abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 7 december 2009 @ 17:56:21 #1
268740 flexoo
100% Apple fan
pi_75379592
Gebruik een synoniem voor de merken. Dit op verzoek van Klonk en BrandX.
Nike - N1ke
Adidas - Adipas

Dealextreme is een webshop waar je allerlei gadgets kunt kopen. De hoofdvestiging bevindt zich in Hong Kong. Hetgeen dat DealExtreme zo bijzonder maakt, zijn naast de lage dollarprijzen en het enorme assortiment, de gratis verzendkosten. Of je nou iets koopt van 1 dollar of van 100 dollar, het verzenden blijft gratis.

DealExtreme hoofdpagina
DealExtreme forums
Nieuwe artikelen op Dealextreme
PayPal
Link naar deze openingspost
Plugin voor FireFox (1.5 en hoger) om de prijzen op DealExtreme om te zetten in Euro's
Nederlandstalige site waarop nog veel meer vragen beantwoord worden

http://www.focalprice.com

http://www.kaidomain.com

http://www.volumerate.com (zuster/dochtersite van DealExtreme, enkel voor grote aantallen!)

http://www.budgetgadgets.com

http://www.mymemory.co.uk

http://www.popbuying.com webshop van jack-peng (nieuwe url, oude url was: http://www.dealperfect.com )

V: Ze hebben alleen maar troep op die site, welke gek koopt daar nou iets?
A: Nou, de mensen die in dit topic posten. De een vindt het troep, de ander vindt het een toffe gadget.
Als je niks aan de site vindt hoef je dit niet hier te komen melden, het is namelijk niet verplicht iets te kopen.

V: Goed, ik wil wat bestellen, hoe doe ik dit?
A: Wat je allereerst gaat doen is een account maken op de site van DealExtreme. Dit kan je doen door hier te klikken.
Verder zul je een PayPal account nodig hebben. Dit is een soort virtuele bankrekening, zonder maandlasten. Aanmelden voor PayPal kan je doen door hier te klikken. Het is noodzakelijk om OF een creditcard OF een bankrekening aan te melden bij PayPal.
Wat het handigste is om te doen is een bankrekening. Zorg er dan wel voor dat je die op de PayPal site verifieert. Dat duurt een dag of twee tot vier. Het verifiëren doen ze door 2 kleine bedragen van een x aantal cent op je rekening storten, die bekijk jij met internetbankieren, en die voer jij in op de PayPal site, en daarmee bewijs je dat het echt jouw bankrekening is.
Als je dat gedaan hebt hoef je je niet meer bij sites aan te melden. Je hoeft ook niets over te maken naar PayPal zelf, dat kan vanzelf gaan. Die manier is simpel, mits je dus je bankrekening geverifieerd hebt. Als je bankrekening bevestigd is bij Paypal, en er staat �0,00 op je PayPal rekening, en je bestelt wat voor, zeg 10 dollar, dan gaat er automatisch na 2 dagen een omgerekend (met de huidige koersen) geldbedrag van je bankrekening af.

Als je dit allemaal dus eenmalig hebt gedaan, is het een kwestie van dingen in je winkelmandje doen en afrekenen. Dit kan het makkelijkste met PayPal Express checkout, zoals ook op de DealExtreme site staat.

V: Ik heb wat besteld, hoe lang duurt het nu voor het binnen komt?
A: Dit varieert veel. Bepalende factoren zijn of het product op voorraad is, en of de Hong Kong Air Mail een beetje opschiet. Over het algemeen duurt het een dag of 2-3 voordat alles is ingepakt en weg gaat bij DealExtreme, en dan 5 tot 14 dagen voor het verzenden. De ene keer ontvang je iets binnen 7 dagen na bestelling, de andere keer duurt het 2 tot 3 weken. Kijken of je order al verzonden is kan heel simpel door bovenaan de site op My Account te klikken, daar in te loggen. Daar staan de statussen van al je orders. Ook kan je op de desbetreffende order klikken, en dan Invoice te klikken, om te kijken of alle producten op voorraad zijn.

Om de status van je pakket met tracking nummer te bekijken kan je het volgende doen:
http://app3.hongkongpost.com/CGI/mt/enquiry.jsp en je order invullen. Als er staat dat je pakketje hong kong heeft verlaten, is hij mogelijk al in Nederland. Om de status binnen Nederland te achterhalen doe je het volgende:
058 2 333 333 bellen. Doe niks voor Nederlands, 1 voor pakketten en 4 voor overige vragen. Dan zeg je dat er een pakketje is verstuurd vanuit Hong Kong en dat je wilt kijken of het al in Nederland is. Je geeft je : RB(kan verschillen)***************HK traceernummer. Deze checkt de medewerker. Als het pakketje in Nederland is binnengekomen vertelt de medewerkster het je legt zij/hij uit dat hij wordt omgenummerd en dan weet je waar hij is.

V: Ik kan mijn bestelling niet tracken hoor? Ik zie niet staan waar het pakje nu is?
A: Dit klopt. Dit komt omdat het postbedrijf uit Hong Kong en de TNT niet samen werken. Het enige wat je kan zien is of het uberhaupt al uit Hong Kong is. Dit is zo als de status ''Shipped to NL'' is.

V: Oeps! Ik heb het verkeerde adres ingevuld of ik wil het ergens anders laten bezorgen! Moet ik nu met DealExtreme mailen?
A: Nee hoor, dit kan heel simpel. Mits je order nog niet verzonden is dan. Adres wijzigen doe je door in te loggen door op My Account te klikken, op de order te klikken van welke je het adres wilt wijzigen, en dan Update Address te klikken. Dit gaat vrijwel probleemloos, als je order tenminste nog niet verzonden is.

V: Wordt mijn bestelling niet door de douane gepakt ofzo?
A: De kans hierop is klein. Wettelijk gezien is tot de ¤22 sowieso vrijgesteld van invoer- en andere kosten, dus dat kan probleemloos. Maar er zijn verscheidene mensen in dit topic die voor honderden dollars in één keer bestellen en niet gepakt worden. Pas wel op met het kopen van dingen waarvan je denkt dat het illegaal is, zoals bepaalde messen. Het beste kan je dat in een losse order doen, zoals dat áls het gepakt wordt, maar één artikel wordt vastgehouden, en niet de rest ook.
Het is trouwens altijd wel aan te raden het volgende artikel bij te bestellen: Drop Shipment and Gift Service
Dit haalt het logo van de site van het pakje, zorgt ervoor dat het als een gift wordt verzonden, en daardoor is dus de kans dat het door de douane wordt tegengehouden nog kleiner. En dat voor maar één dollarcent.
Tevens is dit handig als je iets als cadeau wilt sturen, zodat men niet kan zien waar het vandaan komt.

V: DX Points? Wat is dat nou weer?
A: DX Points maken deel uit van een spaarsysteem. Bij elke 10 dollar die je besteedt krijg je 1 punt. Bij bijvoorbeeld 11 dollar krijg je dus 1 punt, maar ook bij 17 dollar krijg je 1 punt. Bij orders onder de 10 dollar krijg je niets dus.
Andere manieren om te sparen zijn het maken van reviews, foto's, filmpjes. Voor reviews krijg je 2 punten per stuk. Bij foto's krijg je 2 punten per product. Het uploaden van één foto voor een bepaald product levert dus evenveel punten op als het uploaden van 5 foto's voor een bepaald product. Filmpjes leveren 3 tot 10 punten op, afhankelijk van de duidelijkheid van het filmpje.
Met punten kun je gratis dingen krijgen, dit kun je hier vinden. Het verkrijgen (''redeemen'') van gratis producten doe je na het plaatsen van een bestelling, zodat het met een bestelling meeverzonden kan worden.

V: Wat is dit voor icoontje dat bij alle producten staat: ?
A: Dit is een Wishlist icoontje. Als je ingelogd bent, en je klikt erop, komt dat artikel op je Wish List te staan onder My Account. Dit is handig als je iets later snel wil terugvinden, of als je iets wilt bewaren dat je later wilt kopen, als je er het geld wel voor hebt Als je niet ingelogd bent en je klikt erop krijg je een inlogschermpje.

V: Welk flashkaartje voor mijn DS kan ik het beste kopen?
A: Voor vragen over DS flashkaartjes verwijs ik je naar het flashkaarttopic hier op FOK!:
[DS] Flashcards #3

V: Free shipping? (Gratis bezorgen) hoe kan dat?
Het versturen is niet gratis, maar is verrekend met de prijs van het product. Je betaald dus wel verzendkosten, maar ze laten het niet zien. Hierom moet je bij taobao orders wel altijd verzendkosten betalen. Dus ook als je een varkentje koopt.

V: Ik wil iets kopen voor <bedrag>, hoeveel invoeringskosten en belasting moet ik nu betalen?
A: Als je op DealExtreme koopt, en het via Airmail laat verzenden (dus niet EMS)(EMS is niet beschikbaar in Nederland), is de kans dat je belasting of andere kosten moet betalen ontzettend laag. In deze tientallen topics is er nog nooit iemand geweest die belasting moest betalen, wanneer hij of zij via Air Mail bestelde.
Via EMS is de kans aanzienlijk groter, probeer EMS dus te vermijden.

En als je wilt weten hoe het wettelijk geregeld is, kijk ook hier even naar:

Dit zijn 2 tabellen waarbij je de belasting kunt berekenen wat je eventueel zou moeten betalen mocht je pakje ertussen uit gepakt worden!

Let op!
Douanerechten (zoals invoerrecht) berekent u bijna altijd over de waarde van de goederen. De waarde van de goederen is de waarde inclusief vervoers- en verzekeringskosten tot de grens van Nederland.
De omzetbelasting berekend u over de waarde van de goederen (waarde inclusief vervoers- en verzekeringskosten tot de plaats van bestemming) plus de douanerechten.
quote:
Belasting = Douanerechten bij het totale bedrag van je pakje berekenen met de verzendkosten erbij in, en samen optellen. Dan de omzetbelasting van je totale waarde incl. douanerechten berekenen dat moet je aan belasting betalen.

Voorbeeld:

We gaan uit van Denim. Helaas voor jou hoogste categorie belasting..
12% douanerechten en 19% omzetbelasting

Totaal pakket incl. verzending ¤ 215,-
12% douanerechten = ¤ 25.80

Totaal = ¤ 240.8 incl. douanerechten
19% = ¤45.752 omzetbelasting
+ 12,50 inklarings kosten =

¤ 58,25 zou je totaal moeten betalen.
Dit bedrag zou je aan de deur moeten betalen contant.

V: Oh nee, ik heb de laatste post in dit topic gemaakt, wat nu!?
Allereerst, diep ademhalen en vooral rustig blijven. Het maken van de laatste post is totaal niet erg,
en wordt je ook niet kwalijk genomen. Mits jij het nieuwe topic maakt dan. Het maken van een nieuw topic is niet moeilijk. Het enige wat je hoeft te doen, is de code van de Openingspost te kopieren van de FOK! Wikipedia. Verzin een leuke titel, beginnend met ''DealExtreme ervaringentopic #..''.
Aangezien RacerDKB helaas niet meer netjes het lijstje met vorige topics bij werkt, kan je, als je aardig bent, het nieuwe topic toevoegen in de topiclijst op de wiki. Klik daarvoor bovenaan de wiki-pagina op bewerken. Mocht dit te eng zijn, is er (soms) wel een andere user die dit voor je doet.

V: Wie is die Jack waar jullie het soms over hebben?
Jack is een mede-eigenaar van DealPerfect, een soortgelijk bedrijf als DealExtreme, waar ex-medewerkers van DealExtreme werken. DealPerfect is een kleine winkel en heeft een klein assortiment, maar kan hierdoor meestal binnen 2 a 3 dagen je bestelling versturen, en het contact gaat heel simpel via MSN, Skype of e-mail. Met "iets bij Jack besteld" bedoelen we dus eigenlijk dat we iets bij DealPerfect hebben besteld. De reden dat mensen bij DealPerfect bestellen is ook dat je producten van Taobao (Let op, deze pagina is in het chinees, gebruik een vertaler!) aan kunt vragen aan kunt vragen, en hij zeer veel producten ook daadwerkelijk voor je kan leveren. Je kunt hem via Mail bereiken, dealperfectcs01@gmail.com, of zijn collega; Rachel via dealperfectcs02@live.cn of mail, dealperfectcs02@gmail.com . Om een schatting te maken van de prijs die DealPerfect voor een aangevraagd product vraagt, kun je deze calculator gebruiken.

Mocht je nog vragen hebben, lees eerst deze pagina met vragen die we niet meer willen horen. Als je vraag daar niet tussen staat, kun je hem altijd hier stellen.

Lange termijn:

PayPal verandert één keer per dag zijn wisselkoers, dus het zal altijd iets anders zijn dan de huidige koers zoals hierboven te zien. Ook zit er een klein percentage onkosten in voor PayPal, ongeveer 3.2%. Dit scheelt ongeveer 3-4 cent met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet precies overeenkomt met de PayPal wisselkoers.

Voor overige vragen kun je terecht in dit topic. Aanvullingen voor de openingspost zijn zeer welkom. Heb je aanvullingen, PM mij (RacerDKB), de huidige TS, verander het in de Wiki, of post het in dit topic.

Veel plezier met bestellen!

[01] | [02] | [03] | [04] | [05] | [06] | [07] | [08] | [09] | [10] | [11] | [12] | [13] | [14] | [15] |
[16] | [17] | [18] | [19] | [20] | [21] | [22] | [23] | [24] | [25] | [26] | [27] | [28] | [29] | [30] |
[31] | [32] | [33] | [34] | [35] | [36] | [37] | [38] | [39] | [40] | [41] | [42] | [43] | [44] | [45] |
[46] | [47] | [48] | [49] | [50] | [51] | [52] | [53] | [54] | [55] | [56] | [57] | [58] | [59] | [60] |
[61] | [62] | [63] | [64] | [65] | [66] | [67] | [68] | [69] | [70] | [71] | [72] | [73] | [74] | [75] |
[76] | [77] | [78] | [79] | [80] | [81] | [82] | [83] | [84] | [85] | [86] |

Nieuwe reeks:

[01] | [02] | [03] | [04] | [05] | [06] | [07] | [08] | [09] | [10] | [11] | [12] | [13] | [14] | [15] |
[16] | [17] | [18] | [19] | [20] | [21] | [22] | [23] | [24] | [25] | [26] | [27] | [28] | [29] | [30] |
[31] | [32] | [33] | [34] | [35] | [36] | [37] | [38] | [39]

Hou verder de volgende regels in de gaten:
- Niet bitchen naar elkaar
- Geen handeltjes.
- Geen illegale meuk zoals wapens, nepkleding.
- En er bestaan geen domme vragen, alleen maar domme mensen die zich te goed voelen om vragen te beantwoorden.
- En het belangrijkste: verkloot deze nieuwe kans niet en laat deze reeks vooral niet op z´n voorganger lijken.
- Geen pm kliekjes gedrag, we kunnen niemand verbieden PM´s te sturen maar ga er niet om zitten bedelen, we zijn een openbaar forum.

Als voorbeeld hoe wel en hoe niet gesproken kan worden over nepspul:

Het gaat er vooral om het niet te benoemen naar de merknamen waar het namaak van is. Dat continue doen leg je de nadruk op het namaak van het originele merk.

Dus (een stom) voorbeeld: ik heb nep nike's gezien die lijken 100% op de echte, niet te onderscheiden
of
ik heb naik schoenen besteld, check: {linkje} of {img}

In het tweede geval laat je in het midden dat het nep/namaak is

Heb je iets tofs gekocht en heb je zin om er een kleine review over te schrijven in: [GADGETS] DealExtreme reviewtopic kun je uitgebreid je nieuwe aanwinst ophemelen of afkraken natuurlijk

Mochten jullie nog kritiek op of aanmerkingen hebben dan kun je dat in DX topics doorstart melden dan houden we alles lekker centraal.

En om jullie blij te maken, we zijn achter de schermen bezig met leuke ideetjes uit te werken, maar dat is allemaal nog in een beginnend stadium, tot die tijd veel plezier enne hou het gezellig.

Handig:
DP = www.Dealperfect.com
DX = www.dealextreme.com
FP = www.focalprice.com
BG = www.budgetgadgets.com
KD = www.kaidomain.com

Link naar deze openingspost

Referrers plaatsen doen we hier niet aan. Mocht je dit wel doen, dan wordt er een moderator gewaarschuwd die het weg zal halen.

Met dank aan RacerDKB (tekst), Jopiede (Track 'n trace pakketjes), joepie91 (tekst) en Mstr (plaatjes OP).

maandag 7 december 2009 @ 17:57:24 #2
226677 revpolen
Skysong Fireworks Liuyang
pi_75379622
tradeteng versturen ze bijna alles via EMS en komt gewoon aan
hoe geen idee... boeiend het komt aan
Skysong Fireworks Liuyang "The BEST fireworks direct to you!"
pi_75379629
76.000.000 2009-12-24 01:28 Semmm
pi_75379647
quote:
Op maandag 7 december 2009 14:51 schreef APPELBOOMZOR het volgende:
Heeft iemand deze, of weet iemand van welk merk deze is: http://www.popbuying.com/detail.pb/sku.26537

Ik vind het namelijk een hele goede kloon vergeleken met de Eiphone. Op het moment heb ik 2 i9+++'s en een i68+ gehad, maar die op de link lijkt er een stuk meer op dan die andere en als het goed is zit er ook een logo van het "appeltje" op.
Ik heb ze dus net ff een mail gestuurd en gevraagd of er ook GPS opzit
pi_75379655
quote:
Op maandag 7 december 2009 17:57 schreef revpolen het volgende:
tradeteng versturen ze bijna alles via EMS en komt gewoon aan
hoe geen idee... boeiend het komt aan
zal wel een andere (snelle)verzendmethode zijn want altijd als ik het via de chat aan de verkopers vraag kan EMS niet naar Nederland.
pi_75379727
Eens onder op de stapel, altijd onderop de stapel.
pi_75379770
Vandaag pakket gehad..Draadloze xbox controller
pi_75379811
quote:
Op maandag 7 december 2009 18:01 schreef Fastmatti het volgende:
Inderdaad, best ***
pi_75379968
quote:
Op maandag 7 december 2009 18:01 schreef Fastmatti het volgende:
Denk dat ze die stapel eens in de paar dagen/weken wel omgooien
  maandag 7 december 2009 @ 18:16:17 #10
215011 Placenta
eating your placenta
pi_75380277
quote:
Op maandag 7 december 2009 18:07 schreef Semmm het volgende:

[..]

Denk dat ze die stapel eens in de paar dagen/weken wel omgooien
M'n Chinese delfsblauw porselein neeeeeeeeee
IN MOKUM BEN JE RIJK EN GELUKKIG TEGELIJK!
GEEF MIJ MAAR AMSTERDAM!
pi_75380655
quote:
Op maandag 7 december 2009 17:58 schreef ikweethetookniet het volgende:

[..]

Dat zou helemaal geweldig zijn! Hij ziet er iig goed uit..
Kun je het antwoord hier posten als je het ontvangt?
quote:
Op maandag 7 december 2009 17:50 schreef flexoo het volgende:
yeah nokia 8800 binnen! MOOI!
Linkje?

En nog een vraagje, tussen welke tijden is Jack meestal op MSN? Heb hem gister namelijk toegevoegd en wil hem spreken
pi_75380823
Zo vlak voor de Kerst is de bezorging trouwens nergens goed. Zit hier op een CD gewoon uit Nederland te wachten, maar dit laat ook op zich wachten.
  maandag 7 december 2009 @ 18:35:31 #13
98259 mstr
Een jonge God!
pi_75381059
Volgens mij ligt de stapel van Mstr onderop
  maandag 7 december 2009 @ 18:37:13 #14
191846 makkie88
Zo moeilijk is het niet
pi_75381126
had ik hier al een tvp geplaatst?
pi_75381270
quote:
Op maandag 7 december 2009 18:26 schreef APPELBOOMZOR het volgende:

[..]

En nog een vraagje, tussen welke tijden is Jack meestal op MSN? Heb hem gister namelijk toegevoegd en wil hem spreken
Nooit, zag hem eergisteren voor het eerst weer online in maanden.

Maar het was voordat ie naar z'n werk ging, als t goed is 8 uur chineze tijd.
  maandag 7 december 2009 @ 18:43:02 #16
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_75381402
Ah, hier zijn jullie!
Kiva FOK-team #8 Waar geld echt goed doet!
[b]Op zaterdag 26 juni 2010 18:48 schreef vosss het volgende:[/b]
6 eien
pi_75381504
quote:
Op maandag 7 december 2009 18:40 schreef Semmm het volgende:

[..]

Nooit, zag hem eergisteren voor het eerst weer online in maanden.

Maar het was voordat ie naar z'n werk ging, als t goed is 8 uur chineze tijd.
Dus ik kan hem beter mailen?
pi_75381561
quote:
Op maandag 7 december 2009 18:45 schreef APPELBOOMZOR het volgende:

[..]

Juist
  maandag 7 december 2009 @ 18:47:04 #19
256707 MagischMannetje
It's a kind of MAGIC...
pi_75381597
Mijn levertijd valt opzich nog wel mee moest 1 weekje langer wachten dan normaal .
Normaal is bij mijn ong 2 weken en nu moest ik 3 weken wachten
pi_75381625
quote:
Op maandag 7 december 2009 18:45 schreef APPELBOOMZOR het volgende:

[..]

Nee, stuur 'm een brief
pi_75381724
quote:
Op maandag 7 december 2009 17:50 schreef Fastmatti het volgende:

[..]

Je begrijpt natuurlijk wel dat wat nu onder aan de berg ligt, over drie maanden nog steeds onderop ligt
Daar liggen dus twee enveloppen van mij.
woef
pi_75381815
TVP
pi_75381845
quote:
Op maandag 7 december 2009 18:35 schreef mstr het volgende:
Volgens mij ligt de stapel van Mstr onderop
Ik ga ervan uit dat die van mij netjes bovenop belandt zijn
pi_75381882
Pfvieeew, ik vergat bijna een tvp te plaatsen hier
  maandag 7 december 2009 @ 18:55:39 #25
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_75382007
quote:
Op maandag 7 december 2009 17:50 schreef flexoo het volgende:
yeah nakia 8800 binnen! MOOI!
Wel een nieuw topic met OP kunnen aanmaken, maar dezelfde OP lezen ho maar hoor..
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
pi_75382061
quote:
Op maandag 7 december 2009 18:46 schreef MarkoAlmelo het volgende:

[..]

Juist

Done.
pi_75382165
quote:
Op maandag 7 december 2009 18:56 schreef APPELBOOMZOR het volgende:

[..]

Done.
Oke.
  maandag 7 december 2009 @ 19:00:13 #28
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_75382250
Ze weten van gekkigheid ook niet meer wat ze in die shops moeten smijten. Een kikker speaker en snijboon pennen
pi_75382273
quote:
Op maandag 7 december 2009 18:58 schreef Semmm het volgende:

[..]

Oke.
Nog vragen?
pi_75382379
quote:
Op maandag 7 december 2009 19:00 schreef APPELBOOMZOR het volgende:

[..]

Nog vragen?
Ja, hoezo heb je Jack geen brief gestuurd maar gemaild?
pi_75382921
TVP
pi_75383899
TVP
pi_75384707
quote:
Op maandag 7 december 2009 19:03 schreef Semmm het volgende:

[..]

Hou het wel een beetje ontopic plz, anders moet ik zoveel lezen als ik een dag weg ben
pi_75384850
tvp
[b]Op &lt;ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" &gt;vrijdag 1 mei 2009 23:32&lt;/a&gt; schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
pi_75385606
Heeft DX of PB zo'n ding egenlijk ook?

Of heb ik het te snel besteld bij Suntekstore.

Ik erger me trouwens dood aan die achterlijke terugvindposten,
Kunnen jullie niet gezellig oprotten naar een centraal TVP topic of zoets.
Te lamlendig om even in de bovenste regionen van GS te kijken.
Te stom om te beseffen dat ..................

Ophouden. Mijn bloeddruk.
woef
  maandag 7 december 2009 @ 20:19:19 #36
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_75385940
quote:
Op maandag 7 december 2009 20:11 schreef bbfakir het volgende:

[ link | afbeelding ]

TvP
6 eien
pi_75385941
Heeft dx zoiets?

Maar dan voor een siemens laptop?
Ik ben een tijdje bezig geweest maar kan het zelf niet vinden=[
De hierboven gepostte teksten, links, afbeeldingen en video's kunnen enigszins overdreven, verdraaid, bedacht of gestolen zijn.
pi_75386570
quote:

[ link | afbeelding ]

Ja die TVP-plaatsers zijn net zo erg als die lamlullen die niet weten hoe de zoekfunctie bij b.v. DX werkt.
Alleen daar ligt het IQ nog iets lager van
Klikkerdeklik

O ja, natuurlijk is dit weer een TVP
pi_75387011
quote:
Op maandag 7 december 2009 20:33 schreef PedroN het volgende:

[..]

Ja die TVP-plaatsers zijn net zo erg als die lamlullen die niet weten hoe de zoekfunctie bij b.v. DX werkt.
Klikkerdeklik

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_75387136
quote:
Op maandag 7 december 2009 19:03 schreef Semmm het volgende:

[..]

Dan kreeg hij het vandaag nog binnen, en niet over 2 maanden pas. Hong Kong post is niet al te snel deze dagen...
pi_75387408
quote:
Op maandag 7 december 2009 20:19 schreef Saak het volgende:
Heeft dx zoiets?
[ afbeelding ]
Maar dan voor een siemens laptop?
Ik ben een tijdje bezig geweest maar kan het zelf niet vinden=[
Is dit niet veel meer afhankelijk van het merk video/tv-kaart dat je hebt dan van je merk PC?
pi_75387747
quote:
Op maandag 7 december 2009 20:33 schreef PedroN het volgende:

[..]

Klikkerdeklik

Hoi lamlul. daar staat hij dus niet bij. Zeggen en schrijven eentje met een normale stekker van 450mA output.
Deze is 1A.
woef
pi_75387929
quote:
Op maandag 7 december 2009 20:51 schreef Fastmatti het volgende:

[..]

Is dit niet veel meer afhankelijk van het merk video/tv-kaart dat je hebt dan van je merk PC?
Nee, mede studenten uit mijn opleiding hebben een andere laptop en andere video kaart maar het is nog steeds een siemens. En daarmee zetten ze mooi mijn laptop op slaapstand.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De hierboven gepostte teksten, links, afbeeldingen en video's kunnen enigszins overdreven, verdraaid, bedacht of gestolen zijn.
pi_75388181
Mijn telefoon heeft vandaag, eindelijk, Hong Kong verlaten! Benieuwd hoelang het nu nog duurt, nu hij in het vliegtuig zit. Hoop op een paar dagen, aangezien we hier niet zo'n achterstand hebben

En heb nog een bestelling of 7 onderweg van daarna, die zullen ook wel gaan komen binnenkort hoop ik
pi_75388554
Deze reeks gaat echt snel....
Dat merk je vooral als je 's avonds alles wil doorlezen van de hele dag
pi_75388589
quote:
Op maandag 7 december 2009 21:07 schreef Tha_Duck het volgende:
Mijn telefoon heeft vandaag, eindelijk, Hong Kong verlaten! Benieuwd hoelang het nu nog duurt, nu hij in het vliegtuig zit. Hoop op een paar dagen, aangezien we hier niet zo'n achterstand hebben

En heb nog een bestelling of 7 onderweg van daarna, die zullen ook wel gaan komen binnenkort hoop ik
Welke? Link?
pi_75388705
Het zal vast wel een keer besproken zijn, maar die productbeschrijvingen zijn soms echt prachtig.
Bijvoorbeeld Special decoration for fingers
I got soul, but I'm not a soldier
  maandag 7 december 2009 @ 21:17:38 #48
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_75388718
quote:
Op maandag 7 december 2009 21:14 schreef R4m0n_46 het volgende:
Deze reeks gaat echt snel....
Dat merk je vooral als je 's avonds alles wil doorlezen van de hele dag
Ik heb volgens mij al eens voorgesteld om een samenvatting te maken van ieder topic

Samenvatting van vorige topic:
quote:
Tvp
quote:
Pakket heeft vertraging door kerstdrukte
quote:
Tvp
quote:
Ik heb eergisteren iets besteld en mijn pakket is er nog steeds niet
6 eien
pi_75388942
Ik wil deze bestellen voor een neefje maar vraag me af of ze niet illegaal zijn
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.29212
pi_75389060
quote:
Op maandag 7 december 2009 20:58 schreef bbfakir het volgende:

[..]

Hoi lamlul. daar staat hij dus niet bij. Zeggen en schrijven eentje met een normale stekker van 450mA output.
Deze is 1A.
Dan moet je iets duidelijker zijn, je vraagt om "zo'n ding" zeg er dan ook bij dat die minimaal 1A moet kunnen leveren en aan welke andere eisen die moet voldoen. En ja het is zegge en schrijven 1 stuks maar meer heb je toch ook niet nodig of wil je er 10 van verschillende types bestellen.

Zo zie je het is makkelijk oordelen over een ander, lees je eigen tekst nog eens door, misschien dat er een lichtje gaat branden
quote:
Maar even goede vriendjes hoor
pi_75389373
quote:
Op maandag 7 december 2009 21:22 schreef Kadooosh het volgende:
Ik wil deze bestellen voor een neefje maar vraag me af of ze niet illegaal zijn
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.29212
Zeker weten illegaal
pi_75389536
quote:
Op maandag 7 december 2009 21:15 schreef APPELBOOMZOR het volgende:

[..]

Welke? Link?
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.24370

En dan nog wat klein spul als statief, Nokia 5800 car holder en een kerstboom-papiertjes-ding
  maandag 7 december 2009 @ 21:43:57 #53
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_75390006
quote:
Op maandag 7 december 2009 21:31 schreef Skiet het volgende:

[..]

Zeker weten illegaal
Neuh, valt gewoon onder gaar speelgoed. Zit ook een enorm groot gat bovenin, de witte is ZEKER legaal.
Je hebt genoeg van dit soort lightgun dingen in de winkel liggen die veel meer echt lijken.

Deze bijv.

pi_75390143
even kijken voor spongebobspul voor mn nichtje!
pi_75391913
quote:
Op maandag 7 december 2009 21:35 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.24370

En dan nog wat klein spul als statief, Nokia 5800 car holder en een kerstboom-papiertjes-ding
Ok

Ik zou graag je ervaringen over die telefoon horen
  maandag 7 december 2009 @ 22:48:09 #56
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_75393007
quote:
Op maandag 7 december 2009 22:24 schreef APPELBOOMZOR het volgende:

[..]

Ok

Ik zou graag je ervaringen over die telefoon horen
Lijkt op de N73.
6 eien
pi_75393596
quote:
Op maandag 7 december 2009 18:02 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Vandaag pakket gehad..Draadloze xbox controller
wil ook een pakketje
Gefeliciteerd ik heb in je topic gepost.
pi_75393703
quote:
Op maandag 7 december 2009 23:01 schreef sweetlady-o het volgende:

[..]

wil ook een pakketje
Geef me je adres, dan stuur ik een baksteen naar je toe dan heb je morgen een pakketje!
  maandag 7 december 2009 @ 23:07:23 #59
164283 Luco
Buongiorno!
pi_75393842
Op dit tijdstip nog?
Ma come piove bene su'gli &lt;a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank"&gt;impermeabili&lt;/a&gt;
pi_75393862
quote:
Op maandag 7 december 2009 23:07 schreef Luco het volgende:
Op dit tijdstip nog?
o Shit ik dacht dat t al 12 uur geweest was
pi_75394668
Zie hier onder ( dubbelpost :$)

[ Bericht 97% gewijzigd door Downstar op 07-12-2009 23:39:24 ]
pi_75394901
quote:
Op maandag 7 december 2009 14:51 schreef APPELBOOMZOR het volgende:
Heeft iemand deze, of weet iemand van welk merk deze is: http://www.popbuying.com/detail.pb/sku.26537

Ik vind het namelijk een hele goede kloon vergeleken met de Eiphone. Op het moment heb ik 2 i9+++'s en een i68+ gehad, maar die op de link lijkt er een stuk meer op dan die andere en als het goed is zit er ook een logo van het "appeltje" op.

bekijk en oordeel zelf ;

en dat nog voor wat een bedrag van 150 $ ofzo wat was t ?..

wat een faal ding! zo traag als de neten!
pi_75395074
Ach, het ziet er wel leuk uit als telefoontje. Maar ze moeten er geen Apple logo opzetten. Maak er dan een telefoon van met een of andere Chinees/nieuw merk. Like die sciphone dingen
pi_75395142
quote:
Op maandag 7 december 2009 21:43 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Neuh, valt gewoon onder gaar speelgoed. Zit ook een enorm groot gat bovenin, de witte is ZEKER legaal.
Je hebt genoeg van dit soort lightgun dingen in de winkel liggen die veel meer echt lijken.

Deze bijv.

[ afbeelding ]

Even voor jouw informatie, de witte en zwarte zijn beide illegaal. Evenals de afbeelding die je post, echt 100% dat je een probleem hebt.

Misvatting: ‘Speelgoedwapens zijn nep dus niet verboden’

Af en toe is het goed om misstanden de wereld uit te helpen. Zeker als een misvatting grote gevolgen kan hebben. Daarom deze keer een berichtje over nep- of speelgoedwapens. Onze boodschap: koop ze niet.

Verboden
Als souvenir kun je nep- of speelgoedwapens kopen in het buitenland (in Zuid-Europa zijn de wapenwetten bijvoorbeeld minder streng), maar hier is het dragen of bezit ervan verboden. Koop ze dus niet. Ook aanstekers in de vorm van een pistool of een handgranaat, alarmpistolen, of ‘wapens’ die onderdeel uitmaken van een spelcomputer zijn verboden, ongeacht grootte of kleur.

Waarom?
Het zien van een wapen, echt of nep, veroorzaakt een sterk gevoel van onveiligheid. Sommige speelgoedwapens of lucht-, gas- en veerdrukwapens lijken sprekend op een vuurwapen. Maar weinig mensen zien het verschil tussen een echt en een nepwapen. Omdat zo’n wapen onder meer gebruikt kan worden om er iemand mee te bedreigen, is bezit ervan verboden. Wel kun je voor sommige nepwapens die echt lijken, bijvoorbeeld een paintballwapen, een vergunning aanvragen.

Strafbaar
Het bezit van een speelgoedwapen is een strafbaar feit en de boete daarvoor kan oplopen tot ¤ 270. In sommige gevallen staat er zelfs een gevangenisstraf op. En ‘ik wist het niet’ biedt helaas geen soelaas meer.

http://www.justitie.nl/on(...)it/wapens/nepwapens/
  dinsdag 8 december 2009 @ 00:12:21 #65
131319 mickeyD
lekker is maar een vinger lang
pi_75395980
klopt!

(bla bla T bla bla V bla bla P)
Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM
pi_75398920
quote:
Op maandag 7 december 2009 23:46 schreef Skiet het volgende:

[..]

Even voor jouw informatie, de witte en zwarte zijn beide illegaal. Evenals de afbeelding die je post, echt 100% dat je een probleem hebt.

Af en toe is het goed om misstanden de wereld uit te helpen. Zeker als een misvatting grote gevolgen kan hebben. Daarom deze keer een berichtje over nep- of speelgoedwapens. Onze boodschap: koop ze niet.

Verboden
Als souvenir kun je nep- of speelgoedwapens kopen in het buitenland (in Zuid-Europa zijn de wapenwetten bijvoorbeeld minder streng), maar hier is het dragen of bezit ervan verboden. Koop ze dus niet. Ook aanstekers in de vorm van een pistool of een handgranaat, alarmpistolen, of ‘wapens’ die onderdeel uitmaken van een spelcomputer zijn verboden, ongeacht grootte of kleur.

Waarom?
Het zien van een wapen, echt of nep, veroorzaakt een sterk gevoel van onveiligheid. Sommige speelgoedwapens of lucht-, gas- en veerdrukwapens lijken sprekend op een vuurwapen. Maar weinig mensen zien het verschil tussen een echt en een nepwapen. Omdat zo’n wapen onder meer gebruikt kan worden om er iemand mee te bedreigen, is bezit ervan verboden. Wel kun je voor sommige nepwapens die echt lijken, bijvoorbeeld een paintballwapen, een vergunning aanvragen.

Strafbaar
Het bezit van een speelgoedwapen is een strafbaar feit en de boete daarvoor kan oplopen tot ¤ 270. In sommige gevallen staat er zelfs een gevangenisstraf op. En ‘ik wist het niet’ biedt helaas geen soelaas meer.

Thx die kopen we dus lekker niet .
  dinsdag 8 december 2009 @ 09:20:13 #67
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_75399515
quote:
Op maandag 7 december 2009 23:46 schreef Skiet het volgende:

[..]

Verboden

Waarom?

Strafbaar

Een wit pistool

Allemaal legaal in de winkel te koop geweest, welke tegenwoordig allemaal te koop zijn ben ik niet goed van op de hoogte. De bureaucratie schrijft elke wet op zo'n manier dat ze je altijd een boete kunnen geven als ze daar zin in hebben. Maar dan kunnen ze dus de Bart Smit en Intertoys gaan invallen wegens illegaal wapenverkoop

De zwarte ziet er eng uit omdat ie zwart is, maar het is gewoon een lege huls. Op die manier zien klapperpistooltjes er ook echt uit De persoon die een boete krijgt voor een gare spelcomputer pistool die moet nog geboren worden.

De tekst hierboven ziet er indrukwekkend uit maar een luchtbuks mag je gewoon zonder vergunning hebben als je 18 bent. Als zo'n lege huls op een pistool moet lijken dan zijn de legale buksen ook illegaal, ziet er veel indrukwekkender uit.

Maja de Nederlandse wet Zo'n airsoft pistool daar moet je niet mee klooien, dat is zeker. Spelcomputer pistolen met zo'n snoer eraan (of lege huls), zou ik zonder zweetdruppel bestellen.
  dinsdag 8 december 2009 @ 09:23:24 #68
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_75399571
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 09:20 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Een wit pistool

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Allemaal legaal in de winkel te koop geweest, welke tegenwoordig allemaal te koop zijn ben ik niet goed van op de hoogte. De bureaucratie schrijft elke wet op zo'n manier dat ze je altijd een boete kunnen geven als ze daar zin in hebben. Maar dan kunnen ze dus de Bart Smit en Intertoys gaan invallen wegens illegaal wapenverkoop

De zwarte ziet er eng uit omdat ie zwart is, maar het is gewoon een lege huls. Op die manier zien klapperpistooltjes er ook echt uit De persoon die een boete krijgt voor een gare spelcomputer pistool die moet nog geboren worden.

De tekst hierboven ziet er indrukwekkend uit maar een luchtbuks mag je gewoon zonder vergunning hebben als je 18 bent. Als zo'n lege huls op een pistool moet lijken dan zijn de legale buksen ook illegaal, ziet er veel indrukwekkender uit.

Maja de Nederlandse wet Zo'n airsoft pistool daar moet je niet mee klooien, dat is zeker. Spelcomputer pistolen met zo'n snoer eraan (of lege huls), zou ik zonder zweetdruppel bestellen.
Amen.
6 eien
  dinsdag 8 december 2009 @ 09:27:49 #69
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_75399656
Krijg je zo'n loop in je gezicht, kijk je er dwars doorheen Ik zou een rood hoofd krijgen als overvaller met zo'n ding ghehe Een blokje hout zwart schilderen levert meer effect op...

pi_75399826
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 09:20 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Een wit pistool

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Het is zo grappig hoe je het nooit met iets eens kan zijn. Het is gewoon niet legaal, een stuk van www.justitie.nl en nog kom je met dat het niet zo is. Het is nou eenmaal zo dat het illegaal is als het ook maar enigszins op een echt wapen lijkt. En natuurlijk, jij ziet nu dat het nep is. Maar 's avonds laat als ouder persoon ben je misschien niet zo scherp en denk je dat het een echt wapen is.

Dus waarom zou je het risico willen nemen? Als ze het tegenhouden en ze oordelen dat het illegaal is kan je zoveel zeggen als je wilt, de sjaak ben je dan toch. Als je zekerheid wilt print je de foto uit, ga je een naar het politiebureau en vraag je of het legaal if of niet. Er zit bij die van DX natuurlijk inderdaad wel een erg groot gat in de loop, maar zoals ik al zeg... 's avonds zie je dat misschien niet.

De draad van die consolewapens kan je gewoon afknippen overigens.

Afgelopen jaar nog werd "The A-Team" gearresteerd op een meeting omdat ze met "wapen" uit het raam hingen.
pi_75400166
Je ziet niet in dat er een verschil is om met zo'n wapen buiten rond te gaan lopen en hem voor een spelcomputer te gebruiken? Justitie beweert wel vaker iets trouwens.
  dinsdag 8 december 2009 @ 10:01:49 #72
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_75400325
Er moet ergens een grens getrokken worden natuurlijk.
6 eien
pi_75400385
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 09:55 schreef Fastmatti het volgende:
Je ziet niet in dat er een verschil is om met zo'n wapen buiten rond te gaan lopen en hem voor een spelcomputer te gebruiken? Justitie beweert wel vaker iets trouwens.
Ja, het probleem is alleen dat sommige mensen dat ding niet enkel binnen kunnen laten liggen. Even voor de grap mee de straat op en voor je het weet ziet iemand het en komt de politie aanrijden met kogelvrije vesten. Als iets illegaal is dan is het illegaal. Wil je het risico lopen omdat je denkt dat deze legaal zijn, prima. Niemand gaat je tegenhouden bij het bestellen. Je merkt vanzelf wel of het binnenkomt of niet. Genoeg mensen hier die ook BB guns gekocht hebben via DX. Persoonlijk vind ik dat echt heel erg dom. Maar zo zijn sommige mensen nou eenmaal.

En jij hebt volgens mij slechte ervaringen met justitie als ik dit zo lees. Of wil je gewoon even stoer doen?
  dinsdag 8 december 2009 @ 10:06:11 #74
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_75400430
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 10:04 schreef Skiet het volgende:

[..]

Ja, het probleem is alleen dat sommige mensen dat ding niet enkel binnen kunnen laten liggen. Even voor de grap mee de straat op en voor je het weet ziet iemand het en komt de politie aanrijden met kogelvrije vesten. Als iets illegaal is dan is het illegaal. Wil je het risico lopen omdat je denkt dat deze legaal zijn, prima. Niemand gaat je tegenhouden bij het bestellen. Je merkt vanzelf wel of het binnenkomt of niet. Genoeg mensen hier die ook BB guns gekocht hebben via DX. Persoonlijk vind ik dat echt heel erg dom. Maar zo zijn sommige mensen nou eenmaal.

En jij hebt volgens mij slechte ervaringen met justitie als ik dit zo lees. Of wil je gewoon even stoer doen?
Ik zet in op het laatste.
6 eien
pi_75401199
Iemand nog goede alle sterren schoenen bestelden een linkje?
Zijn er zoveel te vinden maar wil wel eens weten wat de kwaliteit is.
pi_75402204
Mèn, koop je net een mooie geruisloze auto, krijg je dit:

http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.22195

Friettent dikke Willie, met Willie
  dinsdag 8 december 2009 @ 11:08:36 #77
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_75402261
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 11:06 schreef W00fer het volgende:
Mèn, koop je net een mooie geruisloze auto, krijg je dit:

http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.22195

Ik snap 'm niet.
6 eien
pi_75402274
Ik vind dat al mijn pakketjes vandaag binnen moeten komen
  dinsdag 8 december 2009 @ 11:09:56 #79
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_75402304
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 11:09 schreef GuitarJJ het volgende:
O.
6 eien
pi_75402449
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 11:08 schreef Twizu het volgende:

[..]

Ik snap 'm niet.

Stille auto.. en dan krijg je zo een door wind aangedreven led balk op je auto. Door de wind aangedreven dus herrie omdat de fans gaan draaien om energie op te wekken.
  dinsdag 8 december 2009 @ 11:16:09 #81
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_75402521
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 11:13 schreef Skiet het volgende:

[..]

Stille auto.. en dan krijg je zo een door wind aangedreven led balk op je auto. Door de wind aangedreven dus herrie omdat de fans gaan draaien om energie op te wekken.
Oh zo, hehe. Bedankt voor de uitleg.
6 eien
pi_75402562
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 11:09 schreef Twizu het volgende:

[..]

O.
pi_75402777
Die kleine kut fans verblinden bovendien je tegenligger.
Friettent dikke Willie, met Willie
  dinsdag 8 december 2009 @ 11:50:25 #84
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_75403580
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 11:17 schreef GuitarJJ het volgende:

[..]

Sorry! Ik moest er gewoon op reageren, maar wist niet met wat.
6 eien
pi_75403835
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 11:09 schreef GuitarJJ het volgende:
Enkel mij pakketjes liggen bovenop
  dinsdag 8 december 2009 @ 12:14:53 #86
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_75404333
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 11:57 schreef Fastmatti het volgende:

[..]

Enkel mij pakketjes liggen bovenop
Zolang je dat denkt, komt alles goed, haha!
6 eien
pi_75404364
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 12:14 schreef Twizu het volgende:

[..]

Zolang je dat denkt, komt alles goed, haha!
Als ze er maar voor april zijn dan moet ik waarschijnlijk twee weken naar Taiwan.
  dinsdag 8 december 2009 @ 12:17:30 #88
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_75404411
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 12:15 schreef Fastmatti het volgende:

[..]

Als ze er maar voor april zijn dan moet ik waarschijnlijk twee weken naar Taiwan.
Nice! Mag ik vragen wat je besteld hebt? En waarom je naar Taiwan moet, voor je werk?
6 eien
pi_75404733
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 12:17 schreef Twizu het volgende:

[..]

Nice! Mag ik vragen wat je besteld hebt? En waarom je naar Taiwan moet, voor je werk?
Reisadapters. Vorige in het stopcontact laten zitten van mijn huurhuis in Singapore.

Taiwan is een privéreis, maar helaas geen vakantie. Ben gewoon bezig mijn paspoort zo vol mogelijk te krijgen met stempeltjes
  dinsdag 8 december 2009 @ 13:14:32 #90
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_75405992
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 09:38 schreef Skiet het volgende:

[..]

Het is zo grappig hoe je het nooit met iets eens kan zijn. Het is gewoon niet legaal, een stuk van www.justitie.nl en nog kom je met dat het niet zo is. Het is nou eenmaal zo dat het illegaal is als het ook maar enigszins op een echt wapen lijkt. En natuurlijk, jij ziet nu dat het nep is. Maar 's avonds laat als ouder persoon ben je misschien niet zo scherp en denk je dat het een echt wapen is.

Dus waarom zou je het risico willen nemen? Als ze het tegenhouden en ze oordelen dat het illegaal is kan je zoveel zeggen als je wilt, de sjaak ben je dan toch. Als je zekerheid wilt print je de foto uit, ga je een naar het politiebureau en vraag je of het legaal if of niet. Er zit bij die van DX natuurlijk inderdaad wel een erg groot gat in de loop, maar zoals ik al zeg... 's avonds zie je dat misschien niet.

De draad van die consolewapens kan je gewoon afknippen overigens.

Afgelopen jaar nog werd "The A-Team" gearresteerd op een meeting omdat ze met "wapen" uit het raam hingen.
[ afbeelding ]
Draden kun je afknippen, een treurig grijs klapperpistooltje kun je zwart verven, met een beetje bluf lijkt je portemonnee ook een wapen. Genoeg negers in Amerika zijn afgeknald door de politie omdat ze een zwarte portemonnee in de hand hadden

Bij oom agent gaan vragen of het illegaal is De helft van die dikke agenten snapt amper iets van de wet, ze moeten de wet handhaven maar overtreden hun eigen regels Ik zal hier maar geen rant geven hoe de politie HOORT op te treden in een vrije maatschappij

Ik zeg niet dat je ongelijk hebt, ik zeg alleen dat de wet op een andere manier wordt toegepast. Natuurlijk kun je met dat ding op straat gaan zwaaien, net zoals je met een bivakmuts het pompstation mag inlopen en met een keukenmes in de binnenstad kan gaan lopen zwaaien. Dan ga je de indruk wekken dat het om een totaal andere situatie gaat, iets anders dan zo'n holle huls bestellen en gewoon normaal doen.

Dat the A-team werd gearresteerd maakt niks uit, die breken uit elke gevangenis met een schoenveter en busje haarspray Geeft alleen aan hoe flauw/incompetent de politie is in Nederland, gewoon even een waarschuwing geven lijkt mij voldoende. Het lijkt me sterk dat ze de buurt onveilig maakte, wat zei de rechter hierover?

De angst voor vuurwapens in dit land is gevaarlijker dan de vuurwapens zelf
  dinsdag 8 december 2009 @ 13:16:35 #91
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_75406056
quote:
Op maandag 7 december 2009 17:58 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
En krijg ik dus gewoon een mailtje terug

Hi ikweethetookniet,

If we have not said this cell phone has GPS function in site, that means this one out of this function. sorry.
We will update some cell phones which has this function to site. Hope you can wait more days.
Our guys will update a video tomorrow, please check it.
Best regards,

Tiffany

ff wachten dus
pi_75406449
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 13:14 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Draden kun je afknippen, een treurig grijs klapperpistooltje kun je zwart verven, met een beetje bluf lijkt je portemonnee ook een wapen. Genoeg negers in Amerika zijn afgeknald door de politie omdat ze een zwarte portemonnee in de hand hadden

Bij oom agent gaan vragen of het illegaal is De helft van die dikke agenten snapt amper iets van de wet, ze moeten de wet handhaven maar overtreden hun eigen regels Ik zal hier maar geen rant geven hoe de politie HOORT op te treden in een vrije maatschappij

Ik zeg niet dat je ongelijk hebt, ik zeg alleen dat de wet op een andere manier wordt toegepast. Natuurlijk kun je met dat ding op straat gaan zwaaien, net zoals je met een bivakmuts het pompstation mag inlopen en met een keukenmes in de binnenstad kan gaan lopen zwaaien. Dan ga je de indruk wekken dat het om een totaal andere situatie gaat, iets anders dan zo'n holle huls bestellen en gewoon normaal doen.

Dat the A-team werd gearresteerd maakt niks uit, die breken uit elke gevangenis met een schoenveter en busje haarspray Geeft alleen aan hoe flauw/incompetent de politie is in Nederland, gewoon even een waarschuwing geven lijkt mij voldoende. Het lijkt me sterk dat ze de buurt onveilig maakte, wat zei de rechter hierover?

De angst voor vuurwapens in dit land is gevaarlijker dan de vuurwapens zelf

Als jij in de binnenstad met een keukenmes gaat zwaaien kan je er vanuit gaan dat de politie binnen 5 minuten aanwezig is om je af te voeren naar het bureau. Tankstations vragen ze al om je helm af te zetten voor je gaat tanken.

Maar jij hebt gewoon iets tegen de overheid en NL in het algemeen volgens mij. Dat is ondertussen wel duidelijk na al je posts hier.

En we gaan weer ontopic. Volgens Jack zijn de UJJS van zijn site van een van de bekendste fabrieken en de beste kwaliteit. Dat zou ik ook zeggen
pi_75406703
@ revpolen

Heb jij een e-mailadres van yoyo1314 van tradetang? Contact supplier knop werkt niet en hij is nooit online om te im'en
  dinsdag 8 december 2009 @ 13:43:38 #94
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_75407040
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 13:27 schreef Skiet het volgende:

[..]

Maar jij hebt gewoon iets tegen de overheid en NL in het algemeen volgens mij. Dat is ondertussen wel duidelijk na al je posts hier.

Na het referendum, criminele oorlog in Afghanistan/ Irak en de miljarden die naar de criminele banken zijn gegaan.... gek dat ik zowat de enigste ben. Ik ben klaar met de overheid/democratie, Nederland kan zoveel beter zijn. Beschuldig mij niet van Nederland haat, mijn ziel staat in brand als ik zie hoe dit land eraan toe is

Gave hub bij FP
pi_75407367
* jakkop wacht nog steeds op een pakketje van 14 november

Maar heeft iemand al reactie op de vraag aan Jack over wake-up lights?
Eins, zwei, hoeplakai.
pi_75407844
Grrrr, postbode aan de deur, moest voor mijn pakketje getekend worden. Alleen was ik niet thuis en alleen ik mocht voor het pakje tekenen
  dinsdag 8 december 2009 @ 14:33:37 #97
226677 revpolen
pi_75408789
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 13:33 schreef Skiet het volgende:
@ revpolen

Heb jij een e-mailadres van yoyo1314 van tradetang? Contact supplier knop werkt niet en hij is nooit online om te im'en
nope geen email adres van deze persoon,
bij mij reageert die redelijk snel altijd
  dinsdag 8 december 2009 @ 14:46:17 #98
131319 mickeyD
pi_75409285
zo, 44 dagen geleden cam besteld bij ebay (verkoper: strong-stock)
nu maar ff klacht ingedient voor cash-back.
Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM
pi_75409987
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 14:46 schreef mickeyD het volgende:
zo, 44 dagen geleden cam besteld bij ebay (verkoper: strong-stock)
nu maar ff klacht ingedient voor cash-back.
Heb ik ook al gedaan (zie vorige topic ergens).
  dinsdag 8 december 2009 @ 15:04:33 #100
131319 mickeyD
pi_75409999
klopt had ik gelezen idd
had er al gemaild vorige week, maar ze bleef zeggen dat t wel 25 dagen kon duren voor t aankwam (toen was het al minstens 35 dagen)
  dinsdag 8 december 2009 @ 15:29:21 #101
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_75410962
Tjonge, even gekeken of ik nog een trackingnummer had voor een bestelling....

11/21/2009 6:40:43 PM Package Shipped

HK post zegt...

The item left Hong Kong for its destination on 7-Dec-2009

Ligt gewoon meer dan 2 weken te stoffen in een bami lucht
pi_75410994
Voor de mensen die in vorige topics die dubbel glaze bekers zochten. Marskramer heeft ze in de aanbieding 2,99-3,99
pi_75411533
Yes!!

Net een pakje aangekomen dat op 4 december HK verlaten heeft! Zijn m'n iPots met camera! Zien er erg mooi uit, zal als ik tijd heb wel eens een review maken!
  dinsdag 8 december 2009 @ 15:44:13 #104
142476 Paauwtje
Ff wat bedenken.
pi_75411559
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 15:04 schreef mickeyD het volgende:
klopt had ik gelezen idd
had er al gemaild vorige week, maar ze bleef zeggen dat t wel 25 dagen kon duren voor t aankwam (toen was het al minstens 35 dagen)
Ook maar even een emailtje gestuurd.
Het is vandaag 1 maand dat het op de post is gedaan maar nog niets vernomen.
pi_75411648
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 15:43 schreef Michael-H het volgende:
Yes!!

Net een pakje aangekomen dat op 4 december HK verlaten heeft! Zijn m'n iPots met camera! Zien er erg mooi uit, zal als ik tijd heb wel eens een review maken!
Ben er zeer benieuwd naar
pi_75411729
Vandaag weer pakketje binnen van DX, gaat lekker. Gister 3 aanstekers, nu hele bestelling met wat Nokla spul en screen protectors en hoesjes en zo'n mini-cardreader.

Wachten op volgende pakket moet ook een keer binnen komen.
  dinsdag 8 december 2009 @ 15:49:42 #107
98259 mstr
Een jonge God!
pi_75411748
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 15:49 schreef thijs1994 het volgende:
Vandaag weer pakketje binnen van DX, gaat lekker. Gister 3 aanstekers, nu hele bestelling met wat Nokla spul en screen protectors en hoesjes en zo'n mini-cardreader.

Ik wil ook mijn aanstekers
Zeker voor oud en nieuw
pi_75411917
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 15:43 schreef Michael-H het volgende:
Yes!!

Haha, de een wacht 1 maand op z'n pakjes terwijl de ander ze in 4 dagen binnen heeft.
pi_75411933
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 15:49 schreef thijs1994 het volgende:

Hier nog steeds helemaal niks binnen.
  dinsdag 8 december 2009 @ 15:56:33 #110
98259 mstr
Een jonge God!
pi_75412028
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 15:54 schreef Joene94 het volgende:

[..]

Haha, de een wacht 1 maand op z'n pakjes terwijl de ander ze in 4 dagen binnen heeft.
Het is om te janken ja
pi_75412814
Ik ben het overzicht een beetje kwijt. Gelukkig komt het pakje uit NL wat ik echt nodig heb morgen, maar voor de rest ben ik de draad een beetje kwijt. Moet ook nog 7,99 terugkrijgen, ook weer zo'n bedrag dat je vergeet.
pi_75412907
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 15:54 schreef Joene94 het volgende:

[..]

Misschien heeft zijn pakketje ook wel 2/3/4 weken stof liggen happen in de pakketjesberg van HK post? Hij zegt toch "4 december hongkong verlaten"

Ik wacht ook nog op 3 pakketjes uit China al ongeveer 3/4 weken, heb donderdag iets uit amerika besteld en dat nu al binnen (Als ik uit Amerika bestel heb ik 't altijd binnen een week) Kunnen ze daar bij HK post niet gewoon wat meer mensen neer zetten of wat meer vliegtuigen gebruiken
pi_75413004
Had alles wat ik besteld ook gewoon moeten opslaan ergens. Nu staat het allemaal ergens in mijn mailbox en heb ik geen flauw benul
pi_75413129
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 16:21 schreef Fastmatti het volgende:
Had alles wat ik besteld ook gewoon moeten opslaan ergens. Nu staat het allemaal ergens in mijn mailbox en heb ik geen flauw benul
Ik check gewoon in mijn accounts wat ik nog moet ontvangen. Zie wel dat 1 order van PB nu al 45 dagen geleden is en Tifanny dr werk goed heeft gedaan (steeds uitstellen en laten wachten nog een paar dagen hier en daar). Dus ik ben benieuwd of ze dat nog netjes gaan oplossen.
pi_75413190
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 16:24 schreef Skiet het volgende:

[..]

Ik check gewoon in mijn accounts wat ik nog moet ontvangen. Zie wel dat 1 order van PB nu al 45 dagen geleden is en Tifanny dr werk goed heeft gedaan (steeds uitstellen en laten wachten nog een paar dagen hier en daar). Dus ik ben benieuwd of ze dat nog netjes gaan oplossen.
Wat uit HK heb ik dan weer wel op een rijtje. Probleem zijn meer de dingen die ik in NL heb besteld. Daar zaten een aantal diensten bij waar je dus geen fysiek product krijgt en dat er een bestelling bij Bol.com fout helemaal fout is gelopen.
pi_75413213
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 16:21 schreef Fastmatti het volgende:
Site Product Geshipt op: Ontvangen op: Trackingnummer:

POP Kanen Extra Bass Stereo In-ear Earphone Headphone MD-52 31-okt 17-nov
POP Toyota Solar Power Flashing LCD Car Keychain# 2-nov 16-nov
POP Kanen Extra Bass Stereo In-ear Earphone Headphone MD-52 14-nov
ebay MD80 Mini DV 30fps Sport Video Camera & Pocket Cam DVR 14-nov 21-nov
DX High Quanlity HDMI Cable for PS3/Xbox 360 and AV Equipments 14-nov 21-nov
FP 30mW Green Laser Pointer Pen (Black) 16-nov
DX Genuine Microsoft 2.4GHz Wireless Game Controller for Xbox 360 28-nov 7-dec RT038067877HK
POP 9 LED Flashlight 20000mcd 2-pack LYCKEBY

Handig in een excel documentje

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 08-12-2009 16:26:42 ]
pi_75413748
Hier een eerste indruk over de iPots:

- Camera is 0,3 megapixel, niet zo goed dus, maar wel OK voor een snelle foto
- Interface is veel beter dan oudere iPots, ook wat sneller dan de oudere mp4
- Helaas kun je shake to shuffle niet uitzetten (bij hardlopen ga je dan wel érg snel door je muziek heen )
- Earphones die erbij zitten kun je net zo goed weggooien.....

Meer info volgt binnenkort!
pi_75413874
Wat is deze ?

Waiting for Supplier via Air Mail

Nog nooit gehad bij DX

Ik zie bij 2 van de 3 artikelen staan shipped en bij de andere staat pending

logisch nadenken kom ik uit op: die 2 zijn verstuurd in 1 pakket en de andere komt later met een los pakket

Klopt dit ?
pi_75414166
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 16:24 schreef Skiet het volgende:

[..]

Dus ik ben niet de enige die er zo over denkt met tiffany. Proberen te rekken over 45 dagen claim.
  dinsdag 8 december 2009 @ 16:53:42 #120
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_75414224
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 16:18 schreef Semmm het volgende:

[..]

Misschien heeft zijn pakketje ook wel 2/3/4 weken stof liggen happen in de pakketjesberg van HK post? Hij zegt toch "4 december hongkong verlaten"

Ik wacht ook nog op 3 pakketjes uit China al ongeveer 3/4 weken, heb donderdag iets uit amerika besteld en dat nu al binnen (Als ik uit Amerika bestel heb ik 't altijd binnen een week) Kunnen ze daar bij HK post niet gewoon wat meer mensen neer zetten of wat meer vliegtuigen gebruiken
Gewoon landen en opstijgen op dezelfde baan half in het gras, dan kan de capaciteit een stuk omhoog zodat wij onze spullen op tijd ontvangen

Ik vrees dat ze geen capaciteit meer hebben. Enkele percentages groei kun je wel opvangen maar waarschijnlijk krijgen ze in de dubbele percentage cijfers meer vracht dan vorig jaar Even extra banen asfalteren en vliegtuigen erbij bestellen gaat niet zo snel. Heeft Boeing de nieuwe vliegtuigen af dan bestelt men alweer miljoenen extra varkens
  dinsdag 8 december 2009 @ 16:58:45 #121
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_75414408
Kreeg vandaag 2 pakjes binnen van DP (Jack) van de 21e nov shipped.

2 vesten (waarvan 1 enorm te klein en niet anders dan de foto dus weg gedaan) en de andere perfect en super stof (Jack & Jones) ja, het is een echte.
En een LED horloge. Maar weet niet hoe die werkt. Je moet een knop indrukken om de tijd te zien? wtf
[b]Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:[/b]
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
pi_75414659
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 16:44 schreef firecow het volgende:
Wat is deze ?

Waiting for Supplier via Air Mail

Nog nooit gehad bij DX

Ik zie bij 2 van de 3 artikelen staan shipped en bij de andere staat pending

logisch nadenken kom ik uit op: die 2 zijn verstuurd in 1 pakket en de andere komt later met een los pakket

Klopt dit ?
Dat klopt helemaal.
  dinsdag 8 december 2009 @ 17:09:58 #123
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_75414857
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 16:58 schreef Dionysiou het volgende:

2 vesten (waarvan 1 enorm te klein en niet anders dan de foto dus weg gedaan) en de andere perfect en super stof (Jack & Jones) ja, het is een echte.
En een LED horloge. Maar weet niet hoe die werkt. Je moet een knop indrukken om de tijd te zien? wtf
Hoezo weggedaan? Pleur je dat gewoon in de vuilnisbak?
Jij blijft maar kleren kopen die te klein uitvallen Wordt je daar niet moe van?

Als je geen knop hoeft in te drukken is de batterij binnen 1 dag leeg
  dinsdag 8 december 2009 @ 17:13:16 #124
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_75414973
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 17:09 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Hoezo weggedaan? Pleur je dat gewoon in de vuilnisbak?
Jij blijft maar kleren kopen die te klein uitvallen Wordt je daar niet moe van?

Als je geen knop hoeft in te drukken is de batterij binnen 1 dag leeg
Ja dat pleur ik in de vuilniszak en geef ik aan de kindjes in Afrika of het leger des heils met de Dion label er nog aan
Ik stop nu ook met kleren kopen vanuit China. Schoenen ben ik wel super tevreden over!
Evenals de broeken.

Shirts, vesten etc. doe ik niet meer
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
  dinsdag 8 december 2009 @ 17:13:29 #125
256707 MagischMannetje
It's a kind of MAGIC...
pi_75414979
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 16:58 schreef Dionysiou het volgende:

Linkje van die echte?
pi_75415157
Ik heb een PP Cliam (even gefingeerd) aangemaakt voor een order van 24 oktober omdat ze steeds maar blijven uitstellen en dit zo een beetje de laatste dag is dat het kan. Erg jammer, maar wat kan je anders. Ik ben ook gewoon maar een consument die ze spullen niet gehad heeft.

Jack don't be mad at me
  dinsdag 8 december 2009 @ 17:18:58 #127
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_75415165
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 17:13 schreef MagischMannetje het volgende:

[..]

Linkje van die echte?
Kan hem niet meer vinden door die duizenden mails
pi_75415214
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 17:18 schreef Skiet het volgende:
Ik heb een PP Cliam (even gefingeerd) aangemaakt voor een order van 24 oktober omdat ze steeds maar blijven uitstellen en dit zo een beetje de laatste dag is dat het kan. Erg jammer, maar wat kan je anders. Ik ben ook gewoon maar een consument die ze spullen niet gehad heeft.

Jack don't be mad at me
Dankzij mensen als jij moet jack zijn dingetjes duurder maken
  dinsdag 8 december 2009 @ 17:23:13 #129
256707 MagischMannetje
It's a kind of MAGIC...
pi_75415325
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 17:20 schreef veda het volgende:

[..]

+1
quote:

Jack don't be mad at me
Om hoeveel geld ging het?
  dinsdag 8 december 2009 @ 17:25:08 #130
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_75415390
quote:

Jack don't be mad at me
Had je niet eerst Jack kunnen mailen voordat je een externe partij erbij haalt? Of had je dat al gedaan?
Dan had je waarschijnlijk een vrijwillige cashback gekregen, volgens mij krijg je een rood vinkje bij Paypal als je klanten dit telkens doen.
pi_75415405
Iemand enig idee of ze ergen zo'n soort horloge hebben voor een normale prijs?

dinsdag 8 december 2009 @ 17:26:14 #132
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_75415429
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 17:25 schreef DjimmyR het volgende:

[ afbeelding ]
Wauw.. dat is wel een mooierd.
pi_75415454
quote:

[ afbeelding ]
Voor Diesol horloges altijd.

www.budgetgadgets.com
pi_75415545
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 17:26 schreef Dionysiou het volgende:

[..]

Wauw.. dat is wel een mooierd.
Ik vind hem ook echt tof alleen niet 100+ euro waard, zeker niet voor het stappen etc.
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 17:26 schreef thijs1994 het volgende:

[..]

www.budgetgadgets.com
Bedankt ik ga daar eens kijken of ik iets vind.
pi_75415614
quote:

[ afbeelding ]
Heb je mss ook een typenaam?
  dinsdag 8 december 2009 @ 17:41:55 #136
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_75415903
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 17:26 schreef thijs1994 het volgende:

[..]

www.budgetgadgets.com
Ik vind deze wel mooi, maar volgens mij verhogen ze hun horloge prijzen omdat ze populair zijn
12 dollar terwijl die andere allemaal rond de 6 hangen

pi_75415961
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 17:32 schreef veda het volgende:

[..]

Heb je mss ook een typenaam?
Het is een; Diesel DZ4120
  dinsdag 8 december 2009 @ 17:48:22 #138
105968 Egamer
Succes gegarandeerd.
pi_75416093
12/7/2009 5:25:50 PM Package Shipped

Yeah Dat betekent toch dat 'ie mijn kant op is? Duurt ongeveer 2 weken, maar in verband met de feestdagen kan het wel een dikke maand duren toch?
The Kooks O+ Arctic Monkeys O+ Blood Red Shoes O+ Franz Ferdinand O+ Muse O+ The Last Shadow Puppets O+
pi_75416108
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 17:41 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Ik vind deze wel mooi, maar volgens mij verhogen ze hun horloge prijzen omdat ze populair zijn
12 dollar terwijl die andere allemaal rond de 6 hangen

[ afbeelding ]
Ik denk dat dat kleine wijzertje, die zo te zien werkt het duurder maakt.
http://www.budgetgadgets.(...)st-watch-p-6253.html
http://www.budgetgadgets.(...)st-watch-p-6252.html

Op beide klokjes staat het wijzertje anders.
pi_75416338
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 17:25 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Had je niet eerst Jack kunnen mailen voordat je een externe partij erbij haalt? Of had je dat al gedaan?
Dan had je waarschijnlijk een vrijwillige cashback gekregen, volgens mij krijg je een rood vinkje bij Paypal als je klanten dit telkens doen.
Heb al met Tifanny en Jack hierover gesproken en het enige wat ik hoorde was dat ik maar nog even moest wachten. Dan weer 7 dagen wachten dan weer 5 dagen wachten en ik gaf steeds aan dat ik een refund wilde of direct opsturen van het product. Als ze er dan maar omheen blijven draaien gebruik ik de door paypal aangeboden mogelijk om mijn geld terug te claimen. Lijkt me niet raar. Tweede keer dat ik dat doe. Eerste was op een ebay verkoper die niet verzonden heeft.
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 17:20 schreef veda het volgende:

[..]

Als Jack gewoon zijn zaakjes op orde heeft hoeft dit ook niet te gebeuren.
pi_75416425
DjimmyR GEEN MERNAMEN!!!

ZO MOEILIJK?
  dinsdag 8 december 2009 @ 18:00:15 #142
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_75416433
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 17:57 schreef Skiet het volgende:

[..]

Heb al met Tifanny en Jack hierover gesproken en het enige wat ik hoorde was dat ik maar nog even moest wachten. Dan weer 7 dagen wachten dan weer 5 dagen wachten en ik gaf steeds aan dat ik een refund wilde of direct opsturen van het product. Als ze er dan maar omheen blijven draaien gebruik ik de door paypal aangeboden mogelijk om mijn geld terug te claimen. Lijkt me niet raar. Tweede keer dat ik dat doe. Eerste was op een ebay verkoper die niet verzonden heeft.
[..]

Daar ben ik het niet mee eens
Nee hoor, ik geef je gelijk

Beetje rare manier van handelen, mensen aan de haak houden is zo irritant. Vooral als je een bekende klant bent, alsof je niet terug komt met een pak geld
  dinsdag 8 december 2009 @ 18:02:11 #143
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_75416486
quote:

[..]

[..]

Oeh, hier maak je jezelf niet geliefd mee hier.

Al vind ik het overigens wel volledig terecht dat je claimt
6 eien
pi_75416505
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 17:59 schreef MarkoAlmelo het volgende:
DjimmyR GEEN MERNAMEN!!!

ZO MOEILIJK?
Ten eerste zit je caps lock vast?

Ten tweede gaat het hier over een origineel product, en niet over een goedkope imitatie. Dus waarom zou ik voor een origineel product niet de originele naam mogen gebruiken?

So what is you're problem?
  dinsdag 8 december 2009 @ 18:03:54 #145
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_75416529
quote:

[ afbeelding ]
Ik moet mijn mening geven hierover, sorry ik kan er niks aan doen.

Wat 'n lelijk ding. Normale prijs? Je zal geld toe moeten krijgen!
6 eien
pi_75416558
vandaag 2 pakketjes binnen gekregen van DX !

2 november besteld !

:)
  dinsdag 8 december 2009 @ 18:07:28 #147
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_75416625
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 17:49 schreef veda het volgende:

[..]

Ik denk dat dat kleine wijzertje, die zo te zien werkt het duurder maakt.
http://www.budgetgadgets.(...)st-watch-p-6253.html
http://www.budgetgadgets.(...)st-watch-p-6252.html

Op beide klokjes staat het wijzertje anders.
Zou niks uit moeten maken, seconde wijzer is seconde wijzer. Misschien dat het een betere kwaliteit is, maar ik blijf het verdacht vinden Quartz is gewoon goedkoop, al stop je er 100 wijzers in.

Deze is ook 6.5 dollar, nog meer wijzers

pi_75416811
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 17:59 schreef MarkoAlmelo het volgende:
DjimmyR GEEN MERNAMEN!!!

ZO MOEILIJK?
Je kan ook overdrijven heh Merknamen mogen best als de producten gewoon echt zijn hoor.
pi_75416829
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 18:07 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Zou niks uit moeten maken, seconde wijzer is seconde wijzer. Misschien dat het een betere kwaliteit is, maar ik blijf het verdacht vinden Quartz is gewoon goedkoop, al stop je er 100 wijzers in.

[ afbeelding ]
En waarschijnlijk doen al die kleine wijzers het niet
pi_75416879
En maar vreemd opkijken dat dat topic weer is een keer dicht is en blijft....
  dinsdag 8 december 2009 @ 18:18:29 #151
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_75416917
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 18:17 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Is goed voor de Nederlandse economie.
6 eien
pi_75416947
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 18:18 schreef Twizu het volgende:

[..]

Is goed voor de Nederlandse economie.
En beter voor me bankrekening
  dinsdag 8 december 2009 @ 18:25:04 #153
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_75417118
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 18:15 schreef Semmm het volgende:

[..]

En waarschijnlijk doen al die kleine wijzers het niet
Die doen het wel maar het is zo duidelijk ****.
De wijzers geven de datum, 24 uur, 12 uur maan/zon aan.

Dat geeft gelijk aan dat het Chinese shit is, normale horlogemerken maken geen "chrono" met dat soort functies.
Daarom moet je ook de simpele modellen nemen, dan kun je niet met 1 oogopslag zien dat het een LongiCHAN betreft
  dinsdag 8 december 2009 @ 18:25:17 #154
164283 Luco
Buongiorno!
pi_75417127
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 18:17 schreef MarkoAlmelo het volgende:
. Je kan ook overdrijven. Die gozer heeft het over een officieel product en laat het originele artikel (en merk zien). Waarom zou je daar dan d1353l voor moeten schrijven
Ma come piove bene su'gli &lt;a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank"&gt;impermeabili&lt;/a&gt;
  dinsdag 8 december 2009 @ 18:27:05 #155
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_75417190
De deurbel
de pakjesbus met twee pakketjes
een trainingspak wat past bij de luchtschoenen van N***
en een gsm houder voor op de fiets
pi_75417266
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 18:27 schreef ikweethetookniet het volgende:
De deurbel
Link naar de Trainingspak?
pi_75417366
Is iemand weleens een NokLa N95 of N96 tegengekomen ergens voor een mooie prijs??
  dinsdag 8 december 2009 @ 18:34:02 #158
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_75417409
Dat trainingspak die je zelf via een verkoper kocht?
pi_75417416
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 18:14 schreef Semmm het volgende:

[..]

Je kan ook overdrijven heh Merknamen mogen best als de producten gewoon echt zijn hoor.
Het gaat er natuurlijk om dat als je op een merknaam googelt je niet in dit topic terecht moet komen. Kun je het wel over een echt product hebben, maar de rest zie je ook.
  dinsdag 8 december 2009 @ 18:47:48 #160
256707 MagischMannetje
It's a kind of MAGIC...
pi_75417875
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 18:32 schreef Jeffrey_San het volgende:
Is iemand weleens een NokLa N95 of N96 tegengekomen ergens voor een mooie prijs??
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.13438
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.13346
Ze zijn wel een te beetje duur
pi_75417963
Weet iemand goede in-ear dopjes.
I hear thunder but there's no rain
this kind of thunder breaks walls and window panes
pi_75418020
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 18:07 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Dat maakt wel uit, want in die horloges proppen ze veelal hetzelfde uurwerk. Omdat dit uurwerk anders moet zijn (seconde wijzer op een andere plek) en er minder horloges zijn die dit hebben, wordt het dus duurder.

Jij zegt dat quartz goedkoop is, maar van dat 6.5 dollar klokje werken alleen de grote, kleine en secondewijzer en de rest van de wijzers zijn nep. Quartz is wel goedkoop, maar ga je er een stopwatch en datum enzo in freubelen dan wordt ook quartz al rap duurder.
pi_75418043
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 18:50 schreef KoekjesTwister het volgende:
Weet iemand goede in-ear dopjes.
Ja: Kanen MD52
http://www.dealperfect.com/detail.dp/sku.23738

Deze zijn hetzelfde (dacht ik?)
http://www.popbuying.com/detail.pb/sku.23738
  dinsdag 8 december 2009 @ 18:55:41 #164
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_75418148
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 18:34 schreef Dionysiou het volgende:
Dat trainingspak die je zelf via een verkoper kocht?
waarvan ik eerst dacht dat het niet zou komen

link ga ik straks ff opzoeken
pi_75418292
Heb wat aanstekers besteld via DX alleen in pistoolvorm, zijn die legaal en wat als de douane ze ziet?

Krijg ik hier probleme mee?
-edit- Sig niet toegestaan, niet terugplaatsen-
pi_75418343
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 19:00 schreef caspergf1 het volgende:
Krijg ik hier probleme mee?
Problemen niet. Een strafblad wel.
I hear thunder but there's no rain
this kind of thunder breaks walls and window panes
pi_75418369
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 19:01 schreef KoekjesTwister het volgende:

[..]

Problemen niet. Een strafblad wel.
Effe serieus auh
pi_75418439
quote:

[ afbeelding ]
Al op Taobao.com gekeken? Heel veel keuze aan horloges.
pi_75418524
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 19:02 schreef caspergf1 het volgende:

[..]

Effe serieus auh
Dikke kans dat ze gewoon door de douane komen, maak je vooral geen zorgen.

Maar je maakt inderdaad kans dat deze opmerking waarheid wordt.
  dinsdag 8 december 2009 @ 19:07:31 #170
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_75418578
ah, ik zie dat ik weer wat terug te lezen heb
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_75418583
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 19:05 schreef veda het volgende:

[..]

Dikke kans dat ze gewoon door de douane komen, maak je vooral geen zorgen.

Maar je maakt inderdaad kans dat deze opmerking waarheid wordt.
Wat als ze het wel zien
  dinsdag 8 december 2009 @ 19:09:38 #172
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_75418653
nah, het viel nog mee deze keer, niets aan het handje
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_75418715
Weer 4 price request bij Jack liggen. Hoop dat ie sneller is als HK Post.
pi_75418736
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 19:07 schreef caspergf1 het volgende:

[..]

Wat als ze het wel zien
Iemand had boksbeugels besteld en die werd thuis bezocht door politie/marechaussee of iets van die trant. Als de douane vind dat jou aanstekers zo veel op echte wapens lijken dat je er een bank mee kunt beroven (zou je iemand in zijn gezicht uitlachen als ie hem tegen je kop zou houden en je bedreigd met je leven?) dan kunnen er maatregelen getroffen worden. Een maatregel zou kunnen zijn zoals die boksbeugels. Maar hier ben ik ook niet zo van op de hoogte.
  dinsdag 8 december 2009 @ 19:13:01 #175
48067 neo2000
pi_75418781
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 19:07 schreef caspergf1 het volgende:

[..]

Wat als ze het wel zien
Dan moet je het topic nog maar eens goed lezen, aangezien het denk ik in dit topic al een keer of 10 vermeld is, en ook jouw vraag al beantwoord is. letterlijk.
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
pi_75418784
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 19:11 schreef veda het volgende:

[..]

Iemand had boksbeugels besteld en die werd thuis bezocht door politie/marechaussee of iets van die trant. Als de douane vind dat jou aanstekers zo veel op echte wapens lijken dat je er een bank mee kunt beroven (zou je iemand in zijn gezicht uitlachen als ie hem tegen je kop zou houden en je bedreigd met je leven?) dan kunnen er maatregelen getroffen worden. Een maatregel zou kunnen zijn zoals die boksbeugels. Maar hier ben ik ook niet zo van op de hoogte.
Dus met een beetje peg staan ze voor de deur?
pi_75418922
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 19:13 schreef caspergf1 het volgende:

[..]

Voor jou dan nog 1 keer

Wapens en munitie
Nepwapens

Er zijn maar weinig mensen die het verschil zien tussen een nepwapen en een echt vuurwapen. Een nepwapen kan dus gebruikt worden om iemand mee te bedreigen. Daarom zijn nepwapens in Nederland verboden.

Nepvuurwapens zijn voorwerpen die sprekend op echte vuurwapens lijken. Dat kunnen bijvoorbeeld speelgoedwapens zijn. Maar ook aanstekers in de vorm van pistolen of handgranaten. Of 'wapens' die onderdeel uitmaken van een spelcomputer. In Nederland zijn alle namaakvuurwapens verboden. Ook als ze groter of kleiner dan het echte wapen zijn of als ze een andere kleur hebben.

In Zuid-Europese landen zijn de wapenwetten minder streng dan in Nederland. Nepwapens zijn daar gewoon te koop. Maar het is strafbaar om in het buitenland een namaakpistool te kopen en dat mee te nemen naar Nederland.

Op vliegvelden controleren de Koninklijke Marechaussee en de douane streng op deze wapens. Wie zo'n 'nepper' in zijn of haar bezit heeft, krijgt direct een proces-verbaal. De boete bedraagt maximaal 270 euro. Iedereen met een nepwapen is strafbaar. Ook jongeren worden strafrechtelijk vervolgd.

Naar boven

Air-softwapens
Air-softwapens zijn imitatie wapens waarmee plastic balletjes afgeschoten kunnen worden. Ze vallen onder categorie IV van de Wet wapens en munitie. Het bezit van deze wapens is toegestaan. Het dragen van een categorie IV wapen is (zonder vergunning) verboden.

De meeste air-softwapens lijken op bestaande vuurwapens. Deze vallen onder categorie I en zijn wel verboden. Er wordt in principe geen vergunning voor verstrekt.

Het ministerie van Justitie heeft overigens niets tegen de air-soft-sport en haar beoefenaars, alleen tegen het gebruik van 'look a like'-wapens. Ook al zijn air-softwapens niet helemaal ongevaarlijk.

Naar boven

Paintballwapens
Paintballwapens zijn gasdrukwapens waarmee verfballetjes afgeschoten kunnen worden. De meeste paintballwapens lijken niet op bestaande vuurwapens en vallen in beginsel onder categorie IV van de Wet wapens en munitie. Het bezit van deze wapens is toegestaan, maar het dragen van een categorie IV wapen is (zonder vergunning) verboden. Als paintballwapens op bestaande wapens lijken, vallen ze echter onder categorie I en zijn ze wel verboden.

Naar boven

Streng
Het is gebleken dat er in Nederland vaak misbruik wordt gepleegd met wapens die lijken op echte wapens. De Nederlandse wetgeving is, om deze reden, hierin strenger dan de andere EU-landen. Hier heeft de wetgever, met instemming van onder andere de Staten-Generaal, bewust voor gekozen en de internationale verdragen op dit punt laten dit ook toe. Er wordt niet verwacht dat de wetgeving hierover in de toekomst zal worden gewijzigd.

Naar boven

Kleur maakt niet uit
Een knalrood neppistool dat qua vorm sprekend lijkt op een echt pistool is verboden. De kleur van een voorwerp is in het geheel niet meer bepalend voor het beantwoorden van de vraag of er sprake is van een sprekende gelijkenis met vuurwapens of voor ontploffing bestemde voorwerpen. Bepalend hiervoor zijn enkel de vorm en de afmeting van het voorwerp.

Naar boven

Replica's
Replica's van vuurwapens vallen onder categorie I of III van de Wet wapens en munitie. Deze mag men in Nederland niet zonder een ontheffing of een verlof voorhanden hebben.

Stel u heeft een replica heeft van een oud model western revolver en functioneert gewoon, dan valt deze replica onder dezelfde categorie als het originele antieke wapen. Dat is meestal categorie III. Op een replica is echter nooit een vrijstelling van toepassing die voor het originele oude (antieke) wapen wel van toepassing kan zijn.

Een replica in de zin van een 'nagemaakt' wapen dat niet echt functioneert valt onder categorie I en is ook verboden.
pi_75418930
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 19:13 schreef caspergf1 het volgende:

[..]

Volgens mij wordt het gewoon in beslag genomen.
pi_75419015
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 19:16 schreef Skiet het volgende:

[..]

Voor jou dan nog 1 keer

Wapens en munitie
Nepwapens
[..]
Waar haal je dat vandaan?
dankje
pi_75419186
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 19:16 schreef Fastmatti het volgende:

[..]

Volgens mij wordt het gewoon in beslag genomen.
Je kan er een boete en proces verbaal voor krijgen
pi_75419228
quote:

[..]

[..]

Zelfde verhaal hiero dus ik geef skiet gelijk ook al is het niet zo leuk. Vanaf 21 oktober wacht ik ook op een tshirt. Paar keer heen en weer gemailt met tiffany. Gevraagd diverse malen om een refund. Of zelfs een refund en dat ik daarna opnieuw weer betaal zodat er weer 45 dagen open staan. Ze blijft zeggen dat ze met een oplossing komt maar tot nu toe nog niks gehoord en geen geld of oplossing daarvoor. Het enige wat ik tegen me hoofd kreeg was dat ik de enige was met een probleem ( hmm en bv skiet dan?) en dat ik andere mensen zou aanzetten om hetzelfde te doen. Nu de 45 dagen over zijn hoor ik niks meer ( oke gaat hier maar om 13 dollar maar toch). Over een week ofzo moet ik toch al een refund doen van een ander pakketje die vanaf 6 november openstaat en maar niet verzonden word.
pi_75419231
Dankjulliewelllll

Heb het snel gecanceld, ik wil geen probs en al helemaal niet met de Nederlandse F.B.I
  dinsdag 8 december 2009 @ 19:24:08 #183
98259 mstr
Een jonge God!
pi_75419259
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 19:23 schreef caspergf1 het volgende:
Dankjulliewelllll

Heb het snel gecanceld, ik wil geen probs en al helemaal niet met de Nederlandse F.B.I
Stel je toch eens voor.
Nederlandse FBI.
pi_75419366
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 19:23 schreef davo1979 het volgende:

[..]

Zelfde verhaal hiero dus ik geef skiet gelijk ook al is het niet zo leuk. Vanaf 21 oktober wacht ik ook op een tshirt. Paar keer heen en weer gemailt met tiffany. Gevraagd diverse malen om een refund. Of zelfs een refund en dat ik daarna opnieuw weer betaal zodat er weer 45 dagen open staan. Ze blijft zeggen dat ze met een oplossing komt maar tot nu toe nog niks gehoord en geen geld of oplossing daarvoor. Het enige wat ik tegen me hoofd kreeg was dat ik de enige was met een probleem ( hmm en bv skiet dan?) en dat ik andere mensen zou aanzetten om hetzelfde te doen. Nu de 45 dagen over zijn hoor ik niks meer ( oke gaat hier maar om 13 dollar maar toch). Over een week ofzo moet ik toch al een refund doen van een ander pakketje die vanaf 6 november openstaat en maar niet verzonden word.
Taobao orders van na die datum zijn bij mij allemaal netjes afgehandeld. Het tracking nummer geeft nu zelfs aan dat ze hong kong uit zijn (een sinds 1 week geleden 1 sinds vandaag).
  dinsdag 8 december 2009 @ 19:27:29 #185
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_75419401
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 19:23 schreef caspergf1 het volgende:
Dankjulliewelllll

Ik ben sprakeloos.
6 eien
pi_75419443
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 19:24 schreef mstr het volgende:

[..]

Stel je toch eens voor.
Nederlandse FBI.
Zo'n strafblad als dit is natuurlijk wel leuk, verboden wapenbezit. Maakt je leven in Nederland moeilijk, maar je kunt ook nog eens nergens heen. Nergens staat namelijk dat het om zo'n futiliteit gaat.
  dinsdag 8 december 2009 @ 19:29:29 #187
98259 mstr
Een jonge God!
pi_75419476
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 19:28 schreef Fastmatti het volgende:

[..]

Zo'n strafblad als dit is natuurlijk wel leuk, verboden wapenbezit. Maakt je leven in Nederland moeilijk, maar je kunt ook nog eens nergens heen. Nergens staat dat het om zo'n futiliteit gaat.
Verboden wapenbezit is gewoon om te lachen van het janken als het door zo'n pistooltje komt
pi_75419488
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 19:27 schreef Twizu het volgende:

[..]

Ik ben sprakeloos.

Er zijn bepaalde dingen waar je gewoon geen risico mee wilt nemen. Ik zit er ook niet op te wachten om een aantekening te krijgen dat ik wapens heb geprobeerd in te voeren. Voorkomen is beter dan genezen.
  dinsdag 8 december 2009 @ 19:30:41 #189
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_75419533
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 19:29 schreef Skiet het volgende:

[..]

Er zijn bepaalde dingen waar je gewoon geen risico mee wilt nemen. Ik zit er ook niet op te wachten om een aantekening te krijgen dat ik wapens heb geprobeerd in te voeren. Voorkomen is beter dan genezen.
Mee eens. Maar de Nederlandse FBI
6 eien
pi_75419562
kent iemand een verkoper op Ebay

die van die goedkope mini-laptops aanbied?

met een 2 gb harde schijf ofzo?

ik word steeds overboden en dan krijg je prijzen rond de 100 euro..
pi_75419598
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 19:29 schreef mstr het volgende:

[..]

Verboden wapenbezit is gewoon om te lachen van het janken als het door zo'n pistooltje komt
Emigreren wordt wel praktisch onmogelijk met zo'n strafblad.
pi_75419617
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 19:31 schreef Jeffrey_San het volgende:
Ken ik niet, maar denk ook niet dat je ze voor beneden die prijs snel zult vinden.
Wat is goedkoop?
pi_75419661
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 19:26 schreef veda het volgende:

[..]

Taobao orders van na die datum zijn bij mij allemaal netjes afgehandeld. Het tracking nummer geeft nu zelfs aan dat ze hong kong uit zijn (een sinds 1 week geleden 1 sinds vandaag).
Een andere taobao order is bij mij gewoon aangekomen van 6 november. En de 2 van 18 november zijn nog onderweg aangetekend. Dus het is niet zo dat ik standaard een probleem heb. Ik heb zelf het idee dat er in die periode van 20-26 oktober iets gebeurd is met een hoop pakketjes. Omdat ik op een ander buitenlands forum ook iets las van andere mensen van dat tijdsbestek en chinese pakketjes.
pi_75419669
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 19:32 schreef veda het volgende:

[..]

Ken ik niet, maar denk ook niet dat je ze voor beneden die prijs snel zult vinden.
Wat is goedkoop?
Ik vind 100,- eigenlijk al spotgoedkoop
pi_75419700
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 19:33 schreef Fastmatti het volgende:

[..]

Voor een Mini Netbook met een 2 gb harde schijf en 128 mb geheugen ofzo ??
pi_75419726
Vandaag pakje binnen van Jack
Shipped: 10/27/2009 !!!
Ze zijn dus nu onderin de stapel bezig..
pi_75419746
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 19:33 schreef Fastmatti het volgende:

[..]

Voor 100 euro kan je op marktplaats van die Asus EEE pc's krijgen. Die draaien dan windows XP (en geen windows ME oid). Heb je wat meer aan als die dingetjes.

Of draaien die ook gewoon windows XP?
pi_75419839
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 19:35 schreef veda het volgende:

[..]

Voor 100 euro kan je op marktplaats van die Asus EEE pc's krijgen. Die draaien dan windows XP (en geen windows ME oid). Heb je wat meer aan als die dingetjes.

Of draaien die ook gewoon windows XP?
Nee die draaien op windows CE
  dinsdag 8 december 2009 @ 19:51:19 #199
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_75420370
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 19:32 schreef Fastmatti het volgende:

[..]

Emigreren wordt wel praktisch onmogelijk met zo'n strafblad.
Voor iemand met de naam fastmatti maken ze wel een uitzondering, zolang het maar buiten Europa is

Hoewel ik twijfel aan alle bangmakerij dat je een strafblad krijgt voor een aansteker. Enig idee hoeveel mensen gepakt worden met dit soort prullaria?? Dan kun je wel een hek rondom Nederland zetten. Die bloedzuigers bij de overheid geven liever dikke boetes

De boksbeugel gast heeft verder ook weinig vernomen van justitie. Als je dit soort zooi achter de voordeur bewaart is Nederland niet eens zo eng.

Die mini laptops zijn 112 dollar bij suntek, dat is zo'n 80 euro? De vraag is alleen wat je er werkelijk mee kunt draaien. Misschien leuk voor Mame maar dat zal wel pacman worden niet SF3 Damn small linux erop
http://www.suntekstore.com/c/20037787/7-/a/index.html
  dinsdag 8 december 2009 @ 19:52:14 #200
256707 MagischMannetje
It's a kind of MAGIC...
pi_75420410
Ach sommigen kopen boksbeugels nunchaka's en al die zooi gewoon uit china en hebben nog nooit problemen gehad.
Laten we maar weer on-topic gaan en niet gaan zeuren over de Nederlands FBI
  dinsdag 8 december 2009 @ 19:53:29 #201
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_75420462
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 19:34 schreef EdVe het volgende:
Vandaag pakje binnen van Jack
Shipped: 10/27/2009 !!!
Ze zijn dus nu onderin de stapel bezig..
Enigszins een geruststelling is dit dan, ik wacht al sinds 22 oktober op een pakketje
En da's lang niet het enige
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_75420593
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 19:52 schreef MagischMannetje het volgende:
Ach sommigen kopen boksbeugels nunchaka's en al die zooi gewoon uit china en hebben nog nooit problemen gehad.
Er rijden dagelijks ook honderden mensen door rood, incluis jezelf (nee niet dat jij elke dag dat doet). Gaat om het idee). Maar op een dag wordt je wel geflitst en mag je betalen.
  dinsdag 8 december 2009 @ 20:25:53 #203
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_75422372
Toch een pakketje, 1 setje kanen's. Moeten er nog 6 komen voor vrienden, lopen alleen maar te zeuren
  dinsdag 8 december 2009 @ 20:36:22 #205
48067 neo2000
pi_75422431
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 13:43 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Na het referendum, criminele oorlog in Afghanistan/ Irak en de miljarden die naar de criminele banken zijn gegaan.... gek dat ik zowat de enigste ben. Ik ben klaar met de overheid/democratie, Nederland kan zoveel beter zijn. Beschuldig mij niet van Nederland haat, mijn ziel staat in brand als ik zie hoe dit land eraan toe is

Gave hub bij FP
[ afbeelding ]
Ik voel wat je zegt, denk er nml hetzelfde over. Alleen die wapenwet, tsjah. men moet ergens een grens trekken en dat begrijp ik ook wel. Het is alleen wel weer heel erg Nederlands, vooral niets mogen en een hoop moeten. Had het ook graag anders gezien, maar helaas.
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 19:31 schreef Jeffrey_San het volgende:

Een 2 GB harddisk is voor een OS wel heel krap, dus ik denk niet dat het echt helemaal realistisch is dat er vervolgens nog überhaupt iets mee kan.
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 20:25 schreef monkeybrain het volgende:
reviewtje, die gast

Feit dat het ding al door die kerel weggezet wordt als notebook geeft al aan dat hij er zelf vrij weinig verstand van heeft.
pi_75423146
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 20:36 schreef neo2000 het volgende:

[..]
Het is alleen wel weer heel erg Nederlands, vooral niets mogen en een hoop moeten. Had het ook graag anders gezien, maar helaas.

Niets mogen in Nederland hahaha
  dinsdag 8 december 2009 @ 21:06:07 #207
48067 neo2000
pi_75423673
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 20:53 schreef Skiet het volgende:

[..]

Je mag niet stelen
Je mag iemand niet bedreigen
Je mag iemand niet zijn vrijheid afnemen.
Moet jij eens geen belasting betalen, dan overkomt jou alle 3 deze dingen. Toch mag een burger het niet doen. Een burger mag zelfs geen dure goederen (boven de 22 f'ing euro) importeren, want dan help je de Nederlandse middenstand naar de knoppen. Dezelfde middenstand waarbij wij er nu achter komen dat deze wel spullen importeren om ze vervolgens voor prijzen te verkopen die 10 keer over de kop gegaan zijn.

Politici liegen aan de lopende band, allerlei geld wordt weggesmeten aan leuke tripjes voor kansenjongeren naar New York (thank god that didn't happen, maar het scheelde niet veel) van het belastinggeld wat wij allemaal afdragen, en vervolgens MAG je maar 1 ding; nog meer belasting afdragen.

En ondertussen gaat een leidinggevende bij de politie wel even alles wat ie koopt en moet betalen in z'n leven (omdat hij naar zijn idee niet genoeg betaald krijgt) declareren. Een normaal mens noemt dat diefstal. Zij noemen het compensatie voor een "laag" loon. Staat nogal in schril contrast met gelaserd worden omdat je met 10 kilometer per uur te hard over de snelweg gaat om middernacht. Nederland is een bananenrepubliek aan het worden, face it. Maar ik ga offtopic.
  dinsdag 8 december 2009 @ 21:07:17 #208
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_75423728
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 21:06 schreef neo2000 het volgende:

[..]

Je mag niet stelen
Moet jij eens geen belasting betalen, dan overkomt jou alle 3 deze dingen. Toch mag een burger het niet doen. Een burger mag zelfs geen dure goederen (boven de 22 f'ing euro) importeren, want dan help je de Nederlandse middenstand naar de knoppen. Dezelfde middenstand waarbij wij er nu achter komen dat deze wel spullen importeren om ze vervolgens voor prijzen te verkopen die 10 keer over de kop gegaan zijn.

Politici liegen aan de lopende band, allerlei geld wordt weggesmeten aan leuke tripjes voor kansenjongeren naar New York (thank god that didn't happen, maar het scheelde niet veel) van het belastinggeld wat wij allemaal afdragen, en vervolgens MAG je maar 1 ding; nog meer belasting afdragen.

En ondertussen gaat een leidinggevende bij de politie wel even alles wat ie koopt en moet betalen in z'n leven (omdat hij naar zijn idee niet genoeg betaald krijgt) declareren. Een normaal mens noemt dat diefstal. Zij noemen het compensatie voor een "laag" loon. Staat nogal in schril contrast met gelaserd worden omdat je met 10 kilometer per uur te hard over de snelweg gaat om middernacht. Nederland is een bananenrepubliek aan het worden, face it. Maar ik ga offtopic.
Eens, maar welk land vind je beter dan?
6 eien
pi_75424019
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 21:06 schreef neo2000 het volgende:

[..]

Je mag niet stelen

Ik ga hier niet eens op reageren
pi_75424049
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 21:07 schreef Twizu het volgende:

[..]

Jij gaat ook maar gewoon waar de wind heen waait of niet dan.
  dinsdag 8 december 2009 @ 21:16:46 #211
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_75424206
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 20:53 schreef Skiet het volgende:

[..]

Je hebt een vergunning nodig om te demonstreren, nuff said.
Ik kan je uit ervaring vertellen dat je de betonnen muur heel snel tegenkomt in dit land als je werkelijk gebruik wilt maken van "je rechten". We hebben niets eens een grondwet in dit land, ook al zeggen ze van wel. Totdat je de grondwet gaat lezen en het een Sovjet model betreft. Overal uitzonderingen en een wet staat boven de grondwet Fractioneel bankieren waarmee ze letterlijk geld uit het niets toveren en via rente deze schuld wiskundig gezien onmogelijk kunt terugbetalen zonder meer schuld te maken. Je kunt geen eigenaar zijn van je huis, toch zeggen ze van wel. Zo kan ik nog uren doorgaan waarom alles waarop onze maatschappij gebaseerd is een leugen is. Je bent letterlijk een slaaf in een droomwereld. Waar denk je dat die financiële crisis vandaan is gekomen, het is een piramide spel dat op klappen staat. Het land is onder onze reet vandaan verkocht en onze generatie zal gaan bloeden de komende tig jaar

Je mag een hoop in dit land, zolang je maar doet wat ze zeggen dat je mag. Brood en spelen
quote:

[..]

Waarom moet je überhaupt landen hebben. Heb je jezelf dit weleens afgevraagd? We zijn geconditioneerd om zo te denken, er zijn tig andere opties
  dinsdag 8 december 2009 @ 21:18:15 #212
48067 neo2000
pi_75424281
quote:

[..]

Tsjah, moeilijke vraag.. Alleen heb ik het idee dat om te beginnen de overheden in Duitsland en België al wat minder betuttelend zijn, getuige de grote hoeveelheden Nederlanders die daar naartoe vluchten. Maar terug ontopic.
pi_75424311
Sommige mensen moeten zsm een spaceshuttle pakken en op fakking mars gaan wonen
  dinsdag 8 december 2009 @ 21:19:37 #214
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_75424349
6 eien
pi_75424448
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 21:16 schreef monkeybrain het volgende:
Waarom moet je überhaupt landen hebben. Heb je jezelf dit weleens afgevraagd? We zijn geconditioneerd om zo te denken, er zijn tig andere opties

Jij kan altijd zo lekker onrealistisch en semi intellectueel doen. Maar je hebt humor dus ik lees jouw posts gewoon met de gedachte dat ik bij een cabaretier ben
pi_75424486
Maar we moeten snel ontopic gaan anders komt die vervelende klonk huilen
  dinsdag 8 december 2009 @ 21:23:28 #217
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_75424538
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 21:22 schreef Skiet het volgende:
Maar we moeten snel ontopic gaan anders komt die vervelende klonk huilen
Klonk's betutteling
6 eien
pi_75424633
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 21:23 schreef Twizu het volgende:

[..]

Klonk's betutteling

Mee eens
  dinsdag 8 december 2009 @ 21:36:00 #219
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_75425092
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 21:21 schreef Skiet het volgende:

[..]

Jij kan altijd zo lekker onrealistisch en semi intellectueel doen. Maar je hebt humor dus ik lees jouw posts gewoon met de gedachte dat ik bij een cabaretier ben
Nederland bestaat ook al een paar miljard jaar, sinds de aarde is afgekoeld
We zijn nu overigens een provincie/sector van de EU

Iemand een idee wat voor merkje hier op staat?
pi_75425549
Ja hoor! Hij is binnen, 5 november verzonden... http://popbuying.com/detail.pb/sku.25027

En alles werkt! Goed geluid en goede bediening
pi_75426121
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 21:36 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Lijkt me een soort rolstoel ofzo.
  dinsdag 8 december 2009 @ 22:00:52 #222
48067 neo2000
pi_75426360
Politie heeft ook wel dikke klokjes.. Maar goed, om nou horloges via taobao te kopen. Alhoewel het haast niwt veel slechter kan zijn dan de horloges op Dp.. Heb mij toch al te vaak gelezen dat die dingen naar de donder gaan ondanks dat ze grade A of grade B zouden moeten zijn.
Eigenlijk zou er een lijstje moeten zijn met merken die hun producten ook echt in China produceren... Dan heb je een beetje een idee of er allicht een kleine kans is dat je een "echt" product koopt.
"kleine" kans.
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 21:56 schreef thijs1994 het volgende:

[..]

Lijkt me een soort rolstoel ofzo.
Oftewel Cevin Klijn.
pi_75427150
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 19:53 schreef Zapper het volgende:

[..]

Enigszins een geruststelling is dit dan, ik wacht al sinds 22 oktober op een pakketje
En da's lang niet het enige
Meid toch
  dinsdag 8 december 2009 @ 22:31:00 #224
215011 Placenta
eating your placenta
pi_75427743
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 21:36 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Calvin Klien, linkje?
GEEF MIJ MAAR AMSTERDAM!
pi_75428116
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 22:31 schreef Placenta het volgende:

[..]

Calvin Klien, linkje?
http://www.popbuying.com/detail.pb/sku.26622

Toch wel weer dom dat Jack op Popbuying wéér neppe dingen aan het plaatsen is (nu dus weer horloges enzo). Zo krijgt ie weer problemen met Paypal.
pi_75428477
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 22:38 schreef Joene94 het volgende:

[..]

http://www.popbuying.com/detail.pb/sku.26622

Toch wel weer dom dat Jack op Popbuying wéér neppe dingen aan het plaatsen is (nu dus weer horloges enzo). Zo krijgt ie weer problemen met Paypal.

Ach er staan vanaf het begin alweer imitatie spullen op pb
  dinsdag 8 december 2009 @ 22:53:24 #227
48067 neo2000
pi_75428762
Ik denk dat, als ie het niet doet, hij wel beseft dat ie een hoop geld misloopt. Dus kan ie elke keer de verleiding niet weerstaan. en evrgeet neit dat imitatiespul in China de normaalste zaak van de wereld is.. Misschien is het besef er niet zo dat het in de rest van de wereld niet echt gedoogd wordt?
  dinsdag 8 december 2009 @ 23:05:25 #228
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_75429184
Hij speelt blackjack om de jackpot binnen te slepen
Maar hij poetst het naampje wel mooi weg met zijn legale cs4 pakket van 2 dollar
pi_75430365
Het is wel verdomde lastig om bij TT te bestellen haha. Die gasten zeggen alleen maar yes friend en no problem friend
  dinsdag 8 december 2009 @ 23:59:25 #230
226677 revpolen
pi_75430882
snap het echt niet
heb nooit problemen op tradetang
pi_75431517
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 23:59 schreef revpolen het volgende:
snap het echt niet
heb nooit problemen op tradetang
Misschien komt het omdat jij groter koopt.
pi_75431619
Het lukt wel hoor, maar die gasten zijn zo langzaam van begrip lijkt wel. En die yoyo supplier waar jij 11 paar kocht kan ik niet contacteren. Chat now werkt niet omdat hij nooit online is en als ik op contact klik krijg ik geen contact scherm. Heb jij een andere manier om contact op te nemen?
pi_75431716
Kan het kloppen dat pbpurchase niet meer werkt?
Met uitchecken krijg ik telkens een error
pi_75431931
Ben benieuwd hoelang het gaat duren voor ik me order binnen heb van TT

[ Bericht 73% gewijzigd door Skiet op 09-12-2009 00:51:39 ]
  woensdag 9 december 2009 @ 00:53:23 #235
268740 flexoo
100% Apple fan
pi_75432183
vraag:

weet iemand goedkope ujj boots van tradetang? zie er veel staan maar allemaal met ems? volgensmij kunne we geen ems ontvangen toch?

graag een link (A)
  woensdag 9 december 2009 @ 01:11:32 #236
131319 mickeyD
pi_75432453
gewoon aan de verkoper vragen wat de verzendkosten worden voor je UJJ's naar nederland.
pi_75434847
Hier wat foto's van de iPot (de speler met camera is van focalprice, hij is wat groter dan de originele)
Helaas niet de beste foto's, heb ze even snel genomen!

Is trouwens dezelfde als deze:

[ Bericht 32% gewijzigd door Michael-H op 09-12-2009 09:08:38 ]
  woensdag 9 december 2009 @ 09:54:16 #238
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_75436057
quote:
Op woensdag 9 december 2009 00:53 schreef flexoo het volgende:
vraag:

weet iemand goedkope ujj boots van tradetang? zie er veel staan maar allemaal met ems? volgensmij kunne we geen ems ontvangen toch?

graag een link (A)
revpolen heeft 11 paar geimporteerd PM hem maar
  woensdag 9 december 2009 @ 09:55:22 #239
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_75436075
quote:
Op woensdag 9 december 2009 08:54 schreef Michael-H het volgende:
Hier wat foto's van de iPot (de speler met camera is van focalprice, hij is wat groter dan de originele)

[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]

Mooie imitatie.. maar ik denk dat ik voor die 68$ liever een maandje door spaar en een echte koop
  woensdag 9 december 2009 @ 10:57:26 #240
215011 Placenta
eating your placenta
pi_75437892
Ik weet niet of jullie die sillicone hoesjes van sevenchannel nog kunnen herinneren, en dat ik er 200 had besteld voor 1 cent per stuk.

dear
Thank you for your quick payment , i have sent all of the items to you on 04/Dec, and it usually reaches in 8-15 business days after i send it out , so pls wait for more days , if have any other question, pls contact me freely , happy to serve you .
Have a nice day!
Your's Sabrina

Lijkt erop dat ik het nog ga krijgen ook, dus
GEEF MIJ MAAR AMSTERDAM!
  woensdag 9 december 2009 @ 11:10:36 #241
268740 flexoo
100% Apple fan
pi_75438374
quote:
Op woensdag 9 december 2009 10:57 schreef Placenta het volgende:
Ik weet niet of jullie die sillicone hoesjes van sevenchannel nog kunnen herinneren, en dat ik er 200 had besteld voor 1 cent per stuk.

dear
Thank you for your quick payment , i have sent all of the items to you on 04/Dec, and it usually reaches in 8-15 business days after i send it out , so pls wait for more days , if have any other question, pls contact me freely , happy to serve you .
Have a nice day!
Your's Sabrina

Lijkt erop dat ik het nog ga krijgen ook, dus
goh ik heb er 1 besteld en kreeg PRESSIES dezelfde email
pi_75440083
quote:
Op woensdag 9 december 2009 11:10 schreef flexoo het volgende:

[..]

Logisch, dat is gewoon een standaard mail. Maar waar het om gaat is dat hij geen bericht heeft gekregen dat 200 stuks niet geleverd kunnen worden omdat het een promotie item is. Dus hij denkt, zeker door het stukje dik gedrukt dat het erdoorheen is geglipt en een magazijnmedewerker de order gewoon heeft ingepakt en verzonden. Ben benieuwd.
  woensdag 9 december 2009 @ 12:14:54 #243
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_75440912
quote:
Op woensdag 9 december 2009 11:10 schreef flexoo het volgende:

Pressies !
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
  woensdag 9 december 2009 @ 12:15:09 #244
260104 Unreal88
Wil ook een kleurtje
pi_75440921
quote:
Op woensdag 9 december 2009 08:54 schreef Michael-H het volgende:

[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]

Hoe werkt de clickwheel? Net zo goed als bij de echte? Heb namelijk ook wel interesse, hoe duur was hij bij FP?

En is er ook een manier om met jack in contact te komen en niet met tiffany? Want ik krijg van die vage antwoorden van tiffany

[ Bericht 2% gewijzigd door Unreal88 op 09-12-2009 12:32:40 ]
Hoi
pi_75441675
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 19:11 schreef veda het volgende:

[..]

Iemand had boksbeugels besteld en die werd thuis bezocht door politie/marechaussee of iets van die trant.
Link / bron? Heb ik iets gemist??

Overigens ben zelf aan het wachten op een universele Car Mount Holder Cradle Stand for GPS dat op 03-11-09 was verzonden
pi_75441773
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 18:27 schreef ikweethetookniet het volgende:
De deurbel
Kampsjaak
&lt;b&gt;&lt;a href="http://www.123caravanhuren.nl" rel="nofollow" target="_blank"&gt;123caravanhuren.nl&lt;/a&gt;&lt;/b&gt;
pi_75441853
quote:
Op woensdag 9 december 2009 09:55 schreef Dionysiou het volgende:

[..]

Mooie imitatie.. maar ik denk dat ik voor die 68$ liever een maandje door spaar en een echte koop
Precies! Die iPots zijn veel te duur inverhouding tot het echte werk, eigenlijk doodzonde dat je zo'n bedrag voor dit neppe spul neerlegt. Had veel goedkoper moeten zijn.
  woensdag 9 december 2009 @ 13:09:20 #248
131319 mickeyD
pi_75442804
cameratje is binnen van ebay!
pi_75443420
quote:
Op woensdag 9 december 2009 13:09 schreef mickeyD het volgende:
cameratje is binnen van ebay!
MD80? Had zojuist een probleem met het bijgeleverde snoertje, die is echt van abominabele kwaliteit dus als ie het niet doet....
  woensdag 9 december 2009 @ 13:33:58 #250
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_75443635
quote:
Op woensdag 9 december 2009 12:44 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Precies! Die iPots zijn veel te duur inverhouding tot het echte werk, eigenlijk doodzonde dat je zo'n bedrag voor dit neppe spul neerlegt. Had veel goedkoper moeten zijn.
Is dat wel zo? Ligt ongeveer op 50%(?), dat is flink voor elektronica.
Dat het prijsverschil het je niet waard is is een ander verhaal.

Ik erger me kapot aan slechte mp3spelers, qua geluid, korte batterij, betrouwbaarheid.

Jezelf focussen op een ipod vind ik ook wat onzinnig want je hebt genoeg merkspelers die beter presteren, meer opslag, langer garantie en de helft kosten in Nederland. Sowieso krijg ik bultjes van itunes en je kunt geen mp3 verwijderen via de speler zelf Ik vind Apple zeer overschat, de computers zijn echt niet zo fantastisch fijn

Dat glimmende en sjiek design is na een week ook niet meer zo interessant. Laat hem 1 keer uit je zak pleuren en het ding is lelijk geworden.
  woensdag 9 december 2009 @ 13:54:21 #251
131319 mickeyD
pi_75444384
nope, alles aan mn MD80 werkt, en heb t kabeltje van mn cardreader gebruikt.. zelfde kwaliteit (kut dus)
beeld is redelijk, en mn 8GB micro sd werkt top
tijd aanpassen ging ook makkelijk.
  woensdag 9 december 2009 @ 13:56:15 #252
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_75444461
quote:
Op woensdag 9 december 2009 13:54 schreef mickeyD het volgende:
nope, alles aan mn MD80 werkt, en heb t kabeltje van mn cardreader gebruikt.. zelfde kwaliteit (kut dus)
beeld is redelijk, en mn 8GB micro sd werkt top
tijd aanpassen ging ook makkelijk.
Ik verwacht vanavond skirtshots
  woensdag 9 december 2009 @ 14:03:16 #253
131319 mickeyD
pi_75444731
hahaha, die ga ik niet tegenkomen op mn werk, zal wel wat shots in t donker maken met straatlicht vanuit de auto..
  woensdag 9 december 2009 @ 14:06:32 #254
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_75444858
quote:
Op woensdag 9 december 2009 14:03 schreef mickeyD het volgende:
hahaha, die ga ik niet tegenkomen op mn werk, zal wel wat shots in t donker maken met straatlicht vanuit de auto..
van meisjes op de fiets met korte rokjes
  woensdag 9 december 2009 @ 14:13:14 #255
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_75445120
Ik denk dat ik alvast een lading cadeautjes ga bestellen voor verschillende gelegenheden

Dan heb ik ze alvast binnen
6 eien
pi_75446279
quote:
Op woensdag 9 december 2009 14:13 schreef Twizu het volgende:
Ik denk dat ik alvast een lading cadeautjes ga bestellen voor verschillende gelegenheden

Dan heb ik ze alvast binnen
De helft van wat ik bestel beland toch meteen in de kast, dus dat is mijn cadeau voorraad
pi_75446645
quote:
333 dollar is 225 euro's. You can buy a WII for 215 euro's in Holland. Not a great deal (and without speaking about customchecks)
  woensdag 9 december 2009 @ 15:05:07 #260
226677 revpolen
pi_75447296
ik denk dat die wii van jack, al gemod is en er gelijk games bij zitten?
pi_75447899
Oops even de regels vergeten...

[ Bericht 91% gewijzigd door RudyCarell op 09-12-2009 15:55:43 ]
pi_75448442
quote:
Op woensdag 9 december 2009 12:15 schreef Unreal88 het volgende:

[..]

Hoe werkt de clickwheel? Net zo goed als bij de echte? Heb namelijk ook wel interesse, hoe duur was hij bij FP?

En is er ook een manier om met jack in contact te komen en niet met tiffany? Want ik krijg van die vage antwoorden van tiffany
Clickwheel werkt wel redelijk, maar niet zo goed als bij de orginele (er lijkt wat vertraging in te zitten)

4GB = $ 36.64 = 25 euro

Al met al een redelijk goede clone, beter dan de vorige die ik heb gehad

EDIT: Bij DX is hij pas overpriced !
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.32127

2GB voor $34 !
  woensdag 9 december 2009 @ 15:40:18 #263
256707 MagischMannetje
It's a kind of MAGIC...
pi_75448598
Ik denk niet dat die wii zo door de douane komt hoor
pi_75448811
quote:
@ 1.30 Hahahahah (ik lag dubbel) Gelijk weer gooien, moet het nou weer kapot? hij lijkt ''t ook erg waar te hebben met het vastpakken van de wii aan het gekuch te horen
  woensdag 9 december 2009 @ 15:49:28 #265
256707 MagischMannetje
It's a kind of MAGIC...
pi_75448904
Jack heeft ook allemaal weer nieuwe filmpjes van die mobiele telefoons op youtube staan.
pi_75449007
Trouwens vandaag pakketje van dx ontvangen, 2 aanstekers

http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.3425
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.1368

Zat alleen geen gas in (logisch), wat voor gas moest er ook alweer in? en waar haal ik het?

Merci
pi_75449185
Semmm: voor onze info, wanneer besteld/verstuurd?
pi_75449291
quote:
Op woensdag 9 december 2009 15:56 schreef Tha_Duck het volgende:
Semmm: voor onze info, wanneer besteld/verstuurd?
15 November besteld, verstuurd weet ik niet, zat geen trackingnumber bij. valt dus nog redelijk mee als ik al die verhalen hier hoor. Ik hoef trouwens nooit zo lang te wachten op m'n pakketjes, standaard komen ze Na ongeveer 10-12 dagen hier, nu dus iets meer dan 3 weken
  woensdag 9 december 2009 @ 16:13:33 #269
256707 MagischMannetje
It's a kind of MAGIC...
pi_75449809
quote:
Op woensdag 9 december 2009 15:52 schreef Semmm het volgende:

Zat alleen geen gas in (logisch), wat voor gas moest er ook alweer in? en waar haal ik het?

Merci
Geeft die large torch echt zon grote vlam?
pi_75450063
Vandaag ook nog een mooi pakketje binnengehad, uit engeland alleen. Nu is mijn nokia 5800 wit Lekker uniek, hij was er trouwens in een 1,5 week ofzo
  woensdag 9 december 2009 @ 16:20:14 #271
166265 Acinonyx
Deutschland über alles ~ !
pi_75450081
Hey, zeg, daar bij Dealextreme is alles in dollars eh. Als je dan gaat betalen, hoe zit dat dan:: worden onze eurootjes gewoon omgezet in dollars ? En krijg je dan op een of andere manier ook een soort korting omdat die dollar minder waard is dan een euro ?
Drive few cars and far more unicorns.
.
Mr.Cooper schreef ooit het volgende:
ik kan teminste headbangen, lekker met me lange haar lopen chille en zo, kan ik van jou niet zeggen naar je chemokuur-kop
pi_75450104
quote:
Op woensdag 9 december 2009 16:20 schreef Acinonyx het volgende:
Hey, zeg, daar bij Dealextreme is alles in dollars eh. Als je dan gaat betalen, hoe zit dat dan:: worden onze eurootjes gewoon omgezet in dollars ? En krijg je dan op een of andere manier ook een soort korting omdat die dollar minder waard is dan een euro ?
  woensdag 9 december 2009 @ 16:21:38 #273
166265 Acinonyx
pi_75450131
quote:
Op woensdag 9 december 2009 15:52 schreef Semmm het volgende:

Merci
Butaan-gas toch ?
.
ik kan teminste headbangen, lekker met me lange haar lopen chille en zo, kan ik van jou niet zeggen naar je chemokuur-kop
pi_75450137
quote:
Ga eens terug naar het VMBO om economie te leren, faalkonijn.
Eins, zwei, hoeplakai.
  woensdag 9 december 2009 @ 16:22:42 #275
166265 Acinonyx
pi_75450167
quote:
Op woensdag 9 december 2009 16:21 schreef jakkop het volgende:

[..]

Ga eens terug naar het VMBO om economie te leren, faalkonijn.

Ik was serieus
.
  woensdag 9 december 2009 @ 16:23:53 #276
103740 NMGN23
NMGN Keizerstad
pi_75450211
quote:
Als ik jou een spekje geef, ga je dan weg uit dit topic?
Makkelijker kan ik het niet maken, wel leuker.
  woensdag 9 december 2009 @ 16:24:51 #277
166265 Acinonyx
pi_75450247
quote:
Op woensdag 9 december 2009 16:23 schreef NMGN23 het volgende:

[..]

.
pi_75450311
ik heb 2 pakketjes van jack, 1 verstuurd op 16 november, ander op 30 november, nog steeds niks binnen
die van 30 november snap ik wel, maar die van 16 november laat wel héél lang op zich wavhten
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_75450337
quote:
Op woensdag 9 december 2009 16:23 schreef NMGN23 het volgende:

[..]

doe eens niet..?
quote:
ja, je betaalt vrij weinig omdat je in dollars betaalt.
pi_75450340
quote:
Op woensdag 9 december 2009 16:26 schreef Mirjam het volgende:
ik heb 2 pakketjes van jack, 1 verstuurd op 16 november, ander op 30 november, nog steeds niks binnen
die van 30 november snap ik wel, maar die van 16 november laat wel héél lang op zich wavhten
Rustig rustig, na een maand gaan we pas zeuren
pi_75450355
quote:
Op woensdag 9 december 2009 16:27 schreef Semmm het volgende:

[..]

Rustig rustig, na een maand gaan we pas zeuren
nouja, normaal heb ik ze binnen 10 dagen, dus dan duurt het wel heel lang
pi_75450363
quote:
Ja gewoon 1/3 van de prijs aftrekken, dan heb je t in euros
pi_75450380
quote:
Op woensdag 9 december 2009 16:28 schreef Mirjam het volgende:

[..]

Ja, ze zouden kerst moeten afschaffen, dan hadden we dit probleem ook niet!
  woensdag 9 december 2009 @ 16:29:42 #284
166265 Acinonyx
pi_75450417
quote:
Op woensdag 9 december 2009 16:27 schreef Mirjam het volgende:

[..]

doe eens niet..?
[..]

ja, je betaalt vrij weinig omdat je in dollars betaalt.
quote:
Op woensdag 9 december 2009 16:28 schreef Semmm het volgende:

[..]

Oh ok dan weet ik het
.
pi_75450471
quote:
Op woensdag 9 december 2009 16:22 schreef Acinonyx het volgende:

[..]

Ik was serieus
Ik ook!
Eins, zwei, hoeplakai.
pi_75450529
quote:
Op woensdag 9 december 2009 16:28 schreef Semmm het volgende:

[..]

Ik gebruik currency converter 1.5 voor Firefox. Heb je een goede indicatie wat de prijs wordt. Echter gaat dit uit van de werkelijke koers terwijl als je met PayPal betaalt je er eigenlijk een paar cent vanaf moet halen. Werkelijk prijs is dus ietsjes hoger.
  woensdag 9 december 2009 @ 16:34:36 #287
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_75450558
quote:
Op woensdag 9 december 2009 16:29 schreef Acinonyx het volgende:

[..]

[..]

Oh ok dan weet ik het
Heb je wel PayPal? Een vraag ter voorkoming van een post als:
quote:
'Wat is nou eigenlijk het rekeningnummer van Dealextreme?'
6 eien
pi_75450640
Laatste bestelling op 3 december

1 euro = 1,46972 Amerikaanse dollars

terwijl de werkelijk rating die dag was

1 euro = 1,51 Amerikaanse dollars

Zoals je ziet betaal je ongeveer 4 cent per euro extra.
  woensdag 9 december 2009 @ 16:42:00 #289
166265 Acinonyx
pi_75450789
quote:
Op woensdag 9 december 2009 16:34 schreef Twizu het volgende:

[..]

Heb je wel PayPal? Een vraag ter voorkoming van een post als:
[..]

Dat je met Paypal betalen moest dat had ik al door, moet het alleen wel nog aanmaken
.
pi_75450826
quote:
Op woensdag 9 december 2009 16:42 schreef Acinonyx het volgende:

[..]

Dat je met Paypal betalen moest dat had ik al door, moet het alleen wel nog aanmaken
Dat duurt wel een tijdje hoor. Toen ik alles geactiveerd had werkte het trouwens nog steeds niet. Toen 10 euro overgemaakt voor mijn eerste bestelling en ineens werkte alles. Nu staat er 10 euro op mijn account die ik nergens voor gebruik, want er wordt direct afgeschreven
pi_75450944
quote:
Op woensdag 9 december 2009 16:43 schreef Fastmatti het volgende:

[..]

Dat duurt wel een tijdje hoor. Toen ik alles geactiveerd had werkte het trouwens nog steeds niet. Toen 10 euro overgemaakt voor mijn eerste bestelling en ineens werkte alles. Nu staat er 10 euro op mijn account die ik nergens voor gebruik, want er wordt direct afgeschreven
word bij mij altijd eerst alles van paypal afgeschreven en daarna als daar geen geld meer op staat gaan ze over op bankrekening, ook als je bijv 25 euro moet betalen en je hebt maar 20 euro op paypal, halen ze die 20 van paypal en nog 5 van je bank. Denk dat je dus iets verkeerd hebt ingesteld.
pi_75451084
quote:
Op woensdag 9 december 2009 16:47 schreef Semmm het volgende:

[..]

word bij mij altijd eerst alles van paypal afgeschreven en daarna als daar geen geld meer op staat gaan ze over op bankrekening, ook als je bijv 25 euro moet betalen en je hebt maar 20 euro op paypal, halen ze die 20 van paypal en nog 5 van je bank. Denk dat je dus iets verkeerd hebt ingesteld.
Gebruiksvriendelijkheid vind ik niet al te best. Wel als je via de webwinkel gaat, maar de rekening zelf vind ik zeer onoverzichtelijk.
pi_75452124
quote:

Sorry, hij moet nog even hoor.
pi_75452168
[quote]Op woensdag 9 december 2009 08:54 schreef Michael-H het volgende:

[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]

Van welke link had je die ipot besteld? Want ik kan hem niet bepaald vinden op FP,
pi_75453199
[/quote]
pi_75453254
Vandaag eindelijk weer een md80 cam ontvangen die 26 oktober verzonden was! Gaat dus weer wat beter bij HK Post
pi_75453859
quote:
Op woensdag 9 december 2009 16:28 schreef Mirjam het volgende:

[..]

Ik heb vandaag een pakketje binnengekregen die 24 oktober verstuurd was.
kei lief.
pi_75454514
Ik denk dat Oktober in China eerder komt dan November, alle november pakjes zijn er al en iedereen wacht nog op oktober
pi_75454575
Het lijkt er toch op dat de pakjes van eind oktober binnen beginnen te komen.
  woensdag 9 december 2009 @ 18:31:40 #300
48067 neo2000
pi_75454579
quote:
Op woensdag 9 december 2009 13:33 schreef monkeybrain het volgende:

[..]
Sowieso krijg ik bultjes van itunes en je kunt geen mp3 verwijderen via de speler zelf Ik vind Apple zeer overschat, de computers zijn echt niet zo fantastisch fijn
Vriendin kwam met d'r ipod shuffle aan, met de vraag of ik het ook wilde installeren. Nooit dus. Even zoeken op Google leverde op dat het ook gewoon met Winamp kan. Winamp.

[subtiele hint]
Voor de nieuwelingen: "Hey, er bestaat zoiets als een OP, waar vragen in beantwoord worden!"
[/subtiele hint]
pi_75454632
Het ergste is nog dat je er Quicktimes voor moet installeren. Er is weinig software dat een computer zo verneukt als Quicktime.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')