quote:Op vrijdag 11 december 2009 19:35 schreef automatic_ het volgende:
zusje; ik mag weer leuke activiteiten gaan doen in de kerstvakantie
Lauwe is een dorp bij mij in de buurtquote:Op vrijdag 11 december 2009 19:35 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Prima, lekker tv aan t lauwe. Ahh ik hoef morgen pas om 15.00 u te beginnen. Waar werk je?
heb jij even geluk.quote:Op vrijdag 11 december 2009 19:35 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Prima, lekker tv aan t lauwe. Ahh ik hoef morgen pas om 15.00 u te beginnen. Waar werk je?
Blokkert in Tilly?quote:Op vrijdag 11 december 2009 19:37 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]wat?!
[..]
Lauwe is een dorp bij mij in de buurtnouja, in het dialect dan
. Kende het woord 'lauwe' niet als 'kijken' ofzo.. En ik werk bij den Blokkert jeweets
. Maar ik heb er geen zin meer in, zou het liefst opzeggen, vooral omdat ik het zo druk heb / ga krijgen met de studie, maar wil het nog even aanhouden tot na de zomervakantie (wil in de zomervakantie nog wel een baantje hebben
).
dat scheelt, je moet er wat voor over hebben hequote:Op vrijdag 11 december 2009 19:37 schreef jo-ep het volgende:
[..]
heb jij even geluk.
ik mag me gewoon om 04:30 melden bij zwembad stappegoor. voor een dagje parijs met vriendinnetje, dat wel:D
Hmm... Irritant is dat hè? Ik liep achter bij Gossip Girl, maar wanneer er tentamens komen, dan kan ik altijd goed een inhaalslag makenquote:Op vrijdag 11 december 2009 19:35 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Mwaaahmwah, veel artikelen, maar merk dat ik de meeste nu wel redelijk ken. Nu alleen al die sheets nogoeps. Maar ik heb gewoon weinig motivatie vooralsnog, dat is meer het probleem
.
Skieën/Snowboard, Pottenbakken, Zumba & Bungy Soccerquote:
Leuk!quote:Op vrijdag 11 december 2009 19:37 schreef jo-ep het volgende:
[..]
heb jij even geluk.
ik mag me gewoon om 04:30 melden bij zwembad stappegoor. voor een dagje parijs met vriendinnetje, dat wel:D
Pottenbakken?quote:Op vrijdag 11 december 2009 19:43 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Skieën/Snowboard, Pottenbakken, Zumba & Bungy Soccer
Zuur, welke Blokker?quote:Op vrijdag 11 december 2009 19:46 schreef hetzusjevan het volgende:
Bah, het is te druk, morgen gewoon om 9 uur aanwezig zijn.
Ja, hahaquote:
Hèquote:Op vrijdag 11 december 2009 19:46 schreef hetzusjevan het volgende:
Bah, het is te druk, morgen gewoon om 9 uur aanwezig zijn.
Is het Tilburg Topic ook uitgenodigdquote:Op vrijdag 11 december 2009 19:43 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Skieën/Snowboard, Pottenbakken, Zumba & Bungy Soccer
Het is met mijn werkquote:Op vrijdag 11 december 2009 19:49 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Is het Tilburg Topic ook uitgenodigd
Naja, de helft ligt mij ook niet / doe ik niet mee, maar het is makkelijk verdienenquote:Op vrijdag 11 december 2009 19:49 schreef Stuurloos het volgende:
Het is maar net wat je ligt he auto
Vol?quote:Op vrijdag 11 december 2009 19:58 schreef Tegan het volgende:
Waarom zit er een slotje op het UvT-topic?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |