Er staat met mega-letters UK in de titel, waar zou het nou toch vandaan moeten komen? Hmm...quote:Op zondag 6 december 2009 10:34 schreef revpolen het volgende:
WTF
rook zelf niet maar denk ga eens zoeken...
http://www.tradetang.com/(...)110494-1837404.html#
zelfs nederlandse foto er bij
edit: denk eigelijk uit belgie
omdat hij 2 talig is
Valt waarschijnlijk dus nog mee met die mp3 spelerquote:candy tong to me
show details 4:38 AM (7 hours ago)
Dear Friend,
Thanks for your message,
We shall test it before dispacth it out, please do not worry for that,
If you donot want it, i will refund you soon,
Please check it on your paypal, thanks,
Regards
volgens chinezen is uk en Nederland 1 land...quote:Op zondag 6 december 2009 11:29 schreef mstr het volgende:
[..]
Er staat met mega-letters UK in de titel, waar zou het nou toch vandaan moeten komen? Hmm...
Kom je goed wegquote:Op zondag 6 december 2009 11:56 schreef Unreal88 het volgende:
[..]
Valt waarschijnlijk dus nog mee met die mp3 speler
Edit: En hij is terugbetaald via paypalGelukkig maar
quote:Op zondag 6 december 2009 12:55 schreef Unreal88 het volgende:
http://www.popbuying.com/detail.pb/sku.25752
Is dit de beste iDop die je kan krijgen?
als ik je mag adviseren , kijk eens op Ebay voor die ipotsquote:Op zondag 6 december 2009 12:55 schreef Unreal88 het volgende:
http://www.popbuying.com/detail.pb/sku.25752
Is dit de beste iDop die je kan krijgen?
Ja dat deed ik dus gisteren maar dat bleek een neppert te zijn met maar 4gb dus ik heb het niet zo op ebayquote:Op zondag 6 december 2009 13:06 schreef Twizu het volgende:
[..]
als ik je mag adviseren , kijk eens op Ebay voor die ipots
zelf ook mn ipot van Ebay gehaald.
en ik was zeker zo rond de 40-50 $ goedkoper uit dan de prijzen van jack zn site!
Zijn zonder vaak scrollwheel ; flipscreen ; shake to shuffle functiesquote:Op zondag 6 december 2009 13:06 schreef Twizu het volgende:
[..]
als ik je mag adviseren , kijk eens op Ebay voor die ipots
zelf ook mn ipot van Ebay gehaald.
en ik was zeker zo rond de 40-50 $ goedkoper uit dan de prijzen van jack zn site!
Volgens mij eist Popbuying dat je voldoende saldo op je PP-account hebt.quote:Op zondag 6 december 2009 13:33 schreef Unreal88 het volgende:
Rare popbuying? Ik deed dat varkentje van een cent en ging door tot aan betalen, en toen kreeg ik de melding dat het moet met creditcard omdat ik geen saldo heb. Toen heb ik op kruisje gedrukt en nu krijg ik een mailtje van Popbuying order confirmed..
Ja klopt maar dat heb ik nog niet want het is tijdelijk geblokkeerd (16,50 euro) omdat het nog niet van mn bank af is (duurt nog 5-6 dagen) maar heb wel een bevestiging gehad van popbuying. Hoe kan dat dan?quote:Op zondag 6 december 2009 13:40 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Volgens mij eist Popbuying dat je voldoende saldo op je PP-account hebt.
Dat had ik ook. Eerst kon ik niet bestellen, maar de dag nadat ik de overschrijving naar PayPal had gedaan kon ik wel kopen. Het geld stond toen nog niet op mijn account.quote:Op zondag 6 december 2009 13:42 schreef Unreal88 het volgende:
[..]
Ja klopt maar dat heb ik nog niet want het is tijdelijk geblokkeerd (16,50 euro) omdat het nog niet van mn bank af is (duurt nog 5-6 dagen) maar heb wel een bevestiging gehad van popbuying. Hoe kan dat dan?
Bij www.1dayfly.nl in de member shop hebben ze er een van LaCie van 8GB voor 30 euroquote:Op zondag 6 december 2009 13:10 schreef Twizu het volgende:
Even een vraag:
Ik wil wel zo'n USB stick kopen op Ebay. Zal dit ook echt 4 GB zijn?
Ja dat snap ik maar waarom heb ik dan wel een bevestiging van pb gekregen?quote:Op zondag 6 december 2009 13:52 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Dat had ik ook. Eerst kon ik niet bestellen, maar de dag nadat ik de overschrijving naar PayPal had gedaan kon ik wel kopen. Het geld stond toen nog niet op mijn account.
Nee, maar de status gaat naar betaald.quote:Op zondag 6 december 2009 14:24 schreef Unreal88 het volgende:
[..]
Ja dat snap ik maar waarom heb ik dan wel een bevestiging van pb gekregen?
Heb nu maar een mailtje gestuurd
Leer jij dan niks van al die meldingen van mensen die usb sticks op ebay kopen en daarmee bedonderd worden? Ik zou het niet kopen, ik heb nog niemand gehoord die opslagmedia kocht op ebay die niet bedonderd was.quote:Op zondag 6 december 2009 13:10 schreef Twizu het volgende:
Even een vraag:
Ik wil wel zo'n USB stick kopen op Ebay. Zal dit ook echt 4 GB zijn?
Hehe, Ja papaquote:Op zondag 6 december 2009 15:59 schreef veda het volgende:
[..]
Leer jij dan niks van al die meldingen van mensen die usb sticks op ebay kopen en daarmee bedonderd worden? Ik zou het niet kopen, ik heb nog niemand gehoord die opslagmedia kocht op ebay die niet bedonderd was.
Omdat ze als mensen refund vragen ze eisen dat er een positieve feedback komt.quote:Op zondag 6 december 2009 16:01 schreef Twizu het volgende:
[..]
Hehe, Ja papa
Hoe komen ze dan aan een overwegend positieve feedback? Onwetende mensen zoals mij die gelijk een feedback geven zonder het te gebruiken?
quote:Op zondag 6 december 2009 16:04 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Omdat ze als mensen refund vragen ze eisen dat er een positieve feedback komt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |