelt weer..quote:Op vrijdag 11 december 2009 23:55 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Mja, dat werkt altijd goed, maar dan moet ik mijn bed weer uit
Nou die van mij niet hoorquote:Op vrijdag 11 december 2009 23:53 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Katten en mandarijnen![]()
De mijne willen toch altijd even ruiken, ooit zouden ze toch een mandarijn moeten leren herkennen
Ik op mijn HD, maar die zit aan de PC.quote:Op vrijdag 11 december 2009 23:57 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Ik heb er nog genoeg op mn laptop staan, scheelt weer..![]()
Ik ook, heb er een van 1 TB, dus kan nog genoeg bijquote:Op vrijdag 11 december 2009 23:59 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik op mijn HD, maar die zit aan de PC.
Hehe, dan past er idd wel wat op!quote:Op vrijdag 11 december 2009 23:59 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Ik ook, heb er een van 1 TB, dus kan nog genoeg bij
en verder???quote:Op zaterdag 12 december 2009 01:34 schreef Crazy-M het volgende:
Dan geen meet bij het laar. Ben zat heb met mooie vrouwen gepraat..
Ik heb me ook prima vermaakt, vandaag lekker uitbrakken op de bank met een filmpje...quote:Op zaterdag 12 december 2009 08:02 schreef styliste het volgende:
Gisteravond was een topavond!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |