Enige goeie antwoord eigenlijk.quote:Op zondag 6 december 2009 17:59 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Stoppen met bestellen uit het buitenland.
Hoe duur was ie eerst dan..? M'n vriendin begon er laatst over, kijk je op DX, waar ze refurbished aanbieden, is bijna 2x zo goedkoop als de refurbed op DP..quote:Op zondag 6 december 2009 19:15 schreef Chuphinh het volgende:
zo hey, die ds lite bij dealperfect is echt veel duurder geworden zeg. Die jack is echt zijn winkeltje naar de afgrond aan het werken met al dat geneuzel de afgelopen paar maanden.
hoezo de lul? boetes ofzo?quote:Op zondag 6 december 2009 17:51 schreef Semmm het volgende:
[..]
Ik denk dat je flink de lul bent als die 10 sloffen er uit worden gepikt, en ik schat de kans dat het gebeurt ook redelijk groot in..
Je denkt toch niet dat het echte zijn hoop ik hè. Dit zijn originele neppers gemaakt in de chinese fabriek.quote:Op zondag 6 december 2009 17:33 schreef flexoo het volgende:
net 100 pakjes malleboro gekocht17 euro de slof
Kijk HIER eens tussen, zijn oplaadbaar in de sigarettenaansteker.quote:Op zondag 6 december 2009 17:40 schreef kikoooooo het volgende:
Ik zoek een kleine, maar felle led zaklamp voor in de auto. Iemand een tip?
Maar hij dacht dat ze echt warenquote:Op zondag 6 december 2009 20:06 schreef PedroN het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat het echte zijn hoop ik hè. Dit zijn originele neppers gemaakt in de chinese fabriek.
Ze schrijven zelf: "Wholesale Marlboro Filter, Lights,Menthol Lights, Marlboro, made in france spain usa Vietnam philippe UK ( red, white, MENTHOL) ,555, B&H (HARD BOX),L&B(HARD BOX),NEWPORT (HARD BOX),L&M(HARD BOX),Camel,(brown soft box ) our factory manufacture all kind of brands cigarettes"
Misschien OOK wel LEUK om te lezen.
Nog even de moraalridder uithangen, dan weet je wat je te wachten kan staan:
Artikel 337 Wetboek van strafrechht
1. Hij die opzettelijk:
a. valse, vervalste of wederrechtelijk vervaardigde merken,
b. waren, die zelf of op hun verpakking valselijk zijn voorzien van de handelsnaam van een ander of van het merk waarop een ander recht heeft,
invoert, doorvoert of uitvoert, verkoopt, te koop aanbiedt, aflevert, uitdeelt of in voorraad heeft, wordt gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste één jaar of geldboete van de vijfde categorie.
2. < even niet van belang >
3. Indien de schuldige van het plegen van het misdrijf, genoemd in het eerste lid, zijn beroep maakt of het plegen van dit misdrijf als bedrijf uitoefent, wordt hij gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste vier jaren of geldboete van de vijfde categorie.
4. Indien door het plegen van het misdrijf, genoemd in het eerste lid, gemeen gevaar voor personen of goederen te duchten is, wordt de schuldige gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste vier jaren of geldboete van de vijfde categorie.
Dus als je Chinese sigaretten verkoopt waar veel te veel teer, benzeen etc zit kan je 4 jaar krijgen, ook als je er je handeltje van maakt (kid 3) kan je dezelfde straf krijgen.
In de praktijk zal je dit nooit krijgen maar met een eenvoudige waarschuwing kom je er ook niet af.
suc6 met je handel
quote:Op zondag 6 december 2009 20:02 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Enige goeie antwoord eigenlijk.![]()
![]()
[..]
Hoe duur was ie eerst dan..? M'n vriendin begon er laatst over, kijk je op DX, waar ze refurbished aanbieden, is bijna 2x zo goedkoop als de refurbed op DP..![]()
Maar goed, da's slechts 1 sku. Volgens mij doet ie het overall niet slecht, toch?
Nee maar nu wel!quote:Op zondag 6 december 2009 20:12 schreef veda het volgende:
[..]
Maar hij dacht dat ze echt warenDus hij heeft niet opzettelijk namaak artikelen gekocht.
Ovirgens, punt 1 geld ook voor de rolaxen voor de ipoods en voor al die andere dingen. Niemand hier die daar nog problemen mee heeft gehad.
Wat mensen hierboven ook zeggen, belasting/accijns ontduiken etc.quote:
En dan ben je toch mooi 170 euro kwijtquote:Op zondag 6 december 2009 20:30 schreef flexoo het volgende:
als ze aan de deur komen:
ting-dong
meneer hier een rekening van 450 euro!
waarvoor?
nep sigaretten!
welke sigaretten? ik weet van niks?
ze staan op jouw naam!
nee er staat cadeau? ik heb er toch niet om gevraagt?
einde
ting-dongquote:Op zondag 6 december 2009 20:30 schreef flexoo het volgende:
ting-dong
waarvoor?
nep sigaretten!
ze staan op jouw naam!
einde
Ja want sigaretten heeft ie dan niet meerquote:
Bij jack had ik ze aangevraagd, waren ze 50 dollar(op taobao ff zoeken)quote:Op zondag 6 december 2009 20:46 schreef Skiet het volgende:
Ik heb nu UJJS gevonden. Model Classic Tall 5815 kleur grijs en de prijs kwam op 59 Dollar incl shipping. Iemand nog goedkopere gezien?
Model Classic Short 5825 kwam ook op 59 Dollar.![]()
Tuurlijk schat, denk je dan niet dat iedereen dat zou doen.quote:Op zondag 6 december 2009 20:30 schreef flexoo het volgende:
ting-dong
waarvoor?
nep sigaretten!
ze staan op jouw naam!
einde
Ik ha ze niet kopenquote:Op zondag 6 december 2009 21:02 schreef Semmm het volgende:
Waarom gaan alle mannen/jongens hier nu UGHHHHS kopen?
Omdat ze die graag willen hebben?quote:Op zondag 6 december 2009 21:02 schreef Semmm het volgende:
Waarom gaan alle mannen/jongens hier nu UGHHHHS kopen?
had ik vorige week ook al gedaan, "strong-stock" is een meid trouwens hahahaquote:Op zondag 6 december 2009 19:18 schreef groggy het volgende:
heb een e-mail gestuurd naar de verkoper van mn MD80 (strong-stock)
Hoe weten jullie die HK tracking nummers? duurt lang allemaal...
Goed idee... ik ga het denk ik toch maar is doen...quote:Op zondag 6 december 2009 21:14 schreef mickeyD het volgende:
verschil zie je pas als je beide besteld en de "slechtste" doorverkoopt aan je buurmeisje van 14
Als je de plaatjes goed bekijkt gaat het om de binnenkant, de ene heeft van dat neppe lamswoolquote:
Heb je al besteld??? we kunnen anders ff kijken of we samen kunnen doen en dan wat goedkoper uitkomenquote:Op zondag 6 december 2009 21:25 schreef jopiede het volgende:
[..]
Als je de plaatjes goed bekijkt gaat het om de binnenkant, de ene heeft van dat neppe lamswool [ afbeelding ] en de echte hebben een iets wat andere(en dus ook lekkerdere)[ afbeelding ]
http://item.taobao.com/au(...)f1f6a9e.htm?cm_cat=0 daar ga ik voor, is 85 dollar incl shipping en volgens rachel hadden mensen allemaal positieve feedback+ 14 verkocht in 30 dagen
Ik wacht denk ik toch nog maar ff af... Kijk ook nog ff verder en weet nog niet welke maat en kleur me zusje wil. En deze is wat vaker verkocht en wat betere beoordeling... alleen word de maat een klein probleempje vour jou denk ikquote:Op zondag 6 december 2009 21:35 schreef jopiede het volgende:
Nee, ben eff de maat aan het bekijken. Ik wou graag maat 41/42 dus heb net rachel gemailed. En krijg net reactie eff kijken!
edit:
HI!
http://item.taobao.com/au(...)f1f6a9e.htm?cm_cat=0
For this supplier, he can provide up to size Eu45
So it is not a problem about size
Best regards,
Rachel
Dit is echt goed nieuws, namelijk goede zaak dat je een niet te kleine maat neem. Ik ga morgen even mijn moeder overtuigen om deze voor mij te betalen als sloffen. Me pa heeft namelijk de echte voor als hij thuis wat werk afmaakt(eigen bedrijf) want hij heeft namelijk koude voeten. En hij is er zeer tevreden over.
PM anders eff je msn dan kunnen we eff overleggen!
en die bovenste link ; als je kijkt naar het logo achter op zie je dat de laatste G niet zoals het echte merkt staat ; dus een 'fout' in het nep logoquote:Op zondag 6 december 2009 21:25 schreef jopiede het volgende:
[..]
Als je de plaatjes goed bekijkt gaat het om de binnenkant, de ene heeft van dat neppe lamswool [ afbeelding ] en de echte hebben een iets wat andere(en dus ook lekkerdere)[ afbeelding ]
http://item.taobao.com/au(...)f1f6a9e.htm?cm_cat=0 daar ga ik voor, is 85 dollar incl shipping en volgens rachel hadden mensen allemaal positieve feedback+ 14 verkocht in 30 dagen
Hij kijkt ook nog een beetje naar kwaliteitquote:Op zondag 6 december 2009 21:46 schreef Downstar het volgende:
[..]
en die bovenste link ; als je kijkt naar het logo achter op zie je daat de laatse G niet zoals het echte merkt staat ; dus een 'fout' in het nep logo
ben ook naar ujjs opzoek; btw ik snap jack ook niet..
of TB staan veel goedkopere suppliers voor zijn producten
denk aan de ipots de ujjs en toch laat hij zijn veeel duurdere producten op zn site staan.
denk dat als jij ze goedkoper in koopt via TB ; een veel beter eprijs kan leveren voor ons ..
en dat hij er dus veel meer verkoopt.
Haha, die link:quote:Op zondag 6 december 2009 21:25 schreef jopiede het volgende:
[..]
Misschien verkoopt ie ze op z'n site gewoon veel te duur... z'n drinking bird kostte eerst 15 dollar, nadat iemand hem er op had gewezen dat ze ergens anders goedkoper waren was de prijs ineens 7 dollarquote:Op zondag 6 december 2009 21:46 schreef Downstar het volgende:
[..]
en die bovenste link ; als je kijkt naar het logo achter op zie je daat de laatse G niet zoals het echte merkt staat ; dus een 'fout' in het nep logo
ben ook naar ujjs opzoek; btw ik snap jack ook niet..
of TB staan veel goedkopere suppliers voor zijn producten
denk aan de ipots de ujjs en toch laat hij zijn veeel duurdere producten op zn site staan.
denk dat als jij ze goedkoper in koopt via TB ; een veel beter eprijs kan leveren voor ons ..
en dat hij er dus veel meer verkoopt.
Hmmmm ik kan je nu al zeggen dat die ujjs die revpolen binnen heeft gehaald en waar jullie nu naar kijken zeer zeker de zelfde kwaliteit hebben als die van jack.quote:Op zondag 6 december 2009 21:47 schreef hongtom het volgende:
[..]
Hij kijkt ook nog een beetje naar kwaliteit
Ik heb ze ook zojuist besteld, ben benieuwdquote:Op zondag 6 december 2009 17:45 schreef Janpietklaas het volgende:
[..]
Ik heb deze http://dealextreme.com/details.dx/sku.1255
't is een 2 pack voor nog geen 5 euro. En ze zijn echt super fel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |