Wow die is wel heeeeeeel mooiquote:Op zaterdag 5 december 2009 14:35 schreef APPELBOOMZOR het volgende:
Ik heb een heeeele mooie portomonee gevonden, jammer genoeg is de shipping $20...
Linkje: http://www.tradetang.com/(...)-/102409-308445.html
Wie o wie weet waar ik deze (of een andere van Dolse en Gebena) kan krijgen voor een iets betere prijs incl shipping?
Linkjuuhquote:Op zaterdag 5 december 2009 14:49 schreef blckbb het volgende:
Zit nog steeds op mijn mondharmonica te wachten![]()
al twee weken onderweg zo ondertussen, en daarvoor al 1 week waiting for supplier.
quote:
.. ze zijn net gister verhuisd hoorde ik van Tiff.quote:Op zaterdag 5 december 2009 00:48 schreef Semmm het volgende:
Jack post binnenkort een foto van z'n business![]()
Hij heeft nu 3 kantoren heeft ie me gezegdquote:Op zaterdag 5 december 2009 15:38 schreef tokko1 het volgende:
[..]
.. ze zijn net gister verhuisd hoorde ik van Tiff.
Oude magazijn werd blijkbaar "iets" te klein
3 kamers dusquote:Op zaterdag 5 december 2009 15:45 schreef Semmm het volgende:
[..]
Hij heeft nu 3 kantoren heeft ie me gezegd
Denk het welquote:Op zaterdag 5 december 2009 16:38 schreef Klaploper het volgende:
Als ik nu iets bestel is het er dan op tijd voor pakjesavond vanavond?
Dat is de 'oude' zonder cameraquote:Op zaterdag 5 december 2009 16:42 schreef Unreal88 het volgende:
Shit ik heb een iPod besteld op ebay, een oranje 16gb voor 16 euro :']
Bij Mycandyshop? Iemand ervaring met het apparaat?
16GB MP3 MP4 1.8" Slim 4th Gen Player FM Media Video OG
Ruim op tijd voor pakjesavond 2010.quote:Op zaterdag 5 december 2009 16:38 schreef Klaploper het volgende:
Lol weer iemand die een fake mp3 speler koopt... je krijgt heus geen 16gb voor ¤16...quote:Op zaterdag 5 december 2009 16:42 schreef Unreal88 het volgende:
Shit ik heb een iPod besteld op ebay, een oranje 16gb voor 16 euro :']
Bij Mycandyshop? Iemand ervaring met het apparaat?
16GB MP3 MP4 1.8" Slim 4th Gen Player FM Media Video OG
Zeker!quote:Op zaterdag 5 december 2009 16:38 schreef Klaploper het volgende:
Iemand die een antwoord op deze vraag heeft.quote:Op zaterdag 5 december 2009 15:13 schreef Fastmatti het volgende:
Na wat problemen omtrent het betalen is het pakketje nu eindelijk verstuurd. Iemand enige indicatie hoe lang het gaat duren?
5-14 dagen.quote:Op zaterdag 5 december 2009 17:03 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Iemand die een antwoord op deze vraag heeft.
Statusackage Shipped
Hoelang duurt het dan voordat het pakketje daadwerkelijk bezorgd is?
Tussen de 5 dagen en 6 weken...quote:Op zaterdag 5 december 2009 17:03 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Iemand die een antwoord op deze vraag heeft.
Status: Package Shipped
Hoelang duurt het dan voordat het pakketje daadwerkelijk bezorgd is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |