Ik mag geen bier he!quote:
Zal ik mijn flesje gazeuse meenemen?quote:
das goed spul jaquote:Op vrijdag 11 december 2009 18:46 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Zal ik mijn flesje gazeuse meenemen?
Champagnepilsquote:Op vrijdag 11 december 2009 18:46 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Zal ik mijn flesje gazeuse meenemen?
Oké! Dan doe ik dat!quote:
Dan ben ik er morgen nog niet denk ikquote:
Kijk, dat noem ik nog eens een voordeelquote:Op vrijdag 11 december 2009 19:15 schreef Stuurloos het volgende:
Ik woon 3 min lopen vanaf station, scheelt weer..
Oeh, nee dat kan ik wel snappenquote:Op vrijdag 11 december 2009 19:19 schreef Stuurloos het volgende:
Denk alleen niet dat mn vriendin het zo prettig vindt als er iemand over de vloer komt, ze ligt nu in bad haha
Balen!quote:Op vrijdag 11 december 2009 19:20 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oeh, nee dat kan ik wel snappen
Btw; http://www.telegraaf.nl/t(...)TSPLOEG__.html?p=6,1
Ja goed hè, en met jou? Ik denk dat ik mijn werk even bel of ik morgen pas om 12/13uur kan beginnenquote:
Ahh...quote:Op vrijdag 11 december 2009 19:33 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Ja goed hè, en met jou? Ik denk dat ik mijn werk even bel of ik morgen pas om 12/13uur kan beginnen. Moet nog zoveel leren
.
Prima, lekker tv aan t lauwe. Ahh ik hoef morgen pas om 15.00 u te beginnen. Waar werk je?quote:Op vrijdag 11 december 2009 19:33 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Ja goed hè, en met jou? Ik denk dat ik mijn werk even bel of ik morgen pas om 12/13uur kan beginnen. Moet nog zoveel leren
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |