quote:Op vrijdag 11 december 2009 20:01 schreef Tegan het volgende:
Maar kijk!
Universiteit van Tilburg [27]
Universiteit van Tilburg #28: met dikke truien!
Hehequote:
Doe jij dat maar eensquote:Op vrijdag 11 december 2009 22:36 schreef Stuurloos het volgende:
Zal nog eens blikje bier open trekken..
Van Owl Cityquote:Op vrijdag 11 december 2009 23:07 schreef hetzusjevan het volgende:
* hetzusjevan is nieuwsgierig..
wat voor cd?
Oohh oke. Ik dacht dat Tommy zelf een cd had gemaakt ofzoquote:
sorry Haha. Zal niet meer kwijt rakenquote:Op vrijdag 11 december 2009 22:22 schreef automatic_ het volgende:
Dat je ons kwijt was!
Goed zoquote:Op vrijdag 11 december 2009 23:14 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
sorry Haha. Zal niet meer kwijt raken
maar heb nu bier op en veel ook dus kan niks beloven Haha. Geweldig feest. Leuke vrouwen waar ik niks tegen durf te zeggen. Maar komt goedquote:
Met alcohol in je bloed zou het toch juist makkelijker moeten gaan crazyquote:Op vrijdag 11 december 2009 23:21 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
maar heb nu bier op en veel ook dus kan niks beloven Haha. Geweldig feest. Leuke vrouwen waar ik niks tegen durf te zeggen. Maar komt goed
Jot, en die afwezigen die op trainingsstage zijn. Zo is er niet veel aan hè.. ipv bier maar 2 mandarijnen genomen, leek me iets gezonderquote:Op vrijdag 11 december 2009 23:24 schreef automatic_ het volgende:
Stuurloos; wat een gedoe met die ziektes he
Hahaha, wat ben je toch goed bezigquote:Op vrijdag 11 december 2009 23:25 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Jot, en die afwezigen die op trainingsstage zijn. Zo is er niet veel aan hè.. ipv bier maar 2 mandarijnen genomen, leek me iets gezonder
Lekker zijn ze van de AH, 1500 m wordt spannend met Kramer en Wennemars. Ze hebben goed geredenquote:Op vrijdag 11 december 2009 23:29 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hahaha, wat ben je toch goed bezig
Uhuh, hebben ze zeker goed gedaanquote:Op vrijdag 11 december 2009 23:31 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Lekker zijn ze van de AH, 1500 m wordt spannend met Kramer en Wennemars. Ze hebben goed gereden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |