Werd ik geroepen?quote:
quote:
*Fobo sjekt*quote:Op woensdag 9 december 2009 13:44 schreef Tha_Erik het volgende:
Mijn haar is tegenwoordig best heul lang geworden.
ik ga het denk ik weer naar half lang laten groeien.. korte haar kost me een godsvermogenquote:Op woensdag 9 december 2009 13:53 schreef Tha_Erik het volgende:
Nog langer dan in mijn fobo, maar het moet naar de kapper alleen wil ik niet omdat het duur is en omdat ik niet wil dat ze het stom knippen. Ik zweer het van lang haar word je ijdel.
vanavond spelletje catan op de amerikaanse server die nog wel is toegestaan?quote:
Krijg zo bezoek, as i said, heb echt alles vol zittenquote:Op woensdag 9 december 2009 13:56 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
vanavond spelletje catan op de amerikaanse server die nog wel is toegestaan?
Mooie petjes en mutsjesquote:Op woensdag 9 december 2009 13:56 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ik ga het denk ik weer naar half lang laten groeien.. korte haar kost me een godsvermogennadeel is... komende tijd is mijn haar echt niet tof
hoe moet ik nou vrouwen versieren als mijn haar niet zit
quote:Op woensdag 9 december 2009 14:02 schreef Logician het volgende:
[..]
Krijg zo bezoek, as i said, heb echt alles vol zitten![]()
![]()
Snel aankleden dus nu![]()
quote:
wat moet er getypt worden... heb adhd dus typen lukt mij welquote:Op woensdag 9 december 2009 14:05 schreef lezzer het volgende:
Ik moet mijn icon verkersten...
En typen
je meot die chocolade letters ook niet als toetsenbord gebruiken nee, dat werk nietquote:Op woensdag 9 december 2009 14:07 schreef lezzer het volgende:
Ja, ik kan ook heel snel typen en word staat al een eeuwigheid open.
Maar ik zit letters te eten en te fokken.
Ha! Mijn haar is nog een stuk langer geworden! Vorig jaar vóór kerst voor het laatst naar de kapper geweest. Knap, niet knap, of je haar wel zit...zit allemaal tussen je oren en tussen mijn oren zit 't prima!quote:Op woensdag 9 december 2009 13:44 schreef Tha_Erik het volgende:
Mijn haar is tegenwoordig best heul lang geworden.
Waarom heb jij foto's van Focus in je fobo?quote:Op woensdag 9 december 2009 14:19 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Ha! Mijn haar is nog een stuk langer geworden! Vorig jaar vóór kerst voor het laatst naar de kapper geweest. Knap, niet knap, of je haar wel zit...zit allemaal tussen je oren en tussen mijn oren zit 't prima!
quote:Op woensdag 9 december 2009 14:18 schreef Logician het volgende:
Blergh ik ben aan het afbouwen met de morfine zit nu sinds gister op 2x 10mg per dag ipv 3x en voel me zooo beroerd, net ff lekker boven de wc gehangen en daarna de afspraak afgezegd
je kan het meissiequote:Op woensdag 9 december 2009 14:22 schreef Logician het volgende:
Ja heb ook van die warm koud zweet aanvallen en rillingen etc ..blegh
Zo naar dat je de neiging hebt die 3e pil gewoon maar te nemen, terwijl mijn uitkijk data 31dec is dan wil ik er van af zijn
Die foto was van na een optreden dat we samen met Focus in Engeland hebben gedaan, ik was er wel trots op want Focus was echt één van mijn idolen, toen ik nog een klein jochie was.quote:Op woensdag 9 december 2009 14:20 schreef lezzer het volgende:
[..]
Waarom heb jij foto's van Focus in je fobo?
we?quote:Op woensdag 9 december 2009 14:50 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Die foto was van na een optreden dat we samen met Focus in Engeland hebben gedaan, ik was er wel trots op want Focus was echt één van mijn idolen, toen ik nog een klein jochie was.
Tegenwoordig is mijn haar *wel wat langer* :
[ afbeelding ]
Grinnik, naaisquote:Op woensdag 9 december 2009 14:52 schreef Knuffelzacht het volgende:
ik zie ik zie wat jij niet ziet
en helemaal omdat ik hem heb geopend (zorg wel dat je geen drinken in je mond heb)
lag echt in een deuk toen ik dat opgestuurd kreegquote:
ik en marc, onze zangerquote:
Ik weet het niet, maar je bent lez, dus ik neem aan dat je dan iig sex met mannen misloopt. Of je dat ook echt míst...?quote:Mis ik nou iets?
quote:Op woensdag 9 december 2009 15:20 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
ik en marc, onze zanger
[..]
Ik weet het niet, maar je bent lez, dus ik neem aan dat je dan iig sex met mannen misloopt. Of je dat ook echt míst...?
Ah...Kramer! http://www.kramer-music.nlquote:Op woensdag 9 december 2009 15:30 schreef lezzer het volgende:
[..]
Neehee, in welke band speel je, dat wil ik weten.
Nog steeds bezig met de cursus maar tot dusver gaat het goed.quote:Op woensdag 9 december 2009 16:29 schreef Knuffelzacht het volgende:
heej sevenhoe bevalt de thalys??
In de Thalys?quote:Op woensdag 9 december 2009 16:54 schreef Vanyel het volgende:
ff tvpen in de trein. Altijd leuk voor later
kan ik straks via jou korting krijgen op de thalys??quote:
Ander keertje misschien weer. Dit was een heul gewone NSintercity.quote:
Beter dan aftrekken.quote:
Vier typische seizoenen. Heet in de zomer, oranje blaadjes in de herfst, sneeuw in de winter en een natte lente.quote:Op woensdag 9 december 2009 07:24 schreef Alicey het volgende:
[..]
Hoe is eik het klimaat bij jullie verder?
Ja maar jij werkt (soms?) thuis!quote:
Eigenlijk een beetje zoals het hoort te zijn dus.quote:Op woensdag 9 december 2009 18:48 schreef wonderer het volgende:
[..]
Beter dan aftrekken.
[..]
Vier typische seizoenen. Heet in de zomer, oranje blaadjes in de herfst, sneeuw in de winter en een natte lente.
Ja, eigenlijk wel, behalve dat de lente en herfst hooguit anderhalve maand durenquote:Op woensdag 9 december 2009 18:50 schreef Alicey het volgende:
[..]
Eigenlijk een beetje zoals het hoort te zijn dus.
Ja, ik doe dat dus helemaal nietquote:Op woensdag 9 december 2009 18:50 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja maar jij werkt (soms?) thuis!
Dat zou wat zijn iddquote:
Ik ookquote:Op woensdag 9 december 2009 22:08 schreef Brittie het volgende:
[..]
Dat zou wat zijn idd![]()
Ik ben echt verliefd op de nieuwe single van Skunk Anansie...Squander
Zo'n mooi liedje
Op zich geen punt, want de rest van de tijd is het dan dus erg warm of erg koud.quote:Op woensdag 9 december 2009 19:03 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk wel, behalve dat de lente en herfst hooguit anderhalve maand duren
Moet je toch even definiëren waar we het nu over hebben.quote:
quote:Op donderdag 10 december 2009 01:13 schreef Seven. het volgende:
Oh mijn god, dat liedje is echt prachtig!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jammer dat ik moet gaan slapen, hij staat op repeat.
Meh, ik wil ook nog in bed liggenquote:
ik dus ookquote:
ik zit in ziekteewet dus mag nu niet weg..... dus tja dan maar thuis bedje in bed hangen en op bank hangen een dan nog maar een beetje meer hangen hahaquote:Op donderdag 10 december 2009 09:43 schreef Brittie het volgende:
[..]
Verschil moet er zijn eh.
Ik zit weer braaf op m'n werk hoor
Ok dan mag hetquote:Op donderdag 10 december 2009 09:45 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ik zit in ziekteewet dus mag nu niet weg..... dus tja dan maar thuis bedje in bed hangen en op bank hangen een dan nog maar een beetje meer hangen haha
(zo heb smashes&trashes nu ook binnen)
SC werkt thuis doorgaans in adamskostuum, en vandaag dus weer!quote:Op donderdag 10 december 2009 08:48 schreef Vanyel het volgende:
Mijn vraag was meer of je het helemaal niet doet. Dus ook niet buiten het werk.
Vanyel is in joggingbroek.
Hoera voor thuiswerken
Het is wel redelijk verdeeld zo: jij bent kostwinnaar en ik ben gezinshoofd!quote:Op donderdag 10 december 2009 09:26 schreef Alicey het volgende:
[..]
* Alicey is jaloers op Avey.
Maar Alicey is dus al druk aan het werken enzo..
Wat doet SC dan in dat kostuum?quote:Op donderdag 10 december 2009 09:56 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
SC werkt thuis doorgaans in adamskostuum, en vandaag dus weer!
Ik heb m'n handen vol aan m'n vrouwquote:Op donderdag 10 december 2009 08:48 schreef Vanyel het volgende:
Mijn vraag was meer of je het helemaal niet doet. Dus ook niet buiten het werk.
Vanyel is in joggingbroek.
Hoera voor thuiswerken
Ja, katten zijnquote:
Maar daar heb je verder toch geen last van?quote:Op donderdag 10 december 2009 10:08 schreef lezzer het volgende:
Ik ging boodschappen doen. Ik dacht "lekker vroeg om 9.00u is er geen hond".
Heeft de plaatselijke basisschool een excursie naar de Jumbo.
Tja, er zijn werkpaarden en luxe paarden..quote:Op donderdag 10 december 2009 09:58 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Het is wel redelijk verdeeld zo: jij bent kostwinnaar en ik ben gezinshoofd!
Wat zei ik dat jij gezegd had dan? Want volgens mij mis ik iets dan....quote:Op donderdag 10 december 2009 10:10 schreef Vanyel het volgende:
Volgens mij zei ik dat niet. Ik stelde enkel een vraag. Ik heb het wel eens op vorig werk gedaan ja. Jaaaren geleden, dat dan weer wel.
Ik hou ook van de Jumbo.quote:Ik hou van de Jumbo. Heb er geen in de buurt helaas, dus kom er veel te weinig. Met 80 basisschoolkinderen gaat er denk ik wel iets van de charme verloren.
quote:Op donderdag 10 december 2009 10:16 schreef Alicey het volgende:
[..]
Maar daar heb je verder toch geen last van?
Ik zit aan de eetkamertafel te werken, dat is mijn favo werkplek in huis, en ik heb de gordijnen dicht anders zijn de meisjes niet van de stoep af te slaan, hetgeen bij A.weer negatieve gevoelens opwekt. En dat willen we niet.quote:Op donderdag 10 december 2009 10:04 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Wat doet SC dan in dat kostuum?
Ik zou er maar jeuk van krijgen op de zweterige stoel enzo. Bovendien zit ik zo'n beetje voor het raam, staat ook zo vreemd voor de overburen (en de mensen op straat).
"even mijn aantekeningen er bij pakken".quote:Op donderdag 10 december 2009 10:18 schreef SingleCoil het volgende:
Soms heb ik ook een video-conference, dan doe ik wel even een trui of een tshirtje aan
...zo ongeveer. En laatst was er een thuis-werkende collega in een video confcall die daar niet aan gedacht had, hetgeen vrij grappig wasquote:Op donderdag 10 december 2009 10:19 schreef lezzer het volgende:
[..]
"even mijn aantekeningen er bij pakken".
Het geluid van een schoolplein vind ik echt vreselijk.quote:Op donderdag 10 december 2009 10:19 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Wij wonen aan een schoolplein, dan hoor je dat op een gegeven moment niet meer...
Volgens mij mis ik hier ook iets. Ik heb er geen last van om antwoored te geven op die vraag hoor.quote:Op donderdag 10 december 2009 10:17 schreef lezzer het volgende:
[..]
Wat zei ik dat jij gezegd had dan? Want volgens mij mis ik iets dan...
En, je hoeft toch geen antwoord te geven? ik branie er toch ook maar wat overheen?
Hoe heeft die dat opgelost?quote:Op donderdag 10 december 2009 10:21 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
...zo ongeveer. En laatst was er een thuis-werkende collega in een video confcall die daar niet aan gedacht had, hetgeen vrij grappig was
Awesome picquote:Op donderdag 10 december 2009 10:39 schreef Qebbel het volgende:
Die TT!![]()
Wat gaan we weer snel dames! (En heren of course!)
tvp-pic:![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 10 december 2009 10:49 schreef SingleCoil het volgende:
was een knul van bull, die was ineens uit beeld en daarna had 'ie ineens een trui aan
Hostile takeover?quote:Op donderdag 10 december 2009 11:11 schreef Alicey het volgende:
Een kudde Japanners is momenteel bezig om foto's te maken van ons bedrijfspand, de auto's voor de deur, etc.
Konichiwa!quote:Op donderdag 10 december 2009 11:11 schreef Alicey het volgende:
Een kudde Japanners is momenteel bezig om foto's te maken van ons bedrijfspand, de auto's voor de deur, etc.
Ik heb geen idee. Misschien zijn ze verdwaald.. Wat toeristen hier te zoeken zouden hebben zou ik iig niet weten.. Een troosteloos bedrijventerrein met troosteloze panden in een troosteloos dorp.quote:
...mss willen ze het pand kopen? Van wie is dat eik?quote:Op donderdag 10 december 2009 11:18 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Misschien zijn ze verdwaald.. Wat toeristen hier te zoeken zouden hebben zou ik iig niet weten.. Een troosteloos bedrijventerrein met troosteloze panden in een troosteloos dorp.
You're welcomequote:
S*U*P*E*R*quote:Op donderdag 10 december 2009 11:35 schreef Brittie het volgende:
[..]
Hoe was P. McC gister eigenlijk?
Zo hee, dat is veel ^^. Mooi dat het leuk was!quote:Op donderdag 10 december 2009 11:58 schreef Qebbel het volgende:
[..]
S*U*P*E*R*
Hij deed gewoon iets van 35(!) nummers, inclusief een hoop nostalgie (Beatles), odes aan John Lennon en George Harrison, vuurwerken hij praatte Nederlands tussendoor
! Echt genoten! Wel lichtelijk gebroken nu, met maar 4u slaap. Maargoed, dat halen we vanavond wel weer in
. Had het voor geen goud willen missen!
AFAIK van de ontwikkelaar er van. Het is allemaal heel vaag, want dit pand is gehuurd, terwijl mijn baas wel weer andere panden op het terrein bezit en doorverhuurt.quote:Op donderdag 10 december 2009 11:22 schreef SingleCoil het volgende:
...mss willen ze het pand kopen? Van wie is dat eik?
zeg ook somsquote:Op donderdag 10 december 2009 16:28 schreef lezzer het volgende:
Ik heb dat een tijdje geprobeerd, maar daar kreeg ik echt problemen van.
Ik moet mijn hoofd gebruiken voor m'n werk, en iets ingewikkelds doen.
Cool! Ja, het kostwinnaarschap is niet simpel, dat blijkt nu wel. Als gezinshoofd heb ik het dan een stuk gemakkelijker: beetje bellen, beetje mailen, beetje fokken, beetje boodschappen doen, beetje fokken, beetje koken, weer beetje fokken...quote:Op donderdag 10 december 2009 16:22 schreef Alicey het volgende:
Hier ook een beetje druk.. On-line meetings, ingewikkelde problemen die een ingewikkelde uitleg krijgen, achterstallige administratie...
Het lijkt vandaag wel of ik echt een baan heb.
ja maar ik hoef iig niet te bitchen dat ik nog zo veel werk naast het werk heb, als ik klaar ben ben ik klaar en dat is dus het gene wat ik fijn vindquote:Op donderdag 10 december 2009 16:33 schreef Vanyel het volgende:
Hier ook al druk. Ik krijg mijn vrije dagen maar niet vrij (lees: ik had eigenlijk allang vrij vandaag maar krijg t niet af en morgen hetzelfde dus ga ik door en door en ...).
Wat lezzer zegt herken ik wel. Ik wil ook dood als ik te lang werk doe waar ik niet hard genoeg bij hoef na te denken.
Ik hoop assistent van een vestigingsmanager... manusje van alles, tussenpersoon van alles, beetje HR, roosterplanning etc etc dus meer chaos en chaos is goedquote:
Dat heb ik net achter de rug gelukkig.quote:Op donderdag 10 december 2009 16:33 schreef Vanyel het volgende:
Hier ook al druk. Ik krijg mijn vrije dagen maar niet vrij (lees: ik had eigenlijk allang vrij vandaag maar krijg t niet af en morgen hetzelfde dus ga ik door en door en ...).
als dat mij ooit overkomt, shoot mequote:Op donderdag 10 december 2009 16:35 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Cool! Ja, het kostwinnaarschap is niet simpel, dat blijkt nu wel. Als gezinshoofd heb ik het dan een stuk gemakkelijker: beetje bellen, beetje mailen, beetje fokken, beetje boodschappen doen, beetje fokken, beetje koken, weer beetje fokken...
Wat ik al zei over luxe paarden en werkpaarden enzo.quote:Op donderdag 10 december 2009 16:35 schreef SingleCoil het volgende:
Cool! Ja, het kostwinnaarschap is niet simpel, dat blijkt nu wel. Als gezinshoofd heb ik het dan een stuk gemakkelijker: beetje bellen, beetje mailen, beetje fokken, beetje boodschappen doen, beetje fokken, beetje koken, weer beetje fokken...
Dat klinkt wel leuk! Beetje van alles wat, beetje coördineren, beetje administratie.quote:Op donderdag 10 december 2009 16:36 schreef Knuffelzacht het volgende:
Ik hoop assistent van een vestigingsmanager... manusje van alles, tussenpersoon van alles, beetje HR, roosterplanning etc etc dus meer chaos en chaos is goed
...wees niet bang, het zijn wel lastige telefoontjes en mailtjes...quote:Op donderdag 10 december 2009 16:37 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
als dat mij ooit overkomt, shoot me
daarom.. mijn tijd komt nog wel. Op dit moment ligt mijn prio gewoon bij financiele zekerheid, mocht ik ooit es dinnetje hebben die ook werkt kan ik wel wat risico nemen maar dat kan ik mij nu niet veroorloven. Ik heb een baan, betaald zeker niet slecht, stress op werk ken ik bijna niet dus neem dat ook niet mee naar huis. Ik heb geen diploma's naast mijn mavo en havo (behalve mbo2 beveiliger, schiet je niets mee op) Ik heb het zo slecht nog nietquote:Op donderdag 10 december 2009 16:40 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat klinkt wel leuk! Beetje van alles wat, beetje coördineren, beetje administratie.
Is ook wel belangrijk, financiële zekerheid.quote:Op donderdag 10 december 2009 16:42 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
daarom.. mijn tijd komt nog wel. Op dit moment ligt mijn prio gewoon bij financiele zekerheid, mocht ik ooit es dinnetje hebben die ook werkt kan ik wel wat risico nemen maar dat kan ik mij nu niet veroorloven. Ik heb een baan, betaald zeker niet slecht, stress op werk ken ik bijna niet dus neem dat ook niet mee naar huis. Ik heb geen diploma's naast mijn mavo en havo (behalve mbo2 beveiliger, schiet je niets mee op) Ik heb het zo slecht nog niet
Jij hebt mij toch? Hoeveel meer uitdaging heb je nodig?quote:Op donderdag 10 december 2009 16:45 schreef Alicey het volgende:
[..]
Is ook wel belangrijk, financiële zekerheid.Het heeft wel voordelen om iedere dag gewoon alles af te kunnen sluiten, al vraag ik me wel af of ik op lange termijn tevreden zou blijven.. Ik heb toch ergens iets van een uitdaging nodig vrees ik..
Jij bent mijn privé-uitdaging.quote:Op donderdag 10 december 2009 16:48 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Jij hebt mij toch? Hoeveel meer uitdaging heb je nodig?
Ik ook maar ben nog jong en kan, indien ik er behoefte aan heb (en mijn adhd medicijnen heb) altijd zelf nog die uitdaging zoeken dmv verder leren oidquote:Op donderdag 10 december 2009 16:45 schreef Alicey het volgende:
[..]
Is ook wel belangrijk, financiële zekerheid.Het heeft wel voordelen om iedere dag gewoon alles af te kunnen sluiten, al vraag ik me wel af of ik op lange termijn tevreden zou blijven.. Ik heb toch ergens iets van een uitdaging nodig vrees ik..
Ligt bij mij heel erg aan het werk. Bij mijn vorige baan zou ik echt in mijn vrije tijd geen zin hebben gehad in wat dan ook vanuit het werk. Nu zit ik op mijn vrije dagen en in het weekend mijn mail te lezen en te werken..quote:Op donderdag 10 december 2009 16:41 schreef SingleCoil het volgende:
Het is iets waar A. en ik nog wel eens een botsing over hebben. Voor mij hoeft er geen scheiding te zijn tussen werk en "prive", dus van mij mag iedereen mij altijd bellen en kan ik eigenlijk ook altijd werken. A. ziet dat anders, die heeft meer "vrij is vrij, tenzij er echt stront aan de knikker is".
Als A. later groot is ziet ze vast wel in dat ze het mis heeft, tot die tijd compromissen we maar wat![]()
Hoe zit dat bij jullie?
quote:Op donderdag 10 december 2009 17:24 schreef Logician het volgende:
Voor het eerst in 9mnd alleen in de stad geweest om een cadeautje te kopen.. ben helemaal kapot, en ik ga mijn bed weer in alles doet me pijn
mijn relatie is al sinds mijn 3e ofzo prolematisch met mijn oudersquote:Op donderdag 10 december 2009 17:25 schreef Tha_Erik het volgende:
Gelukkig heb ik (nog) geen problematische relatie met mijn ouders.
Hugs!quote:Op donderdag 10 december 2009 17:24 schreef Logician het volgende:
Voor het eerst in 9mnd alleen in de stad geweest om een cadeautje te kopen.. ben helemaal kapot, en ik ga mijn bed weer in alles doet me pijn
en ik ga mijn maaltijd salade maar pakkenquote:Op donderdag 10 december 2009 17:42 schreef Vanyel het volgende:
Ik ga voor vandaag ook definitief stoppen met werk en prive mixen.
Bier en bitterballen ftw!
Ik heb een multimediabedrijf en wat mijn vrouw doet ga ik niet zeggenquote:Op donderdag 10 december 2009 17:38 schreef SingleCoil het volgende:
wat voor bedrijven hebben jullie, Lezzer?
"multimediabedrijf" is nogal een ruim begrip, daarin valt alles van telefoonsex tot cd-perserijen....quote:Op donderdag 10 december 2009 18:14 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik heb een multimediabedrijf en wat mijn vrouw doet ga ik niet zeggen
Iets met criminelen.
quote:
Heb je die meegenomen uit de Thalys soms?quote:Op donderdag 10 december 2009 17:45 schreef SingleCoil het volgende:
Ja, ik maak ook net een Jupiler open
In het vliegtuig maakt de stewardess de blikjes altijd open (waarschijnlijk om dat te voorkomen). Misschien een tip voor de Thalys?quote:Op donderdag 10 december 2009 18:54 schreef Seven. het volgende:
[..]
Schijnt nogal regelmatig te gebeuren, dat mensen hun blikje dicht laten zitten en laten verdwijnen in hun tas.
In het geval van sommige drankjes moeten we dat ook doen.quote:Op donderdag 10 december 2009 19:02 schreef wonderer het volgende:
[..]
In het vliegtuig maakt de stewardess de blikjes altijd open (waarschijnlijk om dat te voorkomen). Misschien een tip voor de Thalys?
Ah, ze is een drugskoerier. Vandaar die vakanties naar verre landen en het niet zo kunnen scheiden van werk en privé.quote:Op donderdag 10 december 2009 18:14 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik heb een multimediabedrijf en wat mijn vrouw doet ga ik niet zeggen
Iets met criminelen.
dus ze zitten beide in de "onderwereld"quote:Op donderdag 10 december 2009 19:46 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ah, ze is een drugskoerier. Vandaar die vakanties naar verre landen en het niet zo kunnen scheiden van werk en privé.
Ik heb het helemaal door, Lezzer is putjesschepper en mrs. Lezzer zit in de drugswereld. Crazy lesbo's.
Ja. Veel homo's en lesbo's in ons bedrijf trouwens. Volgens mij komt dat de sfeer ten goede.quote:
ligt er aan wat voor homo's zijn het relnichten of gewone homo's (vind dat toch behoorlijk verschil in gezelligheidquote:Op donderdag 10 december 2009 19:47 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ja. Veel homo's en lesbo's in ons bedrijf trouwens. Volgens mij komt dat de sfeer ten goede.
Ik vind relnichten gezelligquote:Op donderdag 10 december 2009 19:50 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ligt er aan wat voor homo's zijn het relnichten of gewone homo's (vind dat toch behoorlijk verschil in gezelligheid)
die klm steward relnichten zijn niet een verrijking van de gezelligheid op schiphol hoorquote:Op donderdag 10 december 2009 20:02 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ik vind relnichten gezellig. En gewone homo's ook.
Gewoon grapjes maken over een darkroom en ze eten uit je hand.quote:Op donderdag 10 december 2009 22:53 schreef wonderer het volgende:
Als ze vals gaan doen, is het niet meer leuk.
Vandaag een rondje door de stad gereden. Wat een kut OV hier
ghehe vragen of ze hun zwarte pot vaseline bij zich hebbenquote:Op donderdag 10 december 2009 22:54 schreef Seven. het volgende:
[..]
Gewoon grapjes maken over een darkroom en ze eten uit je hand.
Wou dat dat met de bussen hier ook werktequote:Op donderdag 10 december 2009 22:54 schreef Seven. het volgende:
[..]
Gewoon grapjes maken over een darkroom en ze eten uit je hand.
De metro's in Londen en Parijs zijn ook goed te doen.quote:Op donderdag 10 december 2009 22:57 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ghehe vragen of ze hun zwarte pot vaseline bij zich hebben
tja ov... daar hebben ze voornamelijk alleen in nl kaas van gegeten (en praag is ook goed geregeld)
Vaseline? Pjur zal je bedoelen!quote:Op donderdag 10 december 2009 22:57 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
tja ov... daar hebben ze voornamelijk alleen in nl kaas van gegeten (en praag is ook goed geregeld)
there is nothing wrong with ol' fashionquote:
quote:Op vrijdag 11 december 2009 00:07 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb absoluut geen hekel aan vrouwen.
Vrouwen. En als bewijs:
[ afbeelding ]
Je moet de hannenmaters eens de kost geven.quote:Op vrijdag 11 december 2009 00:43 schreef wonderer het volgende:
Sowieso een hekel aan iemand hebben omdat hij/zij een bepaald geslacht heeft
Nah, die kost hou ik veel liever zelfquote:Op vrijdag 11 december 2009 05:58 schreef NanKing het volgende:
[..]
Je moet de hannenmaters eens de kost geven.
Dat kan natuurlijk ook nog altijd.quote:Op donderdag 10 december 2009 16:49 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Ik ook maar ben nog jong en kan, indien ik er behoefte aan heb (en mijn adhd medicijnen heb) altijd zelf nog die uitdaging zoeken dmv verder leren oid
Wel vaag dat je er zo hard op moet hameren.. Maar ach, het heeft gewerkt.quote:had meegedaan met actie van meld aan krijg 150 euries en zij zeiden dat ik het niet had gedaan enzo... naar een x aantal mailtjes is het door geschakkeld en zij (3e lijns helpdesk) zeggen dat ik idd WEL mijn claim had ingediend dus omstreeks 25 januari krijg ik toch mijn centjes
Slaap lekker!quote:Op donderdag 10 december 2009 17:24 schreef Logician het volgende:
In veel grote West-Europese steden en landen (voor de langere afstanden) is het wel goed geregeld hoor.quote:Op donderdag 10 december 2009 22:57 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Pas wel op met dat open zagen. Voor je het weet wordt je opgepakt voor diefstal van je eigen fiets ofzo.quote:Op vrijdag 11 december 2009 09:29 schreef Brittie het volgende:Mogge!
Jeuj 2 uur geslapen en weer op het werk...
M''n fietssleutel is afgebroken vannacht op het station en nou moet ik m straks in de pauze open gaan zagenlekker dan.
Dis m'n eerste, straks maar eens n goeie ijzerzaag kopenquote:Op vrijdag 11 december 2009 09:32 schreef lezzer het volgende:
oh, wat ben ik blij dat ik dat niet meer hoef zeg, sloten open zagen.
Ik zie me nog staan.
Of met het achterwiel opgetild naar huis lopen
Nu raak je autosleutels kwijt en ga je maar lopen?quote:Op vrijdag 11 december 2009 09:32 schreef lezzer het volgende:
oh, wat ben ik blij dat ik dat niet meer hoef zeg, sloten open zagen.
Ik zie me nog staan.
Of met het achterwiel opgetild naar huis lopen
Gelukkig zitten er 2 sloten op de fiets, een axa en het hangslot (die is kapot). Dus ik kan altijd bewijzen dattie echt van mij isquote:Op vrijdag 11 december 2009 09:36 schreef Alicey het volgende:
[..]
Pas wel op met dat open zagen. Voor je het weet wordt je opgepakt voor diefstal van je eigen fiets ofzo.
Ergens wel logisch, want een fietsenmaker laat de inschatting liever over aan de politie. Ik heb het ook wel een keer gehad. Even 0900-8844 gebeld en gevraagd of ze die fietsenmaker wilden vertellen om gewoon <knip> te doen. Wat hij toen ook deed.quote:Op vrijdag 11 december 2009 09:36 schreef Brittie het volgende:
Dis m'n eerste, straks maar eens n goeie ijzerzaag kopen. Ik lach me ziek, ben benieuwd hoeveel commentaar ik krijg in die stalling straks
![]()
Fietsenmakers zijn overigens ook niet al te behulpzaam meer these days, zelfs mijn puppyeyes konden ze er niet toe bewegen een poot uit te steken.
Dat scheelt dan weer.quote:Op vrijdag 11 december 2009 09:36 schreef Brittie het volgende:
[..]
Gelukkig zitten er 2 sloten op de fiets, een axa en het hangslot (die is kapot). Dus ik kan altijd bewijzen dattie echt van mij is
Dat is me nog nooit gebeurd gelukkigquote:Op vrijdag 11 december 2009 09:36 schreef Alicey het volgende:
[..]
Nu raak je autosleutels kwijt en ga je maar lopen?
Maar als dat wel gebeurt, krijg je niet eens je auto meer thuis.. Wel een groter probleem dus.quote:
De politie helpt ook niet meer mee met dit soort dingen, zei de fietsenmaker... Snif. Naja, zagen dusquote:Op vrijdag 11 december 2009 09:38 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ergens wel logisch, want een fietsenmaker laat de inschatting liever over aan de politie. Ik heb het ook wel een keer gehad. Even 0900-8844 gebeld en gevraagd of ze die fietsenmaker wilden vertellen om gewoon <knip> te doen. Wat hij toen ook deed.
Ik ben er dit jaar voor het eerst sinds jaren weer eens een kwijt geraakt... Onbegrijpelijk dat iemand dat ding wilde hebben trouwens.quote:Op vrijdag 11 december 2009 09:43 schreef Avey het volgende:
Mijn fietsen worden alleen maar gejat.Alleen al dit jaar zes keer een kwijt geraakt.
Een ijzerzaag gaat wel een poosje duren. Je zou ook een kleine slijptol kunnen aanschaffen en daarmee zagen. Dan is het in een minuutje ofzo gebeurd.quote:Op vrijdag 11 december 2009 09:44 schreef Brittie het volgende:
[..]
De politie helpt ook niet meer mee met dit soort dingen, zei de fietsenmaker... Snif. Naja, zagen dus. Als iemand nog zin heeft om smakelijk te lachen, ik ben tussen 12 en 2 ergens wel aan het zagen op Utrecht CS
lol.
quote:Op vrijdag 11 december 2009 09:44 schreef Brittie het volgende:
[..]
De politie helpt ook niet meer mee met dit soort dingen, zei de fietsenmaker... Snif. Naja, zagen dus. Als iemand nog zin heeft om smakelijk te lachen, ik ben tussen 12 en 2 ergens wel aan het zagen op Utrecht CS
lol.
Reservesleutel FTW natuurlijkquote:Op vrijdag 11 december 2009 09:42 schreef Alicey het volgende:
[..]
Maar als dat wel gebeurt, krijg je niet eens je auto meer thuis.. Wel een groter probleem dus.
quote:Op vrijdag 11 december 2009 09:43 schreef Avey het volgende:
Mijn fietsen worden alleen maar gejat.Alleen al dit jaar zes keer een kwijt geraakt.
ik doe weer met je mee al ga ik vandaag wel ff verhuizen naar de woonkamer, gister in bed geblevenquote:waar de kont woon jij dan? mijn fiets staat al een jaar telkens in de gratis stalling met alleen een axa slot. Soms staat ie daar wel 3 dagen en het is een vrij dure fiets(en ik woon dus in den haag)
Op vrijdag 11 december 2009 09:51 schreef Avey het volgende:
[..]
Nee dank je, ik blijf nog even lekker in bed liggen
laatste 10 jaar 1 fietsquote:Op vrijdag 11 december 2009 09:55 schreef lezzer het volgende:
[..]
Reservesleutel FTW natuurlijk
Ik denk dat ik alles bij elkaar wel 20 fietsen heb gehad die gejat zijn. Waarvan sommige 2 of 3 keer.
Mja maar da's nogal prijzig denk ik! Mijn collega's en ik hebben iets anders bedacht inmiddels, 'tis een beugelslot en hij zit door een paar spaken heen, dus dan knippen we de spaken door en brengen we hem naar de fietsenmaker op de hoek om de spaken te laten fixenquote:Op vrijdag 11 december 2009 09:45 schreef Alicey het volgende:
[..]
Een ijzerzaag gaat wel een poosje duren. Je zou ook een kleine slijptol kunnen aanschaffen en daarmee zagen. Dan is het in een minuutje ofzo gebeurd.
Die moet je dan alsnog wel gaan halen.quote:
Als in gestolen - gevonden - weer gestolen - gevonden etc.?quote:Ik denk dat ik alles bij elkaar wel 20 fietsen heb gehad die gejat zijn. Waarvan sommige 2 of 3 keer.
Spaken is iets van een duppie per stuk ofzo, dus da's ook een prima oplossing.quote:Op vrijdag 11 december 2009 10:09 schreef Brittie het volgende:
[..]
Mja maar da's nogal prijzig denk ik! Mijn collega's en ik hebben iets anders bedacht inmiddels, 'tis een beugelslot en hij zit door een paar spaken heen, dus dan knippen we de spaken door en brengen we hem naar de fietsenmaker op de hoek om de spaken te laten fixen. Al gebeld, is niet zo duur
Jaquote:Op vrijdag 11 december 2009 10:19 schreef Alicey het volgende:
Als in gestolen - gevonden - weer gestolen - gevonden etc.?
Leuk, wonen in een dorp.quote:Op vrijdag 11 december 2009 10:20 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ja
Dan vond ik 'm weer ergens terug en dan werd hij weer gestolen.
Bij ons, in het durrep, werd dat op zaterdagavond nog al eens gedaan, dat er dan gewoon een fiets gejat werd en die dumpten ze dan bij huis ergens in de bosjes.
Niet bij mijn huis dan he...
Dus je zet je oorkleppen weer op?quote:Oh, de basisschool gaat weer op excursie zie ik...
Het heeft z'n voordelen.quote:
Naah, ze sjokken alleen voorbij.quote:Dus je zet je oorkleppen weer op?
...als ik een fiets ga stelen doe ik er ook altijd eerst een slot van mezelf omheenquote:Op vrijdag 11 december 2009 09:36 schreef Brittie het volgende:
[..]
Gelukkig zitten er 2 sloten op de fiets, een axa en het hangslot (die is kapot). Dus ik kan altijd bewijzen dattie echt van mij is
Da's inderdaad in de stad een stuk lastiger, zeker in Nederland.quote:Op vrijdag 11 december 2009 10:25 schreef lezzer het volgende:
[..]
Het heeft z'n voordelen.
1100m2 grond met een groot vrijstaand huis voor de prijs van een een appartement van 50m2 in een grote stad bijvoorbeeld.
Keuken is leuk inderdaad.quote:Ik zit binnen een klein uurtje in Keulen. Een échte wereldstad
En je kijkt ze indringend aan zodat ze hun mond niet durven open doen?quote:Naah, ze sjokken alleen voorbij.
...ken je gelijk ff kijken of je onze fiets ziet staan?quote:Op vrijdag 11 december 2009 10:25 schreef lezzer het volgende:
Ik zit binnen een klein uurtje in Keulen. Een échte wereldstad
quote:Op vrijdag 11 december 2009 10:45 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
...ken je gelijk ff kijken of je onze fiets ziet staan?
Kijk maar even in de Altstadt inderdaad.quote:Op vrijdag 11 december 2009 10:45 schreef SingleCoil het volgende:
...ken je gelijk ff kijken of je onze fiets ziet staan?
je moet niets eh meissie....quote:Op vrijdag 11 december 2009 14:27 schreef Logician het volgende:
Middag![]()
Blergh nog steeds grieperig/afkickverschijnselen en morgen naar een fok!meet van r&p pddnos/asperger gedoe. Bah![]()
Hoop dat ik me dan beter voel!
Zo te lezen is het weer lekker druk hier
Ja, das ook wel iets om para van te worden ja! Mijn buren hebben elke dag HEEL hard hele vage muziek opstaan. Soort van yoga-, yin yang-, kuuroordenmuziek. Het tegenovergestelde van hardcore, maar toch ook best jammerquote:Op vrijdag 11 december 2009 14:37 schreef Knuffelzacht het volgende:
goffer elke fucking kut dag hardcore boven mijn hoofd![]()
![]()
kan je dan niet ff hier heel mooi piano spelen om hun te pesten?quote:Op vrijdag 11 december 2009 15:02 schreef Qebbel het volgende:
[..]
Ja, das ook wel iets om para van te worden ja! Mijn buren hebben elke dag HEEL hard hele vage muziek opstaan. Soort van yoga-, yin yang-, kuuroordenmuziek. Het tegenovergestelde van hardcore, maar toch ook best jammer. Ik kan ze wel terugpesten door piano te gaan spelen
. Al vinden ze dat natuuuurlijk errug mooi
![]()
.
Of hier in plaats van het kerstliedjes-radiostation wat wij de hele dag al op hebben staan?quote:Op vrijdag 11 december 2009 15:05 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
kan je dan niet ff hier heel mooi piano spelen om hun te pesten?
quote:Op vrijdag 11 december 2009 15:05 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
kan je dan niet ff hier heel mooi piano spelen om hun te pesten?
hmm piano, kan ik wel regelen.... een vriend van mij is leraar/concertpianistquote:Op vrijdag 11 december 2009 15:08 schreef Qebbel het volgende:
[..]
![]()
Als jij voor de piano en warme chocolademelk zorgt
Oh jezus, Sky Radio, "Your christmasstation!"??quote:Op vrijdag 11 december 2009 15:08 schreef Brittie het volgende:
[..]
Of hier in plaats van het kerstliedjes-radiostation wat wij de hele dag al op hebben staan?
Nee zo'n internetradio ding waar ze echt van die hele oude kerstliedjes draaien uit de jaren 60 enzoquote:Op vrijdag 11 december 2009 15:11 schreef Qebbel het volgende:
[..]
Oh jezus, Sky Radio, "Your christmasstation!"??
quote:Op vrijdag 11 december 2009 15:11 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
hmm piano, kan ik wel regelen.... een vriend van mij is leraar/concertpianist
chocolademelk... kan ik ook wel regelen denk, weet zelfs een winkel waar ze nog de echte chocomel in glazenfles verkopen (het lekkerst haha) en magentron doet rest en slagroom voor finishing touch
Heb nu zin in chocolademelk en dat niet in huisquote:Op vrijdag 11 december 2009 15:11 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
hmm piano, kan ik wel regelen.... een vriend van mij is leraar/concertpianist
chocolademelk... kan ik ook wel regelen denk, weet zelfs een winkel waar ze nog de echte chocomel in glazenfles verkopen (het lekkerst haha) en magentron doet rest en slagroom voor finishing touch
quote:
Oh ja, dat wordt op een gegeven moment wel iets too softy! Ik kan kerstliedjes ongeveer 1week(max!) per jaar prima handelen, zelfs van genietenquote:Op vrijdag 11 december 2009 15:15 schreef Brittie het volgende:
[..]
Nee zo'n internetradio ding waar ze echt van die hele oude kerstliedjes draaien uit de jaren 60 enzo. Op zich sfeervol, maar op een gegeven moment wat teveel van het goeie
.
Oh doe es linkje? Of je username?quote:Op vrijdag 11 december 2009 15:18 schreef Qebbel het volgende:
[..]
Heb nu zin in chocolademelk en dat niet in huis
Cool van die vriend! De piano is my big love. Ik had minder eigenwijs moeten zijn en gewoon naar het conservatorium moeten gaan. Nu kan ik helaas geen noten (meer) lezen, maar speel op mn gehoor. Heb wel youtube, inc schamele fans
![]()
Haha, ja ik vind ze ook wel leuk voor even maar soms... pffquote:Op vrijdag 11 december 2009 15:22 schreef Qebbel het volgende:
[..]
Oh ja, dat wordt op een gegeven moment wel iets too softy! Ik kan kerstliedjes ongeveer 1week(max!) per jaar prima handelen, zelfs van genieten. Maar daarna wordt het snel
.
Zoetsappige kerstfilms daarintegen vind ik altijd heeerlijk!
p.m. Wil niks zomaar open en bloot op fok! zetten. Dadelijk krijg ik stalkers, ofzoquote:Op vrijdag 11 december 2009 15:24 schreef Brittie het volgende:
[..]
Oh doe es linkje? Of je username?![]()
[..]
Haha, ja ik vind ze ook wel leuk voor even maar soms... pff. Kerstfilms zijn echt
![]()
idd
jaa de brit die naar us gaat en verwende us kind naar de ukquote:
Jaaaaa die is zo leukquote:
mvv of vvv??quote:Op vrijdag 11 december 2009 15:37 schreef Avey het volgende:
Ok, even totaal andere soort post, maar goed.
Door bepaalde omstandigheden is er nu een mogelijkheid voor een threesome... vriendin lijkt het wel leuk voor een keertje. Doen of niet?
heb je 900 days of summer al gezien?? die moet je kijkenquote:Op vrijdag 11 december 2009 15:37 schreef Brittie het volgende:
[..]
Jaaaaa die is zo leukIk blijf Love Actually ook altijd nog leuk vinden...
Uhm, er zal geen man bij zijn, als je dat bedoelt.quote:
Hangt er vanaf. 3 Vrouwen btw? Ik zou het zelf bijv nooit als stelletje of met een stelletje doen, ofzo. Dat lijkt me zo gek. Maar ja, ieder voor zich natuurlijk. En die vriendin, bedoel je daar jouw vriendin mee, of een vriendin?quote:Op vrijdag 11 december 2009 15:37 schreef Avey het volgende:
Ok, even totaal andere soort post, maar goed.
Door bepaalde omstandigheden is er nu een mogelijkheid voor een threesome... vriendin lijkt het wel leuk voor een keertje. Doen of niet?
Love actually! Geweldig!quote:Op vrijdag 11 december 2009 15:37 schreef Brittie het volgende:
[..]
Jaaaaa die is zo leukIk blijf Love Actually ook altijd nog leuk vinden...
Ben benieuwd!quote:Op vrijdag 11 december 2009 15:42 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
heb je 900 days of summer al gezien?? die moet je kijken
Daar bedoel ik m'n eigen vriendin mee. We hadden er wel eens over gehad, voor de gein. Maar nu lijkt het dan toch te gaan gebeuren.quote:Op vrijdag 11 december 2009 15:44 schreef Qebbel het volgende:
[..]
Hangt er vanaf. 3 Vrouwen btw? Ik zou het zelf bijv nooit als stelletje of met een stelletje doen, ofzo. Dat lijkt me zo gek. Maar ja, ieder voor zich natuurlijk. En die vriendin, bedoel je daar jouw vriendin mee, of een vriendin?
Nee nog nietquote:Op vrijdag 11 december 2009 15:42 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
heb je 900 days of summer al gezien?? die moet je kijken
ik zou er heel goed over nadenken... en als je zoiets gaat doen niet met iemand die 1 van jullie al goed kent, gewoon een vage kennis waar je nauwlijks contact mee hebt.... gewoon zie mijn vorige postquote:Op vrijdag 11 december 2009 15:46 schreef Avey het volgende:
[..]
Daar bedoel ik m'n eigen vriendin mee. We hadden er wel eens over gehad, voor de gein. Maar nu lijkt het dan toch te gaan gebeuren.
quote:Op vrijdag 11 december 2009 15:44 schreef Knuffelzacht het volgende:
nog ff op je threesome avey,
hoe is dat tot stand gekomen, heeft je vriendin het voorgesteld of die 3e persoon, wie kende wie eerst?? ik zou er nogal sceptisch over zijn, het is iets wat potentieel je relatie kan verbreken. (Of heb ik gewoon te veel naar Ross gekeken in friends??) of ben jij de 3e persoon?
De derde persoon heeft het voorgesteld, en we kennen haar allebei ongeveer even lang.quote:Op vrijdag 11 december 2009 15:44 schreef Knuffelzacht het volgende:
nog ff op je threesome avey,
hoe is dat tot stand gekomen, heeft je vriendin het voorgesteld of die 3e persoon, wie kende wie eerst?? ik zou er nogal sceptisch over zijn, het is iets wat potentieel je relatie kan verbreken. (Of heb ik gewoon te veel naar Ross gekeken in friends??) of ben jij de 3e persoon?
Oh herhaling zou er sowieso niet inzitten, de derde persoon vertrekt straks voor een jaar naar Canada.quote:Op vrijdag 11 december 2009 15:49 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ik zou er heel goed over nadenken... en als je zoiets gaat doen niet met iemand die 1 van jullie al goed kent, gewoon een vage kennis waar je nauwlijks contact mee hebt.... gewoon zie mijn vorige post
er zijn vele mensen die dachten dat hun relatie er sterk genoeg voor was... mja hoop dat het voor jou wel ongecompliceerd afloopt (al zou ik nog steeds zeggen een buitenstaander en niet iemand uit vriendenkring but thats just me)quote:Op vrijdag 11 december 2009 15:51 schreef Avey het volgende:
[..]
De derde persoon heeft het voorgesteld, en we kennen haar allebei ongeveer even lang.Begon als een geintje etc. Voor m'n relatie ben ik niet bang, die is sterk genoeg. En ach gewoon voor een keertje lijkt het me best wel wat, misschien iets om af te kruisen op zo'n 'try before you die list'
Wat voor mij het raarst is dat het allemaal van te voren afgesproken gaat worden...
Het lijkt me wel iets om erg voorzichtig mee te zijn. Het is iets wat ook zomaar voor sommigen vervelend kan aflopen..quote:Op vrijdag 11 december 2009 15:46 schreef Avey het volgende:
[..]
Daar bedoel ik m'n eigen vriendin mee. We hadden er wel eens over gehad, voor de gein. Maar nu lijkt het dan toch te gaan gebeuren.
Ach, misschien. Maar ik vind toch al dat mensen vaak nogal overdrijven als het om dit soort dingen gaat. Het ergste wat er kan gebeuren is dat we het niks aan vinden. Nou ja, weten we dat ook weer. Jaloezie enzo heb ik vrijwel nooit last van.quote:Op vrijdag 11 december 2009 15:58 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het lijkt me wel iets om erg voorzichtig mee te zijn. Het is iets wat ook zomaar voor sommigen vervelend kan aflopen..
Het kan erger aflopen, bijvoorbeeld dat je dat andere meisje leuker vindt. Of dat je partner dat andere meisje leuker vindt...quote:Op vrijdag 11 december 2009 16:01 schreef Avey het volgende:
[..]
Ach, misschien. Maar ik vind toch al dat mensen vaak nogal overdrijven als het om dit soort dingen gaat. Het ergste wat er kan gebeuren is dat we het niks aan vinden. Nou ja, weten we dat ook weer. Jaloezie enzo heb ik vrijwel nooit last van.
quote:Op vrijdag 11 december 2009 16:11 schreef Avey het volgende:
Als dat zo was was dat de afgelopen maanden wel gebeurd, nogal wat onschuldig geflirt over en weer
Voor mij en m'n vriendin is het niet zo moeilijk om sex en liefde even te scheiden. Zoveel weet ik wel, daar hebben we het ook over gehad.
Ik zie inmiddels dat ik mezelf al overtuigd heb.Bedankt voor de hulp dames
Zeker het ideale moment. Dan zou ik het gewoon doen en ervan genieten. Als je elkaar blijft tegenkomen is t toch een ander verhaal.quote:Op vrijdag 11 december 2009 15:53 schreef Avey het volgende:
Oh herhaling zou er sowieso niet inzitten, de derde persoon vertrekt straks voor een jaar naar Canada.Daarom is het misschien nu wel het ideale moment.
Nou ja, dan zullen we maar zeggen "vertel ons alle details na afloop"quote:Op vrijdag 11 december 2009 16:11 schreef Avey het volgende:
Als dat zo was was dat de afgelopen maanden wel gebeurd, nogal wat onschuldig geflirt over en weer
Voor mij en m'n vriendin is het niet zo moeilijk om sex en liefde even te scheiden. Zoveel weet ik wel, daar hebben we het ook over gehad.
Ik zie inmiddels dat ik mezelf al overtuigd heb.Bedankt voor de hulp dames
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nog steeds een zzm'erquote:Op vrijdag 11 december 2009 19:07 schreef wonderer het volgende:
Hoe is het met iedereen? Ziek zwak en misselijk of juist happy en yippie?
ja en het is nog eens mijn roostervrije weekeind ookquote:
had je graag gezelschap gehoudenquote:Op zaterdag 12 december 2009 13:29 schreef Logician het volgende:
[..]
samelig ziek in bed..
Hopelijk voelt de rest zich beter
Awwquote:Op zaterdag 12 december 2009 13:29 schreef Logician het volgende:
[..]
samelig ziek in bed..
Hopelijk voelt de rest zich beter
oeh vertel vertelquote:Op zaterdag 12 december 2009 14:35 schreef Logician het volgende:
Ik werd net even heel erg opgevrolijkt door een lief telefoont
Ga weer ff liggenlol@ Brittie
brittie... alleen ontzettende dure sloten haalt iets uit mja voor dat geld kan je weer bijna een nieuwe fiets kopen hahaquote:Op zaterdag 12 december 2009 14:29 schreef Brittie het volgende:
[..]
Aww![]()
Ik heb net finally het slot van m'n fiets doorgezaagd, gister niet meer aan toe gekomen. 5 minuutjes en ik was er doorheen, weet ik ook weer welke sloten ik níet meer moet kopen.
quote:Op zaterdag 12 december 2009 15:32 schreef Knuffelzacht het volgende:
blij dat ik een speciaal iemand iets moois kan geven
een dagje uit, een extra lichtje in haar leven
schuldgevoelens daar moet echt niemand aan doen
enige wat ik van haar wil is op mijn wang een kleine zoen
Ghehe, fair enoughquote:Op zaterdag 12 december 2009 14:38 schreef Knuffelzacht het volgende:
brittie... alleen ontzettende dure sloten haalt iets uit mja voor dat geld kan je weer bijna een nieuwe fiets kopen haha
niet door vertellen hoor, zijn maar paar mensen die dat wetenquote:
Truste Logiquote:Op zaterdag 12 december 2009 15:36 schreef Logician het volgende:ga weer slapen
![]()
Moest ff de laptop aanzetten
Veel plezier Brit
We hebben een kunstboompjequote:Op zaterdag 12 december 2009 20:09 schreef lezzer het volgende:
[..]
Hup hup, gewoon die meter sneeuw door met een bijl
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |