Ik snap 'm niet.quote:Op dinsdag 8 december 2009 11:06 schreef W00fer het volgende:
Mèn, koop je net een mooie geruisloze auto, krijg je dit:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.22195![]()
O.quote:Op dinsdag 8 december 2009 11:09 schreef GuitarJJ het volgende:
Ik vind dat al mijn pakketjes vandaag binnen moeten komen
quote:
Oh zo, hehe. Bedankt voor de uitleg.quote:Op dinsdag 8 december 2009 11:13 schreef Skiet het volgende:
[..]
Stille auto.. en dan krijg je zo een door wind aangedreven led balk op je auto. Door de wind aangedreven dus herrie omdat de fans gaan draaien om energie op te wekken.
Sorry! Ik moest er gewoon op reageren, maar wist niet met wat.quote:
Enkel mij pakketjes liggen bovenopquote:Op dinsdag 8 december 2009 11:09 schreef GuitarJJ het volgende:
Ik vind dat al mijn pakketjes vandaag binnen moeten komen
Zolang je dat denkt, komt alles goed, haha!quote:Op dinsdag 8 december 2009 11:57 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Enkel mij pakketjes liggen bovenop
Als ze er maar voor april zijn dan moet ik waarschijnlijk twee weken naar Taiwan.quote:Op dinsdag 8 december 2009 12:14 schreef Twizu het volgende:
[..]
Zolang je dat denkt, komt alles goed, haha!
Nice! Mag ik vragen wat je besteld hebt? En waarom je naar Taiwan moet, voor je werk?quote:Op dinsdag 8 december 2009 12:15 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Als ze er maar voor april zijn dan moet ik waarschijnlijk twee weken naar Taiwan.
Reisadapters. Vorige in het stopcontact laten zitten van mijn huurhuis in Singapore.quote:Op dinsdag 8 december 2009 12:17 schreef Twizu het volgende:
[..]
Nice! Mag ik vragen wat je besteld hebt? En waarom je naar Taiwan moet, voor je werk?
Draden kun je afknippen, een treurig grijs klapperpistooltje kun je zwart verven, met een beetje bluf lijkt je portemonnee ook een wapen. Genoeg negers in Amerika zijn afgeknald door de politie omdat ze een zwarte portemonnee in de hand haddenquote:Op dinsdag 8 december 2009 09:38 schreef Skiet het volgende:
[..]
Het is zo grappig hoe je het nooit met iets eens kan zijn. Het is gewoon niet legaal, een stuk van www.justitie.nl en nog kom je met dat het niet zo is. Het is nou eenmaal zo dat het illegaal is als het ook maar enigszins op een echt wapen lijkt. En natuurlijk, jij ziet nu dat het nep is. Maar 's avonds laat als ouder persoon ben je misschien niet zo scherp en denk je dat het een echt wapen is.
Dus waarom zou je het risico willen nemen? Als ze het tegenhouden en ze oordelen dat het illegaal is kan je zoveel zeggen als je wilt, de sjaak ben je dan toch. Als je zekerheid wilt print je de foto uit, ga je een naar het politiebureau en vraag je of het legaal if of niet. Er zit bij die van DX natuurlijk inderdaad wel een erg groot gat in de loop, maar zoals ik al zeg... 's avonds zie je dat misschien niet.
De draad van die consolewapens kan je gewoon afknippen overigens.
Afgelopen jaar nog werd "The A-Team" gearresteerd op een meeting omdat ze met "wapen" uit het raam hingen.
[ afbeelding ]
En krijg ik dus gewoon een mailtje terugquote:Op maandag 7 december 2009 17:58 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Ik heb ze dus net ff een mail gestuurd en gevraagd of er ook GPS opzit
quote:Op dinsdag 8 december 2009 13:14 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Draden kun je afknippen, een treurig grijs klapperpistooltje kun je zwart verven, met een beetje bluf lijkt je portemonnee ook een wapen. Genoeg negers in Amerika zijn afgeknald door de politie omdat ze een zwarte portemonnee in de hand hadden![]()
Bij oom agent gaan vragen of het illegaal isDe helft van die dikke agenten snapt amper iets van de wet, ze moeten de wet handhaven maar overtreden hun eigen regels
Ik zal hier maar geen rant geven hoe de politie HOORT op te treden in een vrije maatschappij
![]()
Ik zeg niet dat je ongelijk hebt, ik zeg alleen dat de wet op een andere manier wordt toegepast. Natuurlijk kun je met dat ding op straat gaan zwaaien, net zoals je met een bivakmuts het pompstation mag inlopen en met een keukenmes in de binnenstad kan gaan lopen zwaaien. Dan ga je de indruk wekken dat het om een totaal andere situatie gaat, iets anders dan zo'n holle huls bestellen en gewoon normaal doen.
Dat the A-team werd gearresteerd maakt niks uit, die breken uit elke gevangenis met een schoenveter en busje haarsprayGeeft alleen aan hoe flauw/incompetent de politie is in Nederland, gewoon even een waarschuwing geven lijkt mij voldoende. Het lijkt me sterk dat ze de buurt onveilig maakte, wat zei de rechter hierover?
De angst voor vuurwapens in dit land is gevaarlijker dan de vuurwapens zelf
Na het referendum, criminele oorlog in Afghanistan/ Irak en de miljarden die naar de criminele banken zijn gegaan.... gek dat ik zowat de enigste ben. Ik ben klaar met de overheid/democratie, Nederland kan zoveel beter zijn. Beschuldig mij niet van Nederland haat, mijn ziel staat in brand als ik zie hoe dit land eraan toe isquote:Op dinsdag 8 december 2009 13:27 schreef Skiet het volgende:
[..]
Maar jij hebt gewoon iets tegen de overheid en NL in het algemeen volgens mij. Dat is ondertussen wel duidelijk na al je posts hier.
nope geen email adres van deze persoon,quote:Op dinsdag 8 december 2009 13:33 schreef Skiet het volgende:
@ revpolen
Heb jij een e-mailadres van yoyo1314 van tradetang? Contact supplier knop werkt niet en hij is nooit online om te im'en
Heb ik ook al gedaan (zie vorige topic ergens).quote:Op dinsdag 8 december 2009 14:46 schreef mickeyD het volgende:
zo, 44 dagen geleden cam besteld bij ebay (verkoper: strong-stock)
nu maar ff klacht ingedient voor cash-back.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |