De AH wel iig (moet nog boodschappen doen dus ik heb net op de site gekeken) De westermarkt heeft ook een eigen site, even googelen, daar zal het vast op staan.quote:Op zondag 13 december 2009 12:43 schreef MissRowen het volgende:
weet er iemand of de westermarkt open is vandaag?
quote:Op zondag 13 december 2009 12:57 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
De AH wel iig (moet nog boodschappen doen dus ik heb net op de site gekeken) De westermarkt heeft ook een eigen site, even googelen, daar zal het vast op staan.
Ik zie net dat het Brabants Dagblad naast me ligt en dat daar levensgroot in staat dat de westermarkt vandaag koopzondag heeft met kerstman, kerstkoor en andere kerstactiviteiten..quote:
Bofkontquote:Op zondag 13 december 2009 13:17 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ik zie net dat het Brabants Dagblad naast me ligt en dat daar levensgroot in staat dat de westermarkt vandaag koopzondag heeft met kerstman, kerstkoor en andere kerstactiviteiten..
Triest, zeer triest..quote:Op zondag 13 december 2009 13:21 schreef -_Tommy_- het volgende:
Man dood na vechtpartij in Tilburg
Weer lekker!
Het is wel raak in Tilburg de laatste tijdquote:Op zondag 13 december 2009 13:21 schreef -_Tommy_- het volgende:
Man dood na vechtpartij in Tilburg
Weer lekker!
Suc6 ermee, mij niet gezien. Mn vriendin begon al te zeuren over een boompje, dat kan ze mooi shaken.quote:Op zondag 13 december 2009 13:28 schreef Crazy-M het volgende:
Goeden daghier druk bezig met de kerstspullen neer zetten
Lekker binnen blijven waar het warm en knus is..quote:Op zondag 13 december 2009 13:33 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ja, ik weet nu dat ik vandaag de westermarkt moet ontwijken
Kutnummerquote:Op zondag 13 december 2009 13:34 schreef Guard het volgende:
Godver das nu al de derde keer vandaag dat de buren Abba - Happy New Year lekker hard aan het draaien zijn
Ze zijn al een tijdje kerstnummers aan het draaien (precies hard genoeg om het te horen tijdens het film kijken), maar dat nummer spant echt wel de kroon ja...quote:
Slecht, slecht vriendje ben jijquote:Op zondag 13 december 2009 13:36 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Suc6 ermee, mij niet gezien. Mn vriendin begon al te zeuren over een boompje, dat kan ze mooi shaken.
quote:[..]
Lekker binnen blijven waar het warm en knus is..
Geeft alleen maar extra poetswerk en het is zo'n zooi.. Hornbach, daar kom ik nou echt nooit.quote:Op zondag 13 december 2009 13:43 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Slecht, slecht vriendje ben jij![]()
[..]
we moeten naar de Hornbach voor wat tochtstrips ed.
Hornbach ook open vandaag?quote:Op zondag 13 december 2009 13:43 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Slecht, slecht vriendje ben jij![]()
[..]
we moeten naar de Hornbach voor wat tochtstrips ed.
Ah ok...quote:
Verstandig, daar lig ik over drie kwartier ookquote:Op zondag 13 december 2009 14:34 schreef Guard het volgende:
[..]
Ah ok...
heb niets van de bouwmarkt nodig, dus ik blijf lekker op de bank hangen
Lief van je! Als het niet lukt dan laat maar zitten hè, zo belangrijk is het nietquote:Op zondag 13 december 2009 14:52 schreef automatic_ het volgende:
zusje; ik probeer het vanavond te doen!
Uhuh, komt goed.quote:Op zondag 13 december 2009 14:53 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Lief van je! Als het niet lukt dan laat maar zitten hè, zo belangrijk is het niet. Hoe gaat het met MTO-C?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |