Dus met een beetje peg staan ze voor de deur?quote:Op dinsdag 8 december 2009 19:11 schreef veda het volgende:
[..]
Iemand had boksbeugels besteld en die werd thuis bezocht door politie/marechaussee of iets van die trant. Als de douane vind dat jou aanstekers zo veel op echte wapens lijken dat je er een bank mee kunt beroven (zou je iemand in zijn gezicht uitlachen als ie hem tegen je kop zou houden en je bedreigd met je leven?) dan kunnen er maatregelen getroffen worden. Een maatregel zou kunnen zijn zoals die boksbeugels. Maar hier ben ik ook niet zo van op de hoogte.
Voor jou dan nog 1 keerquote:Op dinsdag 8 december 2009 19:13 schreef caspergf1 het volgende:
[..]
Dus met een beetje peg staan ze voor de deur?
Volgens mij wordt het gewoon in beslag genomen.quote:Op dinsdag 8 december 2009 19:13 schreef caspergf1 het volgende:
[..]
Dus met een beetje peg staan ze voor de deur?
Waar haal je dat vandaan?quote:Op dinsdag 8 december 2009 19:16 schreef Skiet het volgende:
[..]
Voor jou dan nog 1 keer
Wapens en munitie
Nepwapens
[..]
Je kan er een boete en proces verbaal voor krijgenquote:Op dinsdag 8 december 2009 19:16 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Volgens mij wordt het gewoon in beslag genomen.
Zelfde verhaal hiero dus ik geef skiet gelijk ook al is het niet zo leuk. Vanaf 21 oktober wacht ik ook op een tshirt. Paar keer heen en weer gemailt met tiffany. Gevraagd diverse malen om een refund. Of zelfs een refund en dat ik daarna opnieuw weer betaal zodat er weer 45 dagen open staan. Ze blijft zeggen dat ze met een oplossing komt maar tot nu toe nog niks gehoord en geen geld of oplossing daarvoor. Het enige wat ik tegen me hoofd kreeg was dat ik de enige was met een probleem ( hmm en bv skiet dan?) en dat ik andere mensen zou aanzetten om hetzelfde te doen. Nu de 45 dagen over zijn hoor ik niks meer ( oke gaat hier maar om 13 dollar maar toch). Over een week ofzo moet ik toch al een refund doen van een ander pakketje die vanaf 6 november openstaat en maar niet verzonden word.quote:Op dinsdag 8 december 2009 17:57 schreef Skiet het volgende:
[..]
Heb al met Tifanny en Jack hierover gesproken en het enige wat ik hoorde was dat ik maar nog even moest wachten. Dan weer 7 dagen wachten dan weer 5 dagen wachten en ik gaf steeds aan dat ik een refund wilde of direct opsturen van het product. Als ze er dan maar omheen blijven draaien gebruik ik de door paypal aangeboden mogelijk om mijn geld terug te claimen. Lijkt me niet raar. Tweede keer dat ik dat doe. Eerste was op een ebay verkoper die niet verzonden heeft.
[..]
Als Jack gewoon zijn zaakjes op orde heeft hoeft dit ook niet te gebeuren.
Stel je toch eens voor.quote:Op dinsdag 8 december 2009 19:23 schreef caspergf1 het volgende:
Dankjulliewelllll
Heb het snel gecanceld, ik wil geen probs en al helemaal niet met de Nederlandse F.B.I
Taobao orders van na die datum zijn bij mij allemaal netjes afgehandeld. Het tracking nummer geeft nu zelfs aan dat ze hong kong uit zijn (een sinds 1 week geleden 1 sinds vandaag).quote:Op dinsdag 8 december 2009 19:23 schreef davo1979 het volgende:
[..]
Zelfde verhaal hiero dus ik geef skiet gelijk ook al is het niet zo leuk. Vanaf 21 oktober wacht ik ook op een tshirt. Paar keer heen en weer gemailt met tiffany. Gevraagd diverse malen om een refund. Of zelfs een refund en dat ik daarna opnieuw weer betaal zodat er weer 45 dagen open staan. Ze blijft zeggen dat ze met een oplossing komt maar tot nu toe nog niks gehoord en geen geld of oplossing daarvoor. Het enige wat ik tegen me hoofd kreeg was dat ik de enige was met een probleem ( hmm en bv skiet dan?) en dat ik andere mensen zou aanzetten om hetzelfde te doen. Nu de 45 dagen over zijn hoor ik niks meer ( oke gaat hier maar om 13 dollar maar toch). Over een week ofzo moet ik toch al een refund doen van een ander pakketje die vanaf 6 november openstaat en maar niet verzonden word.
