Ja, zo zijn ze geloof ik.. Dat scheelt misschien ook wel als lesbeau.quote:
Auto's vind ik ook wel leuk - althans sommige auto's.quote:Fiew, gelukkig maar, anders zou ik aan je gaan twijfelen. Maar ik ken ook heterovrouwen die van auto's, bier, voetbal en straaljagers houden hoor!

quote:Op dinsdag 8 december 2009 21:31 schreef Logician het volgende:http://www.free-tv-video-online.info/internet/
vette site!

quote:Op dinsdag 8 december 2009 21:57 schreef skunkasaur het volgende:
http://www.nu.nl/muziekni(...)t-in-vredenburg.htmlkijk!

hoe kan je van de zomer pas?? (enne gezellig... nog meer lesbeaus die mee willen? maken we er een meet vanquote:Op dinsdag 8 december 2009 22:05 schreef skunkasaur het volgende:
Als het in de zomer is wil ik wel met je mee trouwens

Jaloersquote:Op dinsdag 8 december 2009 22:24 schreef lezzer het volgende:
Ja hoi, ik ben weer terug.
Alles goed gegaan
Nu heb ik 3 (!) dagen vrij

Jij bent niet mijn collega he? Die gelukkig op de fiets was...quote:Op dinsdag 8 december 2009 22:42 schreef Brittie het volgende:
Brittie beetje teveel wijn gedronken vnv.

Ben een tijdje niet in NLquote:Op dinsdag 8 december 2009 22:15 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
hoe kan je van de zomer pas?? (enne gezellig... nog meer lesbeaus die mee willen? maken we er een meet van)

Geen bierquote:Op dinsdag 8 december 2009 22:42 schreef Brittie het volgende:
[..]
Jaloersmaarre, naais dat het goed gegaan is.
Brittie beetje teveel wijn gedronken vnv.

Hey, je usericon doet me denken aan die van iemand anders!quote:Op dinsdag 8 december 2009 18:39 schreef Qebbel het volgende:

Hehe, nee hoorquote:Op dinsdag 8 december 2009 22:44 schreef lezzer het volgende:
[..]
Jij bent niet mijn collega he? Die gelukkig op de fiets was...
Nopequote:

Tsskquote:Op woensdag 9 december 2009 06:58 schreef Knuffelzacht het volgende:
me gaat maar eens wat doen, had kwartier geleden al in de trein moeten zitten voor werk

Hoe is eik het klimaat bij jullie verder?quote:Op woensdag 9 december 2009 00:44 schreef wonderer het volgende:
Woei, sneeuwstorm morgen.

Ik mij toch nog beetje gehaast.... is trein gvd deffectquote:

quote:Op woensdag 9 december 2009 08:56 schreef Vanyel het volgende:
Je hoeft je in elk geval niet leuk aan te kleden voor je collega's.. vind ik altijd al winst.
Morgen thuiswerken, hoef ik dat ook niet

Het is natuurlijk een broek voor gevorderden.quote:Op woensdag 9 december 2009 09:10 schreef lezzer het volgende:
[..]I know.
Ik zit ook in trainingsbroek nu.![]()
Eigenlijk belachelijk, ik heb een trainingsbroek van een tientje, en dat is eigenlijk mijn meest gedragen kledingstuk.
Ik wilde ook een toffe nieuwe kopen, een duurdere, maar die merken gaan alleen maar tot maat graat.
Raar eigenlijk, want om maat graat te worden/blijven moet je eerst een trainingsbroek aan om het er af te work-outen....

Ja, wonderbaarlijk genoeg is dat eigenlijk over. Of bijna dan. Het is wel een stuk beter. Gelukkig maar, want ik dacht er weer een week mee zoet te zijn.quote:Op woensdag 9 december 2009 09:13 schreef Seven. het volgende:
Ghe, same here. Joggingbroek draag ik zo vaak mogelijk als ik thuis ben.. Hoest met je keel?
Oh, ik zit gewoon in het verkeerde rek te kijkenquote:Op woensdag 9 december 2009 09:15 schreef Alicey het volgende:
Het is natuurlijk een broek voor gevorderden.

Dat zie je helemaal verkeerd. Wanneer iemand me koffie of thee geeft, geef ik mezelf een echt kopje koffie of thee. Het idee kun je iemand dan weldegelijk dankbaar voor zijn.quote:Op woensdag 9 december 2009 09:37 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik bedacht me net dat het eigenlijk zo belachelijk is om elkaar op internet koffie of thee of iets aan te bieden, en dat de ander dan zegt "dank je, lekker" en dan net doet alsof die echt iets gekregen heeft, of echt geniet. Terwijl er feitelijk niks gegeven is, en er alleen een paar pixels op een scherm verschenen zijn.

Juist dan is het lekker. De kachels flink opstoken en je hebt het warm. Anders heb ik vaak dat ik deels zo warm heb dat ik er van zweet, maar tegelijkertijd het ook koud heb.quote:Op woensdag 9 december 2009 10:01 schreef lezzer het volgende:
ik ben een enorme koukleum, dus dat gaat hier niet door hoor.
Ook leuk inderdaad.quote:Ik zag net op nu.nl een foto van Sandra Bullock

Oh ja nou ja, ik... nou laat maarquote:Op woensdag 9 december 2009 10:01 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat zie je helemaal verkeerd. Wanneer iemand me koffie of thee geeft, geef ik mezelf een echt kopje koffie of thee. Het idee kun je iemand dan weldegelijk dankbaar voor zijn.

quote:

Dan kan het wel lastiger worden ja..quote:Op woensdag 9 december 2009 10:07 schreef lezzer het volgende:
en ik ben ook preuts. Dus dat telt ook wel mee...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |