quote:Belasting = Douanerechten bij het totale bedrag van je pakje berekenen met de verzendkosten erbij in, en samen optellen. Dan de omzetbelasting van je totale waarde incl. douanerechten berekenen dat moet je aan belasting betalen.
Voorbeeld:
We gaan uit van Denim. Helaas voor jou hoogste categorie belasting..
12% douanerechten en 19% omzetbelasting
Totaal pakket incl. verzending ¤ 215,-
12% douanerechten = ¤ 25.80
Totaal = ¤ 240.8 incl. douanerechten
19% = ¤45.752 omzetbelasting
+ 12,50 inklarings kosten =
¤ 58,25 zou je totaal moeten betalen.
Dit bedrag zou je aan de deur moeten betalen contant.
Ik heb ze dus net ff een mail gestuurd en gevraagd of er ook GPS opzitquote:Op maandag 7 december 2009 14:51 schreef APPELBOOMZOR het volgende:
Heeft iemand deze, of weet iemand van welk merk deze is: http://www.popbuying.com/detail.pb/sku.26537
Ik vind het namelijk een hele goede kloon vergeleken met de Eiphone. Op het moment heb ik 2 i9+++'s en een i68+ gehad, maar die op de link lijkt er een stuk meer op dan die andere en als het goed is zit er ook een logo van het "appeltje" op.
zal wel een andere (snelle)verzendmethode zijn want altijd als ik het via de chat aan de verkopers vraag kan EMS niet naar Nederland.quote:Op maandag 7 december 2009 17:57 schreef revpolen het volgende:
tradeteng versturen ze bijna alles via EMS en komt gewoon aan
hoe geen idee... boeiend het komt aan
Inderdaad, best ***quote:Op maandag 7 december 2009 18:01 schreef Fastmatti het volgende:
Eens onder op de stapel, altijd onderop de stapel.
Denk dat ze die stapel eens in de paar dagen/weken wel omgooienquote:Op maandag 7 december 2009 18:01 schreef Fastmatti het volgende:
Eens onder op de stapel, altijd onderop de stapel.
M'n Chinese delfsblauw porseleinquote:Op maandag 7 december 2009 18:07 schreef Semmm het volgende:
[..]
Denk dat ze die stapel eens in de paar dagen/weken wel omgooien
Dat zou helemaal geweldig zijn! Hij ziet er iig goed uit..quote:Op maandag 7 december 2009 17:58 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Ik heb ze dus net ff een mail gestuurd en gevraagd of er ook GPS opzit
Linkje?quote:Op maandag 7 december 2009 17:50 schreef flexoo het volgende:
yeah nokia 8800 binnen! MOOI!
Nooit, zag hem eergisteren voor het eerst weer online in maanden.quote:Op maandag 7 december 2009 18:26 schreef APPELBOOMZOR het volgende:
[..]
En nog een vraagje, tussen welke tijden is Jack meestal op MSN? Heb hem gister namelijk toegevoegd en wil hem spreken
Dus ik kan hem beter mailen?quote:Op maandag 7 december 2009 18:40 schreef Semmm het volgende:
[..]
Nooit, zag hem eergisteren voor het eerst weer online in maanden.
Maar het was voordat ie naar z'n werk ging, als t goed is 8 uur chineze tijd.
Daar liggen dus twee enveloppen van mij.quote:Op maandag 7 december 2009 17:50 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Je begrijpt natuurlijk wel dat wat nu onder aan de berg ligt, over drie maanden nog steeds onderop ligt![]()
Ik ga ervan uit dat die van mij netjes bovenop belandt zijnquote:Op maandag 7 december 2009 18:35 schreef mstr het volgende:
Volgens mij ligt de stapel van Mstr onderop
Wel een nieuw topic met OP kunnen aanmaken, maar dezelfde OP lezen ho maar hoor..quote:Op maandag 7 december 2009 17:50 schreef flexoo het volgende:
yeah nakia 8800 binnen! MOOI!
Hou het wel een beetje ontopic plz, anders moet ik zoveel lezen als ik een dag weg benquote:Op maandag 7 december 2009 19:03 schreef Semmm het volgende:
[..]
Ja, hoezo heb je Jack geen brief gestuurd maar gemaild?
TvPquote:Op maandag 7 december 2009 20:11 schreef bbfakir het volgende:
Heeft DX of PB zo'n ding egenlijk ook?
[ link | afbeelding ]
Of heb ik het te snel besteld bij Suntekstore.
Ik erger me trouwens dood aan die achterlijke terugvindposten,
Kunnen jullie niet gezellig oprotten naar een centraal TVP topic of zoets.
Te lamlendig om even in de bovenste regionen van GS te kijken.
Te stom om te beseffen dat ..................
Ophouden. Mijn bloeddruk.
Ja die TVP-plaatsers zijn net zo erg als die lamlullen die niet weten hoe de zoekfunctie bij b.v. DX werkt.quote:Op maandag 7 december 2009 20:11 schreef bbfakir het volgende:
Heeft DX of PB zo'n ding egenlijk ook?
[ link | afbeelding ]
Of heb ik het te snel besteld bij Suntekstore.
Ik erger me trouwens dood aan die achterlijke terugvindposten,
Ophouden. Mijn bloeddruk.
quote:Op maandag 7 december 2009 20:33 schreef PedroN het volgende:
[..]
Ja die TVP-plaatsers zijn net zo erg als die lamlullen die niet weten hoe de zoekfunctie bij b.v. DX werkt.
Alleen daar ligt het IQ nog iets lager van
Klikkerdeklik
O ja, natuurlijk is dit weer een TVP
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.76.000.000 2009-12-24 01:28 Semmm
Dan kreeg hij het vandaag nog binnen, en niet over 2 maanden pas. Hong Kong post is niet al te snel deze dagen...quote:Op maandag 7 december 2009 19:03 schreef Semmm het volgende:
[..]
Ja, hoezo heb je Jack geen brief gestuurd maar gemaild?
Is dit niet veel meer afhankelijk van het merk video/tv-kaart dat je hebt dan van je merk PC?quote:Op maandag 7 december 2009 20:19 schreef Saak het volgende:
Heeft dx zoiets?
[ afbeelding ]
Maar dan voor een siemens laptop?![]()
Ik ben een tijdje bezig geweest maar kan het zelf niet vinden=[
Hoi lamlul. daar staat hij dus niet bij. Zeggen en schrijven eentje met een normale stekker van 450mA output.quote:Op maandag 7 december 2009 20:33 schreef PedroN het volgende:
[..]
Ja die TVP-plaatsers zijn net zo erg als die lamlullen die niet weten hoe de zoekfunctie bij b.v. DX werkt.
Alleen daar ligt het IQ nog iets lager van
Klikkerdeklik
O ja, natuurlijk is dit weer een TVP
Nee, mede studenten uit mijn opleiding hebben een andere laptop en andere video kaart maar het is nog steeds een siemens. En daarmee zetten ze mooi mijn laptop op slaapstand.quote:Op maandag 7 december 2009 20:51 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Is dit niet veel meer afhankelijk van het merk video/tv-kaart dat je hebt dan van je merk PC?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De hierboven gepostte teksten, links, afbeeldingen en video's kunnen enigszins overdreven, verdraaid, bedacht of gestolen zijn.
Welke?quote:Op maandag 7 december 2009 21:07 schreef Tha_Duck het volgende:
Mijn telefoon heeft vandaag, eindelijk, Hong Kong verlaten! Benieuwd hoelang het nu nog duurt, nu hij in het vliegtuig zit. Hoop op een paar dagen, aangezien we hier niet zo'n achterstand hebben
En heb nog een bestelling of 7 onderweg van daarna, die zullen ook wel gaan komen binnenkort hoop ik
Ik heb volgens mij al eens voorgesteld om een samenvatting te maken van ieder topicquote:Op maandag 7 december 2009 21:14 schreef R4m0n_46 het volgende:
Deze reeks gaat echt snel....
Dat merk je vooral als je 's avonds alles wil doorlezen van de hele dag
quote:Tvp
quote:Pakket heeft vertraging door kerstdrukte
quote:Tvp
quote:Ik heb eergisteren iets besteld en mijn pakket is er nog steeds niet
Dan moet je iets duidelijker zijn, je vraagt om "zo'n ding" zeg er dan ook bij dat die minimaal 1A moet kunnen leveren en aan welke andere eisen die moet voldoen. En ja het is zegge en schrijven 1 stuks maar meer heb je toch ook niet nodig of wil je er 10 van verschillende types bestellen.quote:Op maandag 7 december 2009 20:58 schreef bbfakir het volgende:
[..]
Hoi lamlul. daar staat hij dus niet bij. Zeggen en schrijven eentje met een normale stekker van 450mA output.
Deze is 1A.
Maar even goede vriendjes hoorquote:Op maandag 7 december 2009 20:11 schreef bbfakir het volgende:
Zeker weten illegaalquote:Op maandag 7 december 2009 21:22 schreef Kadooosh het volgende:
Ik wil deze bestellen voor een neefje maar vraag me af of ze niet illegaal zijn
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.29212
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.24370quote:
Neuh, valt gewoon onder gaar speelgoed. Zit ook een enorm groot gat bovenin, de witte is ZEKER legaal.quote:
Okquote:Op maandag 7 december 2009 21:35 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.24370
En dan nog wat klein spul als statief, Nokia 5800 car holder en een kerstboom-papiertjes-ding
Lijkt op de N73.quote:Op maandag 7 december 2009 22:24 schreef APPELBOOMZOR het volgende:
[..]
Ok![]()
Ik zou graag je ervaringen over die telefoon horen
wil ook een pakketjequote:Op maandag 7 december 2009 18:02 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Vandaag pakket gehad..Draadloze xbox controller
Geef me je adres, dan stuur ik een baksteen naar je toe dan heb je morgen een pakketje!quote:
quote:Op maandag 7 december 2009 14:51 schreef APPELBOOMZOR het volgende:
Heeft iemand deze, of weet iemand van welk merk deze is: http://www.popbuying.com/detail.pb/sku.26537
Ik vind het namelijk een hele goede kloon vergeleken met de Eiphone. Op het moment heb ik 2 i9+++'s en een i68+ gehad, maar die op de link lijkt er een stuk meer op dan die andere en als het goed is zit er ook een logo van het "appeltje" op.
quote:Op maandag 7 december 2009 21:43 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Neuh, valt gewoon onder gaar speelgoed. Zit ook een enorm groot gat bovenin, de witte is ZEKER legaal.
Je hebt genoeg van dit soort lightgun dingen in de winkel liggen die veel meer echt lijken.
Deze bijv.
[ afbeelding ]
Thx die kopen we dus lekker nietquote:Op maandag 7 december 2009 23:46 schreef Skiet het volgende:
[..]
Even voor jouw informatie, de witte en zwarte zijn beide illegaal. Evenals de afbeelding die je post, echt 100% dat je een probleem hebt.
Misvatting: ‘Speelgoedwapens zijn nep dus niet verboden’
Af en toe is het goed om misstanden de wereld uit te helpen. Zeker als een misvatting grote gevolgen kan hebben. Daarom deze keer een berichtje over nep- of speelgoedwapens. Onze boodschap: koop ze niet.
Verboden
Als souvenir kun je nep- of speelgoedwapens kopen in het buitenland (in Zuid-Europa zijn de wapenwetten bijvoorbeeld minder streng), maar hier is het dragen of bezit ervan verboden. Koop ze dus niet. Ook aanstekers in de vorm van een pistool of een handgranaat, alarmpistolen, of ‘wapens’ die onderdeel uitmaken van een spelcomputer zijn verboden, ongeacht grootte of kleur.
Waarom?
Het zien van een wapen, echt of nep, veroorzaakt een sterk gevoel van onveiligheid. Sommige speelgoedwapens of lucht-, gas- en veerdrukwapens lijken sprekend op een vuurwapen. Maar weinig mensen zien het verschil tussen een echt en een nepwapen. Omdat zo’n wapen onder meer gebruikt kan worden om er iemand mee te bedreigen, is bezit ervan verboden. Wel kun je voor sommige nepwapens die echt lijken, bijvoorbeeld een paintballwapen, een vergunning aanvragen.
Strafbaar
Het bezit van een speelgoedwapen is een strafbaar feit en de boete daarvoor kan oplopen tot ¤ 270. In sommige gevallen staat er zelfs een gevangenisstraf op. En ‘ik wist het niet’ biedt helaas geen soelaas meer.
http://www.justitie.nl/on(...)it/wapens/nepwapens/
Een wit pistoolquote:Op maandag 7 december 2009 23:46 schreef Skiet het volgende:
[..]
Even voor jouw informatie, de witte en zwarte zijn beide illegaal. Evenals de afbeelding die je post, echt 100% dat je een probleem hebt.
Misvatting: ‘Speelgoedwapens zijn nep dus niet verboden’
Af en toe is het goed om misstanden de wereld uit te helpen. Zeker als een misvatting grote gevolgen kan hebben. Daarom deze keer een berichtje over nep- of speelgoedwapens. Onze boodschap: koop ze niet.
Verboden
Als souvenir kun je nep- of speelgoedwapens kopen in het buitenland (in Zuid-Europa zijn de wapenwetten bijvoorbeeld minder streng), maar hier is het dragen of bezit ervan verboden. Koop ze dus niet. Ook aanstekers in de vorm van een pistool of een handgranaat, alarmpistolen, of ‘wapens’ die onderdeel uitmaken van een spelcomputer zijn verboden, ongeacht grootte of kleur.
Waarom?
Het zien van een wapen, echt of nep, veroorzaakt een sterk gevoel van onveiligheid. Sommige speelgoedwapens of lucht-, gas- en veerdrukwapens lijken sprekend op een vuurwapen. Maar weinig mensen zien het verschil tussen een echt en een nepwapen. Omdat zo’n wapen onder meer gebruikt kan worden om er iemand mee te bedreigen, is bezit ervan verboden. Wel kun je voor sommige nepwapens die echt lijken, bijvoorbeeld een paintballwapen, een vergunning aanvragen.
Strafbaar
Het bezit van een speelgoedwapen is een strafbaar feit en de boete daarvoor kan oplopen tot ¤ 270. In sommige gevallen staat er zelfs een gevangenisstraf op. En ‘ik wist het niet’ biedt helaas geen soelaas meer.
http://www.justitie.nl/on(...)it/wapens/nepwapens/
Amen.quote:Op dinsdag 8 december 2009 09:20 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Een wit pistool![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Allemaal legaal in de winkel te koop geweest, welke tegenwoordig allemaal te koop zijn ben ik niet goed van op de hoogte. De bureaucratie schrijft elke wet op zo'n manier dat ze je altijd een boete kunnen geven als ze daar zin in hebben. Maar dan kunnen ze dus de Bart Smit en Intertoys gaan invallen wegens illegaal wapenverkoop![]()
De zwarte ziet er eng uit omdat ie zwart is, maar het is gewoon een lege huls. Op die manier zien klapperpistooltjes er ook echt uitDe persoon die een boete krijgt voor een gare spelcomputer pistool die moet nog geboren worden.
De tekst hierboven ziet er indrukwekkend uit maar een luchtbuks mag je gewoon zonder vergunning hebben als je 18 bent. Als zo'n lege huls op een pistool moet lijken dan zijn de legale buksen ook illegaal, ziet er veel indrukwekkender uit.
Maja de Nederlandse wetZo'n airsoft pistool daar moet je niet mee klooien, dat is zeker. Spelcomputer pistolen met zo'n snoer eraan (of lege huls), zou ik zonder zweetdruppel bestellen.
quote:Op dinsdag 8 december 2009 09:20 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Een wit pistool![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Allemaal legaal in de winkel te koop geweest, welke tegenwoordig allemaal te koop zijn ben ik niet goed van op de hoogte. De bureaucratie schrijft elke wet op zo'n manier dat ze je altijd een boete kunnen geven als ze daar zin in hebben. Maar dan kunnen ze dus de Bart Smit en Intertoys gaan invallen wegens illegaal wapenverkoop![]()
De zwarte ziet er eng uit omdat ie zwart is, maar het is gewoon een lege huls. Op die manier zien klapperpistooltjes er ook echt uitDe persoon die een boete krijgt voor een gare spelcomputer pistool die moet nog geboren worden.
De tekst hierboven ziet er indrukwekkend uit maar een luchtbuks mag je gewoon zonder vergunning hebben als je 18 bent. Als zo'n lege huls op een pistool moet lijken dan zijn de legale buksen ook illegaal, ziet er veel indrukwekkender uit.
Maja de Nederlandse wetZo'n airsoft pistool daar moet je niet mee klooien, dat is zeker. Spelcomputer pistolen met zo'n snoer eraan (of lege huls), zou ik zonder zweetdruppel bestellen.
Ja, het probleem is alleen dat sommige mensen dat ding niet enkel binnen kunnen laten liggen. Even voor de grap mee de straat op en voor je het weet ziet iemand het en komt de politie aanrijden met kogelvrije vesten. Als iets illegaal is dan is het illegaal. Wil je het risico lopen omdat je denkt dat deze legaal zijn, prima. Niemand gaat je tegenhouden bij het bestellen. Je merkt vanzelf wel of het binnenkomt of niet. Genoeg mensen hier die ook BB guns gekocht hebben via DX. Persoonlijk vind ik dat echt heel erg dom. Maar zo zijn sommige mensen nou eenmaal.quote:Op dinsdag 8 december 2009 09:55 schreef Fastmatti het volgende:
Je ziet niet in dat er een verschil is om met zo'n wapen buiten rond te gaan lopen en hem voor een spelcomputer te gebruiken? Justitie beweert wel vaker iets trouwens.
Ik zet in op het laatste.quote:Op dinsdag 8 december 2009 10:04 schreef Skiet het volgende:
[..]
Ja, het probleem is alleen dat sommige mensen dat ding niet enkel binnen kunnen laten liggen. Even voor de grap mee de straat op en voor je het weet ziet iemand het en komt de politie aanrijden met kogelvrije vesten. Als iets illegaal is dan is het illegaal. Wil je het risico lopen omdat je denkt dat deze legaal zijn, prima. Niemand gaat je tegenhouden bij het bestellen. Je merkt vanzelf wel of het binnenkomt of niet. Genoeg mensen hier die ook BB guns gekocht hebben via DX. Persoonlijk vind ik dat echt heel erg dom. Maar zo zijn sommige mensen nou eenmaal.
