abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75402204
Mèn, koop je net een mooie geruisloze auto, krijg je dit:

http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.22195

Friettent dikke Willie, met Willie
  dinsdag 8 december 2009 @ 11:08:36 #77
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_75402261
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 11:06 schreef W00fer het volgende:
Mèn, koop je net een mooie geruisloze auto, krijg je dit:

http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.22195

Ik snap 'm niet.
Kiva FOK-team #8 Waar geld echt goed doet!
[b]Op zaterdag 26 juni 2010 18:48 schreef vosss het volgende:[/b]
6 eien
pi_75402274
Ik vind dat al mijn pakketjes vandaag binnen moeten komen
  dinsdag 8 december 2009 @ 11:09:56 #79
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_75402304
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 11:09 schreef GuitarJJ het volgende:
O.
6 eien
pi_75402449
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 11:08 schreef Twizu het volgende:

[..]

Ik snap 'm niet.

Stille auto.. en dan krijg je zo een door wind aangedreven led balk op je auto. Door de wind aangedreven dus herrie omdat de fans gaan draaien om energie op te wekken.
  dinsdag 8 december 2009 @ 11:16:09 #81
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_75402521
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 11:13 schreef Skiet het volgende:

[..]

Stille auto.. en dan krijg je zo een door wind aangedreven led balk op je auto. Door de wind aangedreven dus herrie omdat de fans gaan draaien om energie op te wekken.
Oh zo, hehe. Bedankt voor de uitleg.
6 eien
pi_75402562
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 11:09 schreef Twizu het volgende:

[..]

O.
pi_75402777
Die kleine kut fans verblinden bovendien je tegenligger.
Friettent dikke Willie, met Willie
  dinsdag 8 december 2009 @ 11:50:25 #84
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_75403580
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 11:17 schreef GuitarJJ het volgende:

[..]

Sorry! Ik moest er gewoon op reageren, maar wist niet met wat.
6 eien
pi_75403835
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 11:09 schreef GuitarJJ het volgende:
Enkel mij pakketjes liggen bovenop
  dinsdag 8 december 2009 @ 12:14:53 #86
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_75404333
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 11:57 schreef Fastmatti het volgende:

[..]

Enkel mij pakketjes liggen bovenop
Zolang je dat denkt, komt alles goed, haha!
6 eien
pi_75404364
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 12:14 schreef Twizu het volgende:

[..]

Zolang je dat denkt, komt alles goed, haha!
Als ze er maar voor april zijn dan moet ik waarschijnlijk twee weken naar Taiwan.
  dinsdag 8 december 2009 @ 12:17:30 #88
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_75404411
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 12:15 schreef Fastmatti het volgende:

[..]

Als ze er maar voor april zijn dan moet ik waarschijnlijk twee weken naar Taiwan.
Nice! Mag ik vragen wat je besteld hebt? En waarom je naar Taiwan moet, voor je werk?
6 eien
pi_75404733
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 12:17 schreef Twizu het volgende:

[..]

Nice! Mag ik vragen wat je besteld hebt? En waarom je naar Taiwan moet, voor je werk?
Reisadapters. Vorige in het stopcontact laten zitten van mijn huurhuis in Singapore.

Taiwan is een privéreis, maar helaas geen vakantie. Ben gewoon bezig mijn paspoort zo vol mogelijk te krijgen met stempeltjes
  dinsdag 8 december 2009 @ 13:14:32 #90
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_75405992
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 09:38 schreef Skiet het volgende:

[..]

Het is zo grappig hoe je het nooit met iets eens kan zijn. Het is gewoon niet legaal, een stuk van www.justitie.nl en nog kom je met dat het niet zo is. Het is nou eenmaal zo dat het illegaal is als het ook maar enigszins op een echt wapen lijkt. En natuurlijk, jij ziet nu dat het nep is. Maar 's avonds laat als ouder persoon ben je misschien niet zo scherp en denk je dat het een echt wapen is.

Dus waarom zou je het risico willen nemen? Als ze het tegenhouden en ze oordelen dat het illegaal is kan je zoveel zeggen als je wilt, de sjaak ben je dan toch. Als je zekerheid wilt print je de foto uit, ga je een naar het politiebureau en vraag je of het legaal if of niet. Er zit bij die van DX natuurlijk inderdaad wel een erg groot gat in de loop, maar zoals ik al zeg... 's avonds zie je dat misschien niet.

De draad van die consolewapens kan je gewoon afknippen overigens.

Afgelopen jaar nog werd "The A-Team" gearresteerd op een meeting omdat ze met "wapen" uit het raam hingen.
[ afbeelding ]
Draden kun je afknippen, een treurig grijs klapperpistooltje kun je zwart verven, met een beetje bluf lijkt je portemonnee ook een wapen. Genoeg negers in Amerika zijn afgeknald door de politie omdat ze een zwarte portemonnee in de hand hadden

Bij oom agent gaan vragen of het illegaal is De helft van die dikke agenten snapt amper iets van de wet, ze moeten de wet handhaven maar overtreden hun eigen regels Ik zal hier maar geen rant geven hoe de politie HOORT op te treden in een vrije maatschappij

Ik zeg niet dat je ongelijk hebt, ik zeg alleen dat de wet op een andere manier wordt toegepast. Natuurlijk kun je met dat ding op straat gaan zwaaien, net zoals je met een bivakmuts het pompstation mag inlopen en met een keukenmes in de binnenstad kan gaan lopen zwaaien. Dan ga je de indruk wekken dat het om een totaal andere situatie gaat, iets anders dan zo'n holle huls bestellen en gewoon normaal doen.

Dat the A-team werd gearresteerd maakt niks uit, die breken uit elke gevangenis met een schoenveter en busje haarspray Geeft alleen aan hoe flauw/incompetent de politie is in Nederland, gewoon even een waarschuwing geven lijkt mij voldoende. Het lijkt me sterk dat ze de buurt onveilig maakte, wat zei de rechter hierover?

De angst voor vuurwapens in dit land is gevaarlijker dan de vuurwapens zelf
  dinsdag 8 december 2009 @ 13:16:35 #91
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_75406056
quote:
Op maandag 7 december 2009 17:58 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Ik heb ze dus net ff een mail gestuurd en gevraagd of er ook GPS opzit
En krijg ik dus gewoon een mailtje terug

Hi ikweethetookniet,

If we have not said this cell phone has GPS function in site, that means this one out of this function. sorry.
We will update some cell phones which has this function to site. Hope you can wait more days.
Our guys will update a video tomorrow, please check it.
Best regards,

Tiffany

ff wachten dus
pi_75406449
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 13:14 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Draden kun je afknippen, een treurig grijs klapperpistooltje kun je zwart verven, met een beetje bluf lijkt je portemonnee ook een wapen. Genoeg negers in Amerika zijn afgeknald door de politie omdat ze een zwarte portemonnee in de hand hadden

Bij oom agent gaan vragen of het illegaal is De helft van die dikke agenten snapt amper iets van de wet, ze moeten de wet handhaven maar overtreden hun eigen regels Ik zal hier maar geen rant geven hoe de politie HOORT op te treden in een vrije maatschappij

Ik zeg niet dat je ongelijk hebt, ik zeg alleen dat de wet op een andere manier wordt toegepast. Natuurlijk kun je met dat ding op straat gaan zwaaien, net zoals je met een bivakmuts het pompstation mag inlopen en met een keukenmes in de binnenstad kan gaan lopen zwaaien. Dan ga je de indruk wekken dat het om een totaal andere situatie gaat, iets anders dan zo'n holle huls bestellen en gewoon normaal doen.

Dat the A-team werd gearresteerd maakt niks uit, die breken uit elke gevangenis met een schoenveter en busje haarspray Geeft alleen aan hoe flauw/incompetent de politie is in Nederland, gewoon even een waarschuwing geven lijkt mij voldoende. Het lijkt me sterk dat ze de buurt onveilig maakte, wat zei de rechter hierover?

De angst voor vuurwapens in dit land is gevaarlijker dan de vuurwapens zelf

Als jij in de binnenstad met een keukenmes gaat zwaaien kan je er vanuit gaan dat de politie binnen 5 minuten aanwezig is om je af te voeren naar het bureau. Tankstations vragen ze al om je helm af te zetten voor je gaat tanken.

Maar jij hebt gewoon iets tegen de overheid en NL in het algemeen volgens mij. Dat is ondertussen wel duidelijk na al je posts hier.

En we gaan weer ontopic. Volgens Jack zijn de UJJS van zijn site van een van de bekendste fabrieken en de beste kwaliteit. Dat zou ik ook zeggen
pi_75406703
@ revpolen

Heb jij een e-mailadres van yoyo1314 van tradetang? Contact supplier knop werkt niet en hij is nooit online om te im'en
  dinsdag 8 december 2009 @ 13:43:38 #94
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_75407040
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 13:27 schreef Skiet het volgende:

[..]

Maar jij hebt gewoon iets tegen de overheid en NL in het algemeen volgens mij. Dat is ondertussen wel duidelijk na al je posts hier.

Na het referendum, criminele oorlog in Afghanistan/ Irak en de miljarden die naar de criminele banken zijn gegaan.... gek dat ik zowat de enigste ben. Ik ben klaar met de overheid/democratie, Nederland kan zoveel beter zijn. Beschuldig mij niet van Nederland haat, mijn ziel staat in brand als ik zie hoe dit land eraan toe is

Gave hub bij FP
pi_75407367
* jakkop wacht nog steeds op een pakketje van 14 november

Maar heeft iemand al reactie op de vraag aan Jack over wake-up lights?
Eins, zwei, hoeplakai.
pi_75407844
Grrrr, postbode aan de deur, moest voor mijn pakketje getekend worden. Alleen was ik niet thuis en alleen ik mocht voor het pakje tekenen
  dinsdag 8 december 2009 @ 14:33:37 #97
226677 revpolen
Skysong Fireworks Liuyang
pi_75408789
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 13:33 schreef Skiet het volgende:
@ revpolen

Heb jij een e-mailadres van yoyo1314 van tradetang? Contact supplier knop werkt niet en hij is nooit online om te im'en
nope geen email adres van deze persoon,
bij mij reageert die redelijk snel altijd
Skysong Fireworks Liuyang "The BEST fireworks direct to you!"
  dinsdag 8 december 2009 @ 14:46:17 #98
131319 mickeyD
lekker is maar een vinger lang
pi_75409285
zo, 44 dagen geleden cam besteld bij ebay (verkoper: strong-stock)
nu maar ff klacht ingedient voor cash-back.
Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM
pi_75409987
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 14:46 schreef mickeyD het volgende:
zo, 44 dagen geleden cam besteld bij ebay (verkoper: strong-stock)
nu maar ff klacht ingedient voor cash-back.
Heb ik ook al gedaan (zie vorige topic ergens).
  dinsdag 8 december 2009 @ 15:04:33 #100
131319 mickeyD
lekker is maar een vinger lang
pi_75409999
klopt had ik gelezen idd
had er al gemaild vorige week, maar ze bleef zeggen dat t wel 25 dagen kon duren voor t aankwam (toen was het al minstens 35 dagen)
Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')