Ik ben sprakeloos.quote:Op dinsdag 8 december 2009 19:23 schreef caspergf1 het volgende:
Dankjulliewelllll
Heb het snel gecanceld, ik wil geen probs en al helemaal niet met de Nederlandse F.B.I
Zo'n strafblad als dit is natuurlijk wel leuk, verboden wapenbezit. Maakt je leven in Nederland moeilijk, maar je kunt ook nog eens nergens heen. Nergens staat namelijk dat het om zo'n futiliteit gaat.quote:Op dinsdag 8 december 2009 19:24 schreef mstr het volgende:
[..]
Stel je toch eens voor.
Nederlandse FBI.
Verboden wapenbezit is gewoon om te lachen van het janken als het door zo'n pistooltje komtquote:Op dinsdag 8 december 2009 19:28 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Zo'n strafblad als dit is natuurlijk wel leuk, verboden wapenbezit. Maakt je leven in Nederland moeilijk, maar je kunt ook nog eens nergens heen. Nergens staat dat het om zo'n futiliteit gaat.
quote:
Mee eens. Maar de Nederlandse FBIquote:Op dinsdag 8 december 2009 19:29 schreef Skiet het volgende:
[..]
Er zijn bepaalde dingen waar je gewoon geen risico mee wilt nemen. Ik zit er ook niet op te wachten om een aantekening te krijgen dat ik wapens heb geprobeerd in te voeren. Voorkomen is beter dan genezen.
Emigreren wordt wel praktisch onmogelijk met zo'n strafblad.quote:Op dinsdag 8 december 2009 19:29 schreef mstr het volgende:
[..]
Verboden wapenbezit is gewoon om te lachen van het janken als het door zo'n pistooltje komt
Ken ik niet, maar denk ook niet dat je ze voor beneden die prijs snel zult vinden.quote:Op dinsdag 8 december 2009 19:31 schreef Jeffrey_San het volgende:
kent iemand een verkoper op Ebay
die van die goedkope mini-laptops aanbied?
met een 2 gb harde schijf ofzo?
ik word steeds overboden en dan krijg je prijzen rond de 100 euro..
Een andere taobao order is bij mij gewoon aangekomen van 6 november. En de 2 van 18 november zijn nog onderweg aangetekend. Dus het is niet zo dat ik standaard een probleem heb. Ik heb zelf het idee dat er in die periode van 20-26 oktober iets gebeurd is met een hoop pakketjes. Omdat ik op een ander buitenlands forum ook iets las van andere mensen van dat tijdsbestek en chinese pakketjes.quote:Op dinsdag 8 december 2009 19:26 schreef veda het volgende:
[..]
Taobao orders van na die datum zijn bij mij allemaal netjes afgehandeld. Het tracking nummer geeft nu zelfs aan dat ze hong kong uit zijn (een sinds 1 week geleden 1 sinds vandaag).
Ik vind 100,- eigenlijk al spotgoedkoopquote:Op dinsdag 8 december 2009 19:32 schreef veda het volgende:
[..]
Ken ik niet, maar denk ook niet dat je ze voor beneden die prijs snel zult vinden.
Wat is goedkoop?
Voor een Mini Netbook met een 2 gb harde schijf en 128 mb geheugen ofzoquote:Op dinsdag 8 december 2009 19:33 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Ik vind 100,- eigenlijk al spotgoedkoop
Voor 100 euro kan je op marktplaats van die Asus EEE pc's krijgen. Die draaien dan windows XP (en geen windows ME oid). Heb je wat meer aan als die dingetjes.quote:Op dinsdag 8 december 2009 19:33 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Ik vind 100,- eigenlijk al spotgoedkoop
Nee die draaien op windows CEquote:Op dinsdag 8 december 2009 19:35 schreef veda het volgende:
[..]
Voor 100 euro kan je op marktplaats van die Asus EEE pc's krijgen. Die draaien dan windows XP (en geen windows ME oid). Heb je wat meer aan als die dingetjes.
Of draaien die ook gewoon windows XP?
Voor iemand met de naam fastmatti maken ze wel een uitzondering, zolang het maar buiten Europa isquote:Op dinsdag 8 december 2009 19:32 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Emigreren wordt wel praktisch onmogelijk met zo'n strafblad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |