quote:Belasting = Douanerechten bij het totale bedrag van je pakje berekenen met de verzendkosten erbij in, en samen optellen. Dan de omzetbelasting van je totale waarde incl. douanerechten berekenen dat moet je aan belasting betalen.
Voorbeeld:
We gaan uit van Denim. Helaas voor jou hoogste categorie belasting..
12% douanerechten en 19% omzetbelasting
Totaal pakket incl. verzending ¤ 215,-
12% douanerechten = ¤ 25.80
Totaal = ¤ 240.8 incl. douanerechten
19% = ¤45.752 omzetbelasting
+ 12,50 inklarings kosten =
¤ 58,25 zou je totaal moeten betalen.
Dit bedrag zou je aan de deur moeten betalen contant.
Beter sinds ik hier post.quote:Op zaterdag 5 december 2009 17:11 schreef PiRANiA het volgende:
Is dit topic weer gezellig zoals vroeger?
De vooroordelen zijn weer bevestigdquote:Op zaterdag 5 december 2009 17:11 schreef Kadooosh het volgende:
Chinese Webshops-topic # 46 - waar een belg het topic start »
Ik zie het ja(dit is topic 47...).
Dit is natuurlijk wel het grote nadeel van op deze manier iets bestellen. Het kan een week later op de mat liggen, maar ook maanden op zich laten wachten.quote:Op zaterdag 5 december 2009 17:07 schreef thecuriousone het volgende:
[..]
Tussen de 5 dagen en 6 weken...
Als het is verzonden gaat 't echt niet meer 6 weken duren hoor, of het vliegtuig moet de weg kwijt zijn...quote:Op zaterdag 5 december 2009 17:13 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Dit is natuurlijk wel het grote nadeel van op deze manier iets bestellen. Het kan een week later op de mat liggen, maar ook maanden op zich laten wachten.
Neemt niet weg dat mijn vriendin me nog steeds vermoord. Vorig jaar haar verjaardag vergeten, nu geen cadeautjequote:Op zaterdag 5 december 2009 17:14 schreef Semmm het volgende:
[..]
Als het is verzonden gaat 't echt niet meer 6 weken duren hoor, of het vliegtuig moet de weg kwijt zijn...
Maak gewoon op de computer een cadeubon, print 'm uit en als het pakketje er is kan ze de bon bij je inleverenquote:Op zaterdag 5 december 2009 17:14 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Neemt niet weg dat mijn vriendin me nog steeds vermoord. Vorig jaar haar verjaardag vergeten, nu geen cadeautje
het topic dat ik als last poster had gestart was toch net iets gezelligerquote:Op zaterdag 5 december 2009 17:11 schreef PiRANiA het volgende:
Is dit topic weer gezellig zoals vroeger?
Speciaal voor jou dan!quote:Op zaterdag 5 december 2009 17:18 schreef thecuriousone het volgende:
[..]
het topic dat ik als last poster had gestart was toch net iets gezelliger
quote:
De lyrics is wel goed hoor!quote:
dankjewelquote:
Ze woont ongeveer 11.500km verderop dus dat gaat hem niet wordenquote:Op zaterdag 5 december 2009 17:17 schreef Semmm het volgende:
[..]
Maak gewoon op de computer een cadeubon, print 'm uit en als het pakketje er is kan ze de bon bij je inleveren
Zo kwam ik ook te laat op onze eerste afspraak door een taxi-chauffeur die de weg niet wistquote:En de verjaardag van je vriendin vergeten:_!
quote:Op zaterdag 5 december 2009 17:31 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Ze woont ongeveer 11.500km verderop dus dat gaat hem niet wordenDit cadeautje heeft alles in zich om punten te scoren, maar door Paypal-gezeik komt het te laat.
[..]
Zo kwam ik ook te laat op onze eerste afspraak door een taxi-chauffeur die de weg niet wist
Jaa! waar woont het cadeau?quote:
Gewoon een kleinigheidje, ze is helemaal gek van Stitchquote:
Vreselijk!quote:Op zaterdag 5 december 2009 17:36 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Gewoon een kleinigheidje, ze is helemaal gek van Stitch![]()
http://www.popbuying.com/detail.pb/sku.26097
Had dat even eerder gezegd :/ Vorige x kocht iemand zoiets en zei niemand er wat over dus dacht dat het wel safe was..quote:Op zaterdag 5 december 2009 16:58 schreef Kadooosh het volgende:
[..]
Lol weer iemand die een fake mp3 speler koopt... je krijgt heus geen 16gb voor ¤16...
http://sosfakeflash.wordp(...)-seller-alert-china/
Past maar max 2gb op.
Mail de verkoper en vraag of je je bestelling kunt annuleren, toen ik die (fake)32gb stick won heb ik niks betaald en er daarna niets meer van gehoordquote:Op zaterdag 5 december 2009 17:47 schreef Unreal88 het volgende:
[..]
Had dat even eerder gezegd :/ Vorige x kocht iemand zoiets en zei niemand er wat over dus dacht dat het wel safe was..
Kan ik mn geld terugvragen/paypal geschil maken?
wat een stom cadeau!quote:Op zaterdag 5 december 2009 17:36 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
ze is meerderjarig?quote:Op zaterdag 5 december 2009 17:36 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Heb ook al betaald / paypal betaalopdracht gegevenquote:Op zaterdag 5 december 2009 17:50 schreef Semmm het volgende:
[..]
Mail de verkoper en vraag of je je bestelling kunt annuleren, toen ik die (fake)32gb stick won heb ik niks betaald en er daarna niets meer van gehoord
Dan ff de verkoper mailenquote:Op zaterdag 5 december 2009 18:15 schreef Unreal88 het volgende:
[..]
Heb ook al betaald / paypal betaalopdracht gegeven
Heb dit gemaild:quote:
quote:Hi!
I Have ordered an mp3 player but I found out that you sell fake mp3 players. I want my money back,
I want my money back and i don't want the product.
Lach er maar om. Ze heeft alles al dus ze kan dit soort dingen veel meer waarderen dan andere cadeausquote:
Spullen lijken ook van betere kwaliteit te zijn.quote:Op zaterdag 5 december 2009 18:44 schreef Twizu het volgende:
Een nieuwe Chinese Webshop.
[ afbeelding ]
Ziet er allemaal heel gelikt uit, maar wel een stuk duurder
Dinodirect.com >>
Alles is minstens 2x zoduur als bij DX, PB en FPquote:Op zaterdag 5 december 2009 18:44 schreef Twizu het volgende:
Een nieuwe Chinese Webshop.
[ afbeelding ]
Ziet er allemaal heel gelikt uit, maar wel een stuk duurder
Dinodirect.com >>
Hoe kan ik er trouwens achterkomen of ik wel echt 8GB geheugen op mn ipot heb?quote:Op zaterdag 5 december 2009 16:58 schreef Kadooosh het volgende:
[..]
Lol weer iemand die een fake mp3 speler koopt... je krijgt heus geen 16gb voor ¤16...
http://sosfakeflash.wordp(...)-seller-alert-china/
Past maar max 2gb op.
denk dat hij voor de lokale hema gaat zitten, op een klapstoeltje met een bakje voor zichquote:
Lekker met m'n akoestische gitaar erbij de Bob Dylan / John Lennon uithangenquote:Op zaterdag 5 december 2009 20:26 schreef Downstar het volgende:
[..]
denk dat hij voor de lokale hema gaat zitten, op een klapstoeltje met een bakje voor zich
en dan een dan een paar middagen speelt zodat die weer wat centjes kan verdienen om op TB DP PB DX te bestellen!
Wat zou hij nou met een mondharmonica doen dan pff..
Als je erover denkt om zn 7 inch netbook te kopen denk er nog even over na. Heb hem van de week mogen ontvangen. Mocht flink bijbetalen zonder daar tegen in te kunnen. Zat geen goede adapter bij. En kan niet eens een avi afdraaien van 350 mb. Daarnaast is die tering traag dat ding.quote:Op zaterdag 5 december 2009 20:51 schreef Jeffrey_San het volgende:
iemand ervaringen met deze verkoper:
http://cgi.ebay.nl/NEW-7-(...)?hash=item414b158a62
Geen ervaring, maar als er iets fout gaat gewoon bij PP gaan klagenquote:Op zaterdag 5 december 2009 20:51 schreef Jeffrey_San het volgende:
iemand ervaringen met deze verkoper:
http://cgi.ebay.nl/NEW-7-(...)?hash=item414b158a62
Wat is tering traag? Internetten amper mogelijk?quote:Op zaterdag 5 december 2009 20:56 schreef davo1979 het volgende:
[..]
Als je erover denkt om zn 7 inch netbook te kopen denk er nog even over na. Heb hem van de week mogen ontvangen. Mocht flink bijbetalen zonder daar tegen in te kunnen. Zat geen goede adapter bij. En kan niet eens een avi afdraaien van 350 mb. Daarnaast is die tering traag dat ding.
Ja pagina's met plaatjes en dergelijjke neemt een lange tijd voor laden en soepel loopt het niet. Tevens zit er windows ce op dus je moet allemaal programma's daarvoor hebben. En avi files wil die niet laden wat ik ook probeer het beeld blijft steken en gaat niet meer verder ect. Ik ben zelf behoorlijk teleurgesteld omdat ik hem gekocht heb voor avi filtjes en pdf ( ook dat liep niet geweldig). Dus hier niet tevreden erover.quote:Op zaterdag 5 december 2009 21:00 schreef APPELBOOMZOR het volgende:
[..]
Wat is tering traag? Internetten amper mogelijk?
Probeer hem helemaal vol te zetten, als hij bij de 2GB of 4GB stopt heb je dus een fake.quote:Op zaterdag 5 december 2009 20:11 schreef Downstar het volgende:
[..]
Hoe kan ik er trouwens achterkomen of ik wel echt 8GB geheugen op mn ipot heb?
Pc geeft gewoon 8 gb aan ; het systeem ook.
Normaal gesproken zou je t geloof ik kunnen doen met een format; maar ik lees op google veel mensen die hun chinese Ipot formateren, krijgen hem niet meer aan aangezien de Firmware word gewist of iets dergelijks en de firmware ook nergens meer vandaan te halen valt ...
vind die sofakeflash maar on overzichtelijk op gesteld overal maar dan ook overal staat wel tekst ..:P
Download http://www.heise.de/software/download/h2testw/50539quote:Op zaterdag 5 december 2009 20:11 schreef Downstar het volgende:
[..]
Hoe kan ik er trouwens achterkomen of ik wel echt 8GB geheugen op mn ipot heb?
Pc geeft gewoon 8 gb aan ; het systeem ook.
Normaal gesproken zou je t geloof ik kunnen doen met een format; maar ik lees op google veel mensen die hun chinese Ipot formateren, krijgen hem niet meer aan aangezien de Firmware word gewist of iets dergelijks en de firmware ook nergens meer vandaan te halen valt ...
vind die sofakeflash maar on overzichtelijk op gesteld overal maar dan ook overal staat wel tekst ..:P
t is zo dat hij voor t vrouwtje hier was, die zal hem nooit helemaal vol gooien is met zon 250 nummers er op al blij ;Pquote:Op zaterdag 5 december 2009 21:14 schreef Grav1ty het volgende:
[..]
Probeer hem helemaal vol te zetten, als hij bij de 2GB of 4GB stopt heb je dus een fake.
en dan gewoon een test laten lopen en hoe zie ik dan of het echt 8 gb isquote:Op zaterdag 5 december 2009 21:22 schreef Kadooosh het volgende:
[..]
Download http://www.heise.de/software/download/h2testw/50539
Wereldwijd & Gratis verzenden.quote:Op zaterdag 5 december 2009 22:05 schreef APPELBOOMZOR het volgende:
Hoe komen jullie eigenlijk bij al die chinese verkopers uit op eBay? Ik ben naar nep-merken wallets aan het zoeken, maar ik kan alleen echte (dure) vinden...
Dat is vreemd. Heb je helemaal niks besteld bij die verkoper? (Dus ook niet iets anders waarmee ze het verwisseld kunnen hebben?)quote:Op zaterdag 5 december 2009 22:02 schreef Jeffrey_San het volgende:
Ik krijg net ineens een email van Ebay om iets te betalen waarop ik niet eens heb geboden??
Dit staat er in die e-mail:
Don't forget to pay for your Brian Westbrook Eagles 09 NFL Replica Jersey YOUTH MD>. Thanks!
Link: http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=200413588027&ssPageName=ADME:L:PMR:US:1123
weet iemand hoe dit kan?
Ik zou maar snel betalen anders krijg je grote problemenquote:Op zaterdag 5 december 2009 22:02 schreef Jeffrey_San het volgende:
Ik krijg net ineens een email van Ebay om iets te betalen waarop ik niet eens heb geboden??
Don't forget to pay for your Brian Westbrook Eagles 09 NFL Replica Jersey YOUTH MD>. Thanks!
Link: http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=200413588027&ssPageName=ADME:L:PMR:US:1123
weet iemand hoe dit kan?
Probeer eens damn small linuxquote:Op zaterdag 5 december 2009 20:56 schreef davo1979 het volgende:
[..]
Als je erover denkt om zn 7 inch netbook te kopen denk er nog even over na. Heb hem van de week mogen ontvangen. Mocht flink bijbetalen zonder daar tegen in te kunnen. Zat geen goede adapter bij. En kan niet eens een avi afdraaien van 350 mb. Daarnaast is die tering traag dat ding.
nee ik heb niks besteld bij hem, maar ik zie nu dat er als onderwerp staat: MD80 cam (waar ik wel op had geboden)quote:Op zaterdag 5 december 2009 22:07 schreef Twizu het volgende:
[..]
Dat is vreemd. Heb je helemaal niks besteld bij die verkoper? (Dus ook niet iets anders waarmee ze het verwisseld kunnen hebben?)
quote:Op zaterdag 5 december 2009 22:13 schreef Jeffrey_San het volgende:
[..]
nee ik heb niks besteld bij hem, maar ik zie nu dat er als onderwerp staat: MD80 cam (waar ik wel op had geboden)
maar dan zie ik een ijshockey T-Shirt ofzo?
en @Monkeybrain
Als je iets niet betaald krijg je dan problemen..?![]()
(heb nog niet eerder iets met Ebay gekocht daarom)
De kans dat je pakketje eruit gepakt wordt bij de douane is erg klein, dus maak je maar niet druk!quote:Op zaterdag 5 december 2009 22:29 schreef cojonesm het volgende:
Shit, ik heb voor 22.60 besteld maar ik wil absouluut niet het risico lopen dat ik invoerrechten enzo moet betalen. Wat moet ik nu doen?
Controleer even op Ebay zelf of je dat item hebt gewonnen of dat dit gewoon spam is.quote:Op zaterdag 5 december 2009 22:02 schreef Jeffrey_San het volgende:
weet iemand hoe dit kan?
http://sosfakeflash.wordp(...)-counterfeit-drives/quote:Op zaterdag 5 december 2009 21:45 schreef Downstar het volgende:
[..]
t is zo dat hij voor t vrouwtje hier was, die zal hem nooit helemaal vol gooien is met zon 250 nummers er op al blij ;P
geen idee waarom ik daarvoor 8 gb heb gekozen , maar voor de prijs hoef je t niet te laten liggen 4 of 8 scheeld misschien net nog geen 5 euro ..
maar als ik mijne straks krijg wil ik hem uiteraard wel vol hebben
[..]
en dan gewoon een test laten lopen en hoe zie ik dan of het echt 8 gb is?
Als ze het zo druk hebben moeten ze eens wat minder pakketjes controleren!quote:Op zondag 6 december 2009 00:18 schreef Eef999 het volgende:
Ik zit ook al meer dan 5 weken op m'n Uchs te wachten. Ik heb naar de douane gebeld, daar kreeg ik te horen dat ze het a. abnormaal druk hadden en b. personeelstekort. Mijn pakket was nog aanwezig
Ah mooi, door personeelstekort bij vadertje overheid de belastingzuiger mag je op je spullen blijven wachten. Dan moeten ze de spullen maar ongecontroleerd doorlaten, zit hier geen maximale tijdsduur op of mogen ze lekker uit hun neus vreten? Het zal maar voor je bedrijf zijn zo'n pakketquote:Op zondag 6 december 2009 00:18 schreef Eef999 het volgende:
Ik zit ook al meer dan 5 weken op m'n Uchs te wachten. Ik heb naar de douane gebeld, daar kreeg ik te horen dat ze het a. abnormaal druk hadden en b. personeelstekort. Mijn pakket was nog aanwezig
Ja, klopt. Ik had ook al een discussie over de waarde. Hij vertelde dat ze mijn Uchs gecontroleerd hebben en dat ze écht zijn. En dat moest toch een hogere waarde hebben. Ik zei dat ik er niet meer van kon maken dan dat het was...quote:Op zondag 6 december 2009 00:21 schreef Semmm het volgende:
[..]
Als ze het zo druk hebben moeten ze eens wat minder pakketjes controleren!
Staat OEGGS op de doos dus dat is echt.... slimme Jopies bij de douanequote:Op zondag 6 december 2009 00:25 schreef Eef999 het volgende:
[..]
Ja, klopt. Ik had ook al een discussie over de waarde. Hij vertelde dat ze mijn Uchs gecontroleerd hebben en dat ze écht zijn. En dat moest toch een hogere waarde hebben. Ik zei dat ik er niet meer van kon maken dan dat het was...
Maximale tijdsduur van de douane is een maand (nouja, 30 dagen).quote:Op zondag 6 december 2009 00:22 schreef monkeybrain het volgende:
Ah mooi, door personeelstekort bij vadertje overheid de belastingzuiger mag je op je spullen blijven wachten. Dan moeten ze de spullen maar ongecontroleerd doorlaten, zit hier geen maximale tijdsduur op of mogen ze lekker uit hun neus vreten? Het zal maar voor je bedrijf zijn zo'n pakket![]()
Goh, de overheid verrast mij een keerquote:Op zondag 6 december 2009 00:28 schreef veda het volgende:
[..]
Maximale tijdsduur van de douane is een maand.
De echte worden ook in China gemaaktquote:Op zondag 6 december 2009 00:28 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Staat OEGGS op de doos dus dat is echt.... slimme Jopies bij de douane
OEGGS uit China, zeer logisch![]()
Vernietigen levert geen belasting op!quote:Op zondag 6 december 2009 00:28 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Staat OEGGS op de doos dus dat is echt.... slimme Jopies bij de douane
OEGGS uit China, zeer logisch![]()
Hmm, die maand begint op het moment dat het pakket binnen komt bij de douane. De tijd dat hij bij hkpost, bij jack, onderweg is of bij tnt ligt, telt dus niet mee.quote:Op zondag 6 december 2009 00:29 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Goh, de overheid verrast mij een keer
Als je een wet niet kunt handhaven moet je hem schrappen...
Mijn pakket ligt al 5 weken bij de douanequote:Op zondag 6 december 2009 00:34 schreef veda het volgende:
[..]
Hmm, die maand begint op het moment dat het pakket binnen komt bij de douane. De tijd dat hij bij hkpost, bij jack, onderweg is of bij tnt ligt, telt dus niet mee.
Anderhalve maand wachten op een pakket is dus niet raar, dan kan de douane nog best snel gehandeld hebben. Als je naar TNT belt voor een HK tracking nummer dan kunenn ze (mits de storing inmiddels is opgelost) zien of het pakket al bij de douane ligt of dat het nog onderweg is hierheen (of dat hij onderweg is naar jou natuurlijk).
Een enorm pakket met daarin OEGGS zal alle alarmbellen wel doen afgaan bij de douane.quote:Op zondag 6 december 2009 00:40 schreef Eef999 het volgende:
[..]
Mijn pakket ligt al 5 weken bij de douane
Vertel dat maar aan de eekhoornsquote:Op zondag 6 december 2009 00:32 schreef Twizu het volgende:
[..]
Vernietigen levert geen belasting op!
foto's zien foto''s zienquote:Op zondag 6 december 2009 01:30 schreef flexoo het volgende:
heb gisteren een slof malleboro binnengekregen van rachel en ze smaken verdomd goed!
heb gevraagd of ik als ik meer sloffen kocht korting kreeg : 6 sloffen 33 dollar (22,75) stuk!
ik hoef er maar 4 te hebben, iemand geïnteresseerd in de andere 2 of meer?
Ik denk overigens, dat, als de douane een slof sigaretten vind in je spullen, dat je dan wel een probleempje hebt. Don't fuck with the accijnzen.quote:Op zondag 6 december 2009 01:30 schreef flexoo het volgende:
heb gisteren een slof malleboro binnengekregen van rachel en ze smaken verdomd goed!
heb gevraagd of ik als ik meer sloffen kocht korting kreeg : 6 sloffen 33 dollar (22,75) stuk!
ik hoef er maar 4 te hebben, iemand geïnteresseerd in de andere 2 of meer?
Hippiechicks scoren?quote:
Drie-taligquote:Op zondag 6 december 2009 10:34 schreef revpolen het volgende:
WTF
rook zelf niet maar denk ga eens zoeken...
http://www.tradetang.com/(...)110494-1837404.html#
zelfs nederlandse foto er bij
edit: denk eigelijk uit belgie
omdat hij 2 talig is
LOLquote:Op zondag 6 december 2009 10:51 schreef jopiede het volgende:
ik had een keer wat gekocht(Met buy now) op ebay, maar bedacht me toch dat ik het niet wou. Dus ik ging maar niet betalen, en liet het gewoon gaan. 2 maanden later lag er een brief op de mat van de deurwaarder, dat ik binnen een week het geld moest bijgeschreven hebben(+kostten voor de administratie) anders werd het verdubbeld. En ik zou net 2 weken op vakantie gaan. Dus ik had geluk, maar uiteindelijk kwamen nog wel die led bars voor in me pc(casemodding) aan(oja, de verkoper zat in duitsland)
Nee, inderdaad ik had ook moeten mailen. Maar ik dacht dat het alleen maar voor meer problemen zou zorgenquote:Op zondag 6 december 2009 11:04 schreef APPELBOOMZOR het volgende:
[..]
LOL
Ik had ooit een camera gekocht op eBay voor 150 euro oid. De dag erna zag ik een nieuwere versie van die camera voor een tientje minderin de winkel liggen, toen heb ik me die gekocht en op eBay niks meer gedaan. Twee weken later kreeg ik een herinnering dat ik dat nog moest betalen, toen heb ik heel droog geschreven dat ik hem niet wou, en heb er nooit meer iets van gehoord
Nee.quote:Op zondag 6 december 2009 11:26 schreef cojonesm het volgende:
Ik heb 13 aanstekers besteld en het kwam op 22.60 euro uit, best een grote envelop dus. Kan ik de bestelling bij dealextreme niet veranderen?
Er staat met mega-letters UK in de titel, waar zou het nou toch vandaan moeten komen? Hmm...quote:Op zondag 6 december 2009 10:34 schreef revpolen het volgende:
WTF
rook zelf niet maar denk ga eens zoeken...
http://www.tradetang.com/(...)110494-1837404.html#
zelfs nederlandse foto er bij
edit: denk eigelijk uit belgie
omdat hij 2 talig is
Valt waarschijnlijk dus nog mee met die mp3 spelerquote:candy tong to me
show details 4:38 AM (7 hours ago)
Dear Friend,
Thanks for your message,
We shall test it before dispacth it out, please do not worry for that,
If you donot want it, i will refund you soon,
Please check it on your paypal, thanks,
Regards
volgens chinezen is uk en Nederland 1 land...quote:Op zondag 6 december 2009 11:29 schreef mstr het volgende:
[..]
Er staat met mega-letters UK in de titel, waar zou het nou toch vandaan moeten komen? Hmm...
Kom je goed wegquote:Op zondag 6 december 2009 11:56 schreef Unreal88 het volgende:
[..]
Valt waarschijnlijk dus nog mee met die mp3 speler
Edit: En hij is terugbetaald via paypalGelukkig maar
quote:Op zondag 6 december 2009 12:55 schreef Unreal88 het volgende:
http://www.popbuying.com/detail.pb/sku.25752
Is dit de beste iDop die je kan krijgen?
als ik je mag adviseren , kijk eens op Ebay voor die ipotsquote:Op zondag 6 december 2009 12:55 schreef Unreal88 het volgende:
http://www.popbuying.com/detail.pb/sku.25752
Is dit de beste iDop die je kan krijgen?
Ja dat deed ik dus gisteren maar dat bleek een neppert te zijn met maar 4gb dus ik heb het niet zo op ebayquote:Op zondag 6 december 2009 13:06 schreef Twizu het volgende:
[..]
als ik je mag adviseren , kijk eens op Ebay voor die ipots
zelf ook mn ipot van Ebay gehaald.
en ik was zeker zo rond de 40-50 $ goedkoper uit dan de prijzen van jack zn site!
Zijn zonder vaak scrollwheel ; flipscreen ; shake to shuffle functiesquote:Op zondag 6 december 2009 13:06 schreef Twizu het volgende:
[..]
als ik je mag adviseren , kijk eens op Ebay voor die ipots
zelf ook mn ipot van Ebay gehaald.
en ik was zeker zo rond de 40-50 $ goedkoper uit dan de prijzen van jack zn site!
Volgens mij eist Popbuying dat je voldoende saldo op je PP-account hebt.quote:Op zondag 6 december 2009 13:33 schreef Unreal88 het volgende:
Rare popbuying? Ik deed dat varkentje van een cent en ging door tot aan betalen, en toen kreeg ik de melding dat het moet met creditcard omdat ik geen saldo heb. Toen heb ik op kruisje gedrukt en nu krijg ik een mailtje van Popbuying order confirmed..
Ja klopt maar dat heb ik nog niet want het is tijdelijk geblokkeerd (16,50 euro) omdat het nog niet van mn bank af is (duurt nog 5-6 dagen) maar heb wel een bevestiging gehad van popbuying. Hoe kan dat dan?quote:Op zondag 6 december 2009 13:40 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Volgens mij eist Popbuying dat je voldoende saldo op je PP-account hebt.
Dat had ik ook. Eerst kon ik niet bestellen, maar de dag nadat ik de overschrijving naar PayPal had gedaan kon ik wel kopen. Het geld stond toen nog niet op mijn account.quote:Op zondag 6 december 2009 13:42 schreef Unreal88 het volgende:
[..]
Ja klopt maar dat heb ik nog niet want het is tijdelijk geblokkeerd (16,50 euro) omdat het nog niet van mn bank af is (duurt nog 5-6 dagen) maar heb wel een bevestiging gehad van popbuying. Hoe kan dat dan?
Bij www.1dayfly.nl in de member shop hebben ze er een van LaCie van 8GB voor 30 euroquote:Op zondag 6 december 2009 13:10 schreef Twizu het volgende:
Even een vraag:
Ik wil wel zo'n USB stick kopen op Ebay. Zal dit ook echt 4 GB zijn?
Ja dat snap ik maar waarom heb ik dan wel een bevestiging van pb gekregen?quote:Op zondag 6 december 2009 13:52 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Dat had ik ook. Eerst kon ik niet bestellen, maar de dag nadat ik de overschrijving naar PayPal had gedaan kon ik wel kopen. Het geld stond toen nog niet op mijn account.
Nee, maar de status gaat naar betaald.quote:Op zondag 6 december 2009 14:24 schreef Unreal88 het volgende:
[..]
Ja dat snap ik maar waarom heb ik dan wel een bevestiging van pb gekregen?
Heb nu maar een mailtje gestuurd
Leer jij dan niks van al die meldingen van mensen die usb sticks op ebay kopen en daarmee bedonderd worden? Ik zou het niet kopen, ik heb nog niemand gehoord die opslagmedia kocht op ebay die niet bedonderd was.quote:Op zondag 6 december 2009 13:10 schreef Twizu het volgende:
Even een vraag:
Hehe, Ja papaquote:Op zondag 6 december 2009 15:59 schreef veda het volgende:
[..]
Leer jij dan niks van al die meldingen van mensen die usb sticks op ebay kopen en daarmee bedonderd worden? Ik zou het niet kopen, ik heb nog niemand gehoord die opslagmedia kocht op ebay die niet bedonderd was.
Omdat ze als mensen refund vragen ze eisen dat er een positieve feedback komt.quote:Op zondag 6 december 2009 16:01 schreef Twizu het volgende:
[..]
Hehe, Ja papa
Hoe komen ze dan aan een overwegend positieve feedback? Onwetende mensen zoals mij die gelijk een feedback geven zonder het te gebruiken?
quote:Op zondag 6 december 2009 16:04 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Omdat ze als mensen refund vragen ze eisen dat er een positieve feedback komt.
Jaquote:Op zondag 6 december 2009 16:49 schreef flexoo het volgende:
zijn alle tradetang betalingen met escrow?
\quote:Op zondag 6 december 2009 13:10 schreef Twizu het volgende:
Even een vraag:
Redelijke BS, als dit drie keer gebeurd en je forwardt het mailtje naar eBay zullen ze de gast meteen schorsen en verwijderen. Je kan dit niet eisen, zeker nu ben je als verkoper redelijk zwak, met de nieuwe regels.quote:Op zondag 6 december 2009 16:04 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Omdat ze als mensen refund vragen ze eisen dat er een positieve feedback komt.
quote:Op zondag 6 december 2009 16:57 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Redelijke BS, als dit drie keer gebeurd en je forwardt het mailtje naar eBay zullen ze de gast meteen schorsen en verwijderen. Je kan dit niet eisen, zeker nu ben je als verkoper redelijk zwak, met de nieuwe regels.
Je kan gewoon bij PayPal een klacht indienen, klaar. Ik heb het één keer gehad, toen was het één simpel cc naar eBay en PayPal en hoppa, meteen geld binnen.quote:Op zondag 6 december 2009 17:15 schreef Skiet het volgende:
[..]
Geen BS. Is algemeen bekend dat ze dat doen. Of het mag of niet dat is iets anders. Maar ze doen het wel degelijk.
Lees hier wat je moet doen mocht het je overkomen:
http://sosfakeflash.wordp(...)n-of-refund-a-guide/
Stoppen is goedkoper!quote:Op zondag 6 december 2009 17:33 schreef flexoo het volgende:
net 100 pakjes malleboro gekocht17 euro de slof
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kiva FOK-team #8 Waar geld echt goed doet!
[b]Op zaterdag 26 juni 2010 18:48 schreef vosss het volgende:[/b]
6 eien
quote:Op zondag 6 december 2009 17:36 schreef Twizu het volgende:
[..]
Stoppen is goedkoper!
haha ik rook nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.het is voor de verkoop! zit op t roc, op het roc zitten mensen die WEL roken. of 48 euro betalen of 27,50?
zodra je die binnen hebt is de kerst al voorbij !!quote:Op zondag 6 december 2009 17:37 schreef Dionysiou het volgende:
http://popbuying.com/detail.pb/sku.25694
http://popbuying.com/detail.pb/sku.25514
http://popbuying.com/detail.pb/sku.25565
Is dit goeie shit voor indoor/outdoor?
quote:Hou verder de volgende regels in de gaten:
- Niet bitchen naar elkaar
- Geen handeltjes.
- Geen illegale meuk zoals wapens, nepkleding.
quote:Op zondag 6 december 2009 17:38 schreef flexoo het volgende:
[..]
haha ik rook niethet is voor de verkoop! zit op t roc, op het roc zitten mensen die WEL roken. of 48 euro betalen of 27,50?
Ik koop mijn kerst rommel altijd op 3e kerstdag in NL, dan gaat alles altijd voor een prikkie wegquote:Op zondag 6 december 2009 17:40 schreef flexoo het volgende:
zondra je die binnen hebt is de kerst al voorbij !!
ohjaaquote:Op zondag 6 december 2009 17:41 schreef Skiet het volgende:
[..]
Handeltjes/verkopen mag niet over gesproken worden. Daarnaast is 100 pakjes (5 sloffen) wel een redelijk pakket. Met de hond er langs en je bent het kwijt.
Ik heb deze http://dealextreme.com/details.dx/sku.1255quote:Op zondag 6 december 2009 17:40 schreef kikoooooo het volgende:
Ik zoek een kleine, maar felle led zaklamp voor in de auto. Iemand een tip?
Ik denk dat je flink de lul bent als die 10 sloffen er uit worden gepikt, en ik schat de kans dat het gebeurt ook redelijk groot in..quote:Op zondag 6 december 2009 17:42 schreef flexoo het volgende:
[..]
ohjaat zijn trouwens 10 sloffen
hopen dat de hond verkouden is
quote:Op zaterdag 5 december 2009 22:29 schreef cojonesm het volgende:
Shit, ik heb voor 22.60 besteld maar ik wil absouluut niet het risico lopen dat ik invoerrechten enzo moet betalen. Wat moet ik nu doen?
Laatst nog een documentaire gezien waarin ze lieten zien wat het verschil was met de sigaretten uit het buitenland.quote:Op zondag 6 december 2009 17:52 schreef veda het volgende:
Ovirgens schijnt het dat er in dergelijke sigaretten (komen toch uit HK?) meer teer zit dan in nederlandse sigaretten. Zijn dus schadelijker.
Staat er op nederlandse sigaretten niet hoeveel teer er in zit? Mischien kan je dat vergelijken? Ben benieuwd!
Heb 2x2 besteld, om uit te delenquote:Op zondag 6 december 2009 17:45 schreef Janpietklaas het volgende:
[..]
Ik heb deze http://dealextreme.com/details.dx/sku.1255
't is een 2 pack voor nog geen 5 euro. En ze zijn echt super fel.
Wat veel mensen overigens ook niet weten is dat er smaakstoffen in sigaretten gaan om ze lekkerder te maken. En niet alleen in sigaretten waarop op het pakje staat dat ze naar vanille smaken, maar ook in gewone sigaretten.quote:Op zondag 6 december 2009 18:06 schreef Downstar het volgende:
[..]
Laatst nog een documentaire gezien waarin ze lieten zien wat het verschil was met de sigaretten uit het buitenland.
en wat ze er wel allemaal niet in gooide ; je wil niet weten!
bij sommige zaten zelfs delen van dierelijke resten, kattenzeik hoorde ik ook voorbij komen
ook ijzervijzels en het het meest bestond ook nog deels uit houtzaagsel !
nou lekkere sigaretten dan haha
Met de nadruk op shitquote:Op zondag 6 december 2009 17:37 schreef Dionysiou het volgende:
http://popbuying.com/detail.pb/sku.25694
http://popbuying.com/detail.pb/sku.25514
http://popbuying.com/detail.pb/sku.25565
Is dit goeie shit voor indoor/outdoor?
Thanx voor je uitgebreiden informatie man!quote:Op zondag 6 december 2009 18:09 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Met de nadruk op shit![]()
Ik heb 1 snoer en een 2e op komst. Er staat dus 220v op het snoer en elk ledje heeft een weerstandje om het iets van 12v te maken ofzo? Het snoer is erg dun en omdat hier en daar de ledjes scherp soldeersel hebben prikt het er bijna doorheenHet kastje knijp je met 2 vingers in en vervolgens kun je door de kieren kijken om een 220v printbordje te zien
![]()
Het werkt echt heel mooi, de ledjes zijn superfel en sprankelend. Je moet alleen wel uitkijken met brandgevaar want dit komt nooit door de Kema keur heen. Is het waterdicht?? Het kastje moet je zeker weten droog neerleggen en de ledjes zijn een twijfel geval. Er zit wel een soort plastic omhulsel om de led maar hier en daar lijken de ijzeren pootjes niet in het plastic gesmolten. Ik heb ze voor de test buiten gehangen en er gebeurde weinig. Misschien in een enorme regenbui dat de boel gaat knetteren, gaat hooguit de aardlek om.
Ik vind het wel een aanrader omdat de prijs zo laag is. Je moet alleen wel beseffen wat je koopt, niet geschikt voor mensen met kleine kinderen die aan snoeren trekken (of juist wel). Trek eerst de stekker eruit als je aan het snoer gaat klooien, dat soort logica.
Door die te vragen aan de verkoper. Maar niet altijd heeft hij er 1.quote:Op zondag 6 december 2009 19:18 schreef groggy het volgende:
heb een e-mail gestuurd naar de verkoper van mn MD80 (strong-stock)
Dear Buyer,
Have a nice day.We shipped this item on 9 Nov by Hongkong Post Office.Generally speaking,it will take 12-25 working days to arrive European major cities.But because it is going to Christmas,HK Post has huge parcel pressure.All item will arrive late.Please be patient to wait for it.It will arrive you,just need time to ship.
Best Wishes
Hoe weten jullie die HK tracking nummers? duurt lang allemaal...
Ik heb hem ongeveer 40 dagen geleden bij hem besteld en hij een paypal claim ingediend. Traching nummer heeft ie (bij mij) niet. 45 dagen na aankoop kan je geen claim meer indienen dus als je 40 dagen na aankoop je product nog niet hebt raad ik je aan een clain in te dienen bij paypal (je kan er even heen bellen of op de website regelen).quote:Op zondag 6 december 2009 19:18 schreef groggy het volgende:
Dear Buyer,
Have a nice day.We shipped this item on 9 Nov by Hongkong Post Office.Generally speaking,it will take 12-25 working days to arrive European major cities.But because it is going to Christmas,HK Post has huge parcel pressure.All item will arrive late.Please be patient to wait for it.It will arrive you,just need time to ship.
Best Wishes
Z'n winkel naar de afgrond aan het helpen? ik weet niet hoor maar het gaat juist ontzettend goed met hem. Hij heeft al redelijk wat personeel en aan de forum members te zien ook al heel veel kopers (1000 forum members)quote:Op zondag 6 december 2009 19:15 schreef Chuphinh het volgende:
zo hey, die ds lite bij dealperfect is echt veel duurder geworden zeg. Die jack is echt zijn winkeltje naar de afgrond aan het werken met al dat geneuzel de afgelopen paar maanden.
Enige goeie antwoord eigenlijk.quote:Op zondag 6 december 2009 17:59 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Stoppen met bestellen uit het buitenland.
Hoe duur was ie eerst dan..? M'n vriendin begon er laatst over, kijk je op DX, waar ze refurbished aanbieden, is bijna 2x zo goedkoop als de refurbed op DP..quote:Op zondag 6 december 2009 19:15 schreef Chuphinh het volgende:
zo hey, die ds lite bij dealperfect is echt veel duurder geworden zeg. Die jack is echt zijn winkeltje naar de afgrond aan het werken met al dat geneuzel de afgelopen paar maanden.
hoezo de lul? boetes ofzo?quote:Op zondag 6 december 2009 17:51 schreef Semmm het volgende:
[..]
Ik denk dat je flink de lul bent als die 10 sloffen er uit worden gepikt, en ik schat de kans dat het gebeurt ook redelijk groot in..
Je denkt toch niet dat het echte zijn hoop ik hè. Dit zijn originele neppers gemaakt in de chinese fabriek.quote:Op zondag 6 december 2009 17:33 schreef flexoo het volgende:
net 100 pakjes malleboro gekocht17 euro de slof
Kijk HIER eens tussen, zijn oplaadbaar in de sigarettenaansteker.quote:Op zondag 6 december 2009 17:40 schreef kikoooooo het volgende:
Ik zoek een kleine, maar felle led zaklamp voor in de auto. Iemand een tip?
Maar hij dacht dat ze echt warenquote:Op zondag 6 december 2009 20:06 schreef PedroN het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat het echte zijn hoop ik hè. Dit zijn originele neppers gemaakt in de chinese fabriek.
Ze schrijven zelf: "Wholesale Marlboro Filter, Lights,Menthol Lights, Marlboro, made in france spain usa Vietnam philippe UK ( red, white, MENTHOL) ,555, B&H (HARD BOX),L&B(HARD BOX),NEWPORT (HARD BOX),L&M(HARD BOX),Camel,(brown soft box ) our factory manufacture all kind of brands cigarettes"
Misschien OOK wel LEUK om te lezen.
Nog even de moraalridder uithangen, dan weet je wat je te wachten kan staan:
Artikel 337 Wetboek van strafrechht
1. Hij die opzettelijk:
a. valse, vervalste of wederrechtelijk vervaardigde merken,
b. waren, die zelf of op hun verpakking valselijk zijn voorzien van de handelsnaam van een ander of van het merk waarop een ander recht heeft,
invoert, doorvoert of uitvoert, verkoopt, te koop aanbiedt, aflevert, uitdeelt of in voorraad heeft, wordt gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste één jaar of geldboete van de vijfde categorie.
2. < even niet van belang >
3. Indien de schuldige van het plegen van het misdrijf, genoemd in het eerste lid, zijn beroep maakt of het plegen van dit misdrijf als bedrijf uitoefent, wordt hij gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste vier jaren of geldboete van de vijfde categorie.
4. Indien door het plegen van het misdrijf, genoemd in het eerste lid, gemeen gevaar voor personen of goederen te duchten is, wordt de schuldige gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste vier jaren of geldboete van de vijfde categorie.
Dus als je Chinese sigaretten verkoopt waar veel te veel teer, benzeen etc zit kan je 4 jaar krijgen, ook als je er je handeltje van maakt (kid 3) kan je dezelfde straf krijgen.
In de praktijk zal je dit nooit krijgen maar met een eenvoudige waarschuwing kom je er ook niet af.
suc6 met je handel
quote:Op zondag 6 december 2009 20:02 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Enige goeie antwoord eigenlijk.![]()
![]()
[..]
Hoe duur was ie eerst dan..? M'n vriendin begon er laatst over, kijk je op DX, waar ze refurbished aanbieden, is bijna 2x zo goedkoop als de refurbed op DP..![]()
Maar goed, da's slechts 1 sku. Volgens mij doet ie het overall niet slecht, toch?
Nee maar nu wel!quote:Op zondag 6 december 2009 20:12 schreef veda het volgende:
[..]
Maar hij dacht dat ze echt warenDus hij heeft niet opzettelijk namaak artikelen gekocht.
Ovirgens, punt 1 geld ook voor de rolaxen voor de ipoods en voor al die andere dingen. Niemand hier die daar nog problemen mee heeft gehad.
Wat mensen hierboven ook zeggen, belasting/accijns ontduiken etc.quote:
En dan ben je toch mooi 170 euro kwijtquote:Op zondag 6 december 2009 20:30 schreef flexoo het volgende:
als ze aan de deur komen:
ting-dong
meneer hier een rekening van 450 euro!
waarvoor?
nep sigaretten!
welke sigaretten? ik weet van niks?
ze staan op jouw naam!
nee er staat cadeau? ik heb er toch niet om gevraagt?
einde
ting-dongquote:Op zondag 6 december 2009 20:30 schreef flexoo het volgende:
ting-dong
waarvoor?
nep sigaretten!
ze staan op jouw naam!
einde
Ja want sigaretten heeft ie dan niet meerquote:
Bij jack had ik ze aangevraagd, waren ze 50 dollar(op taobao ff zoeken)quote:Op zondag 6 december 2009 20:46 schreef Skiet het volgende:
Ik heb nu UJJS gevonden. Model Classic Tall 5815 kleur grijs en de prijs kwam op 59 Dollar incl shipping. Iemand nog goedkopere gezien?
Model Classic Short 5825 kwam ook op 59 Dollar.![]()
Tuurlijk schat, denk je dan niet dat iedereen dat zou doen.quote:Op zondag 6 december 2009 20:30 schreef flexoo het volgende:
ting-dong
waarvoor?
nep sigaretten!
ze staan op jouw naam!
einde
Ik ha ze niet kopenquote:Op zondag 6 december 2009 21:02 schreef Semmm het volgende:
Waarom gaan alle mannen/jongens hier nu UGHHHHS kopen?
Omdat ze die graag willen hebben?quote:Op zondag 6 december 2009 21:02 schreef Semmm het volgende:
Waarom gaan alle mannen/jongens hier nu UGHHHHS kopen?
had ik vorige week ook al gedaan, "strong-stock" is een meid trouwens hahahaquote:Op zondag 6 december 2009 19:18 schreef groggy het volgende:
Goed idee... ik ga het denk ik toch maar is doen...quote:Op zondag 6 december 2009 21:14 schreef mickeyD het volgende:
verschil zie je pas als je beide besteld en de "slechtste" doorverkoopt aan je buurmeisje van 14
Als je de plaatjes goed bekijkt gaat het om de binnenkant, de ene heeft van dat neppe lamswoolquote:
Heb je al besteld??? we kunnen anders ff kijken of we samen kunnen doen en dan wat goedkoper uitkomenquote:Op zondag 6 december 2009 21:25 schreef jopiede het volgende:
[..]
Als je de plaatjes goed bekijkt gaat het om de binnenkant, de ene heeft van dat neppe lamswool [ afbeelding ] en de echte hebben een iets wat andere(en dus ook lekkerdere)[ afbeelding ]
http://item.taobao.com/au(...)f1f6a9e.htm?cm_cat=0 daar ga ik voor, is 85 dollar incl shipping en volgens rachel hadden mensen allemaal positieve feedback+ 14 verkocht in 30 dagen
Ik wacht denk ik toch nog maar ff af... Kijk ook nog ff verder en weet nog niet welke maat en kleur me zusje wil. En deze is wat vaker verkocht en wat betere beoordeling... alleen word de maat een klein probleempje vour jou denk ikquote:Op zondag 6 december 2009 21:35 schreef jopiede het volgende:
Nee, ben eff de maat aan het bekijken. Ik wou graag maat 41/42 dus heb net rachel gemailed. En krijg net reactie eff kijken!
edit:
HI!
http://item.taobao.com/au(...)f1f6a9e.htm?cm_cat=0
For this supplier, he can provide up to size Eu45
So it is not a problem about size
Best regards,
Rachel
Dit is echt goed nieuws, namelijk goede zaak dat je een niet te kleine maat neem. Ik ga morgen even mijn moeder overtuigen om deze voor mij te betalen als sloffen. Me pa heeft namelijk de echte voor als hij thuis wat werk afmaakt(eigen bedrijf) want hij heeft namelijk koude voeten. En hij is er zeer tevreden over.
PM anders eff je msn dan kunnen we eff overleggen!
en die bovenste link ; als je kijkt naar het logo achter op zie je dat de laatste G niet zoals het echte merkt staat ; dus een 'fout' in het nep logoquote:Op zondag 6 december 2009 21:25 schreef jopiede het volgende:
[..]
Als je de plaatjes goed bekijkt gaat het om de binnenkant, de ene heeft van dat neppe lamswool [ afbeelding ] en de echte hebben een iets wat andere(en dus ook lekkerdere)[ afbeelding ]
http://item.taobao.com/au(...)f1f6a9e.htm?cm_cat=0 daar ga ik voor, is 85 dollar incl shipping en volgens rachel hadden mensen allemaal positieve feedback+ 14 verkocht in 30 dagen
Hij kijkt ook nog een beetje naar kwaliteitquote:Op zondag 6 december 2009 21:46 schreef Downstar het volgende:
[..]
en die bovenste link ; als je kijkt naar het logo achter op zie je daat de laatse G niet zoals het echte merkt staat ; dus een 'fout' in het nep logo
ben ook naar ujjs opzoek; btw ik snap jack ook niet..
of TB staan veel goedkopere suppliers voor zijn producten
denk aan de ipots de ujjs en toch laat hij zijn veeel duurdere producten op zn site staan.
denk dat als jij ze goedkoper in koopt via TB ; een veel beter eprijs kan leveren voor ons ..
en dat hij er dus veel meer verkoopt.
Haha, die link:quote:Op zondag 6 december 2009 21:25 schreef jopiede het volgende:
[..]
Misschien verkoopt ie ze op z'n site gewoon veel te duur... z'n drinking bird kostte eerst 15 dollar, nadat iemand hem er op had gewezen dat ze ergens anders goedkoper waren was de prijs ineens 7 dollarquote:Op zondag 6 december 2009 21:46 schreef Downstar het volgende:
[..]
en die bovenste link ; als je kijkt naar het logo achter op zie je daat de laatse G niet zoals het echte merkt staat ; dus een 'fout' in het nep logo
ben ook naar ujjs opzoek; btw ik snap jack ook niet..
of TB staan veel goedkopere suppliers voor zijn producten
denk aan de ipots de ujjs en toch laat hij zijn veeel duurdere producten op zn site staan.
denk dat als jij ze goedkoper in koopt via TB ; een veel beter eprijs kan leveren voor ons ..
en dat hij er dus veel meer verkoopt.
Hmmmm ik kan je nu al zeggen dat die ujjs die revpolen binnen heeft gehaald en waar jullie nu naar kijken zeer zeker de zelfde kwaliteit hebben als die van jack.quote:Op zondag 6 december 2009 21:47 schreef hongtom het volgende:
[..]
Hij kijkt ook nog een beetje naar kwaliteit
Ik heb ze ook zojuist besteld, ben benieuwdquote:Op zondag 6 december 2009 17:45 schreef Janpietklaas het volgende:
[..]
Ik heb deze http://dealextreme.com/details.dx/sku.1255
't is een 2 pack voor nog geen 5 euro. En ze zijn echt super fel.
Om een beter idee te krijgen wat voor nepartikelen er worden geimporteerd.quote:Op zondag 6 december 2009 22:06 schreef hongtom het volgende:
wrom zouden ze...
MD-52 ;quote:Op zondag 6 december 2009 22:09 schreef zlakto het volgende:
Wat waren die kanen's waar iedereen zo tevreden over was?
Oja, dat baseren ze natuurlijk op de +- 25 mensen die hier posten..quote:Op zondag 6 december 2009 22:12 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Om een beter idee te krijgen wat voor nepartikelen er worden geimporteerd.
Onder andere. Internet is nu eenmaal een makkelijk middel om een beeld te krijgen wat voor soort spullen geimporteerd worden en waar vandaan. Hoewel de prioriteit voornamelijk ligt bij de handelaren die containers vol importeren.quote:Op zondag 6 december 2009 22:14 schreef Semmm het volgende:
[..]
Oja, dat baseren ze natuurlijk op de +- 25 mensen die hier posten..
Dat heb ik altijd.quote:Op zondag 6 december 2009 22:14 schreef Fastmatti het volgende:
Hebben jullie dat ook dat je eigenlijk geen idee meer hebt wat er nog binnen moet komen. Heb hier een paar dingen lopen, uit de UK moet wat komen, ook een paar dingen besteld hier in Nederland. Heb eigenlijk geen idee wat er nog moet komen en wat al binnen gekomen is.
Posts: 212quote:Op zondag 6 december 2009 22:14 schreef Semmm het volgende:
[..]
Oja, dat baseren ze natuurlijk op de +- 25 mensen die hier posten..
Ik heb een mapje aangemaakt en save foto's van elk product dat ik heb besteldquote:Op zondag 6 december 2009 22:14 schreef Fastmatti het volgende:
Hebben jullie dat ook dat je eigenlijk geen idee meer hebt wat er nog binnen moet komen. Heb hier een paar dingen lopen, uit de UK moet wat komen, ook een paar dingen besteld hier in Nederland. Heb eigenlijk geen idee wat er nog moet komen en wat al binnen gekomen is.
Gelukkig zit er maar één ding dat voor zaterdag moet komen, maar die verwacht ik dinsdag al.quote:Op zondag 6 december 2009 22:18 schreef mstr het volgende:
[..]
Dat heb ik altijd.
En dan komt er een pakketje: 'Oja, dat had ik ook nog besteld!'
Op dit moment durf ik geen voorspellingen te doenquote:Op zondag 6 december 2009 22:27 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Gelukkig zit er maar één ding dat voor zaterdag moet komen, maar die verwacht ik dinsdag al.
Dat is eigenlijk wel een goed idee. Gisteren ook wat zaken geannuleerd en opnieuw besteld. Maakt het er allemaal niet overzichtelijker op. Moet dus het product krijgen en ook nog geld terugquote:Op zondag 6 december 2009 22:27 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Ik heb een mapje aangemaakt en plaats foto's van elk product dat ik heb besteld
Dit moet gewoon uit Nederland komen.quote:Op zondag 6 december 2009 22:29 schreef mstr het volgende:
[..]
Op dit moment durf ik geen voorspellingen te doen
Heb ik ook wel eens ja. En dan denk ik meestal: 'Wat moet'k er eigenlijk mee'. en gooi ik het in de kast om het vervolgens nooit meer aan te raken.quote:Op zondag 6 december 2009 22:18 schreef mstr het volgende:
[..]
Dat heb ik altijd.
En dan komt er een pakketje: 'Oja, dat had ik ook nog besteld!'
Ik bestel eigenlijk alleen nuttige dingen. Zit nu te wachten op een aantal reisadapters. De vorige in mijn hotelkamer laten liggen dus nu een veel goedkopere en handzamere besteld.quote:Op zondag 6 december 2009 22:31 schreef Twizu het volgende:
[..]
Heb ik ook wel eens ja. En dan denk ik meestal: 'Wat moet'k er eigenlijk mee'. en gooi ik het in de kast om het vervolgens nooit meer aan te raken.
Ze is 9?quote:Op zaterdag 5 december 2009 17:36 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
dat zijn al die Lurkers waar jij het over hadquote:Op zondag 6 december 2009 22:18 schreef Twizu het volgende:
[..]
Views: 3318
Nee, ik zeg verder niets
En ik heb 'm gelijk maar even iets hoger voor je gezet:quote:Op zondag 6 december 2009 22:18 schreef Twizu het volgende:
[..]
Views: 3318
Nee, ik zeg verder niets
Prachtig, veel moeite met de zinsbouw maar de woordenschat is grootquote:Op zondag 6 december 2009 22:58 schreef revpolen het volgende:
lol had iets besteld op tradetang
krijg ik net deze PM
hi friend;
The order thanked you!Goods already ready to for you!But, very sorry!The goods price in nowadays soar and transport a fee to also soar!This price that you pay is just cost!I hope that you can pay again 60usd!So, I just will not lose money!Hope your apprehensibility!
thanks!
ff terug mailen. de T voor je... moetje hem maar niet aanbieden voor die prijs...
ze staan ook voor dit bedrag bij andere aanbieders online
I know what i'm getting this carnival..quote:Op zondag 6 december 2009 21:07 schreef Placenta het volgende:
Carnaval, anyone?
http://www.milanoo.com/
quote:Op zondag 6 december 2009 23:12 schreef veda het volgende:
http://popbuying.com/detail.pb/sku.25303
een onderwaterlaser![]()
Neo gaat van carrière veranderenquote:Op zondag 6 december 2009 23:16 schreef neo2000 het volgende:
[..]
I know what i'm getting this carnival..
[ afbeelding ]
YEAH BITCHES!![]()
![]()
Die pakken zijn zo vetquote:Op zondag 6 december 2009 23:16 schreef neo2000 het volgende:
[..]
I know what i'm getting this carnival..
[ afbeelding ]
YEAH BITCHES!![]()
![]()
Je kunt het allicht proberen.quote:Op zondag 6 december 2009 23:16 schreef Skiet het volgende:
[..]
Waterproof is niet altijd waterproof als in onder water houden he
Heh, daar wil ik 't wel voorquote:Op zondag 6 december 2009 23:24 schreef Dionysiou het volgende:
http://www.milanoo.com/Ye(...)Costume-p376.html#pl
Foutje in de prijs
Ik wacht nog steeds geduldig op een paar kleine dingen die 28-10 geshipt zijn.quote:Op zondag 6 december 2009 23:55 schreef Skiet het volgende:
Echt traag dus allemaal voor mensen die denken dat ze de enige zijn met een lange wachttijd.
Voor kerst 2010 ben je ruim op tijdquote:Op maandag 7 december 2009 00:21 schreef littledrummergirl het volgende:
net een hele berg wensballonnen besteld voor bij de kerstcadeautjeshopelijk zijn ze er op tijd
Oké gekquote:Op maandag 7 december 2009 00:40 schreef Acinonyx het volgende:
Bohhh gek wat een leuke dingen hebben ze daar bij DealExtreme gek, als ik geld heb ga ik zeker eens flink shoppen daar, i love gadgets
Vergeet het maar.quote:Op maandag 7 december 2009 00:21 schreef littledrummergirl het volgende:
net een hele berg wensballonnen besteld voor bij de kerstcadeautjeshopelijk zijn ze er op tijd
pfffffffffff.quote:Op maandag 7 december 2009 08:41 schreef Personan het volgende:
Ik had een PCI kaart bij Dealextreme besteld maar na 17 dagen nog niks ontvangen. Kan het onderschept zijn door de douane? Ik had ook een keer een stiletto besteld bij DX en die kreeg ik gewoon netjes na 7 dagen binnen terwijl daar een geldboete van 3500 euro of zelfs een celstraf op staat
46 ook?quote:Op maandag 7 december 2009 09:17 schreef Semmm het volgende:
Nee, heb gewoon geduld! 17 dagen is hartstikke normaal
Hier hetzelfdequote:Op maandag 7 december 2009 09:49 schreef Dionysiou het volgende:
Zo weird. Pakjes van de 18e van nov. 2 stuks. Zelfde tijd geshipt. 1 kwam vorige week al aan op een dinsdag ofzo en die andere is er nog steeds niet.
Rare shit
Denk je dat die vliegtuigen een paar dagen in de lucht zitten ofzo?quote:Op maandag 7 december 2009 09:50 schreef Placenta het volgende:
[..]
Hier hetzelfde, net alsof die vliegtuigen elkaar inhalen
Hier een 16GB SD kaart die ook echt 16GB is. ;-) Op een paar honderd MB na staat ie vol.quote:Op zondag 6 december 2009 15:59 schreef veda het volgende:
ik heb nog niemand gehoord die opslagmedia kocht op ebay die niet bedonderd was.
Een vlucht van Amsterdam naar Hong Kong duurt ong. 11 uurtjesquote:Op maandag 7 december 2009 10:00 schreef Semmm het volgende:
[..]
Denk je dat die vliegtuigen een paar dagen in de lucht zitten ofzo?
Ja, dus die verschillen worden echt niet gemaakt in de lucht hoorquote:Op maandag 7 december 2009 10:02 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Een vlucht van Amsterdam naar Hong Kong duurt ong. 11 uurtjes
Volgens mij is het beidequote:Op maandag 7 december 2009 10:47 schreef Fastmatti het volgende:
Wordt er dan zoveel besteld of niet gewerkt?
Ik heb een paar dingen van 26 oktober ook nog niet. Dus toen was het al foutquote:Op maandag 7 december 2009 10:14 schreef monkeybrain het volgende:
Een paar ledlampen heb ik al weken terug ontvangen. Mijn kerstsnoertje die de volgende dag is verzonden is nog nergens te bekennenNa 10 november lijkt het fout te zijn gegaan bij HongKong prutspost.
Ik ga maar niks bestellen tot nieuwjaar ofzo, dit is niet echt leuk meer. De zooi gaat toch pas over 3 weken op het vliegtuigZit ik gecaluleerd de stroming aan pakjes te bestellen voor het ultieme genotsgevoel... wacht ik nog steeds op 35 dingen
Het was ironisch bedoeld.quote:Op maandag 7 december 2009 10:06 schreef Semmm het volgende:
[..]
Ja, dus die verschillen worden echt niet gemaakt in de lucht hoor
Dat emailde ze mij ook. Ik zit nog steeds op iets van 21 oktober te wachten. Bij hun gebeurde dat nooit, maar een oplossing zoeken ho maar. Dus je bent niet de enige.quote:Op maandag 7 december 2009 11:20 schreef Skiet het volgende:
En tiffany stuurde me vanmorgen een e-mail over een order van eind oktober. Status is posted on 27th oct ofzo en die tiffany van PB doet nu alsof dit nog nooit voorgekomen is.
Echt duidelijk dat het gewoon niet meer gaat komen en ze willen maar geen nieuwe sturen. Steeds maar wachten en wachten.
Ik besteld 25/11 als ik toen had kunnen betalen had het 27/11 verzonden geweest. Nu werd het pas 5 december verzondenquote:Op maandag 7 december 2009 11:36 schreef Twizu het volgende:
Ik heb er nog een van 10 november die ik wel graag voor kerst zal willen
Er komen toch wat deuken in het imago van deze webshops. Weten jullie zeker dat het aan de HK-post ligt. Mijn ervaringen uit Singapore zijn namelijk dat ze juist over dit soort dingen liegen.quote:Op maandag 7 december 2009 11:40 schreef davo1979 het volgende:
[..]
Dat emailde ze mij ook. Ik zit nog steeds op iets van 21 oktober te wachten. Bij hun gebeurde dat nooit, maar een oplossing zoeken ho maar. Dus je bent niet de enige.
Vriendin in Azie, die gek is op Stitch, ik moest bijna een smerige opmerking maken hierover...quote:Op zaterdag 5 december 2009 17:36 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
quote:Op maandag 7 december 2009 11:47 schreef dabadbass het volgende:
[..]
Vriendin in Azie, die gek is op Stitch, ik moest bijna een smerige opmerking maken hierover...
Ja, blijkbaar hebben DX, DP en Ebay er last van, dus het ligt aan HK Postquote:Op maandag 7 december 2009 11:46 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Er komen toch wat deuken in het imago van deze webshops. Weten jullie zeker dat het aan de HK-post ligt. Mijn ervaringen uit Singapore zijn namelijk dat ze juist over dit soort dingen liegen.
Of het is gewoon een megagrote conspiracy waarin alle spleetoogjes betrokken zijnquote:Op maandag 7 december 2009 12:26 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Ja, blijkbaar hebben DX, DP en Ebay er last van, dus het ligt aan HK Post
Dat is als het goed is de "HiPhone".quote:Op maandag 7 december 2009 14:51 schreef APPELBOOMZOR het volgende:
Heeft iemand deze, of weet iemand van welk merk deze is: http://www.popbuying.com/detail.pb/sku.26537
Ik vind het namelijk een hele goede kloon vergeleken met de Eiphone. Op het moment heb ik 2 i9+++'s en een i68+ gehad, maar die op de link lijkt er een stuk meer op dan die andere en als het goed is zit er ook een logo van het "appeltje" op.
Klopt. Op eBay bestellingen van de eerste week van november staan. Nog niks binnen!quote:Op maandag 7 december 2009 12:26 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Ja, blijkbaar hebben DX, DP en Ebay er last van, dus het ligt aan HK Post
quote:Op maandag 7 december 2009 15:27 schreef Placenta het volgende:
[..]
Of het is gewoon een megagrote conspiracy waarin alle spleetoogjes betrokken zijn
Hmm.. als ik op eBay HiPhone 3GS zoek vind ik raar genoeg helemaal niks. Zoek ik op Google vind ik een hele boel. Het is hem volgens mij wel, thank youquote:Op maandag 7 december 2009 15:28 schreef Joene94 het volgende:
[..]
Dat is als het goed is de "HiPhone".
Laat die 3gs dan wegquote:Op maandag 7 december 2009 15:48 schreef APPELBOOMZOR het volgende:
[..]
Hmm.. als ik op eBay HiPhone 3GS zoek vind ik raar genoeg helemaal niks. Zoek ik op Google vind ik een hele boel. Het is hem volgens mij wel, thank you![]()
Nu nog mensen die ervaring met deze mobiel hebben
Schiet maar op, ik denk niet dat je het gaat redden. Ik heb m'n aanstekers 15 november al besteldquote:Op maandag 7 december 2009 17:13 schreef Dionysiou het volgende:
Ik ga alvast maar stiekem kijken voor aanstekers voor oud en nieuw.
Zal vast lang duren
Red je niet meer.quote:Op maandag 7 december 2009 17:13 schreef Dionysiou het volgende:
Ik ga alvast maar stiekem kijken voor aanstekers voor oud en nieuw.
Zal vast lang duren
quote:Op maandag 7 december 2009 17:18 schreef APPELBOOMZOR het volgende:
Onder welke zoekterm vinden jullie die aanstekers? Ik dacht lighter maar dan vind ik alleen andere zooi...
Jet torch voor die mini gas branders (blauwe vlam) en ik zoek voor een gewone aansteker op lighter heurquote:Op maandag 7 december 2009 17:18 schreef APPELBOOMZOR het volgende:
Onder welke zoekterm vinden jullie die aanstekers? Ik dacht lighter maar dan vind ik alleen andere zooi...
quote:Op maandag 7 december 2009 17:15 schreef Semmm het volgende:
[..]
Schiet maar op, ik denk niet dat je het gaat redden. Ik heb m'n aanstekers 15 november al besteld
quote:
Dan is de berg van onze kerst en nieuwjaar niet eens weg uit dat godvergeten landquote:Op maandag 7 december 2009 16:55 schreef Dionysiou het volgende:
February 14 is het weer zo ver!
Lunar New Year in China = nog ergere vertragingen dan nu
Inderdaadquote:Op maandag 7 december 2009 17:30 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Dan is de berg van onze kerst en nieuwjaar niet eens weg uit dat godvergeten land![]()
Tot april geen pakjesondertussen stort de dollar in en vervolgens mogen we bijbetalen als we de pakjes willen hebben
![]()
quote:een vraagje: zou ik zo'n million times lighter niet met wasbenzine ofzo kunnen vullen dat die langer meegaat?
Ik heb dat wel gelezen, ik snapte nooit het gezeur van trage levering en zaken die nooit in stock komen. De laatste paar maanden snap ik het HELEMAALquote:Op maandag 7 december 2009 17:31 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Inderdaad
Weet niet of je er vorig jaar bij was hier met die vertragingen?
Dat duurde iets van een half jaar voordat het weer NORMAAL liep
Je begrijpt natuurlijk wel dat wat nu onder aan de berg ligt, over drie maanden nog steeds onderop ligtquote:Op maandag 7 december 2009 17:30 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Dan is de berg van onze kerst en nieuwjaar niet eens weg uit dat godvergeten land![]()
Tot april geen pakjesondertussen stort de dollar in en vervolgens mogen we bijbetalen als we de pakjes willen hebben
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |