abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75317827
Gebruik een synoniem voor de merken. Dit op verzoek van Klonk en BrandX.
Nike - N1ke
Adidas - Adipas

Dealextreme is een webshop waar je allerlei gadgets kunt kopen. De hoofdvestiging bevindt zich in Hong Kong. Hetgeen dat DealExtreme zo bijzonder maakt, zijn naast de lage dollarprijzen en het enorme assortiment, de gratis verzendkosten. Of je nou iets koopt van 1 dollar of van 100 dollar, het verzenden blijft gratis.

DealExtreme hoofdpagina
DealExtreme forums
Nieuwe artikelen op Dealextreme
PayPal
Link naar deze openingspost
Plugin voor FireFox (1.5 en hoger) om de prijzen op DealExtreme om te zetten in Euro's
Nederlandstalige site waarop nog veel meer vragen beantwoord worden

http://www.focalprice.com

http://www.kaidomain.com

http://www.volumerate.com (zuster/dochtersite van DealExtreme, enkel voor grote aantallen!)

http://www.budgetgadgets.com

http://www.mymemory.co.uk

http://www.popbuying.com webshop van jack-peng (nieuwe url, oude url was: http://www.dealperfect.com )

V: Ze hebben alleen maar troep op die site, welke gek koopt daar nou iets?
A: Nou, de mensen die in dit topic posten. De een vindt het troep, de ander vindt het een toffe gadget.
Als je niks aan de site vindt hoef je dit niet hier te komen melden, het is namelijk niet verplicht iets te kopen.

V: Goed, ik wil wat bestellen, hoe doe ik dit?
A: Wat je allereerst gaat doen is een account maken op de site van DealExtreme. Dit kan je doen door hier te klikken.
Verder zul je een PayPal account nodig hebben. Dit is een soort virtuele bankrekening, zonder maandlasten. Aanmelden voor PayPal kan je doen door hier te klikken. Het is noodzakelijk om OF een creditcard OF een bankrekening aan te melden bij PayPal.
Wat het handigste is om te doen is een bankrekening. Zorg er dan wel voor dat je die op de PayPal site verifieert. Dat duurt een dag of twee tot vier. Het verifiëren doen ze door 2 kleine bedragen van een x aantal cent op je rekening storten, die bekijk jij met internetbankieren, en die voer jij in op de PayPal site, en daarmee bewijs je dat het echt jouw bankrekening is.
Als je dat gedaan hebt hoef je je niet meer bij sites aan te melden. Je hoeft ook niets over te maken naar PayPal zelf, dat kan vanzelf gaan. Die manier is simpel, mits je dus je bankrekening geverifieerd hebt. Als je bankrekening bevestigd is bij Paypal, en er staat �0,00 op je PayPal rekening, en je bestelt wat voor, zeg 10 dollar, dan gaat er automatisch na 2 dagen een omgerekend (met de huidige koersen) geldbedrag van je bankrekening af.

Als je dit allemaal dus eenmalig hebt gedaan, is het een kwestie van dingen in je winkelmandje doen en afrekenen. Dit kan het makkelijkste met PayPal Express checkout, zoals ook op de DealExtreme site staat.

V: Ik heb wat besteld, hoe lang duurt het nu voor het binnen komt?
A: Dit varieert veel. Bepalende factoren zijn of het product op voorraad is, en of de Hong Kong Air Mail een beetje opschiet. Over het algemeen duurt het een dag of 2-3 voordat alles is ingepakt en weg gaat bij DealExtreme, en dan 5 tot 14 dagen voor het verzenden. De ene keer ontvang je iets binnen 7 dagen na bestelling, de andere keer duurt het 2 tot 3 weken. Kijken of je order al verzonden is kan heel simpel door bovenaan de site op My Account te klikken, daar in te loggen. Daar staan de statussen van al je orders. Ook kan je op de desbetreffende order klikken, en dan Invoice te klikken, om te kijken of alle producten op voorraad zijn.

Om de status van je pakket met tracking nummer te bekijken kan je het volgende doen:
http://app3.hongkongpost.com/CGI/mt/enquiry.jsp en je order invullen. Als er staat dat je pakketje hong kong heeft verlaten, is hij mogelijk al in Nederland. Om de status binnen Nederland te achterhalen doe je het volgende:
058 2 333 333 bellen. Doe niks voor Nederlands, 1 voor pakketten en 4 voor overige vragen. Dan zeg je dat er een pakketje is verstuurd vanuit Hong Kong en dat je wilt kijken of het al in Nederland is. Je geeft je : RB(kan verschillen)***************HK traceernummer. Deze checkt de medewerker. Als het pakketje in Nederland is binnengekomen vertelt de medewerkster het je legt zij/hij uit dat hij wordt omgenummerd en dan weet je waar hij is.

V: Ik kan mijn bestelling niet tracken hoor? Ik zie niet staan waar het pakje nu is?
A: Dit klopt. Dit komt omdat het postbedrijf uit Hong Kong en de TNT niet samen werken. Het enige wat je kan zien is of het uberhaupt al uit Hong Kong is. Dit is zo als de status ''Shipped to NL'' is.

V: Oeps! Ik heb het verkeerde adres ingevuld of ik wil het ergens anders laten bezorgen! Moet ik nu met DealExtreme mailen?
A: Nee hoor, dit kan heel simpel. Mits je order nog niet verzonden is dan. Adres wijzigen doe je door in te loggen door op My Account te klikken, op de order te klikken van welke je het adres wilt wijzigen, en dan Update Address te klikken. Dit gaat vrijwel probleemloos, als je order tenminste nog niet verzonden is.

V: Wordt mijn bestelling niet door de douane gepakt ofzo?
A: De kans hierop is klein. Wettelijk gezien is tot de ¤22 sowieso vrijgesteld van invoer- en andere kosten, dus dat kan probleemloos. Maar er zijn verscheidene mensen in dit topic die voor honderden dollars in één keer bestellen en niet gepakt worden. Pas wel op met het kopen van dingen waarvan je denkt dat het illegaal is, zoals bepaalde messen. Het beste kan je dat in een losse order doen, zoals dat áls het gepakt wordt, maar één artikel wordt vastgehouden, en niet de rest ook.
Het is trouwens altijd wel aan te raden het volgende artikel bij te bestellen: Drop Shipment and Gift Service
Dit haalt het logo van de site van het pakje, zorgt ervoor dat het als een gift wordt verzonden, en daardoor is dus de kans dat het door de douane wordt tegengehouden nog kleiner. En dat voor maar één dollarcent.
Tevens is dit handig als je iets als cadeau wilt sturen, zodat men niet kan zien waar het vandaan komt.

V: DX Points? Wat is dat nou weer?
A: DX Points maken deel uit van een spaarsysteem. Bij elke 10 dollar die je besteedt krijg je 1 punt. Bij bijvoorbeeld 11 dollar krijg je dus 1 punt, maar ook bij 17 dollar krijg je 1 punt. Bij orders onder de 10 dollar krijg je niets dus.
Andere manieren om te sparen zijn het maken van reviews, foto's, filmpjes. Voor reviews krijg je 2 punten per stuk. Bij foto's krijg je 2 punten per product. Het uploaden van één foto voor een bepaald product levert dus evenveel punten op als het uploaden van 5 foto's voor een bepaald product. Filmpjes leveren 3 tot 10 punten op, afhankelijk van de duidelijkheid van het filmpje.
Met punten kun je gratis dingen krijgen, dit kun je hier vinden. Het verkrijgen (''redeemen'') van gratis producten doe je na het plaatsen van een bestelling, zodat het met een bestelling meeverzonden kan worden.

V: Wat is dit voor icoontje dat bij alle producten staat: ?
A: Dit is een Wishlist icoontje. Als je ingelogd bent, en je klikt erop, komt dat artikel op je Wish List te staan onder My Account. Dit is handig als je iets later snel wil terugvinden, of als je iets wilt bewaren dat je later wilt kopen, als je er het geld wel voor hebt Als je niet ingelogd bent en je klikt erop krijg je een inlogschermpje.

V: Welk flashkaartje voor mijn DS kan ik het beste kopen?
A: Voor vragen over DS flashkaartjes verwijs ik je naar het flashkaarttopic hier op FOK!:
[DS] Flashcards #3

V: Free shipping? (Gratis bezorgen) hoe kan dat?
Het versturen is niet gratis, maar is verrekend met de prijs van het product. Je betaald dus wel verzendkosten, maar ze laten het niet zien. Hierom moet je bij taobao orders wel altijd verzendkosten betalen. Dus ook als je een varkentje koopt.

V: Ik wil iets kopen voor <bedrag>, hoeveel invoeringskosten en belasting moet ik nu betalen?
A: Als je op DealExtreme koopt, en het via Airmail laat verzenden (dus niet EMS)(EMS is niet beschikbaar in Nederland), is de kans dat je belasting of andere kosten moet betalen ontzettend laag. In deze tientallen topics is er nog nooit iemand geweest die belasting moest betalen, wanneer hij of zij via Air Mail bestelde.
Via EMS is de kans aanzienlijk groter, probeer EMS dus te vermijden.

En als je wilt weten hoe het wettelijk geregeld is, kijk ook hier even naar:

Dit zijn 2 tabellen waarbij je de belasting kunt berekenen wat je eventueel zou moeten betalen mocht je pakje ertussen uit gepakt worden!

Let op!
Douanerechten (zoals invoerrecht) berekent u bijna altijd over de waarde van de goederen. De waarde van de goederen is de waarde inclusief vervoers- en verzekeringskosten tot de grens van Nederland.
De omzetbelasting berekend u over de waarde van de goederen (waarde inclusief vervoers- en verzekeringskosten tot de plaats van bestemming) plus de douanerechten.
quote:
Belasting = Douanerechten bij het totale bedrag van je pakje berekenen met de verzendkosten erbij in, en samen optellen. Dan de omzetbelasting van je totale waarde incl. douanerechten berekenen dat moet je aan belasting betalen.

Voorbeeld:

We gaan uit van Denim. Helaas voor jou hoogste categorie belasting..
12% douanerechten en 19% omzetbelasting

Totaal pakket incl. verzending ¤ 215,-
12% douanerechten = ¤ 25.80

Totaal = ¤ 240.8 incl. douanerechten
19% = ¤45.752 omzetbelasting
+ 12,50 inklarings kosten =

¤ 58,25 zou je totaal moeten betalen.
Dit bedrag zou je aan de deur moeten betalen contant.

V: Oh nee, ik heb de laatste post in dit topic gemaakt, wat nu!?
Allereerst, diep ademhalen en vooral rustig blijven. Het maken van de laatste post is totaal niet erg,
en wordt je ook niet kwalijk genomen. Mits jij het nieuwe topic maakt dan. Het maken van een nieuw topic is niet moeilijk. Het enige wat je hoeft te doen, is de code van de Openingspost te kopieren van de FOK! Wikipedia. Verzin een leuke titel, beginnend met ''DealExtreme ervaringentopic #..''.
Aangezien RacerDKB helaas niet meer netjes het lijstje met vorige topics bij werkt, kan je, als je aardig bent, het nieuwe topic toevoegen in de topiclijst op de wiki. Klik daarvoor bovenaan de wiki-pagina op bewerken. Mocht dit te eng zijn, is er (soms) wel een andere user die dit voor je doet.

V: Wie is die Jack waar jullie het soms over hebben?
Jack is een mede-eigenaar van DealPerfect, een soortgelijk bedrijf als DealExtreme, waar ex-medewerkers van DealExtreme werken. DealPerfect is een kleine winkel en heeft een klein assortiment, maar kan hierdoor meestal binnen 2 a 3 dagen je bestelling versturen, en het contact gaat heel simpel via MSN, Skype of e-mail. Met "iets bij Jack besteld" bedoelen we dus eigenlijk dat we iets bij DealPerfect hebben besteld. De reden dat mensen bij DealPerfect bestellen is ook dat je producten van Taobao (Let op, deze pagina is in het chinees, gebruik een vertaler!) aan kunt vragen aan kunt vragen, en hij zeer veel producten ook daadwerkelijk voor je kan leveren. Je kunt hem via Mail bereiken, dealperfectcs01@gmail.com, of zijn collega; Rachel via dealperfectcs02@live.cn of mail, dealperfectcs02@gmail.com . Om een schatting te maken van de prijs die DealPerfect voor een aangevraagd product vraagt, kun je deze calculator gebruiken.

Mocht je nog vragen hebben, lees eerst deze pagina met vragen die we niet meer willen horen. Als je vraag daar niet tussen staat, kun je hem altijd hier stellen.

Lange termijn:

PayPal verandert één keer per dag zijn wisselkoers, dus het zal altijd iets anders zijn dan de huidige koers zoals hierboven te zien. Ook zit er een klein percentage onkosten in voor PayPal, ongeveer 3.2%. Dit scheelt ongeveer 3-4 cent met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet precies overeenkomt met de PayPal wisselkoers.

Voor overige vragen kun je terecht in dit topic. Aanvullingen voor de openingspost zijn zeer welkom. Heb je aanvullingen, PM mij (RacerDKB), de huidige TS, verander het in de Wiki, of post het in dit topic.

Veel plezier met bestellen!

[01] | [02] | [03] | [04] | [05] | [06] | [07] | [08] | [09] | [10] | [11] | [12] | [13] | [14] | [15] |
[16] | [17] | [18] | [19] | [20] | [21] | [22] | [23] | [24] | [25] | [26] | [27] | [28] | [29] | [30] |
[31] | [32] | [33] | [34] | [35] | [36] | [37] | [38] | [39] | [40] | [41] | [42] | [43] | [44] | [45] |
[46] | [47] | [48] | [49] | [50] | [51] | [52] | [53] | [54] | [55] | [56] | [57] | [58] | [59] | [60] |
[61] | [62] | [63] | [64] | [65] | [66] | [67] | [68] | [69] | [70] | [71] | [72] | [73] | [74] | [75] |
[76] | [77] | [78] | [79] | [80] | [81] | [82] | [83] | [84] | [85] | [86] |

Nieuwe reeks:

[01] | [02] | [03] | [04] | [05] | [06] | [07] | [08] | [09] | [10] | [11] | [12] | [13] | [14] | [15] |
[16] | [17] | [18] | [19] | [20] | [21] | [22] | [23] | [24] | [25] | [26] | [27] | [28] | [29] | [30] |
[31] | [32] | [33] | [34] | [35] | [36] | [37] | [38] | [39]

Hou verder de volgende regels in de gaten:
- Niet bitchen naar elkaar
- Geen handeltjes.
- Geen illegale meuk zoals wapens, nepkleding.
- En er bestaan geen domme vragen, alleen maar domme mensen die zich te goed voelen om vragen te beantwoorden.
- En het belangrijkste: verkloot deze nieuwe kans niet en laat deze reeks vooral niet op z´n voorganger lijken.
- Geen pm kliekjes gedrag, we kunnen niemand verbieden PM´s te sturen maar ga er niet om zitten bedelen, we zijn een openbaar forum.

Als voorbeeld hoe wel en hoe niet gesproken kan worden over nepspul:

Het gaat er vooral om het niet te benoemen naar de merknamen waar het namaak van is. Dat continue doen leg je de nadruk op het namaak van het originele merk.

Dus (een stom) voorbeeld: ik heb nep nike's gezien die lijken 100% op de echte, niet te onderscheiden
of
ik heb naik schoenen besteld, check: {linkje} of {img}

In het tweede geval laat je in het midden dat het nep/namaak is

Heb je iets tofs gekocht en heb je zin om er een kleine review over te schrijven in: [GADGETS] DealExtreme reviewtopic kun je uitgebreid je nieuwe aanwinst ophemelen of afkraken natuurlijk

Mochten jullie nog kritiek op of aanmerkingen hebben dan kun je dat in DX topics doorstart melden dan houden we alles lekker centraal.

En om jullie blij te maken, we zijn achter de schermen bezig met leuke ideetjes uit te werken, maar dat is allemaal nog in een beginnend stadium, tot die tijd veel plezier enne hou het gezellig.

Handig:
DP = www.Dealperfect.com
DX = www.dealextreme.com
FP = www.focalprice.com
BG = www.budgetgadgets.com
KD = www.kaidomain.com

Link naar deze openingspost

Referrers plaatsen doen we hier niet aan. Mocht je dit wel doen, dan wordt er een moderator gewaarschuwd die het weg zal halen.

Met dank aan RacerDKB (tekst), Jopiede (Track 'n trace pakketjes), joepie91 (tekst) en Mstr (plaatjes OP).

zaterdag 5 december 2009 @ 17:09:49 #2
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_75317843
Wat een originele TT!
Kiva FOK-team #8 Waar geld echt goed doet!
[b]Op zaterdag 26 juni 2010 18:48 schreef vosss het volgende:[/b]
6 eien
  zaterdag 5 december 2009 @ 17:11:16 #3
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_75317888
Is dit topic weer gezellig zoals vroeger?
pi_75317893
Ja... was het nu niet de last post die het topic start?
jaja, en azo...
  zaterdag 5 december 2009 @ 17:11:55 #5
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_75317912
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 17:11 schreef PiRANiA het volgende:
Beter sinds ik hier post.
6 eien
pi_75317942
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 17:11 schreef Twizu het volgende:

[..]

Beter sinds ik hier post.
Je hebt helemaal gelijk
76.000.000 2009-12-24 01:28 Semmm
  zaterdag 5 december 2009 @ 17:12:44 #7
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_75317944
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 17:11 schreef Kadooosh het volgende:
Chinese Webshops-topic # 46 - waar een belg het topic start »

Ik zie het ja (dit is topic 47...).
De vooroordelen zijn weer bevestigd
6 eien
pi_75317946
oke hier gaan we dus verder
pi_75317953
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 17:07 schreef thecuriousone het volgende:

[..]

Tussen de 5 dagen en 6 weken...
Dit is natuurlijk wel het grote nadeel van op deze manier iets bestellen. Het kan een week later op de mat liggen, maar ook maanden op zich laten wachten.
pi_75317974
hottentottententententoonstellingshalletje
pi_75317984
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 17:13 schreef Fastmatti het volgende:

[..]

Dit is natuurlijk wel het grote nadeel van op deze manier iets bestellen. Het kan een week later op de mat liggen, maar ook maanden op zich laten wachten.
Als het is verzonden gaat 't echt niet meer 6 weken duren hoor, of het vliegtuig moet de weg kwijt zijn...
pi_75318011
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 17:14 schreef Semmm het volgende:

[..]

Als het is verzonden gaat 't echt niet meer 6 weken duren hoor, of het vliegtuig moet de weg kwijt zijn...
Neemt niet weg dat mijn vriendin me nog steeds vermoord. Vorig jaar haar verjaardag vergeten, nu geen cadeautje
pi_75318116
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 17:14 schreef Fastmatti het volgende:

[..]

Neemt niet weg dat mijn vriendin me nog steeds vermoord. Vorig jaar haar verjaardag vergeten, nu geen cadeautje
Maak gewoon op de computer een cadeubon, print 'm uit en als het pakketje er is kan ze de bon bij je inleveren

En de verjaardag van je vriendin vergeten: _!
pi_75318140
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 17:11 schreef PiRANiA het volgende:
het topic dat ik als last poster had gestart was toch net iets gezelliger
jaja, en azo...
  zaterdag 5 december 2009 @ 17:20:09 #15
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_75318186
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 17:18 schreef thecuriousone het volgende:

[..]

het topic dat ik als last poster had gestart was toch net iets gezelliger
Speciaal voor jou dan!
quote:
6 eien
pi_75318260
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 17:20 schreef Twizu het volgende:

[..]

Speciaal voor jou dan!
[..]

Wat een KUT muziek
  zaterdag 5 december 2009 @ 17:23:26 #17
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_75318292
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 17:22 schreef Semmm het volgende:

[..]

Wat een KUT muziek
De lyrics is wel goed hoor!
6 eien
pi_75318474
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 17:20 schreef Twizu het volgende:

[..]

Speciaal voor jou dan!
[..]

dankjewel

Ik heb gisteren zonder enig probleem een refund gekregen van een eBay seller uit Hong Kong omdat mijn pakje dat 2 november werd verstuurd er nog altijd niet is. Om een of andere domme reden voel ik me wel moreel verplicht alsnog het geld (omgerekend 2,7 euro) opnieuw over te maken als het toch nog zou aankomen. De andere kant denk ik, f*ck it, ik heb er meer dan een maand moeten op wachten... en hij heeft het ook niet gevraagd...
jaja, en azo...
pi_75318509
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 17:17 schreef Semmm het volgende:

[..]

Maak gewoon op de computer een cadeubon, print 'm uit en als het pakketje er is kan ze de bon bij je inleveren
Ze woont ongeveer 11.500km verderop dus dat gaat hem niet worden Dit cadeautje heeft alles in zich om punten te scoren, maar door Paypal-gezeik komt het te laat.
quote:
En de verjaardag van je vriendin vergeten: _!
Zo kwam ik ook te laat op onze eerste afspraak door een taxi-chauffeur die de weg niet wist
pi_75318533
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 17:31 schreef Fastmatti het volgende:

[..]

Ze woont ongeveer 11.500km verderop dus dat gaat hem niet worden Dit cadeautje heeft alles in zich om punten te scoren, maar door Paypal-gezeik komt het te laat.
[..]

Zo kwam ik ook te laat op onze eerste afspraak door een taxi-chauffeur die de weg niet wist

O waar woont ze, in Singapore?

en wat was t voor cadeau?
pi_75318552
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 17:32 schreef Semmm het volgende:

[..]

O waar woont ze, in Singapore?
Yep
pi_75318617
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 17:32 schreef Fastmatti het volgende:

[..]

Yep
en 't cadeau?
  zaterdag 5 december 2009 @ 17:36:20 #23
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_75318639
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 17:35 schreef Semmm het volgende:

[..]

en 't cadeau?
Jaa! waar woont het cadeau?
6 eien
pi_75318653
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 17:35 schreef Semmm het volgende:

[..]

en 't cadeau?
Gewoon een kleinigheidje, ze is helemaal gek van Stitch

http://www.popbuying.com/detail.pb/sku.26097
  zaterdag 5 december 2009 @ 17:38:59 #25
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_75318702
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 17:36 schreef Fastmatti het volgende:

[..]

Vreselijk!
6 eien
pi_75318735
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 17:38 schreef Twizu het volgende:

[..]

Vreselijk!
Haar auto hangt ook vol met die rommel
pi_75318761
tvp
  zaterdag 5 december 2009 @ 17:47:48 #28
260104 Unreal88
Wil ook een kleurtje
pi_75318924
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 16:58 schreef Kadooosh het volgende:

[..]

Lol weer iemand die een fake mp3 speler koopt... je krijgt heus geen 16gb voor ¤16...
http://sosfakeflash.wordp(...)-seller-alert-china/
Past maar max 2gb op.
Had dat even eerder gezegd :/ Vorige x kocht iemand zoiets en zei niemand er wat over dus dacht dat het wel safe was..

Kan ik mn geld terugvragen/paypal geschil maken?
Hoi
pi_75318987
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 17:47 schreef Unreal88 het volgende:

[..]

Had dat even eerder gezegd :/ Vorige x kocht iemand zoiets en zei niemand er wat over dus dacht dat het wel safe was..

Kan ik mn geld terugvragen/paypal geschil maken?
Mail de verkoper en vraag of je je bestelling kunt annuleren, toen ik die (fake)32gb stick won heb ik niks betaald en er daarna niets meer van gehoord
  zaterdag 5 december 2009 @ 18:01:41 #31
268740 flexoo
100% Apple fan
pi_75319249
quote:

[..]

wat een stom cadeau!
  zaterdag 5 december 2009 @ 18:02:38 #32
226677 revpolen
Skysong Fireworks Liuyang
pi_75319270
quote:

[..]

ze is meerderjarig?
Skysong Fireworks Liuyang "The BEST fireworks direct to you!"
pi_75319476
Wat maakt die 8 euro nou uit, koop een ander cadeau. En geef vervolgens dit als: Kijk ik vind je nog steeds liev cadeau
  zaterdag 5 december 2009 @ 18:15:41 #34
260104 Unreal88
Wil ook een kleurtje
pi_75319563
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 17:50 schreef Semmm het volgende:

[..]

Mail de verkoper en vraag of je je bestelling kunt annuleren, toen ik die (fake)32gb stick won heb ik niks betaald en er daarna niets meer van gehoord
Heb ook al betaald / paypal betaalopdracht gegeven
Hoi
pi_75319607
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 18:15 schreef Unreal88 het volgende:

[..]

Heb ook al betaald / paypal betaalopdracht gegeven
Dan ff de verkoper mailen
  zaterdag 5 december 2009 @ 18:24:46 #36
260104 Unreal88
Wil ook een kleurtje
pi_75319779
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 18:17 schreef Semmm het volgende:

[..]

Dan ff de verkoper mailen
Heb dit gemaild:
quote:
Hi!

I Have ordered an mp3 player but I found out that you sell fake mp3 players. I want my money back,

I want my money back and i don't want the product.
Hoi
  zaterdag 5 december 2009 @ 18:33:06 #37
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_75320011
Ik heb die van mij gekocht bij deze Ebayer. Hoe komt ie dan aan 99% positieve feedback?
6 eien
  zaterdag 5 december 2009 @ 18:35:06 #38
260104 Unreal88
Wil ook een kleurtje
pi_75320056
Die van mij heeft ook 99,4% positieve feedback

Iemand een idee of die 16gb van popbuying wel goed is dan? voor 36 euro?
http://popbuying.com/prod(...)show.asc~category.42

[ Bericht 73% gewijzigd door Unreal88 op 05-12-2009 18:41:24 ]
Hoi
  zaterdag 5 december 2009 @ 18:36:48 #39
260104 Unreal88
Wil ook een kleurtje
pi_75320104
http://popbuying.com/spree.pb/sku.24679 Weer een varkentje voor 0,01
Hoi
pi_75320225
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 18:01 schreef flexoo het volgende:

[..]

wat een stom cadeau!
Lach er maar om. Ze heeft alles al dus ze kan dit soort dingen veel meer waarderen dan andere cadeaus
  zaterdag 5 december 2009 @ 18:44:58 #41
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_75320296
Een nieuwe Chinese Webshop.

Ziet er allemaal heel gelikt uit, maar wel een stuk duurder
Dinodirect.com >>
6 eien
pi_75320375
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 18:44 schreef Twizu het volgende:

[ afbeelding ]
Dinodirect.com >>
Spullen lijken ook van betere kwaliteit te zijn.
  zaterdag 5 december 2009 @ 18:49:38 #43
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_75320424
Zie deze pagina voor nog een aantal webshops.
6 eien
pi_75320780
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 18:44 schreef Twizu het volgende:

[ afbeelding ]
Dinodirect.com >>
Alles is minstens 2x zoduur als bij DX, PB en FP

Niet zo interessant dus
  zaterdag 5 december 2009 @ 19:20:07 #45
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_75321161
De lijst der lijsten >>
De top 50 Chinese webwinkels. Veel hebben ook Freeshipping.
6 eien
pi_75321499
Net trouwens twee reisadapters besteld. Lang op zoek geweest naar eentje met een handig formaat en er nu eindelijk een gevonden.
  zaterdag 5 december 2009 @ 19:53:38 #47
215011 Placenta
eating your placenta
pi_75322006
TVP overigens
IN MOKUM BEN JE RIJK EN GELUKKIG TEGELIJK!
GEEF MIJ MAAR AMSTERDAM!
pi_75322411
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 16:58 schreef Kadooosh het volgende:

[..]

Lol weer iemand die een fake mp3 speler koopt... je krijgt heus geen 16gb voor ¤16...
http://sosfakeflash.wordp(...)-seller-alert-china/
Past maar max 2gb op.
Hoe kan ik er trouwens achterkomen of ik wel echt 8GB geheugen op mn ipot heb?
Pc geeft gewoon 8 gb aan ; het systeem ook.

Normaal gesproken zou je t geloof ik kunnen doen met een format; maar ik lees op google veel mensen die hun chinese Ipot formateren, krijgen hem niet meer aan aangezien de Firmware word gewist of iets dergelijks en de firmware ook nergens meer vandaan te halen valt ...

vind die sofakeflash maar on overzichtelijk op gesteld overal maar dan ook overal staat wel tekst ..:P
pi_75322552
Waar blijft mijn mondharmonica
pi_75322557
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 20:18 schreef blckbb het volgende:
Waar blijft mijn mondharmonica
Wat moet je daar nu mee
pi_75322733
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 20:18 schreef Fastmatti het volgende:

[..]

Wat moet je daar nu mee
denk dat hij voor de lokale hema gaat zitten, op een klapstoeltje met een bakje voor zich
en dan een dan een paar middagen speelt zodat die weer wat centjes kan verdienen om op TB DP PB DX te bestellen !

Wat zou hij nou met een mondharmonica doen dan pff..
pi_75322785
quote:

[..]

Wat moet je daar nu mee
Ja spelen
pi_75322802
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 20:26 schreef Downstar het volgende:

[..]

denk dat hij voor de lokale hema gaat zitten, op een klapstoeltje met een bakje voor zich
en dan een dan een paar middagen speelt zodat die weer wat centjes kan verdienen om op TB DP PB DX te bestellen !

Wat zou hij nou met een mondharmonica doen dan pff..
Lekker met m'n akoestische gitaar erbij de Bob Dylan / John Lennon uithangen
pi_75323304
iemand ervaringen met deze verkoper:

http://cgi.ebay.nl/NEW-7-(...)?hash=item414b158a62
pi_75323432
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 20:51 schreef Jeffrey_San het volgende:

Als je erover denkt om zn 7 inch netbook te kopen denk er nog even over na. Heb hem van de week mogen ontvangen. Mocht flink bijbetalen zonder daar tegen in te kunnen. Zat geen goede adapter bij. En kan niet eens een avi afdraaien van 350 mb. Daarnaast is die tering traag dat ding.
pi_75323482
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 20:51 schreef Jeffrey_San het volgende:

Geen ervaring, maar als er iets fout gaat gewoon bij PP gaan klagen

Weet je trouwens voor hoeveel die Laptops gemiddeld weg gaan?
pi_75323555
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 20:56 schreef davo1979 het volgende:

[..]

Als je erover denkt om zn 7 inch netbook te kopen denk er nog even over na. Heb hem van de week mogen ontvangen. Mocht flink bijbetalen zonder daar tegen in te kunnen. Zat geen goede adapter bij. En kan niet eens een avi afdraaien van 350 mb. Daarnaast is die tering traag dat ding.
Wat is tering traag? Internetten amper mogelijk?
pi_75323573
Ik zou nooit voor een 7 inch scherm gaan.
pi_75323794
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 21:00 schreef APPELBOOMZOR het volgende:

[..]

Wat is tering traag? Internetten amper mogelijk?
Ja pagina's met plaatjes en dergelijjke neemt een lange tijd voor laden en soepel loopt het niet. Tevens zit er windows ce op dus je moet allemaal programma's daarvoor hebben. En avi files wil die niet laden wat ik ook probeer het beeld blijft steken en gaat niet meer verder ect. Ik ben zelf behoorlijk teleurgesteld omdat ik hem gekocht heb voor avi filtjes en pdf ( ook dat liep niet geweldig). Dus hier niet tevreden erover.
pi_75323880
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 20:11 schreef Downstar het volgende:

[..]

Normaal gesproken zou je t geloof ik kunnen doen met een format; maar ik lees op google veel mensen die hun chinese Ipot formateren, krijgen hem niet meer aan aangezien de Firmware word gewist of iets dergelijks en de firmware ook nergens meer vandaan te halen valt ...

vind die sofakeflash maar on overzichtelijk op gesteld overal maar dan ook overal staat wel tekst ..:P
Probeer hem helemaal vol te zetten, als hij bij de 2GB of 4GB stopt heb je dus een fake.
pi_75324050
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 20:11 schreef Downstar het volgende:

[..]

Download http://www.heise.de/software/download/h2testw/50539
pi_75324558
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 21:14 schreef Grav1ty het volgende:

[..]

Probeer hem helemaal vol te zetten, als hij bij de 2GB of 4GB stopt heb je dus een fake.
t is zo dat hij voor t vrouwtje hier was, die zal hem nooit helemaal vol gooien is met zon 250 nummers er op al blij ;P

geen idee waarom ik daarvoor 8 gb heb gekozen , maar voor de prijs hoef je t niet te laten liggen 4 of 8 scheeld misschien net nog geen 5 euro ..

maar als ik mijne straks krijg wil ik hem uiteraard wel vol hebben
quote:
en dan gewoon een test laten lopen en hoe zie ik dan of het echt 8 gb is ?
pi_75324927
Ik krijg net ineens een email van Ebay om iets te betalen waarop ik niet eens heb geboden??

Dit staat er in die e-mail:

Don't forget to pay for your Brian Westbrook Eagles 09 NFL Replica Jersey YOUTH MD>. Thanks!

Link: http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=200413588027&ssPageName=ADME:L:PMR:US:1123

weet iemand hoe dit kan?
pi_75324989
Hoe komen jullie eigenlijk bij al die chinese verkopers uit op eBay? Ik ben naar nep-merken wallets aan het zoeken, maar ik kan alleen echte (dure) vinden...
  zaterdag 5 december 2009 @ 22:06:51 #65
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_75325023
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 22:05 schreef APPELBOOMZOR het volgende:
Hoe komen jullie eigenlijk bij al die chinese verkopers uit op eBay? Ik ben naar nep-merken wallets aan het zoeken, maar ik kan alleen echte (dure) vinden...
Wereldwijd & Gratis verzenden.

Maar je komt niet veel écht neppe dingen tegen. iPods heten ook gewoon MP4-players enz.
6 eien
  zaterdag 5 december 2009 @ 22:07:16 #66
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_75325029
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 22:02 schreef Jeffrey_San het volgende:
Ik krijg net ineens een email van Ebay om iets te betalen waarop ik niet eens heb geboden??

Don't forget to pay for your Brian Westbrook Eagles 09 NFL Replica Jersey YOUTH MD>. Thanks!

Link: http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=200413588027&ssPageName=ADME:L:PMR:US:1123

weet iemand hoe dit kan?
Dat is vreemd. Heb je helemaal niks besteld bij die verkoper? (Dus ook niet iets anders waarmee ze het verwisseld kunnen hebben?)
6 eien
  zaterdag 5 december 2009 @ 22:07:38 #67
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_75325038
quote:

weet iemand hoe dit kan?
Ik zou maar snel betalen anders krijg je grote problemen
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 20:56 schreef davo1979 het volgende:

[..]

Probeer eens damn small linux
pi_75325170
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 22:07 schreef Twizu het volgende:

[..]

Dat is vreemd. Heb je helemaal niks besteld bij die verkoper? (Dus ook niet iets anders waarmee ze het verwisseld kunnen hebben?)
nee ik heb niks besteld bij hem, maar ik zie nu dat er als onderwerp staat: MD80 cam (waar ik wel op had geboden)
maar dan zie ik een ijshockey T-Shirt ofzo?

en @Monkeybrain
Als je iets niet betaald krijg je dan problemen..?
(heb nog niet eerder iets met Ebay gekocht daarom )
pi_75325512
Shit, ik heb voor 22.60 besteld maar ik wil absouluut niet het risico lopen dat ik invoerrechten enzo moet betalen. Wat moet ik nu doen?
  zaterdag 5 december 2009 @ 22:30:50 #70
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_75325531
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 22:13 schreef Jeffrey_San het volgende:

[..]

nee ik heb niks besteld bij hem, maar ik zie nu dat er als onderwerp staat: MD80 cam (waar ik wel op had geboden)
maar dan zie ik een ijshockey T-Shirt ofzo?

en @Monkeybrain
Als je iets niet betaald krijg je dan problemen..?
(heb nog niet eerder iets met Ebay gekocht daarom )

Ik zal het maar niet verder uitmelken, het is te makkelijk. Als je op niks hebt geboden is het gewoon een scam, op gekke emailtjes moet je nooit reageren. Als je wel hebt geboden en niet gaat betalen zal er ook niks gebeuren, alleen een slechte score of ze sluiten je account.
  zaterdag 5 december 2009 @ 22:47:52 #71
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_75325912
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 22:29 schreef cojonesm het volgende:
Shit, ik heb voor 22.60 besteld maar ik wil absouluut niet het risico lopen dat ik invoerrechten enzo moet betalen. Wat moet ik nu doen?
De kans dat je pakketje eruit gepakt wordt bij de douane is erg klein, dus maak je maar niet druk!
6 eien
pi_75325998
Toch maar is jack gemaild voor deze en deze
pi_75326421
quote:

weet iemand hoe dit kan?
Controleer even op Ebay zelf of je dat item hebt gewonnen of dat dit gewoon spam is.
pi_75327381
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 21:45 schreef Downstar het volgende:

[..]

t is zo dat hij voor t vrouwtje hier was, die zal hem nooit helemaal vol gooien is met zon 250 nummers er op al blij ;P

geen idee waarom ik daarvoor 8 gb heb gekozen , maar voor de prijs hoef je t niet te laten liggen 4 of 8 scheeld misschien net nog geen 5 euro ..

maar als ik mijne straks krijg wil ik hem uiteraard wel vol hebben
[..]

en dan gewoon een test laten lopen en hoe zie ik dan of het echt 8 gb is ?
http://sosfakeflash.wordp(...)-counterfeit-drives/
The media is likely to be defective.
3.8 GByte OK (8084847 sectors)
58.6 GByte DATA LOST (122921617 sectors)

Dat is dus een fake 64gb card met 4gb werkend geheugen.
pi_75327979
Ik zit ook al meer dan 5 weken op m'n Uchs te wachten. Ik heb naar de douane gebeld, daar kreeg ik te horen dat ze het a. abnormaal druk hadden en b. personeelstekort. Mijn pakket was nog aanwezig
pi_75328047
quote:
Op zondag 6 december 2009 00:18 schreef Eef999 het volgende:
Ik zit ook al meer dan 5 weken op m'n Uchs te wachten. Ik heb naar de douane gebeld, daar kreeg ik te horen dat ze het a. abnormaal druk hadden en b. personeelstekort. Mijn pakket was nog aanwezig
Als ze het zo druk hebben moeten ze eens wat minder pakketjes controleren!
  zondag 6 december 2009 @ 00:22:38 #77
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_75328077
quote:
Op zondag 6 december 2009 00:18 schreef Eef999 het volgende:
Ah mooi, door personeelstekort bij vadertje overheid de belastingzuiger mag je op je spullen blijven wachten. Dan moeten ze de spullen maar ongecontroleerd doorlaten, zit hier geen maximale tijdsduur op of mogen ze lekker uit hun neus vreten? Het zal maar voor je bedrijf zijn zo'n pakket

Door die kangaroo schaamhaar in die sloffen worden die honden bij de douane helemaal gek van geiligheid, alle OEGGS worden eruit gepikt ghehe

De Chinese OEGGS zullen wel gewoon cheapo schaamhaar van Chinezen in de gevangenis bevatten
pi_75328154
quote:
Op zondag 6 december 2009 00:21 schreef Semmm het volgende:

[..]

Als ze het zo druk hebben moeten ze eens wat minder pakketjes controleren!
Ja, klopt. Ik had ook al een discussie over de waarde. Hij vertelde dat ze mijn Uchs gecontroleerd hebben en dat ze écht zijn. En dat moest toch een hogere waarde hebben. Ik zei dat ik er niet meer van kon maken dan dat het was...
  zondag 6 december 2009 @ 00:28:25 #79
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_75328212
quote:
Op zondag 6 december 2009 00:25 schreef Eef999 het volgende:

[..]

Ja, klopt. Ik had ook al een discussie over de waarde. Hij vertelde dat ze mijn Uchs gecontroleerd hebben en dat ze écht zijn. En dat moest toch een hogere waarde hebben. Ik zei dat ik er niet meer van kon maken dan dat het was...
Staat OEGGS op de doos dus dat is echt.... slimme Jopies bij de douane
OEGGS uit China, zeer logisch
pi_75328218
quote:
Op zondag 6 december 2009 00:22 schreef monkeybrain het volgende:
Ah mooi, door personeelstekort bij vadertje overheid de belastingzuiger mag je op je spullen blijven wachten. Dan moeten ze de spullen maar ongecontroleerd doorlaten, zit hier geen maximale tijdsduur op of mogen ze lekker uit hun neus vreten? Het zal maar voor je bedrijf zijn zo'n pakket
Maximale tijdsduur van de douane is een maand (nouja, 30 dagen).
  zondag 6 december 2009 @ 00:29:53 #81
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_75328246
quote:
Op zondag 6 december 2009 00:28 schreef veda het volgende:

[..]

Maximale tijdsduur van de douane is een maand.
Goh, de overheid verrast mij een keer
Als je een wet niet kunt handhaven moet je hem schrappen...
pi_75328261
quote:
Op zondag 6 december 2009 00:28 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

De echte worden ook in China gemaakt
  zondag 6 december 2009 @ 00:32:28 #83
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_75328288
quote:
Op zondag 6 december 2009 00:28 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Vernietigen levert geen belasting op!
6 eien
pi_75328327
quote:
Op zondag 6 december 2009 00:29 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Goh, de overheid verrast mij een keer
Als je een wet niet kunt handhaven moet je hem schrappen...
Hmm, die maand begint op het moment dat het pakket binnen komt bij de douane. De tijd dat hij bij hkpost, bij jack, onderweg is of bij tnt ligt, telt dus niet mee.

Anderhalve maand wachten op een pakket is dus niet raar, dan kan de douane nog best snel gehandeld hebben. Als je naar TNT belt voor een HK tracking nummer dan kunenn ze (mits de storing inmiddels is opgelost) zien of het pakket al bij de douane ligt of dat het nog onderweg is hierheen (of dat hij onderweg is naar jou natuurlijk).
pi_75328459
quote:
Op zondag 6 december 2009 00:34 schreef veda het volgende:

[..]

Hmm, die maand begint op het moment dat het pakket binnen komt bij de douane. De tijd dat hij bij hkpost, bij jack, onderweg is of bij tnt ligt, telt dus niet mee.

Anderhalve maand wachten op een pakket is dus niet raar, dan kan de douane nog best snel gehandeld hebben. Als je naar TNT belt voor een HK tracking nummer dan kunenn ze (mits de storing inmiddels is opgelost) zien of het pakket al bij de douane ligt of dat het nog onderweg is hierheen (of dat hij onderweg is naar jou natuurlijk).
Mijn pakket ligt al 5 weken bij de douane
pi_75328477
quote:
Op zondag 6 december 2009 00:40 schreef Eef999 het volgende:

[..]

Mijn pakket ligt al 5 weken bij de douane
Een enorm pakket met daarin OEGGS zal alle alarmbellen wel doen afgaan bij de douane.
  zondag 6 december 2009 @ 00:43:57 #87
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_75328534
quote:
Op zondag 6 december 2009 00:32 schreef Twizu het volgende:

[..]

Vernietigen levert geen belasting op!
Vertel dat maar aan de eekhoorns
OEGGS mogen blijven, maar de eekhoorns met foute papieren...
http://www.zibb.nl/101317(...)khoorns-hakselen.htm
  zondag 6 december 2009 @ 01:30:41 #88
268740 flexoo
100% Apple fan
pi_75329445
heb gisteren een slof malleboro binnengekregen van rachel en ze smaken verdomd goed!

heb gevraagd of ik als ik meer sloffen kocht korting kreeg : 6 sloffen 33 dollar (22,75) stuk!

ik hoef er maar 4 te hebben, iemand geïnteresseerd in de andere 2 of meer?
  zondag 6 december 2009 @ 01:40:47 #89
268740 flexoo
100% Apple fan
pi_75329599
op www.cheap-24h.com betaal je voor malleboro uit oekraine 18,50 maar mag je wel 2,5 maand wachten op je sigaretten. dus voor die 4 eurie haal ik het liever in china + paypal protection
pi_75329694
quote:
Op zondag 6 december 2009 01:30 schreef flexoo het volgende:
heb gisteren een slof malleboro binnengekregen van rachel en ze smaken verdomd goed!

heb gevraagd of ik als ik meer sloffen kocht korting kreeg : 6 sloffen 33 dollar (22,75) stuk!

foto's zien foto''s zien !

Zijn dus gewoon zo de douane over gekomen :|.. verbaasd me toch enig zins wel
  zondag 6 december 2009 @ 09:42:25 #91
226677 revpolen
pi_75331810
Ff wat neerzetten kwa UJJ ui china
De orginele komen ook uit china, ik heb orgineel en china naast elkaar gehouden en kon maar 1 verschil vinden! een vierkantje om de maat heen aan de binnenkant labeltje. alhoewel een vriendin van me ze in kijkduin heeft gekocht bij de offi UJJ handelaar eb daar staat het ook aan de binnenkant dat vierkantje!
( dus of hij verkoopt neppers , of het verschilt per productie!)

mijn pakket (11 stuks ) is dus door de douane gekomen ( 1 week na dat ik de brief retour stuurde )
ze mogen er maximaal 30 dagen over doen bij de douane.
mijn pakket is niet open gemaakt ( denk ik ) dus misschien daarom makkelijk door gelaten.
( kon er iig niks van vinden dat hij open gemaakt is ofzo )
  zondag 6 december 2009 @ 10:34:45 #92
226677 revpolen
pi_75332147
WTF
rook zelf niet maar denk ga eens zoeken...
http://www.tradetang.com/(...)110494-1837404.html#

zelfs nederlandse foto er bij

edit: denk eigelijk uit belgie
omdat hij 2 talig is
  zondag 6 december 2009 @ 10:41:39 #93
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_75332213
quote:
Op zondag 6 december 2009 01:30 schreef flexoo het volgende:

Ik denk overigens, dat, als de douane een slof sigaretten vind in je spullen, dat je dan wel een probleempje hebt. Don't fuck with the accijnzen.
quote:

[..]

Wat moet je daar nu mee
Hippiechicks scoren?

[ Bericht 21% gewijzigd door neo2000 op 06-12-2009 10:54:28 ]
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
pi_75332328
ik had een keer wat gekocht(Met buy now) op ebay, maar bedacht me toch dat ik het niet wou. Dus ik ging maar niet betalen, en liet het gewoon gaan. 2 maanden later lag er een brief op de mat van de deurwaarder, dat ik binnen een week het geld moest bijgeschreven hebben(+kostten voor de administratie) anders werd het verdubbeld. En ik zou net 2 weken op vakantie gaan. Dus ik had geluk, maar uiteindelijk kwamen nog wel die led bars voor in me pc(casemodding) aan (oja, de verkoper zat in duitsland)
pi_75332444
quote:
Op zondag 6 december 2009 10:34 schreef revpolen het volgende:
WTF

omdat hij 2 talig is
Drie-talig
pi_75332475
quote:
Op zondag 6 december 2009 10:51 schreef jopiede het volgende:
ik had een keer wat gekocht(Met buy now) op ebay, maar bedacht me toch dat ik het niet wou. Dus ik ging maar niet betalen, en liet het gewoon gaan. 2 maanden later lag er een brief op de mat van de deurwaarder, dat ik binnen een week het geld moest bijgeschreven hebben(+kostten voor de administratie) anders werd het verdubbeld. En ik zou net 2 weken op vakantie gaan. Dus ik had geluk, maar uiteindelijk kwamen nog wel die led bars voor in me pc(casemodding) aan (oja, de verkoper zat in duitsland)
LOL

Ik had ooit een camera gekocht op eBay voor 150 euro oid. De dag erna zag ik een nieuwere versie van die camera voor een tientje minderin de winkel liggen, toen heb ik me die gekocht en op eBay niks meer gedaan. Twee weken later kreeg ik een herinnering dat ik dat nog moest betalen, toen heb ik heel droog geschreven dat ik hem niet wou, en heb er nooit meer iets van gehoord
pi_75332543
Nederlanders en eBay gaan ook echt niet samen.
pi_75332546
quote:
Op zondag 6 december 2009 11:04 schreef APPELBOOMZOR het volgende:

[..]

LOL

Ik had ooit een camera gekocht op eBay voor 150 euro oid. De dag erna zag ik een nieuwere versie van die camera voor een tientje minderin de winkel liggen, toen heb ik me die gekocht en op eBay niks meer gedaan. Twee weken later kreeg ik een herinnering dat ik dat nog moest betalen, toen heb ik heel droog geschreven dat ik hem niet wou, en heb er nooit meer iets van gehoord
Nee, inderdaad ik had ook moeten mailen. Maar ik dacht dat het alleen maar voor meer problemen zou zorgen
pi_75332815
Ik heb 13 aanstekers besteld en het kwam op 22.60 euro uit, best een grote envelop dus. Kan ik de bestelling bij dealextreme niet veranderen?
  zondag 6 december 2009 @ 11:28:47 #100
98259 mstr
Een jonge God!
pi_75332847
quote:
Op zondag 6 december 2009 11:26 schreef cojonesm het volgende:
Ik heb 13 aanstekers besteld en het kwam op 22.60 euro uit, best een grote envelop dus. Kan ik de bestelling bij dealextreme niet veranderen?
Nee.
  zondag 6 december 2009 @ 11:29:43 #101
98259 mstr
Een jonge God!
pi_75332863
quote:
Op zondag 6 december 2009 10:34 schreef revpolen het volgende:
WTF

omdat hij 2 talig is
Er staat met mega-letters UK in de titel, waar zou het nou toch vandaan moeten komen? Hmm...
  zondag 6 december 2009 @ 11:56:55 #102
260104 Unreal88
Wil ook een kleurtje
pi_75333330
quote:
candy tong to me
show details 4:38 AM (7 hours ago)

Dear Friend,

Thanks for your message,

We shall test it before dispacth it out, please do not worry for that,

If you donot want it, i will refund you soon,

Please check it on your paypal, thanks,

Regards
Valt waarschijnlijk dus nog mee met die mp3 speler
Edit: En hij is terugbetaald via paypal Gelukkig maar
Hoi
  zondag 6 december 2009 @ 12:15:26 #103
226677 revpolen
pi_75333651
quote:
Op zondag 6 december 2009 11:29 schreef mstr het volgende:

[..]

Er staat met mega-letters UK in de titel, waar zou het nou toch vandaan moeten komen? Hmm...
volgens chinezen is uk en Nederland 1 land...
staat toch niks in engels op
pi_75333711
quote:
Op zondag 6 december 2009 11:56 schreef Unreal88 het volgende:

[..]

Valt waarschijnlijk dus nog mee met die mp3 speler
Edit: En hij is terugbetaald via paypal Gelukkig maar
Kom je goed weg
  zondag 6 december 2009 @ 12:55:24 #105
260104 Unreal88
Wil ook een kleurtje
pi_75334437
http://www.popbuying.com/detail.pb/sku.25752
Is dit de beste iDop die je kan krijgen?
Hoi
pi_75334583
quote:
Op zondag 6 december 2009 12:55 schreef Unreal88 het volgende:

als ik je mag adviseren , kijk eens op TB voor die ipots

zelf ook mn ipot van TB gehaald , zijn dezelfde als van Jack zn site ( zelfde functies) en overal draaien geloof ik zowat de zelfde firmwares op. dus een echt verschil is er niet. Ook al zegt Jack dat die van site de beste kwaliteit is( want natuurlijk duidelijk is, omdat die graag zn eigen product verkoopt voor een hogere prijs), je moet er toch geluk mee hebben maar mijne voelt zeer stevig aan hoor dus

en ik was zeker zo rond de 10-15 $ goedkoper uit dan de prijzen van jack zn site!
pi_75334669
tvp ,ik hoop dat jack As Rome toevoegd
[b]Op &lt;ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" &gt;vrijdag 1 mei 2009 23:32&lt;/a&gt; schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
  zondag 6 december 2009 @ 13:06:46 #108
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_75334715
quote:
Op zondag 6 december 2009 12:55 schreef Unreal88 het volgende:
als ik je mag adviseren , kijk eens op Ebay voor die ipots

zelf ook mn ipot van Ebay gehaald.

en ik was zeker zo rond de 40-50 $ goedkoper uit dan de prijzen van jack zn site!
6 eien
  zondag 6 december 2009 @ 13:10:11 #109
260104 Unreal88
Wil ook een kleurtje
pi_75334794
quote:
Op zondag 6 december 2009 13:06 schreef Twizu het volgende:

[..]

en ik was zeker zo rond de 40-50 $ goedkoper uit dan de prijzen van jack zn site!
Ja dat deed ik dus gisteren maar dat bleek een neppert te zijn met maar 4gb dus ik heb het niet zo op ebay
Hoi
  zondag 6 december 2009 @ 13:10:23 #110
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_75334799
Even een vraag:

Ik wil wel zo'n USB stick kopen op Ebay. Zal dit ook echt 4 GB zijn?
6 eien
  zondag 6 december 2009 @ 13:19:33 #111
256707 MagischMannetje
It's a kind of MAGIC...
pi_75335013
quote:
Op zondag 6 december 2009 13:04 schreef gers het volgende:
tvp ,ik hoop dat jack As Rome toevoegd
TaoBao
  zondag 6 december 2009 @ 13:33:36 #112
260104 Unreal88
Wil ook een kleurtje
pi_75335412
Rare popbuying? Ik deed dat varkentje van een cent en ging door tot aan betalen, en toen kreeg ik de melding dat het moet met creditcard omdat ik geen saldo heb. Toen heb ik op kruisje gedrukt en nu krijg ik een mailtje van Popbuying order confirmed..
Hoi
  zondag 6 december 2009 @ 13:35:23 #113
131319 mickeyD
lekker is maar een vinger lang
pi_75335469
teeveepee
Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM
pi_75335576
quote:
Op zondag 6 december 2009 13:06 schreef Twizu het volgende:

[..]

Zijn zonder vaak scrollwheel ; flipscreen ; shake to shuffle functies

heeft de ipot deze functies wel die op ebay staan , dan zijn t de zelfde of zelfs duurdere prijzen dan die van jack!
pi_75335585
quote:
Op zondag 6 december 2009 13:33 schreef Unreal88 het volgende:
Rare popbuying? Ik deed dat varkentje van een cent en ging door tot aan betalen, en toen kreeg ik de melding dat het moet met creditcard omdat ik geen saldo heb. Toen heb ik op kruisje gedrukt en nu krijg ik een mailtje van Popbuying order confirmed..
Volgens mij eist Popbuying dat je voldoende saldo op je PP-account hebt.
  zondag 6 december 2009 @ 13:42:19 #116
260104 Unreal88
Wil ook een kleurtje
pi_75335662
quote:
Op zondag 6 december 2009 13:40 schreef Fastmatti het volgende:

[..]

Volgens mij eist Popbuying dat je voldoende saldo op je PP-account hebt.
Ja klopt maar dat heb ik nog niet want het is tijdelijk geblokkeerd (16,50 euro) omdat het nog niet van mn bank af is (duurt nog 5-6 dagen) maar heb wel een bevestiging gehad van popbuying. Hoe kan dat dan?
Hoi
pi_75335969
quote:
Op zondag 6 december 2009 13:42 schreef Unreal88 het volgende:

[..]

Ja klopt maar dat heb ik nog niet want het is tijdelijk geblokkeerd (16,50 euro) omdat het nog niet van mn bank af is (duurt nog 5-6 dagen) maar heb wel een bevestiging gehad van popbuying. Hoe kan dat dan?
Dat had ik ook. Eerst kon ik niet bestellen, maar de dag nadat ik de overschrijving naar PayPal had gedaan kon ik wel kopen. Het geld stond toen nog niet op mijn account.
pi_75336837
quote:
Op zondag 6 december 2009 13:10 schreef Twizu het volgende:
Even een vraag:

Bij www.1dayfly.nl in de member shop hebben ze er een van LaCie van 8GB voor 30 euro
  zondag 6 december 2009 @ 14:24:13 #119
260104 Unreal88
Wil ook een kleurtje
pi_75336953
quote:
Op zondag 6 december 2009 13:52 schreef Fastmatti het volgende:

[..]

Dat had ik ook. Eerst kon ik niet bestellen, maar de dag nadat ik de overschrijving naar PayPal had gedaan kon ik wel kopen. Het geld stond toen nog niet op mijn account.
Ja dat snap ik maar waarom heb ik dan wel een bevestiging van pb gekregen?
Heb nu maar een mailtje gestuurd
Hoi
pi_75337044
quote:
Op zondag 6 december 2009 14:24 schreef Unreal88 het volgende:

[..]

Ja dat snap ik maar waarom heb ik dan wel een bevestiging van pb gekregen?
Heb nu maar een mailtje gestuurd
Nee, maar de status gaat naar betaald.
pi_75339445
quote:
Even een vraag:

Leer jij dan niks van al die meldingen van mensen die usb sticks op ebay kopen en daarmee bedonderd worden? Ik zou het niet kopen, ik heb nog niemand gehoord die opslagmedia kocht op ebay die niet bedonderd was.
  zondag 6 december 2009 @ 16:01:13 #123
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_75339489
quote:
Op zondag 6 december 2009 15:59 schreef veda het volgende:

[..]

Leer jij dan niks van al die meldingen van mensen die usb sticks op ebay kopen en daarmee bedonderd worden? Ik zou het niet kopen, ik heb nog niemand gehoord die opslagmedia kocht op ebay die niet bedonderd was.
Hehe, Ja papa

Hoe komen ze dan aan een overwegend positieve feedback? Onwetende mensen zoals mij die gelijk een feedback geven zonder het te gebruiken?
6 eien
pi_75339557
quote:
Op zondag 6 december 2009 16:01 schreef Twizu het volgende:

[..]

Hehe, Ja papa

Hoe komen ze dan aan een overwegend positieve feedback? Onwetende mensen zoals mij die gelijk een feedback geven zonder het te gebruiken?
Omdat ze als mensen refund vragen ze eisen dat er een positieve feedback komt.
pi_75339576
quote:
Op zondag 6 december 2009 16:04 schreef Fastmatti het volgende:

[..]

En je gewoon bureau's hebt die je positieve feedback geven tegen betaling of je eigen netwerk daaraan laat werken
  zondag 6 december 2009 @ 16:06:44 #126
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_75339614
Nu voel ik me dom.
6 eien
pi_75339786
Daarbij denk ik dat er heel veel mensen zijn die de eerste maanden niet door hebben dat hun stick niet goed werkt, en dus niet klagen. Die hebben dan wel al positieve fiiedback gegeven en kunnen die waarschijnlijk niet meer intrekken als blijkt dat het opslagmedium niet werkt.
pi_75340113
Wat dacht je van schaamte.
pi_75340633
Hoezo zoud alle opslag media van ebay nep zijn? typ gewoon de naam van de verkoper in op google, als de verkoper heel veel feedbacks heeft en op google staan geen slechte dingen over hem dan je er van uit gaan dat het gewoon goed is, heb zelf ook een 8gb mp3 speler een keer gekocht voor ongeveer 8 euro, die was ook gewoon echt.
  zondag 6 december 2009 @ 16:49:50 #130
268740 flexoo
100% Apple fan
pi_75340766
zijn alle tradetang betalingen met escrow?
pi_75340801
quote:
Op zondag 6 december 2009 16:49 schreef flexoo het volgende:
zijn alle tradetang betalingen met escrow?
Ja
  zondag 6 december 2009 @ 16:54:02 #132
268740 flexoo
100% Apple fan
pi_75340894
quote:
Op zondag 6 december 2009 16:50 schreef Semmm het volgende:

[..]

Ja
bedankt ga denk ik deze kopen!

http://www.tradetang.com/(...)/110494-1837406.html
pi_75340918
quote:
Even een vraag:

\
Ik denk(weet bijna 100% zeker) dat dit wel een echte is...¤12 voor 4gb is niet heel goedkoop ofzo.. 16gb voor ¤10 wel .
pi_75341010
quote:
Op zondag 6 december 2009 16:04 schreef Fastmatti het volgende:

[..]

Redelijke BS, als dit drie keer gebeurd en je forwardt het mailtje naar eBay zullen ze de gast meteen schorsen en verwijderen. Je kan dit niet eisen, zeker nu ben je als verkoper redelijk zwak, met de nieuwe regels.
pi_75341564
quote:
Op zondag 6 december 2009 16:57 schreef Poepoog het volgende:

[..]

Redelijke BS, als dit drie keer gebeurd en je forwardt het mailtje naar eBay zullen ze de gast meteen schorsen en verwijderen. Je kan dit niet eisen, zeker nu ben je als verkoper redelijk zwak, met de nieuwe regels.

Geen BS. Is algemeen bekend dat ze dat doen. Of het mag of niet dat is iets anders. Maar ze doen het wel degelijk.

Lees hier wat je moet doen mocht het je overkomen:

http://sosfakeflash.wordp(...)n-of-refund-a-guide/
pi_75341588
Ik heb een claim geopend voor die MD80 sportcam.

Naam verkoper: chen yigang
E-mail verkoper: strongstock2003@gmail.com

Ben benieuwd.
pi_75341977
Mijn MD80 heb ik gekocht bij 3cproduct. Nog niks ontvangen.
pi_75342034
quote:
Op zondag 6 december 2009 17:15 schreef Skiet het volgende:

[..]

Geen BS. Is algemeen bekend dat ze dat doen. Of het mag of niet dat is iets anders. Maar ze doen het wel degelijk.

Lees hier wat je moet doen mocht het je overkomen:

http://sosfakeflash.wordp(...)n-of-refund-a-guide/
Je kan gewoon bij PayPal een klacht indienen, klaar. Ik heb het één keer gehad, toen was het één simpel cc naar eBay en PayPal en hoppa, meteen geld binnen.
  zondag 6 december 2009 @ 17:33:45 #139
268740 flexoo
100% Apple fan
pi_75342073
net 100 pakjes malleboro gekocht 17 euro de slof
  zondag 6 december 2009 @ 17:36:05 #140
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_75342134
quote:
Op zondag 6 december 2009 17:33 schreef flexoo het volgende:
Stoppen is goedkoper!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
6 eien
  zondag 6 december 2009 @ 17:37:42 #141
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_75342193
[b]Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:[/b]
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
  zondag 6 december 2009 @ 17:38:53 #142
268740 flexoo
100% Apple fan
pi_75342233
quote:
Op zondag 6 december 2009 17:36 schreef Twizu het volgende:

[..]

Stoppen is goedkoper!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
haha ik rook niet het is voor de verkoop! zit op t roc, op het roc zitten mensen die WEL roken. of 48 euro betalen of 27,50?
  zondag 6 december 2009 @ 17:40:23 #143
268740 flexoo
100% Apple fan
pi_75342290
quote:
zodra je die binnen hebt is de kerst al voorbij !!
pi_75342292
quote:
Hou verder de volgende regels in de gaten:
- Niet bitchen naar elkaar
- Geen handeltjes.
- Geen illegale meuk zoals wapens, nepkleding.
pi_75342306
Ik zoek een kleine, maar felle led zaklamp voor in de auto. Iemand een tip?
pi_75342309
quote:
Op zondag 6 december 2009 17:38 schreef flexoo het volgende:

[..]

haha ik rook niet het is voor de verkoop! zit op t roc, op het roc zitten mensen die WEL roken. of 48 euro betalen of 27,50?

Handeltjes/verkopen mag niet over gesproken worden. Daarnaast is 100 pakjes (5 sloffen) wel een redelijk pakket. Met de hond er langs en je bent het kwijt.
pi_75342331
quote:
Op zondag 6 december 2009 17:40 schreef flexoo het volgende:
zondra je die binnen hebt is de kerst al voorbij !!
Ik koop mijn kerst rommel altijd op 3e kerstdag in NL, dan gaat alles altijd voor een prikkie weg Gewoon bewaren voor volgend jaar.
  zondag 6 december 2009 @ 17:42:27 #148
268740 flexoo
100% Apple fan
pi_75342356
quote:
Op zondag 6 december 2009 17:41 schreef Skiet het volgende:

[..]

Handeltjes/verkopen mag niet over gesproken worden. Daarnaast is 100 pakjes (5 sloffen) wel een redelijk pakket. Met de hond er langs en je bent het kwijt.
ohjaa t zijn trouwens 10 sloffen

hopen dat de hond verkouden is
pi_75342447
quote:
Op zondag 6 december 2009 17:40 schreef kikoooooo het volgende:
Ik heb deze http://dealextreme.com/details.dx/sku.1255

't is een 2 pack voor nog geen 5 euro. En ze zijn echt super fel.
The above is of no importance.
pi_75342461
Flexoo

jij had toch een Mini Netbook van EBay?

Heb je een link?
pi_75342592
quote:
Op zondag 6 december 2009 17:42 schreef flexoo het volgende:

[..]

ohjaa t zijn trouwens 10 sloffen

hopen dat de hond verkouden is
Ik denk dat je flink de lul bent als die 10 sloffen er uit worden gepikt, en ik schat de kans dat het gebeurt ook redelijk groot in..
pi_75342621
Ovirgens schijnt het dat er in dergelijke sigaretten (komen toch uit HK?) meer teer zit dan in nederlandse sigaretten. Zijn dus schadelijker.

Staat er op nederlandse sigaretten niet hoeveel teer er in zit? Mischien kan je dat vergelijken? Ben benieuwd!
pi_75342861
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 22:29 schreef cojonesm het volgende:

Stoppen met bestellen uit het buitenland.
pi_75343060
quote:
Op zondag 6 december 2009 17:52 schreef veda het volgende:
Ovirgens schijnt het dat er in dergelijke sigaretten (komen toch uit HK?) meer teer zit dan in nederlandse sigaretten. Zijn dus schadelijker.

Staat er op nederlandse sigaretten niet hoeveel teer er in zit? Mischien kan je dat vergelijken? Ben benieuwd!
Laatst nog een documentaire gezien waarin ze lieten zien wat het verschil was met de sigaretten uit het buitenland.

en wat ze er wel allemaal niet in gooide ; je wil niet weten!

bij sommige zaten zelfs delen van dierelijke resten, kattenzeik hoorde ik ook voorbij komen
ook ijzervijzels en het het meest bestond ook nog deels uit houtzaagsel !

nou lekkere sigaretten dan haha
pi_75343091
quote:
Op zondag 6 december 2009 17:45 schreef Janpietklaas het volgende:

[..]

Heb 2x2 besteld, om uit te delen

Bedankt voor de tip Volgens mij is het dezelfde als die ik ooit op een beurs heb gekregen en die in mijn vriendin haar auto ligt. Best felle dingetjes
pi_75343123
quote:
Op zondag 6 december 2009 18:06 schreef Downstar het volgende:

[..]

Laatst nog een documentaire gezien waarin ze lieten zien wat het verschil was met de sigaretten uit het buitenland.

en wat ze er wel allemaal niet in gooide ; je wil niet weten!

bij sommige zaten zelfs delen van dierelijke resten, kattenzeik hoorde ik ook voorbij komen
ook ijzervijzels en het het meest bestond ook nog deels uit houtzaagsel !

nou lekkere sigaretten dan haha
Wat veel mensen overigens ook niet weten is dat er smaakstoffen in sigaretten gaan om ze lekkerder te maken. En niet alleen in sigaretten waarop op het pakje staat dat ze naar vanille smaken, maar ook in gewone sigaretten.
  zondag 6 december 2009 @ 18:09:15 #157
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_75343126
quote:
Met de nadruk op shit

Ik heb 1 snoer en een 2e op komst. Er staat dus 220v op het snoer en elk ledje heeft een weerstandje om het iets van 12v te maken ofzo? Het snoer is erg dun en omdat hier en daar de ledjes scherp soldeersel hebben prikt het er bijna doorheen Het kastje knijp je met 2 vingers in en vervolgens kun je door de kieren kijken om een 220v printbordje te zien

Het werkt echt heel mooi, de ledjes zijn superfel en sprankelend. Je moet alleen wel uitkijken met brandgevaar want dit komt nooit door de Kema keur heen. Is het waterdicht?? Het kastje moet je zeker weten droog neerleggen en de ledjes zijn een twijfel geval. Er zit wel een soort plastic omhulsel om de led maar hier en daar lijken de ijzeren pootjes niet in het plastic gesmolten. Ik heb ze voor de test buiten gehangen en er gebeurde weinig. Misschien in een enorme regenbui dat de boel gaat knetteren, gaat hooguit de aardlek om.

Ik vind het wel een aanrader omdat de prijs zo laag is. Je moet alleen wel beseffen wat je koopt, niet geschikt voor mensen met kleine kinderen die aan snoeren trekken (of juist wel ). Trek eerst de stekker eruit als je aan het snoer gaat klooien, dat soort logica.
pi_75343976
Ik was gewoon vergeten wat er nouw allemaal onderweg is, omdat het zo lang duurt

maargoed,

nog 5 setjes md-52
Een laserlampje 5mw
Een xbox 360 headset(gratis van suntekstore)
Nieuwe achterkantje voor me nokia 5800 (was weg na een feestje )
Siliconen hoes voor me nokia 5800
Een connect kabel voor me laptop met de tv

Allemaal ongeveer 3/4 weken onderweg sinds shipped

Trouwens, ben eff met rachel aan t mailen voor UJJS, je ziet wel verschil tussen de binnekant van sommige. De echt hebben echt lamswol, en de andere zijn een soort look-a-likes

[ Bericht 31% gewijzigd door jopiede op 06-12-2009 18:54:06 ]
  zondag 6 december 2009 @ 19:00:38 #159
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_75344548
quote:
Op zondag 6 december 2009 18:09 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Met de nadruk op shit

Ik heb 1 snoer en een 2e op komst. Er staat dus 220v op het snoer en elk ledje heeft een weerstandje om het iets van 12v te maken ofzo? Het snoer is erg dun en omdat hier en daar de ledjes scherp soldeersel hebben prikt het er bijna doorheen Het kastje knijp je met 2 vingers in en vervolgens kun je door de kieren kijken om een 220v printbordje te zien

Het werkt echt heel mooi, de ledjes zijn superfel en sprankelend. Je moet alleen wel uitkijken met brandgevaar want dit komt nooit door de Kema keur heen. Is het waterdicht?? Het kastje moet je zeker weten droog neerleggen en de ledjes zijn een twijfel geval. Er zit wel een soort plastic omhulsel om de led maar hier en daar lijken de ijzeren pootjes niet in het plastic gesmolten. Ik heb ze voor de test buiten gehangen en er gebeurde weinig. Misschien in een enorme regenbui dat de boel gaat knetteren, gaat hooguit de aardlek om.

Ik vind het wel een aanrader omdat de prijs zo laag is. Je moet alleen wel beseffen wat je koopt, niet geschikt voor mensen met kleine kinderen die aan snoeren trekken (of juist wel ). Trek eerst de stekker eruit als je aan het snoer gaat klooien, dat soort logica.
Thanx voor je uitgebreiden informatie man!
Nu nog de kunst om het binnen 2 weken binnen te krijgen dan.. wat onmogelijk is denk ik..
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
pi_75344957
zo hey, die ds lite bij dealperfect is echt veel duurder geworden zeg. Die jack is echt zijn winkeltje naar de afgrond aan het werken met al dat geneuzel de afgelopen paar maanden.
pi_75345017
heb een e-mail gestuurd naar de verkoper van mn MD80 (strong-stock)

Dear Buyer,
Have a nice day.We shipped this item on 9 Nov by Hongkong Post Office.Generally speaking,it will take 12-25 working days to arrive European major cities.But because it is going to Christmas,HK Post has huge parcel pressure.All item will arrive late.Please be patient to wait for it.It will arrive you,just need time to ship.

Best Wishes

Hoe weten jullie die HK tracking nummers? duurt lang allemaal...
Don't trust anyone else!
Trust me!
pi_75345078
quote:
Op zondag 6 december 2009 19:18 schreef groggy het volgende:

Dear Buyer,
Have a nice day.We shipped this item on 9 Nov by Hongkong Post Office.Generally speaking,it will take 12-25 working days to arrive European major cities.But because it is going to Christmas,HK Post has huge parcel pressure.All item will arrive late.Please be patient to wait for it.It will arrive you,just need time to ship.

Best Wishes

Door die te vragen aan de verkoper. Maar niet altijd heeft hij er 1.

Gewoon afwachten (niet langer dan 45 dagen na transactie). Ik heb ook nog heel wat van die periode wat nog meot komen.
pi_75345254
quote:

Dear Buyer,

Best Wishes

Ik heb hem ongeveer 40 dagen geleden bij hem besteld en hij een paypal claim ingediend. Traching nummer heeft ie (bij mij) niet. 45 dagen na aankoop kan je geen claim meer indienen dus als je 40 dagen na aankoop je product nog niet hebt raad ik je aan een clain in te dienen bij paypal (je kan er even heen bellen of op de website regelen).

Bij mij gaf paypal direct al aan dat de verkoper op dit moment niet kon reageren en dat mijn klacht direct een claim kon worden. Dit heb ik dan ook gedaan.
pi_75345390
quote:
Op zondag 6 december 2009 19:15 schreef Chuphinh het volgende:
zo hey, die ds lite bij dealperfect is echt veel duurder geworden zeg. Die jack is echt zijn winkeltje naar de afgrond aan het werken met al dat geneuzel de afgelopen paar maanden.
Z'n winkel naar de afgrond aan het helpen? ik weet niet hoor maar het gaat juist ontzettend goed met hem. Hij heeft al redelijk wat personeel en aan de forum members te zien ook al heel veel kopers (1000 forum members)
  zondag 6 december 2009 @ 20:02:46 #165
48067 neo2000
pi_75346411
quote:
Op zondag 6 december 2009 17:59 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

Stoppen met bestellen uit het buitenland.
Enige goeie antwoord eigenlijk.
quote:
Op zondag 6 december 2009 19:15 schreef Chuphinh het volgende:
Hoe duur was ie eerst dan..? M'n vriendin begon er laatst over, kijk je op DX, waar ze refurbished aanbieden, is bijna 2x zo goedkoop als de refurbed op DP..
Maar goed, da's slechts 1 sku. Volgens mij doet ie het overall niet slecht, toch?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
  zondag 6 december 2009 @ 20:04:48 #166
268740 flexoo
100% Apple fan
pi_75346483
quote:
Op zondag 6 december 2009 17:51 schreef Semmm het volgende:

[..]

Ik denk dat je flink de lul bent als die 10 sloffen er uit worden gepikt, en ik schat de kans dat het gebeurt ook redelijk groot in..
hoezo de lul? boetes ofzo?
  zondag 6 december 2009 @ 20:06:15 #167
48067 neo2000
pi_75346540
Nee. De reden waarom er zoveel accijnzen zitten op sigaretten in Nederland is omdat de overheid zo parallel import van sigaretten wil bevorderen. Als de douane je pakketje eruit pikt, komen ze aan je deur met een geldprijs, een stripper en komen ze je knuffelen.

[ Bericht 0% gewijzigd door neo2000 op 06-12-2009 23:11:08 ]
pi_75346545
quote:
Op zondag 6 december 2009 17:33 schreef flexoo het volgende:
Je denkt toch niet dat het echte zijn hoop ik hè. Dit zijn originele neppers gemaakt in de chinese fabriek.
Ze schrijven zelf: "Wholesale Marlboro Filter, Lights,Menthol Lights, Marlboro, made in france spain usa Vietnam philippe UK ( red, white, MENTHOL) ,555, B&H (HARD BOX),L&B(HARD BOX),NEWPORT (HARD BOX),L&M(HARD BOX),Camel,(brown soft box ) our factory manufacture all kind of brands cigarettes"

Misschien OOK wel LEUK om te lezen.

Nog even de moraalridder uithangen, dan weet je wat je te wachten kan staan:

Artikel 337 Wetboek van strafrechht
1. Hij die opzettelijk:
a. valse, vervalste of wederrechtelijk vervaardigde merken,
b. waren, die zelf of op hun verpakking valselijk zijn voorzien van de handelsnaam van een ander of van het merk waarop een ander recht heeft,

invoert, doorvoert of uitvoert, verkoopt, te koop aanbiedt, aflevert, uitdeelt of in voorraad heeft, wordt gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste één jaar of geldboete van de vijfde categorie.

2. < even niet van belang >

3. Indien de schuldige van het plegen van het misdrijf, genoemd in het eerste lid, zijn beroep maakt of het plegen van dit misdrijf als bedrijf uitoefent, wordt hij gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste vier jaren of geldboete van de vijfde categorie.

4. Indien door het plegen van het misdrijf, genoemd in het eerste lid, gemeen gevaar voor personen of goederen te duchten is, wordt de schuldige gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste vier jaren of geldboete van de vijfde categorie.

Dus als je Chinese sigaretten verkoopt waar veel te veel teer, benzeen etc zit kan je 4 jaar krijgen, ook als je er je handeltje van maakt (lid 3) kan je dezelfde straf krijgen.

In de praktijk zal je dit nooit krijgen maar met een eenvoudige waarschuwing kom je er ook niet af.

suc6 met je handel

Edit, aanvulling en typo

O ja, nog even vergeten. De belastingdienst zal ook nog even met je komen babbelen over de accijnzen en BTW. Zo'n ¤ 3,50 per pakje plus de boete (100%) daarover.

[ Bericht 1% gewijzigd door PedroN op 06-12-2009 20:23:49 ]
pi_75346690
quote:
Op zondag 6 december 2009 17:40 schreef kikoooooo het volgende:
Kijk HIER eens tussen, zijn oplaadbaar in de sigarettenaansteker.
pi_75346777
quote:
Op zondag 6 december 2009 20:06 schreef PedroN het volgende:

[..]

Je denkt toch niet dat het echte zijn hoop ik hè. Dit zijn originele neppers gemaakt in de chinese fabriek.
Ze schrijven zelf: "Wholesale Marlboro Filter, Lights,Menthol Lights, Marlboro, made in france spain usa Vietnam philippe UK ( red, white, MENTHOL) ,555, B&H (HARD BOX),L&B(HARD BOX),NEWPORT (HARD BOX),L&M(HARD BOX),Camel,(brown soft box ) our factory manufacture all kind of brands cigarettes"

Misschien OOK wel LEUK om te lezen.

Nog even de moraalridder uithangen, dan weet je wat je te wachten kan staan:

Artikel 337 Wetboek van strafrechht
1. Hij die opzettelijk:
a. valse, vervalste of wederrechtelijk vervaardigde merken,
b. waren, die zelf of op hun verpakking valselijk zijn voorzien van de handelsnaam van een ander of van het merk waarop een ander recht heeft,

invoert, doorvoert of uitvoert, verkoopt, te koop aanbiedt, aflevert, uitdeelt of in voorraad heeft, wordt gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste één jaar of geldboete van de vijfde categorie.

2. < even niet van belang >

3. Indien de schuldige van het plegen van het misdrijf, genoemd in het eerste lid, zijn beroep maakt of het plegen van dit misdrijf als bedrijf uitoefent, wordt hij gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste vier jaren of geldboete van de vijfde categorie.

4. Indien door het plegen van het misdrijf, genoemd in het eerste lid, gemeen gevaar voor personen of goederen te duchten is, wordt de schuldige gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste vier jaren of geldboete van de vijfde categorie.

Dus als je Chinese sigaretten verkoopt waar veel te veel teer, benzeen etc zit kan je 4 jaar krijgen, ook als je er je handeltje van maakt (kid 3) kan je dezelfde straf krijgen.

In de praktijk zal je dit nooit krijgen maar met een eenvoudige waarschuwing kom je er ook niet af.

suc6 met je handel
Maar hij dacht dat ze echt waren Dus hij heeft niet opzettelijk namaak artikelen gekocht.

Ovirgens, punt 1 geld ook voor de rolaxen voor de ipoods en voor al die andere dingen. Niemand hier die daar nog problemen mee heeft gehad.
pi_75347004
quote:
Op zondag 6 december 2009 20:02 schreef neo2000 het volgende:

[..]

Enige goeie antwoord eigenlijk.
[..]

Hoe duur was ie eerst dan..? M'n vriendin begon er laatst over, kijk je op DX, waar ze refurbished aanbieden, is bijna 2x zo goedkoop als de refurbed op DP..
Maar goed, da's slechts 1 sku. Volgens mij doet ie het overall niet slecht, toch?

eerst was het net zo duur als bij dx. Maar het is altijden niet meer leverbaar bij dx .. mijn eerste refurbished ds kwam van dp voor 65 euro ongeveer
pi_75347016
quote:
Op zondag 6 december 2009 20:12 schreef veda het volgende:

[..]

Maar hij dacht dat ze echt waren
Vergeet ook de belastingontduiking niet.
pi_75347195
quote:
Op zondag 6 december 2009 20:12 schreef veda het volgende:

[..]

Maar hij dacht dat ze echt waren Dus hij heeft niet opzettelijk namaak artikelen gekocht.

Ovirgens, punt 1 geld ook voor de rolaxen voor de ipoods en voor al die andere dingen. Niemand hier die daar nog problemen mee heeft gehad.
Nee maar nu wel!
Een Rolaxje glipt er makkelijk door maar die zijn ook ietsjes kleiner als 10 sloffen paardenstront
pi_75347232
quote:
Op zondag 6 december 2009 20:04 schreef flexoo het volgende:

[..]

hoezo de lul? boetes ofzo?
Wat mensen hierboven ook zeggen, belasting/accijns ontduiken etc.
  zondag 6 december 2009 @ 20:30:34 #175
268740 flexoo
100% Apple fan
pi_75347507
als ze aan de deur komen:

ting-dong

meneer hier een rekening van 450 euro!

waarvoor?

nep sigaretten!

welke sigaretten? ik weet van niks?

ze staan op jouw naam!

nee er staat cadeau? ik heb er toch niet om gevraagt?

einde
pi_75347676
quote:
Op zondag 6 december 2009 20:30 schreef flexoo het volgende:

ting-dong

waarvoor?

nep sigaretten!

ze staan op jouw naam!

einde
En dan ben je toch mooi 170 euro kwijt
pi_75348011
quote:
ting-dong
waarvoor?
nep sigaretten!
ze staan op jouw naam!
einde
ting-dong
Bent u meneer flexpoo?
Ja, hoezo?
Wij zijn de Cock en Fledder van de recherche, mogen wij even binnen komen want wij verdenken u van de handel in illegale sigaretten?
Nee!
We komen toch even binnen, hier is de machtiging van de hulpofficier van justitie om tegen de wil van de bewoner binnen te treden, kunt u even opzij gaan (en duwt flexpoo subtiel de gang in)
Ja maar uhh...
Meneer flexpoo, bij deze bent u aangehouden komt u mee naar het bureau?
Ja maar ik heb een afspraak.... ik ehh...
Die zal even moeten wachten, we brengen u nu over naar het politiebureau
etc.
....

2 dagen later komt flexpoo weer uit het politiebureau en valt zijn moeder huilend in de armen, zijn vader heeft nog een appeltje met hem te schillen. Flexpoo zal een zware pijp roken!
pi_75348120
Ik heb nu UJJS gevonden. Model Classic Tall 5815 kleur grijs en de prijs kwam op 59 Dollar incl shipping. Iemand nog goedkopere gezien?

Model Classic Short 5825 kwam ook op 59 Dollar.
pi_75348149
quote:
Op zondag 6 december 2009 20:43 schreef PedroN het volgende:
Flexpoo zal een zware pijp roken!
Ja want sigaretten heeft ie dan niet meer

Ik denk dat ie de pakkies gewoon ontvangt of dat ie een brief krijgt dat het spul vernietigd word.
  zondag 6 december 2009 @ 20:47:11 #180
48067 neo2000
pi_75348162
En een paar dagen moeilijk lopen nadat hij tijdelijk in dezelfde cel heeft gezeten als Bubba.
pi_75348806
quote:
Op zondag 6 december 2009 20:46 schreef Skiet het volgende:
Ik heb nu UJJS gevonden. Model Classic Tall 5815 kleur grijs en de prijs kwam op 59 Dollar incl shipping. Iemand nog goedkopere gezien?

Model Classic Short 5825 kwam ook op 59 Dollar.
Bij jack had ik ze aangevraagd, waren ze 50 dollar(op taobao ff zoeken)
pi_75348833
quote:

ting-dong

waarvoor?

nep sigaretten!

ze staan op jouw naam!

einde
Tuurlijk schat, denk je dan niet dat iedereen dat zou doen.

Wel kut uiteindelijk voor de belastingbetaler, weer een ROC-er die zijn studie niet afmaakt
pi_75348862
Waarom gaan alle mannen/jongens hier nu UGHHHH S kopen?
pi_75348964
quote:
Op zondag 6 december 2009 21:02 schreef Semmm het volgende:
Ik ha ze niet kopen min zusje vroeg ernaar en ik keek dus ff hoe duur ze waren.
Vind het zelf heel gay die jongens op ujjs, bij mij op school ook een paar
pi_75349068
quote:
Op zondag 6 december 2009 21:02 schreef Semmm het volgende:
Omdat ze die graag willen hebben?
Laat ze

Maar er mogen hier wel wat meer linkjes komen naar taobao kleding, gadgets en andere dingen, want daarvoor kom ik hier
  zondag 6 december 2009 @ 21:07:40 #186
215011 Placenta
eating your placenta
pi_75349117
Carnaval, anyone ?

http://www.milanoo.com/
GEEF MIJ MAAR AMSTERDAM!
  zondag 6 december 2009 @ 21:07:54 #187
131319 mickeyD
pi_75349127
quote:

had ik vorige week ook al gedaan, "strong-stock" is een meid trouwens hahaha

een tracking nummer krijg je niet met een cam van $10
Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM
  zondag 6 december 2009 @ 21:14:12 #189
131319 mickeyD
pi_75349420
verschil zie je pas als je beide besteld en de "slechtste" doorverkoopt aan je buurmeisje van 14
pi_75349510
quote:
Op zondag 6 december 2009 21:14 schreef mickeyD het volgende:
verschil zie je pas als je beide besteld en de "slechtste" doorverkoopt aan je buurmeisje van 14
Goed idee... ik ga het denk ik toch maar is doen...
pi_75349949
quote:
Als je de plaatjes goed bekijkt gaat het om de binnenkant, de ene heeft van dat neppe lamswool en de echte hebben een iets wat andere(en dus ook lekkerdere)

http://item.taobao.com/au(...)f1f6a9e.htm?cm_cat=0 daar ga ik voor, is 85 dollar incl shipping en volgens rachel hadden mensen allemaal positieve feedback+ 14 verkocht in 30 dagen

[ Bericht 7% gewijzigd door jopiede op 06-12-2009 21:34:46 ]
pi_75350357
quote:
Op zondag 6 december 2009 21:25 schreef jopiede het volgende:

[..]

Als je de plaatjes goed bekijkt gaat het om de binnenkant, de ene heeft van dat neppe lamswool [ afbeelding ] en de echte hebben een iets wat andere(en dus ook lekkerdere)[ afbeelding ]

http://item.taobao.com/au(...)f1f6a9e.htm?cm_cat=0 daar ga ik voor, is 85 dollar incl shipping en volgens rachel hadden mensen allemaal positieve feedback+ 14 verkocht in 30 dagen
Heb je al besteld??? we kunnen anders ff kijken of we samen kunnen doen en dan wat goedkoper uitkomen
pi_75350384
Nee, ben eff de maat aan het bekijken. Ik wou graag maat 41/42 dus heb net rachel gemailed. En krijg net reactie eff kijken!

edit:
HI!

http://item.taobao.com/au(...)f1f6a9e.htm?cm_cat=0

For this supplier, he can provide up to size Eu45

So it is not a problem about size

Best regards,
Rachel

Dit is echt goed nieuws, namelijk goede zaak dat je een niet te kleine maat neem. Ik ga morgen even mijn moeder overtuigen om deze voor mij te betalen als sloffen. Me pa heeft namelijk de echte voor als hij thuis wat werk afmaakt(eigen bedrijf) want hij heeft namelijk koude voeten. En hij is er zeer tevreden over.
PM anders eff je msn dan kunnen we eff overleggen!
pi_75350418
Waarom kopen jullie niet gewoon dezelfde als revpolen voor 33 euro?
pi_75350558
quote:
Op zondag 6 december 2009 21:35 schreef jopiede het volgende:
Nee, ben eff de maat aan het bekijken. Ik wou graag maat 41/42 dus heb net rachel gemailed. En krijg net reactie eff kijken!

edit:
HI!

http://item.taobao.com/au(...)f1f6a9e.htm?cm_cat=0

For this supplier, he can provide up to size Eu45

So it is not a problem about size

Best regards,
Rachel

Dit is echt goed nieuws, namelijk goede zaak dat je een niet te kleine maat neem. Ik ga morgen even mijn moeder overtuigen om deze voor mij te betalen als sloffen. Me pa heeft namelijk de echte voor als hij thuis wat werk afmaakt(eigen bedrijf) want hij heeft namelijk koude voeten. En hij is er zeer tevreden over.
PM anders eff je msn dan kunnen we eff overleggen!
Ik wacht denk ik toch nog maar ff af... Kijk ook nog ff verder en weet nog niet welke maat en kleur me zusje wil. En deze is wat vaker verkocht en wat betere beoordeling... alleen word de maat een klein probleempje vour jou denk ik
pi_75350694
No problemo! Ik heb iniedergeval even de gevraagd voor eventuele discount

Reden voor tradetang:

Ik wil toch liever echt close fakes. Als ik deze fotos zie, vind ik ze echt goed. Die van tradetang geloof ik nog niet heel erg. En die "goede" van revpolen zijn per 10 of met bailey buttons en dan voel ik me echt gay. Want als ze echt niet zo lekker warm waren(ik zit nu met te kleine aan, dat zijn me oude ) had ik ze echt wel laten liggen om hun uiterlijk

enn, die van jou hongtom gaat maar tot maat 40:
US5(35-36),US6(37),US7(38),US8(39),US9(40) en dat pas ik niet
pi_75350787
Ja, zag ik net ook maar dat is goed voor me zusje :S moet maar ff afwachten wat voor discount we krijgen :p
pi_75350813
quote:

[..]

Als je de plaatjes goed bekijkt gaat het om de binnenkant, de ene heeft van dat neppe lamswool [ afbeelding ] en de echte hebben een iets wat andere(en dus ook lekkerdere)[ afbeelding ]

en die bovenste link ; als je kijkt naar het logo achter op zie je dat de laatste G niet zoals het echte merkt staat ; dus een 'fout' in het nep logo

ben ook naar ujjs opzoek ; btw ik snap jack ook niet..
of TB staan veel goedkopere suppliers voor zijn producten

denk aan de ipots de ujjs en toch laat hij zijn veeel duurdere producten op zn site staan.

denk dat als jij ze goedkoper in koopt via TB ; een veel beter eprijs kan leveren voor ons ..
en dat hij er dus veel meer verkoopt.

[ Bericht 0% gewijzigd door Downstar op 06-12-2009 21:51:53 ]
pi_75350865
quote:
Op zondag 6 december 2009 21:46 schreef Downstar het volgende:

[..]

en die bovenste link ; als je kijkt naar het logo achter op zie je daat de laatse G niet zoals het echte merkt staat ; dus een 'fout' in het nep logo

denk aan de ipots de ujjs en toch laat hij zijn veeel duurdere producten op zn site staan.

denk dat als jij ze goedkoper in koopt via TB ; een veel beter eprijs kan leveren voor ons ..
Hij kijkt ook nog een beetje naar kwaliteit
  zondag 6 december 2009 @ 21:52:24 #200
98259 mstr
Een jonge God!
pi_75351074
quote:

[..]

Haha, die link:
Ugly boots?
pi_75351079
quote:
Op zondag 6 december 2009 21:46 schreef Downstar het volgende:

[..]

en die bovenste link ; als je kijkt naar het logo achter op zie je daat de laatse G niet zoals het echte merkt staat ; dus een 'fout' in het nep logo

Misschien verkoopt ie ze op z'n site gewoon veel te duur... z'n drinking bird kostte eerst 15 dollar, nadat iemand hem er op had gewezen dat ze ergens anders goedkoper waren was de prijs ineens 7 dollar
pi_75351137
Ik snap de ballen er niet van hoe jullie met taobao om kunnen gaan. Gisteravond zat ik er ook al mee te kloten. Ik heb dus google translator gebruikt, dan staan er 80% nederlandse woorden, jas, schoenen etc. dat snap ik allemaal wel. Maar al die knoppen staan op plaatsen waar ze niet horen te staan (is dit normaal en kijken jullie daar gewoon overheen?). En dan moet ik ook nog mijn product vinden!

Ik wil gewoon alle portemonnees zien die ze daar verkopen. Kan iemand me uitleggen hoe ik bij deze kom?

EDIT: En de prijzen op die site zijn toch in Yuan? Zo ja, dan is dat alles daar spotgoedkoop

En dat spul van hun, dat is toch allemaal nepspul, right? Of zit er ook echt spul tussen?
pi_75351188
quote:
Op zondag 6 december 2009 21:47 schreef hongtom het volgende:

[..]

Hij kijkt ook nog een beetje naar kwaliteit
Hmmmm ik kan je nu al zeggen dat die ujjs die revpolen binnen heeft gehaald en waar jullie nu naar kijken zeer zeker de zelfde kwaliteit hebben als die van jack.

eveneens als die ipots ; het zijn allemaal de zelfde dingen zelfde firmware komen allen uit verschillende fabrieken.

maargoed this jack zijn voordeel natuurlijk , ik haal ze wle mooi stuk goedkoper van TB

wil eigenlijk ook wel eens wat gaan kopen via TT ; al snap ik dat hele shipping verhaal niet echt , eerst werd er gezegt dat EMS DHL of wat dan ook altijd word gecontroleerd en je altijd belasting betaald etc.

nu heeft revpolen al veel dingen kunnen ontvangen via ems / dhl ? hoe zit dat dan ?
pi_75351381
quote:
Op zondag 6 december 2009 17:45 schreef Janpietklaas het volgende:

[..]

Ik heb ze ook zojuist besteld, ben benieuwd
  zondag 6 december 2009 @ 22:01:47 #205
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_75351481
Zal de douane / belastingdienst hier eigenlijk meelezen?

Hoi Douane medewerker!
6 eien
pi_75351624
Iemand ervaring met deze site ?

Ik vind sommige nikes maar op die van TaoBao lijken
pi_75351708
wrom zouden ze...
pi_75351846
Wat waren die kanen's waar iedereen zo tevreden over was?
pi_75351947
quote:
Op zondag 6 december 2009 22:06 schreef hongtom het volgende:
wrom zouden ze...
Om een beter idee te krijgen wat voor nepartikelen er worden geimporteerd.
pi_75352036
quote:
Op zondag 6 december 2009 22:09 schreef zlakto het volgende:
Wat waren die kanen's waar iedereen zo tevreden over was?
MD-52 ;

superoordopjes ; zeker voor die prijs !
pi_75352039
quote:
Op zondag 6 december 2009 22:12 schreef Fastmatti het volgende:

[..]

Om een beter idee te krijgen wat voor nepartikelen er worden geimporteerd.
Oja, dat baseren ze natuurlijk op de +- 25 mensen die hier posten..
pi_75352060
Hebben jullie dat ook dat je eigenlijk geen idee meer hebt wat er nog binnen moet komen. Heb hier een paar dingen lopen, uit de UK moet wat komen, ook een paar dingen besteld hier in Nederland. Heb eigenlijk geen idee wat er nog moet komen en wat al binnen gekomen is.
pi_75352144
quote:
Op zondag 6 december 2009 22:14 schreef Semmm het volgende:

[..]

Onder andere. Internet is nu eenmaal een makkelijk middel om een beeld te krijgen wat voor soort spullen geimporteerd worden en waar vandaan. Hoewel de prioriteit voornamelijk ligt bij de handelaren die containers vol importeren.
  zondag 6 december 2009 @ 22:18:26 #214
98259 mstr
Een jonge God!
pi_75352232
quote:
Op zondag 6 december 2009 22:14 schreef Fastmatti het volgende:
Hebben jullie dat ook dat je eigenlijk geen idee meer hebt wat er nog binnen moet komen. Heb hier een paar dingen lopen, uit de UK moet wat komen, ook een paar dingen besteld hier in Nederland. Heb eigenlijk geen idee wat er nog moet komen en wat al binnen gekomen is.
Dat heb ik altijd.
En dan komt er een pakketje: 'Oja, dat had ik ook nog besteld!'
  zondag 6 december 2009 @ 22:18:32 #215
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_75352235
quote:
Op zondag 6 december 2009 22:14 schreef Semmm het volgende:

[..]

Views: 3318

Nee, ik zeg verder niets
6 eien
  zondag 6 december 2009 @ 22:27:18 #216
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_75352631
quote:
Op zondag 6 december 2009 22:14 schreef Fastmatti het volgende:
Ik heb een mapje aangemaakt en save foto's van elk product dat ik heb besteld
pi_75352654
quote:
Op zondag 6 december 2009 22:18 schreef mstr het volgende:

[..]

Dat heb ik altijd.
Gelukkig zit er maar één ding dat voor zaterdag moet komen, maar die verwacht ik dinsdag al.
  zondag 6 december 2009 @ 22:29:36 #218
98259 mstr
Een jonge God!
pi_75352750
quote:
Op zondag 6 december 2009 22:27 schreef Fastmatti het volgende:

[..]

Gelukkig zit er maar één ding dat voor zaterdag moet komen, maar die verwacht ik dinsdag al.
Op dit moment durf ik geen voorspellingen te doen
pi_75352778
quote:
Op zondag 6 december 2009 22:27 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Ik heb een mapje aangemaakt en plaats foto's van elk product dat ik heb besteld
Dat is eigenlijk wel een goed idee. Gisteren ook wat zaken geannuleerd en opnieuw besteld. Maakt het er allemaal niet overzichtelijker op. Moet dus het product krijgen en ook nog geld terug
pi_75352803
quote:
Op zondag 6 december 2009 22:29 schreef mstr het volgende:

[..]

Op dit moment durf ik geen voorspellingen te doen
Dit moet gewoon uit Nederland komen.
  zondag 6 december 2009 @ 22:31:04 #221
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_75352839
quote:
Op zondag 6 december 2009 22:18 schreef mstr het volgende:

[..]

Dat heb ik altijd.
Heb ik ook wel eens ja. En dan denk ik meestal: 'Wat moet'k er eigenlijk mee'. en gooi ik het in de kast om het vervolgens nooit meer aan te raken.
6 eien
pi_75352910
quote:
Op zondag 6 december 2009 22:31 schreef Twizu het volgende:

[..]

Heb ik ook wel eens ja. En dan denk ik meestal: 'Wat moet'k er eigenlijk mee'. en gooi ik het in de kast om het vervolgens nooit meer aan te raken.
Ik bestel eigenlijk alleen nuttige dingen. Zit nu te wachten op een aantal reisadapters. De vorige in mijn hotelkamer laten liggen dus nu een veel goedkopere en handzamere besteld.
  zondag 6 december 2009 @ 22:49:17 #223
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_75353663
quote:

[..]

Ze is 9?
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_75353698
quote:
Op zondag 6 december 2009 22:49 schreef MacorgaZ het volgende:

[..]

Ze is 9?
27
pi_75353974
quote:
Op zondag 6 december 2009 22:18 schreef Twizu het volgende:

[..]

Nee, ik zeg verder niets
dat zijn al die Lurkers waar jij het over had
  zondag 6 december 2009 @ 22:58:20 #226
226677 revpolen
pi_75354064
lol had iets besteld op tradetang
krijg ik net deze PM

hi friend;

The order thanked you!Goods already ready to for you!But, very sorry!The goods price in nowadays soar and transport a fee to also soar!This price that you pay is just cost!I hope that you can pay again 60usd!So, I just will not lose money!Hope your apprehensibility!

thanks!

ff terug mailen. de T voor je... moetje hem maar niet aanbieden voor die prijs...
ze staan ook voor dit bedrag bij andere aanbieders online
pi_75354198
quote:
Op zondag 6 december 2009 22:18 schreef Twizu het volgende:

[..]

Nee, ik zeg verder niets
En ik heb 'm gelijk maar even iets hoger voor je gezet:
Views:4200
pi_75354736
Revpolen had 11 paar voor 400 Dollar omdat hij 11 paar kocht. Je krijgt gewoon korting naarmate je meer koopt bij die gasten. Daarnaast had hij denk ik veel lage modellen en die zijn volgens mij goedkoper. Zoals gezegd ben ik nog aan het kijken naar de classic tall en goedkoopste is 59 Dollar. Maar hij gaf al aan bij meer paren dat ik een good discount my friend zou krijgen
  zondag 6 december 2009 @ 23:16:29 #230
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_75354800
quote:
Op zondag 6 december 2009 22:58 schreef revpolen het volgende:
lol had iets besteld op tradetang
krijg ik net deze PM

hi friend;

The order thanked you!Goods already ready to for you!But, very sorry!The goods price in nowadays soar and transport a fee to also soar!This price that you pay is just cost!I hope that you can pay again 60usd!So, I just will not lose money!Hope your apprehensibility!

thanks!

ff terug mailen. de T voor je... moetje hem maar niet aanbieden voor die prijs...
ze staan ook voor dit bedrag bij andere aanbieders online
Prachtig, veel moeite met de zinsbouw maar de woordenschat is groot
Je ziet dat erg vaak, dure woorden maar hele gekke zinnen Zal wel door de Chinese taal komen, totaal andere opbouw.
  zondag 6 december 2009 @ 23:16:50 #231
48067 neo2000
pi_75354812
quote:
Op zondag 6 december 2009 21:07 schreef Placenta het volgende:
Carnaval, anyone ?

http://www.milanoo.com/
I know what i'm getting this carnival..

YEAH BITCHES!
pi_75354817
quote:
Op zondag 6 december 2009 23:12 schreef veda het volgende:
http://popbuying.com/detail.pb/sku.25303
een onderwaterlaser

Waterproof is niet altijd waterproof als in onder water houden he
  zondag 6 december 2009 @ 23:19:42 #233
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_75354940
quote:
Op zondag 6 december 2009 23:16 schreef neo2000 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
YEAH BITCHES!
Neo gaat van carrière veranderen

http://www.dancingbear.com/

Zo'n gorilla pak heb ik altijd al willen hebben
  zondag 6 december 2009 @ 23:22:28 #234
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_75355047
quote:
Op zondag 6 december 2009 23:16 schreef neo2000 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
YEAH BITCHES!
Die pakken zijn zo vet
Ga je er echt een bestellen?

Ik zou hier voor de gein wel eens mee door de stad willen lopen
  zondag 6 december 2009 @ 23:24:21 #235
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_75355136
pi_75355668
quote:
Op zondag 6 december 2009 23:16 schreef Skiet het volgende:

[..]

Waterproof is niet altijd waterproof als in onder water houden he
Je kunt het allicht proberen.
  zondag 6 december 2009 @ 23:53:54 #237
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_75356169
quote:
Op zondag 6 december 2009 23:24 schreef Dionysiou het volgende:
http://www.milanoo.com/Ye(...)Costume-p376.html#pl

Foutje in de prijs
Heh, daar wil ik 't wel voor

Beetje jammer van de verzendkosten wel.
6 eien
pi_75356213
Een order van PB (van de site) van 4 november was op 18 november shipped en heeft nu bij HK Post de status:

will leave Hong Kong for its destination on 7-Dec-2009

Andere order van 25 november staat als shipped op 27 november en heeft de status:

is being processed for departure from Hong Kong as of 6-Dec-2009

Echt traag dus allemaal voor mensen die denken dat ze de enige zijn met een lange wachttijd.
  maandag 7 december 2009 @ 00:06:05 #239
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_75356553
Wie had die UJJ's besteld als kerstpakket voor de dames?

Je had dit moeten kopen!

6 eien
pi_75356887
quote:
Op zondag 6 december 2009 23:55 schreef Skiet het volgende:

Echt traag dus allemaal voor mensen die denken dat ze de enige zijn met een lange wachttijd.
Ik wacht nog steeds geduldig op een paar kleine dingen die 28-10 geshipt zijn.
woef
pi_75356954
net een hele berg wensballonnen besteld voor bij de kerstcadeautjes hopelijk zijn ze er op tijd
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_75357024
quote:
Op maandag 7 december 2009 00:21 schreef littledrummergirl het volgende:
net een hele berg wensballonnen besteld voor bij de kerstcadeautjes hopelijk zijn ze er op tijd
Voor kerst 2010 ben je ruim op tijd !
  maandag 7 december 2009 @ 00:40:46 #243
166265 Acinonyx
Deutschland über alles ~ !
pi_75357423
Bohhh gek wat een leuke dingen hebben ze daar bij DealExtreme gek, als ik geld heb ga ik zeker eens flink shoppen daar, i love gadgets
Drive few cars and far more unicorns.
.
Mr.Cooper schreef ooit het volgende:
ik kan teminste headbangen, lekker met me lange haar lopen chille en zo, kan ik van jou niet zeggen naar je chemokuur-kop
pi_75357953
quote:
Op maandag 7 december 2009 00:40 schreef Acinonyx het volgende:
Bohhh gek wat een leuke dingen hebben ze daar bij DealExtreme gek, als ik geld heb ga ik zeker eens flink shoppen daar, i love gadgets
Oké gek
pi_75360159
ik heb geen eens een tracknummer vanuit Hong Kong
Ik vroeg me na twee weken eens af of het pakketje al in Nederland gebeld, dus de klantenservice gemaild. Die zeiden dat ze 't kantoor hadden verlaten zonder tracknummer.
  maandag 7 december 2009 @ 08:27:30 #246
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_75360255
quote:
Op maandag 7 december 2009 00:21 schreef littledrummergirl het volgende:
Vergeet het maar.
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_75360388
Ik had een PCI kaart bij Dealextreme besteld maar na 17 dagen nog niks ontvangen. Kan het onderschept zijn door de douane? Ik had ook een keer een stiletto besteld bij DX en die kreeg ik gewoon netjes na 7 dagen binnen terwijl daar een geldboete van 3500 euro of zelfs een celstraf op staat
pi_75360850
quote:
Op maandag 7 december 2009 08:41 schreef Personan het volgende:
Ik had een PCI kaart bij Dealextreme besteld maar na 17 dagen nog niks ontvangen. Kan het onderschept zijn door de douane? Ik had ook een keer een stiletto besteld bij DX en die kreeg ik gewoon netjes na 7 dagen binnen terwijl daar een geldboete van 3500 euro of zelfs een celstraf op staat
pfffffffffff.

Nee, heb gewoon geduld! 17 dagen is hartstikke normaal
  maandag 7 december 2009 @ 09:34:50 #249
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_75361162
quote:
Op maandag 7 december 2009 09:17 schreef Semmm het volgende:

Nee, heb gewoon geduld! 17 dagen is hartstikke normaal
46 ook?
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
  maandag 7 december 2009 @ 09:49:10 #250
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_75361524
Zo weird. Pakjes van de 18e van nov. 2 stuks. Zelfde tijd geshipt. 1 kwam vorige week al aan op een dinsdag ofzo en die andere is er nog steeds niet.

Rare shit
  maandag 7 december 2009 @ 09:50:27 #251
215011 Placenta
eating your placenta
pi_75361559
quote:
Op maandag 7 december 2009 09:49 schreef Dionysiou het volgende:
Zo weird. Pakjes van de 18e van nov. 2 stuks. Zelfde tijd geshipt. 1 kwam vorige week al aan op een dinsdag ofzo en die andere is er nog steeds niet.

Rare shit
Hier hetzelfde , net alsof die vliegtuigen elkaar inhalen
GEEF MIJ MAAR AMSTERDAM!
pi_75361823
Tja dat kan, ik en m'n neef hebben 15 november precies tegelijk 2 dezelfde dingen besteld en hij heeft het vrijdag al gekregen en ik nog niet, het wordt bij HK post gewoon op een berg gegooid en als je geluk hebt wordt jouw pakketje ook weer als eerst van de berg afgehaald.
pi_75361858
quote:
Op maandag 7 december 2009 09:50 schreef Placenta het volgende:

[..]

Hier hetzelfde , net alsof die vliegtuigen elkaar inhalen
Denk je dat die vliegtuigen een paar dagen in de lucht zitten ofzo?
pi_75361881
quote:
Op zondag 6 december 2009 15:59 schreef veda het volgende:
ik heb nog niemand gehoord die opslagmedia kocht op ebay die niet bedonderd was.
Hier een 16GB SD kaart die ook echt 16GB is. ;-) Op een paar honderd MB na staat ie vol.
  maandag 7 december 2009 @ 10:02:50 #255
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_75361932
quote:
Op maandag 7 december 2009 10:00 schreef Semmm het volgende:

[..]

Denk je dat die vliegtuigen een paar dagen in de lucht zitten ofzo?
Een vlucht van Amsterdam naar Hong Kong duurt ong. 11 uurtjes
pi_75362042
quote:
Op maandag 7 december 2009 10:02 schreef Dionysiou het volgende:

[..]

Een vlucht van Amsterdam naar Hong Kong duurt ong. 11 uurtjes
Ja, dus die verschillen worden echt niet gemaakt in de lucht hoor
  maandag 7 december 2009 @ 10:14:54 #257
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_75362270
Een paar ledlampen heb ik al weken terug ontvangen. Mijn kerstsnoertje die de volgende dag is verzonden is nog nergens te bekennen Na 10 november lijkt het fout te zijn gegaan bij HongKong prutspost.

Ik ga maar niks bestellen tot nieuwjaar ofzo, dit is niet echt leuk meer. De zooi gaat toch pas over 3 weken op het vliegtuig Zit ik gecaluleerd de stroming aan pakjes te bestellen voor het ultieme genotsgevoel... wacht ik nog steeds op 35 dingen
  maandag 7 december 2009 @ 10:30:33 #258
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_75362744
Wacht maar tot het weer Lunar year is
pi_75363262
Wordt er dan zoveel besteld of niet gewerkt?
pi_75363376
quote:
Op maandag 7 december 2009 10:47 schreef Fastmatti het volgende:
Wordt er dan zoveel besteld of niet gewerkt?
Volgens mij is het beide
pi_75363877
quote:
Op maandag 7 december 2009 10:14 schreef monkeybrain het volgende:
Een paar ledlampen heb ik al weken terug ontvangen. Mijn kerstsnoertje die de volgende dag is verzonden is nog nergens te bekennen Na 10 november lijkt het fout te zijn gegaan bij HongKong prutspost.

Ik ga maar niks bestellen tot nieuwjaar ofzo, dit is niet echt leuk meer. De zooi gaat toch pas over 3 weken op het vliegtuig Zit ik gecaluleerd de stroming aan pakjes te bestellen voor het ultieme genotsgevoel... wacht ik nog steeds op 35 dingen
Ik heb een paar dingen van 26 oktober ook nog niet. Dus toen was het al fout
pi_75364273
Overigens hebben jullie gewoon nog een T&T-code. Ik moet maar gissen wanneer het aankomt
pi_75364296
En tiffany stuurde me vanmorgen een e-mail over een order van eind oktober. Status is posted on 27th oct ofzo en die tiffany van PB doet nu alsof dit nog nooit voorgekomen is.

Echt duidelijk dat het gewoon niet meer gaat komen en ze willen maar geen nieuwe sturen. Steeds maar wachten en wachten.
  maandag 7 december 2009 @ 11:33:03 #264
215011 Placenta
eating your placenta
pi_75364692
quote:
Op maandag 7 december 2009 10:06 schreef Semmm het volgende:

[..]

Ja, dus die verschillen worden echt niet gemaakt in de lucht hoor
Het was ironisch bedoeld.
GEEF MIJ MAAR AMSTERDAM!
  maandag 7 december 2009 @ 11:34:25 #265
236046 NotYou
tigerblood
pi_75364741
Wacht inmiddels ook al zo'n 34 dagen op 'n pakketje uit Hong Kong. Hoop het nog te ontvangen.
Je suis Charlie Sheen
  maandag 7 december 2009 @ 11:36:51 #266
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_75364822
Ik heb er nog een van 10 november die ik wel graag voor kerst zal willen
6 eien
pi_75364958
quote:
Op maandag 7 december 2009 11:20 schreef Skiet het volgende:
En tiffany stuurde me vanmorgen een e-mail over een order van eind oktober. Status is posted on 27th oct ofzo en die tiffany van PB doet nu alsof dit nog nooit voorgekomen is.

Echt duidelijk dat het gewoon niet meer gaat komen en ze willen maar geen nieuwe sturen. Steeds maar wachten en wachten.
Dat emailde ze mij ook. Ik zit nog steeds op iets van 21 oktober te wachten. Bij hun gebeurde dat nooit, maar een oplossing zoeken ho maar. Dus je bent niet de enige.
pi_75364988
quote:
Op maandag 7 december 2009 11:36 schreef Twizu het volgende:
Ik heb er nog een van 10 november die ik wel graag voor kerst zal willen
Ik besteld 25/11 als ik toen had kunnen betalen had het 27/11 verzonden geweest. Nu werd het pas 5 december verzonden Aankomstdatum had vandaag moeten zijn
pi_75365173
quote:
Op maandag 7 december 2009 11:40 schreef davo1979 het volgende:

[..]

Dat emailde ze mij ook. Ik zit nog steeds op iets van 21 oktober te wachten. Bij hun gebeurde dat nooit, maar een oplossing zoeken ho maar. Dus je bent niet de enige.
Er komen toch wat deuken in het imago van deze webshops. Weten jullie zeker dat het aan de HK-post ligt. Mijn ervaringen uit Singapore zijn namelijk dat ze juist over dit soort dingen liegen.
  maandag 7 december 2009 @ 11:47:14 #270
57340 dabadbass
@Whitehouse.gov
pi_75365188
quote:

[..]

Vriendin in Azie, die gek is op Stitch, ik moest bijna een smerige opmerking maken hierover...
"Niets smeedt twee mensen zo aaneen als kwaadspreken over een derde"
  maandag 7 december 2009 @ 11:52:02 #271
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_75365358
quote:
Op maandag 7 december 2009 11:47 schreef dabadbass het volgende:

[..]

Vriendin in Azie, die gek is op Stitch, ik moest bijna een smerige opmerking maken hierover...
6 eien
pi_75366670
quote:
Op maandag 7 december 2009 11:46 schreef Fastmatti het volgende:

[..]

Er komen toch wat deuken in het imago van deze webshops. Weten jullie zeker dat het aan de HK-post ligt. Mijn ervaringen uit Singapore zijn namelijk dat ze juist over dit soort dingen liegen.
Ja, blijkbaar hebben DX, DP en Ebay er last van, dus het ligt aan HK Post
pi_75372330
Heeft iemand deze, of weet iemand van welk merk deze is: http://www.popbuying.com/detail.pb/sku.26537

Ik vind het namelijk een hele goede kloon vergeleken met de Eiphone. Op het moment heb ik 2 i9+++'s en een i68+ gehad, maar die op de link lijkt er een stuk meer op dan die andere en als het goed is zit er ook een logo van het "appeltje" op.
  maandag 7 december 2009 @ 15:27:43 #274
215011 Placenta
eating your placenta
pi_75373732
quote:
Op maandag 7 december 2009 12:26 schreef GuitarJJ het volgende:

[..]

Of het is gewoon een megagrote conspiracy waarin alle spleetoogjes betrokken zijn
GEEF MIJ MAAR AMSTERDAM!
pi_75373760
quote:
Op maandag 7 december 2009 14:51 schreef APPELBOOMZOR het volgende:
Heeft iemand deze, of weet iemand van welk merk deze is: http://www.popbuying.com/detail.pb/sku.26537

Ik vind het namelijk een hele goede kloon vergeleken met de Eiphone. Op het moment heb ik 2 i9+++'s en een i68+ gehad, maar die op de link lijkt er een stuk meer op dan die andere en als het goed is zit er ook een logo van het "appeltje" op.
Dat is als het goed is de "HiPhone".
pi_75373799
quote:
Op maandag 7 december 2009 12:26 schreef GuitarJJ het volgende:

[..]

Klopt. Op eBay bestellingen van de eerste week van november staan. Nog niks binnen!
Alle bestellingen na de eerste week van november ook nog niet binnen. Wacht dus op nog genoeg pakjes.
  maandag 7 december 2009 @ 15:32:18 #277
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_75373937
quote:
Op maandag 7 december 2009 15:27 schreef Placenta het volgende:

[..]

Of het is gewoon een megagrote conspiracy waarin alle spleetoogjes betrokken zijn
6 eien
pi_75374664
quote:
Op maandag 7 december 2009 15:28 schreef Joene94 het volgende:

[..]

Dat is als het goed is de "HiPhone".
Hmm.. als ik op eBay HiPhone 3GS zoek vind ik raar genoeg helemaal niks. Zoek ik op Google vind ik een hele boel. Het is hem volgens mij wel, thank you

Nu nog mensen die ervaring met deze mobiel hebben
pi_75375932
quote:
Op maandag 7 december 2009 15:48 schreef APPELBOOMZOR het volgende:

[..]

Hmm.. als ik op eBay HiPhone 3GS zoek vind ik raar genoeg helemaal niks. Zoek ik op Google vind ik een hele boel. Het is hem volgens mij wel, thank you

Nu nog mensen die ervaring met deze mobiel hebben
Laat die 3gs dan weg
pi_75376130
quote:
Op maandag 7 december 2009 16:15 schreef Elias3 het volgende:

[..]

Laat die 3gs dan weg
Al gedaan, lijken er allemaal niet op
pi_75377504
Vandaag weer een pakket van Jack mogen ontvangen.

Drie van deze krengen:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.4262

Maar dan bij Jack besteld voor 1 euro per stuk. Vond ik wel lachen om een keer te proberen.
  maandag 7 december 2009 @ 16:55:19 #282
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_75377523
February 14 is het weer zo ver!

Lunar New Year in China = nog ergere vertragingen dan nu
  maandag 7 december 2009 @ 17:13:06 #283
256707 MagischMannetje
It's a kind of MAGIC...
pi_75378170
Wat gaat dit topic eens snel
Ontopic: Ik heb 2 van die million time lighters binnen gekregen een vraagje: zou ik hem niet met wasbenzine ofzo kunnen vullen dat die langer meegaat?
  maandag 7 december 2009 @ 17:13:40 #284
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_75378189
Ik ga alvast maar stiekem kijken voor aanstekers voor oud en nieuw.

Zal vast lang duren
pi_75378271
quote:
Op maandag 7 december 2009 17:13 schreef Dionysiou het volgende:

Zal vast lang duren
Schiet maar op, ik denk niet dat je het gaat redden. Ik heb m'n aanstekers 15 november al besteld
pi_75378292
quote:
Op maandag 7 december 2009 17:13 schreef Dionysiou het volgende:

Zal vast lang duren
Red je niet meer.
pi_75378341
Onder welke zoekterm vinden jullie die aanstekers? Ik dacht lighter maar dan vind ik alleen andere zooi...
pi_75378401
quote:
Op maandag 7 december 2009 17:18 schreef APPELBOOMZOR het volgende:
Onder welke zoekterm vinden jullie die aanstekers? Ik dacht lighter maar dan vind ik alleen andere zooi...

http://www.dealextreme.com/products.dx/category.809
  maandag 7 december 2009 @ 17:21:06 #289
256707 MagischMannetje
It's a kind of MAGIC...
pi_75378424
quote:
Op maandag 7 december 2009 17:18 schreef APPELBOOMZOR het volgende:
Jet torch voor die mini gas branders (blauwe vlam) en ik zoek voor een gewone aansteker op lighter heur
  maandag 7 december 2009 @ 17:21:50 #290
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_75378447
quote:
Op maandag 7 december 2009 17:15 schreef Semmm het volgende:

[..]

Schiet maar op, ik denk niet dat je het gaat redden. Ik heb m'n aanstekers 15 november al besteld
quote:
Op maandag 7 december 2009 17:16 schreef Joene94 het volgende:

[..]

Red je niet meer.

Kut kut kut kut
pi_75378612
Heeft de yPhone dan dezelfde features?
  maandag 7 december 2009 @ 17:30:21 #292
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_75378740
quote:
Op maandag 7 december 2009 16:55 schreef Dionysiou het volgende:
February 14 is het weer zo ver!

Lunar New Year in China = nog ergere vertragingen dan nu
Dan is de berg van onze kerst en nieuwjaar niet eens weg uit dat godvergeten land
Tot april geen pakjes ondertussen stort de dollar in en vervolgens mogen we bijbetalen als we de pakjes willen hebben
  maandag 7 december 2009 @ 17:31:32 #293
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_75378781
quote:
Op maandag 7 december 2009 17:30 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Dan is de berg van onze kerst en nieuwjaar niet eens weg uit dat godvergeten land
Tot april geen pakjes ondertussen stort de dollar in en vervolgens mogen we bijbetalen als we de pakjes willen hebben
Inderdaad
Weet niet of je er vorig jaar bij was hier met die vertragingen?
Dat duurde iets van een half jaar voordat het weer NORMAAL liep
  maandag 7 december 2009 @ 17:31:51 #294
256707 MagischMannetje
It's a kind of MAGIC...
pi_75378791
quote:
een vraagje: zou ik zo'n million times lighter niet met wasbenzine ofzo kunnen vullen dat die langer meegaat?
pi_75378922
quote:
Op maandag 7 december 2009 17:31 schreef MagischMannetje het volgende:

[..]

stinkt
  maandag 7 december 2009 @ 17:39:37 #296
256707 MagischMannetje
It's a kind of MAGIC...
pi_75379000
quote:
Op maandag 7 december 2009 17:36 schreef Skiet het volgende:

[..]

stinkt
valt wel mee ...
pi_75379098
quote:
Op maandag 7 december 2009 17:39 schreef MagischMannetje het volgende:

[..]

valt wel mee ...
Als je er wasbenzine stinkt het bij het aansteken volgens mij behoorlijk
  maandag 7 december 2009 @ 17:50:22 #298
268740 flexoo
100% Apple fan
pi_75379353
yeah nokia 8800 binnen! MOOI!
  maandag 7 december 2009 @ 17:50:46 #299
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_75379369
quote:
Op maandag 7 december 2009 17:31 schreef Dionysiou het volgende:

[..]

Inderdaad
Weet niet of je er vorig jaar bij was hier met die vertragingen?
Dat duurde iets van een half jaar voordat het weer NORMAAL liep
Ik heb dat wel gelezen, ik snapte nooit het gezeur van trage levering en zaken die nooit in stock komen. De laatste paar maanden snap ik het HELEMAAL

Kolere, ik zie bij DX dat ik al bijna een half jaar zit te klooien met Chinese webshops
Alsof het gisteren was...
pi_75379372
quote:
Op maandag 7 december 2009 17:30 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Je begrijpt natuurlijk wel dat wat nu onder aan de berg ligt, over drie maanden nog steeds onderop ligt
  maandag 7 december 2009 @ 17:51:35 #301
268740 flexoo
100% Apple fan
pi_75379399
er is toch geen ems in nederand? ik heb een order die verzonden is via ems staat op tradetang :s
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')