En jij hebt volgens mij slechte ervaringen met justitie als ik dit zo lees. Of wil je gewoon even stoer doen?
Ik snap 'm niet.quote:Op dinsdag 8 december 2009 11:06 schreef W00fer het volgende:
Mèn, koop je net een mooie geruisloze auto, krijg je dit:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.22195![]()
O.quote:Op dinsdag 8 december 2009 11:09 schreef GuitarJJ het volgende:
Ik vind dat al mijn pakketjes vandaag binnen moeten komen
quote:
Oh zo, hehe. Bedankt voor de uitleg.quote:Op dinsdag 8 december 2009 11:13 schreef Skiet het volgende:
[..]
Stille auto.. en dan krijg je zo een door wind aangedreven led balk op je auto. Door de wind aangedreven dus herrie omdat de fans gaan draaien om energie op te wekken.
Sorry! Ik moest er gewoon op reageren, maar wist niet met wat.quote:
Enkel mij pakketjes liggen bovenopquote:Op dinsdag 8 december 2009 11:09 schreef GuitarJJ het volgende:
Ik vind dat al mijn pakketjes vandaag binnen moeten komen
Zolang je dat denkt, komt alles goed, haha!quote:Op dinsdag 8 december 2009 11:57 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Enkel mij pakketjes liggen bovenop
Als ze er maar voor april zijn dan moet ik waarschijnlijk twee weken naar Taiwan.quote:Op dinsdag 8 december 2009 12:14 schreef Twizu het volgende:
[..]
Zolang je dat denkt, komt alles goed, haha!
Nice! Mag ik vragen wat je besteld hebt? En waarom je naar Taiwan moet, voor je werk?quote:Op dinsdag 8 december 2009 12:15 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Als ze er maar voor april zijn dan moet ik waarschijnlijk twee weken naar Taiwan.
Reisadapters. Vorige in het stopcontact laten zitten van mijn huurhuis in Singapore.quote:Op dinsdag 8 december 2009 12:17 schreef Twizu het volgende:
[..]
Nice! Mag ik vragen wat je besteld hebt? En waarom je naar Taiwan moet, voor je werk?
Draden kun je afknippen, een treurig grijs klapperpistooltje kun je zwart verven, met een beetje bluf lijkt je portemonnee ook een wapen. Genoeg negers in Amerika zijn afgeknald door de politie omdat ze een zwarte portemonnee in de hand haddenquote:Op dinsdag 8 december 2009 09:38 schreef Skiet het volgende:
[..]
Het is zo grappig hoe je het nooit met iets eens kan zijn. Het is gewoon niet legaal, een stuk van www.justitie.nl en nog kom je met dat het niet zo is. Het is nou eenmaal zo dat het illegaal is als het ook maar enigszins op een echt wapen lijkt. En natuurlijk, jij ziet nu dat het nep is. Maar 's avonds laat als ouder persoon ben je misschien niet zo scherp en denk je dat het een echt wapen is.
Dus waarom zou je het risico willen nemen? Als ze het tegenhouden en ze oordelen dat het illegaal is kan je zoveel zeggen als je wilt, de sjaak ben je dan toch. Als je zekerheid wilt print je de foto uit, ga je een naar het politiebureau en vraag je of het legaal if of niet. Er zit bij die van DX natuurlijk inderdaad wel een erg groot gat in de loop, maar zoals ik al zeg... 's avonds zie je dat misschien niet.
De draad van die consolewapens kan je gewoon afknippen overigens.
Afgelopen jaar nog werd "The A-Team" gearresteerd op een meeting omdat ze met "wapen" uit het raam hingen.
[ afbeelding ]
En krijg ik dus gewoon een mailtje terugquote:Op maandag 7 december 2009 17:58 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Ik heb ze dus net ff een mail gestuurd en gevraagd of er ook GPS opzit
quote:Op dinsdag 8 december 2009 13:14 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Draden kun je afknippen, een treurig grijs klapperpistooltje kun je zwart verven, met een beetje bluf lijkt je portemonnee ook een wapen. Genoeg negers in Amerika zijn afgeknald door de politie omdat ze een zwarte portemonnee in de hand hadden![]()
Bij oom agent gaan vragen of het illegaal isDe helft van die dikke agenten snapt amper iets van de wet, ze moeten de wet handhaven maar overtreden hun eigen regels
Ik zal hier maar geen rant geven hoe de politie HOORT op te treden in een vrije maatschappij
![]()
Ik zeg niet dat je ongelijk hebt, ik zeg alleen dat de wet op een andere manier wordt toegepast. Natuurlijk kun je met dat ding op straat gaan zwaaien, net zoals je met een bivakmuts het pompstation mag inlopen en met een keukenmes in de binnenstad kan gaan lopen zwaaien. Dan ga je de indruk wekken dat het om een totaal andere situatie gaat, iets anders dan zo'n holle huls bestellen en gewoon normaal doen.
Dat the A-team werd gearresteerd maakt niks uit, die breken uit elke gevangenis met een schoenveter en busje haarsprayGeeft alleen aan hoe flauw/incompetent de politie is in Nederland, gewoon even een waarschuwing geven lijkt mij voldoende. Het lijkt me sterk dat ze de buurt onveilig maakte, wat zei de rechter hierover?
De angst voor vuurwapens in dit land is gevaarlijker dan de vuurwapens zelf
Na het referendum, criminele oorlog in Afghanistan/ Irak en de miljarden die naar de criminele banken zijn gegaan.... gek dat ik zowat de enigste ben. Ik ben klaar met de overheid/democratie, Nederland kan zoveel beter zijn. Beschuldig mij niet van Nederland haat, mijn ziel staat in brand als ik zie hoe dit land eraan toe isquote:Op dinsdag 8 december 2009 13:27 schreef Skiet het volgende:
[..]
Maar jij hebt gewoon iets tegen de overheid en NL in het algemeen volgens mij. Dat is ondertussen wel duidelijk na al je posts hier.
nope geen email adres van deze persoon,quote:Op dinsdag 8 december 2009 13:33 schreef Skiet het volgende:
@ revpolen
Heb jij een e-mailadres van yoyo1314 van tradetang? Contact supplier knop werkt niet en hij is nooit online om te im'en
Heb ik ook al gedaan (zie vorige topic ergens).quote:Op dinsdag 8 december 2009 14:46 schreef mickeyD het volgende:
zo, 44 dagen geleden cam besteld bij ebay (verkoper: strong-stock)
nu maar ff klacht ingedient voor cash-back.
Ook maar even een emailtje gestuurd.quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:04 schreef mickeyD het volgende:
klopt had ik gelezen idd
had er al gemaild vorige week, maar ze bleef zeggen dat t wel 25 dagen kon duren voor t aankwam (toen was het al minstens 35 dagen)![]()
Ben er zeer benieuwd naarquote:Op dinsdag 8 december 2009 15:43 schreef Michael-H het volgende:
Yes!!![]()
Net een pakje aangekomen dat op 4 december HK verlaten heeft! Zijn m'n iPots met camera! Zien er erg mooi uit, zal als ik tijd heb wel eens een review maken!
Ik wil ook mijn aanstekersquote:Op dinsdag 8 december 2009 15:49 schreef thijs1994 het volgende:
Vandaag weer pakketje binnen van DX, gaat lekker. Gister 3 aanstekers, nu hele bestelling met wat Nokla spul en screen protectors en hoesjes en zo'n mini-cardreader.
Wachten op volgende pakket moet ook een keer binnen komen.
Haha, de een wacht 1 maand op z'n pakjes terwijl de ander ze in 4 dagen binnen heeft.quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:43 schreef Michael-H het volgende:
Yes!!![]()
Net een pakje aangekomen dat op 4 december HK verlaten heeft! Zijn m'n iPots met camera! Zien er erg mooi uit, zal als ik tijd heb wel eens een review maken!
Hier nog steeds helemaal niks binnen.quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:49 schreef thijs1994 het volgende:
Vandaag weer pakketje binnen van DX, gaat lekker. Gister 3 aanstekers, nu hele bestelling met wat Nokla spul en screen protectors en hoesjes en zo'n mini-cardreader.
Wachten op volgende pakket moet ook een keer binnen komen.
Het is om te janken jaquote:Op dinsdag 8 december 2009 15:54 schreef Joene94 het volgende:
[..]
Haha, de een wacht 1 maand op z'n pakjes terwijl de ander ze in 4 dagen binnen heeft.
Misschien heeft zijn pakketje ook wel 2/3/4 weken stof liggen happen in de pakketjesberg van HK post? Hij zegt toch "4 december hongkong verlaten"quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:54 schreef Joene94 het volgende:
[..]
Haha, de een wacht 1 maand op z'n pakjes terwijl de ander ze in 4 dagen binnen heeft.
Ik check gewoon in mijn accounts wat ik nog moet ontvangen. Zie wel dat 1 order van PB nu al 45 dagen geleden is en Tifanny dr werk goed heeft gedaan (steeds uitstellen en laten wachten nog een paar dagen hier en daar). Dus ik ben benieuwd of ze dat nog netjes gaan oplossen.quote:Op dinsdag 8 december 2009 16:21 schreef Fastmatti het volgende:
Had alles wat ik besteld ook gewoon moeten opslaan ergens. Nu staat het allemaal ergens in mijn mailbox en heb ik geen flauw benul
Wat uit HK heb ik dan weer wel op een rijtje. Probleem zijn meer de dingen die ik in NL heb besteld. Daar zaten een aantal diensten bij waar je dus geen fysiek product krijgt en dat er een bestelling bij Bol.com fout helemaal fout is gelopen.quote:Op dinsdag 8 december 2009 16:24 schreef Skiet het volgende:
[..]
Ik check gewoon in mijn accounts wat ik nog moet ontvangen. Zie wel dat 1 order van PB nu al 45 dagen geleden is en Tifanny dr werk goed heeft gedaan (steeds uitstellen en laten wachten nog een paar dagen hier en daar). Dus ik ben benieuwd of ze dat nog netjes gaan oplossen.
Site Product Geshipt op: Ontvangen op: Trackingnummer:quote:Op dinsdag 8 december 2009 16:21 schreef Fastmatti het volgende:
Had alles wat ik besteld ook gewoon moeten opslaan ergens. Nu staat het allemaal ergens in mijn mailbox en heb ik geen flauw benul
Dus ik ben niet de enige die er zo over denkt met tiffany. Proberen te rekken over 45 dagen claim.quote:Op dinsdag 8 december 2009 16:24 schreef Skiet het volgende:
[..]
Ik check gewoon in mijn accounts wat ik nog moet ontvangen. Zie wel dat 1 order van PB nu al 45 dagen geleden is en Tifanny dr werk goed heeft gedaan (steeds uitstellen en laten wachten nog een paar dagen hier en daar). Dus ik ben benieuwd of ze dat nog netjes gaan oplossen.
Gewoon landen en opstijgen op dezelfde baan half in het gras, dan kan de capaciteit een stuk omhoog zodat wij onze spullen op tijd ontvangenquote:Op dinsdag 8 december 2009 16:18 schreef Semmm het volgende:
[..]
Misschien heeft zijn pakketje ook wel 2/3/4 weken stof liggen happen in de pakketjesberg van HK post? Hij zegt toch "4 december hongkong verlaten"
Ik wacht ook nog op 3 pakketjes uit China al ongeveer 3/4 weken, heb donderdag iets uit amerika besteld en dat nu al binnen(Als ik uit Amerika bestel heb ik 't altijd binnen een week) Kunnen ze daar bij HK post niet gewoon wat meer mensen neer zetten of wat meer vliegtuigen gebruiken
Dat klopt helemaal.quote:Op dinsdag 8 december 2009 16:44 schreef firecow het volgende:
Wat is deze ?
Waiting for Supplier via Air Mail
Nog nooit gehad bij DX
Ik zie bij 2 van de 3 artikelen staan shipped en bij de andere staat pending
logisch nadenken kom ik uit op: die 2 zijn verstuurd in 1 pakket en de andere komt later met een los pakket
Klopt dit ?
Hoezo weggedaan? Pleur je dat gewoon in de vuilnisbak?quote:Op dinsdag 8 december 2009 16:58 schreef Dionysiou het volgende:
Kreeg vandaag 2 pakjes binnen van DP (Jack) van de 21e nov shipped.
2 vesten (waarvan 1 enorm te klein en niet anders dan de foto dus weg gedaan) en de andere perfect en super stof (Jack & Jones) ja, het is een echte.
En een LED horloge. Maar weet niet hoe die werkt. Je moet een knop indrukken om de tijd te zien? wtf
Ja dat pleur ik in de vuilniszak en geef ik aan de kindjes in Afrika of het leger des heils met de Dion label er nog aanquote:Op dinsdag 8 december 2009 17:09 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Hoezo weggedaan? Pleur je dat gewoon in de vuilnisbak?![]()
Jij blijft maar kleren kopen die te klein uitvallenWordt je daar niet moe van?
Als je geen knop hoeft in te drukken is de batterij binnen 1 dag leeg
Linkje van die echte?quote:Op dinsdag 8 december 2009 16:58 schreef Dionysiou het volgende:
Kreeg vandaag 2 pakjes binnen van DP (Jack) van de 21e nov shipped.
2 vesten (waarvan 1 enorm te klein en niet anders dan de foto dus weg gedaan) en de andere perfect en super stof (Jack & Jones) ja, het is een echte.
En een LED horloge. Maar weet niet hoe die werkt. Je moet een knop indrukken om de tijd te zien? wtf
Kan hem niet meer vinden door die duizenden mailsquote:
Dankzij mensen als jij moet jack zijn dingetjes duurder makenquote:Op dinsdag 8 december 2009 17:18 schreef Skiet het volgende:
Ik heb een PP Cliam (even gefingeerd) aangemaakt voor een order van 24 oktober omdat ze steeds maar blijven uitstellen en dit zo een beetje de laatste dag is dat het kan. Erg jammer, maar wat kan je anders. Ik ben ook gewoon maar een consument die ze spullen niet gehad heeft.
Jack don't be mad at me
+1quote:Op dinsdag 8 december 2009 17:20 schreef veda het volgende:
[..]
Dankzij mensen als jij moet jack zijn dingetjes duurder maken
Om hoeveel geld ging het?quote:Op dinsdag 8 december 2009 17:18 schreef Skiet het volgende:
Ik heb een PP Cliam (even gefingeerd) aangemaakt voor een order van 24 oktober omdat ze steeds maar blijven uitstellen en dit zo een beetje de laatste dag is dat het kan. Erg jammer, maar wat kan je anders. Ik ben ook gewoon maar een consument die ze spullen niet gehad heeft.
Jack don't be mad at me
Had je niet eerst Jack kunnen mailen voordat je een externe partij erbij haalt? Of had je dat al gedaan?quote:Op dinsdag 8 december 2009 17:18 schreef Skiet het volgende:
Jack don't be mad at me
Wauw.. dat is wel een mooierd.quote:Op dinsdag 8 december 2009 17:25 schreef DjimmyR het volgende:
Iemand enig idee of ze ergen zo'n soort horloge hebben voor een normale prijs?
[ afbeelding ]
Voor Diesol horloges altijd.quote:Op dinsdag 8 december 2009 17:25 schreef DjimmyR het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind hem ook echt tof alleen niet 100+ euro waard, zeker niet voor het stappen etc.quote:
Bedankt ik ga daar eens kijken of ik iets vind.quote:Op dinsdag 8 december 2009 17:26 schreef thijs1994 het volgende:
[..]
Voor Diesol horloges altijd.
www.budgetgadgets.com
Heb je mss ook een typenaam?quote:Op dinsdag 8 december 2009 17:25 schreef DjimmyR het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind deze wel mooi, maar volgens mij verhogen ze hun horloge prijzen omdat ze populair zijnquote:Op dinsdag 8 december 2009 17:26 schreef thijs1994 het volgende:
[..]
Voor Diesol horloges altijd.
www.budgetgadgets.com
Ik denk dat dat kleine wijzertje, die zo te zien werkt het duurder maakt.quote:Op dinsdag 8 december 2009 17:41 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Ik vind deze wel mooi, maar volgens mij verhogen ze hun horloge prijzen omdat ze populair zijn![]()
12 dollar terwijl die andere allemaal rond de 6 hangen![]()
[ afbeelding ]
Heb al met Tifanny en Jack hierover gesproken en het enige wat ik hoorde was dat ik maar nog even moest wachten. Dan weer 7 dagen wachten dan weer 5 dagen wachten en ik gaf steeds aan dat ik een refund wilde of direct opsturen van het product. Als ze er dan maar omheen blijven draaien gebruik ik de door paypal aangeboden mogelijk om mijn geld terug te claimen. Lijkt me niet raar. Tweede keer dat ik dat doe. Eerste was op een ebay verkoper die niet verzonden heeft.quote:Op dinsdag 8 december 2009 17:25 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Had je niet eerst Jack kunnen mailen voordat je een externe partij erbij haalt? Of had je dat al gedaan?
Dan had je waarschijnlijk een vrijwillige cashback gekregen, volgens mij krijg je een rood vinkje bij Paypal als je klanten dit telkens doen.
Als Jack gewoon zijn zaakjes op orde heeft hoeft dit ook niet te gebeuren.quote:Op dinsdag 8 december 2009 17:20 schreef veda het volgende:
[..]
Dankzij mensen als jij moet jack zijn dingetjes duurder maken
Daar ben ik het niet mee eensquote:Op dinsdag 8 december 2009 17:57 schreef Skiet het volgende:
[..]
Heb al met Tifanny en Jack hierover gesproken en het enige wat ik hoorde was dat ik maar nog even moest wachten. Dan weer 7 dagen wachten dan weer 5 dagen wachten en ik gaf steeds aan dat ik een refund wilde of direct opsturen van het product. Als ze er dan maar omheen blijven draaien gebruik ik de door paypal aangeboden mogelijk om mijn geld terug te claimen. Lijkt me niet raar. Tweede keer dat ik dat doe. Eerste was op een ebay verkoper die niet verzonden heeft.
[..]
Als Jack gewoon zijn zaakjes op orde heeft hoeft dit ook niet te gebeuren.
Oeh, hier maak je jezelf niet geliefd mee hier.quote:Op dinsdag 8 december 2009 17:57 schreef Skiet het volgende:
[..]
Heb al met Tifanny en Jack hierover gesproken en het enige wat ik hoorde was dat ik maar nog even moest wachten. Dan weer 7 dagen wachten dan weer 5 dagen wachten en ik gaf steeds aan dat ik een refund wilde of direct opsturen van het product. Als ze er dan maar omheen blijven draaien gebruik ik de door paypal aangeboden mogelijk om mijn geld terug te claimen. Lijkt me niet raar. Tweede keer dat ik dat doe. Eerste was op een ebay verkoper die niet verzonden heeft.
[..]
Ten eerste zit je caps lock vast?quote:Op dinsdag 8 december 2009 17:59 schreef MarkoAlmelo het volgende:
DjimmyR GEEN MERNAMEN!!!
ZO MOEILIJK?
Ik moet mijn mening geven hierover, sorry ik kan er niks aan doen.quote:Op dinsdag 8 december 2009 17:25 schreef DjimmyR het volgende:
[ afbeelding ]
Zou niks uit moeten maken, seconde wijzer is seconde wijzer. Misschien dat het een betere kwaliteit is, maar ik blijf het verdacht vindenquote:Op dinsdag 8 december 2009 17:49 schreef veda het volgende:
[..]
Ik denk dat dat kleine wijzertje, die zo te zien werkt het duurder maakt.
http://www.budgetgadgets.(...)st-watch-p-6253.html
http://www.budgetgadgets.(...)st-watch-p-6252.html
Op beide klokjes staat het wijzertje anders.
Je kan ook overdrijven hehquote:Op dinsdag 8 december 2009 17:59 schreef MarkoAlmelo het volgende:
DjimmyR GEEN MERNAMEN!!!
ZO MOEILIJK?
En waarschijnlijk doen al die kleine wijzers het nietquote:Op dinsdag 8 december 2009 18:07 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Zou niks uit moeten maken, seconde wijzer is seconde wijzer. Misschien dat het een betere kwaliteit is, maar ik blijf het verdacht vindenQuartz is gewoon goedkoop, al stop je er 100 wijzers in.
Deze is ook 6.5 dollar, nog meer wijzers![]()
[ afbeelding ]
Is goed voor de Nederlandse economie.quote:Op dinsdag 8 december 2009 18:17 schreef MarkoAlmelo het volgende:
En maar vreemd opkijken dat dat topic weer is een keer dicht is en blijft....
En beter voor me bankrekeningquote:Op dinsdag 8 december 2009 18:18 schreef Twizu het volgende:
[..]
Is goed voor de Nederlandse economie.
Die doen het wel maar het is zo duidelijk ****.quote:Op dinsdag 8 december 2009 18:15 schreef Semmm het volgende:
[..]
En waarschijnlijk doen al die kleine wijzers het niet
quote:Op dinsdag 8 december 2009 18:17 schreef MarkoAlmelo het volgende:
En maar vreemd opkijken dat dat topic weer is een keer dicht is en blijft....
Link naar de Trainingspak?quote:Op dinsdag 8 december 2009 18:27 schreef ikweethetookniet het volgende:
De deurbel
de pakjesbus met twee pakketjes
een trainingspak wat past bij de luchtschoenen van N***
en een gsm houder voor op de fiets
Het gaat er natuurlijk om dat als je op een merknaam googelt je niet in dit topic terecht moet komen. Kun je het wel over een echt product hebben, maar de rest zie je ook.quote:Op dinsdag 8 december 2009 18:14 schreef Semmm het volgende:
[..]
Je kan ook overdrijven hehMerknamen mogen best als de producten gewoon echt zijn hoor.
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.13438quote:Op dinsdag 8 december 2009 18:32 schreef Jeffrey_San het volgende:
Is iemand weleens een NokLa N95 of N96 tegengekomen ergens voor een mooie prijs??
Dat maakt wel uit, want in die horloges proppen ze veelal hetzelfde uurwerk. Omdat dit uurwerk anders moet zijn (seconde wijzer op een andere plek) en er minder horloges zijn die dit hebben, wordt het dus duurder.quote:Op dinsdag 8 december 2009 18:07 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Zou niks uit moeten maken, seconde wijzer is seconde wijzer. Misschien dat het een betere kwaliteit is, maar ik blijf het verdacht vindenQuartz is gewoon goedkoop, al stop je er 100 wijzers in.
Deze is ook 6.5 dollar, nog meer wijzers![]()
[ afbeelding ]
Ja: Kanen MD52quote:Op dinsdag 8 december 2009 18:50 schreef KoekjesTwister het volgende:
Weet iemand goede in-ear dopjes.
quote:Op dinsdag 8 december 2009 18:34 schreef Dionysiou het volgende:
Dat trainingspak die je zelf via een verkoper kocht?
Problemen niet. Een strafblad wel.quote:
Effe serieus auhquote:Op dinsdag 8 december 2009 19:01 schreef KoekjesTwister het volgende:
[..]
Problemen niet. Een strafblad wel.
Al op Taobao.com gekeken? Heel veel keuze aan horloges.quote:Op dinsdag 8 december 2009 17:25 schreef DjimmyR het volgende:
[ afbeelding ]
Dikke kans dat ze gewoon door de douane komen, maak je vooral geen zorgen.quote:
Wat als ze het wel zienquote:Op dinsdag 8 december 2009 19:05 schreef veda het volgende:
[..]
Dikke kans dat ze gewoon door de douane komen, maak je vooral geen zorgen.
Maar je maakt inderdaad kans dat deze opmerking waarheid wordt.
Iemand had boksbeugels besteld en die werd thuis bezocht door politie/marechaussee of iets van die trant. Als de douane vind dat jou aanstekers zo veel op echte wapens lijken dat je er een bank mee kunt beroven (zou je iemand in zijn gezicht uitlachen als ie hem tegen je kop zou houden en je bedreigd met je leven?) dan kunnen er maatregelen getroffen worden. Een maatregel zou kunnen zijn zoals die boksbeugels. Maar hier ben ik ook niet zo van op de hoogte.quote:
Dan moet je het topic nog maar eens goed lezen, aangezien het denk ik in dit topic al een keer of 10 vermeld is, en ook jouw vraag al beantwoord is. letterlijk.quote:
Dus met een beetje peg staan ze voor de deur?quote:Op dinsdag 8 december 2009 19:11 schreef veda het volgende:
[..]
Iemand had boksbeugels besteld en die werd thuis bezocht door politie/marechaussee of iets van die trant. Als de douane vind dat jou aanstekers zo veel op echte wapens lijken dat je er een bank mee kunt beroven (zou je iemand in zijn gezicht uitlachen als ie hem tegen je kop zou houden en je bedreigd met je leven?) dan kunnen er maatregelen getroffen worden. Een maatregel zou kunnen zijn zoals die boksbeugels. Maar hier ben ik ook niet zo van op de hoogte.
Voor jou dan nog 1 keerquote:Op dinsdag 8 december 2009 19:13 schreef caspergf1 het volgende:
[..]
Dus met een beetje peg staan ze voor de deur?
Volgens mij wordt het gewoon in beslag genomen.quote:Op dinsdag 8 december 2009 19:13 schreef caspergf1 het volgende:
[..]
Dus met een beetje peg staan ze voor de deur?
Waar haal je dat vandaan?quote:Op dinsdag 8 december 2009 19:16 schreef Skiet het volgende:
[..]
Voor jou dan nog 1 keer
Wapens en munitie
Nepwapens
[..]
Je kan er een boete en proces verbaal voor krijgenquote:Op dinsdag 8 december 2009 19:16 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Volgens mij wordt het gewoon in beslag genomen.
Zelfde verhaal hiero dus ik geef skiet gelijk ook al is het niet zo leuk. Vanaf 21 oktober wacht ik ook op een tshirt. Paar keer heen en weer gemailt met tiffany. Gevraagd diverse malen om een refund. Of zelfs een refund en dat ik daarna opnieuw weer betaal zodat er weer 45 dagen open staan. Ze blijft zeggen dat ze met een oplossing komt maar tot nu toe nog niks gehoord en geen geld of oplossing daarvoor. Het enige wat ik tegen me hoofd kreeg was dat ik de enige was met een probleem ( hmm en bv skiet dan?) en dat ik andere mensen zou aanzetten om hetzelfde te doen. Nu de 45 dagen over zijn hoor ik niks meer ( oke gaat hier maar om 13 dollar maar toch). Over een week ofzo moet ik toch al een refund doen van een ander pakketje die vanaf 6 november openstaat en maar niet verzonden word.quote:Op dinsdag 8 december 2009 17:57 schreef Skiet het volgende:
[..]
[..]
Stel je toch eens voor.quote:Op dinsdag 8 december 2009 19:23 schreef caspergf1 het volgende:
Dankjulliewelllll
Heb het snel gecanceld, ik wil geen probs en al helemaal niet met de Nederlandse F.B.I
Taobao orders van na die datum zijn bij mij allemaal netjes afgehandeld. Het tracking nummer geeft nu zelfs aan dat ze hong kong uit zijn (een sinds 1 week geleden 1 sinds vandaag).quote:Op dinsdag 8 december 2009 19:23 schreef davo1979 het volgende:
[..]
Zelfde verhaal hiero dus ik geef skiet gelijk ook al is het niet zo leuk. Vanaf 21 oktober wacht ik ook op een tshirt. Paar keer heen en weer gemailt met tiffany. Gevraagd diverse malen om een refund. Of zelfs een refund en dat ik daarna opnieuw weer betaal zodat er weer 45 dagen open staan. Ze blijft zeggen dat ze met een oplossing komt maar tot nu toe nog niks gehoord en geen geld of oplossing daarvoor. Het enige wat ik tegen me hoofd kreeg was dat ik de enige was met een probleem ( hmm en bv skiet dan?) en dat ik andere mensen zou aanzetten om hetzelfde te doen. Nu de 45 dagen over zijn hoor ik niks meer ( oke gaat hier maar om 13 dollar maar toch). Over een week ofzo moet ik toch al een refund doen van een ander pakketje die vanaf 6 november openstaat en maar niet verzonden word.
Ik ben sprakeloos.quote:Op dinsdag 8 december 2009 19:23 schreef caspergf1 het volgende:
Dankjulliewelllll
Heb het snel gecanceld, ik wil geen probs en al helemaal niet met de Nederlandse F.B.I
Zo'n strafblad als dit is natuurlijk wel leuk, verboden wapenbezit. Maakt je leven in Nederland moeilijk, maar je kunt ook nog eens nergens heen. Nergens staat namelijk dat het om zo'n futiliteit gaat.quote:Op dinsdag 8 december 2009 19:24 schreef mstr het volgende:
[..]
Stel je toch eens voor.
Nederlandse FBI.
Verboden wapenbezit is gewoon om te lachen van het janken als het door zo'n pistooltje komtquote:Op dinsdag 8 december 2009 19:28 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Zo'n strafblad als dit is natuurlijk wel leuk, verboden wapenbezit. Maakt je leven in Nederland moeilijk, maar je kunt ook nog eens nergens heen. Nergens staat dat het om zo'n futiliteit gaat.
quote:
Mee eens. Maar de Nederlandse FBIquote:Op dinsdag 8 december 2009 19:29 schreef Skiet het volgende:
[..]
Er zijn bepaalde dingen waar je gewoon geen risico mee wilt nemen. Ik zit er ook niet op te wachten om een aantekening te krijgen dat ik wapens heb geprobeerd in te voeren. Voorkomen is beter dan genezen.
Emigreren wordt wel praktisch onmogelijk met zo'n strafblad.quote:Op dinsdag 8 december 2009 19:29 schreef mstr het volgende:
[..]
Verboden wapenbezit is gewoon om te lachen van het janken als het door zo'n pistooltje komt
Ken ik niet, maar denk ook niet dat je ze voor beneden die prijs snel zult vinden.quote:Op dinsdag 8 december 2009 19:31 schreef Jeffrey_San het volgende:
kent iemand een verkoper op Ebay
die van die goedkope mini-laptops aanbied?
met een 2 gb harde schijf ofzo?
ik word steeds overboden en dan krijg je prijzen rond de 100 euro..
Een andere taobao order is bij mij gewoon aangekomen van 6 november. En de 2 van 18 november zijn nog onderweg aangetekend. Dus het is niet zo dat ik standaard een probleem heb. Ik heb zelf het idee dat er in die periode van 20-26 oktober iets gebeurd is met een hoop pakketjes. Omdat ik op een ander buitenlands forum ook iets las van andere mensen van dat tijdsbestek en chinese pakketjes.quote:Op dinsdag 8 december 2009 19:26 schreef veda het volgende:
[..]
Taobao orders van na die datum zijn bij mij allemaal netjes afgehandeld. Het tracking nummer geeft nu zelfs aan dat ze hong kong uit zijn (een sinds 1 week geleden 1 sinds vandaag).
Ik vind 100,- eigenlijk al spotgoedkoopquote:Op dinsdag 8 december 2009 19:32 schreef veda het volgende:
[..]
Ken ik niet, maar denk ook niet dat je ze voor beneden die prijs snel zult vinden.
Wat is goedkoop?
Voor een Mini Netbook met een 2 gb harde schijf en 128 mb geheugen ofzoquote:Op dinsdag 8 december 2009 19:33 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Ik vind 100,- eigenlijk al spotgoedkoop
Voor 100 euro kan je op marktplaats van die Asus EEE pc's krijgen. Die draaien dan windows XP (en geen windows ME oid). Heb je wat meer aan als die dingetjes.quote:Op dinsdag 8 december 2009 19:33 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Ik vind 100,- eigenlijk al spotgoedkoop
Nee die draaien op windows CEquote:Op dinsdag 8 december 2009 19:35 schreef veda het volgende:
[..]
Voor 100 euro kan je op marktplaats van die Asus EEE pc's krijgen. Die draaien dan windows XP (en geen windows ME oid). Heb je wat meer aan als die dingetjes.
Of draaien die ook gewoon windows XP?
Voor iemand met de naam fastmatti maken ze wel een uitzondering, zolang het maar buiten Europa isquote:Op dinsdag 8 december 2009 19:32 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Emigreren wordt wel praktisch onmogelijk met zo'n strafblad.
Enigszins een geruststelling is dit dan, ik wacht al sinds 22 oktober op een pakketjequote:Op dinsdag 8 december 2009 19:34 schreef EdVe het volgende:
Vandaag pakje binnen van Jack![]()
Shipped: 10/27/2009 !!!
Ze zijn dus nu onderin de stapel bezig..
Er rijden dagelijks ook honderden mensen door rood, incluis jezelf (nee niet dat jij elke dag dat doet). Gaat om het idee). Maar op een dag wordt je wel geflitst en mag je betalen.quote:Op dinsdag 8 december 2009 19:52 schreef MagischMannetje het volgende:
Ach sommigen kopen boksbeugels nunchaka's en al die zooi gewoon uit china en hebben nog nooit problemen gehad.
Ik voel wat je zegt, denk er nml hetzelfde over. Alleen die wapenwet, tsjah. men moet ergens een grens trekken en dat begrijp ik ook wel. Het is alleen wel weer heel erg Nederlands, vooral niets mogen en een hoop moeten. Had het ook graag anders gezien, maar helaas.quote:Op dinsdag 8 december 2009 13:43 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Na het referendum, criminele oorlog in Afghanistan/ Irak en de miljarden die naar de criminele banken zijn gegaan.... gek dat ik zowat de enigste ben. Ik ben klaar met de overheid/democratie, Nederland kan zoveel beter zijn. Beschuldig mij niet van Nederland haat, mijn ziel staat in brand als ik zie hoe dit land eraan toe is![]()
Gave hub bij FP![]()
[ afbeelding ]
Een 2 GB harddisk is voor een OS wel heel krap, dus ik denk niet dat het echt helemaal realistisch is dat er vervolgens nog überhaupt iets mee kan.quote:Op dinsdag 8 december 2009 19:31 schreef Jeffrey_San het volgende:
kent iemand een verkoper op Ebay
die van die goedkope mini-laptops aanbied?
met een 2 gb harde schijf ofzo?
ik word steeds overboden en dan krijg je prijzen rond de 100 euro..
Feit dat het ding al door die kerel weggezet wordt als notebook geeft al aan dat hij er zelf vrij weinig verstand van heeft.quote:
quote:Op dinsdag 8 december 2009 20:36 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Het is alleen wel weer heel erg Nederlands, vooral niets mogen en een hoop moeten. Had het ook graag anders gezien, maar helaas.
Je mag niet stelenquote:
Eens, maar welk land vind je beter dan?quote:Op dinsdag 8 december 2009 21:06 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Je mag niet stelen
Je mag iemand niet bedreigen
Je mag iemand niet zijn vrijheid afnemen.
Moet jij eens geen belasting betalen, dan overkomt jou alle 3 deze dingen. Toch mag een burger het niet doen. Een burger mag zelfs geen dure goederen (boven de 22 f'ing euro) importeren, want dan help je de Nederlandse middenstand naar de knoppen.Dezelfde middenstand waarbij wij er nu achter komen dat deze wel spullen importeren om ze vervolgens voor prijzen te verkopen die 10 keer over de kop gegaan zijn.
Politici liegen aan de lopende band, allerlei geld wordt weggesmeten aan leuke tripjes voor kansenjongeren naar New York (thank god that didn't happen, maar het scheelde niet veel) van het belastinggeld wat wij allemaal afdragen, en vervolgens MAG je maar 1 ding; nog meer belasting afdragen.
En ondertussen gaat een leidinggevende bij de politie wel even alles wat ie koopt en moet betalen in z'n leven (omdat hij naar zijn idee niet genoeg betaald krijgt) declareren. Een normaal mens noemt dat diefstal. Zij noemen het compensatie voor een "laag" loon. Staat nogal in schril contrast met gelaserd worden omdat je met 10 kilometer per uur te hard over de snelweg gaat om middernacht. Nederland is een bananenrepubliek aan het worden, face it. Maar ik ga offtopic.
Ik ga hier niet eens op reagerenquote:Op dinsdag 8 december 2009 21:06 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Je mag niet stelen
Je mag iemand niet bedreigen
Je mag iemand niet zijn vrijheid afnemen.
Moet jij eens geen belasting betalen, dan overkomt jou alle 3 deze dingen. Toch mag een burger het niet doen. Een burger mag zelfs geen dure goederen (boven de 22 f'ing euro) importeren, want dan help je de Nederlandse middenstand naar de knoppen.Dezelfde middenstand waarbij wij er nu achter komen dat deze wel spullen importeren om ze vervolgens voor prijzen te verkopen die 10 keer over de kop gegaan zijn.
Politici liegen aan de lopende band, allerlei geld wordt weggesmeten aan leuke tripjes voor kansenjongeren naar New York (thank god that didn't happen, maar het scheelde niet veel) van het belastinggeld wat wij allemaal afdragen, en vervolgens MAG je maar 1 ding; nog meer belasting afdragen.
En ondertussen gaat een leidinggevende bij de politie wel even alles wat ie koopt en moet betalen in z'n leven (omdat hij naar zijn idee niet genoeg betaald krijgt) declareren. Een normaal mens noemt dat diefstal. Zij noemen het compensatie voor een "laag" loon. Staat nogal in schril contrast met gelaserd worden omdat je met 10 kilometer per uur te hard over de snelweg gaat om middernacht. Nederland is een bananenrepubliek aan het worden, face it. Maar ik ga offtopic.
quote:Op dinsdag 8 december 2009 21:07 schreef Twizu het volgende:
[..]
Eens, maar welk land vind je beter dan?
Je hebt een vergunning nodig om te demonstreren, nuff said.quote:
Waarom moet je überhaupt landen hebben. Heb je jezelf dit weleens afgevraagd? We zijn geconditioneerd om zo te denken, er zijn tig andere optiesquote:Op dinsdag 8 december 2009 21:07 schreef Twizu het volgende:
[..]
Tsjah, moeilijke vraag.. Alleen heb ik het idee dat om te beginnen de overheden in Duitsland en België al wat minder betuttelend zijn, getuige de grote hoeveelheden Nederlanders die daar naartoe vluchten. Maar terug ontopic.quote:Op dinsdag 8 december 2009 21:07 schreef Twizu het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 8 december 2009 21:16 schreef monkeybrain het volgende:
Waarom moet je überhaupt landen hebben. Heb je jezelf dit weleens afgevraagd? We zijn geconditioneerd om zo te denken, er zijn tig andere opties![]()
Klonk's betuttelingquote:Op dinsdag 8 december 2009 21:22 schreef Skiet het volgende:
Maar we moeten snel ontopic gaan anders komt die vervelende klonk huilen
Nederland bestaat ook al een paar miljard jaar, sinds de aarde is afgekoeldquote:Op dinsdag 8 december 2009 21:21 schreef Skiet het volgende:
[..]
Jij kan altijd zo lekker onrealistisch en semi intellectueel doen. Maar je hebt humor dus ik lees jouw posts gewoon met de gedachte dat ik bij een cabaretier ben
Lijkt me een soort rolstoel ofzo.quote:Op dinsdag 8 december 2009 21:36 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Nederland bestaat ook al een paar miljard jaar, sinds de aarde is afgekoeld![]()
We zijn nu overigens een provincie/sector van de EU![]()
Iemand een idee wat voor merkje hier op staat?
[ afbeelding ]
Oftewel Cevin Klijn.quote:Op dinsdag 8 december 2009 21:56 schreef thijs1994 het volgende:
[..]
Lijkt me een soort rolstoel ofzo.
Meid tochquote:Op dinsdag 8 december 2009 19:53 schreef Zapper het volgende:
[..]
Enigszins een geruststelling is dit dan, ik wacht al sinds 22 oktober op een pakketje
En da's lang niet het enige
Calvin Klien, linkje?quote:Op dinsdag 8 december 2009 21:36 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Nederland bestaat ook al een paar miljard jaar, sinds de aarde is afgekoeld![]()
We zijn nu overigens een provincie/sector van de EU![]()
Iemand een idee wat voor merkje hier op staat?
[ afbeelding ]
http://www.popbuying.com/detail.pb/sku.26622quote:
quote:Op dinsdag 8 december 2009 22:38 schreef Joene94 het volgende:
[..]
http://www.popbuying.com/detail.pb/sku.26622
Toch wel weer dom dat Jack op Popbuying wéér neppe dingen aan het plaatsen is (nu dus weer horloges enzo). Zo krijgt ie weer problemen met Paypal.
Misschien komt het omdat jij groter koopt.quote:Op dinsdag 8 december 2009 23:59 schreef revpolen het volgende:
snap het echt niet
heb nooit problemen op tradetang
revpolen heeft 11 paar geimporteerd PM hem maarquote:Op woensdag 9 december 2009 00:53 schreef flexoo het volgende:
vraag:
weet iemand goedkope ujj boots van tradetang? zie er veel staan maar allemaal met ems? volgensmij kunne we geen ems ontvangen toch?
graag een link (A)
Mooie imitatie.. maar ik denk dat ik voor die 68$ liever een maandje door spaar en een echte koopquote:Op woensdag 9 december 2009 08:54 schreef Michael-H het volgende:
Hier wat foto's van de iPot (de speler met camera is van focalprice, hij is wat groter dan de originele)
Helaas niet de beste foto's, heb ze even snel genomen!
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Is trouwens dezelfde als deze:
goh ik heb er 1 besteld en kreeg PRESSIES dezelfde emailquote:Op woensdag 9 december 2009 10:57 schreef Placenta het volgende:
Ik weet niet of jullie die sillicone hoesjes van sevenchannel nog kunnen herinneren, en dat ik er 200 had besteld voor 1 cent per stuk.
dear
Thank you for your quick payment , i have sent all of the items to you on 04/Dec, and it usually reaches in 8-15 business days after i send it out , so pls wait for more days , if have any other question, pls contact me freely , happy to serve you .
Have a nice day!
Your's Sabrina
Lijkt erop dat ik het nog ga krijgen ook, dus
Logisch, dat is gewoon een standaard mail. Maar waar het om gaat is dat hij geen bericht heeft gekregen dat 200 stuks niet geleverd kunnen worden omdat het een promotie item is. Dus hij denkt, zeker door het stukje dik gedrukt dat het erdoorheen is geglipt en een magazijnmedewerker de order gewoon heeft ingepakt en verzonden. Ben benieuwd.quote:Op woensdag 9 december 2009 11:10 schreef flexoo het volgende:
[..]
goh ik heb er 1 besteld en kreeg PRESSIES dezelfde email![]()
Pressiesquote:Op woensdag 9 december 2009 11:10 schreef flexoo het volgende:
goh ik heb er 1 besteld en kreeg PRESSIES dezelfde email![]()
Hoe werkt de clickwheel? Net zo goed als bij de echte? Heb namelijk ook wel interesse, hoe duur was hij bij FP?quote:Op woensdag 9 december 2009 08:54 schreef Michael-H het volgende:
Hier wat foto's van de iPot (de speler met camera is van focalprice, hij is wat groter dan de originele)
Helaas niet de beste foto's, heb ze even snel genomen!
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Is trouwens dezelfde als deze:
Link / bron? Heb ik iets gemist??quote:Op dinsdag 8 december 2009 19:11 schreef veda het volgende:
[..]
Iemand had boksbeugels besteld en die werd thuis bezocht door politie/marechaussee of iets van die trant.
Kampsjaakquote:Op dinsdag 8 december 2009 18:27 schreef ikweethetookniet het volgende:
De deurbel
de pakjesbus met twee pakketjes
een trainingspak wat past bij de luchtschoenen van N***
en een gsm houder voor op de fiets
Precies! Die iPots zijn veel te duur inverhouding tot het echte werk, eigenlijk doodzonde dat je zo'n bedrag voor dit neppe spul neerlegt. Had veel goedkoper moeten zijn.quote:Op woensdag 9 december 2009 09:55 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Mooie imitatie.. maar ik denk dat ik voor die 68$ liever een maandje door spaar en een echte koop
MD80? Had zojuist een probleem met het bijgeleverde snoertje, die is echt van abominabele kwaliteit dus als ie het niet doet....quote:Op woensdag 9 december 2009 13:09 schreef mickeyD het volgende:
cameratje is binnen van ebay!
Is dat wel zo? Ligt ongeveer op 50%(?), dat is flink voor elektronica.quote:Op woensdag 9 december 2009 12:44 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Precies! Die iPots zijn veel te duur inverhouding tot het echte werk, eigenlijk doodzonde dat je zo'n bedrag voor dit neppe spul neerlegt. Had veel goedkoper moeten zijn.
Ik verwacht vanavond skirtshotsquote:Op woensdag 9 december 2009 13:54 schreef mickeyD het volgende:
nope, alles aan mn MD80 werkt, en heb t kabeltje van mn cardreader gebruikt.. zelfde kwaliteit (kut dus)
beeld is redelijk, en mn 8GB micro sd werkt top
tijd aanpassen ging ook makkelijk.
van meisjes op de fiets met korte rokjesquote:Op woensdag 9 december 2009 14:03 schreef mickeyD het volgende:
hahaha, die ga ik niet tegenkomen op mn werk, zal wel wat shots in t donker maken met straatlicht vanuit de auto..
De helft van wat ik bestel beland toch meteen in de kast, dus dat is mijn cadeau voorraadquote:Op woensdag 9 december 2009 14:13 schreef Twizu het volgende:
Ik denk dat ik alvast een lading cadeautjes ga bestellen voor verschillende gelegenheden
Dan heb ik ze alvast binnen
333 dollar is 225 euro's. You can buy a WII for 215 euro's in Holland. Not a great dealquote:Op woensdag 9 december 2009 14:40 schreef jack-peng het volgende:
review for taobao link: http://item.taobao.com/au(...).htm?cm_cat=50015959
Bekijk deze YouTube-video
Even cheaper;quote:Op woensdag 9 december 2009 14:40 schreef jack-peng het volgende:
Clickwheel werkt wel redelijk, maar niet zo goed als bij de orginele (er lijkt wat vertraging in te zitten)quote:Op woensdag 9 december 2009 12:15 schreef Unreal88 het volgende:
[..]
Hoe werkt de clickwheel? Net zo goed als bij de echte? Heb namelijk ook wel interesse, hoe duur was hij bij FP?
En is er ook een manier om met jack in contact te komen en niet met tiffany? Want ik krijg van die vage antwoorden van tiffany
@ 1.30 Hahahahah (ik lag dubbel)quote:Op woensdag 9 december 2009 14:40 schreef jack-peng het volgende:
15 November besteld, verstuurd weet ik niet, zat geen trackingnumber bij. valt dus nog redelijk mee als ik al die verhalen hier hoor. Ik hoef trouwens nooit zo lang te wachten op m'n pakketjes, standaard komen ze Na ongeveer 10-12 dagen hier, nu dus iets meer dan 3 wekenquote:Op woensdag 9 december 2009 15:56 schreef Tha_Duck het volgende:
Semmm: voor onze info, wanneer besteld/verstuurd?
Geeft die large torch echt zon grote vlam?quote:Op woensdag 9 december 2009 15:52 schreef Semmm het volgende:
Trouwens vandaag pakketje van dx ontvangen, 2 aanstekers
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.3425
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.1368
Zat alleen geen gas in (logisch), wat voor gas moest er ook alweer in? en waar haal ik het?![]()
Merci
quote:Op woensdag 9 december 2009 16:20 schreef Acinonyx het volgende:
Hey, zeg, daar bij Dealextreme is alles in dollars eh. Als je dan gaat betalen, hoe zit dat dan:: worden onze eurootjes gewoon omgezet in dollars ? En krijg je dan op een of andere manier ook een soort korting omdat die dollar minder waard is dan een euro ?
Butaan-gas toch ?quote:Op woensdag 9 december 2009 15:52 schreef Semmm het volgende:
Trouwens vandaag pakketje van dx ontvangen, 2 aanstekers
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.3425
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.1368
Zat alleen geen gas in (logisch), wat voor gas moest er ook alweer in? en waar haal ik het?![]()
Merci
Ga eens terug naar het VMBO om economie te leren, faalkonijn.quote:Op woensdag 9 december 2009 16:20 schreef Acinonyx het volgende:
Hey, zeg, daar bij Dealextreme is alles in dollars eh. Als je dan gaat betalen, hoe zit dat dan:: worden onze eurootjes gewoon omgezet in dollars ? En krijg je dan op een of andere manier ook een soort korting omdat die dollar minder waard is dan een euro ?
quote:Op woensdag 9 december 2009 16:21 schreef jakkop het volgende:
[..]
Ga eens terug naar het VMBO om economie te leren, faalkonijn.
Als ik jou een spekje geef, ga je dan weg uit dit topic?quote:Op woensdag 9 december 2009 16:20 schreef Acinonyx het volgende:
quote:Op woensdag 9 december 2009 16:23 schreef NMGN23 het volgende:
[..]
Als ik jou een spekje geef, ga je dan weg uit dit topic?
doe eens niet..?quote:Op woensdag 9 december 2009 16:23 schreef NMGN23 het volgende:
[..]
Als ik jou een spekje geef, ga je dan weg uit dit topic?
ja, je betaalt vrij weinig omdat je in dollars betaalt.quote:Op woensdag 9 december 2009 16:20 schreef Acinonyx het volgende:
Rustig rustig, na een maand gaan we pas zeurenquote:Op woensdag 9 december 2009 16:26 schreef Mirjam het volgende:
ik heb 2 pakketjes van jack, 1 verstuurd op 16 november, ander op 30 november, nog steeds niks binnen
die van 30 november snap ik wel, maar die van 16 november laat wel héél lang op zich wavhten
nouja, normaal heb ik ze binnen 10 dagen, dus dan duurt het wel heel langquote:Op woensdag 9 december 2009 16:27 schreef Semmm het volgende:
[..]
Rustig rustig, na een maand gaan we pas zeuren
Ja gewoon 1/3 van de prijs aftrekken, dan heb je t in eurosquote:Op woensdag 9 december 2009 16:20 schreef Acinonyx het volgende:
Ja, ze zouden kerst moeten afschaffen, dan hadden we dit probleem ook niet!quote:Op woensdag 9 december 2009 16:28 schreef Mirjam het volgende:
[..]
nouja, normaal heb ik ze binnen 10 dagen, dus dan duurt het wel heel lang
quote:Op woensdag 9 december 2009 16:27 schreef Mirjam het volgende:
[..]
doe eens niet..?
[..]
ja, je betaalt vrij weinig omdat je in dollars betaalt.
quote:Op woensdag 9 december 2009 16:28 schreef Semmm het volgende:
[..]
Ja gewoon 1/3 van de prijs aftrekken, dan heb je t in euros
Ik gebruik currency converter 1.5 voor Firefox. Heb je een goede indicatie wat de prijs wordt. Echter gaat dit uit van de werkelijke koers terwijl als je met PayPal betaalt je er eigenlijk een paar cent vanaf moet halen. Werkelijk prijs is dus ietsjes hoger.quote:Op woensdag 9 december 2009 16:28 schreef Semmm het volgende:
[..]
Ja gewoon 1/3 van de prijs aftrekken, dan heb je t in euros
Heb je wel PayPal? Een vraag ter voorkoming van een post als:quote:
quote:'Wat is nou eigenlijk het rekeningnummer van Dealextreme?'
quote:Op woensdag 9 december 2009 16:34 schreef Twizu het volgende:
[..]
Heb je wel PayPal? Een vraag ter voorkoming van een post als:
[..]
Dat duurt wel een tijdje hoor. Toen ik alles geactiveerd had werkte het trouwens nog steeds niet. Toen 10 euro overgemaakt voor mijn eerste bestelling en ineens werkte alles. Nu staat er 10 euro op mijn account die ik nergens voor gebruik, want er wordt direct afgeschrevenquote:Op woensdag 9 december 2009 16:42 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Dat je met Paypal betalen moest dat had ik al door, moet het alleen wel nog aanmaken
word bij mij altijd eerst alles van paypal afgeschreven en daarna als daar geen geld meer op staat gaan ze over op bankrekening, ook als je bijv 25 euro moet betalen en je hebt maar 20 euro op paypal, halen ze die 20 van paypal en nog 5 van je bank. Denk dat je dus iets verkeerd hebt ingesteld.quote:Op woensdag 9 december 2009 16:43 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Dat duurt wel een tijdje hoor. Toen ik alles geactiveerd had werkte het trouwens nog steeds niet. Toen 10 euro overgemaakt voor mijn eerste bestelling en ineens werkte alles. Nu staat er 10 euro op mijn account die ik nergens voor gebruik, want er wordt direct afgeschreven
Gebruiksvriendelijkheid vind ik niet al te best. Wel als je via de webwinkel gaat, maar de rekening zelf vind ik zeer onoverzichtelijk.quote:Op woensdag 9 december 2009 16:47 schreef Semmm het volgende:
[..]
word bij mij altijd eerst alles van paypal afgeschreven en daarna als daar geen geld meer op staat gaan ze over op bankrekening, ook als je bijv 25 euro moet betalen en je hebt maar 20 euro op paypal, halen ze die 20 van paypal en nog 5 van je bank. Denk dat je dus iets verkeerd hebt ingesteld.
quote:Op woensdag 9 december 2009 16:20 schreef Acinonyx het volgende:
Ik heb vandaag een pakketje binnengekregen die 24 oktober verstuurd was.quote:Op woensdag 9 december 2009 16:28 schreef Mirjam het volgende:
[..]
nouja, normaal heb ik ze binnen 10 dagen, dus dan duurt het wel heel lang
Vriendin kwam met d'r ipod shuffle aan, met de vraag of ik het ook wilde installeren. Nooit dus. Even zoeken op Google leverde op dat het ook gewoon met Winamp kan. Winamp.quote:Op woensdag 9 december 2009 13:33 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Sowieso krijg ik bultjes van itunesen je kunt geen mp3 verwijderen via de speler zelf
Ik vind Apple zeer overschat, de computers zijn echt niet zo fantastisch fijn
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |